Morgen op nu.nl - Bitcoin daalt tot nieuwe dieptes na bedreiging Erdogan aan Israël.tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:43:
Morgen op nu.nl - Bitcoin daalt tot nieuwe dieptes na <reason here>
Bitcoin daalt net zo hard als openingsceremonie olympische spelen
Morgen op nu.nl - Bitcoin daalt tot nieuwe dieptes nadat Nu.nl reaguurder schrijft dat bitcoin geen achterliggende waarde heeft.tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:43:
tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:43:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9bJuGefZLbE39FpdeAbTQ4OD.png?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 29-07-2024 18:56 ]
Silkroad coins bewegen. En die harris is ingelopen op trump. Die strategische stockpile van trump word direct 1e mogelijkheid gedumpt 
30k btc

30k btc
/f/image/fVhYmzx8zbmoysgyCKYu48VO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 88% gewijzigd door anti elppa op 29-07-2024 19:16 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bitcoin koers maakt enorme snoeiduik na onhoudbare euforie in cryptocurrencies slowchattomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:43:
69 jul 2024 om 19:69
Update: 69 min. geleden
Op de beurs van de Bitcoinen is enorme paniek ontstaan vlak nadat het sentiment in het Tweakers Cryptocurrencies Slowchat Topic omsloeg tot onhoudbare euforie.
Bitcoin zweefde al enkele uren op de legendarische hoogte van 69kaa (crypto term voor duizentallen in dollars) totdat de 70kaa werd behaald en investeerders doldriest plaatjes van halfnaakte godinnen en crypto gerelateerde memmes begonnen te plaatsen op het forum.
Een enkeling begon over het aflossen van meerdere hypotheken en porsches, echter werd dit snel de kop in gedrukt door enthousiaste moddereters.
Een user genaamd Darrel heeft meer dan 69 berichten 'gerappateerd'. Dit is crypto codetaal voor verraden.
Al met al bleef de sfeer bullish (positief) voor de langere termijn, aangezien vele bezoekers heilig geloven in de waarde van de cryptomunt.
Ook enkele altcoiners behaalden prachtige fictieve rendementen, zoals bezoeker Kol Nedra: 'je zal maar MUMU hebben ja, potverdikkie
wordt tijd dat MUMU een SHIB gaat doen
Naast de munten zelf werd er ook driftig gespeculeerd over de reden van de daling. De meeste bezoekers kwamen niet verder dan 'REKT' , 'Pasta rekteroni vanavond...' of 'Godver de gloeiende daar ging mijn leveraged account met spaargeld van de kinderen...' maar andere users legden ook de schuld bij de Amerikaanse politiek, de whales, de 'uitgeholde hoeren ETF's' en de ((((BANKERS)))).
Al met al is er uit ons journalistieke onderzoek geen overduidelijke reden voor de daling der Bitcoinen naar voren gekomen, maar dit komt ook omdat we vaak 1 op 1 nieuwsberichten laten overnemen door de stagaire die Leo heeft gepijpt achter het fietsenhok.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heb jij Leo... Jij doet ook alles voor centen hè Japie.FrambozenTaart schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:27:
[...]
Bitcoin koers maakt enorme snoeiduik na onhoudbare euforie in cryptocurrencies slowchat
69 jul 2024 om 19:69
Update: 69 min. geleden
Op de beurs van de Bitcoinen is enorme paniek ontstaan vlak nadat het sentiment in het Tweakers Cryptocurrencies Slowchat Topic omsloeg tot onhoudbare euforie.
Bitcoin zweefde al enkele uren op de legendarische hoogte van 69kaa (crypto term voor duizentallen in dollars) totdat de 70kaa werd behaald en investeerders doldriest plaatjes van halfnaakte godinnen en crypto gerelateerde memmes begonnen te plaatsen op het forum.
Een enkeling begon over het aflossen van meerdere hypotheken en porsches, echter werd dit snel de kop in gedrukt door enthousiaste moddereters.
Een user genaamd Darrel heeft meer dan 69 berichten 'gerappateerd'. Dit is crypto codetaal voor verraden.
Al met al bleef de sfeer bullish (positief) voor de langere termijn, aangezien vele bezoekers heilig geloven in de waarde van de cryptomunt.
Ook enkele altcoiners behaalden prachtige fictieve rendementen, zoals bezoeker Kol Nedra: 'je zal maar MUMU hebben ja, potverdikkie
wordt tijd dat MUMU een SHIB gaat doen' liet hij weten in een forum bericht. Nieuwe schoenen koopt hij voorlopig niet, want dat kan al snel ten koste gaan van een gunstig rendament.
Naast de munten zelf werd er ook driftig gespeculeerd over de reden van de daling. De meeste bezoekers kwamen niet verder dan 'REKT' , 'Pasta rekteroni vanavond...' of 'Godver de gloeiende daar ging mijn leveraged account met spaargeld van de kinderen...' maar andere users legden ook de schuld bij de Amerikaanse politiek, de whales, de 'uitgeholde hoeren ETF's' en de ((((BANKERS)))).
Al met al is er uit ons journalistieke onderzoek geen overduidelijke reden voor de daling der Bitcoinen naar voren gekomen, maar dit komt ook omdat we vaak 1 op 1 nieuwsberichten laten overnemen door de stagaire die Leo heeft gepijpt achter het fietsenhok.
Je moet wat zolang die inflatie hoog blijft.DoeEensGek schreef op maandag 29 juli 2024 @ 19:37:
[...]
Heb jij Leo... Jij doet ook alles voor centen hè Japie.
When your friend goes all in on meme coins pic.twitter.com/GRPmQC1QBU
— Simply Bitcoin (@SimplyBitcoinTV) 29 juli 2024
nothing stops this train
Heel benieuwd hoe de hourly gaat sluiten hier.
Vermoed van niet, hij is nooit echt een Bitcoin/crypto fan geweest. In het verleden heeft hij met enige regelmaat laten weten hoe hij over crypto denkt:Wispe schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:33:
Zou Trump zelf ook bitcoin hebben?
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZC0uQ1IpP8qgS5tP32gArB2b.png?f=user_large)
https://www.bbc.com/news/business-57392734
Zijn liefde voor de dollar is natuurlijk ook een rode draad in zijn leven, uiteindelijk zegt dat best veel over waar zijn loyaliteit en interesse ligt.Donald Trump calls Bitcoin 'a scam against the dollar'
Ik vermoed dat Bitcoin hem uiteindelijk dan ook worst zal wezen. Deze man leeft momenteel nog maar voor één ding; stemmen. En om die binnen te slepen grijpt hij iedere kans en perspectief aan die hij vinden kan.
FrambozenTaart schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:58:
[...]
Vermoed van niet, hij is nooit echt een Bitcoin/crypto fan geweest. In het verleden heeft hij met enige regelmaat laten weten hoe hij over crypto denkt:
[Afbeelding]
[...]
Zijn liefde voor de dollar is natuurlijk ook een rode draad in zijn leven, uiteindelijk zegt dat best veel over waar zijn loyaliteit en interesse ligt.
Ik vermoed dat Bitcoin hem uiteindelijk dan ook worst zal wezen. Deze man leeft momenteel nog maar voor één ding; stemmen. En om die binnen te slepen grijpt hij iedere kans en perspectief aan die hij vinden kan.
:strip_exif()/f/image/VAjDIG0hFv8tO5a1X4ZACNlL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit m'n tijd weer eens te verdoen op een nutteloze pagina. Echter blijkt het toch waardevol te zijn.
Henk en Ingrid zijn op dit moment op vakantie in Parijs bij de Olypische spelen. Winnen is hierbij belangrijker dan meedoen. Als je wint krijg je een gouden medaille. In 2028 worden de spelen in Los Angeles georganiseerd. Het schijnt dat Trump van plan is om de winnaars een Bitcoin om hun nek laat dragen. Toen men vroeg hoe, draaide hij zich snel om.
/f/image/yqiHdyNZqSJW2KNwvny7NKZ4.png?f=fotoalbum_large)
Deze spelen duren tot 11 Augustus. Nog twee weken geduld dus.
Henk en Ingrid zijn op dit moment op vakantie in Parijs bij de Olypische spelen. Winnen is hierbij belangrijker dan meedoen. Als je wint krijg je een gouden medaille. In 2028 worden de spelen in Los Angeles georganiseerd. Het schijnt dat Trump van plan is om de winnaars een Bitcoin om hun nek laat dragen. Toen men vroeg hoe, draaide hij zich snel om.
/f/image/yqiHdyNZqSJW2KNwvny7NKZ4.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
is dit AI of heeft de koning dit echt gedaan?
nothing stops this train
Reverse image search van Google zegt dat het in ieder geval in heel wat artikelen is gebruikt, maar ik twijfel ook een beetje door de vinger van MaximaKol Nedra schreef op maandag 29 juli 2024 @ 23:03:

Dat zit wel Schnorr.
Geweldig toch hoe de drugs meer dan ooit murica binnenvloeien in ruil voor keiharde dollars, maar oeoeoeoei, crypto is bad m'kay, want drugs en witwassen. *snork*FrambozenTaart schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:58:
[...]
Vermoed van niet, hij is nooit echt een Bitcoin/crypto fan geweest. In het verleden heeft hij met enige regelmaat laten weten hoe hij over crypto denkt:
[Afbeelding]
[...]
Zijn liefde voor de dollar is natuurlijk ook een rode draad in zijn leven, uiteindelijk zegt dat best veel over waar zijn loyaliteit en interesse ligt.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Echt, was tijdens de vrouwen mtb wedstrijd.Kol Nedra schreef op maandag 29 juli 2024 @ 23:03:
Zero.
Gisteren weer een mooie positieve inflow bij de BTC ETF's, kortom hodlllll
ah nice, had ik niet verwacht. Dan kunnen we soon weer up iddPHPResource schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 07:44:
Het eerste goede news voor vandaag heb ik weer te pakken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p8iR2FX74pFg3NU6IlBzh5K9.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je weet niet wanneer, als dat market open was rond 69k snap ik het. Ben benieuwd naar vandaag.PHPResource schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 07:44:
@zwembroek Gisteren gewoon gestopt op een long met (beperkt) verlies, dus zo makkelijk is het niet. Key is gewoon risico beperken.
Ik heb weinig met het koningshuis, maar als liefhebber van sport kan ik wel waarderen dat hij zich daar wel voor inzet en zich ook zo laat gaanColdcat schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:37:
Ik zit m'n tijd weer eens te verdoen op een nutteloze pagina. Echter blijkt het toch waardevol te zijn.
[Afbeelding]

Geen idee of het wat zegt. Op de daily weer van die vieze spikes die je eerder op de bodem ook zag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/WVXJEaEl6m0BIIYMxCmiqqqQ.png?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nog maar een keertje dan want je lijkt nieuw hier.anti elppa schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 07:48:
[...]
ah nice, had ik niet verwacht. Dan kunnen we soon weer up idd
:strip_exif()/f/image/A5jjaOeMR6Z22eM8XWX4eEYp.gif?f=fotoalbum_large)
Tuurlijk zegt dat wat. Die spikes zijn wicks. Als die aan de bovenkant zitten is het selling pressure, aan de onderkant van de candle is buying pressureColdcat schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:42:
Geen idee of het wat zegt. Op de daily weer van die vieze spikes die je eerder op de bodem ook zag.
[Afbeelding]
ah thanks, nu is alles idd stuk duidelijker. Laptop dicht, hodl de moederDarrell schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:42:
[...]
Nog maar een keertje dan want je lijkt nieuw hier.
[Afbeelding]
ja het lukt me al 11jaar....and counting. Nu nog een keer leren te verkopen op 420k.....maarja, das niet hodl natuurlijk. Al verkoop ik nooit meer dan 50%Stukfruit schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:26:
[...]
Het is het woord dat je je nieuwgeborenen als eerste moet aanleren.
Euh, waar denkt XRP precies heen te gaan?
Dat heb jij zo weer terug verdient.tomtom901 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 08:47:
[...]
Je weet niet wanneer, als dat market open was rond 69k snap ik het. Ben benieuwd naar vandaag.
@zwembroek Gisteren gewoon gestopt op een long met (beperkt) verlies, dus zo makkelijk is het niet. Key is gewoon risico beperken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nog niet interessant met /BTC pair, op Weekly timeframe
nothing stops this train
edit
[ Voor 147% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2024 13:05 ]
nothing stops this train
* ByteMe_ gaat lekker in de zon. Gewoon de bear supporten, lekker dieprood kleurtje
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
wel helemaal naakt he? sunballing!!ByteMe_ schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:43:
* ByteMe_ gaat lekker in de zon. Gewoon de bear supporten, lekker dieprood kleurtje
nothing stops this train
100% REKT

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mooi dat mijn PAAL fier overeind blijft staan. Much higher.
Heel interessant: https://cointelegraph.com...en-claims-binance-lawsuit
Goed nieuws volgens DPG media:
https://www.nu.nl/economi...ekeningen-volstromen.html
Nog genoeg greater fools die hun spaargeld kunnen inzetten.
480 miljard, daarmee pompen we wel naar 69k.
Daarom hebben we dus die ETF's. Gros van die 480 miljard zit bij boomers Truus en Harry, voor wie internetbankieren al een avontuur is.FrambozenTaart schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 13:53:
Die gaan nooit aan de slag met een ledger, maar over een aantal jaar wellicht wel via een ETF mandje met BTC exposure.
Een race tegen de klok om al die boomers aan de BTC te krijgen voordat ze wilsonbekwaam in het verzorgingstehuis zitten.
Daarom blijft Blackrock nu ook stug bijkopen terwijl andere aanbieders van de BTC ETF ook veel negatieve flow dagen hebben, die proppen steeds vaker een beetje BTC bij hun mandjes.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-07-2024 14:04 ]
Ergens in 2025:FrambozenTaart schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 13:53:
Henk: Ons spaargeld wordt weer opgevreten als een lauwe bitterbal.
Ingrid: Alles in die Bitcoinen dan maar?
Henk: Ja, staat nu op 200k maar zou nog naar 420 gaan volgens dat Twiekers…
*Start bearmarkt
Henk:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pXJxh9b1cSV0MobujsTmcdRY.gif?f=user_large)
When ATH, when top bullmarket?
lastige keuze; ga ik voor een V8 of V12?
nothing stops this train
Dan moeten de Yanks hun best even doen. Wij hebben niet zoveel teweeg gebracht helaas.Vis schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 09:14:
Vandaag een nieuwe kans om de 70k te slopen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Voor de brommer (met 2-takt)!Kol Nedra schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:20:
When ATH, when top bullmarket?
[YouTube: All The Sounds Of The V-Engines]
Kids vriendelijke versie:
En de originele versie
Heng heng heng heng heng!
* Waah heeft een neefje van 1,5 en dit is zijn lievelingsliedje

[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 30-07-2024 15:13 ]
zeker 2 takt, gaat niets boven het geluid en vooral de geurWaah schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:09:
[...]
Voor de brommer (met 2-takt)!
Kids vriendelijke versie:
[YouTube: Boer Harm - Brommers Kieken (Kids Versie)]
En de originele versie(zou hem in spoiler-tags zetten, maar videos in een spoilertag kan blijkbaar niet)
[YouTube: Boer Harm - Brommers Kieken]
Heng heng heng heng heng!
* Waah heeft een neefje van 1,5 en dit is zijn lievelingsliedje
anti elppa schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:22:
[...]
zeker 2 takt, gaat niets boven het geluid en vooral de geur
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3mSouTsNyfVzIoaJDJEXx0Xn.jpg?f=user_large)
Greta hates 2 strokes
MrFX schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 08:45:
Het eerste goede news voor vandaag heb ik weer te pakken.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yTMm7IdiTWglDeHxzXXGLnSF.gif?f=user_large)
https://cointelegraph.com...en-claims-binance-lawsuitSEC backs down on claiming SOL, ADA, MATIC, other tokens are securities in Binance suit
https://watcher.guru/news...c-cleared-in-binance-caseSEC Reset: Solana, Cardano, MATIC Cleared in Binance Case
Lets go Henk en Ingrid :
https://www.ad.nl/economi...spaarrekeningen~ab259055/We sparen ons weer suf: meer dan 480 miljard euro op onze spaarrekeningen
Als iedereen het op zou nemen zijn die centjes er nietGipsy King schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:15:
Lets go Henk en Ingrid :
[...]
https://www.ad.nl/economi...spaarrekeningen~ab259055/
zie aan de btc-d dat er weer wat extreem gure shitcoins aan het pumpen zijn......zo gaan we iig met elkaar samen het graf in als dat niet heel rap stopt.
btc-d test iig bijna de uitbraak terug. Als die niet houd gaat btc nog een endje naar beneden, en neemt ie de shitcoins die nu beetje groen zijn volledig mee, met double digit rektoni voor de shitcoins
btc-d test iig bijna de uitbraak terug. Als die niet houd gaat btc nog een endje naar beneden, en neemt ie de shitcoins die nu beetje groen zijn volledig mee, met double digit rektoni voor de shitcoins
[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 30-07-2024 16:46 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 30-07-2024 17:00 ]
rond 64,5k komen veel lijntjes samen. En daar moet het wel lukken, anders gaan we veel dieper, want die rejection gisteren zorgt er voor dat we op de weekly nu dus gewoon weer in de monsterlijke bullflag zitten. Gaan we de onderkant echt opzoeken, dan is de bodem daarvan 53k, afhankelijk van wanneer we daar aan komen
[ Voor 27% gewijzigd door anti elppa op 30-07-2024 17:04 ]
Goed dat je het even aanhaalt, ik mis een beetje de altcoin shills in het topic. Was altijd leuk om daar dan weer blind 2 kratjes in te gooien. En aangezien jij het zo vaak over altcoins hebt dacht ik dat je vast wel een tip had voor me.anti elppa schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:39:
zie aan de btc-d dat er weer wat extreem gure shitcoins aan het pumpen zijn......
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:07:
[...]
Goed dat je het even aanhaalt, ik mis een beetje de altcoin shills in het topic. Was altijd leuk om daar dan weer blind 2 kratjes in te gooien. En aangezien jij het zo vaak over altcoins hebt dacht ik dat je vast wel een tip had voor me.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large)
jazeker:Sandyman538 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:07:
[...]
Goed dat je het even aanhaalt, ik mis een beetje de altcoin shills in het topic. Was altijd leuk om daar dan weer blind 2 kratjes in te gooien. En aangezien jij het zo vaak over altcoins hebt dacht ik dat je vast wel een tip had voor me.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
en anders
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pwumYYDDZRYwcav8L4ZabJ0I.jpg?f=user_large)
Dit is het anti altcoin topic geworden. Beter veranderen ze de naam ook van cryptocurrencies naar Bitcoin maxi slow chat.
normal, double of tripple maxi? wel ff duidelijk zijn aubzwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
Dit is het anti altcoin topic geworden. Beter veranderen ze de naam ook van cryptocurrencies naar Bitcoin maxi slow chat.
zwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IyDJvIsat08Z5auTegd4xURy.gif?f=user_large)
Altcoin is wel echt shitcoiner vocabulaire voor shitcoinzwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
anti elppa schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:39:
zie aan de btc-d dat er weer wat extreem gure shitcoins aan het pumpen zijn......zo gaan we iig met elkaar samen het graf in als dat niet heel rap stopt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zlvOruRzEh3d3WcItEAinjSW.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
De meesten van de oude garde hebben geleerdzwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:29:
Op dit moment tik ik de hele middag al HJ normal weg in de veel te hete zon. Dus ik weet niet of ik nu met een zonnesteek of dronken toestand achter het toetsenbord zit. Maar desalniettemin zeg ik.anti elppa schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:31:
[...]
normal, double of tripple maxi? wel ff duidelijk zijn aub

ahhh WoW, altijd +100. En proost ouwe shitcoiner!!zwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Op dit moment tik ik de hele middag al HJ normal weg in de veel te hete zon. Dus ik weet niet of ik nu met een zonnesteek of dronken toestand achter het toetsenbord zit. Maar desalniettemin zeg ik.
[Afbeelding]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:43:
@zwembroek gerepeteerd... gij ongelovige!
[Afbeelding]

Gun hem zn momentje.zwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Op dit moment tik ik de hele middag al HJ normal weg in de veel te hete zon. Dus ik weet niet of ik nu met een zonnesteek of dronken toestand achter het toetsenbord zit. Maar desalniettemin zeg ik.
[Afbeelding]
Over een half jaar ligt @anti elppa weer huilend in een hoekje als die boomermunt weer een stablecoin is geworden en de altjes moonshotten.
neuhh, dan is btc 420k geweest en heb ik eindelijk wat verkocht. Dan lig ik met mijn kloten op een strand, met cocktail, of toch gewoon een schultebrau, oke oke, een oude schulti danDarrell schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:04:
[...]
Gun hem zn momentje.
Over een half jaar ligt @anti elppa weer huilend in een hoekje als die boomermunt weer een stablecoin is geworden en de altjes moonshotten.
We maken de balans op aan het einde van de bull markt.knakworst schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:38:
[...]
De meesten van de oude garde hebben geleerd
meme war??? jullie maken zoiezo geen schijn van kans tegen koning @Guere
nothing stops this train
Wat mij altijd opvalt is dat shitcoiners zich altijd een beetje irriteren aan Bitcoiners zoals hardwerkende mensen zich altijd een beetje irriteren aan uitkering trekkers.
De Bitcoiner leunt achterover en hodlt met een Schultenbräu terwijl de shitcoiner in een constante staat van paraatheid moet zijn.
Dit omdat het niet zeker is of zijn muntje de juiste development route neemt, tokenomics die over nacht veranderen, een blockchain die vastloopt of exchange die het muntje delist waardoor het volume in 1 klap opdroogt etc. etc.
De shitcoiner gelooft niet in zijn asset en moet hard werken en alert blijven om eventueel rendament te kunnen waarborgen.
De Bitcoiner leunt achterover en geniet van het leven terwijl de wereld zich aanpast aan zijn asset.
De Bitcoiner leunt achterover en hodlt met een Schultenbräu terwijl de shitcoiner in een constante staat van paraatheid moet zijn.
Dit omdat het niet zeker is of zijn muntje de juiste development route neemt, tokenomics die over nacht veranderen, een blockchain die vastloopt of exchange die het muntje delist waardoor het volume in 1 klap opdroogt etc. etc.
De shitcoiner gelooft niet in zijn asset en moet hard werken en alert blijven om eventueel rendament te kunnen waarborgen.
De Bitcoiner leunt achterover en geniet van het leven terwijl de wereld zich aanpast aan zijn asset.
Er zijn geen verliezers .... Als er maar gelachen wordt toch?Kol Nedra schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:21:
meme war??? jullie maken zoiezo geen schijn van kans tegen koning @Guere
Dat doe ik dan wel vanuit Bali denk ik.zwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:13:
[...]
We maken de balans op aan het einde van de bull markt.
Denk je dat ik dat niet al gedaan heb?
Je spelt balie verkeerd. Je bedoelt vanachter je "balie"
"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GbCvPUMUXNuuhX56WoVacEtk.jpg?f=user_large)
Ik als shitcoiner heb de instelling leven en laten leven. Ik voel me niet beter dan de rest en ik hoop dat iedereen zijn financiële doelstellingen in het leven mag behalen ongeacht hoe ze dat denken te bewerkstelligen. Ik heb ook niet de behoefte om constant een bepaalde groep in de grond te trappen. En daarnaast geniet ik met volle teugen van het leven.FrambozenTaart schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:23:
Wat mij altijd opvalt is dat shitcoiners zich altijd een beetje irriteren aan Bitcoiners zoals hardwerkende mensen zich altijd een beetje irriteren aan uitkering trekkers.
Bitcoin en een 1 flinke altbag hier.
Het kan ook.
Het kan ook.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y4E8dbecb0vy9PosHyRQ2Der.gif?f=user_large)
Ik bedoelde ook meer dat Bitcoiners eigenlijk een soort WAjongers zijn.zwembroek schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:35:
[...]
Ik als shitcoiner heb de instelling leven en laten leven. Ik voel me niet beter dan de rest en ik hoop dat iedereen zijn financiële doelstellingen in het leven mag behalen ongeacht hoe ze dat denken te bewerkstelligen. Ik heb ook niet de behoefte om constant een bepaalde groep in de grond te trappen. En daarnaast geniet ik met volle teugen van het leven.
:strip_exif()/f/image/wzEBD0lvaqtAhqbp6e1JoJCp.jpg?f=fotoalbum_large)
Om een miljonair te worden moet je een tientje (kratjes die men hier inlegt) 5x zien te ver-10-voudigen.
Kun je dat? Dan heb je het spel uitgespeeld.
Hoe hoger je initiële inleg hoe relatief makkelijker het doel te bereiken wordt.. maar ook een grotere val betekent.
En daarnaast zou je je zenuwen in bedwang kunnen houden als je voor 10k in een <100 mil mcap shitcoin kan stoppen voor de weg naar een ton? En daarna?
Hoe hoger je initiële inleg hoe relatief makkelijker het doel te bereiken wordt.. maar ook een grotere val betekent.
En daarnaast zou je je zenuwen in bedwang kunnen houden als je voor 10k in een <100 mil mcap shitcoin kan stoppen voor de weg naar een ton? En daarna?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Is toch bijna niet meer te doen tegenwoordig als ik het vergelijk met bv 2017 toen er stukken minder altcoins waren, vind maar eens net die ene coin die zo goed gaat presteren tussen al die shitcoins, en precies zoals je zegt heb je het lef om voor zoveel te kopen en zolang te holden…Aeronaut schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:41:
Om een miljonair te worden moet je een tientje (kratjes die men hier inlegt) 5x zien te ver-10-voudigen.
Het zou wel machtig mooi zijn als wij als SC net wel die ene coin kunnen vinden en er allemaal een leuke cent aan zouden verdienen
Maybe past deze quote er het beste bij:
:strip_exif()/f/image/03FYNB2e2p0t5NPo6broacDz.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!