Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste
Acties:

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:16
deathmonkey schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:48:
Gisteren had ik een bizar probleem bij de wasstraat... Ik had mijn auto in de carwash-modus gezet en wilde na het wassen beginnen met stofzuigen. Dat ging prima, totdat ik per ongeluk mijn sleutels in de auto liet liggen. Je raadt het al: de deuren sprongen op slot en gingen niet meer open. Zelfs ontgrendelen via de app werkte niet. Gelukkig bleek de kofferbak uiteindelijk wél open te gaan, waardoor ik via de achterkant naar binnen ben geklommen.

Trouwens, het hele systeem raakt telkens volledig van slag als ik die carwash-modus gebruik. Het systeem reset zichzelf daarna compleet. De irritante piep van de snelheidswaarschuwing staat dan ineens weer aan, het scherm loopt vast en ik krijg zelfs pop-ups over massagestoelen die ik niet eens heb!
Ik heb nog geen last gehad van vastlopers in de carwashmodus, maar heel effectief is hij niet. Voorbeelden: Hij claimt dat de ramen dicht zijn, terwijl ik gewoon nog met de persoon voor de straat aan het praten was met raam open. Hij claimt dat de sensoren af staan, gaan gewoon af incl. automatisch camera aanzetten.
Soms werkt het wel naar behoren, soms niet. Zoals veel in deze auto helaas :(
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste