Sinds kort hier ook een A55 in gebruik ter vervanging van mijn A52.
De A52 heeft mij tot nu toe altijd goed bevallen en hoop dat deze vervanger het net zo goed blijft doen als de A52, maar daar ga ik wel vanuit
Ik heb niet zozeer een issue met de A55, maar had een instelling op mijn A52 die ik op de A55 niet kan vinden
Ik heb meerdere e-mailaccounts in gebruik op de A55 met samsung e-mail.
Op de A52 had ik het voor elkaar gekregen dat ik maar van 1 specifiek email-account een envelop-notificatie kreeg en van de overige mailadressen niet.
Dit wil ik nu eigenlijk weer zo instellen, maar kan het niet meer vinden
Iemand een idee waar ik moet zoeken.
Kan bij mij meldingen wel de meldingen van e-mail uitzetten, maar dan zet ik alles uit.
De A52 heeft mij tot nu toe altijd goed bevallen en hoop dat deze vervanger het net zo goed blijft doen als de A52, maar daar ga ik wel vanuit
Ik heb niet zozeer een issue met de A55, maar had een instelling op mijn A52 die ik op de A55 niet kan vinden
Ik heb meerdere e-mailaccounts in gebruik op de A55 met samsung e-mail.
Op de A52 had ik het voor elkaar gekregen dat ik maar van 1 specifiek email-account een envelop-notificatie kreeg en van de overige mailadressen niet.
Dit wil ik nu eigenlijk weer zo instellen, maar kan het niet meer vinden
Iemand een idee waar ik moet zoeken.
Kan bij mij meldingen wel de meldingen van e-mail uitzetten, maar dan zet ik alles uit.
2250 WP Zuid PVoutput
:strip_exif()/f/image/4MR1yb3lRobumCxW3Xh5eILI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xmM1i1cY7OXJZXm1bquSYKa7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0GJn0EZvWCVGgs3LNSAaKl9F.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3t2f7fmPCtUdJAanrPtJqygc.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xxcdNgkWmzOzW7Cz6gu59FPf.jpg?f=fotoalbum_large)