Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik bedoel mijn 12 jaar jongere vriendin. Geen ringen, niet trouwen en gescheiden rekeningen. En het gaat al 8 jaar prima.anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 18:58:
[...]
ah mooi, aan de andere kant kost de andere optie vaak het 10230043024 voudige, helemaal als er ringen bij betrokken zijn, en gezamenlijke rekeningen. Of bedoel je je rechthand?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
goed voor elkaar sjef!! zo hoort dat. Nu zorgen dat je ook nooit gaat trouwen, 1 rekening neemt, en aan kinderen begint, dan ben je echt eindbaas!!zwembroek schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:05:
[...]
Ik bedoel mijn 12 jaar jongere vriendin. Geen ringen, niet trouwen en gescheiden rekeningen. En het gaat al 8 jaar prima.
Haha ik heb al twee dochters bij mijn ex. Part time vader trek ik nog wel. Jankende babies hoeft voor mij niet in ieder geval.anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:06:
[...]
goed voor elkaar sjef!! zo hoort dat. Nu zorgen dat je ook nooit gaat trouwen, 1 rekening neemt, en aan kinderen begint, dan ben je echt eindbaas!!
Ach joh, die heb je toch pas volgend jaar nodig wanneer GTA 6 uitkomt... Of het jaar daarna om de bearmarkt 2026 mee door te komen.Kol Nedra schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:04:
[...]
ik vind het al heel wat dat een waarde van een PlayStation 5 binnen dagen/weken zien verdampen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik kan wel wachten, game liever op pc en ziet er mooier uit 🙂Vis schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:10:
[...]
Ach joh, die heb je toch pas volgend jaar nodig wanneer GTA 6 uitkomt... Of het jaar daarna om de bearmarkt 2026 mee door te komen.
nothing stops this train
Oeh serieus? Ik dacht dat jij er ook balls deep in zat. Als ik het in PS5's ga rekenen dan is het inmiddels een beste voorraad.
lol ik las hem even totaal verkeerd, ik dacht al 'we zijn toch al veel lager dan 58.4?...' maar je bedoelt omhoog!anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:16:
ziet er best goed uit zo. mochten we door de 58.4 breken, dan kan het best hard gaan. Muren zijn zo plat als een pannenkoek vanaf 59k ongeveer. Helemaal tot aan 63k
Idem, ekte tweaker in hart en nieren 💪🏼Kol Nedra schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:14:
[...]
ik kan wel wachten, game liever op pc en ziet er mooier uit 🙂
ik ken maar 1 richtingRemy!!!! schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:18:
[...]
lol ik las hem even totaal verkeerd, ik dacht al 'we zijn toch al veel lager dan 58.4?...' maar je bedoelt omhoog!
https://www.nu.nl/economi...niveau-sinds-maanden.html
Fun ahead.anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:16:
ziet er best goed uit zo. mochten we door de 58.4 breken, dan kan het best hard gaan. Muren zijn zo plat als een pannenkoek vanaf 59k ongeveer. Helemaal tot aan 63k
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Rood of groen!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ja dat kan nog extra brandstof worden
tomtom901 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:33:
[...]
N.a.v. onze discussie vanochtend, zie prijsactie in de box
[Afbeelding]
Wil niet zeggen dat ie het gaat houden, maar vooralsnog wel.
Ik vraag dit voor een vriend.
All-in Henk. CSPR is ook nog maar 1.8 cent joh. VET is ook vet goedkoop nu 2 cent.Don Guacamole schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:53:
Is dit een goed moment om $Astar te kopen?
[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 04-07-2024 20:02 ]
Don Guacamole schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:53:
Is dit een goed moment om $Astar te kopen?
zwembroek schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:05:
[...]
Ik bedoel mijn 12 jaar jongere vriendin. Geen ringen, niet trouwen en gescheiden rekeningen. En het gaat al 8 jaar prima.
Poolse Schlampe: “You are old man, you ask no money”
Fietsopa: “WHAT!? No munnie? HIEEERRR suck a “groene kaars”
En nu bieden ze toch weer Earn a 10% APR voor USDCEegee schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:59:
[...]
YouHodler heeft een antwoord gegeven:
[...]
Dan ook maar weer weghalen bij hen.
Als je kijkt naar de daling van de top is er ongeveer 20% vanaf. In het verleden ging er wel eens 30% vanaf. Terugzakken naar de 52k is een 30% drop wat eigenlijk normaal zou zijn.
Zou je zeggen.
Kijk je terug naar andere drops dan ging het veel vlotter omlaag. De pleister werd er in 1 keer afgetrokken met grof geweld. Daarna volgende vaak weer een bounce omhoog.
Het verschil nu is dat we een slow-bleed hebben. De alts al sinds April en BTC zit sinds in april in een range. Daarnaast hebben we geen support gevonden op lijnen die dat eerder wel gedaan hebben. (BMSB + moving averages).
Als je glas hopium leeg is (en dus realistish) en je de oogkleppen afhaalt kan het inderdaad nog vele malen lager.
Die blijft echt zo geniaal. en dan ook echt zo'n kinderfiets met van die kraaltjes aan de spakenelektriekert schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Poolse Schlampe: “You are old man, you ask no money”
Fietsopa: “WHAT!? No munnie? HIEEERRR suck a “groene kaars”
kon toch niet laten om em weer ff op te zoeken. ga helemaal stuk
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 04-07-2024 21:03 ]
anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:00:
[...]
Die blijft echt zo geniaal. en dan ook echt zo'n kinderfiets met van die kraaltjes aan de spaken
kon toch niet laten om em weer ff op te zoeken. ga helemaal stuk![]()
[YouTube: What no money? here suck a c0ck! FULL VERSION]
:strip_exif()/f/image/WxRfhrDaRK51RjVO9jhD0J5I.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben te oud hiervoor, denk ik
Dan ben je vast ook wel bekend met een ander filmpje van hem.anti elppa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:00:
[...]
Die blijft echt zo geniaal. en dan ook echt zo'n kinderfiets met van die kraaltjes aan de spaken
kon toch niet laten om em weer ff op te zoeken. ga helemaal stuk![]()
[YouTube: What no money? here suck a c0ck! FULL VERSION]
“No, I’m a virgin!”
Is technisch valide deze, daarom snel boven die neckline weer.Gipsy King schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:39:
Op cmc spraken ze net van een double top met Pain coming. Not what i want but...
[Afbeelding]
Gebruikt dezelfde onderste lijn als ik eerder heb gepost, ik hou al een tijdje rekening met deze driehoek:Gipsy King schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:39:
Op cmc spraken ze net van een double top met Pain coming. Not what i want but...
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
That’s the spirit! Kwam een oldskool plaatje tegen om de zomer sideways door te komen moest aan jou denken: YouTube: Promo & Dj X-Ess - Vicious CircleDJ-Promo schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:35:
Klein beetje sats erbij gekocht vandaag. Wordt gewoon een zomer sideways. Ik heb echt nul stress. Die pump komt wel. Tussendoor nog wat sats verzamelen.
Lekker nummerPinsa schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:55:
[...]
That’s the spirit! Kwam een oldskool plaatje tegen om de zomer sideways door te komen moest aan jou denken: YouTube: Promo & Dj X-Ess - Vicious Circle
Als het bearish is mag het ook hoor. Just be honesttomtom901 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:58:
[Afbeelding]
Om dan maar een beetje hopium te posten, op de H1 hebben we een bullish break te pakken. Nu is de vraag, is dit onderdeel van de lower high, of zit er een meaningfull bottom in.
Ik lurk nog even verder aan mn Hopium pijpje
Technisch wel, alleen gooien mensen die double top roepen, bear confirmed, we gaan naar 40k, 100 andere indicators en ta overboord die veel meer waarde hebben.tomtom901 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:48:
[...]
Is technisch valide deze, daarom snel boven die neckline weer.
Als we nu naar 35 gaan bv, doen we iets wat btc nog nooit gedaan heeft op dit moment in de cycle. En nee, de monster dip begin 2013 was kwa tijd bijna jaar later.
de gains zijn foetsie
maargoed het was ''gratis'' (waren mijn Plutus winsten)
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 04-07-2024 23:03 ]
nothing stops this train
Insert [itsatrap.gif]
Gezien de duur van deze cycle lijkt me dat ook logischer. En het is ook niet zo dat bitcoin niet eerder 20-22% gecorrigeerd is. Want dat is het precies na 73k nu 57k aantikken. Gewoon wat lucht laten ontsnappen want we kwamen voor de halving al op een nieuwe ath.
Als ik het NK topic zo bekijk, lijkt @Taro hier in te trappen. Ik hoop dat het volgens het boekje van Techdave gaat lopen, maar houd mijn vingers gekruist.
Waar baseer je dat op? De kans op een economische recessie is reëel. De kans is volgens mij heel groot dat er geen bullmarkt meer komt.DJ-Promo schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 21:35:
Klein beetje sats erbij gekocht vandaag. Wordt gewoon een zomer sideways. Ik heb echt nul stress. Die pump komt wel. Tussendoor nog wat sats verzamelen.
Tja, als je de koers de afgelopen runs hebt meegemaakt dan zie je dit soort uitspraken iedere keer, maar gebeurtenissen zoals degene die as we speak plaatsvinden zorgen er iedere keer weer voor dat de koers, ook buiten Bitcoin om, als een malle stijgt dankzij de genomen maatregelen omdat het geld ergens vandaan moet komen (lees: de printer).SvMp schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 02:21:
[...]
Waar baseer je dat op? De kans op een economische recessie is reëel. De kans is volgens mij heel groot dat er geen bullmarkt meer komt.
Pandemie en mafketels zoals Trump in de VS die niet weten wat ze doen? Eerst (mind you: tijdens een "opkomende bull") naar 3 á 4k, letterlijk een jaar later naar 50k+.
Ik weet niet of je het circus dat ons huidige kabinet heet of de huidige verkiezingen in de VS (of bv. Frankrijk) volgt, maar deze keer combineren we dat dus met ETF's.
Hoe sterk zijn jouw handen?
Dat zit wel Schnorr.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ETH buy-order gehit....
next buy order $52k
nothing stops this train
BOOM GOiNG BUST:
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 3 juli 2024
Technical charts indicate biggest crash in history coming. Prices of real estate, stocks, bonds, gold, silver, & Bitcoin crash.
GREAT NEWS: Good time to buy bargains will follow.
Technical charts indicate major long term bull market cycle will…
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik was net begonnen met het uitzoeken van veels te dure last minutes voor het einde van juli. Denk niet dat ik nu fiats mag bietsen als ik vertel dat de boel gecrashed is.sh4d0wman schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 06:57:
@Gipsy King en waar gaan we de koopjes mee betalen? Of hebben jullie nog vieze fiat?
Hoor de galm al : "Alweeeeeeeerrrrrrrrrrr"
Volgens deze trend wordt 2025 klap lager dan 2024. Kijk maar naar 2014-2015 en 2019-2020.Alpina schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 22:50:
[...]
Als het bearish is mag het ook hoor. Just be honest![]()
Ik lurk nog even verder aan mn Hopium pijpje
[Afbeelding]
MT GOX is aan het schuiven, waarschijnlijk deels de reden van de daling momenteel.
Geloof niet dat ontvangers massaal gaan verkopen overigens.
Professioneel Heftruck Syndroom
Eerste keer dat hij dat voorspelt ook.
Dat gevoel komt steeds dichterbij... Dus moon soon
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wgfQINv5DdQ6EnREg3yYX6O7.jpg?f=user_large)
Bekijk t van de zonnige kant guys..
Valt die ook, dan ga ik me wel zorgen maken ja
Je lijkt wel een ober met al die orders.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 06:32:
Nou dat was het dan?
ETH buy-order gehit....
next buy order $52k
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Opent PF.
* ByteMe_ sluit weer snel met een bad pokerface.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
[ Voor 13% gewijzigd door Liberteh op 05-07-2024 07:33 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kijk naar ze maand naald van mei ‘23 -35%.anti elppa schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 07:21:
dit is niet zo mooi. Vind dat de bounce na die naald totaal niet overtuigend is. Daarna daalt het gewoon weer verder. Normaal zie je in bullish dumps een veel sterkere bounce. Die 51K- 52k gaat er nu ook nog wel komen.
Valt die ook, dan ga ik me wel zorgen maken ja
Komt wel goed
ja gok ik ook van wel. Maar maak me vooral iets zorgen om de bounces.......die er amper zijn. Wat ik nu wil zien is een naald de 51k regio in, met een bouce waarbij alle exchanges vastlopenMasstje schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 07:38:
[...]
Kijk naar ze maand naald van mei ‘23 -35%.
Komt wel goed
Ik ben iig btc naar bitmex aan het overmaken om een wat grotere long order klaar te zetten in die regio
Zelfde hier, reden waarom ik het vooral zorgelijk vind is dat met de lower low de trend nu gewoon bearish is, en dat terwijl de beurzen bezig zijn met een blow off top. Als die ook gaan crashen straks geloof ik niet dat btc inmiddels a la goud de naam heeft gemaakt een safe haven te zijn.Taro schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:44:
[...]
Tenzij je heel veel geld kunt missen heb je het dan vaak niet over life changing money en dat is wel wat veel mensen nastreven.
Als mijn pf morgen ineens verdwenen is, zullen de komende dagen/weken/maanden/jaren er (tegen de huidige waarde) niet door veranderen. Wel geeft het mij minder verzekering/backup in het geval er bijv. langdurige ernstige gezondheidsdingen gebeuren, of zal ik langer door moeten werken ipv vroeg met pensioen te kunnen.
Geld dat je kan missen is dus een breed begrip en angst is dat ook. Ik ben nu zeker niet angstig, maar wel bezorgd, ondanks dat ik er nog steeds vertrouwen in heb.
Augustus 2020, drie maand na de halving stonden we nog op 12K, 36% lager ten opzichte van de ATH.
Nu, juli 2024, een kleine drie maand na de halving staan we op 54K, 21% lager ten opzichte van de ATH vorige cycle (69K).
We zijn prehalving flink verwend met hoge prijzen en een altseason, mede door de ETF hype.
Ik zou zeggen: 52K aantikken, paar weken sideways en dan starten we de raket op.
[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-07-2024 08:21 ]
Dit + ETF kopers (banken, instituten) hebben ingekocht op hoger niveau dan dit, dus die willen sowieso hun geld terug.BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:15:
Als je vergeet dat we al op 73K hebben gestaan is dit prijsniveau helemaal niet zo gek.
Augustus 2020, drie maand na de halving stonden we nog op 12K, 36% lager ten opzichte van de ATH.
Nu, juli 2024, een kleine drie maand na de halving staan we op 54K, 21% lager ten opzichte van de ATH vorige cycle (69K).
We zijn prehalving flink verwend met hoge prijzen en een altseason, mede door de ETF hype.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Beleggers in cryptovaluta maken zich onder meer zorgen over berichten dat Mt. Gox, 's werelds grootste beurs voor digitale munten voordat deze tien jaar geleden instortte, bitcoin gaat teruggeven aan schuldeisers. De vraag is hoeveel daarvan verkocht gaat worden. Daarnaast neemt de vraag naar Amerikaanse bitcointrackers af en zijn er vraagtekens bij hoe de politieke situatie in de Verenigde Staten zich gaat ontwikkelen.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-...tuwt-zuid-koreaanse-beurs
ETF kopers doen dit vaker ook met de gedachte voor de langere termijn en lopen ook niet continue CoinGecko en TradingView te checken.MicroWhale schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:21:
[...]
Dit + ETF kopers (banken, instituten) hebben ingekocht op hoger niveau dan dit, dus die willen sowieso hun geld terug.
edit: niet relevant.knakworst schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:32:
Overigens staat mijn aandelenportefeuille op ATH. Ideale mix is 90% aandelen 10% crypto. Jammer dat ik 90% crypto 10% aandelen zit
When moon.
[ Voor 54% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-07-2024 08:50 ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:36:
Rekteroni gaat vrolijk verder...
[ Voor 51% gewijzigd door Joosie200 op 05-07-2024 08:42 ]
Verwijderd
Idd die boeit een jaar of twee drie negatief niks. Die gaan voor tien of meer jaar.jvel92 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:34:
[...]
ETF kopers doen dit vaker ook met de gedachte voor de langere termijn en lopen ook niet continue CoinGecko en TradingView te checken.
Een normale consument wil dal al wel een roi om zn gezin te voeden.
Benieuwd wat er gaat gebeuren, economie van de us lijkt niet best, en is meestal wel een voorbode voor de eu
Aantal sats blijft gelijk, hoe hoog of laag BTC ook gaat.
Ik leer het wel, volgende cycle
hoeveel was BTC toen waard? 1 BTC onder de $100?
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 05-07-2024 08:46 ]
nothing stops this train
Ik weet niet wat de gemiddelde pay out is. Maar stel je krijgt 15% van je inleg terug uit 2013 tijd. Dan zou ik dat deel mooi als extra sats stacken zien. Je was het eerder allemaal kwijt, waarom opeens nu verkopen. Doe dat dan lekker bij het retesten van 73k.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 08:45:
ik snap heus wel dat mensen met hun mt. Gox btc nu winst nemen. als ik bijv 200 BTC had had ik de helft bijv. verkocht, life changing dus.
hoeveel was BTC toen waard? 1 BTC onder de $100?
Fear en greed ook lekker laag nu het niet enkel MtGox on the move is maar ook Duitsland.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Gjm4yDkKYjx8rcZ6aQZKm90P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZFUaO5w6M2TNihfrP8mrcBpn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9wD8useuRofxnhz2ZnqEmUgc.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K6Qf93fAz51kFOjurMGxPeNy.jpg?f=user_large)
/f/image/OcF4j3YaW4xDgS9hPeSnuuDo.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SESBxel3CRcFzfmZiniD5GUv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XuxKzcpBmZDpM1kxuNvPPB2f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wehpxM5TKn31R2Y0IjrxzTaz.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large)
/f/image/BJtRR4P4MvUd6LlNb2qcImwW.png?f=fotoalbum_large)