Neen, dat hebben we niet geprobeerd, maar na nog diverse pogingen is het gelukt haar vingerafdruk er in te krijgen.
Bij mijn telefoon lukt een tweede vingerafdruk (duim) ook niet.(denk dat die software wat te gevoelig is, of onze vingerafdrukken versleten

)
Wat de overbodige apps betreft, had ik misschien anders moeten omschrijven.
De hele ervaring van het overzetten van apps en instellingen van onze 6 jaar oude Nokia telefoons naar de nieuwe vond ik alles behalve simpel.
Een Samsung app downloaden en installeren, de twee telefoons verbinding met elkaar laten maken, wat een paar maal mislukte.
Ik ben dan ook geen smartphone hobbyist en ga langzaam richting de 70.
Nu is Google niet echt mijn vriend en gedurende de setup (Samsung account dacht ik) kwam ik ergens op een punt dat ik mijn Google account moest gebruiken, Microsoft account ging niet ?
Waarna zo een beetje een gevecht begon tussen de verschillende accounts over wie de baas was over mijn telefoon.(synchronisaties met Google, Samsung en Microsoft wat betreft mail en ander toestanden).
Paswoorden van apps worden blijkbaar niet of niet goed overgezet als je niet in het Google wereldje leeft,
Dus weer extra opzoekwerk of nieuwe paswoorden aanmaken.
En zo zijn er nog wel een aantal zaken die niet liepen zoals verwacht.
Ja, ik zal best door gebrek aan kennis wat fouten hebben gemaakt,
De zeven miljoen

instellingen in een moderne Android telefoon zijn daar niet vreemd aan.
En zelfs na die halve dag knutselen zijn er nog steeds dingen die plots opduiken en aanpassing behoeven.
Alles bij elkaar was het dus meer de hele ervaring die ik 0/10 vond.
En dat alles maal twee