Hier staat tekst
uit interesse; welke kilometerstand hoort daarbij?ramrodwillem schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:06:
Ik ga mijn PL Zeekr X over 2 weken inleveren, ik kon hem eventueel kopen voor €30,500, is van 2024 , was geen echt slechte prijs vond ik , nog niet voor die prijs bij een garage te koop zien staan.
Hier staat tekst
Daar twijfel ik ook aan inderdaad.informaticien schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 22:34:
Ik heb nog een praktische vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: past er een racefiets in de kofferbak als de achterbank is neergeklapt, zonder het fietsvoorwiel te demonteren?
25.000kmSjaak_Afhaak schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:11:
[...]
uit interesse; welke kilometerstand hoort daarbij?
informaticien schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 22:34:
Ik heb nog een praktische vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: past er een racefiets in de kofferbak als de achterbank is neergeklapt, zonder het fietsvoorwiel te demonteren?
:strip_exif()/f/image/ZWhkTuVWefeYkbxGHeg455H9.jpg?f=fotoalbum_large)
Past!
Past, maar ik zou zelf altijd het voorwiel demonteren. Dat is 9,6 seconden werk en geeft me veel meer rust.informaticien schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 22:34:
Een Stromer ST3 maat L krijg ik er niet in. Dit lukte wel in een Hyundai ioniq.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Nee, dat zou ik niet doen, na anderhalf jaar ervaring. Leuke auto, maar toch te veel sores er mee.Highland schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:21:
Ik ga een opvolger wel als particulier aanschaffen en langere tijd rijden, dus garanties en service zijn ook een overweging. Vandaar dat ik eerst bij Hyundai Ioniq 5 of 6 keek, maar ik vind die wat groot voor mijn wensen (we rijden hooguit met z'n tweeën in de auto). Een Zeekr Z lijkt mij een redelijk kleine auto met luxe en voldoende comfortabel weggedrag voor langere afstanden. Zouden jullie de Zeekr X als particulier aanschaffen?
Software moet vaak gereset, sleutel vreet batterijen, BEDIENING!!! (lampen op dimlicht zetten vereist vier handelingen), toch ook bouwkwaliteit (vocht in linker achterlicht, achterklepknop ingezakt), onderdelenprijzen (kap van de buitenspiegel vervangen is 1500 euro).
Leuk voor de (corporate) lease maar niet om je zuurverdiende euri in te investeren.
Haha, thanks! Wat een service
Hier gaat het om een maat S. Wat leuk, ik rij nu ook een IONIQ 38kWh, dus ga dezelfde overstap doen. Ik kijk uit naar een mooie upgrade!Opa schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:16:
[...]
Een Stromer ST3 maat L krijg ik er niet in. Dit lukte wel in een Hyundai ioniq.
Het andere geluid dan maar.Opa schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 18:06:
[...]
Nee, dat zou ik niet doen, na anderhalf jaar ervaring. Leuke auto, maar toch te veel sores er mee.
Software moet vaak gereset, sleutel vreet batterijen, BEDIENING!!! (lampen op dimlicht zetten vereist vier handelingen), toch ook bouwkwaliteit (vocht in linker achterlicht, achterklepknop ingezakt), onderdelenprijzen (kap van de buitenspiegel vervangen is 1500 euro).
Leuk voor de (corporate) lease maar niet om je zuurverdiende euri in te investeren.
Software moet af en toe gereset worden net als alle andere auto’s uit de nieuwere generaties, 1 x polestar 800 km huur auto gereden en drie resets moeten doen.
Reset duurt ongeveer 5 seconden om uit te voeren en binnen een minuut ben je weer online en de auto blijft gewoon prima rijden.
Mijn sleutel laad ik iedere dag op, daar type ik dit bericht op. Op de fysieke sleutel 1x een wissel gedaan en daarmee ruim een half jaar gereden.
Lampen naar dimlicht, dat gaat bij mij automatisch maar als ik het handmatig zou willen doen, 1x naar beneden swipen en tap. Klaar.
