Heb jij al wat gehoord? Mijn 10 jaar oude, geverifieerde, account zit nog op slot. Zonder bericht, zonder reden. Alleen: 'Verifying'. Echt bizar dit. Binance is verboden, maar deze clowns mogen nog zaken doen?streamnl schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:03:
28 maart heb ik nog een email ontvangen van Kraken waarin stond dat mijn account compleet was en dat ik verder niets hoeft te doen.
Vandaag kan ik niet in de app (of site) want mijn documenten worden opnieuw bekeken. Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice via de website. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je een reactie kreeg en dat alles weer in orde was?
zie boden gaan, alweer ATH
vanavond misschien eigen inleg eruit halen en de rest zo laten, en we zien wel.
of yolo en laat alles staan
staat op plek 199, lets go onder de 100!
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2024 12:45 ]
nothing stops this train
Muil houe nou, prima shill (ik heb ze alle drieStokstaart schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:13:
[...]
DOT, RUNE, FANTOM.. Volgens mij heeft hij nog wat bags te shillen uit de vorige bull
Maar om toch even wat bearish te zijn: https://www.coindesk.com/...h-bitcoin-bets-data-show/
smart money opent massaal shorts. Zou mooi zijn als dat een keiharde shortsqueeze wordt. Maar ik hou wel inmiddels rekening met een tijdje sideways of een drop naar 50k regionen.
anyway, hodl
Ik heb een reactie gehad via de chat. Daarin zei hij dat hij ook zag dat ik een mail had gestuurd (dat klopt) en dat ze ermee bezig zijn. Als ik de app nu open, krijg ik nog steeds de melding te zien.Wouter schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:38:
[...]
Heb jij al wat gehoord? Mijn 10 jaar oude, geverifieerde, account zit nog op slot. Zonder bericht, zonder reden. Alleen: 'Verifying'. Echt bizar dit. Binance is verboden, maar deze clowns mogen nog zaken doen?
Het bijzondere is, op mijn werk heb ik weinig bereik en gisteren opende de app wel. De waarde klopte in eerste instantie niet en ik schrok daardoor wel. Langzaam klopte het. Het leek of hij nog moest synchroniseren. Meteen gekeken of ik mijn BTC naar mijn ledger kon sturen. Dat lukte.
Het gekke is dat wanneer ik de app weer sluit en buiten (beter bereik) de app open, ik de melding weer zie dat ze nog bezig zijn.
Maar ja, mijn BTC staat in ieder geval weer veilig op mijn wallet. De rest komt (hoop ik) vanzelf weer goed.
Het is dat ik de fees te duur vind om ze rechtstreeks te kopen via Ledger. Dat zou voor mij perfect zijn.
Alpina schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:43:
[...]
Proficiat tettenman!
[Afbeelding]
(Let niet op de handbreuk)
Klinkt als een mooie aanvalsvector, Victor. Ik kan misschien helpen, ik heb hier ook sketchy internet. Je accountnaam is daar ook streamnl?streamnl schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:54:
[...]
Het bijzondere is, op mijn werk heb ik weinig bereik en gisteren opende de app wel. De waarde klopte in eerste instantie niet en ik schrok daardoor wel. Langzaam klopte het. Het leek of hij nog moest synchroniseren. Meteen gekeken of ik mijn BTC naar mijn ledger kon sturen. Dat lukte.
Het gekke is dat wanneer ik de app weer sluit en buiten (beter bereik) de app open, ik de melding weer zie dat ze nog bezig zijn.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
inleg eruit en winst door?Kol Nedra schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:40:
zie boden gaan, alweer ATH![]()
Als we nou allemaal gaan rondberen. Wellicht stijgt de koers dan wel.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Het is donderdag-dipdag. Ain't gonna happen son. Misschien morgen.Aeronaut schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:23:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
When moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Just a friendly reminder. Dont sleep on it.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
rondberen??Aeronaut schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:23:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
:fill(white):strip_exif()/f/image/FNkr70mYOpN11G1DhYnQEq49.png?f=user_large)
Dit is inmiddels toch allang fear? Straks zakken we onder de 65k
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
is this like ROOTzwembroek schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:36:
[...]
Moon soon...
🔸500 days since #Bitcoin hit the bear-market bottom.
