[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.774 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
72k incoming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 07:10
Wat is er voor nodig om een slowchat een chat te gaan noemen, topic is niet bij te houden hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zoveel twijfel hier om ook DCA out te doen. Maar even serieus.. Deze stijging met de halving nog komende.. Dan kan het haast niet anders dat we +100k gaan..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:03

Coldcat

HODL

Hoe ik het zie is dat de periode tot de 69k een groot risico kende voor een mogelijke terugval. Dit omdat we over extended waren ten opzichte van veel moving averages. In combinatie met een halving die nog ver was. Een terugval zou heel erg goed in het plaatje gepast hebben om wat gas terug te nemen tot de halving zou beginnen.

Nu we de vorige ATH lijken te passeren zitten we in een gebied van price discovery. De weak hands zijn eruit. Wie gaat nu verkopen, als je dat op $69k voor een betere R/R had kunnen doen?

Dat we de $69k zo makkelijk doorgekomen zijn zie ik dit als een periode waar het risico op een grote DIP juist is afgenomen.

edit: nieuwe ATH!!!! *O*

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 10:19
Orderboek op Binance is behoorlijk dun tussen de 72K en 73K, zou me niets verbazen als 72k het laatste struikelblok is en er een hoop shorts rekt gaan rond dat punt.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Besef even dat we pas een echte ATH hebben vanaf 78k ofzo hè.. ivm inflatie t.o.v. 2021

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
Portfolio mooi in het groen. Verkopen denk ik nog helemaal niet aan. Zit nu 5jaar in BTC. Veel over gelezen, veel onderzoek gedaan, traden heb ik geen enkele interesse in. Wie ondertussen ECHT BTC snapt.... weet dat prijzen ooit nog veeeeeel hoger gaan liggen. Verkondig al 5 jaar tegen iedereen het evangelie... daar ben ik ondertussen mee gestopt. Iedereen die weet dat ik btc zit stelt me steeds de vraag "Wanneer ga je nou verkopen ?" Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde.... "Als het veel geld waar is..." En dan kijken ze raar op als BTC aan 70k usd staat. Nogmaals .... dat is klein bier tov de potentiele waarde ervan. En wie dat ooit doorheeft.... verkoopt helemaal niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:54
Wen altseason?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Lang geleden dat ik hier gepost heb, afgelopen 2.5 jaar alleen maar gelurkt. Zo te zien ben ik weer een stapje dichterbij m'n pensioen :) HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Strax (Stratis) gaat over naar de ETH chain als Layer 1. Valt mooi samen met de bull.

[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 11-03-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26

resusaapje

h less

Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:07:
[...]

Welkom. Worstenbrooike of meteen :9B ?
Het is vast ergens 12u op de wereld.
Lol, worstenbroodjes zijn smerig. Droog deeg rondom een zoute hap O-)
Brabants bier is echter zeer welkom O+

Maar nu effe niet. Ik vind mijn werk echt leuk, dus vandaag er even tegenaan.
Vanavond de spreadsheet weer verversen in de hoop dat de Amerikanen niet op de sell knop hebben gedrukt

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18

RvV

Rebbelx schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Portfolio mooi in het groen. Verkopen denk ik nog helemaal niet aan. Zit nu 5jaar in BTC. Veel over gelezen, veel onderzoek gedaan, traden heb ik geen enkele interesse in. Wie ondertussen ECHT BTC snapt.... weet dat prijzen ooit nog veeeeeel hoger gaan liggen. Verkondig al 5 jaar tegen iedereen het evangelie... daar ben ik ondertussen mee gestopt. Iedereen die weet dat ik btc zit stelt me steeds de vraag "Wanneer ga je nou verkopen ?" Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde.... "Als het veel geld waar is..." En dan kijken ze raar op als BTC aan 70k usd staat. Nogmaals .... dat is klein bier tov de potentiele waarde ervan. En wie dat ooit doorheeft.... verkoopt helemaal niet!
Ik zit er 10+ jaar in. Toen ik begon waren ze een paar euro. Later dus wat BTC en LTC gaan minen, best grappig. Bij 100 euro een paar verkocht en later bij 200 eur zo'n beetje de rest, want ja kei duur. Dus ik begrijp wel een beetje waar je op mikt. O-)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Rebbelx schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Het geeft inderdaad een hoop rust als je zeker bent van een deel Bitcoin dat je gewoon op de Trezor laat staan voor de komende jaren.

Ik vergelijk dat met een goudbaar die de opa van een collega van mij kocht in de jaren 60.

Ik zal vast wel ergens wat winst eruit halen maar alles verkopen no way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:19

WhySoSerious

Be the change.

Vis schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Besef even dat we pas een echte ATH hebben vanaf 78k ofzo hè.. ivm inflatie t.o.v. 2021
Inflatie? 1 BTC = 1 BTC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
Raaafie schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:39:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, afgelopen 2.5 jaar alleen maar gelurkt. Zo te zien ben ik weer een stapje dichterbij m'n pensioen :) HODL
Minimaal 2.5 jaar :+
resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:41:
[...]

Lol, worstenbroodjes zijn smerig. Droog deeg rondom een zoute hap O-)
Brabants bier is echter zeer welkom O+

Maar nu effe niet. Ik vind mijn werk echt leuk, dus vandaag er even tegenaan.
Vanavond de spreadsheet weer verversen in de hoop dat de Amerikanen niet op de sell knop hebben gedrukt
Worstebrood moet je ook bij een echte bakker kopen, niet bij de AH. O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Domino op 11-03-2024 10:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:54
Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]

Het geeft inderdaad een hoop rust als je zeker bent van een deel Bitcoin dat je gewoon op de Trezor laat staan voor de komende jaren.

Ik vergelijk dat met een goudbaar die de opa van een collega van mij kocht in de jaren 60.

Ik zal vast wel ergens wat winst eruit halen maar alles verkopen no way.
Waarom niet? Waar zou je op wachten?
Oppotten heeft geen zin, het leven is kort. Natuurlijk is wat hodlen voor bittere tijden goed, maar een hele goudbaar hodlen, ik zou die lekker verpatsen en er een kek huisje van kopen aan het strand. Die herinneringen die je daar maakt zijn meer waard dan een stuk (edel)metaal in een kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Domino schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]

[...]

Ja en bier uit België.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Waarom niet? Waar zou je op wachten?
Oppotten heeft geen zin, het leven is kort. Natuurlijk is wat hodlen voor bittere tijden goed, maar een hele goudbaar hodlen, ik zou die lekker verpatsen en er een kek huisje van kopen aan het strand. Die herinneringen die je daar maakt zijn meer waard dan een stuk (edel)metaal in een kluis.
Dat is ieder voor zich natuurlijk. Wij hebben inmiddels een huisje aan zee dus daar voor moeten we het niet doen. Ja in Spanje ofzo zou nog leuk zijn maar dat is nu niet aan de orde.

Ik heb zelf geen kilo goudbaar _O- inderdaad veel te lomp. Nee wat BTC voor de kids later vind ik een nobel plan.

Ps when TAO new ath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
vroeger gebruikte ik gewoon binance maar er is een hoop veranderd. Als ik straks mijn zak celer willen legen, doe ik dat beter met crypto.com of bitvavo tav uitkeren naar fiat? Zie dat de koers op bitvavo wat minder is en had altijd het gevoel dat de spread daar ook soms lager was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Bybit kan je ook gebruiken als off ramp :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Hallo, weet iemand die site nog waar je de bitcoin koers live kan volgen ( met die raket als achtergrond).

Alvast bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:50
Hombre41 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:50:
Hallo, weet iemand die site nog waar je de bitcoin koers live kan volgen ( met die raket als achtergrond).

Alvast bedankt
Sell signal

OT: je hebt https://aggr.trade/

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-03-2024 10:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 11:49
Checks PF. Alt season is het al maanden en ook vandaag! Als dit de amuse is om de smaakpapillen op gang te brengen, dan kan ik niet wachten tot het hoofdgerecht wordt geserveerd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:49:
vroeger gebruikte ik gewoon binance maar er is een hoop veranderd. Als ik straks mijn zak celer willen legen, doe ik dat beter met crypto.com of bitvavo tav uitkeren naar fiat? Zie dat de koers op bitvavo wat minder is en had altijd het gevoel dat de spread daar ook soms lager was.
Ik zou ze nog even vasthouden. Alt season is imminent. Dan maakt die spread op Bitvavo ook minder uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Vis schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
inflatie bij de halving wordt gehalveerd! 1 BTC = 1 BTC, de inflatie is fixed voor elke halving, leuke is dat inflatie altijd minder wordt. zet dit over tegen een fiat muntje dat geen stabiele inflatie heeft....
wat doet de prijs dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y8OFphtUTXua5-tmOc1RWZzYZg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1yw4aFw7JtzwAZ2KdlXq4blc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2024 10:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:52:
[...]

Ik zou ze nog even vasthouden. Alt season is imminent. Dan maakt die spread op Bitvavo ook minder uit.
Ja wilde nog even wachten hoor. Maar de boel is nu uit staking en wil eigenlijk die zak alvast naar exchange sturen zodat ik meteen kan executeren als de prijs prima is.

Bitvavo is natuurlijk nederlands dus verwacht minder issues, maar crypto.com lijkt vaak toch net iets hogere prijzen te hebben. Als er geen belangstelling voor celer in nederland is, dan wordt het misschien minder makkelijk dumpen. merkte in het verleden vaak bij bitvavo dat het dan geschraap werd. Misschien is dat inmiddels veranderd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:48:
[...]

Dat is ieder voor zich natuurlijk. Wij hebben inmiddels een huisje aan zee dus daar voor moeten we het niet doen. Ja in Spanje ofzo zou nog leuk zijn maar dat is nu niet aan de orde.

Ik heb zelf geen kilo goudbaar _O- inderdaad veel te lomp. Nee wat BTC voor de kids later vind ik een nobel plan.
Ik zie dat je je winsten al pakt met een huisje aan zee en dergelijke.

Maar even herhalen wat ik een paar edities geleden al een keer zei. In het hele verhaal over HODL'en en pensioen halen : de afgelopen jaren al een paar uitvaarten meegemaakt van familieleden van rond de 50. En tussen 2022 ook nog eens een familielid amper gepensioneerd. Weet van een aantal uit dit topic dat er ook heftige verhalen te vertellen zijn.
Moraal van het verhaal : daytrade, hodl'en of wat dan ook vooral doen. Maar vergeet niet dat het leven meer dan traden is. Het traden is een middel, geen doel. Bepaal je doel en geniet wat het leven geeft. Doodgaan met 10 BTC heb je geen klap aan.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:59
Het gaat ook niet om de inflatie t.o.v. euro's, maar t.o.v. trays Schultenbrau.

edit: of Lambo's natuurlijk, afhankelijk van je smaak en portfolio,

[ Voor 13% gewijzigd door Lapa op 11-03-2024 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Die bakjes pleur worden steeds lekkerder op maandag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDq24hwZiGjJEWM4uaKcuXiLEPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBPYFQridod4EyhQV0xUloLv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 11-03-2024 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Eusebius schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Ik zie dat je je winsten al pakt met een huisje aan zee en dergelijke.
Waar zeg ik dat :*) is een familiehuisje in de Coronatijd gekocht.

Maak je geen zorgen om ons wij genieten genoeg van het leven.

En hier ook al heel veel mensen vroeg weggevallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51

Darrell

Fiat moonboy

[...]

[...]

Of zelf maken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
BootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Dit zijn de personen die wachtten op de 38k dip:
Sommige mensen wachten nog steeds op 12k

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:57:
Die bakjes pleur worden steeds lekkerder op maandag!

[Afbeelding]
plak er eens een Bitcoin sticker eronder :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:49:
Crypto.com is alleen optisch hoger. Zodra je wil verkopen blijkt de prijs ineens 10% lager te liggen.

Keuze tussen die 2 zou bij mij altijd bitvavo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Precies en met een dikke klodder mayo of curry. Nu heb ik het vernacheld voor de puristen zeker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik heb trouwens net zoals de vorige bull weer wat zooi omgezet in electronica. Vorige keer een B&O soundbar die ik anders veel te duur vond en nu kef r3 meta/nad m10 set aangeschaft. Crypto is voor mij geen pensioenpot (dat doe ik in etf) maar wel voor onzin waar ik anders meer moeite mee zoude hebben om daar geld tegen aan te gooien.

Zijn er nog meer mensen die hier het aan onzin stuk slaan. De vorige bull had iemand het over wagyu en dat heb ik sinds die tijd al wat vaker gedaan. Tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26

resusaapje

h less

Rochefort O+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:30
Hombre41 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:50:

Alvast bedankt
https://btcgpt.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]

Crypto.com is alleen optisch hoger. Zodra je wil verkopen blijkt de prijs ineens 10% lager te liggen.

Keuze tussen die 2 zou bij mij altijd bitvavo zijn.
Top, weet ik genoeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]

Precies en met een dikke klodder mayo of curry. Nu heb ik het vernacheld voor de puristen zeker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8Mp2frkaqfp6xf8b-e4IiOGHuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pIcU9FSs7e9QlLqteQtCGyt7.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]

Dat valt denk ik wel mee. Is enkel maar weer eens een bevestiging dat we die provincie beter terug hadden kunnen geven aan de waddenzee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
Hoewel dat ding zo onnauwkeurig is als de pest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gz6IzkWQ-rmIxo2RUHkxO1rR6_Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RHU93Ok4FHqX3iJjBjksehRU.png?f=fotoalbum_large

Go! GO! GOOOO!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48

tomtom901

Moderator General Chat
Ik moet eigenlijk werken, maar ik kan het eigenlijk niet opbrengen als je een paar maandsalarissen in 1 dag kan pakken. f*ck. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]

plak er eens een Bitcoin sticker eronder :)
Deze foto was van October 2023. Toen stond bitcoin nog op $26k (echt waar).... Wat een gains in een half jaar.

Anyway, toen werd je raar aangekeken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41

filthy rich

löp wa los

BTC duurder als dan kilo goud in euro's

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:06:
Dan ook in dollars toch? :?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:04:
Ik moet eigenlijk werken, maar ik kan het eigenlijk niet opbrengen als je een paar maandsalarissen in 1 dag kan pakken. f*ck. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nUpmVqcQcD_OrdQlVfT7im7K-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrJSymxgf4pNrByWgCB2WPMI.jpg?f=fotoalbum_large

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:06:
Wen flippening in MC :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:03:
[...]

Dat valt denk ik wel mee. Is enkel maar weer eens een bevestiging dat we die provincie beter terug hadden kunnen geven aan de waddenzee.
_O-

Ik vind helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:24:
Zijn er hier nu mensen die hun winst hebben verzilverd voor een eventuele drop straks?

Ik ben altijd iemand die lekker blijft hodlen... maar zit er toch aan te denken om toch een keer de helft even apart te zetten en dan in een drop er weer in te steken....
Ik stap pas (gedeeltelijk) uit ergens mid volgend jaar.
Traden gaat mij altijd verkeerd af en de top halen is toch een myth...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Lekker dagje tot nu toe. Ben erg benieuwd wat we om 15.30 gaan zien vandaag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
anti elppa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:14:
74/75K deze week? :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:00:
Ik heb trouwens net zoals de vorige bull weer wat zooi omgezet in electronica. Vorige keer een B&O soundbar die ik anders veel te duur vond en nu kef r3 meta/nad m10 set aangeschaft. Crypto is voor mij geen pensioenpot (dat doe ik in etf) maar wel voor onzin waar ik anders meer moeite mee zoude hebben om daar geld tegen aan te gooien.

Zijn er nog meer mensen die hier het aan onzin stuk slaan. De vorige bull had iemand het over wagyu en dat heb ik sinds die tijd al wat vaker gedaan. Tip!
Vorige bull een ultra deluxe live sonar gekocht voor op mijn bootje. $5k. Nu zie ik de verschillende vissoorten live op mijn 12 inch scherm zwemmen en alles wat er ook maar op de bodem ligt. De locale brandweer heeft dat niet eens aan boord. Het heeft mijn hobby naar een next level gebracht. Dit had ik nooit gekocht zonder crypto. :) En toen ik toch wel gepakt ben door de beer konden ze mij dit niet meer afnemen. Ik geniet er nog steeds van. Een van de beste aankopen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

De klok :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wat ben je pessimistisch.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ScuL
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIYJnbkWgAA1EbU?format=jpg&name=large

Veel leuks op X onder #CapoWasRight

[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 11-03-2024 11:17 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:29
zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:15:
[...]

Vorige bull een ultra deluxe live sonar gekocht voor op mijn bootje. $5k. Nu zie ik de verschillende vissoorten live op mijn 12 inch scherm zwemmen en alles wat er ook maar op de bodem ligt. De locale brandweer heeft dat niet eens aan boord. Het heeft mijn hobby naar een next level gebracht. Dit had ik nooit gekocht zonder crypto. :) En toen ik toch wel gepakt ben door de beer konden ze mij dit niet meer afnemen. Ik geniet er nog steeds van. Een van de beste aankopen ooit.
Hahaha cheater. Vissen met wallhack? :+

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

[...]

Ik heb van een airdrop XLM een tafelzaag, lintzaag en afzuiger gekocht. Had ik zonder crypto ook niet gekocht denk ik, maar nu voelde het als gratis geld. Elke keer als ik die machines gebruik ben ik er super blij mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1AFfUbs2YpcEAOcpmbZdl418TU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I17rHWShYsEWbCy1m3mF4tTp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_--GeYJhdLZJSRKa-k0RUmpshy4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wsyhQcQZluM7irD2h7oXHJL9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
dehardstyler schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Hahaha cheater. Vissen met wallhack? :+
Exact dat! Ze noemen het ook wel gaming fishing.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het is gewoon absurd wat er gaande is. Die koffiepot laat me realiseren dat we echt in October op $26k stonden. Dat is bijna een x3 in een half jaar.

We hadden hier allemaal het geloof in Bitcoin, maar toch is er altijd onzekerheid. Zou er nog een 30-50% komen die je maandenlang weer onder water laten staan. Die ene piek naar de 30k toen het eerste ETF bericht kwam was sterk, maar kort. Sindsdien is het eigenlijk alleen maar omhoog gegaan. Die 30k candle is nu ook maar ruis.

Er is eigenlijk maar 1 dip geweest. Die van 48k naar 38k. En dat was nog maar een 20% die zo opgekocht werd. Voor de rest zijn we alleen maar omhoog gegaan.

Ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen. In deze markt is iedereen een geweldige trader. Dat kan niet zo doorgaan zou je zeggen. Toch zijn we nog vroeg.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/pai-images/932197acdf70486ab3b9557f0cddaae2.jpeg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Iemand nog schuld bekennen? Kwam net deze mails tegen.

Geachte heer/mevrouw,

We hebben de bitcoins (1.74000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 545,57) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur.

Uw overzicht: https://bitonic.nl/transaction/0XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

We hebben de bitcoins (1.30000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 654,54) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur. De eerstvolgende uitbetaling staat gepland op Wed. 8 Jun
Het is wel vereist dat uw transactie eerst bevestigd wordt door het netwerk. Dit gebeurt automatisch en normaal gesproken binnen een uur.

Uw overzicht: https://bitonic.nl/transaction/0/XXXXXXXXXXXXXXXX

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.

[ Voor 24% gewijzigd door souljah1h op 11-03-2024 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Het is gewoon absurd wat er gaande is. Die koffiepot laat me realiseren dat we echt in October op $26k stonden. Dat is bijna een x3 in een half jaar.

We hadden hier allemaal het geloof in Bitcoin, maar toch is er altijd onzekerheid. Zou er nog een 30-50% komen die je maandenlang weer onder water laten staan. Die ene piek naar de 30k toen het eerste ETF bericht kwam was sterk, maar kort. Sindsdien is het eigenlijk alleen maar omhoog gegaan. Die 30k candle is nu ook maar ruis.

Er is eigenlijk maar 1 dip geweest. Die van 48k naar 38k. En dat was nog maar een 20% die zo opgekocht werd. Voor de rest zijn we alleen maar omhoog gegaan.

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

Ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen. In deze markt is iedereen een geweldige trader. Dat kan niet zo doorgaan zou je zeggen. Toch zijn we nog vroeg.

[Afbeelding]
Alleen Jaapio nog en dan kan het echt beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:

Geachte heer/mevrouw,

We hebben de bitcoins (1.74000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 545,57) hebben verricht.

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

We hebben de bitcoins (1.30000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 654,54) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur. De eerstvolgende uitbetaling staat gepland op Wed. 8 Jun
Het is wel vereist dat uw transactie eerst bevestigd wordt door het netwerk. Dit gebeurt automatisch en normaal gesproken binnen een uur.

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.
Ouch

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Kraken is eventueel ook een goede optie.

Bitvavo is inmiddels wel behoorlijk wat gegroeid en in meerdere landen actief.
Afgelopen week ging het handelsvolume in 24 uur tijd door de 1,5 miljard heen...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dikke AVAX ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

De pijn valt mee, ik was er vroeg bij. Maar toch is het zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41

filthy rich

löp wa los

Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:07:
[...]

Dan ook in dollars toch? :?
BTC in dollars is inderdaad ook hoger als dan goud in euro's

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:10
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

[Afbeelding]
En een hele korte dip van 69k naar 59k, die ook snel opgekocht was. Ik zou het toch wel fijn vinden als we nu doorstijgen naar 80k om de 69k terug te testen als support.

Of als we gelijk door knallen naar 690k natuurlijk 🙏😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik ben eerder benieuwd naar 21.00-22.00, als de ETF's moeten settlen. Verwacht dat de FOMO nu echt op gang komt.

Ik ga hier in elk geval wat winst nemen met spot (klein beetje) conform mijn plan. Anders krijgt de greed weer the better of me, en dat is écht te zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

When SC boat trip?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ScuL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
WhySoSerious schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:23:
[...]

Alleen Jaapio nog en dan kan het echt beginnen...
En @Tominatie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wauw, oke, ik zit er op 38 in (spot). Wat was je entry tijd/datum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Deman23 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:26:
[...]

En een hele korte dip van 69k naar 59k, die ook snel opgekocht was. Ik zou het toch wel fijn vinden als we nu doorstijgen naar 80k om de 69k terug te testen als support.

Of als we gelijk door knallen naar 690k natuurlijk 🙏😌
Dat was gewoon een liquidatie candle. De daily close was 64k.

Met een daling bedoel ik dagenlang rode cijfers. Steeds een paar procent eraf. Langzaam naar beneden bloeden.

Misschien zijn die tijden voorbij. In de bear-market weer :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Als de upgrade er is. :P
"The shitcoiner one" wordt de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:30:
[...]

Wauw, oke, ik zit er op 38 in (spot). Wat was je entry tijd/datum?
Als ik het zo zie geleidelijk in de eerste week van januari. Had een ladder-entry opgesteld. Laatste buy orders op 6 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:32:
[...]

Als ik het zo zie geleidelijk in de eerste week van januari. Had een ladder-entry opgesteld. Laatste buy orders op 6 januari
Heb jij ook al een exit plan @ScuL? Of hou jij de 4 jarige cycle aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:03

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.
Ik heb ook rond die tijd ooit 2 pizza besteld bij domino's betaald vanuit mijn eigen bitcoin Wallet. Puur omdat het kon. Zouden nu hele dure pizza's geweest zijn.

Ook ooit een von abbo afgesloten voor 0,4 bitcoin. Was toen honderd nog wat euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.
Die mails heb ik ook genoeg uit de periode 13/16 :D
maar gelukkig ook meerdere aankoopmails van 1 btc voor +\- 400 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:32
Ik had voor het slapen gaan nog wat buy orders gezet. Ik had het gevoel dat het net iets lager kon en rond 2 uur kwam die dip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Maar vast de KYC van de Rabobank gemaild, voor ze weer dwars gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:36:
Maar vast de KYC van de Rabobank gemaild, voor ze weer dwars gaan liggen.
Als je kan aantonen dat je ooit crypto hebt gekocht is er weinig aan de hand lijkt me?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.
Ja.. ik heb ook een paar van dat soort mails.. uit 2014

Geachte heer/mevrouw,

We hebben de bitcoins (3.69000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 1.071,32) hebben verricht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• ScuL
zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:33:
[...]

Heb jij ook al een exit plan @ScuL? Of hou jij de 4 jarige cycle aan?
De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.
Rond de altcoin piek wil ik sowieso al mijn alts naar USDT omzetten. In het verleden heb ik bags vastgehouden maar dat is echt oerdom gedurende de bearmarkt.

BTC piek ga ik proberen te timen op basis van;
* de positie t.o.v. de halving (qua tijdsduur)
* de mate waarin de markt "overstretched" is
* diverse charts zoals PlanB S2F, Rainbow chart
* macro economische factoren
* markt sentiment / retail & institutionele participatie

Op dit moment is de sky de limit en is er nog genoeg ruimte naar boven.

Tijdens de vorige bull run heb ik de volgende fouten gemaakt:
* ik probeerde nog steeds long trades op te starten nadat BTC al gepiekt was op 69k en ben zo veel winst verloren
* ik was een BTC/ETH maxi en dacht dat het beter was om de sats vast te houden ipv om te zetten in USDT
* bleef een altcoin bagholder

Die fouten ga ik niet opnieuw maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

Haha nice man, dat zijn idd wel de next level gadgets ja. Kan je bijna p2000 berichten afluisteren om af en toe bij te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Luuk schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:38:
[...]

Als je kan aantonen dat je ooit crypto hebt gekocht is er weinig aan de hand lijkt me?
Mwa, heb het al een paar keer aan de stok gehad met die gasten. Allemaal netjes opgelost, maar eerst gaat de rem erop.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:39:
[...]

De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.
Rond de altcoin piek wil ik sowieso al mijn alts naar USDT omzetten. In het verleden heb ik bags vastgehouden maar dat is echt oerdom gedurende de bearmarkt.

* ik probeerde nog steeds long trades op te starten nadat BTC al gepiekt was op 69k en ben zo veel winst verloren
* ik was een BTC/ETH maxi en dacht dat het beter was om de sats vast te houden ipv om te zetten in USDT

Dus omzetten naar USDT en niet naar FIAT? Ik snap de reden vast wel, maar kun je uitleggen waarom? Ik twijfel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:58:
[...]

Sommige mensen wachten nog steeds op 12k
6 cent zelfs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:10
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:41:
[...]

Mwa, heb het al een paar keer aan de stok gehad met die gasten. Allemaal netjes opgelost, maar eerst gaat de rem erop.
Ik vind het nog steeds bijzonder dat je moet aantonen dat je “onschuldig” bent ipv andersom…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:41:
[...]

Wat doen ze dan precies? (ik zit ook bij die bank maar tot nu toe nooit problemen gehad)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:39:
[...]

Dank voor het delen! :) Vind het zeer waardevol die plannen van de pro's hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Luuk schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:44:
[...]

Wat doen ze dan precies? (ik zit ook bij die bank maar tot nu toe nooit problemen gehad)
Als je bepaalde limieten overgaat, gaat er een alarmbel rinkelen en krijg je controle. Wat de limieten zijn, houden ze natuurlijk geheim. De signalering bij Rabo staat echter wel beetje raar. Ergens zweeft er een krante-artikel van een meneer die ook controle kreeg. De bank vroeg verantwoording voor wekelijkse transacties naar een account met de naam "Albert Heijn".

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic

(2014)

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.

DIt was in 2014/2016.
Heb er ook 1 uit 2014

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZhTbAXYvnCNf_y2ZX0K3pUYRhQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aenmAFHjUjA6L509tGbpUoTS.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Eusebius schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:46:
[...]

Als je bepaalde limieten overgaat, gaat er een alarmbel rinkelen en krijg je controle. Wat de limieten zijn, houden ze natuurlijk geheim. De signalering bij Rabo staat echter wel beetje raar. Ergens zweeft er een krante-artikel van een meneer die ook controle kreeg. De bank vroeg verantwoording voor wekelijkse transacties naar een account met de naam "Albert Heijn".
Ik heb ze een paar keer op de mail gehad, na het aanleveren van vele documentatie ben ik 'geslaagd' voor de test en heb ik vrij spel zo te zien. Meerdere grote bedragen over een weer gedaan, zonder 'flags'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Gevonden: https://radar.avrotros.nl...ien-door-lle-banken-54218
Het is ING

Het is moeilijk voor te stellen dat Ruud [..] crimineel geld witwast. Hij is een ‘nette spaarder’, zegt hij zelf, die zijn salaris niet in crypto of in contanten steekt maar op de bank bewaart - ING, in zijn geval. Hij begrijpt dan ook niet waarom zijn vrouw en hij achtereenvolgens bericht hebben gekregen van ING. Of ze willen vertellen hoeveel vermogen ze in totaal hebben. En waarom heeft Ruud het afgelopen jaar duizenden euro’s betaald aan de Albert Heijn bij hem in de buurt? (Het antwoord: boodschappen.)

==
hoi

Pagina: 1 ... 24 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!