For what it's worth :
https://x.com/Isa_Yusibov/status/1807128991507353962
Indien Biden aan blijft kan hij best de media bij elkaar roepen en zeggen dat hij die dag een belangrijke mededeling heeft over zijn presidentschap.
Iedereen gaat denken dat hij de handdoek gaat gooien dus er gaat enorm veel media aandacht zijn.
Dan op de afgesproken tijd stuurt hij een filmje uit, dat filmpje gaat sowieso viraal en moet dus perfect zijn, het is vooraf opgenomen dus mag geknipt zijn, hierin moet hij meedelen :
1. Iedereen heeft een gsm en internet, so please fact check me.
2. In het debat met Trump kreeg ik een stortvloed aan leugens van Trump, ik kan dat niet meer weerleggen allemaal en sloeg daarom een slechte beurt, daarom deze extra info.
3. High inflation? Zeker! maar elk land heeft hier mee te maken door oa corona, (haalt een paar slides naar boven) kijk, wij zijn het beste hersteld van de G7!
4. Problemen aan de zuider grens, dat klopt, maar wij hadden een bipartisan deal! Met support van de grenswachten zelf en Trump heeft zijn meute opgedragen deze deal af te schieten,omdat hij anders niets had om op te runnen.
5. Enz enz
Dus duidelijk benoemen waar Trump zijn leugens zitten, duidelijk benoemen wat Biden gerealiseerd heeft! Duidelijk benoemen wat Biden nog wilt verwezenlijken!