het probleem was schijnbaar dat de 1mii ML300 (die ik gebruik) geen ondersteuning heeft voor de HFP/HSP protocollen (telefoongesprekken), maar alleen voor het A2DP protocol (stereo audio)Hmmbob schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:06:
[...]
Heb je al eens opnieuw gekoppeld? Media (audio) en telefoon (oproepen) zijn aparte kanalen in bluetooth, je kan ook even in de bluetooth instellingen kijken (tandwieltje achter het gekoppelde apparaat) of dat wel aangevinkt staat op het moment dat je gekoppeld bent.
Ik overweeg er zelf één te kopen, een A56 bedoel ik dan. Heeft het veel nut te wachten tot volgende vrijdag, of worden er maar zelden noemenswaardige (extra) kortingen gegeven op deze toestellen?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Ik had de A56 256gb 11 november voor 317 bij Mediamarkt gekocht, Black Friday korting en ook extra korting omdat ik mijn sim only abbo kon verlengenTricolores schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 22:32:
Ik overweeg er zelf één te kopen, een A56 bedoel ik dan. Heeft het veel nut te wachten tot volgende vrijdag, of worden er maar zelden noemenswaardige (extra) kortingen gegeven op deze toestellen?
November patch beschikbaar via OTA
307MB
307MB
I intend to live forever. So far, so good.