“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mooi gevonden, al gaf iemand anders aan dat er maar 8 procent op dit moment in omloop is, hoe kijk jij hier dan tegenaan?Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
Ik zoek een pareltje, het kriebelt weer een beetje.
Wat denken we van The Root Netwerk?
https://coinmarketcap.com/currencies/the-root-network/
https://www.therootnetwork.com/
https://www.futureverse.com/
AI, gaming, grote partnerships, token heeft nog weinig gedaan. Die partnerships.... FIFA, Spotify, Coca Cola, Mastercard, Creative Artists Agency, NVIDIA, Alibaba Cloud, Authentic Brands![]()
Coinbase listing wordt verwacht, omdat ze Asto ook hebben gelist (partner van Futureverse, project van The Root)
Gaan we deze omarmen als topic?
Zou een Immutable X kunnen worden ($114 miljoen vs $5 miljard market cap, dus een 50x vanaf hier)
Wil zoiets best wagen met ~5-10% van de pf. Maar is this the token who rules it all? Of zijn er betere alternatieven?
edit: ik denk dat dit 'm is
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aH3NsKBS4V8GvMiCDmJFnna7.jpg?f=user_large)
Tijd voor Ban die hard met de hamer slaan kan.NeoflexNL schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:40:
Tijd voor Jan. De man die knippen kan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wg0VWW61JVUNR564f66ZdfVu.jpg?f=user_large)
Verwachte hype is belangrijker dan de tokenomics, dat heb ik van de vorige bullrun geleerd. Ik zal al tijden te wachten totdat Matic (geweldige tokenomics, goed project, gigantische liquiditeit) als een raket gaat.keinless schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:40:
[...]
Mooi gevonden, al gaf iemand anders aan dat er maar 8 procent op dit moment in omloop is, hoe kijk jij hier dan tegenaan?
Veel gains misgelopen door teveel te focussen op goede verhalen, terwijl je gewoon de hype moet proberen te pakken.
Het gaat er hier om dat je hopelijk een toekomstige Coinbase listing te pakken hebt en daardoor de token 500% kan gaan doen. Op dat moet je dan ook (grotendeels) afscheid nemen en op zoek naar een volgende parel.
Disclaimer: Ik zit aan het bier. Heb weken niet meer gedronken, maar ik merk dat wanneer ik drink ik opeens zin krijg om geld over de balk te gooien. Kan alle kanten op gaan
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 12-03-2024 22:53 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
MATIC heeft nog wel wat goed te maken jaMooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:47:
[...]
Verwachte hype is belangrijker dan de tokenomics, dat heb ik van de vorige bullrun geleerd. Ik zal al tijden te wachten totdat Matic (geweldige tokenomics, goed project, gigantische liquiditeit) als een raket gaat.
Veel gains misgelopen door teveel te focussen op goede verhalen, terwijl je gewoon de hype moet proberen te pakken.
Het gaat er hier om dat je hopelijk een toekomstige Coinbase listing te pakken hebt en daardoor de token 500% kan gaan doen. Op dat moet je dan ook (grotendeels) afscheid nemen en op zoek naar een volgende parel.
Waarschijnlijk gaat die banaan net nadat ik ROOT heb gekocht. Zo gaan die dingen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ah op die manier, bedankt voor je inzicht hierin.Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:47:
[...]
Verwachte hype is belangrijker dan de tokenomics, dat heb ik van de vorige bullrun geleerd. Ik zal al tijden te wachten totdat Matic (geweldige tokenomics, goed project, gigantische liquiditeit) als een raket gaat.
Disclaimer: Ik zit aan het bier. Heb weken niet meer gedronken, maar ik merk dat wanneer ik drink ik opeens zin krijg om geld over de balk te gooien. Kan alle kanten op gaan![]()
Klopt inderdaad dat hype alles is, daarna inderdaad de kunst om op tijd te verkopen.
Vorige bull niet altijd gelukt, laten we hopen dat het deze run wel beter gaat
En geniet van je biertje haha
[ Voor 10% gewijzigd door keinless op 12-03-2024 22:56 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
I know! Staat nog steeds op m'n lijstje. Maar heb al een tijd geleden afscheid genomen. Ik kan m'n huidige 45 shitcoins al met moeite in de gaten houden. En geinig, ook ik zit ballsdeep in RNDR en FET.Alpina schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:12:
[...]
Die Covalent hadden we met @resusaapje op de radar in 2022. Ja echt waar aapje zoek maar terug.
Verder denk ik dat het voor deze 3 coins is deze run. Ik zie niet veel in die oogbal scan. Maar zal waarschijnlijk wel moon gaan.
[Afbeelding]
Covalent gaat vast z'n momentje in de zon krijgen, net als alle andere shitcoins. Maar worldcoin? Een centrale repository met de persoonlijkste gegevens van miljoenen mensen? What could possibly go wrong with that

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Worldcoin is nu ook niet interessant om te kopen, dat zou onverantwoord zijn na zo'n rally. Het project is wel interessant om in de gaten te houden natuurlijkresusaapje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:58:
[...]
I know! Staat nog steeds op m'n lijstje. Maar heb al een tijd geleden afscheid genomen. Ik kan m'n huidige 45 shitcoins al met moeite in de gaten houden. En geinig, ook ik zit ballsdeep in RNDR en FET.![]()
Covalent gaat vast z'n momentje in de zon krijgen, net als alle andere shitcoins. Maar worldcoin? Een centrale repository met de persoonlijkste gegevens van miljoenen mensen? What could possibly go wrong with that
Ik heb iig mn kratje beam wat 2 kratjes geworden was omgezet in Root.Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:47:
[...]
Disclaimer: Ik zit aan het bier. Heb weken niet meer gedronken, maar ik merk dat wanneer ik drink ik opeens zin krijg om geld over de balk te gooien. Kan alle kanten op gaan![]()
Yolo.
Via Uniswap neem ik aan?Darrell schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:04:
[...]
Ik heb iig mn kratje beam wat 2 kratjes geworden was omgezet in Root.![]()
Yolo.
Ik ga nog even wat inlezen en bereid me voor op een aankoop via HTX.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 12-03-2024 23:05 ]
Serieus? Welke mafketel wilt er vrijwillig in die oogbal van psycho Altman kijken?Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:00:
[...]
Worldcoin is nu ook niet interessant om te kopen, dat zou onverantwoord zijn na zo'n rally. Het project is wel interessant om in de gaten te houden natuurlijkIs wel iets dat veel aandacht kan krijgen als de bull echt los gaat.
Hoe dystopisch kun je het hebben.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit is uiteraard niet waar we naar toe moeten met de wereld. Qua investering.....in crypto wordt er continu geld verdiend aan het schapengedrag van mensen. Dit is ook zo'n voorbeeld, prima.Vis schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Serieus? Welke mafketel wilt er vrijwillig in die oogbal van psycho Altman kijken?
NeFoRcE schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 18:23:
Wtf is gaande? Mn portfolio verdampt.
:strip_exif()/f/image/zfQMvDiylf3p5k5jsu5v98IQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Service van de zaak!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
exelletor *duikt weg*, want had er geen probleem meeVis schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Serieus? Welke mafketel wilt er vrijwillig in die oogbal van psycho Altman kijken?
exelletor schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:11:
[...]
exelletor *duikt weg*, want had er geen probleem mee
:strip_exif()/f/image/ZDijiNyee8IEcTHxwSNLuI8g.jpg?f=fotoalbum_large)
50% ROOT
50% CQT
nothing stops this train
Lol, en dan jouw onderschrift: There is no second bestKol Nedra schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:14:
oke 100% BTC verkocht en allocatie:
50% ROOT
50% CQT
Mag ik straks op jouw jacht kaviaar komen uitspugen? (ranzig spul)Kol Nedra schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:14:
oke 100% BTC verkocht en allocatie:
50% ROOT
50% CQT
F*cking miljonair ga jij worden
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 12-03-2024 23:17 ]
Strong & short lmaoKol Nedra schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:51:
Hoe zal.het met El Capo gaan? liquidated lijkt mij ondertussen wel toch?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Mooie shill en beter: samen lachen of samen huilen hier. Heb er wat kratjes van de leverage winst van vandaag ingegooid.Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
AI, gaming, grote partnerships, token heeft nog weinig gedaan. Die partnerships.... FIFA, Spotify, Coca Cola, Mastercard, Creative Artists Agency, NVIDIA, Alibaba Cloud, Authentic Brands![]()
Coinbase listing wordt verwacht, omdat ze Asto ook hebben gelist (partner van Futureverse, project van The Root)
Zou een Immutable X kunnen worden ($114 miljoen vs $5 miljard market cap, dus een 50x vanaf hier)
Wil zoiets best wagen met ~5-10% van de pf. Maar is this the token who rules it all? Of zijn er betere alternatieven?
Muntje is ook op MExc en Kucoin te koop, mijn favoriete gems en leverage exchanges. No risk no glory
Chillen mag altijd.RelBel80 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:23:
Ok dan als chillen schijnbaar toegestaan is. MCADE web3 arcade gaming platform. Zeer waarschijnlijk listing op Bybit/Kucoin listing naarbij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6hBZksTdireQxL8rdtQ7kJDj.png?f=user_large)
Wie heeft ooit TVK lopen shillen hier? Dikke tech!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is weer zover.Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m5Om2FO6DzaoMoiSzS5UQdAQ.gif?f=user_large)
Naast de 2 kratjes wat verse fiat drek op stukgeslagen.

Research: alles op rood! Oh root, who cares, yolo!Darrell schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:04:
[...]
Ik heb iig mn kratje beam wat 2 kratjes geworden was omgezet in Root.![]()
Yolo.
Yippie, weer een L1
Maar goed, m'n flufje inzet uit RNDR gehaald. Moet er toch wat mee uitspoken: all in!!!

Ja doe ff allemaal niet. Ik moet nog kopen. De koers gaat al omhoogresusaapje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:46:
[...]
Research: alles op rood! Oh root, who cares, yolo!
Yippie, weer een L1![]()
Maar goed, m'n flufje inzet uit RNDR gehaald. Moet er toch wat mee uitspoken: all in!!!

Reported! @Darrell waar blijf je nou man!RelBel80 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:23:
Ok dan als chillen schijnbaar toegestaan is. MCADE web3 arcade gaming platform. Zeer waarschijnlijk listing op Bybit/Kucoin listing naarbij.
[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 12-03-2024 23:54 ]
Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
Boelliesj!The Root Network is EVM compatible built on Substrate integrated to XRPL and ETH with other networks on the horizon allowing content and accounts on those networks to access deeper functionality and more interoperability in the open metaverse.
Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:50:
[...]
Ja doe ff allemaal niet. Ik moet nog kopen. De koers gaat al omhoog
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a0Ve5dYY0bQrFpLAUFrsw8uR.jpg?f=user_large)
Hype, tjekMooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:47:
[...]
coinbase, tjek
$5 tjek
bier... fvck, geen bier
Haha, we hebben de nieuwe CELR, GLMR, RNDR, TAO te pakken menschen. Samen het zinkende schip in, net als vroegah

:fill(white):strip_exif()/f/image/iDjVjnJ4TVp4sc51MEMFQBQn.png?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 13-03-2024 00:08 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 13-03-2024 00:11 ]
Sorry heheMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:10:
Jongens, ff serieus wacht nou ff met kopen. GVD man al 5% omhoog dit uur!
Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:10:
Jongens, ff serieus wacht nou ff met kopen. GVD man al 5% omhoog dit uur!

Ik zit hier te stikken van het lachen

Lastig met een slapend gezin
nothing stops this train
Ik ga instappen op $0.50 morgenavondKol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:22:
op de daily ziet Root er prima uit, mooi hamertje gevormd, morgen nieuwe ATH

🚀 Betreed de Toekomst met ROOT Coin in de Open Metaverse! 🌐
De Open Metaverse is de volgende evolutie van het internet en de digitale economie; gedecentraliseerd, trustless, gemeenschapseigendom en veilig. Dit is waar ROOT Coin zijn thuis vindt.
Gegrondvest op twee principes:
Een meeslepende ervaring: Het internet zoals het nu is, opereert binnen vele onderling verbonden maar aparte silo's. De Metaverse verwijdert de grenzen tussen de belangrijkste categorieën waarmee we momenteel te maken hebben, zoals financiën, gaming, sociale media, en commerce. Dit creëert een enkele ervaring die alle huidige functies van het internet omvat.
Eigendom: De Metaverse wordt gedefinieerd door gebruikers die controle hebben over hun activa, gegevens en transacties. Door gebruik te maken van open source code met open standaarden wordt het eigendom teruggegeven aan gebruikers en de controle teruggegeven aan gemeenschappen. Het is een stap verwijderd van de megabedrijven die momenteel bijna alle digitale tastbare waarde in ons leven controleren.
Niemand kan 'Een Metaverse' bouwen. Er is alleen 'De Metaverse', de verzameling gebruikers-eigendommen die bestaat, en een verzameling van interoperabele toepassingen. Elke deelnemer kan alleen maar een app, een metawereld of een stukje inhoud bouwen. Iedereen die beweert 'Een Metaverse' te bouwen, begrijpt de kernprincipes ervan niet.
De Open Metaverse biedt een pad naar een digitale wereld waarin grenzen tussen gebruikerservaringssilo's worden doorbroken. Het stelt een beter model voor dan de huidige dystopische Web2-wereld, waarin iedereen kan vormgeven hoe we met deze toekomst omgaan en democratiseert wie het controleert.
ROOT Coin is niet zomaar een cryptocurrency; het is een symbool van vooruitgang, innovatie en vrijheid in het digitale tijdperk. Sluit je aan bij ons terwijl we de weg banen naar de Toekomst in de Open Metaverse. Samen kunnen we deze opwindende nieuwe wereld vormgeven en laten gedijen.
Ontdek meer over de principes van de Open Metaverse en hoe ROOT Coin daar een rol in speelt op de volgende link:
https://www.fluf.world/manifesto.
resusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:32:
hey @Mooody , Blox schrijft er ook al over:
🚀 Betreed de Toekomst met ROOT Coin in de Open Metaverse! 🌐
De Open Metaverse is de volgende evolutie van het internet en de digitale economie; gedecentraliseerd, trustless, gemeenschapseigendom en veilig. Dit is waar ROOT Coin zijn thuis vindt.
Gegrondvest op twee principes:
Een meeslepende ervaring: Het internet zoals het nu is, opereert binnen vele onderling verbonden maar aparte silo's. De Metaverse verwijdert de grenzen tussen de belangrijkste categorieën waarmee we momenteel te maken hebben, zoals financiën, gaming, sociale media, en commerce. Dit creëert een enkele ervaring die alle huidige functies van het internet omvat.
Eigendom: De Metaverse wordt gedefinieerd door gebruikers die controle hebben over hun activa, gegevens en transacties. Door gebruik te maken van open source code met open standaarden wordt het eigendom teruggegeven aan gebruikers en de controle teruggegeven aan gemeenschappen. Het is een stap verwijderd van de megabedrijven die momenteel bijna alle digitale tastbare waarde in ons leven controleren.
Niemand kan 'Een Metaverse' bouwen. Er is alleen 'De Metaverse', de verzameling gebruikers-eigendommen die bestaat, en een verzameling van interoperabele toepassingen. Elke deelnemer kan alleen maar een app, een metawereld of een stukje inhoud bouwen. Iedereen die beweert 'Een Metaverse' te bouwen, begrijpt de kernprincipes ervan niet.
De Open Metaverse biedt een pad naar een digitale wereld waarin grenzen tussen gebruikerservaringssilo's worden doorbroken. Het stelt een beter model voor dan de huidige dystopische Web2-wereld, waarin iedereen kan vormgeven hoe we met deze toekomst omgaan en democratiseert wie het controleert.
ROOT Coin is niet zomaar een cryptocurrency; het is een symbool van vooruitgang, innovatie en vrijheid in het digitale tijdperk. Sluit je aan bij ons terwijl we de weg banen naar de Toekomst in de Open Metaverse. Samen kunnen we deze opwindende nieuwe wereld vormgeven en laten gedijen.
Ontdek meer over de principes van de Open Metaverse en hoe ROOT Coin daar een rol in speelt op de volgende link:
https://www.fluf.world/manifesto.
Morgen zitten wel al op de 3.00 $DarkShadow schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 00:35:
Wat een gelul, maar mooie website, ik doe wel mee
* knakworst vraagt zich af of hij in het meme topic post.
https://nos.nl/artikel/25...jard-euro-aan-kunstwerken
NFT's tellen vast nietKunstbeleggers gokken op winst door steeds hogere veilingwaardes. Daarnaast levert kunstbezit vaak een belastingvoordeel op. Voor schilderijen, beelden en andere objecten geldt een vrijstelling van de belasting op rendement (box 3).
In theorie moeten kunstbezitters die kunst enkel als investering kopen wel belasting betalen. Maar het is aan de Belastingdienst om te bewijzen wie een liefhebber is en wie een belegger. En dat is ingewikkeld, vooral omdat de dienst geen goed zicht heeft op wie welke kunst bezit.
[ Voor 67% gewijzigd door souljah1h op 13-03-2024 06:38 ]
Jawollllsouljah1h schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 06:37:
Is er nog wat mooie Bitcoin kunst te koop voor na de bull-run?
https://nos.nl/artikel/25...jard-euro-aan-kunstwerken
[...]
NFT's tellen vast niet
https://www.bol.com/nl/nl...3RrQ63EAQYBCABEgLL6vD_BwE
Japan’s Space One rocket detonated shortly after takeoff. Making these work is no joke—SpaceX deserves all the credit it receives for achieving the (almost) impossible. pic.twitter.com/VztcriFG2b
— Ian Miles Cheong (@stillgray) 13 maart 2024

Je had echt meteen moeten instappen, nu zitten hier ineens allemaal ROOT whales
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De koers ziet er echt top uit, zo even 1k omhoog in een paar uur tijd. Ik verwacht wel nog eens 10k erbij vandaag.
Heel aantrekkelijk als je van dictaturen houdtVis schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:55:
Allemaal ruis, hier is wat signaal:
[Afbeelding]
Nation state adoption is the next big narrative.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Binance heeft gister 73K rond aangetiktWispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:28:
De huidige ATH is nu $72,734.00. We zitten nu er niet ver vandaan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
nope ath is 73028 op coinbase pro. en 73200 op bybit. Heb je een beetje de 2 exchanges die er wat toe doen tegenwoordig.Wispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:28:
De huidige ATH is nu $72,734.00. We zitten nu er niet ver vandaan.
Geen idee waar jou waarde vandaan komt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, dat dacht ik me ook te herinneren. Ik kijk hier (nav iemands tip hier): https://btcath.comDutchCrownNL schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:31:
[...]
Binance heeft gister 73K rond aangetikt
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ zegt $72,953.72.
Geen idee waar ik nu naar moet kijken.
Binance is all that mattersWispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:32:
[...]
Ja, dat dacht ik me ook te herinneren. Ik kijk hier (nav iemands tip hier): https://btcath.com
Kan je linkje droppen waar het exact staat?anti elppa schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:32:
[...]
nope ath is 73028 op coinbase pro. en 73200 op bybit. Heb je een beetje de 2 exchanges die er wat toe doen tegenwoordig.
Geen idee waar jou waarde vandaan komt
nooit eerder gezien die site.Wispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:32:
[...]
Ja, dat dacht ik me ook te herinneren. Ik kijk hier (nav iemands tip hier): https://btcath.com
Elke morgen zo’n mooie $PAAL.
bij tradingview.com gewoon exchange in tikken. Verder heb ik 15 tabjes in mijn google chrome open staan wat allemaal met btc te maken heeft (charts) en daar zie ik dus sowieso binnen 2 klikken verschillende exchanges
niet meer. Zeker met die spot ETF is coinsbase pro heel veel belangrijker geworden. En bybit pak ik voor leverage erbij als een goede 2e
Tradingview kijk ik ook op, maar dit is niet up to date. Bij Coinbase staat onderaan bij ATH 70199.00USDanti elppa schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:34:
[...]
bij tradingview.com gewoon exchange in tikken. Verder heb ik 15 tabjes in mijn google chrome open staan wat allemaal met btc te maken heeft (charts) en daar zie ik dus sowieso binnen 2 klikken verschillende exchanges
Dictatuur als in een IMF wat het voor het zeggen heeft door landen in een houdgreep te houden door in de dollar te blijven?Chaes schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:20:
[...]
Heel aantrekkelijk als je van dictaturen houdt
Als je al van dictatuur kan spreken is het net zo goed de USA die met de dollar allerhande landen blijft "steunen" maar wel volgens hun regels.
Professioneel Heftruck Syndroom
Heb al 10 posts van jou voorbij zien komen waarbij je roept dat je portfolio verdampt. Zou niet gaan investeren in ROOT als ik jou was.NeFoRcE schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:37:
Potver lees ik nu pas over ROOT. Goedemorgen jongens... Hij zit niet in bitvavo zie ik. Balen. Coinbase zit ik niet bij...
Tap and go?tomtom901 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:38:
Let op, er komt weer een tap van 73k..
Of biertap
hahahaha, correct.Wispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:38:
[...]
Heb al 10 posts van jou voorbij zien komen waarbij je roept dat je portfolio verdampt. Zou niet gaan investeren in ROOT als ik jou was.
Maar maakt niet uit, want we gaan MOOONNNNNN
Professioneel Heftruck Syndroom
Soooooo ready!tomtom901 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:38:
Let op, er komt weer een tap van 73k..

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Goedemorgen
Ben je al ingestapt? Vroeg me af hoe je naar de circulating supply kijkt, deze is nog behoorlijk laag, ik las idd dat er een Coinbase listing aan kwam, vroegah pumpte zo,n coin als een malle volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee? Verder is het wel mooi dat deze coin nog geen dikke run heeft gehad, puur gokje of believe in the tech?
@zwembroek zou trots op me zijn.
Wen 100k?Wispe schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:45:
ik ben blij om te zien dat mijn overdreven positiviteit ook invloed heeft op jullie en de BTC-koers.
@zwembroek zou trots op me zijn.
Goeie call, zit er zelf al in sinds 0,08. Heb er ook wel vertrouwen in, zag m al regelmatig voorbij komen op CT.Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!