Onderaan de streep, met zijn gewauwel, zegt hij wel: crypto is here to stayPassie(f) schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:08:
Toch niet verwacht deze upside gelijk weer, na zo'n piet prut praatje
Na deze clown intermezzo kan de bull run weer doorgaan
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Uiteraard, maar de chokepoint 2.0 heeft er wel zeker een rem op gezet.
Ofc crypto gaat ook door zonder Murica
Ofc crypto gaat ook door zonder Murica
En doooorrrrrr graag
Het is ook echt overal hetzelfdeFrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:03:
[...]
Ze vreten hier alle kasten leeg en dan ook nog zeiken dat we nooit iets in huis hebben.
Misselijk slag volk.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TooNxWChY2mvvxH3wy0nXGrQ.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heb zijn hele keynote gemist aangezien ik vrienden over de vloer had. De laatste paar pagina’s van dit topic even gescand. Niks gemist dus is de samenvatting volgens mij.
Stack Sats
Per saldo niet maar wel een hoop prijsactieStovirpi schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:58:
Heb zijn hele keynote gemist aangezien ik vrienden over de vloer had. De laatste paar pagina’s van dit topic even gescand. Niks gemist dus is de samenvatting volgens mij.
Hier een samenvatting:Stovirpi schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:58:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rpwXBph50nYMar4UBjmwO9q8.jpg?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 22:22:
Hij zou nog niet eens succesvol de Turbo Polyp kunnen besturen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
bespaar je de moeite, was echt slecht namelijkRichh schreef op zondag 28 juli 2024 @ 00:51:
[YouTube: Donald Trump's Bitcoin conference speech in full]
Maar even terugkijken dan of er nog iets interessants te zien is.
nothing stops this train
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
@Darrell ik heb er wel sats voor gekregen
Verkooporder op Bybit was net niet gehit gister. Pump tot ongeveer 69400 ofzo en mijn sell stond op 69450. Zit niet achter de pc dus getallen zijn bij benadering.
Dan wacht ik wel tot 420k
Verkooporder op Bybit was net niet gehit gister. Pump tot ongeveer 69400 ofzo en mijn sell stond op 69450. Zit niet achter de pc dus getallen zijn bij benadering.
Dan wacht ik wel tot 420k

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Baby op schoot, waar ligt dat gele level? 69.5?
Lijkt wel de lasershow van Darkraver.
@FrambozenTaart
Kijk opa, alle hippe tech en een Cita. Kun je vanavond weer met weemoed aan je midlifecrisis denken.
* sh4d0wman had een opgevoerde rode
Kijk opa, alle hippe tech en een Cita. Kun je vanavond weer met weemoed aan je midlifecrisis denken.
* sh4d0wman had een opgevoerde rode

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jatomtom901 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:57:
[...]
Baby op schoot, waar ligt dat gele level? 69.5?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Darkraver
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vink de bingokaart maar af.
Many #Altcoins have been giving back their entire run of earlier in 2024.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 28 juli 2024
That's rough, but that also means that many of these altcoins are severely undervalued.
Many of them are also delaying updates, partnerships, upgrades, and more until $ETH wakes up.
That time is near.
Even een pumpje rond middernacht zou de weekly een bullish dragonfly doji candle (echt wie verzint het) geven. LFG
Vind dat xrp plaatje eigenlijk wel ironisch. Als je in 2017 gekocht had had het nu nog even veel waard geweest.
Had je in maart 21 bitcoin gekocht had je bitcoin ook nog steeds 69k waard geweest. En dat na 3 jaar woekerinflatie.
Had je in maart 21 bitcoin gekocht had je bitcoin ook nog steeds 69k waard geweest. En dat na 3 jaar woekerinflatie.
Mensen met een glazenbol, ik doe een beroep op jullie:
Gaan we aanstaande week door ATH?
Ik snap je beredenering, maar heb vorige maand toch wel een kratje xrp gekocht.Darrell schreef op zondag 28 juli 2024 @ 20:55:
Vind dat xrp plaatje eigenlijk wel ironisch. Als je in 2017 gekocht had had het nu nog even veel waard geweest.
Ik vind het wel een gokje waard met de rechtzaak die eindelijk eens ten einde komt.
Vond het ook meer een beetje misplaatste grappenmakerij van maxi's richting xrp.Bart-sss schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:40:
[...]
Ik snap je beredenering, maar heb vorige maand toch wel een kratje xrp gekocht.
Ik vind het wel een gokje waard met de rechtzaak die eindelijk eens ten einde komt.
Ik heb overigens geen xrp...
Eerlijk, nee, ik denk het niet.Aeronaut schreef op zondag 28 juli 2024 @ 21:10:
Mensen met een glazenbol, ik doe een beroep op jullie:
Vandaag nog dan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je glazenbol routerneren.
Of gewoon rapparteren.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oh bite meByteMe_ schreef op zondag 28 juli 2024 @ 22:15:
Of gewoon rapparteren.
Of Elon moet even opschieten met zijn raketten...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9xDPtusQsGc2oESI8ImryguH.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heb dat filmpje terug gekeken, maar een C63 AMG zonder V8, maar een 4 cilinder met grote accu.. mwha, dat is eerder een -1tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 08:51:
[...]
Nou moet ik wel zeggen, na hun laatste video (sowieso in een c63 opgenomen dus dan heb je al +1 bij mij), ik vind wel dat ze consistent zijn in de benadering van minder uitgeven dan je verdient, eerst investeren, etc. Jonger publiek (damn nu voel ik me oud) hangt aan hun lippen want ze hebben ferrari's etc. Die boodschap komt (of kwam) op school totaal niet mee, dus als zij een middel zijn om dat wel te kunnen doen is dat in elk geval nog iets waard.
Tradetechnisch snapt alleen die Chris wat hij doet volgens mij
Wat ze daar benoemen is wel echt de basis hoor. Minder uitgeven dan er binnen komt, investeren en z'n "fabriekjes" ofwel proberen meerdere inkomsten stromen te vergaren, bijvoorbeeld via dividend.
Weinig vernieuwends, maar consequent die 3 dingen blijven doen werkt wel.
Trust me when I say this is only the beginning.
Uiteindelijk is het wel de basis en dat die herhaalt wordt is imho een goede zaak. C63 blijft een mooie auto maar die met V8 is natuurlijk de koningNumbers schreef op zondag 28 juli 2024 @ 23:38:
[...]
Heb dat filmpje terug gekeken, maar een C63 AMG zonder V8, maar een 4 cilinder met grote accu.. mwha, dat is eerder een -1![]()
Wat ze daar benoemen is wel echt de basis hoor. Minder uitgeven dan er binnen komt, investeren en z'n "fabriekjes" ofwel proberen meerdere inkomsten stromen te vergaren, bijvoorbeeld via dividend.
Weinig vernieuwends, maar consequent die 3 dingen blijven doen werkt wel.
Is dat niet zo’n finnenbak?tomtom901 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 23:40:
[...]
Uiteindelijk is het wel de basis en dat die herhaalt wordt is imho een goede zaak. C63 blijft een mooie auto maar die met V8 is natuurlijk de koning
Koop dan gauw die Porsche hier over van iemand

Hamertje op de weekly zou wel lekker zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lc0IriQQag1aByz48KA4rXVx.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik teken al voor de hammer op de (vorige) daily. Ziet er bullish uit allemaal. 70k s00n, maar dat stond hier ook.Darrell schreef op maandag 29 juli 2024 @ 01:00:
Hamertje op de weekly zou wel lekker zijn.
Whales hebben meer sats. Rest is bagholder. Next please.
Mooie nachtelijke short squeeze
@tomtom901 Asia in tha houze.... Ik zit trouwens in de schaduw aan de koffie.
Trade alarm of de kleine aan het voederen? Dat laatste ga je straks nog missen. Zit je s nachts weer alleen naar de chart te turen
Trade alarm of de kleine aan het voederen? Dat laatste ga je straks nog missen. Zit je s nachts weer alleen naar de chart te turen
Drie weken geleden 54 nu boven de 69. En de Duitse overheid heeft niets meer, en Mt. Gox is nu ook een heel eind.
Die god candle is nu echt heel soon.
Die god candle is nu echt heel soon.
Gaan we voor de 72/73k liquidaties?tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 04:44:
Mooie nachtelijke short squeeze
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
'Ministerie van Financiën zet rem op cryptotoezicht AFM' https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=nPY8I (gratis te lezen)
https://www.rijksoverheid...dse-cryptocurrency-beleid
https://www.rijksoverheid...dse-cryptocurrency-beleid
@knakworst mooi moment om een nieuwe coin te lanceren. Ik noem hem AFM: All-For-Me. Het kleedje ligt al klaar. Ik bedoel: dikke tech! investeer nu voor een miljoen miljard gains in 2025. 
De oplossing is simpel: raad de shrimps alleen Bitcoin aan op de grote exchanges / ETFs

De oplossing is simpel: raad de shrimps alleen Bitcoin aan op de grote exchanges / ETFs
sh4d0wman schreef op maandag 29 juli 2024 @ 06:48:
@knakworst mooi moment om een nieuwe coin te lanceren. Ik noem hem AFM: All-For-Me. Het kleedje ligt al klaar. Ik bedoel: dikke tech! investeer nu voor een miljoen miljard gains in 2025.
:strip_exif()/f/image/2fu4qHsmUSdYaxbP4HUHWg5z.jpg?f=fotoalbum_large)
Bijna bij de 69.8k liquidatiestomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 06:08:
[...]
Nog niet. 70k eerst.
[Afbeelding]
@sh4d0wman In dit geval traden en halverwege werd ie wakker. Gelijk maar fles in geduwd
Klopt, maar als 69833 gepakt wordt denk ik dat dat ons het zetje naar 70 gaat geven.zenith schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:04:
[...]
[Afbeelding]
Het valt in zijn totaliteit nog mee
Nog even wachten. Als we door de 70500 gaan denk ik dat we de downtrend op de weekly breken en dat kan wel eens tot vuurwerk leidentomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:08:
[...]
Klopt, maar als 69833 gepakt wordt denk ik dat dat ons het zetje naar 70 gaat geven.
Waar baseer je dat op, de wick van die hoogste bearish candle? Voor mij is de downtrend pas gebroken met een higher high, maar ben benieuwdOepsje schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:35:
[...]
Nog even wachten. Als we door de 70500 gaan denk ik dat we de downtrend op de weekly breken en dat kan wel eens tot vuurwerk leiden
tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 08:37:
[...]
Waar baseer je dat op, de wick van die hoogste bearish candle? Voor mij is de downtrend pas gebroken met een higher high, maar ben benieuwd
:strip_exif()/f/image/Ru2ucaLW8wvLCrOFPlB4DncG.jpg?f=fotoalbum_large)
Enige jammere is dat we in NL standaard een case lager zitten als die nieuwe vermogensbelasting er door komt
@E-Hoog dan worden hodlers vanzelf ook traders. Extra valitoliteit...
Serieus: wel kut inderdaad. Komen jullie ook allemaal gezellig naar Azie.
Ik weet al waar de Lambos verkocht worden. Ik kan vast wel groepskorting bedingen.
Serieus: wel kut inderdaad. Komen jullie ook allemaal gezellig naar Azie.
Punt is ook, Nederland zal ook Bitcoins moeten stockpilen om in de toekomst de stijging van het zeeniveau te verslaan door meer hoogbouw te bouwen en hogere dijken.E-Hoog schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:13:
[...]
Enige jammere is dat we in NL standaard een case lager zitten als die nieuwe vermogensbelasting er door komt(belasten op ongerealiseerde daadwerkelijke winst)
Bitcoin bullrun tot 2050 is imminent.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En weer de correlatie met Trump aanhalentomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:28:
https://www.nu.nl/economi...te-niveau-sinds-juni.html
Mainstream media is er ook weer.

Henk en Ingrid incoming.tomtom901 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:28:
https://www.nu.nl/economi...te-niveau-sinds-juni.html
Mainstream media is er ook weer.
Dat is mooi. Want 69k begint 'laag' te voelen. Wen athDon Guacamole schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:35:
Poah de koersen staan er weer goed bij.
Maarrrr:
[Afbeelding]
Zodra Trump de verkiezingen heeft gewonnen verwacht ik een mooie piek. 100k zegt mijn glazenbol.
Hoho, Kamala is nu ook pro-crypto. Al mooie gesprekken gehad met Conimexbase, Circlejerk en nog één wiens naam mij ontgaat. Dus. Wen moon?dylan_ schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:53:
Zodra Trump de verkiezingen heeft gewonnen verwacht ik een mooie piek. 100k zegt mijn glazenbol.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ook pro bitcoin? heb je een bron waar ze dat zegt?resusaapje schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:59:
[...]
Hoho, Kamala is nu ook pro-crypto. Al mooie gesprekken gehad met Conimexbase, Circlejerk en nog één wiens naam mij ontgaat. Dus. Wen moon?
nothing stops this train
Volgens mij is het allemaal puur voor de bühne om technisch/hip over te komen en dit goed is om stemmen te winnen. Als het puntje bij paaltje komt verwacht ik dat (wie de president ook zal worden) er gewoon crypto beleid gemaakt gaan worden in wens van de oude financiële garde.resusaapje schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:59:
[...]
Hoho, Kamala is nu ook pro-crypto. Al mooie gesprekken gehad met Conimexbase, Circlejerk en nog één wiens naam mij ontgaat. Dus. Wen moon?
Sure!Kol Nedra schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:10:
[...]
ook pro bitcoin? heb je een bron waar ze dat zegt?
https://google.com
Trump is zelf niet echt een pro-bitcoin, Robert F. Kennedy Jr. daarentegen is iemand die wel echt weet wat bitcoin is.Egeau schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:17:
[...]
Volgens mij is het allemaal puur voor de bühne om technisch/hip over te komen en dit goed is om stemmen te winnen. Als het puntje bij paaltje komt verwacht ik dat (wie de president ook zal worden) er gewoon crypto beleid gemaakt gaan worden in wens van de oude financiële garde.
helaas is hij te klein om te winnen, maar wie weet over 4,5 jaar?
nothing stops this train
vandaag $70k/$71k, einde vd week ATH
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2024 10:27 ]
nothing stops this train
Hahaha Kamala pro-crypto. Ja, nu ze zien dat een pro-crypto standpunt innemen toch wel een grote (en misschien belangrijke) groep kiezers aanspreekt en de republikeinen er mee vandoor dreigen te gaan.resusaapje schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:59:
[...]
Als ze daadwerkelijk pro-crypto is had ze dat de afgelopen vier jaar moeten laten zien of nu ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen.
En ja, uiteindelijk is het met Trump ook afwachten wat er gaat gebeuren. Maar zal ongetwijfeld een verbetering zijn ten opzichte van de afgelopen vier jaar. Hij wilt in ieder geval het recht op self custody beschermen.
Daarbij geloof ik ook echt dat hij Gary eruit gooit wat sowieso al positief is voor het marktsentiment.
Even lekker consolideren op 69.420 voor de memes.
Mooi uit de (niet heel erg nette) zone gebroken. Misschien nog een hertestje ergens rond 68.4-5k en dan stuiteren naar de groene zone vanaf 71k. Of zonder hertest in één keer door naar die zone, mag ook. Die overwinnen en ATH ligt op de loer. Kan Taro zijn avatar aanpassen en alle autisten hier een meltdown krijgen
/f/image/warnhBwxEwTqRo8zNGqUHMGY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 29-07-2024 11:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!