[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 238 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.248 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 11:06:
Ergens vind ik het gewoon jammer dat Bitcoin nu zo gretig opgeslokt lijkt te worden door hetzelfde financiële systeem waar het al die jaren tegen ageerde.

Same shit, different asset.

Van 'Bitcoin because fuck the banks' naar 'hopefully banks will allocate Bitcoin'. Juinend toekijken hoe men Bitcoin koopt met belastinggelden van de zoveelste bail out.

Vroeger was je maxi als je geloofde in een revolutie tegen het corrupte en onhoudbare financiele systeem, tegenwoordig ben je maxi als je gelooft dat Bitcoin het meest lange termijn rendament gaat brengen.

Bitcoin is als concept gekaapt door charlatans en gaat de wereld niet meer veranderen helaas.

[Afbeelding]

Maar ach, het was een mooie tijd.
Adoptie is toch net wat je wil? Dat iets geadopteerd wordt door dezelfde partijen waar een idee uit ontsproten is, is onvermijdelijk. BTC ging nooit de financiële markten of systemen omver gooien, het is een betaalsysteem en heeft ook nooit gepretendeerd meer te zijn. Wat wél de bedoeling was, is ook gebeurd: een zaadje planten en jou een idee inlepelen, dat alleen al is onbetaalbaar 8) Dat kan niemand nog wegnemen, en dat is waar nieuwe ideeën en veranderingen uit ontstaan. Bvb. blockchains > smart contracts > DeFi als reactie op de klassieke CeFi, om maar iets te noemen. BTC is meer dan geslaagd in zijn opzet. Dat je er nog een leuke cent mee kan verdienen, is alleen maar de kers op de taart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Slonzo schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:03:
[...]

Adoptie is toch net wat je wil? Dat iets geadopteerd wordt door dezelfde partijen waar een idee uit ontsproten is, is onvermijdelijk. BTC ging nooit de financiële markten of systemen omver gooien, het is een betaalsysteem en heeft ook nooit gepretendeerd meer te zijn. Wat wél de bedoeling was, is ook gebeurd: een zaadje planten en jou een idee inlepelen, dat alleen al is onbetaalbaar 8) Dat kan niemand nog wegnemen, en dat is waar nieuwe ideeën en veranderingen uit ontstaan. Bvb. blockchains > smart contracts > DeFi als reactie op de klassieke CeFi, om maar iets te noemen. BTC is meer dan geslaagd in zijn opzet. Dat je er nog een leuke cent mee kan verdienen, is alleen maar de kers op de taart.
Misschien heb je gelijk en verlang ik gewoon iets teveel naar chaos.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:01:
@Slonzo ik bedoel een obscure kwetsbaarheid(chain) in de Bitcoin code achter laten :P Er kijken veel ogen naar de code dus de kans dat het onopgemerkt wordt is klein maar niet 0...
Satoshi's backdoor.

Hmmm dat klinkt niet echt oké...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
vele trump tokens lekker hoog nu, sell the news event straks?
ik blijft hodl, stel dat trump een mooie speech houdt straks rond ~21:00 kan het hoger gaan....

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15

Vis

Slonzo schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:03:
[...]

Exact dit.

Bitcoin kan nooit (op de base chain) zorgen voor een wereldwijd betaalsysteem. Het is te traag, duur etc.

Wat het wèl kan worden is digitaal goud. En laat dat nou net het verhaal zijn hedendaags, zie Larry Fink etc.

De gold rush van welleer gaat over in een Bitcoin rush, men wilt dat schaarse goedje bezitten.

Als je via blockchain betalingen wilt verrichten zijn er andere chains die veel geschikter zijn, feeloos en sneller.
Ook qua privacy heb je veel meer keuze uit andere chains die je balans niet laten zien aan andere. Dit is uiteraard niet handig voor instanties, maar die mogelijkheid past wel beter in de originele cypherpunk gedachte van destijds.

Dat crypto / Bitcoin nu meer geadopteerd wordt door wall street en straks pensioenfondsen moet je mijns inziens koesteren en we zien wel waar het schip strand. Uiteindelijk zit iedereen hier voor 1 ding, je hypotheek af kunnen betalen en wellicht wat sats overdragen aan je dierbaren en nageslacht omdat fiat uiteindelijk dood gaat aan inflatie.

HODL

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:42
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:57:
[...]

Exact dit.

Bitcoin kan nooit (op de base chain) zorgen voor een wereldwijd betaalsysteem. Het is te traag, duur etc.

Wat het wèl kan worden is digitaal goud. En laat dat nou net het verhaal zijn hedendaags, zie Larry Fink etc.

De gold rush van welleer gaat over in een Bitcoin rush, men wilt dat schaarse goedje bezitten.

Als je via blockchain betalingen wilt verrichten zijn er andere chains die veel geschikter zijn, feeloos en sneller.
Ook qua privacy heb je veel meer keuze uit andere chains die je balans niet laten zien aan andere. Dit is uiteraard niet handig voor instanties, maar die mogelijkheid past wel beter in de originele cypherpunk gedachte van destijds.

Dat crypto / Bitcoin nu meer geadopteerd wordt door wall street en straks pensioenfondsen moet je mijns inziens koesteren en we zien wel waar het schip strand. Uiteindelijk zit iedereen hier voor 1 ding, je hypotheek af kunnen betalen en wellicht wat sats overdragen aan je dierbaren en nageslacht omdat fiat uiteindelijk dood gaat aan inflatie.

HODL
Ben ik deels mee eens bitcoin kan prima als betaalnetwerk fungeren met lightning network. Dat het te duur, trager, en minder schaalbaar is dat solana is een andere ding. Hoezo wil je je hypotheek aflossen? Schulden hebben is veel voordeliger als je een huis koopt met hypotheek. Schuld in euro's wordt minder waard en bitcoin in euro's meer waard. Ik zou ook het liefst willen aflossen maar dat is een kapitalistische economie niet de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Vaevictis_ schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:10:
[...]

Ben ik deels mee eens bitcoin kan prima als betaalnetwerk fungeren met lightning network. Dat het te duur, trager, en minder schaalbaar is dat solana is een andere ding. Hoezo wil je je hypotheek aflossen? Schulden hebben is veel voordeliger als je een huis koopt met hypotheek. Schuld in euro's wordt minder waard en bitcoin in euro's meer waard. Ik zou ook het liefst willen aflossen maar dat is een kapitalistische economie niet de beste keuze.
Schulden aflossen we/niet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZmrw10NczLSGlxxfS-nJ7P-biQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GJ0FVVuHMEaRQXBdNCU7x7tq.gif?f=user_large

mijn keuze is ook niet aflossen, ik betaal maar 2.3% rente, alleen dit al verslaat de inflatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 27-07-2024 13:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Welke kleur Lambo gaan jullie bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
The Redman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:13:
ik ga voor rood
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iedmA2IO5shScKP4nsLvFnvfOZo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bSBjPDjVhHadcnwS5Jo505jz.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:34:
vele trump tokens lekker hoog nu, sell the news event straks?
ik blijft hodl, stel dat trump een mooie speech houdt straks rond ~21:00 kan het hoger gaan....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxkK1ken4iFaAvRJLgTmghFXSdE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/icaziXbgfVDw0Uqq29zLEQFO.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Vaevictis_ schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:10:
[...]

Ik weet zeker dat (mocht je in acht nemen dat huizen steeds duurder worden) de toekomstige huizenkopers een veelste dure (in fiat waarde) hypotheek, lees, veelste grote maandlasten, voor hun kiezen krijgen welke een te grote hap uit hun inkomstenbron gaan zijn.
Dan wil je wel zsm je hypotheek aflossen of gedeeltelijk aflossen om je maandlasten te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Lease grijs. Zal ik niet opvallen

[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 27-07-2024 13:24 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:23:
[...]

Ik weet zeker dat (mocht je in acht nemen dat huizen steeds duurder worden) de toekomstige huizenkopers een veelste dure (in fiat waarde) hypotheek, lees, veelste grote maandlasten, voor hun kiezen krijgen welke een te grote hap uit hun inkomstenbron gaan zijn.
Dan wil je wel zsm je hypotheek aflossen of gedeeltelijk aflossen om je maandlasten te verlagen.
Dat is nu toch al zo? Kijk maar eens op r/Nederlands.

https://www.reddit.com/r/nederlands/s/cREot5ujcX

Genoeg jonge mensen die zitten met minimaal 1500 hypotheek/huur.

In mijn omgeving zie ik dat ook, jonge mensen met huur van over de 1000 voor een klein kut appartementje. Werk je fulltime maar ben je eigenlijk nog aan het overleven.

Sneu.

Maarja, hadden ze maar 20 jaar eerder geboren moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:42:
[...]

In mijn omgeving zie ik dat ook, jonge mensen met huur van over de 1000 voor een klein kut appartementje. Werk je fulltime maar ben je eigenlijk nog aan het overleven.

Sneu.

€1500 ik ziekelijk veel en pure diefstal, wij zitten maar op €720 (koopwoning) woon met mijn vrouw dus €360 per persoon

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:48:
[...]

€1500 ik ziekelijk veel en pure diefstal, wij zitten maar op €720 (koopwoning) woon met mijn vrouw dus €360 per persoon
Niet alleen dat, het is ook een regelrechte bedreiging voor ons.

Als de toekomstige greater fools alleen maar armer worden, wie betaalt dan straks de bullrun?

Alles leuk en aardig, maar Bitcoin moet wel even een paar miljoen waard worden zodat ik nog meer nutteloos liggend geld heb om stuk te slaan op dingen die ik totaal niet nodig heb.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:56
Ik heb zelf een koopwoning, maar mijn broer heeft net een nieuw huurhuis. Niks bijzonders: iets van 130 m2 met een postzegeltuintje, uiteraard helemaal betegeld. 2300,- per maand. En dat is net buiten de randstad.

Dan blijf ik wel lekker in de provincie waar volgens alle randstedelingen alleen maar boeren en koeien wonen. Gekke stadse fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Aeronaut camouflage patroon, kun je ook lekker hard langs alle flitsers blazen *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ray_ schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:58:
Ik heb zelf een koopwoning, maar mijn broer heeft net een nieuw huurhuis. Niks bijzonders: iets van 130 m2 met een postzegeltuintje, uiteraard helemaal betegeld. 2300,- per maand. En dat is net buiten de randstad.

Dan blijf ik wel lekker in de provincie waar volgens alle randstedelingen alleen maar boeren en koeien wonen. Gekke stadse fratsen.
2300 euro.. echt gewoon insane en schandalig. Bah bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:02
Vanavond 69k? Higher high op de deelie??

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ray_ schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:58:

Ik heb bijna 9 jaar geleden onze huidige woning gekocht, op 70% van de max van mijn toenmalige loon.

Onder het mom van; hoe het leven ook loopt, we moeten wel heel veel pech hebben kunnen we dit niet meer opbrengen met zijn tweeën.

Intussen ook wat afgelost en hypotheek een keer opnieuw overgesloten voor lagere rente. We betalen nu nog geen 500 bruto.

Ondertussen is mijn netto salaris bijna verdubbeld ten opzichte van toen, en harkt mijn vrouw ook een leuk zakcentje naar binnen met 24 uur per week. Maar zonder haar loon zouden we het nog redden. Ze heeft ook enkele jaren niet gewerkt toen onze jongste nog klein was.

Wel blij met deze keuze achteraf, het is niet zo dat we rijk zijn maar we hebben het goed en eigenlijk nooit stress om geld terwijl sparen bijna vanzelf gaat.

Zal binnenkort eens een deel van mijn fundering kapot zagen zodat we weer eens wat kunnen uitgeven.

Staat ook wel hip, wat serieuze bedrijven die bezig zijn rond je huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:41
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:53:
[...]

Niet alleen dat, het is ook een regelrechte bedreiging voor ons.

Als de toekomstige greater fools alleen maar armer worden, wie betaalt dan straks de bullrun?

Alles leuk en aardig, maar Bitcoin moet wel even een paar miljoen waard worden zodat ik nog meer nutteloos liggend geld heb om stuk te slaan op dingen die ik totaal niet nodig heb.
Dat zou je denken, dat denk ik ook al heel lang.

De realiteit is echter anders.

Als ik in mijn dorp kijk (en dat is in de zomer toeristisch, dus wellicht niet helemaal representatief) dan is het drukker dan ooit in de straten en op de terrassen.

De groep die na aftrek van vaste lasten weinig te besteden hebben is allicht groter geworden, maar nog voldoende Henk en Ingrids die er een paar duizend tegen aan kunnen smijten omdat ze hebben gehoord dat BTC vanaf 100K naar de 250K gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:03

tomtom901

Moderator General Chat
Die van jou is duidelijk denk ik. Als het een Lamborghini zou zijn dan een gele maar moet eerlijk bekennen dat het merk me niet zo trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
69k is dichtbij. Dichtbij genoeg om een biertje te openen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:55
Gipsy King schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:28:
[...]

Hij onderbouwt prima zijn data ;)
Ik ben al ruim een jaar gestopt met YT video’s te volgen, in 2017 dacht ik ook dat het maar bleef gaan om vervolgens helemaal REKT te zijn geweest. Alle YT’ers schreeuwde dat we nog veel hoger zouden gaan :+

Edit: Ik ben al bijna net zo’n verzuurde ouwe bok als @anti elppa

[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 27-07-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:14:
Vanavond 69k? Higher high op de deelie??
In principe is die al gezet net :) Overigens, schrijf eens daily, stervens irritant :'(

[ Voor 12% gewijzigd door tomtom901 op 27-07-2024 14:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:42:
[...]

Sneu.

Haha, sukkels!

Wij zorgen dat wanneer ons dochtertje 18 is dat ze in een tuinhuisje mag slapen bij ons voor 1200€ in de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:38:
[...]

In principe is die al gezet net :) Overigens, schrijf eens daily, stervens irritant :'(
Niet op de grafiek hier, scheelde een paar dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-09 12:35
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:28:
[...]

Die van jou is duidelijk denk ik. Als het een Lamborghini zou zijn dan een gele maar moet eerlijk bekennen dat het merk me niet zo trekt.
Snap ik helemaal. Durf hier bijna niet te zeggen dat de burgerlijke boer in mij gewoon schreeuwt om een volvo s60 te halen. Wel genoeg PKs om eens gas te kunnen geven en plezier te hebben maar ruimte genoeg om achterin netjes 2x isofix te kunnen benutten en met de tent op vakantie te kunnen zonder karretje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
WarsemaW schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:40:
[...]

Snap ik helemaal. Durf hier bijna niet te zeggen dat de burgerlijke boer in mij gewoon schreeuwt om een volvo s60 te halen. Wel genoeg PKs om eens gas te kunnen geven en plezier te hebben maar ruimte genoeg om achterin netjes 2x isofix te kunnen benutten en met de tent op vakantie te kunnen zonder karretje
Voor 2x isofix en opslagruimte kun je gewoon een Urus nemen natuurlijk. Maar dan zit je eigenlijk in een RSQ8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:40:
[...]

Niet op de grafiek hier, scheelde een paar dollar.
Hangt van de exchange af. Kraken / Binance wel op het spot paar, Bybit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:43:
[...]

Hangt van de exchange af. Kraken / Binance wel op het spot paar, Bybit niet.
Precies het punt inderdaad. Bitstamp bijv. ook niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:02
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:38:
[...]

Mja dat is een A87 referentie, die wilde ik in ere houden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
PHPResource schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:45:
[...]

De deeeej-lie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

De 1 uur op Bybit.... bijna een strakke horizontale lijn. Je zou denken dat er een klap naar boven of beneden aan zit te komen :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:45:
[...]

ik word gehunt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-09 12:35
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:42:
[...]

Voor 2x isofix en opslagruimte kun je gewoon een Urus nemen natuurlijk. Maar dan zit je eigenlijk in een RSQ8.
Ach ja, gematigd leven is er ook niet bij als het geld bij de plinten omhoog klotst met btc=hondermiljoenmiljard euro

Toch maar een s60 met een een of andere funauto er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:44:
[...]

Precies het punt inderdaad. Bitstamp bijv. ook niet.
Reken maar dat die gepakt wordt, is gewoon een kwestie van liquidity. Rond 68.6-68.8 zit er pas weer wat in de huidige orderboeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ta-M9-eEbDsIYXlCa7ci0AGfhro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sChrIE54wJDX0XyFMzRkYbZP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:16:
[...]

Ik heb bijna 9 jaar geleden onze huidige woning gekocht, op 70% van de max van mijn toenmalige loon.

Onder het mom van; hoe het leven ook loopt, we moeten wel heel veel pech hebben kunnen we dit niet meer opbrengen met zijn tweeën.

Intussen ook wat afgelost en hypotheek een keer opnieuw overgesloten voor lagere rente. We betalen nu nog geen 500 bruto.

Ondertussen is mijn netto salaris bijna verdubbeld ten opzichte van toen, en harkt mijn vrouw ook een leuk zakcentje naar binnen met 24 uur per week. Maar zonder haar loon zouden we het nog redden. Ze heeft ook enkele jaren niet gewerkt toen onze jongste nog klein was.

Wel blij met deze keuze achteraf, het is niet zo dat we rijk zijn maar we hebben het goed en eigenlijk nooit stress om geld terwijl sparen bijna vanzelf gaat.

Zal binnenkort eens een deel van mijn fundering kapot zagen zodat we weer eens wat kunnen uitgeven.

Staat ook wel hip, wat serieuze bedrijven die bezig zijn rond je huis.
Net voor de coronacrisis zo'n tweedehands steigerset gescoord op de bouw. Lekker onder de verf en cement, je weet wel. Nou elk jaar gewoon anderhalve maand tegen de voorgevel plaatsen, moet jij eens zien hoe ze lullen hier. Alsof mijn Fiat Panda een dikke Lambo met v12 is. Die arme stakkers tuinen der mooi allemaal in. En dat setje is ook mooi dubbele waard inmiddels, prima investering geweest. Wat je zegt, staat lekker hip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gewoon lekker doorrijden in een 20 jaar oude stationwagon hier, toen stations nog echt stations waren met inhoud waar je u tegen zegt.

Ik lach iedereen uit op de snelweg die voorbij komt rijden met hun complete hoedenplank volgeladen met dekens en tassen waardoor ze niks meer zien in hun achteruitkijkspiegel.

Wat heeft dit met crypto te maken ?
Veel want de kosten die ik me bespaar om het nieuwste van het nieuwste te willen rijden kan ik weer in Bitcoin mieteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:53:

Veel want de kosten die ik me bespaar om het nieuwste van het nieuwste te willen rijden kan ik weer in Bitcoin mieteren.
Dapper. Zo sterk ben ik niet. Fiat gaat op aan wonen (ja, wij hebben zo'n 1500 EUR hypotheek want zo lang zitten we nog niet op de woningmarkt ;( ), eten en auto's :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:51:
[...]

Net voor de coronacrisis zo'n tweedehands steigerset gescoord op de bouw. Lekker onder de verf en cement, je weet wel. Nou elk jaar gewoon anderhalve maand tegen de voorgevel plaatsen, moet jij eens zien hoe ze lullen hier. Alsof mijn Fiat Panda een dikke Lambo met v12 is. Die arme stakkers tuinen der mooi allemaal in. En dat setje is ook mooi dubbele waard inmiddels, prima investering geweest. Wat je zegt, staat lekker hip!
'Hij heeft alwéér een verbouwing, waar doet die man dat toch van?' En zo leid je de verspreiding van buurtroddels in goede banen.

Ondertussen zit je gewoon Schultenbräu te tikken en charts te kijken op je mobieltje, voor je mobiele airco in een slaapkamer zonder vloerbedekking en met kale betonnen muren.

Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:53:
Gewoon lekker doorrijden in een 20 jaar oude stationwagon hier, toen stations nog echt stations waren met inhoud waar je u tegen zegt.

Ik lach iedereen uit op de snelweg die voorbij komt rijden met hun complete hoedenplank volgeladen met dekens en tassen waardoor ze niks meer zien in hun achteruitkijkspiegel.

Nou, de mijne doet het nog , maar nu is de airco toch wel erg lek. Als ik het zelf doe en dan laat vullen ben ik alsnog 200€ kwijt.
Op een auto die nu jaarlijks wel wat correctief onderhoud nodig heeft.
Slijtage begint er toch in te hakken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:49:
[...]

Reken maar dat die gepakt wordt, is gewoon een kwestie van liquidity. Rond 68.6-68.8 zit er pas weer wat in de huidige orderboeken.

[Afbeelding]
Daar lijkt het idd sterk op. Ik zit hier veder hodl dus besteed weinig tijd aan dat soort info, hoger gaat het toch wel zolang we maar geduld hebben :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 09:32
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:20:
[...]

Satoshi's backdoor.

Hmmm dat klinkt niet echt oké...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEp_X134zl1I6E7kxYJK3OiGXvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IXuGFxN2MnElsKAP9FtE2clJ.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

elektriekert schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:58:
[...]

Nou, de mijne doet het nog , maar nu is de airco toch wel erg lek. Als ik het zelf doe en dan laat vullen ben ik alsnog 200€ kwijt.
Op een auto die nu jaarlijks wel wat correctief onderhoud nodig heeft.
Slijtage begint er toch in te hakken nu
Airco kapot? Je hebt gratisch ARKO.
Als je dan nóg meer wilt besparen doe je de ramen dicht en is het benzineverbruik nog minder.
Kun je van je zweetrug een infuus aansluiten en dat dan opvangen, hoef je ook niet langs een te duur tankstation voor een te duur flesje water om je dorst te lessen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:55:
[...]

Dapper. Zo sterk ben ik niet. Fiat gaat op aan wonen (ja, wij hebben zo'n 1500 EUR hypotheek want zo lang zitten we nog niet op de woningmarkt ;( ), eten en auto's :D
En soon ook aan kinderen. >:)

Kinderen zijn mooi hoor, maar het zijn ook een soort bloedzuigende infusen die je altijd en overal meesleept.

Ze vreten hier alle kasten leeg en dan ook nog zeiken dat we nooit iets in huis hebben.

Misselijk slag volk.

Maar je krijgt er ook veel voor terug, zoals 1x per jaar op vaderdag een haastig afgemaakt stuk ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
starting soon (live)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:03:
[...]
Maar je krijgt er ook veel voor terug
Iedereen die dat zegt krijgt een sterretje achter zijn naam, want dat lijkt me de grootste hoax in existence. Nee, onze kleine TP-1 kan maar beter snel leren traden om zijn kost te verdienen, want als hij niet zelf zijn steentje bijdraagt dan houdt het vanzelf een keer op. Die vaderdag cadeau's mag ie achterwege laten als ie 1x per jaar een goede trade kan laten zien.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 09:07

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:03:
[...]

En soon ook aan kinderen. >:)

Kinderen zijn mooi hoor, maar het zijn ook een soort bloedzuigende infusen die je altijd en overal meesleept.

Ze vreten hier alle kasten leeg en dan ook nog zeiken dat we nooit iets in huis hebben.

Misselijk slag volk.

Maar je krijgt er ook veel voor terug, zoals 1x per jaar op vaderdag een haastig afgemaakt stuk ellende.
Wat ben je toch een aanwinst voor dit topic _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:05:
[...]

Iedereen die dat zegt krijgt een sterretje achter zijn naam, want dat lijkt me de grootste hoax in existence. Nee, onze kleine TP-1 kan maar beter snel leren traden om zijn kost te verdienen, want als hij niet zelf zijn steentje bijdraagt dan houdt het vanzelf een keer op. Die vaderdag cadeau's mag ie achterwege laten als ie 1x per jaar een goede trade kan laten zien.
Ach, kinderen hebben het ook niet altijd makkelijk tegenwoordig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYju610wsrGG0G-du4-5eUXOotA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/15kbbNiH5bMlWAnpGAnjSgfB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:05:
[...]

Ach ja feitelijk is traden gewoon geluk hebben. Wat dat betreft kan 'ie het al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:08:
[...]

Ach ja feitelijk is traden gewoon geluk hebben. Wat dat betreft kan 'ie het al ;)
_O- denk ik anders over, maar goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:59:
[...]

Daar lijkt het idd sterk op. Ik zit hier veder hodl dus besteed weinig tijd aan dat soort info, hoger gaat het toch wel zolang we maar geduld hebben :)
En daar is onze higher high :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Moeten wij eigenlijk niet gewoon deze variant gebruiken? :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFpfyFHpRoXj5WpryIBc306cISo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5zUCzzUPOneaGvVdIG6tmU1m.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:49:
[...]

[Afbeelding]
Liquidity gepakt, maar de liquidity boven 69k is nu ook verdwenen. Dat is opvallend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/filPFjzRFOgyWdr7z-w4DqwoSO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J7EAy1on9HRHvnFO4wrCwWrI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
omg 69k very very soon, it's gona be HUUGE!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:14:
omg 69k very very soon, it's gona be HUUGE!
Technisch gezien wel, want iedere 69k hit is wat extra's op de totale marketcap dan de vorige hit. Omdat er bij iedere poging meer Bitcoins verhandelbaar zijn dan de laatste keer, dankzij de block rewards.

Best wel fascinerend als je erover nadenkt.

Maar eigenlijk toch ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:02
Weet iemand of er een livestream straks is van Trump die spreekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
keanu_ schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:19:
Weet iemand of er een livestream straks is van Trump die spreekt?
hier:

volgens mij 21:00 nederlandse tijd

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Om 20:50 even uitstappen met de handelspot ?
Of HFSP with handelspot?

Wat denken we... Biertje, popcorn maar vast klaarzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:02
pump is al beetje begonnen. Bovenste trendlijn lijkt, voor nu, doorbroken te zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
Allemaal ruis dat gerommel in de marge nu. We gaan toch naar de $35.000.000 per BTC.

Step up your game boys. Waar zijn de triple maxis?!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Vis ik heb een gokje genomen, buy op 68700. Maar je weet bij Trump nooit wat er uit zijn mond komt :+ Anders hodlen we de kratjes wel weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:16

Coldcat

HODL

Ik voel de hopium weer tot leven komen! Trump, ETF’s en pensioenen! De trend die Taro mooi in beeld bracht wordt momenteel gebroken. Higher lows, higher highs!

ATH soon!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:24:
[...]

Of HFSP with handelspot?

hodl

wat ik wel doe is die trump muntjes in de gaten houden, bij een dikke pumperino dan verkoop ik een deel.
gaat het naar beneden.....tja dan ook gewoon hodl!

ook als trump nog niet gesproken heeft en er is een flinke pump dan verkoop ik 1 deel, pre hype is vaak ook sell the news

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 27-07-2024 15:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:02:
[...]

Airco kapot? Je hebt gratisch ARKO.
Als je dan nóg meer wilt besparen doe je de ramen dicht en is het benzineverbruik nog minder.
Kun je van je zweetrug een infuus aansluiten en dat dan opvangen, hoef je ook niet langs een te duur tankstation voor een te duur flesje water om je dorst te lessen.
Ik ben natuurlijk gewoon aan het zeiken nu, maar je went toch aan die luxe.
In het vooruitzicht om over een half jaar een “nieuwe” auto te kopen denk ik dat ik gewoon inruil en die airco laat voor wat het is. Voelt als geld verbranden.
En ik ben er nu ook wel klaar mee elke keer dingen te moeten repareren aan dat ding.

Ik heb andere dingen te doen die ook nog af moeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

sh4d0wman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:28:
@Vis ik heb een gokje genomen, buy op 68700. Maar je weet bij Trump nooit wat er uit zijn mond komt :+ Anders hodlen we de kratjes wel weer door.
I like Butcoin. I like it very much. Thanks to all of you Butcoin guys for the Butcoin funds for my campaign. Thank you all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
tomtom901 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:12:
[...]

Liquidity gepakt, maar de liquidity boven 69k is nu ook verdwenen. Dat is opvallend.

[Afbeelding]
Waarom is dat opvallend?

Als ze complete buy en sell walls verschuiven is dat toch niet vreemd?
Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:24:
[...]

Of HFSP with handelspot?

Hangt er denk ik ook vanaf of ze weer op hem gaan schieten of niet.

Schieten = bearish (vooral op een BTC event)
Wat bejaard gebrabbel = bullish

Biertje sowieso, maar deze treurige ellende ga ik toch echt niet kijken. Zet liever even de laatste House of the Dragon op.

Ik hodl al Bitcoin, het hele circus van clowns eromheen die alleen wat uit eigenbelang de blockchain staan te swaffelen krijg ik het liefst zo min mogelijk van mee.

Over 10 jaar hoor je toch niets meer van dat soort gasten en is Bitcoin nog steeds een groeiende assetclass omdat de tech klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Coldcat schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:28:
Ik voel de hopium weer tot leven komen! Trump, ETF’s en pensioenen! De trend die Taro mooi in beeld bracht wordt momenteel gebroken. Higher lows, higher highs!

ATH soon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:30

Darrell

Fiat moonboy

MOOOOOOOOOOOOOON!!!1!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yxgr2j7iSg0xhR-3Tf4bItftyrE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b96JWGWTP1VGQHO2ZKUF8gZl.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: soon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjnmg92eaNjwMbfqWRue2OTmzqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/umeyIL7en5Ea3RBlA3vYijK1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dat was een snelle 69k!
beter iets dan nooit natuurlijk

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:33:
[...]

Hangt er denk ik ook vanaf of ze weer op hem gaan schieten of niet.

Schieten = bearish (vooral op een BTC event)
Wat bejaard gebrabbel = bullish

Biertje sowieso, maar deze treurige ellende ga ik toch echt niet kijken. Zet liever even de laatste House of the Dragon op.

Ik hodl al Bitcoin, het hele circus van clowns eromheen die alleen wat uit eigenbelang de blockchain staan te swaffelen krijg ik het liefst zo min mogelijk van mee.

Over 10 jaar hoor je toch niets meer van dat soort gasten en is Bitcoin nog steeds een groeiende assetclass omdat de tech klopt.
"de blockchain staan te swaffelen."

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra ik zou er ook snel mee stoppen, vroegah kreeg Bitcoin een paar goede, gezonde, goed uitziende memmen. O+ Kijk wat er net gepost is :/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T72Byi1IVM2QC3tQMcmlW_cQNk8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KOfaKZ6dSg1707QYNGLRKLL1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:41:
@Kol Nedra ik zou er ook snel mee stoppen, vroegah kreeg Bitcoin een paar goede, gezonde, goed uitziende memmen. O+ Kijk wat er net gepost is :/
misschien mag je wel posten als je een man in een jurk post waarbij regenboogkleuren overal op het scherm te zien is ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 19:24
@Kol Nedra Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5koUdufH2sHbhyFE3kSf49f3gpc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CuGE0afojyqYXPEbhES3mMvF.webp?f=user_large

bij deze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPQNuVUVF1U6UD6Po9zG6c6yreI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5RywX4ME8iZY61hJoIVgSeq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:42:
[...]

misschien mag je wel posten als je een man in een jurk post waarbij regenboogkleuren overal op het scherm te zien is ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z3WHa9eu5En459-StUPyu16pGs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7II0HarGVikUtUBgsHhRpZDu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Speciaal voor @Kol Nedra

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oKh2tyb7C53L0txmD3_X4pN6oQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tw5ccDZrBq7hb9kPPz2QxvyG.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Ondertussen…..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cPCDgm8rE6HMzLZKcbn1MCVsRA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0jdXgqiv2PMAj8SRXMK8rPp4.png?f=user_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Toch mooi he die 69k, weer ff live meegemaakt.

Maarja valt ook altijd weer beetje tegen, nog steeds geen instant lambo.

Maar lekker belangrijk ook allemaal. Ik ga patat eten, doei

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:53:
Toch mooi he die 69k, weer ff live meegemaakt.

Maarja valt ook altijd weer beetje tegen, nog steeds geen instant lambo.

Maar lekker belangrijk ook allemaal. Ik ga patat eten, doei
De 74k is de nieuwe 69k.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Ben nu in Berlijn, zijn ze allemaal de straat op gegaan om te protesteren dat ze in de dip verkocht hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoXqTVr7UOWAEt7pJIw6OPgKiZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PpwnwOW4CRmV0T7C6V6HQGRT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Flow chart voor vanavond gevonden op Twitter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gM2o6fOUiUP8tGLWUljxM7czSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AqO0xAtGyWs7rJSICCtNdQ9H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 19:24
Ach na een uur 20 min krijgen we dit,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SS-ZTDiF7gHFFFW8YRhyUHOtLPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWZFYFh3cfZ7Q3lbMlewaMmH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 09:32
Guere schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:10:
[...]

Moeten wij eigenlijk niet gewoon deze variant gebruiken? :9

[Afbeelding]
Ik twijfel een beetje.... Die zeep glijd goed maar als btc glijd is dit geen goed teken :?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
knakworst schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:59:
Ben nu in Berlijn, zijn ze allemaal de straat op gegaan om te protesteren dat ze in de dip verkocht hebben...

[Afbeelding]
Haha, met de rainbowchart paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:30

Darrell

Fiat moonboy

Wordt een solide supportje zo die 69k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
interessant wat ze nu vertellen over bitcoin mining; chocolade bars en spa opwarmen met btc mining (in liquid)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:12:
[...]

Schulden aflossen we/niet
[Afbeelding]

mijn keuze is ook niet aflossen, ik betaal maar 2.3% rente, alleen dit al verslaat de inflatie.
Mijn rente is nog 0,9% en heb ook extra geleend 2 jaar geleden. Raad eens wat ik hiermee heb gedaan. Betaal er gewoon belasting over maar FIAT debasement en bitcoin appreciation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
knakworst schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 15:59:

[Afbeelding]
Je bedoelt deze. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zni0WQgPNB802hsJUNqVy9UvReo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nhvDQgmMQwqnvS6R6ZdohkKs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Zit iedereen in spanning voor straks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wispe schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:38:
Zit iedereen in spanning voor straks?
20 minuutjes nog, ben benieuwd, BTC kan zo lekker pingpongen :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Met zo'n hoge verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
The Redman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:43:
Er waren ook hoge verwachtingen dat de campagnerally goed zou verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
The Redman schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:43:
ik heb geen verwachtingen, maar potje drama kijken is altijd leuk :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Goedkope bitcorn dadelijk
Pagina: 1 ... 238 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!