“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat gebeurt altijd voorafgaand aan opening van de markt. Ze moeten de flows van de laatste trading dag settlen voordat de markt open gaatBartje-bart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 12:50:
[Afbeelding]
de beurs in USA is nog niet eens open, maar nu al weer ETF inflow ge-spot
Dus voorbeeld: ARKB heeft 100 miljoen volume afgelopen vrijdag. 67.5M inflow en 32.5M outflow. Hou je 35 miljoen net inflow over, die 35 miljoen moet voor openen van de markt gesettled worden met de custody partij
Waar heb je dit uiteindelijk gepost ?tomtom901 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Ik ga aan de slag met;
- DOT
- FET
- SOL
Drop ze vandaag of morgen, als het goed bevalt wil ik dit wel vaker doen
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Stond hier in SC ook ergens een linkje. (vooralsnog aleen DOT)
[ Voor 11% gewijzigd door Domino op 11-03-2024 13:10 ]
Ik probeer in elk geval SOL vandaag even te doen, want daar zit ik met mijn eigen (kwark)tassen ook inDomino schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:09:
[...]
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Stond hier in SC ook ergens een linkje. (vooralsnog aleen DOT)
Hij werd ingehaald door Blackrock. Laat ze elkaar maar gek maken. In de UK staan ze ook op het punt een soort ETF te starten.sjorremans schreef op maandag 11 maart 2024 @ 12:54:
Microstrategy ook nog even 12.000 btc gekocht net
Daarna landen die tegen elkaar gaan opkopen..... ik stap nog even niet uit.
Werk ze!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
MicroStrategy has acquired an additional 12,000 BTC for ~$821.7M using proceeds from convertible notes & excess cash for ~$68,477 per #bitcoin. As of 3/10/24, $MSTR hodls 205,000 $BTC acquired for ~$6.91B at average price of $33,706 per bitcoin. https://t.co/YayyKtpz8d
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 11 maart 2024
Pppfffff kan mij voorstellen dat je dat even een plekje moet geven. 😀Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 12:28:
Grappig, zit dus ook te zoeken in mn mailbox, kwam deze tegen. Doet wel zeer ja.
Mon, Dec 30, 2002, 7:10 PM
to me
Geachte heer/mevrouw/hen/hun,
We hebben de bitcoins (103.52000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 8,74) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats om ca. 12:00.
Uw overzicht: https://bitonic.nl/transaction/0/uXXXXXXXXXXXXXX
Met vriendelijke groet,
Bitonic
Blijft mooi hoe hij ongestoord door gaat met een langere termijn visie. Hij heeft ook weer geld opgehaald om meer Bitcoin te kunnen blijven kopen. Terwijl velen zich nu afvragen of het niet te laat is om nu nog in te stappen.
Daar zit wel een sterke waarheid in. Dat BTC door de inflow van ETF zo enorm hard omhoog gaat is goed te verklaren. Dat is gedreven door de 'store of value'. Niet om transacties mee te doen in de toekomst zoals bedacht was. Maar puur om te beschermen tegen inflatie + dikke gains mee te maken.Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:21:
[...]
Deze zag Jaapie ook graag
[Video: THERE IS NO SECOND BEST CRYPTO ASSET]
Dat vervolgens iedere shitcoin ook met dikke cijfers er achteraan vliegt heeft niets te maken met het succes waarom Bitcoin zo hard gaat. Doordat investeerders BTC als store als value zien, betekend niet dat ETH ook een x2 moet laten zien omdat er meer smart-contracts gebruikt worden. Natuurlijk is er een BTC pair waardoor de koersen omhoog vliegen.
DogeCoin als voorbeeld. Dit heeft een inflatie van 8% en staat haaks op Bitcoin. Dat ding zou gigantisch hard REKT moeten gaan. Met een normaal verstand is dit niet te verklaren. Daarom maar profiteren zo lang het kan.
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:27:
De huidige trend is gewoon op die groene knop drukken, get money. Ongelooflijk.
67k is nu mijn line in the sand. Verliezen = oh oh.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 11-03-2024 13:33 ]
Dit is ook wel 1 van de mooiere 🤗Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:21:
[...]
Die film soundtrack van Interstellar is sowieso om je vingers bij af te likken. Kippenvel, wat een baas is die Hans Zimmer tochAlpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:21:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eerste twee ongeveer gelijk met inleg rest >50% verlies.
Nu alles inwisselen voor een andere shitcoin die moet gaan moonen?
ASTR?
en aans löpt wa vast
Niet doen. Elk van die munten heeft potentie om te rocketen en dat gebeurt sowieso zodra jij hebt geswitcht naar een andere coin. Beter leg je dan nog extra fiat in astr.filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:40:
Ik heb nog paar halve liters in LIT, COTI, ATom, ADA, Vet, Hot.
Eerste twee ongeveer gelijk met inleg rest >50% verlies.
Nu alles inwisselen voor een andere shitcoin die moet gaan moonen?
ASTR?
zie die laatste 4 niet per se meer bijkomenPHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Niet doen. Elk van die munten heeft potentie om te rocketen en dat gebeurt sowieso zodra jij hebt geswitcht naar een andere coin. Beter leg je dan nog extra fiat in astr.
en aans löpt wa vast
Maar het is dan ook nog geen alt season. Maar heel weinig coins doen het op het BTC pair redelijk..filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:42:
[...]
zie die laatste 4 niet per se meer bijkomen
Gooi die ATOM in staking en pak daar airdrops mee. Je had TIA en DYM kunnen pakken. Daarmee had je dat verlies weggepoetst. SAGA zit eraan te komen. Er zitten meer aan te komen.filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Als je toch bagholder bent, dan maar beter gebruik maken van de bag-perks
Nog meer van dit soort pareltjes, wat een explosie sinds begin maart, net als GPU. Allemaal gemist natuurlijk...
Geen antwoord op je vraag maar je kunt je wel herinneren dat je die token hebt aangeschaft?Steinhemmer schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:55:
Vraagje. Er zit nog een obscuur muntje in m'n metamask wallet, die ik via Uniswap probeer te swappen voor ETH. In de transactie wordt aangegeven da ik de omwisseling in mijn portemonnee moet bevestigen. Hoe doe ik dat? Metamask geeft in ieder geval geen pop-up waarbij ik iets kan bevestigen. Alvast dank.
Anders zou ik het lekker laten zitten namelijk, voor je het weet wordt je opgelicht.
Even de cache van je browser legen, wil ook wel al eens helpen.Steinhemmer schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:55:
Vraagje. Er zit nog een obscuur muntje in m'n metamask wallet, die ik via Uniswap probeer te swappen voor ETH. In de transactie wordt aangegeven da ik de omwisseling in mijn portemonnee moet bevestigen. Hoe doe ik dat? Metamask geeft in ieder geval geen pop-up waarbij ik iets kan bevestigen. Alvast dank.
zit allemaal al staking op waar het kanColdcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:47:
[...]
Gooi die ATOM in staking en pak daar airdrops mee. Je had TIA en DYM kunnen pakken. Daarmee had je dat verlies weggepoetst. SAGA zit eraan te komen. Er zitten meer aan te komen.
Als je toch bagholder bent, dan maar beter gebruik maken van de bag-perks
en aans löpt wa vast
De kat van Vitalik gaat overigens wel lekker
Pinsa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:13:
Nou ik houd de berichten niet meer bij hier en zie aan de koers al waarom, zometeen vuurwerk on 15:30? Voor mij mag altseason ook wel eens van start gaan, maar zo te zien is Bitcoin nog lang niet klaar dus zal ik nog heel even geduld moeten hebben.
De kat van Vitalik gaat overigens wel lekker
UniMatrix schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:17:
Even tussendoor: GLMR!
Sluipt de laatste tijd al langzaam omhoog maar vandaag +10% volgens Cointrackr.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar goed, even afwachten nog wat er zo gaat gebeuren.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bitcoin ATHsjorremans schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:24:
Elke dag is het weer een nieuw feestje, echt ongekend!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
The best is yet to come
WIndows app werkt hier prima.Stokstaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:25:
Bij mij is tradingview gecrashed, what's happening?
Tijd om een nieuwe machine te halen van de gains!Stokstaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:25:
Bij mij is tradingview gecrashed, what's happening?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ahFKBH1FfW0Gb0pscw5yXqOj.gif?f=user_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hoop het wel, want ik zit er al een tijdje in. Op HOT Direct na aanschaf bankje of 7 verdampt al. Dus ze moeten wel verdomd goed terugkomen wil ik daar nog een beetje wat op pakken.filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:42:
[...]

Professioneel Heftruck Syndroom
NYSE is al open hoor.kbuntu schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:38:
Gaat Amerika zo FOMO of pakken ze de cash?
Leergeld ...
een rug...sh4d0wman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:40:
@NeFoRcE hier was het VET en ik weet niet wat er na bankie komt .... iig een nulletje meer![]()
![]()
Leergeld ...
maar dat is zuur zeg. Kanonnen... tja, je kan niet altijd 6 gooien...
Ik heb VET ergens in 20198 gekocht, en ik heb ze nog steeds, rara hoe kan dat?sh4d0wman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:40:
@NeFoRcE hier was het VET en ik weet niet wat er na bankie komt .... iig een nulletje meer![]()
![]()
Leergeld ...

edit: 2018 trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door dehardstyler op 11-03-2024 14:46 ]
komt nog wel. Kijk over een seconde of 5....4.....Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:45:
Valt tegen dit, had verwacht dat we nu 73k zouden aantikken.
ik heb ze niet hoor, ik volg het alleen maar.
in de bearmarket ga ik er wel in alloceren....
nothing stops this train
Wij hebben net al onze bitkoin en sjieba munten op Bloks verkocht en gaan nu van de winst uit eten bij de Kentukie Fraid Tjikken.
Bedankt voor al jullie adviesen!
Groetjes Henk & Ingrid
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4BFSxuAKE7GZVsHNrhitjo4j.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Als ik jullie de volgende keer weer tegenkom zeg ik wel even hoi. (Ja, die wonen in mijn stadje).iVibes schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:51:
Hallo kripto vrienden!
Wij hebben net al onze bitkoin en sjieba munten op Bloks verkocht en gaan nu van de winst uit eten bij de Kentukie Fraid Tjikken.
Groetjes Henk & Ingrid
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik zal je vertellen, ik heb familie waarbij dat stel exact zo heet. What are the odds...iVibes schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:51:
Hallo kripto vrienden!
Groetjes Henk & Ingrid
[Afbeelding]
Maar zien ze er ook precies zo uit, dat is de hamvraag...NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:54:
[...]
Ik zal je vertellen, ik heb familie waarbij dat stel exact zo heet. What are the odds...
Tranen in m’n ogeniVibes schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:51:
Hallo kripto vrienden!
Groetjes Henk & Ingrid
[Afbeelding]
na 3 jaar wachten eindelijk met 5% winst gesloten, congrats!iVibes schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:51:
Hallo kripto vrienden!
Groetjes Henk & Ingrid
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik ken iemand wiens moeder Henk heet. Hij heeft er zelfs een liedje van gemaakt en op de Joetoep gezet.NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:54:
[...]
Ik zal je vertellen, ik heb familie waarbij dat stel exact zo heet. What are the odds...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik ken iemand die Ome Henk heet, hij maakt ook liedjes.Wiley99 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Ik ken iemand wiens moeder Henk heet. Hij heeft er zelfs een liedje van gemaakt en op de Joetoep gezet.
Ik ken een Henk, die is kaal, lelijk en ik krijg nog geld van 'm.souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Ik ken iemand die Ome Henk heet, hij maakt ook liedjes.
Heeft hij een buurman die Floris-Jan heet?souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Ik ken iemand die Ome Henk heet, hij maakt ook liedjes.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat zou ik best kunnen zijn, ik heet alleen geen Henk.NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:16:
[...]
Ik ken een Henk, die is kaal, lelijk en ik krijg nog geld van 'm.
Nee ik dacht Frank van der PlasStokstaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:17:
[...]
Heeft hij een buurman die Floris-Jan heet?
nothing stops this train

Same here. Goed blijven opletten en proberen te timen.ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:39:
[...]
De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.
Rond de altcoin piek wil ik sowieso al mijn alts naar USDT omzetten. In het verleden heb ik bags vastgehouden maar dat is echt oerdom gedurende de bearmarkt.
BTC piek ga ik proberen te timen op basis van;
* de positie t.o.v. de halving (qua tijdsduur)
* de mate waarin de markt "overstretched" is
* diverse charts zoals PlanB S2F, Rainbow chart
* macro economische factoren
* markt sentiment / retail & institutionele participatie
Op dit moment is de sky de limit en is er nog genoeg ruimte naar boven.
Tijdens de vorige bull run heb ik de volgende fouten gemaakt:
* ik probeerde nog steeds long trades op te starten nadat BTC al gepiekt was op 69k en ben zo veel winst verloren
* ik was een BTC/ETH maxi en dacht dat het beter was om de sats vast te houden ipv om te zetten in USDT
* bleef een altcoin bagholder
Die fouten ga ik niet opnieuw maken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
daarom uit eigen belang... Verkoop je VETPHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Niet doen. Elk van die munten heeft potentie om te rocketen en dat gebeurt sowieso zodra jij hebt geswitcht naar een andere coin. Beter leg je dan nog extra fiat in astr.
VET heeft sinds januari al een x2,5 gedaan, redelijke usecase. waarom zou die niet gaan stijgen?filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Enige vraag is, verwacht je dat op korte termijn, of gooi je die nu eruit omdat andere muntjes sneller gaan?
Zou wel willen staken in USDT/USDC maarja blijft een risico, funds op een CEX
De reden weten we toch al? Weak hands.Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:24:
Laten we elkaar goed updaten van wanneer we uitstappen en met wat voor een reden. We zijn toch een beetje een community en ook al is het ieder voor zich, het zou ons sieren als we eens een buy low sell high gezamenlijk kunnen uitvoeren!
Wanneer ik verkoop, ergens na de halving, dan rente trekken en wachten op de volgende cryptowinter of beurscrash.PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:26:
Wat doen de meesten hier met de gerealiseerde gains? Aandelen staan ook erg hoog.
Zal sowieso altijd een deel Bitcoin houden, zeker tot 2030/2035.
[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 11-03-2024 15:32 ]
Ik zou ze geen eten willen geven anders mag ik al m'n sats uitdelen.
Nu even? cash. Ik wacht wel op een correctie in de S&P en NQ.PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:26:
Wat doen de meesten hier met de gerealiseerde gains? Aandelen staan ook erg hoog.
Goud.PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:26:

Maar staat wel ook hoog.
Dat zal zijn op het moment dat het topic overstroomt wordt door hitsige moonboys. Als je dan zegt dat je je bags verkoopt wordt je zwart gemaakt. Als dat moment komt, is het tijd om zeker je bags shit van de hand te doen voordat het gaat stinken.Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:24:
Laten we elkaar goed updaten van wanneer we uitstappen en met wat voor een reden. We zijn toch een beetje een community en ook al is het ieder voor zich, het zou ons sieren als we eens een buy low sell high gezamenlijk kunnen uitvoeren!
Verkopen? Ik zet het denk ik om in aandelen. Ik heb COIN op het oog
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 11-03-2024 15:30 ]
The best is yet to come
Ik drink zo graag een bier met Henkie, ik drink zo graag een bier met Henk. We drinken regelmatig, maar we drinken nooit te veel als je dat soms denkt. We zijn in onze stamkroeg tot zeker s'avonds laat. Ik drink zo graag een bier met Henkie want Henk is mijn maat. Ik drink zo graag een bier met Henkie, want Henk die betaald.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oke, glad we're on the same pagetomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:27:
[...]
Nu even? cash. Ik wacht wel op een correctie in de S&P en NQ.
Rente trekken in stables of een spaar?Nopheros schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:26:
[...]
De reden weten we toch al? Weak hands.
[...]
Wanneer ik verkoop, ergens na de halving, dan rente trekken en wachten op de volgende cryptowinter of beurscrash.
Zal sowieso altijd een deel Bitcoin houden, zeker tot 2030/2035.
Dapper
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Er is vast een LUNA met 20% risk free APY
Omdat die coins al bulls hebben meegemaakt en er bagholders zijn die zullen dumpen waardoor er op bepaalde levels veel sell pressure zal zijn. Ergo nieuwe ATH's worden zelden gemaakt. Je bent beter om nieuwe muntjes uit te zoeken dan.brothermaynard schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:25:
[...]
VET heeft sinds januari al een x2,5 gedaan, redelijke usecase. waarom zou die niet gaan stijgen?
Enige vraag is, verwacht je dat op korte termijn, of gooi je die nu eruit omdat andere muntjes sneller gaan?
Ik heb het "lef" niet om grote bedragen bij een Nexus of in het verleden Celsius neer te zetten..
Denk 60% Bunq tegen 2,46%.
20% Iets van een Nexus tegen een hoger percentage dan de rente van Bunq.
20% Bitcoin.
Ik wil graag in positie komen op $AMD en $NVDA maar die kans wacht ik mooi rustig af.PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:33:
[...]
Oke, glad we're on the same page. Je hebt wel verstand van de charts
Laat ik de stables staan op een cex of ergens rente trekken of trek ik ze naar de ledger? Dat weet ik nog niet..
Nu of "straks" ?BootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:39:
Ik ga een deel cashen naar de rekening en het resterende naar stables.
Laat ik de stables staan op een cex of ergens rente trekken of trek ik ze naar de ledger? Dat weet ik nog niet..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je moet een beetje harder praten want ik versta je niet....NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:16:
[...]
Ik ken een Henk, die is kaal, lelijk en ik krijg nog geld van 'm.
Ow bedoel je Henk waar je nog geld van krijgt?
Die zit ergens.... Daarboven!
Ik wacht ook af om NVDA te kopen, nu staat ze te hoog imotomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 15:39:
[...]
Ik wil graag in positie komen op $AMD en $NVDA maar die kans wacht ik mooi rustig af.
The only easy day is yesterday.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!