Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste
Acties:

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb ook alleen ervaring met een kinderfiets, maatje 16 inch. Dat past. Groter? ik heb zo m'n twijfels.

Hier staat tekst

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ramrodwillem schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:06:
Ik ga mijn PL Zeekr X over 2 weken inleveren, ik kon hem eventueel kopen voor €30,500, is van 2024 , was geen echt slechte prijs vond ik , nog niet voor die prijs bij een garage te koop zien staan.
uit interesse; welke kilometerstand hoort daarbij?

Hier staat tekst

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:24
informaticien schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 22:34:
Ik heb nog een praktische vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: past er een racefiets in de kofferbak als de achterbank is neergeklapt, zonder het fietsvoorwiel te demonteren?
Daar twijfel ik ook aan inderdaad.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:28
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 10:11:
[...]

uit interesse; welke kilometerstand hoort daarbij?
25.000km

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Weet iemand hoe je dit oplost: ik heb al twee dagen dat Android Auto het niet doet. Het systeem loopt dan compleet vast. Heb al een reset gedaan met de knoppen op het stuur en ook een reset op mn telefoon (forced stopped, wiped all data). Bluetooth audio doet het wel.

• Mmaaikel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:05
Ik heb nog een praktische vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: past er een racefiets in de kofferbak als de achterbank is neergeklapt, zonder het fietsvoorwiel te demonteren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZRD7FktCa1I2_Y7JkuQUlZIelk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZWhkTuVWefeYkbxGHeg455H9.jpg?f=fotoalbum_large

Past!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:36

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Past, maar ik zou zelf altijd het voorwiel demonteren. Dat is 9,6 seconden werk en geeft me veel meer rust.

Een Stromer ST3 maat L krijg ik er niet in. Dit lukte wel in een Hyundai ioniq.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:36

Opa

Nu Multifocaal!

Topicstarter
Highland schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:21:
Ik ga een opvolger wel als particulier aanschaffen en langere tijd rijden, dus garanties en service zijn ook een overweging. Vandaar dat ik eerst bij Hyundai Ioniq 5 of 6 keek, maar ik vind die wat groot voor mijn wensen (we rijden hooguit met z'n tweeën in de auto). Een Zeekr Z lijkt mij een redelijk kleine auto met luxe en voldoende comfortabel weggedrag voor langere afstanden. Zouden jullie de Zeekr X als particulier aanschaffen?
Nee, dat zou ik niet doen, na anderhalf jaar ervaring. Leuke auto, maar toch te veel sores er mee.
Software moet vaak gereset, sleutel vreet batterijen, BEDIENING!!! (lampen op dimlicht zetten vereist vier handelingen), toch ook bouwkwaliteit (vocht in linker achterlicht, achterklepknop ingezakt), onderdelenprijzen (kap van de buitenspiegel vervangen is 1500 euro).
Leuk voor de (corporate) lease maar niet om je zuurverdiende euri in te investeren.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• informaticien
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Haha, thanks! Wat een service :) Ja, nu ga ik 'm bestellen!
Opa schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:16:
[...]

Een Stromer ST3 maat L krijg ik er niet in. Dit lukte wel in een Hyundai ioniq.
Hier gaat het om een maat S. Wat leuk, ik rij nu ook een IONIQ 38kWh, dus ga dezelfde overstap doen. Ik kijk uit naar een mooie upgrade!
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste