Geen vertrouwen meer in ADA ?Wouter79 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:44:
Mijn portfolio:
90% BTC
10% ADA
Weekje geleden mijn halve ADA stack voor BTC omgewisseld.
Ok, ik heb ook een klein zakje FET gekocht. Let's go!
Zeker wel, maar denk dat BTC harder zal gaan met die ETF. Tot nu toe ADA licht gestegen en BTC ongeveer net zo veel, dus mijn trade heeft nog niet veel impact gehad. ADA stond toen op 69 (toen ik het ustakede nog 61 dus mazzel gehad dat ik 2 dagen moest wachten) en BTC 61K.
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter79 op 07-03-2024 18:05 ]
Lets go?Darrell schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:33:
Wel een duidelijk kanaaltje op de 15m van btc met hier en daar een wickie.
:strip_exif()/f/image/R5hBDKyqkYSlnUKXWFjmfQKw.jpg?f=fotoalbum_large)
~deleted, gaan we niet halen~
[ Voor 71% gewijzigd door Kol Nedra op 07-03-2024 22:11 ]
nothing stops this train
Even lekker accumuleren op dit punt om straks vol overgave door die ATH heen te rammen....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Delete maar vast dan, niet vandaagKol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:43:
vandaag nieuwe ATH of ik delete deze post!
Het is accumalereniVibes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:46:
Even lekker accumuleren op dit punt om straks vol overgave door die ATH heen te rammen....
iVibes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:46:
:strip_exif()/f/image/26I2mZQdh2DzLdlaVlbUhknM.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zo, het lijkt er op dat de alts een beetje vaart maken. Zie althans de dominantie van btc in mijn portfolio afnemen. GameFi en AI voorop.
Zal zometeen als ik slaap vast weer instorten.
Tot zover mijn kristallen bol
Zal zometeen als ik slaap vast weer instorten.
Tot zover mijn kristallen bol
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Niettus..... Gerapparteerd!!
Michael Saylor: #Bitcoin 'Gold Rush' 2024-2034: The era of mass adoption is here.
— Natalie Brunell ⚡️ (@natbrunell) 6 maart 2024
I had the chance to sit down with @Saylor to discuss the success of the spot Bitcoin ETFs, why our money is toxic, the ideal form of government, building companies on the network and why Bitcoin is… pic.twitter.com/6FPt95hhsG
zelf nog niet gekeken maar ik zet deze straks aan tijdens mijn game avondje 🙂
(1 uur lange interview)
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 07-03-2024 19:03 ]
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/4xzrUf6Qur1qodHoefz3g7rN.png?f=user_large)
Sailor doet niet aan interviews. Alleen aan pleidooien.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:02:
[Twitter]
(1 uur lange interview)
Ja poffer...Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:02:
[Twitter]
(1 uur lange interview)
Delete maar. Dit wordt niets meer vandaag.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:43:
vandaag nieuwe ATH of ik delete deze post!
@Don Guacamole
Coinbase are showing people how to buy Wrapped TAO
— DREAD BONGO (@DreadBong0) 7 maart 2024
Not sure wtf is going on here tbh lol$TAO $WTAO pic.twitter.com/KjHYt0VHVa
Coinbase is telling people how to buy if you live in the US, and you think five figure tao is a meme.
— badenglishtea (@badenglishtea) 7 maart 2024
Vitalik is going to Bittensor meetups, and you think five figure tao is a meme.
Binance is hyping TAO futures, and you think five figure tao is a meme.
You are the meme bro. pic.twitter.com/EjHDsyGGjc

Ik heb het hier al eerder gezegd, ATH van TAO wordt 17K per stuk.
Nfa.
Dat zou mooi zijn.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:46:
[...]
Ik heb het hier al eerder gezegd, ATH van TAO wordt 17K per stuk.
Nfa.
Haha zeker, dan ben jij sowieso loaded.
Mijn $TAO bag is relatief klein, nadeel van teveel parels willen hebben.
Checkte trouwens mijn $PAAL bag, maar de tering, die is ook wel echt snoeihard gegaan afgelopen maanden.
En dan te bedenken dat alt season nog moet beginnen, de komende maanden worden episch.
Wife changing money!
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25GioStyle schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:47:
Heeft iemand hier twee stukken metaal bij de Hornbach gekocht? Zo ja, welke? En slagletters?
Dit was m'n dagje wel zeg.
EUR 10,00 in JUP terug met EUR 0,16 winst, welke ik weer heb geïnvesteerd in BTC en nu EUR 10,19 waard is.
EUR 10,00 in JUP terug met EUR 0,16 winst, welke ik weer heb geïnvesteerd in BTC en nu EUR 10,19 waard is.

Ik zou ivm je veiligheid niet teveel met bedragen strooien, voor je het weet staat er iemand met een boormachine voor de trap deur..Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:52:
Dit was m'n dagje wel zeg.
EUR 10,00 in JUP terug met EUR 0,16 winst, welke ik weer heb geïnvesteerd in BTC en nu EUR 10,19 waard is.![]()
Ik zet de koffie alvast klaar.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:54:
[...]
Ik zou ivm je veiligheid niet teveel met bedragen strooien, voor je het weet staat er iemand met een boormachine voor de trap deur..
echt alles gaat omhoog behalve: LTC en ASTR
nothing stops this train
Mijn portfolioGuere schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:54:
Nog eentje voor de mensen wiens coin nog niet aan de beurt is geweest
[Afbeelding]
BTC 50%
ASTR 20%
ETH 20%
MATIC 10%
Alle andere alt-shit-memezooi gisteren ook naar ASTR omgezet omdat ik er de komende weken niet zo bovenop kan zitten en wel van een beetje zelfkastijding houd.
Trapdoor , I see what you did thereDon Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 19:54:
[...]
Ik zou ivm je veiligheid niet teveel met bedragen strooien, voor je het weet staat er iemand met een boormachine voor de trap deur..
Hoho, mijn flufje ASTR op Kraken heeft vandaag anders wel 0,94% in de plus hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is net of we in de Truman Show zitten he
@duckie jij liever als ik, Alle andere alt-shit-memezooi gisteren ook naar ASTR omgezet omdat ik er de komende weken niet zo bovenop kan zitten en wel van een beetje zelfkastijding houd.
😁
:strip_exif()/f/image/z4D1gP5McKXBeZq7DxYEA5et.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiterlijk om 2:00 vannacht vuurwerk!
Een digitale verzamelobject wel belasten, maar als je een dure schilderij koopt, dan weer niet. Wat een hypocriete bedoening weer.gebruikershaes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:06:
Dat wordt dokken vriendjes
https://www.nu.nl/economi...wijgen-is-gevaarlijk.html
Ik ben een beetje aan het lezen over de ethereum dencun update, in de hoop dat ik lees dat de gasfee omlaag zal gaan. Nee dus, enkel (op termijn) voor de L2's.
Dit is wel een bummer, ik heb nog zoveel shitcoins te staken, unlocken, harvesten, claimen en opnieuw de put in te gooien...
Dit is wel een bummer, ik heb nog zoveel shitcoins te staken, unlocken, harvesten, claimen en opnieuw de put in te gooien...
True belieberpletter schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:08:
@duckie jij liever als ik, Alle andere alt-shit-memezooi gisteren ook naar ASTR omgezet omdat ik er de komende weken niet zo bovenop kan zitten en wel van een beetje zelfkastijding houd.
[Afbeelding] 😁
Laatste zingebruikershaes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:06:
"Je pakt overigens niet zomaar de koers die je ergens online kunt vinden, maar je gebruikt specifiek de waarde op je eigen platform."
En stel dat je nou wat op een wallet hebt staan?
==
hoi
Het maakt niet uit wat we kopen of hebben, alles gaat moon:
[Twitter: https://twitter.com/web3moe/status/1765804791223963964]
[Twitter: https://twitter.com/web3moe/status/1765804791223963964]
Volgens de ECB is de waarde van BTC nul.Eusebius schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Laatste zin
"Je pakt overigens niet zomaar de koers die je ergens online kunt vinden, maar je gebruikt specifiek de waarde op je eigen platform."
En stel dat je nou wat op een wallet hebt staan?
$qubic mag ook wel x100Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:25:
[Embed]
Haha als Paal nog x50 gaat dan staat hij hier op $361.500.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:25:
[Embed]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
''Bij de belastingaangifte moeten veel Nederlanders hun cryptovermogen aangeven.''gebruikershaes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:06:
is dat echt zo? ik heb alleen gezien dat je totale vermogen in euro's moet aangeven en niet de hoeveelheid bitcoin of crypto
nothing stops this train
Yep, helaas moet je het opgeven. Heel vreemd natuurlijk want het vermogen heb je niet gerealiseerd, maar wel belasting over betalen graag.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:34:
[...]
''Bij de belastingaangifte moeten veel Nederlanders hun cryptovermogen aangeven.''
is dat echt zo? ik heb alleen gezien dat je totale vermogen in euro's moet aangeven en niet de hoeveelheid bitcoin of crypto
Probeer het eens, zou ik zeggen.Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:34:
[...]
Mogen we dan 0 euro opgeven in de aangifte en de fiscus verwijzen naar de ECB?
Klopt, je moet de totale waarde van je crypto opgeven in een aparte vraag. Maar die vraag krijg je alleen als je meer dan 57k aan box 3 vermogen hebt. Anders komt het niet eens ter sprake.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:34:
[...]
''Bij de belastingaangifte moeten veel Nederlanders hun cryptovermogen aangeven.''
Alle meldingen van stijgingen op mn tel zijn weer afwezig. Wil ik wel op mn pf kijken of zijn we klere hard rekt?
Edit: valt mee. Te stabiel nu
Edit: valt mee. Te stabiel nu
[ Voor 18% gewijzigd door ByteMe_ op 07-03-2024 20:39 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
er staat toch niet: je BTC is:gebruikershaes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:36:
[...]
Yep, helaas moet je het opgeven. Heel vreemd natuurlijk want het vermogen heb je niet gerealiseerd, maar wel belasting over betalen graag.
je ADA is:
je ETH is:
ze vragen alleen totaalwaarde in euro's toch?
nothing stops this train
of 114k als je partner hebt toch?GioStyle schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:36:
[...]
Probeer het eens, zou ik zeggen.
[...]
Klopt, je moet de totale waarde van je crypto opgeven in een aparte vraag. Maar die vraag krijg je alleen als je meer dan 57k aan box 3 vermogen hebt. Anders komt het niet eens ter sprake.
nothing stops this train
Komt vooralsnog goedByteMe_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:38:
Alle meldingen van stijgingen op mn tel zijn weer afwezig. Wil ik wel op mn pf kijken of zijn we klere hard rekt?
:strip_exif()/f/image/gSNsMljIJejue1gqhE8pnFJW.jpg?f=fotoalbum_large)
Best vreemd, want een partner kost eigenlijk heel veel geld.
Maar goed, scheelt vaak ook een hoop aftrekposten.
Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:40:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e6oJqfzcMcNP5wagSPXIcmYw.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat vreemd is dat elke belastingkorting zoals arbeidskorting, algemene heffingskorting en noem maar op met de inflatie is meegestegen, behalve de vrijstelling in box 3. Die is hetzelfde gebleven. Blijkbaar is rijk zijn niet aan inflatie onderhevig.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:40:
[...]
For the purpose of full transparency, we openly invite @ZachXBT to talk to our current datacenter providers and work with us to help ease any misunderstanding within the community. We have nothing to hide and we will continue to make decisions that are the most positive sum for… https://t.co/D6ZzPJ3CxT
— OpSec (@OpSecCloud) 6 maart 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kap es even met je gezeik en je foutieve info. In 2021 was de vrijstelling nog 50K per persoon, in 202 30.846K per persoon.GioStyle schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:43:
[...]
Wat vreemd is dat elke belastingkorting zoals arbeidskorting, algemene heffingskorting en noem maar op met de inflatie is meegestegen, behalve de vrijstelling in box 3. Die is hetzelfde gebleven. Blijkbaar is rijk zijn niet aan inflatie onderhevig.
Ik heb wel wat winst, maar echt minimaal (<5%). Verder heb je een prima punt! En gelukkig heb ik ook niet met verlies verkocht ofzoMrMrq schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:50:
[...]
Nee. Nee. Nee.
Niet doen.
Je hebt (neem ik even aan) winst gemaakt.
Er is geen als.
Als ik maar in 2015 Bitcoin had gekocht.
Als ik maar die ene in de kroeg had aangesproken.
Als mijn oma wielen had, was ze een fiets geweest.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ja, en wat is de vrijstelling in 2023 en 2024?WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:46:
[...]
Kap es even met je gezeik en je foutieve info. In 2021 was de vrijstelling nog 50K per persoon, in 202 30.846K per persoon.
2023 verhoogd tov 2022, alleen 2024 is niet verhoogd tov 2023. Dus 1 jaar niet verhoogd = alle jaren niet verhoogd.GioStyle schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:48:
[...]
Ja, en wat is de vrijstelling in 2023 en 2024?
Right.
Precies in het jaar dat de inflatie 10% was.WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:49:
[...]
2023 verhoogd tov 2022, alleen 2024 is niet verhoogd tov 2023. Dus 1 jaar niet verhoogd = alle jaren niet verhoogd.
Right.

[ Voor 13% gewijzigd door GioStyle op 07-03-2024 20:54 ]
Kun je quickswap gebruiken net zoals ik nu Metamask gebruik middels Uniswap?
Wallet connect en klaar?
Want bij Quickswap is er een matic tradingpair tov een Weth bij Uniswap, wat veel gas fee scheelt?
Wallet connect en klaar?
Want bij Quickswap is er een matic tradingpair tov een Weth bij Uniswap, wat veel gas fee scheelt?
Hoe kijkt men hier aan tegen een DCA-exit plan? Wanneer te starten en met welke percentages van het PF? Ik heb nu wat opgezet waar ik in eind jul-24 begin met een vast gedeelte van PF te verkopen, iedere maand 4 a 5%. Ik weet niet alleen hoe lang ik dat door moet laten gaan in 2025 (en met welke percentages). 2e probleem is dat ik nog niet echt een doel voor dat geld heb, maar dat is een luxe-probleem.
Zou er behoefte zijn aan een seperaat topic wat exit-plannen gedeeld kunnen worden?
Zou er behoefte zijn aan een seperaat topic wat exit-plannen gedeeld kunnen worden?
Klinkt nuttig, kan ik meelurken. Heb ook geen idee waar te beginnen (behalve tegen 100k inleg eruit).WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
Hoe kijkt men hier aan tegen een DCA-exit plan? Wanneer te starten en met welke percentages van het PF? Ik heb nu wat opgezet waar ik in eind jul-24 begin met een vast gedeelte van PF te verkopen, iedere maand 4 a 5%. Ik weet niet alleen hoe lang ik dat door moet laten gaan in 2025 (en met welke percentages). 2e probleem is dat ik nog niet echt een doel voor dat geld heb, maar dat is een luxe-probleem.
Je metamask heeft ondersteuning voor de matic/polygon chain dus die kun je aan quickswap knopen. wel even die chain selecteren in metamask 😀poekiepoes12 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:55:
Wallet connect en klaar?
En hij mag weer:WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
:strip_exif()/f/image/Em9PjZXWVbvE61fvK1n6zJiR.jpg?f=fotoalbum_large)
DCA exit plan is inderdaad de beste optie. Ik moet nog kijken wat ik zelf ga doen, maar ik zou wel onder de 100k beginnen en ladderen richting de 180k, waarbij ik vermoed dat 148k de max is deze cycle.WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
Denk in het midden een hoger percentage en onderin en bovenin kleinere percentages. Dan maak je de kans dat je te vroeg of te laat uitstapt in ieder geval een stuk kleiner.
Dus 80-180k / 11 stappen, zoiets? 5/5/5/10/15/20/15/10/5/5/5
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Waarschijnlijk wel. Ik heb quickswap nooit eerder gebruikt.poekiepoes12 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:55:
Wallet connect en klaar?
Maar zorg dat je heel erg op je hoede bent. Ik ken wel meerdere voorbeelden waarbij zo'n swap een soort scam metamask start. Lastig van het echt te onderscheiden, maar een moment van onoplettendheid in je Metamask is leeg.
Normaal gesproken zou ik zeker aanraden om vooral veel te "spelen" met Metamask zodat je er goed bekend mee raakt en wat sneller zo'n scam zal herkennen. Maarja, die klote fee's hè...
In theorie is bridgen en met wrapped tokens aan de gang gaan niet lastig, maar wees voorzichtig.
Maak anders een nieuwe Metamask onder een nieuw browserprofiel waar je met wat speelgeld aan de gang kan.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maar ff serieus, een exit plan is altijd persoonlijk en start met wat je wilt bereiken en wat je verwacht.
Niemand kan je garanderen dat we over de 100K gaan, of over de 200 of whatever.
Stel een doel en cash vanuit daar elke plus 5% een deel uit.
Bij je eerste 5% verkopen of 70K, bij 80K weer. Of maak de stappen groter als je denkt dat de top hoger ligt.
Dca in tijdens de bear, dca uit tijdens de bull.
De meningen liggen uit elkaar hier, maar ik had m’n eerste dca out al op 59k.
Bij je eerste 5% verkopen of 70K, bij 80K weer. Of maak de stappen groter als je denkt dat de top hoger ligt.
Stel dat BTC 120k haalt als top en we dan terug de bearmarket ingaanTaro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:04:
[...]
DCA exit plan is inderdaad de beste optie. Ik moet nog kijken wat ik zelf ga doen, maar ik zou wel onder de 100k beginnen en ladderen richting de 180k, waarbij ik vermoed dat 148k de max is deze cycle.
Denk in het midden een hoger percentage en onderin en bovenin kleinere percentages. Dan maak je de kans dat je te vroeg of te laat uitstapt in ieder geval een stuk kleiner.
of
BTC gaat naar 120k, valt terug naar 80k en stijgt dan door naar 180k
Je verkoopt dus eerst 5/5/5/10/15 , wat doe je dan bij de daling in beide gevallen?
The only easy day is yesterday.
Wat bedoel je in dit geval met "wat je wil bereiken"?Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:06:
Maar ff serieus, een exit plan is altijd persoonlijk en start met wat je wilt bereiken en wat je verwacht.
Dca en tijdens de bear, dca uit tijdens de bull.
Ik wil zelf 10M cashen deze run, dus verkoop ik 10 Bitcoin op 1 Miljoen. Of bedoel je het anders zoals bijv. ik verkoop niet, maar HODL nog minimaal 3 cycles?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Er van uitgaande dat je op de weg omhoog verkoopt kan je heel lang bijvoorbeeld elke maand 5% er uit halen en zal je inleg blijven groeien.WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
Hoe kijkt men hier aan tegen een DCA-exit plan? Wanneer te starten en met welke percentages van het PF? Ik heb nu wat opgezet waar ik in eind jul-24 begin met een vast gedeelte van PF te verkopen, iedere maand 4 a 5%. Ik weet niet alleen hoe lang ik dat door moet laten gaan in 2025 (en met welke percentages).
Vreemd dat je Bitcoin zou willen verkopen voor euro's als er nog geen doel voor is2e probleem is dat ik nog niet echt een doel voor dat geld heb, maar dat is een luxe-probleem.

Heb een hele tijd geleden al een plan gemaakt maar ik denk dat ik de getallen wel iets ga verhogen als de netto instroom zo hoog blijft in de ETFs.WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
:fill(white):strip_exif()/f/image/w1S8E51GlIQch4hiLxPxGFQR.png?f=user_large)
Vind 85k wat te laag op moment maar dat hangt dus af van de komende maanden / ETFs.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 07-03-2024 21:10 ]
Sowieso heel hard rekt roepen op dit forum.Mathias9956 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:07:
[...]
Stel dat BTC 120k haalt als top en we dan terug de bearmarket ingaan
of
Je verkoopt dus eerst 5/5/5/10/15 , wat doe je dan bij de daling in beide gevallen?
Daarnaast wachten tot dat we wel de targets halen. Ik denk dat de top op 120-150K ligt. Zal toch nooit helemaal uitstappen maar als de bear confirmed is wel alles omzetten in btc. Die hodlen we dan wel weer een paar jaartjes door.
Lijkt idd veel op het plan dat ik aanhoud, al speelt factor tijd daarin ook mee.Taro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:04:
[...]
DCA exit plan is inderdaad de beste optie. Ik moet nog kijken wat ik zelf ga doen, maar ik zou wel onder de 100k beginnen en ladderen richting de 180k, waarbij ik vermoed dat 148k de max is deze cycle.
Daarnaast verkoop ik niet 100% maar zal altijd een deel aanhouden. Hoeveel weet ik nog niet, hangt een beetje van het verloop af denk ik.
Ik zie trouwens net op tv een stelletje een lap grond van 3 hectare met woning en 3 gastenverblijven kopen in Zweden. 65.000 euro.. Zoiets zou toch fantastisch zijn... niet voor @Wispe natuurlijk, want veel te ver buiten de A10
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Top. Matic naar Metamask sturen via Bitvavo (kopen met ideal) is volgens mij goedkoopste hé? Heb eerder steeds via Metamask met cc gedaan maar achterlijke fee.zenith schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:02:
[...]
Je metamask heeft ondersteuning voor de matic/polygon chain dus die kun je aan quickswap knopen. wel even die chain selecteren in metamask 😀
Voor wat betreft doel: Misschien handig om naar de eerder besproken box 3 drempel te kijken (ik dacht 57k dit jaar, zonder partner) Ik ben in de laatste maanden van het jaar extra gaan aflossen op de hypotheek. Ook al is het maar een paar procent wat je anders aan belasting betaalt, vind ik persoonlijk de aflossing van de enige schuld in mijn leven een beter doel.WhySoSerious schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:57:
Is wel afhankelijk van de hypotheek die je hebt trouwens, bij een spaarhypotheek is dit minder handig.
[ Voor 5% gewijzigd door Ray_ op 07-03-2024 21:16 ]
Ik heb 90% dca out uitgeladderd tussen 69k en 160k staan per 5k 5%. 18 sells en dan hou ik 10% yolo over voor als we toch 222k opzoeken.
Staar je ook niet te veel blind op een bepaald doel. Als je naar je PF kijkt en je kunt met die waarde iets doen, wat je leven kan veranderen of verbeteren. Ga dan niet wachten op x target, maar doe het gewoon.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:06:
Wat dat is, is voor iedereen uiteraard persoonlijk.
Zoals laatst aangegeven verwacht ik dat de bodem van de volgende bearmarket zo rond 48-58k ligt, een stukje onder de vorige ATH. Dus al verkoop je op weg naar beneden de rest op 72k heb je er nog steeds winst op én koop je er meer Bitcoin voor terug. Ja inderdaad, als het zo verloopt.Mathias9956 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:07:
[...]
Stel dat BTC 120k haalt als top en we dan terug de bearmarket ingaan
of
Maarja, de vorige run kon je ook in het dal tussen de 2 pieken hebben verkocht er van uitgaande dat de bearmarket begonnen is. Dus uiteindelijk blijft het een kwestie van achteras pas weten wat slim was. Op het moment zelf zou ik altijd winst nemen boven hopen op weer hogere koersen verkiezen. Dat er weer een bearmarket komt weet iedereen, en this time it's not different, not even with ETF's erbij.
Ik heb zelf een financieel target voor ogen wat ik eruit wil halen, dat lijkt intussen best realistisch te worden.Taro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:08:
[...]
Wat bedoel je in dit geval met "wat je wil bereiken"?
Ik wil zelf 10M cashen deze run, dus verkoop ik 10 Bitcoin op 1 Miljoen. Of bedoel je het anders zoals bijv. ik verkoop niet, maar HODL nog minimaal 3 cycles?
Als ik dat behaald heb haal ik dat er uit en laat de rest als moonbag staan waar geen plan voor is momenteel.
Het lijkt me dat je je target moet aanpassen aan wat je zelf ook realistisch houdt
Zweden, wat is dat?NeoflexNL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:10:
[...]
Lijkt idd veel op het plan dat ik aanhoud, al speelt factor tijd daarin ook mee.
Daarnaast verkoop ik niet 100% maar zal altijd een deel aanhouden. Hoeveel weet ik nog niet, hangt een beetje van het verloop af denk ik.
Ik zie trouwens net op tv een stelletje een lap grond van 3 hectare met woning en 3 gastenverblijven kopen in Zweden. 65.000 euro.. Zoiets zou toch fantastisch zijn... niet voor @Wispe natuurlijk, want veel te ver buiten de A10
Dan zou ik idd gaan sellen als we de bear market weer in gaan, voor fiat om lager op weer te accumulerenGelukszoekr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:09:
Vreemd dat je Bitcoin zou willen verkopen voor euro's als er nog geen doel voor is
[Afbeelding]
Ja, dit is een goedkopere manier. Let goed op bij de keuze van het netwerk bij bitvavo, stuur eerst even een test transactie voordat je allles in 1x doet.poekiepoes12 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:10:
[...]
Top. Matic naar Metamask sturen via Bitvavo (kopen met ideal) is volgens mij goedkoopste hé? Heb eerder steeds via Metamask met cc gedaan maar achterlijke fee.
Schijnt ook deel van de navo te zijn🤪
Ja, helemaal mee eens hoor. Ik zal weer proberen op de top te verkopen. Dat is tot nu toe wel een goede strategie gebleken. Al is het dit keer wel wat lastiger schat ik zo inbrothermaynard schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Dan zou ik idd gaan sellen als we de beat market weer in gaan, voor fiat om lager op weer te accumuleren
Ik zou nooit naar je eigen totaaldoel kijken, maar wat je realistisch haalbaar acht tijdens de huidige run. Liever deze run er zoveel mogelijk uithalen en de run daarna opnieuw proberen te maximaliseren, dan nu een onrealistisch target neerzetten van bijv. 250k, de 249k aantikken en in de bear met heel je pf weer dalen naar bijv. 48k omdat je net je doeltarget niet hebt gehaald en helemaal niets hebt gecashed.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:12:
[...]
Ik heb zelf een financieel target voor ogen wat ik eruit wil halen, dat lijkt intussen best realistisch te worden.
Als ik dat behaald heb haal ik dat er uit en laat de rest als moonbag staan waar geen plan voor is momenteel.
Het lijkt me dat je je target moet aanpassen aan wat je zelf ook realistisch houdt
Edit: Zoals je laatste zin idd.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 07-03-2024 21:17 ]
Dan zitten we op 1 lijn want mijn target en wat ik realistisch acht zijn op elkaar afgestemd👍🏻Taro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Ik zou nooit naar je eigen totaaldoel kijken, maar wat je realistisch haalbaar acht tijdens de huidige run. Liever deze run er zoveel mogelijk uithalen en de run daarna opnieuw proberen te maximaliseren, dan nu een onrealistisch target neerzetten van bijv. 250k, de 249k aantikken en in de bear met heel je pf weer dalen naar bijv. 48k omdat je net je doeltarget niet hebt gehaald.
Fair point, al vind ik het lastig omdat in deze de factor tijd helemaal niet van toepassing is. Dus wellicht een combinatie met deze optie + vast % per maand ofzo.Taro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:04:
[...]
Als je het over die percentages hebt, richt je je dan op je beginsaldo BTC, of is het bijv. 5% van de PF-waarde? In dat laatste geval verkoop je natuurlijk nooit alles volledig. Sterker nog, als je met 15 BTC dit plan begint eindig je na je laatste verkoop met 5,2 BTC. Natuurlijk is een bepaald gedeelte aanhouden leuk voor een eventuele moonshot, maar dan lijkt 35% me redelijk hoog. Is natuurlijk afhankelijk van risico-profiel...
Been there in 2021-2022-2023. Want 69k was geen 75k wat mijn eigen sell target moment was. Dus nu staps/trapsgewijs /badum tss uitstappen. En dan boeiend dat ik wellicht ook 90% op 200k had kunnen cashen. Winst is winst en het elimineert het risico op wat jij beschrijft. Ga dat niet nog een tweede keer op zijn beloop laten.Taro schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:15:
[...]
dan nu een onrealistisch target neerzetten van bijv. 250k, de 249k aantikken en in de bear met heel je pf weer dalen naar bijv. 48k omdat je net je doeltarget niet hebt gehaald.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!