Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/thm31Us7DCVn2eOwXMCJmcws.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja @anti elppa is ook weer genezen. Laat zich na jaren op zn handen zitten ook weer eens verleiden en gaat gelijk rekt.
Idd zeg. Dikke traumatische ervaring hier. Ga vlug maar weer aan de schultenbrauDarrell schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Ja @anti elppa is ook weer genezen. Laat zich na jaren op zn handen zitten ook weer eens verleiden en gaat gelijk rekt.
Samen uit samen rekt. Ik heb nog geprobeerd om zijn bag te redden met een extra halve Ether maar het mocht niet baten. Gelukkig zitten we nog voor de halving. Nog genoeg tijd om helemaal naar zero te gaan.Darrell schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:38:
[...]
Jij ging die toch holden einde bull toch zwembroek? Komt wel goed ik heb gewoon weer eens geen geduld met holden gehad
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 16-03-2024 14:48 ]
Hetzelfde beeld hier. -30% op de AI tokens. Het is over die hele linie hetzelfde. Ook PAAL. Ik heb alleen nog OPSEC, GPU, PAAL en ZKML. Zou mooi zijn als we een Nvidia AI Conference pump krijgen. Ik heb sowieso vertrouwen in deze 4. Ik koop niet meer bij voordat een van deze is verkocht voor mijn vastgestelde target.Taro schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:30:
[...]
Ik kan helaas achteraf geen screenshots meer maken van de 1D percentages van de afgelopen dagen van mijn Metamask Shitcoin PF #1, want die is vandaag met +3,14% gelukkig wel weer groen, maar daar is zo'n -29% van verdampt in de afgelopen +-2 weken. O.a. door de fud rondom OPSec en daarnaast TaoX en een andere scam. En het omwisselen van 0KN naar ETH omdat die maar bleef dalen icm >5x omwissel fee's van 200-300/USD stuk voor de verschillende coins. Dat heeft er allemaal wel ingehakt.
Sta nog steeds flink in de plus over de afgelopen maanden, maar dit is wel een forse deuk.
nothing stops this train
Heel simpel. Memes koop je niet voor de korte termijn. Token is nog jong en de bull nog lang. Het is alles of niets. Wel geleerd van Corgiai dat ze vanzelf weer omhoog gaan. Maar ik ga bij een 100M MC wel de helft lozen. Mochten we daar ooit komen. Dan maar weer gewoon dezelfde aantallen aanhouden als anti elppa.Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:46:
Ben ik nou uitgestapt en gaat Hemule rekt ?![]()
Jij ging die toch holden einde bull toch zwembroek? Komt wel goed ik heb gewoon weer eens geen geduld met holden gehad
Nog geen specifiek crypto horloge op het oog, maar heb nog wel een wenslijst met een paar leuke klokjes. Vooral oude Zwitserse, die hebben vaak toch uurwerkjes waar geen groene candle tegenop kan. Maargoed, dat hoeft niet allemaal direct.Stovirpi schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:31:
@FrambozenTaart hoe gaat het met posten? Heb je al een crypto horloge op het oog?
Vrij recent heb ik nog wel deze opgepikt:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VoaKQD0M7gq9OeJGKi51LILU.jpg?f=user_large)
Als het op duikers aankomt hou ik toch wel van een lekker fatsige Seiko. Een SBDX012 van wat crypto winst zou wellicht een leuke aanvulling zijn. Maar een zelf in elkaar geflanst modje met een NH35 erin staat ook nog op de plannig.
Voor nu ben ik echter vooral bezig met het verzamelen van gereedschappen zodat ik straks (vintage) klokjes kan servicen en eventueel restaureren.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vun03pgPz3EVYt6gUZ8qc7nK.jpg?f=user_large)
Glas/bezel vervangen en kasten polijsten heb ik al wat ervaring mee, het uurwerk zelf is natuurlijk een tweede. Heb nog wel wat lopende automaatjes liggen die sowieso wel een servicebeurtje kunnen gebruiken dus daar kan ik dan mooi op oefenen.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik 4 lopende klokjes compleet verpest en over een maand alles in de container ligt, maar dat zien we dan wel weer.
Als de hobby spaak loopt heb ik altijd een stok achter de deur, ga ik gewoon weer shitcoins traden om zo mijn geld te verdampen.
Zolang ik die smerige fiat maar ergens in kan dumpen, dan hoef je belastingtechnisch ook niet zoveel te doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je wisselt wel vaak van strategie wat betreft GPU haha.zwembroek schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:52:
[...]
Hetzelfde beeld hier. -30% op de AI tokens. Het is over die hele linie hetzelfde. Ook PAAL. Ik heb alleen nog OPSEC, GPU, PAAL en ZKML. Zou mooi zijn als we een Nvidia AI Conference pump krijgen. Ik heb sowieso vertrouwen in deze 4. Ik koop niet meer bij voordat een van deze is verkocht voor mijn vastgestelde target.
Eerst eruit bij X MC en daarna voor 18 maart.
Toch meer vertrouwen in dit project gekregen dus?
Dan is dit vast wel wat voor jou, laatst een setje meegenomen bij de Action. Gewoon top spul.FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 15:27:
[...]
Nog geen specifiek crypto horloge op het oog, maar heb nog wel een wenslijst met een paar leuke klokjes. Vooral oude Zwitserse, die hebben vaak toch uurwerkjes waar geen groene candle tegenop kan. Maargoed, dat hoeft niet allemaal direct.
[Afbeelding]
Als het op duikers aankomt hou ik toch wel van een lekker fatsige Seiko. Een SBDX012 van wat crypto winst zou wellicht een leuke aanvulling zijn. Maar een zelf in elkaar geflanst modje met een NH35 erin staat ook nog op de plannig.
Voor nu ben ik echter vooral bezig met het verzamelen van gereedschappen zodat ik straks (vintage) klokjes kan servicen en eventueel restaureren.
[Afbeelding]
Glas/bezel vervangen en kasten polijsten heb ik al wat ervaring mee, het uurwerk zelf is natuurlijk een tweede. Heb nog wel wat lopende automaatjes liggen die sowieso wel een servicebeurtje kunnen gebruiken dus daar kan ik dan mooi op oefenen.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik 4 lopende klokjes compleet verpest en over een maand alles in de container ligt, maar dat zien we dan wel weer.
Als de hobby spaak loopt heb ik altijd een stok achter de deur, ga ik gewoon weer shitcoins traden om zo mijn geld te verdampen.
Zolang ik die smerige fiat maar ergens in kan dumpen, dan hoef je belastingtechnisch ook niet zoveel te doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PuDrDgf2UaZrbKNz198NvSyq.png?f=user_large)
Lekker bijkopen mensen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb mijn verwachting naar boven bijgesteld idd. We zitten inmiddels twee keer op de vooraf bepaalde MC van 50M. MC van 300M tot 500M zou niet ondenkbaar zijn. Gaat niet om vertrouwen.poekiepoes12 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 15:30:
[...]
Je wisselt wel vaak van strategie wat betreft GPU haha.
Eerst eruit bij X MC en daarna voor 18 maart.
Toch meer vertrouwen in dit project gekregen dus?
https://watcher.guru/news...the-corner-executive-saysRipple XRP ETF Is ‘Around The Corner’ Executive Says
Had je die condooms niet even kunnen verwijderen? KleinejapieB.FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 15:27:
[...]
Nog geen specifiek crypto horloge op het oog, maar heb nog wel een wenslijst met een paar leuke klokjes. Vooral oude Zwitserse, die hebben vaak toch uurwerkjes waar geen groene candle tegenop kan. Maargoed, dat hoeft niet allemaal direct.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Machtig mooi man. Leuke van een hobby is dat het a) geld mag kosten, b) het tijd mag kosten en c) je er plezier van hebt. Helemaal als het ook nog eens voor inkomsten zorgt.
Stack Sats
:strip_exif()/f/image/kHn3eYwlnB7p2MrK6tdGvVxf.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk dan wat een gemanipuleerde parabolische geitenbende, haha.
Heb destijds een tijd lang maandelijkse aankopen op BTC gedaan, volgens mij van 16k tot 25/26k lopen kopen. Andere retail Henkies hebben dat vast ook gedaan dus dat er nu wat winst genomen wordt is natuurlijk geen verrassing. Het is net als met roulette; als er meer groen dan rood op de chart staat dan valt het ook wel eens de andere kant op.
Volatiliteit werkt tenslotte twee kanten op. Maar ach, die 100k gaat er vanzelf wel eens aan, dus blijf gewoon lekker hodlen. Toevallig ook een beste financiële meevaller op komst dus een sub 50k dip zou welkom zijn om er nog wat in te drukken.
Als Bitcoin alleen maar omhoog zou blijven rennen moet ik tenslotte shitcoins gaan kopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat mij tenslotte niet om de korte termijn of meer fiat, maar meer om het langzaam opbouwen van een mooie Bitcoin positie waar de kinderen misschien ooit nog iets mee kunnen.
Als je in deze space iets meer geduld hebt dan de gemiddelde TikTok gebruiker dan kom je een heel eind.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
When NH35 duiker?FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:04:
Wel mooi, op de weekly is het toch wel logisch dat de rem er even op gaat:
[Afbeelding]
Heb destijds een tijd lang maandelijkse aankopen op BTC gedaan, volgens mij van 16k tot 25/26k lopen kopen. Andere retail Henkies hebben dat vast ook gedaan dus dat er nu wat winst genomen wordt is natuurlijk geen verrassing. Het is net als met roulette; als er meer groen dan rood op de chart staat dan valt het ook wel eens de andere kant op.
Volatiliteit werkt tenslotte twee kanten op. Maar ach, die 100k gaat er vanzelf wel eens aan, dus blijf gewoon lekker hodlen. Toevallig ook een beste financiële meevaller op komst dus een sub 50k dip zou welkom zijn om er nog wat in te drukken.
Als Bitcoin alleen maar omhoog zou blijven rennen moet ik tenslotte shitcoins gaan kopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat mij tenslotte niet om de korte termijn of meer fiat, maar meer om het langzaam opbouwen van een mooie Bitcoin positie waar de kinderen misschien ooit nog iets mee kunnen.
Als je in deze space iets meer geduld hebt dan de gemiddelde TikTok gebruiker dan kom je een heel eind.
:strip_exif()/f/image/iOFSsMN6rgTdcQxBMt5L5D0K.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat moet je met een horloge op de moon? Kijken wanneer de raket naar Mars langskomt?
Moonwatch bestaat al.mayhem schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:22:
[...]
Wat moet je met een horloge op de moon? Kijken wanneer de raket naar Mars langskomt?
echter zou ik ze niet dragen maar netjes opbergen
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:31:
eerlijk is eerlijk, die watches zijn ook een goede investering.
echter zou ik ze niet dragen maar netjes opbergen

Een mooi klokje is naar mijn mening gemaakt om gedragen te worden, als je wilt investeren kun je dat beter doen in goud of aandelen. Of nog beter: Bitcoin
Maar moet je natuurlijk lekker zelf weten, alles wat verzameld kan worden heeft tegenwoordig waarde. Zelfs oude Walkmans etc.
Het is net of iedereen van zijn fiat af wil.
tenslotte heb je daar tenslotte best een puntFrambozenTaart schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:04:
Wel mooi, op de weekly is het toch wel logisch dat de rem er even op gaat:
[Afbeelding]
En nee, ik vind een smartwatch zeker niet mooier, wel functioneler, want die kan tenminste nog de Bitcoin koers tonen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Tenslotte: waarom zou je tenslotte verkopen als je tenslotte ziet dat al het wereldwijde vermogen tenslotte juist in harde assets duikt?Rambow215 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:37:
[...]
tenslotte heb je daar tenslotte best een punt
Het is tenslotte net alsof er iets broeit en men tenslotte grote onzekerheid verwacht.
Zolang Saylor tenslotte niet verkoopt, hoef je tenslotte ook niet zoveel te doen
Is ook zo.FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:41:
[...]
Tenslotte: waarom zou je tenslotte verkopen als je tenslotte ziet dat al het wereldwijde vermogen tenslotte juist in harde assets duikt?
Het is tenslotte net alsof er iets broeit en men tenslotte grote onzekerheid verwacht.
Zolang Saylor tenslotte niet verkoopt, hoef je tenslotte ook niet zoveel te doen
Nu alleen nog wachten op de gouden Rolex smartwatch met Bitcoin wallet integratie.
Ik verwacht morgen als ik wakker wordt wel ruim 95k, dus lekker veel kopen en traden AUB.
Oant moarn.

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 16-03-2024 17:01 ]
Alles kits achter de rits makker?
Taro schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:39:
Persoonlijk vind ik bijv. een Rolex spuuglelijk, zou het idd als een investering zien omdat er blijkbaar mensen zijn die veel geld overhebben voor een spuuglelijk iets met precisie gedoe aan de binnenkant. Ik vind de tech van de gemiddelde shitcoin interessanter.
En nee, ik vind een smartwatch zeker niet mooier, wel functioneler, want die kan tenminste nog de Bitcoin koers tonen.

@FrambozenTaart heb je een ban te pakken op horlogeforum of watskeburt? Vond het altijd wel een leuk en leerzaam forum, helaas ook geen account meer daar
Zo,n Grand Seiko wat @Alpina post is een waar meesterwerkje, alleen zou ik het nooit kunnen opbrengen om zoveel geld stuk te slaan op een Seiko maar zo,n hi beat of spring drive heeft wel een uiterste precisie, al kan een quartz van 10 euro dat ook evenaren… tis maar net wat je wilt
Marine Master 300 was altijd mijn guilty pleasure, ik heb nu een kleinere variant die er een beetje op lijkt SPB185J1
:strip_exif()/f/image/ayHBAhzjVSf5xWtTjH2CZIN9.jpg?f=fotoalbum_large)
Er heerst hier trouwens een oase aan rust, iedereen viert weekend zonder de koersen te checken? Ook wel eens lekker toch
[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 16-03-2024 18:05 ]
Beetje wel idd, na al die ATH's moet ik ff bijkomen.

Mooi man! SKX007 is natuurlijk de ware klassieker geld waard trouwens tegenwoordigDomino schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:23:
Gekke jezus op een groene paal… zitten we ineens in de seiko slowchat?
Die heb ik er meer dan zat <insert generaal medaille meme>:
[Afbeelding]
Ik mis alleen nog een mooie marine master 🤪
Mooie doos pauper Rolexen heb je daarDomino schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:23:
Die heb ik er meer dan zat <insert generaal medaille meme>:
[Afbeelding]
Ik heb onlangs een Presage SPB041 gehaald
Er zit maar één 007 bij, da’s de mod rechtsonder. De rest is historie, van de 6309, 7002, 7c43 naar de sbcm023Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:26:
[...]
Mooi man! SKX007 is natuurlijk de ware klassieker geld waard trouwens tegenwoordig
ben geen TA expert maar ONE ziet er goed uit toch?
nothing stops this train
[ Voor 95% gewijzigd door pletter op 16-03-2024 18:47 ]
Rode candles dus iedereen is even een rondje hardlopen.Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:02:
Er heerst hier trouwens een oase aan rust, iedereen viert weekend zonder de koersen te checken? Ook wel eens lekker toch
Zo m'n bags maar even shillen in 't horlogetopic denk ik
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja en meteen ook is het gereduceerd tot de oude garde hier.....de beerbroedersDarrell schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:48:
[...]
Rode candles dus iedereen is even een rondje hardlopen.
Wel mooi dat jij je afvroeg waarom je buiten Amsterdam zou willen wonen, maar wel zelf elke week daar een valide reden voor aandraagtWispe schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:02:
Ik kan niet eens met een horloge de straat op. #amsterdam
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"Viert"... ik moest samen met vrouwlief naar mijn schoonmoeder om d'r tablet te fixen. De Rabobank app deed 't niet meer (ja, serieus).Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:02:
En nu lig ik te chillen in bad. Sorry als ik het hiermee weer tot niveautje Viva Forum breng...
Sommigen zitten ook gewoon alleen op Tweakers in de tijd van de baasanti elppa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:04:
[...]
Ja en meteen ook is het gereduceerd tot de oude garde hier.....de beerbroeders
Aardig wat actie wel voor et weekend
Nee hoor, nieuwe n00bs zijn er ook nog, maar die leren hier vrij snel om zich als een gier op de achtergrond te houden terwijl de leeuwen eten.anti elppa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:04:
[...]
Ja en meteen ook is het gereduceerd tot de oude garde hier.....de beerbroeders
Krijg nou niet het idee dat we heel snel gaan bouncen eigenlijk, maar hoop met je meeanti elppa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:09:
Bitcoin gaat voor de W op de 4h?
Aardig wat actie wel voor et weekend
Haha heerlijk dit ook nog de Rabo app die het niet doetGuere schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:06:
[...]
"Viert"... ik moest samen met vrouwlief naar mijn schoonmoeder om d'r tablet te fixen. De Rabobank app deed 't niet meer (ja, serieus).
En nu lig ik te chillen in bad. Sorry als ik het hiermee weer tot niveautje Viva Forum breng...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
ik heb niks verkocht, aardig REKT gegaan ja.Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:21:
Nou alts gaan mooi rekt, iedereen zit natuurlijk horloges te kopen van al die mooie winsten
tja dan maar deze aanschaffen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r8zYdgZ1tPcod9XGjlxMesrc.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Waarom nu een horloge kopen als je straks niet meer hoeft te werken? Tijd aan jezelf. Mensen nemen genoegen met wat bling bling en dan zijn ze weer blij. Daarna lekker weer 40 uur voor de baas werken. Maar boeie heb toch een mooi horloge. Haha grapje natuurlijk. Ik blijf straks met 100.000 poezen plaatjes zitten dus dan toch liever een nieuw horloge. Maar ik jaag een droom na die na elke rode candle van 10k weer een stukje verder weg is.Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:21:
Nou alts gaan mooi rekt, iedereen zit natuurlijk horloges te kopen van al die mooie winsten
Exactlyyyyyy as predicted. Sol ook naar de tering zie ik. Helemaal prima. Kan nog wel een 100tje afPinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:21:
Dat was maar een grapje he pik, tuurlijk moet je daar niet je geld op stuk slaan alles om nooit meer te werken natuurlijk gun het iedereen hierzwembroek schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:29:
[...]
Waarom nu een horloge kopen als je straks niet meer hoeft te werken? Tijd aan jezelf. Mensen nemen genoegen met wat bling bling en dan zijn ze weer blij. Daarna lekker weer 40 uur voor de baas werken. Maar boeie heb toch een mooi horloge. Haha grapje natuurlijk. Ik blijf straks met 100.000 poezen plaatjes zitten dus dan toch liever een nieuw horloge. Maar ik jaag een droom na die na elke rode candle van 10k weer een stukje verder weg is.
True maxi my man!anti elppa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:30:
[...]
Exactlyyyyyy as predicted. Sol ook naar de tering zie ik. Helemaal prima. Kan nog wel een 100tje af
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RuvaztSlbgAJRXaP9pqDBUJI.gif?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Pinsa op 16-03-2024 19:34 ]
Wat ben je soft geworden. Die uber shitcoin kan gemakkelijk naar zero!anti elppa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:30:
[...]
Exactlyyyyyy as predicted. Sol ook naar de tering zie ik. Helemaal prima. Kan nog wel een 100tje af
[ Voor 0% gewijzigd door Stovirpi op 16-03-2024 19:33 . Reden: Typo ]
Stack Sats
Deuk in je ego? Houdt je nederigTaro schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:30:
[...]
Sta nog steeds flink in de plus over de afgelopen maanden, maar dit is wel een forse deuk.
Blij dat je nog in het groen staat!
Heb je er nog iets van geleerd? (serieuze interesse)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zelfs daarmee kan @Wispe niet de straat op 🤣.Kol Nedra schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:24:
[...]
ik heb niks verkocht, aardig REKT gegaan ja.
tja dan maar deze aanschaffen:
[Afbeelding]
Ik heb zelfs een uber bitcoin horloge, nog voordat ik van bitcoin af wist. Knal oranje met een gouden bezel.
:strip_exif()/f/image/fONbVQRgrpziSpDP0HD4y5GC.jpg?f=fotoalbum_large)
Schaamteloze interwebs rip trouwens, deze skx011 heb ik voor mijn dochter gekocht op de dag dat ze geboren is. Hij zit nog in de doos, ongedragen, alleen eens in de paar weken een keer een zwengel geven voor het uurwerk.
Is haar erfenis, samen met een stapeltje sats.
Die is even uitgesteld tot nader order.
Oja sorryStovirpi schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:33:
[...]
Wat ben je soft geworden. Die uber shitcoin kan gemakkelijk naar zero!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large)
Ja, ik hou het even bij deze coins, maar verder niets van geleerd, want de hele pf staat nog steeds op +29% in de afgelopen maand en op +59% sinds 1 januari. Dergelijks dips horen bij de weg naar de >100k.resusaapje schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:33:
[...]
Deuk in je ego? Houdt je nederig
Blij dat je nog in het groen staat!
Heb je er nog iets van geleerd? (serieuze interesse)
Tis een shock de andere kant op. Voorraad muntjes barst uit de voegen. Die trezor van coinbase is nu rond en staat op knappen
/f/image/X07OfDKrwptFmRswEofgia1L.png?f=fotoalbum_large)
Maar door de halving en supply shock icm ETF's hoeven we ons nergens zorgen om te maken toch?
Om in de AI sfeer te blijven.Taro schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:40:
Op de 4H ziet het er niet heel prettig uit als de 65.5k eraan gaat.
[Afbeelding]
Maar door de halving en supply shock icm ETF's hoeven we ons nergens zorgen om te maken toch?
:strip_exif()/f/image/kR20hyVOOf5hgruFbQ1F0YXo.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet ik. Ik maak zelf ook grapjes.Pinsa schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:31:
[...]
Dat was maar een grapje he pik, tuurlijk moet je daar niet je geld op stuk slaan alles om nooit meer te werken natuurlijk gun het iedereen hier
:fill(white):strip_exif()/f/image/JodUy4wxD7W7paOMjxx9YJX0.png?f=user_large)
[ Voor 50% gewijzigd door zwembroek op 16-03-2024 19:50 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/V2SOeekNM6rsUbH2rVyOXrDm.gif?f=user_large)
Voor de lange termijn iig niet neeTaro schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:40:
Op de 4H ziet het er niet heel prettig uit als de 65.5k eraan gaat.
[Afbeelding]
Sticky imho @TaroDarrell schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:34:
Toch zou het wel humor zijn als dit het was en we vanaf nu geleidelijk naar de 6 cent bloeden.
Mijn persoonlijke fear index en greed index zijn in conflict met elkaar.
Jij moest ook even zoeken in de bearmarket collectie

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T1O7uD1LO8VcAQCEczeiFN35.jpg?f=user_large)
Het lijkt te helpen.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!