• Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
@Backpacker reageert niet echt meer op Tweakers. Hij is nog wel actief op Facebook.

Gelukkig heb je 10 jaar garantie op de HomeVolt. Dat houdt ze nog even verplicht aandacht aan ons te geven.

[ Voor 39% gewijzigd door Wesleymaur op 24-06-2026 19:54 ]


  • Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Timothi schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:06:
[...]

Ik merk dit ook, alhoewel ik voldoende panelen heb om de homevolt te vullen.

Maar er wordt ook van het net geladen. Er staat gepland om met 91 cent alsnog vol te gaan laden, erg raar. Bij jullie ook?

[Afbeelding]
Bij mij gaat hij dan ook laden. En dat komt omdat hij met dat kwartiertje laden nog voldoende marge kan behalen in de kwartieren daarna. Eigenlijk wel logisch.

  • Timothi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 21:31
Wesleymaur schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 18:27:
[...]

Bij mij gaat hij dan ook laden. En dat komt omdat hij met dat kwartiertje laden nog voldoende marge kan behalen in de kwartieren daarna. Eigenlijk wel logisch.
Uiteindelijk is er niet geladen met 91 cent, ook geen duidelijk signaal in de grid rewards.

Naja, wel €8,26 winst door terug te leveren / wat ik niet van het net hoef te halen. En de accu zit nog 30% vol. Met meer van dit soort dagen wordt het nog een beetje leuk zo’n homevolt..
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste