Nonsens, want in het BBQ topic krijg je hem ook.
Het lijkt me een onderzoek over de community / het forum, niet over de content van de fora.
Maktub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maktub
[ Voor 99% gewijzigd door mayhem op 08-03-2024 12:51 ]
3
| Oktober 2023 +100% Februari 2024 +200% Maart 2024 +300% |
Precies!!YES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:54:
[...]
@Skrunsies je favo muntje wordt hier net gepost. Moon soon.
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Ja bizar. Dit jaar al net zoveel papieren gains als vorig jaar.mayhem schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:01:
PF status.
code:
1 2 3 Oktober 2023 +100% Februari 2024 +200% Maart 2024 +300%
Op naar de 400%
HODL
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bybit PNL over de laatste 30 dagen .. ook echt bizarmayhem schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:01:
PF status.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
He zo ziet die van mij er ook ongeveer uitScuL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:08:
[...]
Bybit PNL over de laatste 30 dagen .. ook echt bizar
[Afbeelding]
Punt uit? Hou eens op maat.Skrunsies schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:02:
[...]
Precies!!
We zetten er gewoon een punt achter.
Punt uit.
Die met de roze/rode slip zou ik wel doen hoor.Don Guacamole schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:16:
[...]
AI is sowieso vreemd, kijk hier eens naar. Prima dat FET en andere AI coins pompen, maar als dit het resultaat is weet ik het niet zeker of ik hier wel blij van word..
[Afbeelding]
PS5
YKINMKBYKIOKkernie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:19:
[...]
Die met de roze/rode slip zou ik wel doen hoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
aub niet bellen tussen 13hr en 14:30hr dan rusten de baby en mijn vriendin uit, geloof me je wilt haar niet kwaad hebben.....Domino schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:16:
[...]
Punt uit? Hou eens op maat.
Ik ga je vriendin maar eens bellen.
[Afbeelding]
Crazy!
— Lookonchain (@lookonchain) 7 maart 2024
Bought 97,296 $ETH($363.66M) in only 2 days!😱
11 wallets of #PulseX and #PulseChain spent a total of 363.66M $DAI to buy 97,296 $ETH at an average price of $3,738!
Address:https://t.co/7kHug9FD2xhttps://t.co/Ke2dzNDErOhttps://t.co/9BrasxQpGBhttps://t.co/mHaG2TazZa… pic.twitter.com/o7MXByLwXS
Ho ho, niet zo snel. Het is een onderzoek over de community / het forum door gebruikers die rond A'dam wonen en niet werken. Of zo'n hier eerder beschreven €1/h baantje hebben waar ze anders een hele week voor moeten werken.MrMrq schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:35:
[...]
Het lijkt me een onderzoek over de community / het forum, niet over de content van de fora.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoe heet de baby ook al weer? Het was zo'n paupernaam als Jayden, Jordy of Xavi toch?Skrunsies schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:20:
[...]
aub niet bellen tussen 13hr en 14:30hr dan rusten de baby en mijn vriendin uit, geloof me je wilt haar niet kwaad hebben.....
[Afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door resusaapje op 08-03-2024 13:28 . Reden: Oh boy, nou ga ik Gal ontmoeten! ]
Ori jonguh!resusaapje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:27:
[...]
Hoe heet de baby ook al weer? Het was zo'n paupernaam als Jayden, Jordy of Xavi toch?
.
Wacht ff, heb jij een vriendin? Ik ben hier echt te weinig geweest de afgelopen maanden blijkbaar.Skrunsies schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Ori jonguh!
Vernoemd naar ons eerste contactmoment!
Shit, koffie over keyboardYES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:35:
[...]
Wacht ff, heb jij een vriendin? Ik ben hier echt te weinig geweest de afgelopen maanden blijkbaar.
Gefeliciteerd man! Moet je haar zelf opblazen of heb je er een (elektrische) pomp bij aangeschaft?
YES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:35:
[...]
Wacht ff, heb jij een vriendin? Ik ben hier echt te weinig geweest de afgelopen maanden blijkbaar.
Gefeliciteerd man! Moet je haar zelf opblazen of heb je er een (elektrische) pomp bij aangeschaft?
Ben oprecht wel benieuwd, vertel
Man, wat een stelletje ouwe wijven zijn we.YES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Heb je al lang weer een relatie? En ze heeft dus een baby, ik gok even dat die niet van jou is, anders heb ik echt onder een steen gelegen
#metoo, kom op @Skrunsies, ff delen met de manne hoor. Pics or it didn't happenYES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Heb je al lang weer een relatie? En ze heeft dus een baby, ik gok even dat die niet van jou is, anders heb ik echt onder een steen gelegen
PS5
Ben je nou serieus?YES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:42:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Skrunsies op 08-03-2024 13:52 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
Stokstaart schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:48:
Als ik naar de hourly kijk verwacht ik binnen nu en een uur 2 toch wel weer wat volatiliteit..
Kan ook volatiliteit omlaag zijn he
Mijn excuus, ik heb wat dingen door elkaar gehaald denk ik. Ik dacht dat je alleen een ex-vriendin had maar nu je dit zo zegt heb ik dat ook wel eerder gelezen. Sorry man, had het echt niet scherp meer.Skrunsies schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:48:
[...]
Ben je nou serieus?
Klootviool!
Ik zal er maar vanuit gaan dat je het meent, dus bij deze. Ik woon alleen met mijn 2 meiden.
Anderhalf jaar geleden zijn mijn vriendin en haar kids in een eigen huis ingetrokken, omdat ik alle tijd voor mijn 2 meiden nodig had/heb..
We zien elkaar eens per week of 2 weken en dan doen we 'leuke' dingen![]()
Voor de rest wil ik niet meer samenwonen, omdat mijn leven hectisch genoeg is..
Je hebt dus inderdaad niet opgelet, jammer![]()
[Afbeelding]
Oh ja, jij en ik, die eerste keer, mijmer.Skrunsies schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Ori jonguh!
Vernoemd naar ons eerste contactmoment!
Sellwall van 10k stuks ETH.Vis schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:59:
Wat houd ETH tegen om door de 4k te rammen?
Ach kerel!YES schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:55:
[...]
Mijn excuus, ik heb wat dingen door elkaar gehaald denk ik. Ik dacht dat je alleen een ex-vriendin had maar nu je dit zo zegt heb ik dat ook wel eerder gelezen. Sorry man, had het echt niet scherp meer.
Ik ben gewoon een
[Afbeelding]
Ik wou een grap maken met orgie, dat dat de plek was waar Gadotje en ik elkaar hadden ontmoet. Maar die grap kan nu ook wel in de prullenbakresusaapje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:00:
[...]
Oh ja, jij en ik, die eerste keer, mijmer.
Al wat opgepikt?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:11:
[...]
Moet nog een halfuurtje wachten op dat mijn banklimiet-verhoging actief is, dan pleur ik nog wat in ETH.
Nu maar hopen dat je gelijk hebt.
Ik denk dat er iets niet goed is gegaan toen ik m’n spaargeld van ene bank naar andere bank overmaakte gister, want heb nog niks op m’n bank.
Dure trap, een spaarbank.Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:13:
[...]
Ik denk dat er iets niet goed is gegaan toen ik m’n spaargeld van ene bank naar andere bank overmaakte gister, want heb nog niks op m’n bank.
Ben op werk en weet de inloggegevens van m’n spaarbank niet uit mn hoofd. Thuis maar even kijken, anders moet ETH maar even wachten tot na het weekend.
Tuurlijk, geef 'm maar een trap na.WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:16:
[...]
Dure trap, een spaarbank.
Dikke inrichting heb jij hoor. @Slux is jaloers.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-03-2024 14:21 ]
nothing stops this train
Ik snap de grap niet, maar dat geeft niet.WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:16:
[...]
Slux heeft geen inrichting, die woont onder een brug. Het gerucht gaat dat ie ooit alles in Bitcoin Cash gestopt heeft, z'n hele hebben en houden, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
ja trek het echt slecht. Dan nog liever gure shitcoins. Lijkt hier gvd het VIVA forum wel.FijneKerst schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:24:
WTF is dit?..
