”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
#Bitcoin just hit a new ATH in Brazil 🇧🇷
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 22 juli 2024
LFG 🚀 pic.twitter.com/aGbqg8M0AF
nothing stops this train
Iedereen aant eten.pletter schreef op maandag 22 juli 2024 @ 19:09:
Gaat het nog goed crypto chat?
[Afbeelding]
Uurtje niks🤔😋
50% uitgeschaald op 67,5tomtom901 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 17:11:
Longs locked en loaded 66.6
Nee hoor, gewoon de inleg van andere mensen opgepikt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Weer TP op 68. Laatste TP op de trade ligt op een nieuwe lokale high
tomtom901 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:46:
[...]
Weer TP op 68. Laatste TP op de trade ligt op een nieuwe lokale high
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Heb mijn spot bags nog
Meh, zal vast wel, toch jammer dat dit soort politieke spelletjes nu invloed hebben. Bitcoin was zo'n mooi idee maar beweegt op basis van relletjes, tweets van rijke ondernemers, gevestigde financiële markten, werkloosheidscijfers, rentepercentages en populistische kreten.mjjveldt schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:54:
Trump op dat event wordt zo'n sell the news event.
Laat je niet afleiden door de ruis als bitcoin over 6 jaar op een miljoen staat wat boeit die duizend erbij en eraf dan iedere keer.Sluw schreef op maandag 22 juli 2024 @ 22:01:
[...]
Meh, zal vast wel, toch jammer dat dit soort politieke spelletjes nu invloed hebben. Bitcoin was zo'n mooi idee maar beweegt op basis van relletjes, tweets van rijke ondernemers, gevestigde financiële markten, werkloosheidscijfers, rentepercentages en populistische kreten.
knakworst schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:48:
Na 68 komt 69.
Als Elon ook komt, gaan we los!mjjveldt schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:54:
Komt wel goed johmjjveldt schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:54:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tuurlijk. Ik geloof alleen niet echt dat bitcoin de beloftes van vervlogen tijden waar kan maken maar wel dat de numbers go upknakworst schreef op maandag 22 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Laat je niet afleiden door de ruis als bitcoin over 6 jaar op een miljoen staat wat boeit die duizend erbij en eraf dan iedere keer.
There is no 2nd best dus
nothing stops this train
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jq60hXQYU9TTPfEXTuDWwsBV.gif?f=user_large)
Remember BTC?
ETH terug naar 0.045? dan koop ik ETH bij, let's goo!
zet je hem op de monthly, dan kan 0.04 ook nog zelfs
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2024 00:29 ]
nothing stops this train
ETH ETFs have arrived.
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 22 juli 2024
Today, the SEC approved 9 spot ETH ETF applications. Their much celebrated arrival marks another important milestone for crypto in expanding access to and diversifying our cryptoeconomy.
Here’s why 🧵 pic.twitter.com/o6KfgGlUDn
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
knetters hard naar de tering dumpen. Dat schrijf ik hier al maanden. Ga maar uit van zeker een paar weken diep rode dagen voor eth. Daarna weer mooi up. Zelfde zoals dat met btc ging.
begint er beetje op te lijken dat btc weer eens in een range vast zit. 66.4 tot 68.3 ongeveer. Is nog maar kort, maar is niet te hopen dat we hier weer paar weken zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 23-07-2024 07:24 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik lul ook zomaar wat
Heb jij de memo niet gekregen?shovelhead1340 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:46:
Waarom heeft er nog niemand REKT!!! geroepen?
@anti elppa heeft ons goed opgevoed.shovelhead1340 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:46:
Waarom heeft er nog niemand REKT!!! geroepen?
https://platform.arkhamin...om/explorer/entity/mt-gox
Die total balance update niet goed maar in de transactielijst zie je hem staan.
knakworst schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:54:
Mt. GOX heeft 2 uur geleden 42k btc weggestuurd.
Dit is gewoon zoals gepland het beginnen van het opdelen van de Grayscale trust. Ze lijken te hebben geleerd van GBTC, nu start de minitrust direct al met 1 miljard in de kas (zie ook https://x.com/EricBalchunas/status/1815508094564049162).
Houders van GBTC krijgen geloof ik automatisch een deel van de nieuwe, super low fee (0.15%) trust en een groter deel van de trust met hogere fee. Zo proberen ze bij Grayscale mensen in hun dure fonds te houden, maar als ze dan overstappen, hebben ze ook nog een ander fonds met de laagste kosten
edit: vond dit ook nog wel een mooie toevoeging (https://x.com/iamDCinvestor/status/1815513837002428634): ze betalen 0.92 dollar om 1 miljard de wereld over te sturen
[ Voor 27% gewijzigd door Barracuda6247 op 23-07-2024 09:15 ]
das die zelfde 42k die al paar keer de aarde rond gestuurd is. Kijk maar ff naar de afgelopen weken, dan zie je hem vaker langs komen.knakworst schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:54:
Mt. GOX heeft 2 uur geleden 42k btc weggestuurd.
Deze "dump" van vannacht heeft daar ook niets mee te maken. Spot amper volume. Dit is puur margin die wat zit te scalpen. Er lag ook een aardige bulk liquiditeit op 66.3. Die is nu gepakt. Is wat ik eerder schreef, lijkt wel of we een kanaal aan het maken zijn.
Honderden gevallen van cryptofraude opgespoord door Rotterdamse politie
https://nos.nl/artikel/25...-door-rotterdamse-politie
Kleine quote uit het artikel
Wat zal een 'goedkeuringsdocumentje' zijn? Smart contract?In veel gevallen stuurt de oplichter vervolgens een document waarin wordt bevestigd dat ze een cryptorekening openen voor het slachtoffer. Maar in zo'n document zit een 'goedkeuringsdocumentje'. "Daarmee kan de dader makkelijk cryptomunten stelen. Als een slachtoffer dan de rest van het spaargeld stort op de cryptorekening, wordt zo'n goedkeuring heel kwalijk. Het is lastig om dat geld ooit terug te zien", aldus Brobbel.
[ Voor 53% gewijzigd door souljah1h op 23-07-2024 09:17 ]
Ondertussen zijn de bitcoin miners on fire. Volgende difficulty adjustment over ruim een week wordt naar verwachting +14%.
En als je wat UTXO management wil doen - 4 a 5 sats is voldoende.
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 23-07-2024 09:31 ]
Doe ff een post als het zover is.........anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:12:
[...]
knetters hard naar de tering dumpen. Dat schrijf ik hier al maanden. Ga maar uit van zeker een paar weken diep rode dagen voor eth. Daarna weer mooi up. Zelfde zoals dat met btc ging.
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik heb wel wat ETH. Heb die rommel al erg lang. Maar kwa TA kijk ik er eigenlijk helemaal niet naar om. Dus tegen de tijd dat ie weer up gaat, en ik dat uberhaubt in de gaten heb, zijn er hier al 1000en berichten over gepost.
Damn, heb ik het arriveren van het weekend gemist ofzo?
Leest gewoon als Pig Butchering.souljah1h schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:16:
De NOS heeft ook een artikeltje over crypto
Honderden gevallen van cryptofraude opgespoord door Rotterdamse politie
https://nos.nl/artikel/25...-door-rotterdamse-politie
Kleine quote uit het artikel
[...]
Wat zal een 'goedkeuringsdocumentje' zijn? Smart contract?
Daar is helemaal geen 'goedkeuringsdocument' voor nodig, Bij dit soort scam stort je (meestal) gewoon zelf saldo in de vorm van crypto. Smart contracts ed maken de boel onnodig ingewikkeld.
Ik denk dat de NOS hier een beetje de vrije hand neemt om eea mooier neer te pennen.
[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 23-07-2024 10:14 ]
Wispe wil ook gewoon weer eens in een meme verschijnen! Vandaar dat hij eventjes een Kol Nedra'tje doet
Van 9 juni jongstleden:
Guere schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:14:
[...]
Wispe wil ook gewoon weer eens in een meme verschijnen! Vandaar dat hij eventjes een Kol Nedra'tje doet
Van 9 juni jongstleden:
[Afbeelding]
ahahaha kan me die vent nog als de dag van gisteren herinneren. Op een gegeven moment zag je de M1A tanks op de achtergrond rijden....en hij maar roepen dat er nergens amerikanen waren.Guere schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:14:
[...]
Van 9 juni jongstleden:
[Afbeelding]
Is dit een vraag?knakworst schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:29:
Ether wordt wakker.
BTC gaat ook.
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 23-07-2024 10:32 ]
Interessante goktomtom901 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:41:
Mooi, gelijk wat ETH kunnen dumpen. Als de Bitcoin ETF laat zien wat er gebeurt ben ik er liever vast uit
nee, ik zou het bijna ook doen. Maar ben te lui, en heb die eth al sinds 160 dollar. Dus de moeite niet. Maar de kans dat die zooi stevig gedumpt gaat worden aankomende 2 a 3 weken is tamelijk groot.
Blijf het bizar vinden dat mensen heel de grayscale btc dump vanaf de ETF launch alweer vergeten lijken te zijn. Jullie moeten allemaal eens niet zoveel zuipen. Doe ik ook niet
[ Voor 21% gewijzigd door anti elppa op 23-07-2024 10:55 ]
Niet iedereen, en besides, gisteren ingekocht op 3433 en nu eruit op 3530 in een dag.. teken ik wel voor.anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Blijf het bizar vinden dat mensen heel de grayscale btc dump vanaf de ETF launch alweer vergeten lijken te zijn.
grayscale gaat dumpen ja, maar ze hebben ook geleerd van hun fout met btc etf... door nu wel meteen een deel (10%) in hu nnieuwe ETF te stoppen met lagere kosten.anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:53:
[...]
nee, ik zou het bijna ook doen. Maar ben te lui, en heb die eth al sinds 160 dollar. Dus de moeite niet. Maar de kans dat die zooi stevig gedumpt gaat worden aankomende 2 a 3 weken is tamelijk groot.
Blijf het bizar vinden dat mensen heel de grayscale btc dump vanaf de ETF launch alweer vergeten lijken te zijn. Jullie moeten allemaal eens niet zoveel zuipen. Doe ik ook niet
zal het wat uitmaken?deels. dump zal komen om te swappen, maar 10% is 10%
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
nee uiteraard niet iedereen. Maar valt altijd wel op dat bepaalde gebeurtenissen extreem snel weer vergeten zijn.tomtom901 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:07:
[...]
Niet iedereen, en besides, gisteren ingekocht op 3433 en nu eruit op 3530 in een dag.. teken ik wel voor.
Grapje chefanti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:10:
[...]
nee uiteraard niet iedereen. Maar valt altijd wel op dat bepaalde gebeurtenissen extreem snel weer vergeten zijn.
hahaah geen dank ouwe vriend. Mis je wel hier hoor. In de bear was je hier echt elke minuut van de dag. Druk met de kleine zeker?YES schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:26:
Ik zit nog maar eens naar mijn PF te kijken. BTC en ETH leuk, shitcoins zo'n beetje allemaal door het putje. @anti elppa bedankt voor al je geshill, ben er stukken minder rijk door geworden!
Kleine, werk, ander gezeik. Veel te druk. Kom niet eens toe aan gamen onder de baas zijn tijd, klootzakken zijn het. Hopelijk de komende tijd weer wat meer hier rondhangen.anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:28:
[...]
hahaah geen dank ouwe vriend. Mis je wel hier hoor. In de bear was je hier echt elke minuut van de dag. Druk met de kleine zeker?
Merk wel dat ik helemaal los ben van de crypto. Charts zie ik wel meteen nog leveltjes in en zo, maar qua nieuws en ontwikkelingen, helemaal niets meer gevolgd haha.
punt is een beetje dat ETHE al tijden zonder discount trade, er was tijdje terug (vorige week?) zelfs even een premium...dus iedereen die er uit wilde heeft dat allang kunnen doenanti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Zag deze van de week voorbij komen, voldoende reden om Ripple te vergeten.Lieftalig schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:37:
Belangrijke week met ethereum etf en mogelijke conclusie in de Ripple rechtszaak.
[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 23-07-2024 11:41 ]
Ripple = cashNopheros schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:40:
[...]
Zag deze van de week voorbij komen, voldoende reden om Ripple te vergeten.
[Afbeelding]
Btc = store of value
Je zit erin voor de tech toch?anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Maar als je er zo overtuigd van bent, waarom ga je dan met ons mee de afgrond in?
Dus eigenlijk sta je nog 20% lager, qua koopkracht, door de inflatie van afgelopen jarenNopheros schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:40:
[...]
[Afbeelding]
Zoom out. Ruis.Numbers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:59:
[...]
Je zit erin voor de tech toch?
Maar als je er zo overtuigd van bent, waarom ga je dan met ons mee de afgrond in?
omdat het me niet boeit dat er 500 tot 1000 dollar afgaat. Meuk gaat vanzelf wel weer up over paar maanden. Is het gedoe me allemaal niet waard.Numbers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:59:
[...]
Je zit erin voor de tech toch?
Laat de memes maar over aan @Guere.
Waarschijnlijk wel idd.
Het is een aanname, maar wanneer je op 160 hebt gekocht zou het me verbazen wanneer je er minder dan 20 hebt. 20 x 1000 is toch wel de moeite als je zo overtuigd bent?anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:02:
[...]
omdat het me niet boeit dat er 500 tot 1000 dollar afgaat. Meuk gaat vanzelf wel weer up over paar maanden. Is het gedoe me allemaal niet waard.
Ik denk ook dat we over paar maanden hoger zullen staan. De stelligheid in je post triggerde me
Grayscale heeft ook minder ETH om te dumpen dan BTC destijds. Ook als je dit corrigeert naar market cap. Er is ook minder inflow nodig in de ETH etf’s voor een vergelijkbaar prijsopdrijvend effect.Barracuda6247 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:36:
[...]
punt is een beetje dat ETHE al tijden zonder discount trade, er was tijdje terug (vorige week?) zelfs even een premium...dus iedereen die er uit wilde heeft dat allang kunnen doen
Dat gezegd hebbende prima als mensen gaan dumpen. Kan je weer wat ETH oppikken met een korting. Ik heb geduld.
nee heb er geen 20. Ik had er idd wel rond de 25. Maar heb al aardig wat verkocht rond einde vorige bull en naar btc gezet. Heb er nu minder dan 10. Meer dan zat.Numbers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:09:
[...]
Waarschijnlijk wel idd.
[...]
Het is een aanname, maar wanneer je op 160 hebt gekocht zou het me verbazen wanneer je er minder dan 20 hebt. 20 x 1000 is toch wel de moeite als je zo overtuigd bent?
Ik denk ook dat we over paar maanden hoger zullen staan. De stelligheid in je post triggerde me
henk en ingrid denken natuurlijk dat elke cycle een herhaal trucje is qua % Boom. Dan plakje net als elke influencer even de vorige piek erop, en zeg je this could be possible if.Nopheros schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:40:
[...]
[Afbeelding]
BlackRock’s Bitcoin ETF boekt beste dag sinds maart $526 miljoen instroom
https://farside.co.uk/?p=1321Bitcoin ETF Flow – All Data
ongekend. De voorraad moet nu toch wel langzaam op raken zou je denken
Dat waren al die sats van @Gelukszoekr . Nu nog Duitsland en Mt Gox.anti elppa schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:15:
[...]
ongekend. De voorraad moet nu toch wel langzaam op raken zou je denken
Blackrock domineert de ETF markt wel extreem zeg. De andere partijen halen nagenoeg niks binnen.
Stack Sats
What could possibly go wrongStovirpi schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:53:
[...]
Blackrock domineert de ETF markt wel extreem zeg. De andere partijen halen nagenoeg niks binnen.
Linkje:
https://tweakers.net/nieu...te-maken-met-storing.html
knakworst schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:05:
Bitcoin had een storing. De mempool was vastgelopen en iedere node moest de mempool trashen voordat er weer transacties uitgevoerd konden worden.
Linkje:
https://tweakers.net/nieu...te-maken-met-storing.html
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PRF2ZAbuCV0XN4tVi22k0Axc.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wX8no1jr2PLzWBDdoB3Z2FJH.gif?f=user_large)
/f/image/zEwia4oZ97Poq0gPH5Q8SF1Z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AiTjOhU1otU1Oe5Fy9l3wFDt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X1AuhihCT8ABXn21PqGgcUAg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/n5fvewOJq055sFDEbNn9ci2Y.png?f=fotoalbum_large)