Vocht in lichtunits komt voor maar is niet hinderlijk. Moderne led bakken zijn waterdicht en keven in een plastic behuizing met lucht gaten. Bij de juiste atmosferische omstandigheden krijg je condens. Waar zien we dat toch meer?
Onderdelen van een Polo uit 2012 zijn idd goedkoper.
Opa, alweer een reactie waar je heel emotioneel op mij overkomt maar niet feitelijk bent.
Iedere auto heeft wat, dat is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn.
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Prima als jij daar mee kan leven, maar mijn elektrische Hyundai deed het gewoon. Je kan me niet emoties verwijten en dan herstarts wegwuiven alsof het er bij hoort. Dan denk ik dat het Stockholm syndroom heeft toegeslagen.bigkevx2 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 22:17:
[...]
Het andere geluid dan maar.
Software moet af en toe gereset worden net als alle andere auto’s uit de nieuwere generaties, 1 x polestar 800 km huur auto gereden en drie resets moeten doen.
Reset duurt ongeveer 5 seconden om uit te voeren en binnen een minuut ben je weer online en de auto blijft gewoon prima rijden.
Al mijn vorige auto's hadden twee stevige sleutelfobs. Als je reactie is om dan maar digitaal te gaan is dat opnieuw prima, maar ik wil niet in digitale gijzeling worden genomen door mijn auto.Mijn sleutel laad ik iedere dag op, daar type ik dit bericht op. Op de fysieke sleutel 1x een wissel gedaan en daarmee ruim een half jaar gereden.
Stockholm syndroom.Vocht in lichtunits komt voor maar is niet hinderlijk. Moderne led bakken zijn waterdicht en keven in een plastic behuizing met lucht gaten. Bij de juiste atmosferische omstandigheden krijg je condens. Waar zien we dat toch meer?
Ik heb het over een fokking plastic spiegelkap!!Onderdelen van een Polo uit 2012 zijn idd goedkoper.
Als mij wordt gevraagd op de man af: Zou je deze auto zelf willen kopen, dan geef ik daar mijn ongefilterde rauwe alledaagse ervaringen. Je kan het emotioneel noemen, maar als ik 40 mille tegen een auto smijt en ik kom deze problemen tegen, dan voel ik me genomen.Opa, alweer een reactie waar je heel emotioneel op mij overkomt maar niet feitelijk bent.
Iedere auto heeft wat, dat is nooit anders geweest en zal nooit anders zijn.
Daarom mijn antwoord op de vraag. Nee, ik zou deze auto dus nooit zelf kopen.
Anyway. Ik zit inmiddels op 60K kilometer met de X. Love it, and Hate it. Fantastisch comfortabele auto, die me tot nu toe probleemloos (mechanisch) overal naar toe brengt. Lekkere stoplicht sprintjes, en als je er van houdt, een instabiele stuiterkont in de bochten met een hobbeltje. Nee, een bochtenmonster is hij niet. Maar voor mij hoeft dat ook niet.
Ik stoor me om twee redenen aan (de) Zeekr. En beide hebben direct en indirect met software te maken.
Software
- de software is verschrikkelijk inconsistent, sloom en niet erg ergonomisch. Inmiddels zijn er wat kinderziektes uitgehaald middels softwareupdates (waarover later meer), die de voorspelbaarheid van het gedrag van de software verbeterd hebben, maar het kan nog veeeeel beter als je het mij vraagt.
Het merk en beloftes
- Toen ik in april 2024 aan het orienteren was op een nieuwe leasebak, heb ik me onder meer laten verleiden door wat beloftes van Zeekr, die TOTAAL niet zijn waar gemaakt. Maandelijkse updates (is nu hooguit 2x per jaar, weinig veranderingen, en levert soms nieuwe bugs op). actieve communitie updates zijn zo goed als de nek om gedraaid (builders dinges in de app, ook alleen in de app te benaderen
- dealer/onderhoudslocaties die in feite zouden neerkomen op elke Volvo dealer --> nope.
Met name het software gebied kan ik een heel boek vol ergernissen over vol schrijven. Doe ik niet, want ik heb belangrijkere dingen in het leven. Gelukkig maar.
Hier staat tekst
Helemaal mee eens. Hier na 62.200km.Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:39:
sorry @bigkevx2, maar het downplayen van fouten/defecten in het kader van niet hinderlijk of andere merken hebben/doen dat ook, daar vind ik net als @Opa ook wat van. Van de andere kant, als zakelijk lease-rijder heb ik emotioneel minder met deze auto, als dat ik 'm met eigen geld gekocht zou hebben. Neemt niet weg dat Zeekr af en toe flinke steken laat vallen. En ja, dat doen andere merken ook. Op dezelfde, maar ook op andere gebieden. Maar laat de mening van een ander, de mening van een ander. Dat jij er anders in staat is je goede recht. Maar dat recht hebben anderen ook
Anyway. Ik zit inmiddels op 60K kilometer met de X. Love it, and Hate it. Fantastisch comfortabele auto, die me tot nu toe probleemloos (mechanisch) overal naar toe brengt. Lekkere stoplicht sprintjes, en als je er van houdt, een instabiele stuiterkont in de bochten met een hobbeltje. Nee, een bochtenmonster is hij niet. Maar voor mij hoeft dat ook niet.
Ik stoor me om twee redenen aan (de) Zeekr. En beide hebben direct en indirect met software te maken.
Software
- de software is verschrikkelijk inconsistent, sloom en niet erg ergonomisch. Inmiddels zijn er wat kinderziektes uitgehaald middels softwareupdates (waarover later meer), die de voorspelbaarheid van het gedrag van de software verbeterd hebben, maar het kan nog veeeeel beter als je het mij vraagt.
Het merk en beloftes
- Toen ik in april 2024 aan het orienteren was op een nieuwe leasebak, heb ik me onder meer laten verleiden door wat beloftes van Zeekr, die TOTAAL niet zijn waar gemaakt. Maandelijkse updates (is nu hooguit 2x per jaar, weinig veranderingen, en levert soms nieuwe bugs op). actieve communitie updates zijn zo goed als de nek om gedraaid (builders dinges in de app, ook alleen in de app te benaderen).
- dealer/onderhoudslocaties die in feite zouden neerkomen op elke Volvo dealer --> nope.
Met name het software gebied kan ik een heel boek vol ergernissen over vol schrijven. Doe ik niet, want ik heb belangrijkere dingen in het leven. Gelukkig maar.
Inconsequente sofware. Denk aan ene keer instellingen onthouden en even later niet. Wel/niet met radio starten. Wel/niet afsluiten bij weglopen...
Inderdaad updates lopen flink achter bij belofte. Niet afgelopen zomer maar die ervoor zou bijvoorbeeld de navigatie vervangen worden. Nog steeds niet volledig geïntegreerd. En het rijden met mijn android telefoon als sleutel heb ik gekregen maar was na een paar maand weer verdwenen.
Service was beloofd aan huis zoals bij Tesla. Eventueel zou je een keer in Zeist of andere locatie moeten komen. Bij een vakgarage is niet premium. Zelfs Lynk doet de service - niet eens meer in het geheim- bij Volvo.
De app heeft zich ook weer eens in de nesten gewerkt. Allemaal informatie over alle Zeekr modellen maar nog wel ingelogd..
Pfff.
Gelukkig nog wel blij met de auto.
Toegegeven, ik heb de X nog vrij kort (15K km / 7.5 mnd) maar ik ben echt ontzettend tevreden over de auto én software. Helemaal na de update van Zeekr OS 1.4. De software is bij mij consistent op één punt na, en dat is de Augmented Reality HUD, die staat opeens uit na zoveel tijd. Als je em dan even in en uitschakel, doet die het weer een tijdje.
Maar verder ben ik erg tevreden. Android Auto werkt nu direct zonder vertragingen, zowel draadloos als bedraad. Radio is gefixed (start automatisch als deze aanstond bij vertrek), automatisch sluiten en openen werkt ook goed (heeft een keer niet gewerkt, maar toen had ik een al een lage batterij melding gekregen én het was onder vriespunt).
Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
https://github.com/midire...x-api/blob/main/README.md
[ Voor 15% gewijzigd door Meubelmakert op 15-03-2026 19:35 ]
Sinds ongeveer twee maanden heb ik echter een nieuw probleem met het infotainmentsysteem: het scherm blijft volledig zwart. Omdat tegenwoordig vrijwel alles via het scherm wordt bediend, kan ik hierdoor eigenlijk niets meer bedienen in de auto. Het meest irritante, en soms zelfs gevaarlijke, vind ik dat ik de lane assist niet meer kan uitzetten. Die grijpt soms onverwacht in en laat mij daardoor flink schrikken.
Ik ben inmiddels al ruim twee maanden bezig om het probleem te laten oplossen. De dichtstbijzijnde garage die aan de Zeekr mag werken zit voor mij op ongeveer 80 km afstand. De auto is inmiddels nagekeken, maar het probleem is helaas nog niet verholpen.
Daardoor moet ik helaas wel wat kritischer zijn op mijn Zeekr-gebruikerservaring.
Ik ga er vanuit dat dit een incident is en dat andere Zeekr-rijders hier geen last van hebben. Tegelijkertijd blijft het natuurlijk vervelend, zeker omdat de maandelijkse kosten voor private lease ook niet gering zijn.
Dat ben je niet helaas. Ik zag in de Facebookgroep dit al eens eerder voorbijkomen (minimaal twee andere eigenaren). Die hebben het scherm (na veel moeite) laten vervangen bij Zeekr in Zeist.NHN11 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:30:
Ik ga er vanuit dat dit een incident is en dat andere Zeekr-rijders hier geen last van hebben. Tegelijkertijd blijft het natuurlijk vervelend, zeker omdat de maandelijkse kosten voor private lease ook niet gering zijn.
Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Deze is niet zo moeilijk om op te lossen, ik heb exact hetzelfde gehad.NHN11 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:30:
Nu bijna twee jaar in bezit van een Zeekr X, die ik private lease via JustLease/Arval. Over het algemeen ben ik erg tevreden, ondanks de eerder genoemde softwareproblemen.
Sinds ongeveer twee maanden heb ik echter een nieuw probleem met het infotainmentsysteem: het scherm blijft volledig zwart. Omdat tegenwoordig vrijwel alles via het scherm wordt bediend, kan ik hierdoor eigenlijk niets meer bedienen in de auto. Het meest irritante, en soms zelfs gevaarlijke, vind ik dat ik de lane assist niet meer kan uitzetten. Die grijpt soms onverwacht in en laat mij daardoor flink schrikken.
Ik ben inmiddels al ruim twee maanden bezig om het probleem te laten oplossen. De dichtstbijzijnde garage die aan de Zeekr mag werken zit voor mij op ongeveer 80 km afstand. De auto is inmiddels nagekeken, maar het probleem is helaas nog niet verholpen.
Daardoor moet ik helaas wel wat kritischer zijn op mijn Zeekr-gebruikerservaring.
Scherm was bij mij kapot en is vervangen in Zeist.
In het begin was het altijd bij een koude auto, dit kon in verhelpen door eerst goed voor te verwarmen en vervolgens een reset uit te voeren.
Op de dag van de afspraak (en na een paar weken geen enkel probleem) was het scherm echt dood. Dan zie je meteen hoe verwend we zijn met alle luxe.
Ik deel je mening dat het soms idd tot het bijna gevaarlijke is (beide handen aan het stuur ;-) ).
Dit, samen met de verzonken achterklep knop en de achtergreep die niet meer volledig sluit zijn volgens mijn beleving de drie meest voorkomende issues bij de X modellen die al wat langer op de parkeerplaats hebben gestaan in de haven.
Je vergeet condens in de achterlicht unit waardoor er kortsluiting ontstaat. Dat zie ik nog het meest terugkomen en heb ik daarom ook nauwlettend op gelet bij mijn wagen in het begin/bij de aflevering.bigkevx2 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 13:48:
[...]
Deze is niet zo moeilijk om op te lossen, ik heb exact hetzelfde gehad.
Scherm was bij mij kapot en is vervangen in Zeist.
In het begin was het altijd bij een koude auto, dit kon in verhelpen door eerst goed voor te verwarmen en vervolgens een reset uit te voeren.
Op de dag van de afspraak (en na een paar weken geen enkel probleem) was het scherm echt dood. Dan zie je meteen hoe verwend we zijn met alle luxe.
Ik deel je mening dat het soms idd tot het bijna gevaarlijke is (beide handen aan het stuur ;-) ).
Dit, samen met de verzonken achterklep knop en de achtergreep die niet meer volledig sluit zijn volgens mijn beleving de drie meest voorkomende issues bij de X modellen die al wat langer op de parkeerplaats hebben gestaan in de haven.
Gelukkig is mij al het leed bespaard gebleven ... *klopt af*
Mijn auto heeft maar kort in Zweden gestaan. Is daar oktober of november (?) 2023 afgeladen. Begin januari 2024 afgeleverd in Nederland en enkele dagen bij mij op, nee voor, de deurmat geleverd. Er was geen reden om achterdochtig te zijn.Yellowneck schreef op maandag 16 maart 2026 @ 14:11:
[...]
Je vergeet condens in de achterlicht unit waardoor er kortsluiting ontstaat. Dat zie ik nog het meest terugkomen en heb ik daarom ook nauwlettend op gelet bij mijn wagen in het begin/bij de aflevering.
Gelukkig is mij al het leed bespaard gebleven ... *klopt af*
Mijn auto had na een paar maanden last van een gecorodeerde kabelboom in een achterportier. 1,5 jaar na aflevering stond er een laagje water in de achterlichten en heb ik op aanraden van de technische staf van Zeekr op mijn vakantieadres een paar gaatjes geboord in de lichtunits, waarna het aantal foutmeldingen afnam en de auto uiteindelijk ook weer betrouwbaar op de cruisecontrol kon. Eerder schakelde het systeem zich uit bij snelheidvermindering (remlicht aan, dus kortsluiting) en ging de auto veel verder terug in snelheid dan gepland. Netjes opgelost, snel na thuiskomst.
Nee niet perfect, maar ik hoor wel vaker dingen over nieuwe auto's. Maar dit was ook niet te voorspellen.
Zie je het water ook echt in de achterlichten zitten? Bij mij was het een kleine vissenkom en lampen die niet volledig meer aangingen:Sqoda schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:45:
Ik heb ook al een paar weken problemen met mijn scherm. Ben er mee bij een service punt geweest en die wisten me te melden dat het door het vocht in de achterlichten komt. Ben nu aan het wachten op de afspraak om deze te vervangen. Ben benieuwd of dat echt gerelateerd is…..
:strip_exif()/f/image/l0KySCpWQrOekkX5HdXU3DqP.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit soort meldingen kreeg ik op het scherm. Het scherm bleef dus wel werken.
:strip_exif()/f/image/79808jlEpUrjCwyGmH2V29mU.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie dan ook geen relatie met uitvallen scherm.
[ Voor 1% gewijzigd door BPi op 19-03-2026 12:14 . Reden: toevoegen conclusie ]
Ik heb geen water in mijn units alleen wat normale condens. Bij mij was het scherm eerst problematisch en daarna kaduuk. Ik vind het nogal snel gezegd dat het een met het ander te maken heeft. Behalve als je foutmeldingen krijgt zoals hierboven, dat lijkt dan wel een issue maar is je scherm niet kapot.Sqoda schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 23:45:
Ik heb ook al een paar weken problemen met mijn scherm. Ben er mee bij een service punt geweest en die wisten me te melden dat het door het vocht in de achterlichten komt. Ben nu aan het wachten op de afspraak om deze te vervangen. Ben benieuwd of dat echt gerelateerd is…..
Ben benieuwd, kunnen ze ook gelijk het knopje van de kofferbak klep maken, want die blijft ook naar beneden gedrukt staan.
Tja ik kan ook niet meer dan melden wat hun me zeiden. Ik geloof het ook niet, maar kan niet meer dan wachten tot de achterlichtunit vervangen is. Dan zien we wel verder. Gelukkig is het koude weer voorbij en hebben we nog nauwelijks last.bigkevx2 schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 12:08:
[...]
Ik heb geen water in mijn units alleen wat normale condens. Bij mij was het scherm eerst problematisch en daarna kaduuk. Ik vind het nogal snel gezegd dat het een met het ander te maken heeft. Behalve als je foutmeldingen krijgt zoals hierboven, dat lijkt dan wel een issue maar is je scherm niet kapot.
Ik heb een maandje terug de bumper laten vervangen door een schadeherstelbedrijf aangesloten bij de leasemaatschappij hier in de buurt vanwege schade wat ontstaan is op een parkeerplaats toen ik op vakantie was.
Allemaal prima gegaan, ziet er weer prachtig uit maar van de week belde Zeekr om een afspraak te maken voor een ''software reload''. Ze konde verder niets vertellen waarom of wat het deed, alleen dat het na aanleiding van onderhoud of reparatie was.
Ik merk helemaal niks geks aan de software tov voorheen, alles werkt naar behoren en geen waarschuwingen.
BPi schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:28:
[Afbeelding]
Wtf 😳
Dit zag ik gisterenmiddag toen ik even de auto moest verplaatsen....
Die "assust" melding...
Achterlichtunits zijn in augustus vervangen...
Toen ik net reed kwamen er geen nieuwe meldingen
Haha echt slordig. Zet em in het Engels, heb daar nog geen spelfouten/typos gezien dat ik me kan herinneren
Oh damn....Achterlichtunits zijn in augustus vervangen...
Toen ik net reed kwamen er geen nieuwe meldingen
Ook 2 of 3 x gehad. Wel pas na de laatste update. Denk dat er wat foutjes ingeslopen zijn zoals dit.BPi schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:28:
[Afbeelding]
Wtf 😳
Dit zag ik gisterenmiddag toen ik even de auto moest verplaatsen....
Heb ook al sinds mei een nieuwe achterlicht unit. Dat is het hem niet.
Na de foutmelding werkt alles gewoon direct zoals het hoort.
Vorige zomer in Duitsland met Shell recharge en Shuttle geen sessie kunnen starten. Auto geeft aan dat de kabel is aangesloten, pas wordt gelezen en dan duurt de communicatie eindeloos met uiteindelijk geen sessie. Ook via de Shell app geen succes.
Gisteren in Zaltbommel bij drie verschillende palen ook geen succes. Bij eentje stond een Tesla wel te laden.
Heeft auto last misschien last van de omschakeling naar zomertijd
[ Voor 10% gewijzigd door Tunnelplan op 31-03-2026 22:33 ]
Gaan we dan ook straks naar de Lotusdealer voor de service? (waar zijn die?)
Of verhuist Zeekr van Huis ter Heide naar Houten?
o.a. langs de Zuidas. Ik hoop alleen dat service bij Volvo mogelijk gaat worden. Die zitten een stuk meer door het land heen. Vind het wel raar dat dit nog niet het geval is, lijkt zo logisch.BPi schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:07:
[...]
Gaan we dan ook straks naar de Lotusdealer voor de service? (waar zijn die?)
Of verhuist Zeekr van Huis ter Heide naar Houten?
Bij Lynk&Co is dit inmiddels geformaliseerd. Inderdaad vreemd dat dit bij Zeekr niet is. Voor mij destijds een belangrijke reden om te kiezen voor de Lynk&co 02 in plaats van Zeekr X. Geen zin om iedere keer anderhalf uur naar Zeist te moeten rijden (en dan weer anderhalf uur terug).deathmonkey schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:43:
[...]
o.a. langs de Zuidas. Ik hoop alleen dat service bij Volvo mogelijk gaat worden. Die zitten een stuk meer door het land heen. Vind het wel raar dat dit nog niet het geval is, lijkt zo logisch.
Lynk&co 02 software 1.3.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin
:strip_exif()/f/image/Kp0mDlEo1DygrIro6qVMrQMR.jpg?f=fotoalbum_large)