[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.348 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:32
BeyondThunder schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:02:
[...]

Zelfs mijn R&O met AI gemaakt.
Wacht, jij reinigt en ontsmet je kippenstal met AI?
De techniek staat voor niets.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:59

resusaapje

h less

anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:31:
[...]

niet bijster veel. Ik lul maar wat slap in de ronte, doe net of ik belangrijk ben. Soort van Ponzi, net als bitcoin, prikt vast een keer iemand door al die gebakken lucht heen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjpDTqbEFJc69MRy4tSwiTrCH8Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/amJMhkJijh6toyEqKQnNDjBd.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:11

Chaes

#HODL

Michael van de Poppeuhhh zegt dat alt coins gaan moonen. Nou, dan weet je 't wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:05
Pff zijn we alweer klaar met dippen? Zo worden mijn orders op 30k en 12k nooit gehit. Misschien moet @anti elppa even een market sell doen. Daar kan Greyscale niet aan tippen denk ik.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:11
MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:52:
De laatste tijd gingen hier wat staatjes rond dat de ETFs die BTCs sneller opzogen dan een Dyson.

Moeten we al concluderen dat de ETFs netto outflow hebben? Of zou de dip veel erger zijn geweest zonder de ETFs?

Edit: DYOR (link)
Gisteren is er idd netto outflow geweest, maar aangezien dat allemaal OTC gaat, heeft de markt daar eigenlijk niet tot nauwelijks last van.

Ik verwacht vandaag gewoon weer een flinke net inflow in de ETFs. Gisteren kwam met name door een bizar hoge outflow uit GBTC en een exceptioneel lage inflow bij Fidelity. Kortom, de Dyson stofzuiger gaat gewoon weer aan vandaag. Daarnaast houdt de GBTC dump een keertje op, eind deze week hebben ze nog maar 50% van hun originele stack over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Blik1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:21:
[...]

Gisteren is er idd netto outflow geweest, maar aangezien dat allemaal OTC gaat, heeft de markt daar eigenlijk niet tot nauwelijks last van.

Ik verwacht vandaag gewoon weer een flinke net inflow in de ETFs. Gisteren kwam met name door een bizar hoge outflow uit GBTC en een exceptioneel lage inflow bij Fidelity. Kortom, de Dyson stofzuiger gaat gewoon weer aan vandaag. Daarnaast houdt de GBTC dump een keertje op, eind deze week hebben ze nog maar 50% van hun originele stack over
Maar stagneert de nieuwe ETF inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:56:
[...]

Vermoed dat de stijging minder zou zijn geweest zonder de nieuwe ETF's. De daling zou harder zijn gegaan zonder de nieuwe ETF's.
Netto outflow vandaag, maar nog steeds een whopping inflow overall.

Grayscale lekt natuurlijk nog het meest (bron). Die gaan de fees dan ook bijstellen (bron).

De meeste kopers van ETFs zouden ‘gewoon’ retail zijn (bron).

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:23:
[...]

Maar stagneert de nieuwe ETH inflow ook niet als de GBTC outflow stopt?
Ik weet het niet, dan zou je gisteren eigenlijk ook een hoge inflow verwachten en die was gisteren niet hoger dan een normale dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:25:
[...]

Netto outflow vandaag, maar nog steeds een whopping inflow overall.

Grayscale lekt natuurlijk nog het meest (bron). Die gaan de fees dan ook bijstellen (bron).

De meeste kopers van ETFs zouden ‘gewoon’ retail zijn (bron).
Vandaag idd, maar bedoelde de afgelopen periode.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Stovirpi schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:18:
Pff zijn we alweer klaar met dippen? Zo worden mijn orders op 30k en 12k nooit gehit. Misschien moet @anti elppa even een market sell doen. Daar kan Greyscale niet aan tippen denk ik.
@Stovirpi waiting for his orders to be filled at 30k....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUFoAlVI_8iHJpbdY78X9WYzdXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rF0XTaKOlSah3ihVAOPGnidU.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_LDhVea973lSsFcGpBAP3AR1qE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mS90mGlZIig59Kn26P0qtdS5.png?f=fotoalbum_large

Grote verschillen per dag, maar onderaan de streep staat tegenover één verkochte GBTC twéé gekochte ETF.
Netto dus nog steeds een nette inflow.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:03:
[...]

Ligt eraan wat voor mensen hoor.. ik vind je opmerkingen dubieus.

Gerappaparteerd in ieder geval.
Top, thanks d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:32:
[...]

[Afbeelding]

Grote verschillen per dag, maar onderaan de streep staat tegenover één verkochte GBTC twéé gekochte ETF.
Netto dus nog steeds een nette inflow.
Dat is een oud plaatje. Vandaag netto outflow, maar zal wel weer veranderen binnenkort. Wacht maar tot de pensioenfondsen gaan kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 19-03-2024 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Chaes schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:34:
[...]

Dat is een oud plaatje.
Vier dagen, inderdaad, in crypto is dat een hondenleven.
Maar het geeft toch best een beeld van de trend over een langere periode, lijkt me.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:20:
Overigens, om e.e.a in perspectief te plaatsen voor de panic sellers en/of mensen die nieuw zijn. We hebben het hier over een drop van 13% in 8 dagen.

[Afbeelding]

Op 24-2, dus nog niet eens een maand terug deden we een 25% gain in 4 dagen..
Inmiddels op 15.5% :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
[...]

Dat is een oud plaatje. Vandaag netto outflow, maar zal wel weer veranderen binnenkort. Wacht maar tot de pensioenfondsen gaan kopen.
Heel oud, mist maar liefst 1 handelsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Wacht maar tot de pensioenfondsen gaan kopen.
Afgaand op het artikel dat ik hierboven postte is de gemiddelde positie in de IBIT ETF een whopping 13k dollar, en dus retail.

Ik weet niet wat er voor nodig is om een pensioenfonds daadwerkelijk wat bitcoin op de balans te laten zetten… Maar waarschijnlijk moet de de risico manager dan net even op de plee zitten.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:08
anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:31:
[...]

niet bijster veel. Ik lul maar wat slap in de ronte, doe net of ik belangrijk ben. Soort van Ponzi, net als bitcoin, prikt vast een keer iemand door al die gebakken lucht heen.
_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Blik1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:38:
[...]

Heel oud, mist maar liefst 1 handelsdag
Je mist m'n punt. Gaat om de context van het onderwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:54:
[...]

De dip is toch wat dieper dan je dacht:[Afbeelding]
Hoe vet is dit als je een paar lucky buy orders had.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
[...]

Met andere woorden, de outflow van Grayscale naar andere aanbieders komt door mensen die verhuizen naar het goedkopere product.

Voor een deel zal dit kloppen. Met name in de eerste weken. Ik denk dat nu, na 2 maanden dit niet meer heel relevant is. Als je wilt overstappen dan doe je dit snel om de fees te ontlopen.

Grayscale had meen ik ook nog een rechterlijke order om een deel te dumpen van DSG/Genesis.

Netto komt er veel meer binnen als er uit gaat. En dat zien we duidelijk terug in de koers. En dat zal voornamelijk retail geweest zijn wat het bij een ETF toch ineens wel aandurft.

Ik denk niet dat de inflow zal opdrogen als Greyscale leeg is. Er klotst zoveel geld op Wallstreet tegen de plinten...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

MrMrq schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:38:
[...]

Afgaand op het artikel dat ik hierboven postte is de gemiddelde positie in de IBIT ETF een whopping 13k dollar, en dus retail.

Ik weet niet wat er voor nodig is om een pensioenfonds daadwerkelijk wat bitcoin op de balans te laten zetten… Maar waarschijnlijk moet de de risico manager dan net even op de plee zitten.
In de VS hebben pensioenfondsen in meerdere staten plannen om BTC op de balans te nemen, andere landen gaan volgen. Uiteraard zal het even duren voordat alle approvals daarvoor gegeven zijn, maar het zal op den duur werkelijkheid worden. Een paar jaar geleden was dit idee ondenkbaar. Uiteindelijk zal BTC steeds meer geïnstitutionaliseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:43:
[...]

Met andere woorden, de outflow van Grayscale naar andere aanbieders komt door mensen die verhuizen naar het goedkopere product.
Correct. Ach, we gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:46:
[...]

Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2026 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 23:36
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:50:
[...]

Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2016 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.
Oei... 2016 al :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40

Vis

Chaes schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:44:
[...]

In de VS hebben pensioenfondsen in meerdere staten plannen om BTC op de balans te nemen, andere landen gaan volgen. Uiteraard zal het even duren voordat alle approvals daarvoor gegeven zijn, maar het zal op den duur werkelijkheid worden. Een paar jaar geleden was dit idee ondenkbaar. Uiteindelijk zal BTC steeds meer geïnstitutionaliseerd worden.
Wat vinden we van het feit dat Coinbase 90% van Bitcoins uit de ETFs in de USA op hun balans heeft staan?

Hier moet toch meer diversiteit in komen zou je denken? Vooral als er straks pensioenfondsen bij gaan komen.
Ik krijg steeds meer een nare bijsmaak van al die zogenaamde inflows richting ETF en daarmee dus naar Coinbase.

Dit was nooit de bedoeling geweest van Satoshi lijkt mij. De whitepaper staat er ook haaks op imo.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:46:
[...]

Dat capital gains tax is ook nog wel een dingetje voor mensen die willen verhuizen. Ondanks de hoge fees zal het voor een deel nog steeds voordeliger zijn om te blijven zitten bij Grayscale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:29
iVibes schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Voor in het familie-album....

[Afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Excuses. Ik ben niet zo helder meer. 2026 uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Vis schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:52:
[...]

Wat vinden we van het feit dat Coinbase 90% van Bitcoins uit de ETFs in de USA op hun balans heeft staan?

Hier moet toch meer diversiteit in komen zou je denken? Vooral als er straks pensioenfondsen bij gaan komen.
Ik krijg steeds meer een nare bijsmaak van al die zogenaamde inflows richting ETF en daarmee dus naar Coinbase.

Dit was nooit de bedoeling geweest van Satoshi lijkt mij. De whitepaper staat er ook haaks op imo.
Daar zit wel wat concentratierisico inderdaad. Misschien dat daar in de toekomst wetgeving voor komt.
Je kan er voor nu je voordeel mee doen door aandelen Coinbase te kopen haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Zijn wel meer dingen die niet door Satoshi voorzien waren. Dat we er met zijn allen rijk door worden, omdat de bankiers nu Bitcoin kopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:50:
[...]

Beetje bullish blijven @Taro! This time it's not different. 4 jaar cycle. In 2016 alles naar de vinkentering inclusief aandelen.
Ben ik ook nog wel, paar klote dagen achter de rug en dat komt niet door de rode candles. Morgen vrij, mooi weer, paar groene candles erbij, Tomorrowland 2024 Live op de achtergrond en dan hopelijk weer een betere periode tegemoet d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Was hier al voorbij gekomen dat het grootste pensioenfonds ter wereld interesse toont in Bitcoin?

www.cnbc.com/amp/2024/03/...oin-as-an-investment.html

Probably nothing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:10:
Was hier al voorbij gekomen dat het grootste pensioenfonds ter wereld interesse toont in Bitcoin?

Probably nothing....
Zijn ze nu nog geïnteresseerd nu de BTC zo is gedaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wispe schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:15:
[...]

Zijn ze nu nog geïnteresseerd nu de BTC zo is gedaald?
Dat soort partijen begrijpt Buy low, sell high doorgaans vrij goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Ik kreeg net ook even een mooie dreig mail. _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1j__eIURmohbirnfWQLwaEaS6ZU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3rq2cDKW3znu6n2HvdjmN6c4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Probably nothing....
Bij ABP zijn ze ook aan het experimenteren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Il7lrYG7rfyLzD4EJ5OA27qmFfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4sdhMu9bSEFpEOXXT5X0JNK.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:19
Taro schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:17:
[...]

Dat soort partijen begrijpt Buy low, sell high doorgaans vrij goed.
Daarnaast zijn we ook helemaal niet "zo erg gedaald". We zitten momenteel op een 14% daling vanaf de top: het is nog steeds een vrij reguliere correctie waarvan we al weken wisten dat 'ie eraan kwam omdat we geen enkel niveau hebben getest.

Afgezien van de nu.nl crowd kan ik mij niet voorstellen dat alle ETF'ers in paniek raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 13:19
- dubbelpost -

[ Voor 170% gewijzigd door Guere op 19-03-2024 21:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:22:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COnklIF6nyokhlBtYCbfVR3n28o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPEwXC6GW2oJGiuXuw8roDVt.jpg?f=fotoalbum_large

Stuur hem deze screenshot terug en vraag of die wat ada wil 😆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Guere schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:25:
[...]

Daarnaast zijn we ook helemaal niet "zo erg gedaald". We zitten momenteel op een 14% daling vanaf de top: het is nog steeds een vrij reguliere correctie waarvan we al weken wisten dat 'ie eraan kwam omdat we geen enkel niveau hebben getest.

Afgezien van de nu.nl crowd kan ik mij niet voorstellen dat alle ETF'ers in paniek raken.
Vermogensbeheerders raden aan om 3% van je vermogen in Bitcoin te stoppen. Als je vermogen hebt van 100.000 dan heb je met 3% 3.000 USD in BTC gestoken. Stel je koopt de top en pakt een daling mee van 20% dan verlies je 600 aan USD waarde. Dat is 0,60% van je totale vermogen. Liggen de ETF investeerders niet wakker van.

Scheelt ook dat ze geen meme en shitcoins hebben :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
zenith schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:36:
[...]

[Afbeelding]

Stuur hem deze screenshot terug en vraag of die wat ada wil 😆
Haha die neppert is dus nog niet zo succesvol.

I am sorry but i have lost all my money trading shitcoins. But i have some HEMULE left.

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 19-03-2024 21:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Dit is natuurlijk compleet funest voor het decentrale karakter van Bitcoin en een gigantische single point of failure voor de koersen.

Maar van het enige wat je eigenlijk kunt doen met deze waanzin is er keihard van genieten.

TradFi die een magische internetmunt in fomo'd via SEC gereguleerde IOU's, rond ATH nog wel.

Wat een clownwereld.

Als je het allemaal niet te serieus neemt is dit simpelweg de absolute top der entertainment.

Een niché gebeurtenis die wellicht één keer in de 5 miljard jaar plaatsvindt binnen de grenzeloosheid van ons heelal, en wij mogen het aanschouwen met een zak chips vanaf de bank.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:58
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:22:
[Afbeelding]
Wellicht zal je e-mail adres uit een datalek of zo komen rollen. Die zijn er zat geweest.
Ik wordt ook non stop gespammed of poging tot scammen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:58
Lees dit, 40 coins die keer heul veul gaan komende tijd, $Root staat er ook tussen!
[Twitter: https://twitter.com/web3moe/status/1769936891111956483]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:54:
Lees dit, 40 coins die keer heul veul gaan komende tijd, $Root staat er ook tussen!
[Embed]
Die gast kwam echt me strot uit! En maar roeptoeteren dat ie de volgende 1000x coin heeft gevonden en er oh zo vroeg bij was met diverse coins. Heb hem alweer ontvolgd op x, er zijn veel betere om te volgen. Just my 2 cents 8)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
jvel92 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:39:
[...]

Vermogensbeheerders raden aan om 3% van je vermogen in Bitcoin te stoppen. Als je vermogen hebt van 100.000 dan heb je met 3% 3.000 USD in BTC gestoken. Stel je koopt de top en pakt een daling mee van 20% dan verlies je 600 aan USD waarde. Dat is 0,60% van je totale vermogen. Liggen de ETF investeerders niet wakker van.

Scheelt ook dat ze geen meme en shitcoins hebben :P
3% maar......oepsie ietsje meer hier :D

eerder 3% spaargeld op de bank _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-03-2024 22:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Is deze run, het volgende al eens gedeeld?

Afbeeldingslocatie: https://www.beursadviezen.com/wp-content/uploads/2020/04/bull-trap.png

Het fenomeen wat je nu ziet heet "bear trap".

(of double top en dan gaan we allemaal rekt)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:54:
[Embed]
MANTA _O_
Jammer dat ASTR niet tussenstaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40

Vis

FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:48:
[...]

Dit is natuurlijk compleet funest voor het decentrale karakter van Bitcoin en een gigantische single point of failure voor de koersen.

Maar van het enige wat je eigenlijk kunt doen met deze waanzin is er keihard van genieten.

TradFi die een magische internetmunt in fomo'd via SEC gereguleerde IOU's, rond ATH nog wel.

Wat een clownwereld.

Als je het allemaal niet te serieus neemt is dit simpelweg de absolute top der entertainment.

Een niché gebeurtenis die wellicht één keer in de 5 miljard jaar plaatsvindt binnen de grenzeloosheid van ons heelal, en wij mogen het aanschouwen met een zak chips vanaf de bank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1F-wSOZJ_pSg1SAtJyFEaweyyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8MDLRBdwJlVUW88SNOPEekHQ.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 22:19:
[...]

MANTA _O_
Jammer dat ASTR niet tussenstaat.
Wie heeft astar nodig als GPU nog x50 gaat en OPSEC x38. Dan mag Astar naar zero. Moet die x50 en x38 wel gegarandeerd zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:20
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 23:01:
[...]

Wie heeft astar nodig als GPU nog x50 gaat en OPSEC x38. Dan mag Astar naar zero. Moet die x50 en x38 wel gegarandeerd zijn he.
Trust me bro.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMeflVjOezC2IfBOE6JWqju1VIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VjbKqOT3bRa2Ib36EdIJcqd.jpg?f=fotoalbum_large

Treffend.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Zo ik ben er klaar mee. Even de dip kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984

Probably nothing....
Nice, 1% allocatie vanuit dat fonds komt neer op 14 miljard dollar, oftewel 215k BTC met de huidige prijzen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 23:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeLJikDoK7WmTq1GQZIrdUFsSMY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q74HYn8LcelUWGvPg9g1npYD.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dikke APT

Tussen de rode candles.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5UyfgrfDdZFcJhnCkxJTjWBK3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bLFPzTmIurKw4WSIhFcUxRqR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k36Pk7Y5VvMxlHVKPcqY5y7PLdM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2lAxcDGOLr12GqfUKbMR8G65.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik vind het wel mooie correctie zo hoor, helaas heb ik geen fiat meer....
met een beetje geluk misschien vrijdag fiat AirDrop, maar verwacht helaas maandag pas....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik ben wel erg benieuwd naar die W (Wormhole). Ik vrees dat de airdrop een initiële supplyshock gaat geven, maar daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Waardeloze woensdag is begonnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bfw2TE9cBxO27loGdSa6MBXdQgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96ZnnB6QhTa2hJcRydEQMXDtBX0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mzj6MKrIOrarlu6N1FXylpcG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:09:
ik vind het wel mooie correctie zo hoor, helaas heb ik geen fiat meer....
met een beetje geluk misschien vrijdag fiat AirDrop, maar verwacht helaas maandag pas....
Ik ben der alweer klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foC2XdRCA4h6UFEzIMEbNYmF0hE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wvH8BARTqFMwlNrJWifitgpK.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvZtO0GxPogC4EAQB9w6p3YDeM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/V2SOeekNM6rsUbH2rVyOXrDm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvwgtewlAgamPtnDKj7JkYpR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8Jp6NHNWcy077fGtBuyRZfAElQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Madelonnetje Vos zit weer te posten dat dit heel normaal is in een bullrun. Met andere woorden, alles gaat rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

ETH buy order gehit, die had ik eigenlijk niet meer verwacht vandaag..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Fear and greed nog steeds op extreme greed. Kan nog wel stukje lager om de angst erin te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRPfsf7y5igoWRGcTGNEk38EypM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IX0PTlsNiGz2rJXL9A0esVVo.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:38:
Fear and greed nog steeds op extreme greed. Kan nog wel stukje lager om de angst erin te krijgen.
[Afbeelding]
Hoe meten ze dat eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
roflexx schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 02:36:
[...]

Hoe meten ze dat eigenlijk?
Komt van stocks uiteraard:

How Is the Traditional Fear and Greed Index Calculated?

The original index developed by CNN Money relied on factors relevant to stock markets, including:

Stock price momentum — Comparing the index against a 125-day moving average
Stock price strength — Number of stocks with prices hitting a 1-year all-time high versus the number of stocks with prices hitting a 1-year all-time low
Trading volumes — Those of rising stocks versus trading volumes of those declining
Put and call options — More put options = fear; more call options = greed
Junk bond demand — Higher demand for bonds with an elevated default risk usually signals greed
Market volatility — Based on a 50-day moving average
Safe haven demand — Difference in yields of stocks versus those of treasuries, such as sovereign bonds
As you can see, most of those factors are not directly applicable to cryptocurrency markets.

Crypto draai aangegeven:

How Is a Crypto Fear and Greed Index Calculated?

Several cryptocurrency indexes have been subsequently developed, such as the one by Alternative.me, which uses the following weighted data sources:

Volatility (25%) — Current market volatility and average values compared to the last 30 and 90 days: The higher the volatility, the higher the fear
Market momentum/volume (25%) — Comparing buy and sell volumes to the last 30 and 90 days: Higher buy volumes compared to the immediate past signify higher greed
Social media (15%) — Social media interest in Bitcoin, the volume of social media interactions and the general sentiment
Surveys (15%) — Polling the opinions of users and investors
Dominance (10%) — Rise of Bitcoin dominance usually signals fear
Trends (10%) — Google search trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
In ieder geval lijkt het nu naar fear te lopen. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Je zou denken we zijn nu wel genoeg gezakt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
roflexx schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 05:52:
Je zou denken we zijn nu wel genoeg gezakt…
Als ik moet gokken nog zeker 5% eraf richting 58k.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Tijd om deze maar weer eens te delen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SEi1wEVF9UOaxF4ymiYFwFt3Dtg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b4jaRYs7JPLIuWjI5XIuFLaL.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RvW1l8H-YTtUo1WNJVhf9WN1Gk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qev5d23wT4Bq6BNMLbkzzjM8.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y77RFhOEc6aGTcICpxZbYSBIkvw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QHGhlCCFEkmCzC66lvVyh94l.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7XyPU60cpr8BtpC0blAN9mMwDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SDqLzkyxr6pqaLPvlgfiWYh0.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzZaU5XBDL9gv-U3jGB3KdvY9L4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tt47e6Uq5fd4C16M8WgtnufS.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:29
Dan ga ik toch weer wat bijkopen binnenkort

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 13:58
Tristan schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 00:12:
[...]

Ik ben wel erg benieuwd naar die W (Wormhole). Ik vrees dat de airdrop een initiële supplyshock gaat geven, maar daarna?
We gaan het zien Wormhole word spoedig gelist, ook interesse? :)

Normaal zeggen ze met die airdrops laat de coin eerst even afkoelen, maar wat als die toch moon gaat, in deze tijd zwz tricky met al die rektheid

Betreft trouwens deze:

https://coinmarketcap.com/currencies/wormhole/

Dipdag donderdag begint al vroeg :X

[ Voor 29% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 06:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 23:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZe4RRhE10jAOObBaKc96XjRS_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GI4bw49O3geJEdHEjep0Vkx0.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFlnkYBBBMIawTBT1P9oXLbq6P4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VGMYjzIKbT6LOmbLuZqfXSdp.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qwSxSqQnNdNI2wsUK5M59gSvF8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GgilMNdkTpjTfEuxZ89qmLMr.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ll8msVWSgpLqZowwN3KhNZuxpiE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iwm68Kksmjj52hPhZnr3QIhb.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:16

JME

zeg maar Jamie

Pinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 06:48:
Dipdag donderdag begint al vroeg :X
Welnee joh, de vorige duurt alleen wat lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Shiiieeet waar blijft die bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
jvel92 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 19:14:
[...]

Als ik in 2023 een ding heb geleerd dan is het wel om niet te veel aandacht te besteden aan de macro-economie.

De interest rates staan op het hoogste punt sinds ruim 15 jaar en we hebben recent nog een nieuwe Bitcoin ATH neergezet. Ondanks de hoge rente. Dus, nee verwacht niet veel van een mogelijke rentestijging.
Korte termijn werkt het vaak sowieso wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Het idee was om een vette zuilspeakerinstallatie te kopen van de flappen. Gewoon, voor de leuk. Maar het wordt toch een verjaardagskaart met zo'n muziekding erin ben ik bang....

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Iemand nog een foto van een hond met een hoed?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSUcPa8Vj1TsknhhuG5Uxlrv9eY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AIawc911OSc5KAR1opk88HgT.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens gaat de coin zelf wel vies rekt…

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 07:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Gisteren net outflow uit de ETF’s. Ook minder inflow bij andere aanbieders. Mogelijk de komende weken wat afkoelen, waardoor iedereen zijn interesse weer verliest in crypto om vervolgens door de 80k te knallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxRkLQ54EWFA5VGABzmUEczjDcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTcy1p6Z0Bx5PDO67oNNJj2B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-QLg9FqZmdfKHM6c9Ewna5NYTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DQEDEtz0lJARftou2ZxI4R2J.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 13:30
Is er ergens een overzicht van het aantal btc dat grayscale nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 13:30
FTM blijft ook lekker gaan zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Oepsje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:50:
https://platform.arkhamin...explorer/entity/grayscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Oepsje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:51:
FTM blijft ook lekker gaan zeg :)
Fuck. Alles verkocht haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wat een negativiteit in het NK forum. Dit was de bull!

De bodem is nabij!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/21kg67.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:56
jvel92 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 06:37:
Tijd om deze maar weer eens te delen:

[Afbeelding]
Alleen jammer dat Mainnet imminent geen ding meer is. Toen had de functionaliteit van de onderliggende asset tenminste nog enige waarde. Nu is een foto van je fotogenieke huisdier en een screenshot van een wit wc-papiertje al genoeg om een MC van 200 miljoen te genereren.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:55:

De bodem is nabij!

[Afbeelding]
Inderdaad. Nothing on the hand. Nog niet eens een 20% daling. We zijn gewoon een beetje te veel verwend de afgelopen maanden. Trust the process. Pre halving dips zijn normaal. Zelfs als we de bull market support band testen. 30% correcties zijn normaal. Geen correcties zijn abnormaal. We krijgen de halving nog. Retail begin net wakker te worden. Die 100k gaat er echt nog wel aan. Hoe groot is de kans nu op een bear market van 3,5 jaar? Nahh we hebben nog een mooie run voor ons. En zo niet dan is dat het risico van het vak. Super kut, onwaarschijnlijk, maar it is what it is. Nou vandaag allemaal even een extra Prozac en dan weer de kop ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:55:

De bodem is nabij!

[Afbeelding]
Zijn veel te serieus daar. Gelukkig hebben we Fok! nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:13:
[...]

Zijn veel te serieus daar. Gelukkig hebben we Fok! nog.
Het is een soort van McClintock-effect. Collectief bearish worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Pinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 06:48:
[...]

We gaan het zien Wormhole word spoedig gelist, ook interesse? :)

Normaal zeggen ze met die airdrops laat de coin eerst even afkoelen, maar wat als die toch moon gaat, in deze tijd zwz tricky met al die rektheid
Er gaan geruchten dat hij vandaag gelist zou worden, maar geen garantie. En inderdaad, laten afkoelen of niet? Ik ben niet ervaren genoeg om daar een weloverwogen besluit in te nemen.

Hebben andere hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Tristan schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:24:
[...]

Er gaan geruchten dat hij vandaag gelist zou worden, maar geen garantie. En inderdaad, laten afkoelen of niet? Ik ben niet ervaren genoeg om daar een weloverwogen besluit in te nemen.

Hebben andere hier ervaring mee?
Nooit laten afkoelen. De hete bitterbal zo in je bek douwen. Ik zou meteen all in gaan. Er staat genoeg informatie in dit topic over nieuw geliste airdrop tokens.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 20-03-2024 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Oepsje schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:50:
Grappig dat Grayscale zelf een ander getal laat zien op hun website, namelijk 368k BTC
https://etfs.grayscale.com/gbtc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:15
Aardige bounce wel vanaf 60.8k.. ben benieuwd of dit de dip is geweest

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:18:
[...]

Het is een soort van McClintock-effect. Collectief bearish worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXJSAfCJc6wata-Ig7QuF8AQt90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5wnmotrzgCkKcAvDNztQc4zh.jpg?f=user_large

Werkt gelukkig wel allebei de kanten op.
Pagina: 1 ... 60 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!