"Huisvrouwen-R-Us ?"
"Babytalk Anonymous?"
"Help ik heb een baby?"
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oei, vervelend voor hem.WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:24:
[...]
Slux heeft geen inrichting, die woont onder een brug. Het gerucht gaat dat ie ooit alles in Bitcoin Cash gestopt heeft, z'n hele hebben en houden, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen...
Zit er ook DGS op?jvel92 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:21:
Mijn spaarbank:
[Afbeelding]
24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Stel je voor een heel weekend wachten op je geld en ondertussen worden er nieuwe ATH's neergezet.
jvel92 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:21:
Mijn spaarbank:
[Afbeelding]
24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Stel je voor een heel weekend wachten op je geld en ondertussen worden er nieuwe ATH's neergezet.
Als je je eigen bank bent, heb je geen DGS nodig.
Oei, als een spaarbank failliet gaat, krijg je altijd je fiat terug. Als een cryptomunt failliet gaat, verdampt alles.jvel92 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:29:
[...]
Als je je eigen bank bent, heb je geen DGS nodig.
Als ie z'n hout in 2022 kocht dan staat ie alleszins in het roodWhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:16:
[...]
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 08-03-2024 19:50 ]
Vandaag nog door de 8000 gulden!Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:29:
Wat zijn de verwachtingen hier van ETH eigenlijk?
Ongeveer een jaar geleden was er een bankencrisis in de USA. Meerdere kleinere banken vielen om. Weet je wat dit deed met de koers van Bitcoin? Juist, die steeg.Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:32:
[...]
Oei, als een spaarbank failliet gaat, krijg je altijd je fiat terug. Als een cryptomunt failliet gaat, verdampt alles.
Ik zou toch maar teruggaan naar je spaarbank.
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 08-03-2024 19:51 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 08-03-2024 19:51 ]
Kromme vergelijking. Waarom?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:32:
[...]
Oei, als een spaarbank failliet gaat, krijg je altijd je fiat terug. Als een cryptomunt failliet gaat, verdampt alles.
Ik zou toch maar teruggaan naar je spaarbank.
Theoretisch gezien kan BTC naar 0 hoor.BootjeVaren schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:42:
[...]
Kromme vergelijking. Waarom?
1. BTC gaat niet naar 0
2. De bank klopt aan bij de staat om steun. De staat klopt aan bij alle inwoners dus je betaalt het eigenlijk terug aan jezelf
3. BTC gaat niet naar 0
Ik zeg ook nergens dat het niet kan, mij lijkt het gewoon onwaarschijnlijk. Gewoon eff de moonboy aan het spelen.
Let op wat goud en digitaal goud (Bitcoin) op dit moment aan het doen zijn in combinatie met de geopolitieke wereld van vandaag.
Haal "En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!" dan maar weg hieronder.Alpina schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:47:
[...]
Let op wat goud en digitaal goud (Bitcoin) op dit moment aan het doen zijn in combinatie met de geopolitieke wereld van vandaag.
Dat is geen alu hoedjes gedrag of rocket science.
Dat is voor mij heel duidelijk.
Ik hodl.
Wat is er mis met het dragen van een tasje en sokken?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:42:
[...]
Niets hoor. Gewoon een vraag n.a.v. zijn tasje en zijn sokken op de onderste foto.
Het is geen kwestie van all in gaan maar wel een hedge in onzekere tijden.Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:48:
[...]
Haal "En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!" dan maar weg hieronder.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 08-03-2024 19:52 ]
Wassen neus die 100k, er was al onderzoek gedaan naar dat fonds wat hiervoor bestaat laat maar zeggen en daar zit lang niet genoeg geld in om iedereen te kunnen compenseren.. kortom als de pleuris echt uitbreekt kan je fluiten naar je centjes die op dat moment bij de bank staanjvel92 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:40:
[...]
Ongeveer een jaar geleden was er een bankencrisis in de USA. Meerdere kleinere banken vielen om. Weet je wat dit deed met de koers van Bitcoin? Juist, die steeg.
Geloof me, mocht het zover komen dat we in een bankencrisis raken in de Europa, dan zit ik 100x liever in Bitcoin en ETH op mijn eigen hardware wallet waar ik zelf controle over heb. Je krijgt wellicht je geld terug tot 100k, maar dit komt met een prijs. Lees geld bijprinten, waardoor de Euro nog minder waard wordt ten op zichte van BTC en ETH.
Ondanks de tijd die je hier doorbrengt, begrijp je volgens mij totaal niet het idee achter Bitcoin. Ik link je even naar de whitepaper in NL: https://bitcoin.org/files/bitcoin-paper/bitcoin_nl.pdf
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Geld achter de hand hebben is altijd handig, bij mij is de verhouding ongeveer 70% in etf, aandelen en crypto. Met die 30-% kan ik ruim een jaar vooruit zonder werk eventueel of dat er geld uit belegde assets moet komen.Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:59:
Toch wel grappig dat de hele SC uit z'n dak ging toen ik begon over hypotheek ophogen en in BTC stoppen en nu de hele SC uit z'n dak gaat dat ik überhaupt nog geld op een spaarbank heb staan.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Range van 10k (fud) - 20k => blow off top >20k
Alleen @Alpina beweert dat?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:59:
Toch wel grappig dat de hele SC uit z'n dak ging toen ik begon over hypotheek ophogen en in BTC stoppen en nu de hele SC uit z'n dak gaat dat ik überhaupt nog geld op een spaarbank heb staan.
Lekker weer bommetjes aan het planten ouwe rukker?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:59:
Wie heeft het over 100% vermogen bij de bank stallen? Heb ik niet gezegd hoor.sjorremans schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:01:
[...]
Geld achter de hand hebben is altijd handig, bij mij is de verhouding ongeveer 70% in etf, aandelen en crypto. Met die 30-% kan ik ruim een jaar vooruit zonder werk eventueel of dat er geld uit belegde assets moet komen.
100% vermogen bij de bank stallen -> dief van je eigen portemonnee
Ik word er telkens weer helemaal beroerd van om dat soort retarted plaatjes te zien van die gozer. Zou spontaan de hele ETH bag dumpen als dat door blijft gaan.kernie schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:03:
[...]
En elke keer ga ik weer stuk om deze Vitalik plaatjes
Y'24
Ik ga straks even bij de praxis een boormachine halen.sjorremans schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:01:
[...]
Geld achter de hand hebben is altijd handig, bij mij is de verhouding ongeveer 70% in etf, aandelen en crypto. Met die 30-% kan ik ruim een jaar vooruit zonder werk eventueel of dat er geld uit belegde assets moet komen.
100% vermogen bij de bank stallen -> dief van je eigen portemonnee
Misschien maar goed ook dat Satoshi onbekend is, wie weet wat hij er voor een fetisjen op na houdt?RvV schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:06:
[...]
Ik word er telkens weer helemaal beroerd van om dat soort retarted plaatjes te zien van die gozer. Zou spontaan de hele ETH bag dumpen als dat door blijft gaan.![]()
Raported!Darrell schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:02:
[...]
Lekker weer bommetjes aan het planten ouwe rukker?
Al eens overwogen admin te worden? Van Dusgeschoten hebben we hier twee dagen gezien, maar jij doet een aardige vervangerWhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:02:
[...]
Alleen @Alpina beweert dat?
Aub niet zo alles in het extreme stellen, dat draagt imho negatief bij aan de sfeer in dit topic. Die dude gisteren had het nog over VRH, maar jij legt hier iedereen woorden in de mond. Niet fijn.
Dank u
Ik zeg test 4k tussen 18:00 en 20:00 uur vanavond.
Ja sorry ik was vergeten te wisselen van account, was nog onder die naam ingelogd toen.resusaapje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 15:10:
[...]
Al eens overwogen admin te worden? Van Dusgeschoten hebben we hier twee dagen gezien, maar jij doet een aardige vervanger
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq