72k incoming.
Wat is er voor nodig om een slowchat een chat te gaan noemen, topic is niet bij te houden hahahahaha
Zoveel twijfel hier om ook DCA out te doen. Maar even serieus.. Deze stijging met de halving nog komende.. Dan kan het haast niet anders dat we +100k gaan..
Hoe ik het zie is dat de periode tot de 69k een groot risico kende voor een mogelijke terugval. Dit omdat we over extended waren ten opzichte van veel moving averages. In combinatie met een halving die nog ver was. Een terugval zou heel erg goed in het plaatje gepast hebben om wat gas terug te nemen tot de halving zou beginnen.
Nu we de vorige ATH lijken te passeren zitten we in een gebied van price discovery. De weak hands zijn eruit. Wie gaat nu verkopen, als je dat op $69k voor een betere R/R had kunnen doen?
Dat we de $69k zo makkelijk doorgekomen zijn zie ik dit als een periode waar het risico op een grote DIP juist is afgenomen.
edit: nieuwe ATH!!!!
Nu we de vorige ATH lijken te passeren zitten we in een gebied van price discovery. De weak hands zijn eruit. Wie gaat nu verkopen, als je dat op $69k voor een betere R/R had kunnen doen?
Dat we de $69k zo makkelijk doorgekomen zijn zie ik dit als een periode waar het risico op een grote DIP juist is afgenomen.
edit: nieuwe ATH!!!!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Orderboek op Binance is behoorlijk dun tussen de 72K en 73K, zou me niets verbazen als 72k het laatste struikelblok is en er een hoop shorts rekt gaan rond dat punt.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Besef even dat we pas een echte ATH hebben vanaf 78k ofzo hè.. ivm inflatie t.o.v. 2021
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Portfolio mooi in het groen. Verkopen denk ik nog helemaal niet aan. Zit nu 5jaar in BTC. Veel over gelezen, veel onderzoek gedaan, traden heb ik geen enkele interesse in. Wie ondertussen ECHT BTC snapt.... weet dat prijzen ooit nog veeeeeel hoger gaan liggen. Verkondig al 5 jaar tegen iedereen het evangelie... daar ben ik ondertussen mee gestopt. Iedereen die weet dat ik btc zit stelt me steeds de vraag "Wanneer ga je nou verkopen ?" Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde.... "Als het veel geld waar is..." En dan kijken ze raar op als BTC aan 70k usd staat. Nogmaals .... dat is klein bier tov de potentiele waarde ervan. En wie dat ooit doorheeft.... verkoopt helemaal niet!
Lang geleden dat ik hier gepost heb, afgelopen 2.5 jaar alleen maar gelurkt. Zo te zien ben ik weer een stapje dichterbij m'n pensioen
HODL
The first zkSync L2 bridge transactions have taken place on the Stratis Auroria testnet.🚀
— Stratisplatform (@stratisplatform) 11 maart 2024
Our zkSync based L2 solution will be released soon.https://t.co/bVlJANfmKD
Strax (Stratis) gaat over naar de ETH chain als Layer 1. Valt mooi samen met de bull.
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 11-03-2024 10:43 ]
Lol, worstenbroodjes zijn smerig. Droog deeg rondom een zoute hapAlpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:07:
[...]
Welkom. Worstenbrooike of meteen?
Het is vast ergens 12u op de wereld.

Brabants bier is echter zeer welkom
Maar nu effe niet. Ik vind mijn werk echt leuk, dus vandaag er even tegenaan.
Vanavond de spreadsheet weer verversen in de hoop dat de Amerikanen niet op de sell knop hebben gedrukt
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zit er 10+ jaar in. Toen ik begon waren ze een paar euro. Later dus wat BTC en LTC gaan minen, best grappig. Bij 100 euro een paar verkocht en later bij 200 eur zo'n beetje de rest, want ja kei duur. Dus ik begrijp wel een beetje waar je op mikt.Rebbelx schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Portfolio mooi in het groen. Verkopen denk ik nog helemaal niet aan. Zit nu 5jaar in BTC. Veel over gelezen, veel onderzoek gedaan, traden heb ik geen enkele interesse in. Wie ondertussen ECHT BTC snapt.... weet dat prijzen ooit nog veeeeeel hoger gaan liggen. Verkondig al 5 jaar tegen iedereen het evangelie... daar ben ik ondertussen mee gestopt. Iedereen die weet dat ik btc zit stelt me steeds de vraag "Wanneer ga je nou verkopen ?" Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde.... "Als het veel geld waar is..." En dan kijken ze raar op als BTC aan 70k usd staat. Nogmaals .... dat is klein bier tov de potentiele waarde ervan. En wie dat ooit doorheeft.... verkoopt helemaal niet!

Y'24
Het geeft inderdaad een hoop rust als je zeker bent van een deel Bitcoin dat je gewoon op de Trezor laat staan voor de komende jaren.Rebbelx schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Ik vergelijk dat met een goudbaar die de opa van een collega van mij kocht in de jaren 60.
Ik zal vast wel ergens wat winst eruit halen maar alles verkopen no way.
Inflatie? 1 BTC = 1 BTC!Vis schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
Besef even dat we pas een echte ATH hebben vanaf 78k ofzo hè.. ivm inflatie t.o.v. 2021
Minimaal 2.5 jaarRaaafie schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:39:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, afgelopen 2.5 jaar alleen maar gelurkt. Zo te zien ben ik weer een stapje dichterbij m'n pensioenHODL
Worstebrood moet je ook bij een echte bakker kopen, niet bij de AH.resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:41:
[...]
Lol, worstenbroodjes zijn smerig. Droog deeg rondom een zoute hap
Brabants bier is echter zeer welkom
Maar nu effe niet. Ik vind mijn werk echt leuk, dus vandaag er even tegenaan.
Vanavond de spreadsheet weer verversen in de hoop dat de Amerikanen niet op de sell knop hebben gedrukt

[ Voor 47% gewijzigd door Domino op 11-03-2024 10:43 ]
Waarom niet? Waar zou je op wachten?Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]
Het geeft inderdaad een hoop rust als je zeker bent van een deel Bitcoin dat je gewoon op de Trezor laat staan voor de komende jaren.
Ik vergelijk dat met een goudbaar die de opa van een collega van mij kocht in de jaren 60.
Ik zal vast wel ergens wat winst eruit halen maar alles verkopen no way.
Oppotten heeft geen zin, het leven is kort. Natuurlijk is wat hodlen voor bittere tijden goed, maar een hele goudbaar hodlen, ik zou die lekker verpatsen en er een kek huisje van kopen aan het strand. Die herinneringen die je daar maakt zijn meer waard dan een stuk (edel)metaal in een kluis.
Ja en bier uit België.Domino schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]
Minimaal 2.5 jaar
[...]
Worstebrood moet je ook bij een echte bakker kopen, niet bij de AH.
Dat is ieder voor zich natuurlijk. Wij hebben inmiddels een huisje aan zee dus daar voor moeten we het niet doen. Ja in Spanje ofzo zou nog leuk zijn maar dat is nu niet aan de orde.Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:44:
[...]
Waarom niet? Waar zou je op wachten?
Oppotten heeft geen zin, het leven is kort. Natuurlijk is wat hodlen voor bittere tijden goed, maar een hele goudbaar hodlen, ik zou die lekker verpatsen en er een kek huisje van kopen aan het strand. Die herinneringen die je daar maakt zijn meer waard dan een stuk (edel)metaal in een kluis.
Ik heb zelf geen kilo goudbaar

Ps when TAO new ath?
vroeger gebruikte ik gewoon binance maar er is een hoop veranderd. Als ik straks mijn zak celer willen legen, doe ik dat beter met crypto.com of bitvavo tav uitkeren naar fiat? Zie dat de koers op bitvavo wat minder is en had altijd het gevoel dat de spread daar ook soms lager was.
Bybit kan je ook gebruiken als off ramp
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hallo, weet iemand die site nog waar je de bitcoin koers live kan volgen ( met die raket als achtergrond).
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
Sell signalHombre41 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:50:
Hallo, weet iemand die site nog waar je de bitcoin koers live kan volgen ( met die raket als achtergrond).
Alvast bedankt
OT: je hebt https://aggr.trade/
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-03-2024 10:52 ]
Checks PF. Alt season is het al maanden en ook vandaag! Als dit de amuse is om de smaakpapillen op gang te brengen, dan kan ik niet wachten tot het hoofdgerecht wordt geserveerd.Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:39:
Wen altseason?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zou ze nog even vasthouden. Alt season is imminent. Dan maakt die spread op Bitvavo ook minder uit.mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:49:
vroeger gebruikte ik gewoon binance maar er is een hoop veranderd. Als ik straks mijn zak celer willen legen, doe ik dat beter met crypto.com of bitvavo tav uitkeren naar fiat? Zie dat de koers op bitvavo wat minder is en had altijd het gevoel dat de spread daar ook soms lager was.
inflatie bij de halving wordt gehalveerd! 1 BTC = 1 BTC, de inflatie is fixed voor elke halving, leuke is dat inflatie altijd minder wordt. zet dit over tegen een fiat muntje dat geen stabiele inflatie heeft....Vis schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:36:
wat doet de prijs dan?
/f/image/1yw4aFw7JtzwAZ2KdlXq4blc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2024 10:56 ]
nothing stops this train
Ja wilde nog even wachten hoor. Maar de boel is nu uit staking en wil eigenlijk die zak alvast naar exchange sturen zodat ik meteen kan executeren als de prijs prima is.PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Ik zou ze nog even vasthouden. Alt season is imminent. Dan maakt die spread op Bitvavo ook minder uit.
Bitvavo is natuurlijk nederlands dus verwacht minder issues, maar crypto.com lijkt vaak toch net iets hogere prijzen te hebben. Als er geen belangstelling voor celer in nederland is, dan wordt het misschien minder makkelijk dumpen. merkte in het verleden vaak bij bitvavo dat het dan geschraap werd. Misschien is dat inmiddels veranderd.
Ik zie dat je je winsten al pakt met een huisje aan zee en dergelijke.Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:48:
[...]
Dat is ieder voor zich natuurlijk. Wij hebben inmiddels een huisje aan zee dus daar voor moeten we het niet doen. Ja in Spanje ofzo zou nog leuk zijn maar dat is nu niet aan de orde.
Ik heb zelf geen kilo goudbaarinderdaad veel te lomp. Nee wat BTC voor de kids later vind ik een nobel plan.
Maar even herhalen wat ik een paar edities geleden al een keer zei. In het hele verhaal over HODL'en en pensioen halen : de afgelopen jaren al een paar uitvaarten meegemaakt van familieleden van rond de 50. En tussen 2022 ook nog eens een familielid amper gepensioneerd. Weet van een aantal uit dit topic dat er ook heftige verhalen te vertellen zijn.
Moraal van het verhaal : daytrade, hodl'en of wat dan ook vooral doen. Maar vergeet niet dat het leven meer dan traden is. Het traden is een middel, geen doel. Bepaal je doel en geniet wat het leven geeft. Doodgaan met 10 BTC heb je geen klap aan.
==
hoi
Het gaat ook niet om de inflatie t.o.v. euro's, maar t.o.v. trays Schultenbrau.
edit: of Lambo's natuurlijk, afhankelijk van je smaak en portfolio,
[ Voor 13% gewijzigd door Lapa op 11-03-2024 10:57 ]
Die bakjes pleur worden steeds lekkerder op maandag!
:strip_exif()/f/image/pBPYFQridod4EyhQV0xUloLv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 11-03-2024 10:57 ]
Waar zeg ik datEusebius schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:55:
[...]
Ik zie dat je je winsten al pakt met een huisje aan zee en dergelijke.
Maak je geen zorgen om ons wij genieten genoeg van het leven.
En hier ook al heel veel mensen vroeg weggevallen helaas.
Of zelf makenDomino schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]
Minimaal 2.5 jaar
[...]
Sommige mensen wachten nog steeds op 12kBootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Dit zijn de personen die wachtten op de 38k dip:
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
plak er eens een Bitcoin sticker eronderColdcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:57:
Die bakjes pleur worden steeds lekkerder op maandag!
[Afbeelding]
nothing stops this train
Crypto.com is alleen optisch hoger. Zodra je wil verkopen blijkt de prijs ineens 10% lager te liggen.mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:49:
Keuze tussen die 2 zou bij mij altijd bitvavo zijn.
Precies en met een dikke klodder mayo of curry. Nu heb ik het vernacheld voor de puristen zeker.Domino schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:42:
[...]
Ik heb trouwens net zoals de vorige bull weer wat zooi omgezet in electronica. Vorige keer een B&O soundbar die ik anders veel te duur vond en nu kef r3 meta/nad m10 set aangeschaft. Crypto is voor mij geen pensioenpot (dat doe ik in etf) maar wel voor onzin waar ik anders meer moeite mee zoude hebben om daar geld tegen aan te gooien.
Zijn er nog meer mensen die hier het aan onzin stuk slaan. De vorige bull had iemand het over wagyu en dat heb ik sinds die tijd al wat vaker gedaan. Tip!
Zijn er nog meer mensen die hier het aan onzin stuk slaan. De vorige bull had iemand het over wagyu en dat heb ik sinds die tijd al wat vaker gedaan. Tip!
Rochefort
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://btcgpt.info/Hombre41 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:50:
Alvast bedankt
Top, weet ik genoegDarrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]
Crypto.com is alleen optisch hoger. Zodra je wil verkopen blijkt de prijs ineens 10% lager te liggen.
Keuze tussen die 2 zou bij mij altijd bitvavo zijn.
zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]
Precies en met een dikke klodder mayo of curry. Nu heb ik het vernacheld voor de puristen zeker.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pIcU9FSs7e9QlLqteQtCGyt7.gif?f=user_large)
Dat valt denk ik wel mee. Is enkel maar weer eens een bevestiging dat we die provincie beter terug hadden kunnen geven aan de waddenzee.zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:59:
[...]
Precies en met een dikke klodder mayo of curry. Nu heb ik het vernacheld voor de puristen zeker.
Ik moet eigenlijk werken, maar ik kan het eigenlijk niet opbrengen als je een paar maandsalarissen in 1 dag kan pakken. f*ck.
Deze foto was van October 2023. Toen stond bitcoin nog op $26k (echt waar).... Wat een gains in een half jaar.
Anyway, toen werd je raar aangekeken
BTC duurder als dan kilo goud in euro's
en aans löpt wa vast
Dan ook in dollars toch?filthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:06:
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:04:
Ik moet eigenlijk werken, maar ik kan het eigenlijk niet opbrengen als je een paar maandsalarissen in 1 dag kan pakken. f*ck.
:strip_exif()/f/image/FrJSymxgf4pNrByWgCB2WPMI.jpg?f=fotoalbum_large)
PS5
Wen flippening in MCfilthy rich schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:06:
Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:03:
[...]
Dat valt denk ik wel mee. Is enkel maar weer eens een bevestiging dat we die provincie beter terug hadden kunnen geven aan de waddenzee.

Ik vind helemaal mooi.
Ik stap pas (gedeeltelijk) uit ergens mid volgend jaar.NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:24:
Zijn er hier nu mensen die hun winst hebben verzilverd voor een eventuele drop straks?
Ik ben altijd iemand die lekker blijft hodlen... maar zit er toch aan te denken om toch een keer de helft even apart te zetten en dan in een drop er weer in te steken....
Traden gaat mij altijd verkeerd af en de top halen is toch een myth...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Lekker dagje tot nu toe. Ben erg benieuwd wat we om 15.30 gaan zien vandaag
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
74/75K deze week?anti elppa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:14:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vorige bull een ultra deluxe live sonar gekocht voor op mijn bootje. $5k. Nu zie ik de verschillende vissoorten live op mijn 12 inch scherm zwemmen en alles wat er ook maar op de bodem ligt. De locale brandweer heeft dat niet eens aan boord. Het heeft mijn hobby naar een next level gebracht. Dit had ik nooit gekocht zonder crypto.mannowlahn schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:00:
Ik heb trouwens net zoals de vorige bull weer wat zooi omgezet in electronica. Vorige keer een B&O soundbar die ik anders veel te duur vond en nu kef r3 meta/nad m10 set aangeschaft. Crypto is voor mij geen pensioenpot (dat doe ik in etf) maar wel voor onzin waar ik anders meer moeite mee zoude hebben om daar geld tegen aan te gooien.
De klokanti elppa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:14:
Hahaha cheater. Vissen met wallhack?zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:15:
[...]
Vorige bull een ultra deluxe live sonar gekocht voor op mijn bootje. $5k. Nu zie ik de verschillende vissoorten live op mijn 12 inch scherm zwemmen en alles wat er ook maar op de bodem ligt. De locale brandweer heeft dat niet eens aan boord. Het heeft mijn hobby naar een next level gebracht. Dit had ik nooit gekocht zonder crypto.En toen ik toch wel gepakt ben door de beer konden ze mij dit niet meer afnemen. Ik geniet er nog steeds van. Een van de beste aankopen ooit.
Ik heb van een airdrop XLM een tafelzaag, lintzaag en afzuiger gekocht. Had ik zonder crypto ook niet gekocht denk ik, maar nu voelde het als gratis geld. Elke keer als ik die machines gebruik ben ik er super blij mee.zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:15:
[...]
Vorige bull een ultra deluxe live sonar gekocht voor op mijn bootje. $5k. Nu zie ik de verschillende vissoorten live op mijn 12 inch scherm zwemmen en alles wat er ook maar op de bodem ligt. De locale brandweer heeft dat niet eens aan boord. Het heeft mijn hobby naar een next level gebracht. Dit had ik nooit gekocht zonder crypto.En toen ik toch wel gepakt ben door de beer konden ze mij dit niet meer afnemen. Ik geniet er nog steeds van. Een van de beste aankopen ooit.
:strip_exif()/f/image/I17rHWShYsEWbCy1m3mF4tTp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wsyhQcQZluM7irD2h7oXHJL9.jpg?f=fotoalbum_large)
Exact dat! Ze noemen het ook wel gaming fishing.
Het is gewoon absurd wat er gaande is. Die koffiepot laat me realiseren dat we echt in October op $26k stonden. Dat is bijna een x3 in een half jaar.
We hadden hier allemaal het geloof in Bitcoin, maar toch is er altijd onzekerheid. Zou er nog een 30-50% komen die je maandenlang weer onder water laten staan. Die ene piek naar de 30k toen het eerste ETF bericht kwam was sterk, maar kort. Sindsdien is het eigenlijk alleen maar omhoog gegaan. Die 30k candle is nu ook maar ruis.
Er is eigenlijk maar 1 dip geweest. Die van 48k naar 38k. En dat was nog maar een 20% die zo opgekocht werd. Voor de rest zijn we alleen maar omhoog gegaan.
Ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen. In deze markt is iedereen een geweldige trader. Dat kan niet zo doorgaan zou je zeggen. Toch zijn we nog vroeg.
We hadden hier allemaal het geloof in Bitcoin, maar toch is er altijd onzekerheid. Zou er nog een 30-50% komen die je maandenlang weer onder water laten staan. Die ene piek naar de 30k toen het eerste ETF bericht kwam was sterk, maar kort. Sindsdien is het eigenlijk alleen maar omhoog gegaan. Die 30k candle is nu ook maar ruis.
Er is eigenlijk maar 1 dip geweest. Die van 48k naar 38k. En dat was nog maar een 20% die zo opgekocht werd. Voor de rest zijn we alleen maar omhoog gegaan.
Ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen. In deze markt is iedereen een geweldige trader. Dat kan niet zo doorgaan zou je zeggen. Toch zijn we nog vroeg.

Iemand nog schuld bekennen? Kwam net deze mails tegen.
Geachte heer/mevrouw,
We hebben de bitcoins (1.74000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 545,57) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur.
Uw overzicht: https://bitonic.nl/transaction/0XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
We hebben de bitcoins (1.30000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 654,54) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur. De eerstvolgende uitbetaling staat gepland op Wed. 8 Jun
Het is wel vereist dat uw transactie eerst bevestigd wordt door het netwerk. Dit gebeurt automatisch en normaal gesproken binnen een uur.
Uw overzicht: https://bitonic.nl/transaction/0/XXXXXXXXXXXXXXXX
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
Geachte heer/mevrouw,
We hebben de bitcoins (1.74000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 545,57) hebben verricht.
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
We hebben de bitcoins (1.30000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 654,54) hebben verricht.
Uitbetaling vindt iedere werkdag plaats tussen 12.00 en 13.00 uur. De eerstvolgende uitbetaling staat gepland op Wed. 8 Jun
Het is wel vereist dat uw transactie eerst bevestigd wordt door het netwerk. Dit gebeurt automatisch en normaal gesproken binnen een uur.
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
[ Voor 24% gewijzigd door souljah1h op 11-03-2024 11:23 ]
Alleen Jaapio nog en dan kan het echt beginnen...Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Het is gewoon absurd wat er gaande is. Die koffiepot laat me realiseren dat we echt in October op $26k stonden. Dat is bijna een x3 in een half jaar.
[YouTube: The Run of the Golden Bull]
[Afbeelding]
Ouchsouljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kraken is eventueel ook een goede optie.
Bitvavo is inmiddels wel behoorlijk wat gegroeid en in meerdere landen actief.
Afgelopen week ging het handelsvolume in 24 uur tijd door de 1,5 miljard heen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De pijn valt mee, ik was er vroeg bij. Maar toch is het zuur.
BTC in dollars is inderdaad ook hoger als dan goud in euro's
en aans löpt wa vast
En een hele korte dip van 69k naar 59k, die ook snel opgekocht was. Ik zou het toch wel fijn vinden als we nu doorstijgen naar 80k om de 69k terug te testen als support.Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
[YouTube: The Run of the Golden Bull]
[Afbeelding]
Of als we gelijk door knallen naar 690k natuurlijk 🙏😌
Ik ben eerder benieuwd naar 21.00-22.00, als de ETF's moeten settlen. Verwacht dat de FOMO nu echt op gang komt.anti elppa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:14:
Ik ga hier in elk geval wat winst nemen met spot (klein beetje) conform mijn plan. Anders krijgt de greed weer the better of me, en dat is écht te zonde.
When SC boat trip?zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:15:
[...]
En @Tominatie !WhySoSerious schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:23:
[...]
Alleen Jaapio nog en dan kan het echt beginnen...
Wauw, oke, ik zit er op 38 in (spot). Wat was je entry tijd/datum?
Dat was gewoon een liquidatie candle. De daily close was 64k.Deman23 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:26:
[...]
En een hele korte dip van 69k naar 59k, die ook snel opgekocht was. Ik zou het toch wel fijn vinden als we nu doorstijgen naar 80k om de 69k terug te testen als support.
Of als we gelijk door knallen naar 690k natuurlijk 🙏😌
Met een daling bedoel ik dagenlang rode cijfers. Steeds een paar procent eraf. Langzaam naar beneden bloeden.
Misschien zijn die tijden voorbij. In de bear-market weer
Als de upgrade er is.
"The shitcoiner one" wordt de naam.
Als ik het zo zie geleidelijk in de eerste week van januari. Had een ladder-entry opgesteld. Laatste buy orders op 6 januaritomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:30:
[...]
Wauw, oke, ik zit er op 38 in (spot). Wat was je entry tijd/datum?
Heb jij ook al een exit plan @ScuL? Of hou jij de 4 jarige cycle aan?ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Als ik het zo zie geleidelijk in de eerste week van januari. Had een ladder-entry opgesteld. Laatste buy orders op 6 januari
Ik heb ook rond die tijd ooit 2 pizza besteld bij domino's betaald vanuit mijn eigen bitcoin Wallet. Puur omdat het kon. Zouden nu hele dure pizza's geweest zijn.souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
Ook ooit een von abbo afgesloten voor 0,4 bitcoin. Was toen honderd nog wat euro...
Die mails heb ik ook genoeg uit de periode 13/16souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
maar gelukkig ook meerdere aankoopmails van 1 btc voor +\- 400 euro
Ik had voor het slapen gaan nog wat buy orders gezet. Ik had het gevoel dat het net iets lager kon en rond 2 uur kwam die dip.
Maar vast de KYC van de Rabobank gemaild, voor ze weer dwars gaan liggen.
Als je kan aantonen dat je ooit crypto hebt gekocht is er weinig aan de hand lijkt me?tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:36:
Maar vast de KYC van de Rabobank gemaild, voor ze weer dwars gaan liggen.
Ja.. ik heb ook een paar van dat soort mails.. uit 2014souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
Geachte heer/mevrouw,
We hebben de bitcoins (3.69000000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 1.071,32) hebben verricht.
De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:33:
[...]
Heb jij ook al een exit plan @ScuL? Of hou jij de 4 jarige cycle aan?
Rond de altcoin piek wil ik sowieso al mijn alts naar USDT omzetten. In het verleden heb ik bags vastgehouden maar dat is echt oerdom gedurende de bearmarkt.
BTC piek ga ik proberen te timen op basis van;
* de positie t.o.v. de halving (qua tijdsduur)
* de mate waarin de markt "overstretched" is
* diverse charts zoals PlanB S2F, Rainbow chart
* macro economische factoren
* markt sentiment / retail & institutionele participatie
Op dit moment is de sky de limit en is er nog genoeg ruimte naar boven.
Tijdens de vorige bull run heb ik de volgende fouten gemaakt:
* ik probeerde nog steeds long trades op te starten nadat BTC al gepiekt was op 69k en ben zo veel winst verloren
* ik was een BTC/ETH maxi en dacht dat het beter was om de sats vast te houden ipv om te zetten in USDT
* bleef een altcoin bagholder
Die fouten ga ik niet opnieuw maken
Haha nice man, dat zijn idd wel de next level gadgets ja. Kan je bijna p2000 berichten afluisteren om af en toe bij te dragen.zwembroek schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:15:
[...]
Mwa, heb het al een paar keer aan de stok gehad met die gasten. Allemaal netjes opgelost, maar eerst gaat de rem erop.Luuk schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:38:
[...]
Als je kan aantonen dat je ooit crypto hebt gekocht is er weinig aan de hand lijkt me?
Dus omzetten naar USDT en niet naar FIAT? Ik snap de reden vast wel, maar kun je uitleggen waarom? Ik twijfel nog.ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:39:
[...]
De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.
Rond de altcoin piek wil ik sowieso al mijn alts naar USDT omzetten. In het verleden heb ik bags vastgehouden maar dat is echt oerdom gedurende de bearmarkt.
* ik probeerde nog steeds long trades op te starten nadat BTC al gepiekt was op 69k en ben zo veel winst verloren
* ik was een BTC/ETH maxi en dacht dat het beter was om de sats vast te houden ipv om te zetten in USDT
Ik vind het nog steeds bijzonder dat je moet aantonen dat je “onschuldig” bent ipv andersom…tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:41:
[...]
Mwa, heb het al een paar keer aan de stok gehad met die gasten. Allemaal netjes opgelost, maar eerst gaat de rem erop.
Wat doen ze dan precies? (ik zit ook bij die bank maar tot nu toe nooit problemen gehad)tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:41:
[...]
Mwa, heb het al een paar keer aan de stok gehad met die gasten. Allemaal netjes opgelost, maar eerst gaat de rem erop.
Dank voor het delen!ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:39:
[...]
De hoogste pieken van alt coins kun je pas verwachten nadat BTC het ATH van deze cycle heeft gezet en daarna stagneert, dus ik wil mijn alt coin trades sowieso laten lopen tot dat moment en de weken daarna.
Als je bepaalde limieten overgaat, gaat er een alarmbel rinkelen en krijg je controle. Wat de limieten zijn, houden ze natuurlijk geheim. De signalering bij Rabo staat echter wel beetje raar. Ergens zweeft er een krante-artikel van een meneer die ook controle kreeg. De bank vroeg verantwoording voor wekelijkse transacties naar een account met de naam "Albert Heijn".Luuk schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:44:
[...]
Wat doen ze dan precies? (ik zit ook bij die bank maar tot nu toe nooit problemen gehad)
==
hoi
Geweldig!
Heb er ook 1 uit 2014souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:21:
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic
(2014)
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bitonic B.V.
DIt was in 2014/2016.
/f/image/aenmAFHjUjA6L509tGbpUoTS.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb ze een paar keer op de mail gehad, na het aanleveren van vele documentatie ben ik 'geslaagd' voor de test en heb ik vrij spel zo te zien. Meerdere grote bedragen over een weer gedaan, zonder 'flags'.Eusebius schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:46:
[...]
Als je bepaalde limieten overgaat, gaat er een alarmbel rinkelen en krijg je controle. Wat de limieten zijn, houden ze natuurlijk geheim. De signalering bij Rabo staat echter wel beetje raar. Ergens zweeft er een krante-artikel van een meneer die ook controle kreeg. De bank vroeg verantwoording voor wekelijkse transacties naar een account met de naam "Albert Heijn".
Gevonden: https://radar.avrotros.nl...ien-door-lle-banken-54218
Het is ING
Het is moeilijk voor te stellen dat Ruud [..] crimineel geld witwast. Hij is een ‘nette spaarder’, zegt hij zelf, die zijn salaris niet in crypto of in contanten steekt maar op de bank bewaart - ING, in zijn geval. Hij begrijpt dan ook niet waarom zijn vrouw en hij achtereenvolgens bericht hebben gekregen van ING. Of ze willen vertellen hoeveel vermogen ze in totaal hebben. En waarom heeft Ruud het afgelopen jaar duizenden euro’s betaald aan de Albert Heijn bij hem in de buurt? (Het antwoord: boodschappen.)
Het is ING
Het is moeilijk voor te stellen dat Ruud [..] crimineel geld witwast. Hij is een ‘nette spaarder’, zegt hij zelf, die zijn salaris niet in crypto of in contanten steekt maar op de bank bewaart - ING, in zijn geval. Hij begrijpt dan ook niet waarom zijn vrouw en hij achtereenvolgens bericht hebben gekregen van ING. Of ze willen vertellen hoeveel vermogen ze in totaal hebben. En waarom heeft Ruud het afgelopen jaar duizenden euro’s betaald aan de Albert Heijn bij hem in de buurt? (Het antwoord: boodschappen.)
==
hoi
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!