exact dit idd. Poste het 15min terug al toen de paniek hier al weer terug kwamTakutoRadiance schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:23:
Even support houden op dit lijntje en weer door?![]()
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vorige week in totaal iets meer dan een miljard.knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:23:
Gister weer voor 300 miljoen opgekocht.
https://farside.co.uk/?p=997
Ben benieuwd wanneer alle OTC laatjes doorzocht zijn op nog wat rondslingerende bitcoinen en ze echt op zijn.
4K up candle is niet erg, maar ff 25% terug testen is paniekanti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:27:
[...]
exact dit idd. Poste het 15min terug al toen de paniek hier al weer terug kwam
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mwah getuige de koers zijn er nog genoeg weak hands die verkopen en/of hun winst nemenDarrell schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:38:
[...]
Vorige week in totaal iets meer dan een miljard.
Ben benieuwd wanneer alle OTC laatjes doorzocht zijn op nog wat rondslingerende bitcoinen en ze echt op zijn.
Nooit geweten dat de liquidatieprijs omhoog gaat naarmate je fundingkosten stijgen. Mijn long staat inmiddels ook al tijdje openMasstje schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:15:
[...]
Hier staat eentje open van meer dan zes maand, gestart op 36k met een x15.
Funding fees gaan inmiddels over enkele K$ waardoor m’n liq prijs nu op 43K komt. En dit zelfs zonder opschalen van de leveragefactor.
Het open laten van lange periodes kan een duur grapje worden als we niet snel naar de 100k gaan.
Wen paniekanti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:27:
[...]
exact dit idd. Poste het 15min terug al toen de paniek hier al weer terug kwam
deze was nog mooi om te pakken. Nu wel weer graag up aub
/f/image/HwynxqhQrrYlaN8ubzqT9AfC.png?f=fotoalbum_large)
edit, mt gox is nu ook met grote bedragen aan het schuiven. Zegt niet veel, doen ze ook wel vaker, maar daar kan best wel weer wat onrust door ontstaan
[ Voor 33% gewijzigd door anti elppa op 16-07-2024 09:13 ]
Zou tijd worden, zijn we ook eens klaar met die fud.anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:01:
[...]
edit, mt gox is nu ook met grote bedragen aan het schuiven. Zegt niet veel, doen ze ook wel vaker, maar daar kan best wel weer wat onrust door ontstaan
[Afbeelding]
Wel knap dat ze naar een legacy adres transferren. Typisch Japans.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 16-07-2024 09:24 ]
Even wachten nog, moet nog eea consolideren op de higher timeframes.anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:01:
[...]
deze was nog mooi om te pakken. Nu wel weer graag up aub
rond de 62.2 zit sowieso nog aardig wat liquiditeittomtom901 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:21:
[...]
Even wachten nog, moet nog eea consolideren op de higher timeframes.
en zojuist weer gekocht: meer sats in de pocket 👍
nothing stops this train
Pff, de mijne op €100 na net niet geraakt.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:23:
verkooporder was vannacht gehit,
en zojuist weer gekocht: meer sats in de pocket 👍
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Alleen voor weak hands.Aeronaut schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:32:
Pffff verkopen.
PHPResource schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:47:
[...]
Nooit geweten dat de liquidatieprijs omhoog gaat naarmate je fundingkosten stijgen. Mijn long staat inmiddels ook al tijdje open
:strip_exif()/f/image/z1dl1lpLGmkA1qIdeoUAxOPS.jpg?f=fotoalbum_large)
Op Kucoin.
Is trouwens een btc/usdt trade, hopelijk blijft usdt nog wel even verhandelbaar want anders
ja maar het totaal zie ik niet veranderen. Dus heb het idee dat ze intern aan het schuiven zijn. Het word ook niet naar exchanges overgezet.knakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:15:
En nog een tranche van 50k btc weg.
https://platform.arkhamin...om/explorer/entity/mt-gox
Sowieso is het plan om het in maanden in kleine batches uit te betalen aan de mensen.
Snap de paniek dus weer niet zo goed
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Altijd grappig zodra je zoiets schrijft van ach valt wel mee… wacht even want dan is die 4K candle gewoon weg. De verkoop druk is bizar hoog bij iedere punktomtom901 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:40:
[...]
4K up candle is niet erg, maar ff 25% terug testen is paniek
Stack Sats
edit, dat waren tether, dus geen BTC. En ze hebben ook best wat ETH gedumpt. Maar BTC maar kleine brokjes
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 16-07-2024 11:31 ]
Summer lull is hard...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is dan niet van de babes.Vis schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:03:
Summer lull is hard...
Darrell schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:26:
Dat is dan niet van de babes.
ahahahahahha gvd man, je zou er je werk van moeten maken
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
In 3 uur tijd weer +$1,000 voor die magische internetmunt!
[ Voor 32% gewijzigd door Coldcat op 16-07-2024 12:59 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:58:
In 4 uur tijd $2,000 in waarde van die ponzi eraf![]()
In 3 uur tijd weer +$1,000 voor die magische internetmunt!
Gone (denk een error op die Coin Gecko page)_Gast_ schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:14:
Weet iemand de reden van de Osmosis stijging? +300%![]()
https://www.coingecko.com/en/coins/osmosis
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 16-07-2024 13:18 ]
Verwacht zelf dat we nog wel een maandje of 2 sideways kunnen gaan maar van mij mag het nu eindelijk wel een keer losbarsten, op weg naar de 80k! Dan heeft retail ook weer een goede reden om in te stappen rond die prijs.
Nopheros schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:44:
Geen idee wat VWAP is (en wil het eigenlijk ook niet weten) maar het ziet er iig weer wat beter uit zo boven de 60k![]()
Verwacht zelf dat we nog wel een maandje of 2 sideways kunnen gaan maar van mij mag het nu eindelijk wel een keer losbarsten, op weg naar de 80k! Dan heeft retail ook weer een goede reden om in te stappen rond die prijs.
Hawk Vwap on that thingtomtom901 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:22:
Prijs is aan het proberen VWAP te reclaimen, kijken of het lukt. Dan zou een nieuwe daily high moetne kunnen.
Het begint met een nat scheurtje en vervolgens slokt het een groot (zo niet alles) van je vermogen op.
Wees gewaarschuwd mede tweakers....
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 64% gewijzigd door zenith op 16-07-2024 14:10 ]
Ik dacht even dat op de rapparteer knop te moeten drukkenMrFX schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:06:
[...]
Het begint met een nat scheurtje en vervolgens slokt het een groot (zo niet alles) van je vermogen op.
Na een min van ruim 80 procent in 4 maanden...zenith schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:07:
$qubic +70% 🤑, blijkbaar door frontrunnen, morgen listing op mexc…
Zeker, heb een flinke tas maar niet verkochtknakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:12:
[...]
Na een min van ruim 80 procent in 4 maanden...
Is dit voor meerdere dagen?tomtom901 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:58:
64k door is tijdelijk goedkeuring voor babes indien tussen 20.00 en 08.00
Ik vraag dit voor een vriend.
heeft geen tijdzone gespecificeerd. het is altijd tussen 20 en 8 ergens op de wereld.Alpina schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:25:
[...]
Is dit voor meerdere dagen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Welkom terug! Mooi dat er nog zoveel oude rotten zijn. Doen we het ergens niet helemaal goed, of juist wel?Skrunsies schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:40:
Hi jongens!
[mbr]Knip, welkom terug Skruns, maar dat is een niet-crypto gerelateerde babe. Zie ook hierboven[/]
- Dochterlief weer terug uit het ziekenhuis [mbr]Ook offtopic, maar fijn om te horen[/]
[mbr]Knip, offtopic[/]
Maar ik vind het helemaal mooi allemaal!
Heb ik nog wat gemist ?
Ben er even tussenuit geweest maar ben er ook weer langzaam aan het inkomen.
Met een gak van 0.6 kan ik dit enkel toejuichen.zenith schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:07:
$qubic +70% 🤑, blijkbaar door frontrunnen, morgen listing op mexc…
Nog x3 en we zijn weer break-even.
Damn, al die shitcoins hebben me wat gekost afgelopen jaar
Ahhh Die Lull !Vis schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:03:
Van 1 dagje bullmarkt weer naar 1 week bear.
Summer lull is hard...
Die 48k die ze geschoven hebben moet Kraken zijn. Want Kraken zegt dat ze btc van Mt Gox ontvangen hebben.anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:20:
[...]
ja maar het totaal zie ik niet veranderen. Dus heb het idee dat ze intern aan het schuiven zijn. Het word ook niet naar exchanges overgezet.
Sowieso is het plan om het in maanden in kleine batches uit te betalen aan de mensen.
Snap de paniek dus weer niet zo goed
https://cryptoslate.com/k...ve-as-early-as-next-week/
Het moet nog aan de juiste accounts gekoppeld worden,maar daarna kan iedereen doen met zijn btc wat hij wil.
ah oke. vond het al zo raar. Maargoed, het overzetten naar klanten gaan ze heel rustig doen om geen grote koers schommelingen teweeg te brengen. En daar bovenop is er nog de vraag hoeveel mensen uberhaubt sellen. Bitcoin cash zal wel voor groot deel in btc of naar fiat overgezet gaan worden. Die koers zal wel volledig rekt gaan......wat verder helemaal prima isknakworst schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:36:
[...]
Die 48k die ze geschoven hebben moet Kraken zijn. Want Kraken zegt dat ze btc van Mt Gox ontvangen hebben.
https://cryptoslate.com/k...ve-as-early-as-next-week/
Het moet nog aan de juiste accounts gekoppeld worden,maar daarna kan iedereen doen met zijn btc wat hij wil.
anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:44:
[...]
Bitcoin cash zal wel voor groot deel in btc of naar fiat overgezet gaan worden. Die koers zal wel volledig rekt gaan......wat verder helemaal prima is
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Begon om 4u met wandelen in Nijmegen, was tempting om te sellen. Maar rule 1: you don't sell your bitcoin <4yr cycle klaar is. Eerste dagje gehaald en bitcoin heeft ook de 65k opnieuw gehaald.
Respect hoorJoosie200 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 17:46:
From the moon to back again at the moon.
Begon om 4u met wandelen in Nijmegen, was tempting om te sellen. Maar rule 1: you don't sell your bitcoin <4yr cycle klaar is. Eerste dagje gehaald en bitcoin heeft ook de 65k opnieuw gehaald.
Netjes champ!Joosie200 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 17:46:
En daar zijn we altomtom901 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 17:28:
PS. Ik verwacht overigens nieuwe daily high
SOL ook alweer 160 dollar..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eerst de BMSB doorbreken en hertesten.NeoflexNL schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:03:
Gaat toch allemaal best wel weer rap zo moet ik zeggen.. als we dit level houden ligt de weg naar een nieuwe ATH ook redelijk vrij toch?
SOL ook alweer 160 dollar..
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Een negatieve verkoop?GioStyle schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:17:
En verkocht! Weer lekker 10% aan sats erbij.
Was jij niet degene die wat verkocht had bij 69k in maart?Joosie200 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 17:46:
Ingeschaald bij 53k, 52k en 51k. Net verkocht bij 59.8k. In euro’s. Inleg terug. Winst gaat naar Ledger.
[ Voor 7% gewijzigd door GioStyle op 16-07-2024 18:32 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
https://www.coindesk.com/...ains-in-global-hackathon/
GioStyle schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:23:
[...]
Ingeschaald bij 53k, 52k en 51k. Net verkocht bij 59.8k. In euro’s. Inleg terug. Winst gaat naar Ledger.
Zo heb ik ook een tijd gerekend, maar eigenlijk is dat alleen OK als je Bitcoin daadwerkelijk outperformet.GioStyle schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:17:
En verkocht! Weer lekker 10% aan sats erbij.
Anders kun je beter gewoon in je sats hodlen, dan hou je nog meer fiat over.
Maktub
Oprechte stomme vraag… maar waarom deze niet closen, deel van de winst uitcashen en een hogere positie weer openen? Er is feitelijk geen verschil tussen verliezen vanaf hier tov je winst en tov een nieuwe positieMasstje schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:15:
[...]
Hier staat eentje open van meer dan zes maand, gestart op 36k met een x15.
Funding fees gaan inmiddels over enkele K$ waardoor m’n liq prijs nu op 43K komt. En dit zelfs zonder opschalen van de leveragefactor.
Het open laten van lange periodes kan een duur grapje worden als we niet snel naar de 100k gaan.
Ik zit al tot mijn oksels in BTC. Heb gewoon nog een tradepot voor dit soort trades. Long/short gaan is niet mijn ding. En op deze manier kan ik toch nog wat extra’s bij elkaar sprokkelen.MrMrq schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:39:
[...]
Zo heb ik ook een tijd gerekend, maar eigenlijk is dat alleen OK als je Bitcoin daadwerkelijk outperformet.
Anders kun je beter gewoon in je sats hodlen, dan hou je nog meer fiat over.
Er komt ook een heleboel Bitcoin Cash vrij met Gox distributie. Had je 10 BTC, dan krijg je ook 10 BCH (minus haircut). Ik verwacht dat de early Bitcoiners dat direct omruilen voor BTC. Oftewel, netto zou de gox distributie wel eens bullish kunnen zijn, of de netto impact blijkt verwaarloosbaar. BCH shorten lijkt me wel een goed idee.mrlemons schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:29:
https://x.com/laurashin/s...xwxb_lZZG89XRnoLgQBg&s=19
Aardig analyse rondom impact gox
Hier nog meer informatie over de tijdspanne van de distributie: https://coinedition.com/m...ges-are-paying-out-first/
[ Voor 4% gewijzigd door mrlemons op 16-07-2024 18:49 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Kleine correctie;mrlemons schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:47:
[...]
Er komt ook een heleboel Bitcoin Cash vrij met Gox distributie. Had je 10 BTC, dan krijg je ook 10 BCH (minus haircut). Ik verwacht dat de early Bitcoiners dat direct omruilen voor BTC. Oftewel, netto zou de gox distributie wel eens bullish kunnen zijn, of de netto impact blijkt verwaarloosbaar. BCH shorten lijkt me wel een goed idee.
Hier nog meer informatie over de tijdspanne van de distributie: https://coinedition.com/m...ges-are-paying-out-first/
Had je 10 BTC, dan krijg je daar een fractie van uitgekeerd, ik weet even niet exact hoeveel maar ik dacht zo'n 1,5 BTC en dus ook 1,5 BCH
Ik lul ook zomaar wat
Je liquidatieprijs komt dan nog een stuk hoger te liggen.brothermaynard schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 18:41:
[...]
Oprechte stomme vraag… maar waarom deze niet closen, deel van de winst uitcashen en een hogere positie weer openen? Er is feitelijk geen verschil tussen verliezen vanaf hier tov je winst en tov een nieuwe positie
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 16-07-2024 21:33 ]
Geen, nog.Aeronaut schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:24:
Welke K is dat?
@Darrell hou je het een beetje netjes?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
You were saying?JoebarRC schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:23:
[...]
Altijd grappig zodra je zoiets schrijft van ach valt wel mee… wacht even want dan is die 4K candle gewoon weg. De verkoop druk is bizar hoog bij iedere punk
hahaha deze is wel mooi nu ja. when 420k?
Ik heb geen kinderen.
Maar stel dat je ze wel hebt. Hoe leg je bitcoin aan ze uit? Nu of Later?
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 16-07-2024 21:35 ]
Daily is zeer sterk (om even terug te cirkelen naar onze discussie over candles met o.a. @Taro).anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:36:
bouwt mooi op nu, gok zo nog een aardige paal up. Mooie daily candle ook
troje schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:29:
65k heren. Letten we een beetje op??
Ik lul ook zomaar wat
Jammer.
Moet ook gewoon van alts afblijven nu en rustig de Bitcoin show volgen.
Next stop 70k?anti elppa schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:36:
bouwt mooi op nu, gok zo nog een aardige paal up. Mooie daily candle ook
In principe is een rotatie naar 70, 72k zeker plausibel.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/zrZMFyqODDxQYPbW8Xtpto1N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gk5JFFqkmKvbcOUKMsZSThVr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1aUAijbD7d1s5m87mkNy8rUO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sD8sNhYToZyxE9AGvCwlai5q.jpg?f=fotoalbum_large)