ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Deze nog gezien, high was 69.932, nu gewoon rekt
[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 02-04-2024 05:37 ]
3e paasdag prijsknallersroflexx schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 05:43:
Wat is dit?!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Had het groener verwacht
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Buskbuntu schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 06:55:
Lambo - > Tesla - > Toyota - > …
Rektkbuntu schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 06:55:
kbuntu schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 06:55:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
sommigen zelfs negatief idd. Dat is wel een mooie fundering om de starten aan de volgende leg up. Al kan het best nog een keer ff 2k lager en dan pas up.mjjveldt schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 07:09:
Funding rates zijn wel weer lekker laag. En gezien de futures fors dieper zijn geraakt dan btc (64.2k, vs 66k) maak ik mij geen zorgen
De heatmap is iig volledig schoongeveegd aan de onderkant.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dat dacht ik gister ook te hebben gedaan.Bushalte schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 07:34:
Dip gekocht
Heb ik toen ook gedaan.
Dit is gewoon de dip van de dip. Wie weet komt er nog een dippythefokkingdip. Koop ik ook.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bushalte schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 07:42:
[...]
Heb ik toen ook gedaan.
Dit is gewoon de dip van de dip. Wie weet komt er nog een dippythefokkingdip. Koop ik ook.
Tijd voor even wat echte pijn. Iedereen is mega bullish, want historisch, bla bla, nu exponentieel, bla plan b rood bolletje.
Wel mooi als die hele gekke geitenbende instort naar 40k nu 😂
En de halving komt er ook aan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Accijns is 21 euro volgens mij.FrambozenTaart schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:50:
[Afbeelding]
Ik had Bitcoin als hedge maar dat werkt ook niet echt blijkbaar.
Als de trendlijn het houdt, heb je inderdaad een leuk inkoopmoment gekozenKol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:35:
Bitvavootje gedaan, mooie kans 👌
Dat wordt deze week ook wel interessant. Gisteren een kleine netto outflow uit de ETF's en dat was vorige week maandag ook niet zo'n geweldige flow. De rest van de week was het weer aardig in de plus. Als dat deze week ook zo gaat, hoeft het aan de ETF's in elk geval niet te liggen.
Ik heb een gedeelte op de ledger staan, maar ook gewoon op Bitvavo. Zit te twijfelen om niet gewoon alles op de ledger te zetten. Ik vertrouw Bitvavo wel, maar je weet het nooit. Al is handelen wel weer lastiger als het op de ledger staat.
Handel je zo vaak dan?AV1989 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:01:
Laten jullie je crypto eigenlijk op een exchange staan of zetten jullie dit over naar een hardware wallet?
Ik heb een gedeelte op de ledger staan, maar ook gewoon op Bitvavo. Zit te twijfelen om niet gewoon alles op de ledger te zetten. Ik vertrouw Bitvavo wel, maar je weet het nooit. Al is handelen wel weer lastiger als het op de ledger staat.
Ja eens, dat bedacht ik me dus ook 👍🏼Wispe schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:09:
[...]
Je schiet jezelf lek als je het op Bitvavo laat staan en er iets geks gebeurt.
Dit is wel 'handig' daar.Wispe schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:09:
[...]
Je schiet jezelf lek als je het op Bitvavo laat staan en er iets geks gebeurt.
nieuws: Cryptovalutahandelsplaats Bitvavo biedt dekking bij diefstal tot 100.....
Natuurlijk kan er altijd wat anders gebeuren, dus daarom altijd in je eigen zak stoppen
[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 02-04-2024 09:20 ]
souljah1h schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:17:
[...]
nieuws: Cryptovalutahandelsplaats Bitvavo biedt dekking bij diefstal tot 100.....
Natuurlijk kan er altijd wat anders gebeuren, dus daarom altijd in je eigen zak stoppen
Bitvavo geeft geen garanties over wanneer geld wordt terugbetaald.
En faillissement?als daarbij waardedaling optreedt, krijgen slachtoffers niets. Ook vallen verkeerd gemaakte transacties niet onder het programma.
Leuk, zo’n vrij weinig zeggende dekking.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zodra een x-amount op een CEX staat gaat het daarna naar Ledger
dus stel je hebt $10k aan vermogen kun je het bijv $2.5k per locatie zetten: ByBit, Kraken, Deribit, Bitvavo
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2024 09:57 ]
nothing stops this train
zwembroek schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:57:
Nou alle buy orders zijn tot de nok gevuld. We gaan het meemaken of het een gouden zet was of weer een extreme vorm van zelfkastijding.
Ik zet het dan nog liever op een hotwallet dat ik in ieder geval zelf de keys nog heb.Kol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:55:
in bull voelt het veilig aan om klein deel op CEX te laten, maar in Bear is het echt verstandig om het eraf te halen.... ook natuurlijk risico spreiden dus gebruik meerdere CEXen.
zodra een x-amount op een CEX staat gaat het daarna naar Ledger
dus stel je hebt $10k aan vermogen kun je het bijv $2.5k per locatie zetten: ByBit, Kraken, Deribit, Bitvavo
Celsius en FTX zagen er ook heel betrouwbaar uit.
Durf het wel aan in een bullrun en Nexo bestaat sinds 2018 zo te zien.
not sure if serious or stupidNopheros schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:19:
Heb zelf net 2k aan fiat (stond nog aan de zijlijn te wachten op een flinke correctie richting 50k) op Nexo gezet, 16% rente..
Durf het wel aan in een bullrun en Nexo bestaat sinds 2018 zo te zien.
Serieus. Ze hebben de bear market overleefd, bestaan 6 jaar en op de bank rekening krijg ik toch vrijwel niets.
Moet ik er wel bij zeggen dat je alleen zulke percentages krijgt als je het uit laat betalen in Nexo token zelf, maar in een bullrun durf ik dat nog wel een keer aan.
wat ik me afvraag he.. zit hij met een zwembroek achter het bureau?Guere schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:21:
Goeiemorgen. Voor iedereen die aan 't werk is: hierbij baas @zwembroek die vandaag weer op kantoor komt:
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hahaha kon ik toch nog even lachen deze ochtend.Guere schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:21:
Goeiemorgen. Voor iedereen die aan 't werk is: hierbij baas @zwembroek die vandaag weer op kantoor komt:
[Afbeelding]
@Darrell
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hee, dat hoor ik mijn collega's ook altijd tegen elkaar fluisteren. Nou ja, zij zeggen 'broek' in plaats van 'zwembroek'.Aeronaut schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:31:
[...]
wat ik me afvraag he.. zit hij met een zwembroek achter het bureau?
dus in een bullrun zit je te wachten op een dip naar een onrealistische waarde, en omdat die niet komt zet je het geld maar vast??Nopheros schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:31:
[...]
Serieus. Ze hebben de bear market overleefd, bestaan 6 jaar en op de bank rekening krijg ik toch vrijwel niets.
Moet ik er wel bij zeggen dat je alleen zulke percentages krijgt als je het uit laat betalen in Nexo token zelf, maar in een bullrun durf ik dat nog wel een keer aan.
Mijn vriendin vind hem ook grappig. Even doorgestuurd.Guere schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:21:
[Afbeelding]
Ten eerste is (richting) 50k geen onrealistische waarde, als je de grafiek erbij zou pakken had je gezien dat we de 60k aangetikt hebben.brothermaynard schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:36:
[...]
dus in een bullrun zit je te wachten op een dip naar een onrealistische waarde, en omdat die niet komt zet je het geld maar vast??
Daarnaast, jup heb het vastgezet voor een korte periode. Flexible is ook mogelijk, paar procent minder volgens mij.
Heb eigenlijk ook al genoeg geld in crypto zitten met een gemiddelde aankoop prijs van 25k. Dit is dan meer spreiden eigenlijk. En de rente opbrengsten gaan naar het Bitcoin potje op Nexo, 7% rente.
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 02-04-2024 10:44 ]
Funding rates and open interest have been reset, wiping the slate clean.
— Kyledoops (@kyledoops) 2 april 2024
Leverage traders got liquidated for the next market move.
Funding rates now sit at healthy levels. pic.twitter.com/W9KDTKkrcK
veel gesloten posities, dus positieve inkoop mogelijkheid.
Begrijp ik dit zo goed?
#Bitcoin is retesting the 4h 200ema & weekly support!
— Jelle (@CryptoJelleNL) 2 april 2024
Funding virtually reset, lots of longs taken out -- and price is sitting at a demand area.
Watching for signs of a higher low here. pic.twitter.com/nnBCeemZ62
:strip_exif()/f/image/qzSfwUccsmExTu6y35GFT5Oy.jpg?f=fotoalbum_large)
Soort wip wap, gaat even goed maar je flikkert er zo van af.keanu_ schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:00:
Is wel erg wankel allemaal
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
7 jaar hodl voor Jan Lul.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:17:
Dus toch een ponzi, ik wist het.
Het is een oneindige scheme waar sporadisch gecasht wordt. De rollercoaster scheme.FrambozenTaart schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:17:
Dus toch een ponzi, ik wist het.
In a bull market, dips are part of the game.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 2 april 2024
Take advantage if you want, but don't let the market take advantage of you.
This run is not over.#Bitcoin pic.twitter.com/j053fKd8yC
YESYES schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:43:
Hallotjes, iedereen nog happy hier?
NOYES schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:43:
Bitcoin 50% up in de laatste 1,5 maand. Iedereen die niet happy is doet wat verkeerd zou ik zeggenYES schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:43:
Tuurlijk, we staan nog dik in de plus.YES schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:43:
YES schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:43:
Ik begrijp er niets van, maar het klinkt positief.
All-in!
Inkopen!!!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Precies!Nopheros schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:48:
Dit weekend mooi bbq weer, extra happy:
[Afbeelding]
Voor de mensen die nog een budget kamado zoeken:
BeyondThunder in "Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4"
Dus YES, ik ben happy. De dip van het stukgeld is prima, doet me nog vrij weinig.
Prachtig woord trouwens, stukgeld, bedankt!
Zoals ik het interpreteer is het een menselijke reactie om te zoeken naar een verklaring voor de daling.Zaratrass schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:51:
[...]
veel gesloten posities, dus positieve inkoop mogelijkheid.
Begrijp ik dit zo goed?
Maarja, candle kan groen, candle kan rood.
Niet van belang dus, tenzij je een trader (lees: degenerate gambler) bent.
Gewoon ff je monitoren uitswitchen en een run gaan maken, en back komen in a week or so.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7dFPPJyt1nGsphI5mXmg3s25.png?f=user_large)
Run Forest, run.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hier een post van iemand uit januari 2020 die er over nadenkt om wat geld weg te zetten bij Nexo voor 12% rente op dat moment.
Stablecoin staking tegen 12% rente
Dat had aardig aangetikt voor die 4 jaar. Wie is er dan stupid... Die 99% van de Nederlanders die lekker bij ING/ABN 1,5% rente trekken of de persoon die een aantal procent van z'n vermogen op deze manier wegzet?
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 02-04-2024 12:08 ]
nothing stops this train
Yup, net DCAtje gedaan, prima timingKol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:11:
mensen met fiat boffen maar....daaamn!
Idd, enige jammere op dit soort dagen is dat ik geen extra geld heb liggen.Kol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:11:
12% is niks....... 4 jaar BTC hodlen is the way to go!Nopheros schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:08:
[...]
Hier een post van iemand uit januari 2020 die er over nadenkt om wat geld weg te zetten bij Nexo voor 12% rente op dat moment.
Stablecoin staking tegen 12% rente
Dat had aardig aangetikt voor die 4 jaar. Wie is er dan stupid... Die 99% van de Nederlanders die lekker bij ING/ABN 1,5% rente trekken of de persoon die een aantal procent van z'n vermogen op deze manier wegzet?
nothing stops this train
True.Kol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:15:
[...]
12% is niks....... 4 jaar BTC hodlen is the way to go!
Alhoewel ik graag 100% van m'n vermogen in Bitcoin zou willen stoppen doe ik het toch niet..
Bitcoin was toen rond de 8k.. damn.
Daarom wat winsten nemen op de weg omhoog voor dergelijke mogelijkheden.Kol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:11:
eigenlijk is het heel simpel spelletje alleen kost tijd:zwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:18:
[...]
Daarom wat winsten nemen op de weg omhoog voor dergelijke mogelijkheden.
weekly/monthly BTC overbought: dan verkoop je.
weekly/monthly oversold: dan koop je het weer.
nothing stops this train
Het is nog simpeler: je koopt altijd. Met vers fiat.Kol Nedra schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:20:
[...]
eigenlijk is het heel simpel spelletje alleen kost tijd:
weekly/monthly BTC overbought: dan verkoop je.
weekly/monthly oversold: dan koop je het weer.
Hoef je ook niet na te denken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee maakt geen verschil. Zolang je maar je keys hebt.Eddye schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:23:
Ik wil sinds tijden weer mijn Ledger Nano S gebruiken, maar helaas doet het ding niets meer. Volgens de Ledger site kan ik een andere kopen en via de SRP weer toegang krijgen tot mijn crypto. Ik zie alleen dat de Nano S er niet meer is, maar dat het nu een Nano S plus is. Maakt dat verschil?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/yBLEiVEqRYPHYayNEcIpWWDb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kY8fvA9sxdI3NAVNzXmtYWbQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GeQt2hJvHQ02qDVKj8weICZt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G0xlk0CG3QIShligKtCJdpe5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/h5QKbpc0vXNwRaAsbxkrJ2ai.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/deJV2SU0q90eoPLJpZIV7s8c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pzSsZMzdVOmisbg1f2IyIyX0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nj1DDWT7cTjTLTM03c4MmNKG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sAiCCrN06yosuPtjKjFxWSwv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CldFF6i7ObWEwwuCUCnnd77w.jpg?f=fotoalbum_large)