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 4 april 2024
In 2020 Bitcoin went up 732% over the next 12 months from the same point.
If Bitcoin repeats this it will hit $491K by April 2025. pic.twitter.com/1aAECu8Cjw
Beetje jammer dat het alleen een governance token is.Pinsa schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aha Bitvavo waarschuwd tegenwoordig al, lees even laatste stukje van let op
Daar waren 18 Maart al wat meningen overPinsa schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aha Bitvavo waarschuwd tegenwoordig ook lees even het laatste stukje van let op
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26
De Boost vorige maand lijkt er weer af inmiddels, maar wellicht mooi moment om in te stappen again.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ether-fi-ethfi/
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 04-04-2024 14:05 ]
Ugh, dit soort tweets... ik krijg al de kriebels bij het lezen van dat standaard tekstje "if history repeats"
History repeats in dit geval sowieso niet omdat we al een nieuw ATH hebben vóór de halving. We staan nu al veel hoger dan toen, dus dingen als "+732% from here guyz!!" slaat nergens op.
Maar goed, dat weten we uiteraard allemaal al... we hangen gewoon liever aan de hopium. Dus inderdaad, m00n soon!
Heel sociaal aangeboden maar ik pas.Wiley99 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:04:
[...]
Klinkt als een mooie aanvalsvector, Victor. Ik kan misschien helpen, ik heb hier ook sketchy internet. Je accountnaam is daar ook streamnl?
Mijn stress is ieder geval weg. Ook ben ik blij dat ik “maar” 3 coins heb ipv tientallen zoals sommige hier
En eens, het is heel apart dat ik toch mijn BTC kon versturen.
70 op alternative.meRichh schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:49:
[Afbeelding]
Dit is inmiddels toch allang fear? Straks zakken we onder de 65k
Ja dat is ook een tactiek @zwembroek in het midden van de bear die grote mc coins kopen.zwembroek schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:25:
[...]
Denk het niet. Volg Banter vanaf de bear. Hij heeft altijd zijn entries laten zien. Deze gasten houden de bags niet. Dat doet de rest wel voor ze. Hij is trouwens de enige van die club die oude bags koopt puur om te traden en chart technisch. Toen hij Phantom kocht dacht ik jij bent gek. Kijk waar ze nu staan met hun leveraged posities.
Ik verklaarde een maat van mij voor gek toen hij SOL en AVAX ging kopen terwijl ik al die nieuwe projecten aan het zoeken was.
Maar heel eerlijk werkt dat net zo goed. Je moet er alleen niet in geloven dat deze terug naar een ATH of ver daar voorbij gaan en al eerder verkopen. Of je moet er op gokken dat er wel nog een nieuwe ath inzit maar risico op verkoopdruk van bagholders etc.
En nog voor de run kopen uiteraard.
Alle wegen leiden naar Rome.
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 04-04-2024 14:36 ]
Edit
[ Voor 99% gewijzigd door Alpina op 04-04-2024 14:26 ]
De markt heeft ook hopium nodig. Als niemand er meer in geloofd dan kunnen we onze tasjes nu in de sale zetten. Retail fomo for the win.Guere schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:05:
[...]
Ugh, dit soort tweets... ik krijg al de kriebels bij het lezen van dat standaard tekstje "if history repeats"
History repeats in dit geval sowieso niet omdat we al een nieuw ATH hebben vóór de halving. We staan nu al veel hoger dan toen, dus dingen als "+732% from here guyz!!" slaat nergens op.
Maar goed, dat weten we uiteraard allemaal al... we hangen gewoon liever aan de hopium. Dus inderdaad, m00n soon!
Edit: Dubbel
[ Voor 93% gewijzigd door AlterBridge op 04-04-2024 14:59 ]
ADA is nog steeds mijn grootste Alt bag na Etherium. Heb er wel grote twijfels bij of ADA een nieuwe ATH neer kan zetten deze bull. Volgens mij alleen wanneer BTC 400k+ gaat ^^
[ Voor 24% gewijzigd door AlterBridge op 04-04-2024 14:58 ]
tomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Long net afgesloten, mij pakken ze niet nog een keer voor 100$
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bedankt voor je offertomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Mwa, de entry was 64.6k dus best prima denk ik
Zul je zien dat we straks op 70k staan.tomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Als hij inderdaad nu terugstuitert vanaf 67k dan heb je wel weer een zeer nette (ta)-glazen-bol.tomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Helemaal goed, ik heb nog spot zat dus daar zou ik ook blij mee zijn. Deze trade was 3,3% op het account met risk reward 6, dus ik ben al helemaal tevreden
Als we met kracht door 67129.65 breken dan kunnen we vrij snel weer op 69537.67 staan. Het alternatief is daar ongeveer afketsen en weer omlaag. De prijs op 67.1-67.3 is key.dizzie110 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:11:
[...]
Als hij inderdaad nu terugstuitert vanaf 67k dan heb je wel weer een zeer nette (ta)-glazen-bol.
Alles kan. Maar over een kwartier hebben we weer Grayscale.
Feit is wel dat je al die L1-muntjes nodig hebt om wat te kunnen doen op betreffende blockchain. Dus in dat opzicht kan je niet missen met wat L1 muntjes in de portefeuille te hebben. Alleen ADA lijkt wat achterop te hinkenAlpina schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:24:
[...]
Ja dat is ook een tactiek @zwembroek in het midden van de bear die grote mc coins kopen.
Ik verklaarde een maat van mij voor gek toen hij SOL en AVAX ging kopen terwijl ik al die nieuwe projecten aan het zoeken was.
Maar heel eerlijk werkt dat net zo goed. Je moet er alleen niet in geloven dat deze terug naar een ATH of ver daar voorbij gaan en al eerder verkopen. Of je moet er op gokken dat er wel nog een nieuwe ath inzit maar risico op verkoopdruk van bagholders etc.
En nog voor de run kopen uiteraard.
Alle wegen leiden naar Rome.
Hopelijk een reverse Bart
De hopium is strong today.
is 67.500 ook goed?tomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:15:
[...]
Als we met kracht door 67129.65 breken dan kunnen we vrij snel weer op 69537.67 staan. Het alternatief is daar ongeveer afketsen en weer omlaag. De prijs op 67.1-67.3 is key.
We zitten nu precies op die 67.2-67.3. Nu hier consolideren en zoveel mogelijk timeframes boven 67k sluiten
Banken die geen Bitcoin mochten kopen door missende regulering: Bitcoin bad
Dezelfde banken die inmiddels wel Bitcoin mogen kopen: Bitcoin good
— Binance (@binance) 4 april 2024
nothing stops this train
Ripple to Launch Stablecoin Pegged to the US Dollarhttps://t.co/QB4SriAaQB
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 4 april 2024
en ik maar denken: XRP is al een stablecoin 🤣
nothing stops this train
Alle weak hands er weer in en de groene candles stijgen weer hoger dan waar ze eerst getopt waren.
Veel te weinig tijd om hier crypto in de gaten te houden. Wat ik wel weet is dat er over 2 weken een halving is!
Als de historie zich herhaalt moet je balls deep in deze vieze bende zittten.
Als de historie zich herhaalt moet je balls deep in deze vieze bende zittten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oftewel die dikke Apple Watch is gewoon een dure cock ring
Sommige dingen kun je beter niet weten
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Jij bent echt de definitie van prettig gestoord.
Meet de watch dan je hartslag?Coldcat schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:22:
[...]
Oftewel die dikke Apple Watch is gewoon een dure cock ring![]()
Sommige dingen kun je beter niet weten
[ Voor 24% gewijzigd door dehardstyler op 04-04-2024 16:23 ]
Nog meer mensen die Even later... lezen met de stem van "a few moments later"
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Deze denk ikdehardstyler schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:22:
[...]
Jij bent echt de definitie van prettig gestoord.![]()
[...]
Meet de watch dan je hartDslag?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
/f/image/KhE0GJ8shXWi0c4oXlX9e71K.png?f=fotoalbum_large)
Mooie interactie met het support level @Zaratrass (ik tag jou omdat je had aangegeven te willen leren)
Bullish
DXY index dumping pic.twitter.com/v4kx0JnnZS
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 4 april 2024
Neen, met de stem van de verteller van Kabouter Wesley.JDx schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:24:
[...]
Nog meer mensen die Even later... lezen met de stem van "a few moments later"
Je weet wel, die van hondermiljoenmiljard:
YouTube: Kabouter Wesley - 6. 100 Miljoen Miljard
68k babe?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
daar gaan we weer
Wie is die oude vent? Is dat @.oisyn ?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hertog_Martin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:59:
Lol vanmiddag voor 750e XVG gekocht, is nu 1015 waard
zwembroek schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:36:
[...]
Totdat ie ineens naar de 2$ klapt en dan loopt iedereen te janken dat ze hun zakken nog niet vol hebbenBootjeVaren schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:20:
[...]
Feit is wel dat je al die L1-muntjes nodig hebt om wat te kunnen doen op betreffende blockchain. Dus in dat opzicht kan je niet missen met wat L1 muntjes in de portefeuille te hebben. Alleen ADA lijkt wat achterop te hinken
Ja, zou mooi zijn he
Boring eth op dit moment
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heerlijk. Nog wat meuk gekocht in dit dipje. Laat maar weer knallen die handel. Hopelijk nog een flinke boost in de alts voor de halving, dan zet ik weer grotendeels in voor die 500k.
en dan komt de rekteroni naar 10k
en dan komt de rekteroni naar 10k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wie zit er ook in boden? 6 minuten geleden weer ATH gehaald, lekker dit 
tijd voor nieuwe push zo te zien
https://birdeye.so/token/...ETgv5TshQA4o?chain=solana
tijd voor nieuwe push zo te zien
[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2024 19:57 ]
nothing stops this train
Het wordt weer tijd om aggr.trade op te zetten en volume op max.
Donderdag moondag dus
Maanheidsjorremans schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:55:
Donderdag moondag dus
jaja nieuwe ATHKol Nedra schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:52:
tijd voor nieuwe push zo te zien![]()
vingers aan de knoppen nu voor winst nemen
nothing stops this train
Niet voor niks DONDERdag.sjorremans schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:55:
Donderdag moondag dus
We donderen de koersen omhoog of omlaag
tomtom901 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:15:
[...]
Als we met kracht door 67129.65 breken dan kunnen we vrij snel weer op 69537.67 staan. Het alternatief is daar ongeveer afketsen en weer omlaag. De prijs op 67.1-67.3 is key.
/f/image/gz7eSWUJqHNak1BH1ozhztmC.png?f=fotoalbum_large)
Vergeet niet op tijd eruit te gaan kerelKol Nedra schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:52:
tijd voor nieuwe push zo te zien![]()
Toch wel weer mooi om te zien dat mijn lumpsum DCA van eergisteren lekker getimed was.
We zullen vast wel weer lager gaan en vrijdags is imo de nieuwe donderdag dipdag naar mijn idee de laatste tijd... Maar ik ben blij 😃
Lets go!
We zullen vast wel weer lager gaan en vrijdags is imo de nieuwe donderdag dipdag naar mijn idee de laatste tijd... Maar ik ben blij 😃
Lets go!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kap nou eens met dat verkopen man. Hup, doorrammen.
If you bought the bear, your job is to sit on your hands and plan your exit.
— RVCrypto (@RvCrypto) 4 april 2024
But if you’re late, you have two jobs. First, find undervalued projects. Second, buy the bear next time.
geprobeerd maar te druk, krijg niks verkocht
nothing stops this train
slippage omhoog gooien.Kol Nedra schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:38:
[...]
geprobeerd maar te druk, krijg niks verkocht
Hoezo te druk? Wat heb je aan een blockchain als je niet eens een transactie kunt doen? Het zal wel aan mij liggen maar ik snap die hele Solana hype niet. Netwerk ligt steeds plat, is gecentraliseerd en transacties falen. Heeft totaal niks meer met blockchain en decentralisatie te maken toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/jWydP3vLQymwpK5tMeFAkSpY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vM26UudX2mL59TXmvEkD9pw3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uI7vNSBnRosmvAKbR42TcuGM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P7EuN9uzcE66mLM2lLosZi98.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z7AWDY4AkTOJK8l2tTiSQbnf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RegPdjXxa51M8CuJKcNubY70.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UvcV6KYQDV13a0Y3EMOfyIIG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ff6cooOIgeZrTr84pXgMWmaV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IGh0DQnTc6IHu31Utys2znyQ.png?f=fotoalbum_large)