Wacht, jij reinigt en ontsmet je kippenstal met AI?
De techniek staat voor niets.
Maktub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:31:
[...]
niet bijster veel. Ik lul maar wat slap in de ronte, doe net of ik belangrijk ben. Soort van Ponzi, net als bitcoin, prikt vast een keer iemand door al die gebakken lucht heen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Stack Sats
Gisteren is er idd netto outflow geweest, maar aangezien dat allemaal OTC gaat, heeft de markt daar eigenlijk niet tot nauwelijks last van.MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:52:
De laatste tijd gingen hier wat staatjes rond dat de ETFs die BTCs sneller opzogen dan een Dyson.
Moeten we al concluderen dat de ETFs netto outflow hebben? Of zou de dip veel erger zijn geweest zonder de ETFs?
Edit: DYOR (link)
Maar stagneert de nieuwe ETF inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?Blik1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:21:
[...]
Gisteren is er idd netto outflow geweest, maar aangezien dat allemaal OTC gaat, heeft de markt daar eigenlijk niet tot nauwelijks last van.
Ik verwacht vandaag gewoon weer een flinke net inflow in de ETFs. Gisteren kwam met name door een bizar hoge outflow uit GBTC en een exceptioneel lage inflow bij Fidelity. Kortom, de Dyson stofzuiger gaat gewoon weer aan vandaag. Daarnaast houdt de GBTC dump een keertje op, eind deze week hebben ze nog maar 50% van hun originele stack over
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Netto outflow vandaag, maar nog steeds een whopping inflow overall.Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:56:
[...]
Vermoed dat de stijging minder zou zijn geweest zonder de nieuwe ETF's. De daling zou harder zijn gegaan zonder de nieuwe ETF's.
Maktub
Ik weet het niet, dan zou je gisteren eigenlijk ook een hoge inflow verwachten en die was gisteren niet hoger dan een normale dagTaro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Maar stagneert de nieuwe ETH inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?
Vandaag idd, maar bedoelde de afgelopen periode.MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:25:
[...]
Netto outflow vandaag, maar nog steeds een whopping inflow overall.
Grayscale lekt natuurlijk nog het meest (bron). Die gaan de fees dan ook bijstellen (bron).
De meeste kopers van ETFs zouden ‘gewoon’ retail zijn (bron).
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
@Stovirpi waiting for his orders to be filled at 30k....Stovirpi schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:18:
Pff zijn we alweer klaar met dippen? Zo worden mijn orders op 30k en 12k nooit gehit. Misschien moet @anti elppa even een market sell doen. Daar kan Greyscale niet aan tippen denk ik.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Maar stagneert de nieuwe ETF inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?
Maktub
Top, thanksSt@m schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:03:
[...]
Ligt eraan wat voor mensen hoor.. ik vind je opmerkingen dubieus.
Gerappaparteerd in ieder geval.
Dat is een oud plaatje. Vandaag netto outflow, maar zal wel weer veranderen binnenkort. Wacht maar tot de pensioenfondsen gaan kopen.MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Grote verschillen per dag, maar onderaan de streep staat tegenover één verkochte GBTC twéé gekochte ETF.
Netto dus nog steeds een nette inflow.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 19-03-2024 20:35 ]
Vier dagen, inderdaad, in crypto is dat een hondenleven.
Maktub
Inmiddels op 15.5%tomtom901 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:20:
Overigens, om e.e.a in perspectief te plaatsen voor de panic sellers en/of mensen die nieuw zijn. We hebben het hier over een drop van 13% in 8 dagen.
[Afbeelding]
Op 24-2, dus nog niet eens een maand terug deden we een 25% gain in 4 dagen..
Heel oud, mist maar liefst 1 handelsdagChaes schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:34:
[...]
Dat is een oud plaatje. Vandaag netto outflow, maar zal wel weer veranderen binnenkort. Wacht maar tot de pensioenfondsen gaan kopen.
Afgaand op het artikel dat ik hierboven postte is de gemiddelde positie in de IBIT ETF een whopping 13k dollar, en dus retail.
Maktub
anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:31:
[...]
niet bijster veel. Ik lul maar wat slap in de ronte, doe net of ik belangrijk ben. Soort van Ponzi, net als bitcoin, prikt vast een keer iemand door al die gebakken lucht heen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je mist m'n punt. Gaat om de context van het onderwerp.
Hoe vet is dit als je een paar lucky buy orders had.Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:54:
[...]
De dip is toch wat dieper dan je dacht:[Afbeelding]
Met andere woorden, de outflow van Grayscale naar andere aanbieders komt door mensen die verhuizen naar het goedkopere product.Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Maar stagneert de nieuwe ETF inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
In de VS hebben pensioenfondsen in meerdere staten plannen om BTC op de balans te nemen, andere landen gaan volgen. Uiteraard zal het even duren voordat alle approvals daarvoor gegeven zijn, maar het zal op den duur werkelijkheid worden. Een paar jaar geleden was dit idee ondenkbaar. Uiteindelijk zal BTC steeds meer geïnstitutionaliseerd worden.MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:38:
[...]
Afgaand op het artikel dat ik hierboven postte is de gemiddelde positie in de IBIT ETF een whopping 13k dollar, en dus retail.
Ik weet niet wat er voor nodig is om een pensioenfonds daadwerkelijk wat bitcoin op de balans te laten zetten… Maar waarschijnlijk moet de de risico manager dan net even op de plee zitten.
Correct. Ach, we gaan het wel zien.Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:43:
[...]
Met andere woorden, de outflow van Grayscale naar andere aanbieders komt door mensen die verhuizen naar het goedkopere product.
Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2026 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.
Oei... 2016 alzwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:50:
[...]
Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2016 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.
Zero.
Wat vinden we van het feit dat Coinbase 90% van Bitcoins uit de ETFs in de USA op hun balans heeft staan?Chaes schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:44:
[...]
In de VS hebben pensioenfondsen in meerdere staten plannen om BTC op de balans te nemen, andere landen gaan volgen. Uiteraard zal het even duren voordat alle approvals daarvoor gegeven zijn, maar het zal op den duur werkelijkheid worden. Een paar jaar geleden was dit idee ondenkbaar. Uiteindelijk zal BTC steeds meer geïnstitutionaliseerd worden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat capital gains tax is ook nog wel een dingetje voor mensen die willen verhuizen. Ondanks de hoge fees zal het voor een deel nog steeds voordeliger zijn om te blijven zitten bij Grayscale
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Excuses. Ik ben niet zo helder meer. 2026 uiteraard.
Daar zit wel wat concentratierisico inderdaad. Misschien dat daar in de toekomst wetgeving voor komt.Vis schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:52:
[...]
Wat vinden we van het feit dat Coinbase 90% van Bitcoins uit de ETFs in de USA op hun balans heeft staan?
Hier moet toch meer diversiteit in komen zou je denken? Vooral als er straks pensioenfondsen bij gaan komen.
Ik krijg steeds meer een nare bijsmaak van al die zogenaamde inflows richting ETF en daarmee dus naar Coinbase.
Dit was nooit de bedoeling geweest van Satoshi lijkt mij. De whitepaper staat er ook haaks op imo.
Zijn wel meer dingen die niet door Satoshi voorzien waren. Dat we er met zijn allen rijk door worden, omdat de bankiers nu Bitcoin kopen bijvoorbeeld.Vis schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:52:
[...]
Wat vinden we van het feit dat Coinbase 90% van Bitcoins uit de ETFs in de USA op hun balans heeft staan?
Hier moet toch meer diversiteit in komen zou je denken? Vooral als er straks pensioenfondsen bij gaan komen.
Ik krijg steeds meer een nare bijsmaak van al die zogenaamde inflows richting ETF en daarmee dus naar Coinbase.
Dit was nooit de bedoeling geweest van Satoshi lijkt mij. De whitepaper staat er ook haaks op imo.
Ben ik ook nog wel, paar klote dagen achter de rug en dat komt niet door de rode candles. Morgen vrij, mooi weer, paar groene candles erbij, Tomorrowland 2024 Live op de achtergrond en dan hopelijk weer een betere periode tegemoetzwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:50:
[...]
Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2016 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.
Zijn ze nu nog geïnteresseerd nu de BTC zo is gedaald?Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:10:
Was hier al voorbij gekomen dat het grootste pensioenfonds ter wereld interesse toont in Bitcoin?
www.cnbc.com/amp/2024/03/...oin-as-an-investment.html
Probably nothing....
Dat soort partijen begrijpt Buy low, sell high doorgaans vrij goed.Wispe schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:15:
[...]
Zijn ze nu nog geïnteresseerd nu de BTC zo is gedaald?
Bij ABP zijn ze ook aan het experimenteren...Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:10:
Was hier al voorbij gekomen dat het grootste pensioenfonds ter wereld interesse toont in Bitcoin?
Probably nothing....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Daarnaast zijn we ook helemaal niet "zo erg gedaald". We zitten momenteel op een 14% daling vanaf de top: het is nog steeds een vrij reguliere correctie waarvan we al weken wisten dat 'ie eraan kwam omdat we geen enkel niveau hebben getest.Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:17:
[...]
Dat soort partijen begrijpt Buy low, sell high doorgaans vrij goed.
[ Voor 170% gewijzigd door Guere op 19-03-2024 21:27 ]
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:22:
Ik kreeg net ook even een mooie dreig mail.![]()
[Afbeelding]
Vermogensbeheerders raden aan om 3% van je vermogen in Bitcoin te stoppen. Als je vermogen hebt van 100.000 dan heb je met 3% 3.000 USD in BTC gestoken. Stel je koopt de top en pakt een daling mee van 20% dan verlies je 600 aan USD waarde. Dat is 0,60% van je totale vermogen. Liggen de ETF investeerders niet wakker van.Guere schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:25:
[...]
Daarnaast zijn we ook helemaal niet "zo erg gedaald". We zitten momenteel op een 14% daling vanaf de top: het is nog steeds een vrij reguliere correctie waarvan we al weken wisten dat 'ie eraan kwam omdat we geen enkel niveau hebben getest.
Afgezien van de nu.nl crowd kan ik mij niet voorstellen dat alle ETF'ers in paniek raken.
Haha die neppert is dus nog niet zo succesvol.zenith schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:36:
[...]
[Afbeelding]
Stuur hem deze screenshot terug en vraag of die wat ada wil 😆
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 19-03-2024 21:44 ]
Dit is natuurlijk compleet funest voor het decentrale karakter van Bitcoin en een gigantische single point of failure voor de koersen.Vis schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:52:
[...]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wellicht zal je e-mail adres uit een datalek of zo komen rollen. Die zijn er zat geweest.zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:22:
Ik kreeg net ook even een mooie dreig mail.![]()
[Afbeelding]
Die gast kwam echt me strot uit! En maar roeptoeteren dat ie de volgende 1000x coin heeft gevonden en er oh zo vroeg bij was met diverse coins. Heb hem alweer ontvolgd op x, er zijn veel betere om te volgen. Just my 2 centsDon Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:54:
Lees dit, 40 coins die keer heul veul gaan komende tijd, $Root staat er ook tussen!
[Embed]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
3% maar......oepsie ietsje meer hierjvel92 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:39:
[...]
Vermogensbeheerders raden aan om 3% van je vermogen in Bitcoin te stoppen. Als je vermogen hebt van 100.000 dan heb je met 3% 3.000 USD in BTC gestoken. Stel je koopt de top en pakt een daling mee van 20% dan verlies je 600 aan USD waarde. Dat is 0,60% van je totale vermogen. Liggen de ETF investeerders niet wakker van.
Scheelt ook dat ze geen meme en shitcoins hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-03-2024 22:06 ]
nothing stops this train
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
MANTADon Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:54:
Lees dit, 40 coins die keer heul veul gaan komende tijd, $Root staat er ook tussen!
[Embed]
FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:48:
[...]
Dit is natuurlijk compleet funest voor het decentrale karakter van Bitcoin en een gigantische single point of failure voor de koersen.
Maar van het enige wat je eigenlijk kunt doen met deze waanzin is er keihard van genieten.
TradFi die een magische internetmunt in fomo'd via SEC gereguleerde IOU's, rond ATH nog wel.
Wat een clownwereld.
Als je het allemaal niet te serieus neemt is dit simpelweg de absolute top der entertainment.
Een niché gebeurtenis die wellicht één keer in de 5 miljard jaar plaatsvindt binnen de grenzeloosheid van ons heelal, en wij mogen het aanschouwen met een zak chips vanaf de bank.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wie heeft astar nodig als GPU nog x50 gaat en OPSEC x38. Dan mag Astar naar zero. Moet die x50 en x38 wel gegarandeerd zijn he.
Trust me bro.zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 23:01:
[...]
Wie heeft astar nodig als GPU nog x50 gaat en OPSEC x38. Dan mag Astar naar zero. Moet die x50 en x38 wel gegarandeerd zijn he.
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 1,000,000,000 #USDT (999,565,000 USD) minted at Tether Treasuryhttps://t.co/SOpjlboLRc
— Whale Alert (@whale_alert) 19 maart 2024
Nice, 1% allocatie vanuit dat fonds komt neer op 14 miljard dollar, oftewel 215k BTC met de huidige prijzenGelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:10:
Probably nothing....
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 23:01:
[...]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben wel erg benieuwd naar die W (Wormhole). Ik vrees dat de airdrop een initiële supplyshock gaat geven, maar daarna?
Ik ben der alweer klaar mee.Kol Nedra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:09:
ik vind het wel mooie correctie zo hoor, helaas heb ik geen fiat meer....
met een beetje geluk misschien vrijdag fiat AirDrop, maar verwacht helaas maandag pas....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoe meten ze dat eigenlijk?zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:38:
Fear and greed nog steeds op extreme greed. Kan nog wel stukje lager om de angst erin te krijgen.
[Afbeelding]
Komt van stocks uiteraard:
Als ik moet gokken nog zeker 5% eraf richting 58k.roflexx schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 05:52:
Je zou denken we zijn nu wel genoeg gezakt…
Stock-to-Flow 2020-2024 halving cycle: ~$50k
— PlanB (@100trillionUSD) 18 maart 2024
Stock-to-Flow 2024-2028 halving cycle: ~$500k
Stock-to-Flow 2028-2032 halving cycle: ~$5m
Yes, S2F = exponential growth, and it will continue IMO. pic.twitter.com/rH1KmIyKSl
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
We gaan het zien Wormhole word spoedig gelist, ook interesse?Tristan schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:12:
[...]
Ik ben wel erg benieuwd naar die W (Wormhole). Ik vrees dat de airdrop een initiële supplyshock gaat geven, maar daarna?
[ Voor 29% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 06:54 ]
Welnee joh, de vorige duurt alleen wat lang..
Korte termijn werkt het vaak sowieso wel.jvel92 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:14:
[...]
Als ik in 2023 een ding heb geleerd dan is het wel om niet te veel aandacht te besteden aan de macro-economie.
De interest rates staan op het hoogste punt sinds ruim 15 jaar en we hebben recent nog een nieuwe Bitcoin ATH neergezet. Ondanks de hoge rente. Dus, nee verwacht niet veel van een mogelijke rentestijging.
Professioneel Heftruck Syndroom
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 07:50 ]
https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscaleOepsje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:50:
Is er ergens een overzicht van het aantal btc dat grayscale nog heeft?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Alleen jammer dat Mainnet imminent geen ding meer is. Toen had de functionaliteit van de onderliggende asset tenminste nog enige waarde. Nu is een foto van je fotogenieke huisdier en een screenshot van een wit wc-papiertje al genoeg om een MC van 200 miljoen te genereren.jvel92 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 06:37:
Tijd om deze maar weer eens te delen:
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Inderdaad. Nothing on the hand. Nog niet eens een 20% daling. We zijn gewoon een beetje te veel verwend de afgelopen maanden. Trust the process. Pre halving dips zijn normaal. Zelfs als we de bull market support band testen. 30% correcties zijn normaal. Geen correcties zijn abnormaal. We krijgen de halving nog. Retail begin net wakker te worden. Die 100k gaat er echt nog wel aan. Hoe groot is de kans nu op een bear market van 3,5 jaar? Nahh we hebben nog een mooie run voor ons. En zo niet dan is dat het risico van het vak. Super kut, onwaarschijnlijk, maar it is what it is. Nou vandaag allemaal even een extra Prozac en dan weer de kop ervoor.Coldcat schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:55:
Wat een negativiteit in het NK forum. Dit was de bull!
De bodem is nabij!
[Afbeelding]
Zijn veel te serieus daar. Gelukkig hebben we Fok! nog.Coldcat schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:55:
Wat een negativiteit in het NK forum. Dit was de bull!
De bodem is nabij!
[Afbeelding]
Het is een soort van McClintock-effect. Collectief bearish worden.Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:13:
[...]
Zijn veel te serieus daar. Gelukkig hebben we Fok! nog.
Er gaan geruchten dat hij vandaag gelist zou worden, maar geen garantie. En inderdaad, laten afkoelen of niet? Ik ben niet ervaren genoeg om daar een weloverwogen besluit in te nemen.Pinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 06:48:
[...]
We gaan het zien Wormhole word spoedig gelist, ook interesse?
Normaal zeggen ze met die airdrops laat de coin eerst even afkoelen, maar wat als die toch moon gaat, in deze tijd zwz tricky met al die rektheid
Nooit laten afkoelen. De hete bitterbal zo in je bek douwen. Ik zou meteen all in gaan. Er staat genoeg informatie in dit topic over nieuw geliste airdrop tokens.Tristan schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:24:
[...]
Er gaan geruchten dat hij vandaag gelist zou worden, maar geen garantie. En inderdaad, laten afkoelen of niet? Ik ben niet ervaren genoeg om daar een weloverwogen besluit in te nemen.
Hebben andere hier ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 20-03-2024 09:31 ]
Oepsje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:50:
Is er ergens een overzicht van het aantal btc dat grayscale nog heeft?
Grappig dat Grayscale zelf een ander getal laat zien op hun website, namelijk 368k BTC
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:18:
[...]
Het is een soort van McClintock-effect. Collectief bearish worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq