”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dikke lambo! Kwam toevallig dit vanmorgen tegen
https://www.autoblog.nl/n...heeft-12-uitlaten-6907853
Gipsy King schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 07:10:
@Kol Nedra
Mooie meme coin voor jou ?
[Twitter]
https://cryptonews.net/news/altcoins/29257136/
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
2 spelers met nummer 12.. dan zou ik ook kaarten trekken.
Zero.
Scheidsrechter met rugnummer zal ook niet onpartijdig zijn vermoed ik😂Pelox schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:37:
[...]
2 spelers met nummer 12.. dan zou ik ook kaarten trekken.
brothermaynard schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:41:
[...]
Scheidsrechter met rugnummer zal ook niet onpartijdig zijn vermoed ik😂
Zero.
nee acht de kans minimaal. 60 ook klein maar niet onmogelijk. Verder sta ik wel achter het feit dat we nog best 2 a 3 maanden kunnen rangen hier. Roep dat al langer.tomtom901 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:15:
[...]
Video gekeken maar die 30% decline naar ~50ish k zie ik niet gebeuren. 60k zou nog kunnen, dan pak ik weer wat spot op, al heb ik hier al best aggresief gekocht voor een swing trade naar 72k.
En verder uiteraard, mega bullish, dat deel ik met hem. Deze setup is perfect voor een heel mooie run 2e helft van het jaar. Left translated left the building iig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
scheelt dat ai die benen beter doet dan die vingers en handen.....zou er 1 tussen staan met 4 benen, dat zou pas dik zijnbrothermaynard schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:41:
[...]
Scheidsrechter met rugnummer zal ook niet onpartijdig zijn vermoed ik😂
anti elppa schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:51:
[...]
scheelt dat ai die benen beter doet dan die vingers en handen.....zou er 1 tussen staan met 4 benen, dat zou pas dik zijn
:strip_exif()/f/image/O9c0CvuTvcMi3qc7jegOHVNu.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder gaat nvidia wel bizar ja… gisteren bijna met mijn laffe tengeltjes mijn AI alt verkocht. Toch weer mooi gestegen dus hodl maar gewoon door tot na een BTC run.
Pas als er rond Taiwan iets gaat gebeuren (kan ook gewoon een soort van blokkade zijn met de talloze ‘vissers’bootjes die daar rondzwerven) zie ik de markt wel panikeren.
Verder een rondje wereldnieuws laat zien dat NK en Russia weer dikke kontbuddies zijn. Ook zo’n heerlijke combi.
Verder erg benieuwd naar de presidentsverkiezingen in de US.
Tot die tijd rustig verder ‘rangen’ op weg naar een giga bullrun.
Wij zitten sowieso goed de komende jaren:
:strip_exif()/f/image/8kfnBjkI3LSxG1BF8hMxGoWn.jpg?f=fotoalbum_large)
1 groot circus dus maar Bitcoin doet verder gewoon zijn ding.
Mand.
Zoom out.knakworst schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 10:39:
De AI coins gaan weer moon vandaag. Arweave, Paal, South. Allemaal meer dan 10 procent.
hoe ver? 7 dagen of een maand? Dat is een eeuwigheid voor tiktok generatie
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Juist: Why? According to Annie Duke, in the face of tough decisions, we’re terrible quitters.Business leaders, with millions of dollars down the drain, struggle to abandon a new app or product that just isn’t working. Governments, caught in a hopeless conflict, believe that the next tactic will finally be the one that wins the war. And in our own lives, we persist in relationships or careers that no longer serve us. Why? According to Annie Duke, in the face of tough decisions, we’re terrible quitters. And that is significantly holding us back.
Het lijkt me dat dit een must read is om beter voorbereid te zijn op het moment dat je de shitzooi moet dumpen. Helemaal in dit topic waar de sfeer euforish is wanneer we moon gaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
je plaats je verkooporder.
prijs komt in de buurt van de verkooporder.
je annuleert je verkooporder.
prijs gaat voorbij de verkooporder.
jij blij
prijs zakt onder je initiële verkooporderprijs
prijs komt never en nooit meer in de buurt van je verkooporderprijs.
jij niet blij.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zal er even mijn eigen parel bijpakken voor de gemakkelijkheid:Aeronaut schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:04:
[...]
hoe ver? 7 dagen of een maand? Dat is een eeuwigheid voor tiktok generatie
DAT WAS DE LAATSTE KEER BTC ONDER 65K DEZE RUN!
EDIT: jammer.. heeft welgeteld 2 uur en 22 minuten volgehouden
[ Voor 31% gewijzigd door Aeronaut op 19-06-2024 16:04 ]
Maar dat is Tao. Ik had het over andere doffe pareltjes, AR, South, en Paal.Alpina schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:20:
[...]
Zal er even mijn eigen parel bijpakken voor de gemakkelijkheid:
[Afbeelding]
Hodl b!tches
Edit: nog 3D-printer fanboys hier? Deze is ook wel chill, even de tekst aanpassen....
[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 19-06-2024 13:58 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alhoewel je nog steeds op dikke winst kunt staan als er op tijd was ingekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 19-06-2024 13:50 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 19-06-2024 16:12 ]
nothing stops this train
volume op coinbase pro is extreem laag, alsof die lui aan de andere kant van de sloot een feestdag hebben
Juneteenth.anti elppa schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:57:
[...]
volume op coinbase pro is extreem laag, alsof die lui aan de andere kant van de sloot een feestdag hebben
Maktub
nothing stops this train
Precies, morgen donderdag verder REkTdag!
De enigen die flink geld verdienen aan de filmpjes zijn de markers zelf. Mooie business case, gewoon beetje praten over iets wat mogelijk wel of niet gaat gebeuren (not financial advice!!) en ondertussen mooi risicoloos cashen en meer Bitcoin kopen.
Oh nee nee nee. Zie hier 50k. Voor de finale buik kick
Just hodl.Aeronaut schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:01:
[...]
Oh nee nee nee. Zie hier 50k. Voor de finale buik kick
Geen multi color, en voor zo netjes schilderen ben ik te lui.sh4d0wman schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:48:
Edit: nog 3D-printer fanboys hier? Deze is ook wel chill, even de tekst aanpassen....
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Met goud was er ook eerst een consolidatie phase. Als de boeven aan boord zitten mag het pas vies hard omhoog!Darrell schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:55:
Blackrock is ook stiekem sats aan het stacken. Die etf laat vrijwel nooit outflow zien.
/f/image/Z9x7Q7Ryiw7bcvTO1VOFpZ9Y.webp?f=fotoalbum_large)
Wat zeggen jullie van deze grafiek? Shitcoin?
[ Voor 50% gewijzigd door Coldcat op 19-06-2024 20:08 ]
Wrm is je grafiek chinees?Coldcat schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 20:05:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Daling zwakt duidelijk af. Zal misschien nog even op support hoveren, maar binnenkort zéker moon gaanColdcat schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 20:05:
[...]
👌🏻
Maktub
There is a place in Bosnia which looks exactly like bitcoin logo when pictured from right angel.
— 2037 (@btc2037) 18 juni 2024
Some people say Satoshi is Bosnian. pic.twitter.com/Ffet5UFlXN
nothing stops this train
TL;DRKol Nedra schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 20:11:
TA van Cardano, voor de ADA-boysssss
[YouTube: ADA, XRP & CHAINLINK ..... Komt Dit Nog Goed?]
Nee. Komt niet goed.
Having some BBQ pic.twitter.com/ERABpUUmdj
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 19 juni 2024
nothing stops this train
Hij lijkt wel bietje op een duutser zo , ouwe schnitzel boer.
shorten van BTC in een duidelijke bullmarkt is gewoon echt extreem dom. Tenzij je goed weet wat je doet, en met een goede SL werkt.Moiety schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 07:41:
Mensen om mij heen voelen zich wel heel erg comfortabel bij elke short die ze nu inzetten bij elke lichte stijging. Ik vind dat het tijd wordt voor een:
[Afbeelding]
Sowieso short ik btc niet. Is principe kwestie. Shorten van shitcoins is prima uiteraard
eens zien of we de 66k kunnen pakken, daar liggen veel liquidaties van.......SHORTS
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 20-06-2024 07:52 ]
"The stock market is designed to transfer money from the Active to the Patient"anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 07:43:
[...]
shorten van BTC in een duidelijke bullmarkt is gewoon echt extreem dom. Tenzij je goed weet wat je doet, en met een goede SL werkt.
Sowieso short ik btc niet. Is principe kwestie. Shorten van shitcoins is prima uiteraard
eens zien of we de 66k kunnen pakken, daar liggen veel liquidaties van.......SHORTS
We zitten nu een maand of 4 in deze range, mensen beginnen ongeduldig te worden
In principe is met de trend mee traden het makkelijkst, op dit moment is er een duidelijke downtrend op de lower timeframes dus short kan zeker een valide idee zijn. Wel belangrijk om dan je invalidatie goed te kennen en daar je SL op af te stemmen. Op de higher timeframes is er nog voldoende boelish materiaal.anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 07:43:
[...]
shorten van BTC in een duidelijke bullmarkt is gewoon echt extreem dom. Tenzij je goed weet wat je doet, en met een goede SL werkt.
65.6k gainen lijkt mij wel weer een stap in de goede richting en ook om de downtrend te breken?tomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:11:
[...]
In principe is met de trend mee traden het makkelijkst, op dit moment is er een duidelijke downtrend op de lower timeframes dus short kan zeker een valide idee zijn. Wel belangrijk om dan je invalidatie goed te kennen en daar je SL op af te stemmen. Op de higher timeframes is er nog voldoende boelish materiaal.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
https://www.iex.nl/Aandee...08/ASM-International.aspx
Zitten we hier lekker met onze magische internet muntjes, keihard outperformed door aandelen met een dikke free cash flow.

Durk had ons al gewaarschuwd.
Mag toch hopen dat mensen die in crypto zitten, ook naar stocks kijken? Toch??BTC100K2021 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:18:
Zitten we hier lekker met onze magische internet muntjes, keihard outperformed door aandelen met een dikke free cash flow.
Op de H1 boven 65851.83 blijven komende 38 minuten.sjorremans schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:18:
[...]
65.6k gainen lijkt mij wel weer een stap in de goede richting en ook om de downtrend te breken?
Op de H4 ook 67k.
Op de daily 67.3k.
Een verdubbeling in 7 maanden. Wat een geweldBTC100K2021 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:18:
Ondertussen op de AEX gaan de chippers als een bezetene:
https://www.iex.nl/Aandee...08/ASM-International.aspx
[Afbeelding]
Durk had ons al gewaarschuwd.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
tomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:20:
[...]
Mag toch hopen dat mensen die in crypto zitten, ook naar stocks kijken? Toch??
Ongeveer x3 vanaf januari 2023, met tussendoor nog 5,25 aan dividend.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:24:
[...]
Een verdubbeling in 7 maanden. Wat een geweld
Niet slecht toch? ASMI heeft ook een iets ander risicoprofiel dan het gemiddelde internet muntje.
Iedereen is hier gewoon oerstom.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:24:
[...]
Een verdubbeling in 7 maanden. Wat een geweld
De wet van Moore! More Value!
Hopelijk pakt het gevoel in de regenboogfiguren voor ons dan weer goed uit over een tijd.
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 20-06-2024 09:33 ]
nee. Ben ik in 2001 mee gestopt nadat ik gruwelijk gecashed had in de dot com bubbel. Daarna nooit meer naar omgekeken. In 2013 al mijn accounts stop gezet en volledig in crypto gegaantomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:20:
[...]
Mag toch hopen dat mensen die in crypto zitten, ook naar stocks kijken? Toch??
Zonde. Beetje diversificatie kan geen kwaad lijkt me.anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:36:
[...]
nee. Ben ik in 2001 mee gestopt nadat ik gruwelijk gecashed had in de dot com bubbel. Daarna nooit meer naar omgekeken. In 2013 al mijn accounts stop gezet en volledig in crypto gegaan
Mooi. 2001 had ik net al mijn Pokemon kaarten weggegeven of gegooid? Had ook een soort van rendament geweestanti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:36:
[...]
nee. Ben ik in 2001 mee gestopt nadat ik gruwelijk gecashed had in de dot com bubbel. Daarna nooit meer naar omgekeken. In 2013 al mijn accounts stop gezet en volledig in crypto gegaan
Crypto helaas pas in 2017 ontdekt…
Yes, hier ook voor de eigen gemoedsrust inderdaad wat spreiding qua assets. Welke ik ieder kwartaal herbalanceer op basis van vooraf gedefinieerde percentage max allocatie.tomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:42:
[...]
Zonde. Beetje diversificatie kan geen kwaad lijkt me.
Stack Sats
Stovirpi schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:49:
[...]
Yes, hier ook voor de eigen gemoedsrust inderdaad wat spreiding qua assets. Welke ik ieder kwartaal herbalanceer op basis van vooraf gedefinieerde percentage max allocatie.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
voor mij niettomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:42:
[...]
Zonde. Beetje diversificatie kan geen kwaad lijkt me.
Ik zit voor 80% in crypto (gros btc uiteraard), 12% aandelen van de toko waar ik werk, 3% fysiek goud, 10% gure fiat.
Divers genoeg.
Maar, als deze run goed uitpakt, dan ga ik zeker wel deel in etf's of stonks stoppen. Zeker ook omdat het dan om echt veel geld gaat, waar ik ook echt wat mee wil doen (stoppen met werken/ emigreren etc etc)
Dat is toch een prima diversificatie?anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:56:
[...]
voor mij niet
Ik zit voor 80% in crypto (gros btc uiteraard), 12% aandelen van de toko waar ik werk, 3% fysiek goud, 10% gure fiat.
Divers genoeg.
Maar, als deze run goed uitpakt, dan ga ik zeker wel deel in etf's of stonks stoppen. Zeker ook omdat het dan om echt veel geld gaat, waar ik ook echt wat mee wil doen (stoppen met werken/ emigreren etc etc)
Stack Sats
FET bijna weer op niveau. In mijn aantekeningen heb ik staan dat ik moet verkopen op $0,89. Dat moment is wel voorbij denk ik?keanu_ schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:44:
De AI coins maken weer een mooie recovery, zeker FET en OCEAN (natuurlijk aan elkaar gelinkt gezien komende ASI merge)
Ah, Binance zegt dat de merge gaat plaatsvinden op 7 juli om 10u Neerlandse tijd. Nog maar een dikke twee weken. Ben benieuwd!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
NFA, maar ik zou voor jezelf een nieuwe target zetten voor de verkoop. Als je je inleg eruit hebt.resusaapje schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:08:
[...]
FET bijna weer op niveau. In mijn aantekeningen heb ik staan dat ik moet verkopen op $0,89. Dat moment is wel voorbij denk ik?
Ah, Binance zegt dat de merge gaat plaatsvinden op 7 juli om 10u Neerlandse tijd. Nog maar een dikke twee weken. Ben benieuwd!
De ASI token kan m.i. dé AI token worden van de komende bullmarket
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer er mis lijkt te zijn. Wat ligt er achter het linker koffiekopje? Wat is er aan de hand met de vensterbank? Wat zit er links naast de deur op de binnenplaats? etc etc etc.
Huiver...
Dit is al diversificatie, ik bedoel mensen die 100% BTC of crypto zitten, dat lijkt me gewoon niet verstandig.anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:56:
[...]
voor mij niet
Divers genoeg.
tomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:31:
[...]
Dit is al diversificatie, ik bedoel mensen die 100% BTC of crypto zitten, dat lijkt me gewoon niet verstandig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4RyRRVv9wm82jqjJTQPAHG6P.png?f=user_large)
Sowieso, stonks only go up.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
ja true. Mocht de run goed lopen, dan gaat iets van 50% btc eruit (sell orders staan er al voor groot deel). En zal dan zeker niet alles weer terug kopen in de bear. Gok dat zeker 25% daarvan in ETF's of andere bomer stonk producten gaaattomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:31:
[...]
Dit is al diversificatie, ik bedoel mensen die 100% BTC of crypto zitten, dat lijkt me gewoon niet verstandig.
Mooi inderdaad, hier ook een vakantie kiekje
[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-06-2024 10:37 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Sowieso is diversificatie van 105% van je vermogen altijd beter dan 100%.anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:56:
[...]
voor mij niet
Divers genoeg.
Wat dat betreft ben je gewoon goed bezig pik.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ligt bij Bitcoin aan het moment. Ik zit na een halving meer in crypto dan in cash.tomtom901 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:31:
[...]
Over een jaar zal er dat waarschijnlijk helemaal anders uitzien.
Verder eens uiteraard
Nadat het niet meer mag op Bybit ben ik er mee gestopt, maar heb nu toch wel weer zin om het weer op te pakken.
Daarom heb ik shitcoins!
FrambozenTaart schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:38:
[...]
Sowieso is diversificatie van 105% van je vermogen altijd beter dan 100%.
hahah jij bent scherp vandaag. Hele dikke LONG kan ik je zeggen.FrambozenTaart schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:38:
[...]
Sowieso is diversificatie van 105% van je vermogen altijd beter dan 100%.
Nee die crypto zal wel 75% zijn na die enorme Dump van de laatste weken. Ik heb die excel al maanden niet meer open gehad
Ik trade nog steeds op Bybit hoor? Je kan daar als Nederlander echter niet meer leverage traden, maar dat kan eventueel op Kucoin en vast nog wel een aantal andere exchanges.Afca_020 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:41:
Welke exchange is nu het fijnst om te traden?
Nadat het niet meer mag op Bybit ben ik er mee gestopt, maar heb nu toch wel weer zin om het weer op te pakken.
Vanaf Juli is het even de vraag of je nog BTC/USDT kan traden op Bybit, dus dat zal dan waarschijnlijk BTC/EUR of BTC/USDC worden.
Prachtig inderdaad. Dat rechterkopje is dan wel weer handig als je toch een extra vinger hebt.resusaapje schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:28:
[...]
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer er mis lijkt te zijn. Wat ligt er achter het linker koffiekopje? Wat is er aan de hand met de vensterbank? Wat zit er links naast de deur op de binnenplaats? etc etc etc.
Huiver...
Ik maak mij ook wel wat zorgen over die enorme smoothie..
Wat betreft die sell orders. Ik speel met de gedachte om dat ook al te doen. Maar voel me ook niet heel comfortabel om BTC op exchanges te hebben staan. Gebruik jij dan een veelvoud aan exchanges om het risico te spreiden?anti elppa schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:36:
[...]
ja true. Mocht de run goed lopen, dan gaat iets van 50% btc eruit (sell orders staan er al voor groot deel). En zal dan zeker niet alles weer terug kopen in de bear. Gok dat zeker 25% daarvan in ETF's of andere bomer stonk producten gaaat
Bij iets als bybit maak ik me daar niet zo druk om persoonlijk, je kan dat account goed dichtimmeren, met whitelists, MFA, maar ook door hun tier in accounts (standard, vip1-4 en pro) doet mij vermoeden dat er voldoende mensen met kapitaal zitten daar.CHRlS schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 11:08:
[...]
Wat betreft die sell orders. Ik speel met de gedachte om dat ook al te doen. Maar voel me ook niet heel comfortabel om BTC op exchanges te hebben staan. Gebruik jij dan een veelvoud aan exchanges om het risico te spreiden?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/MqaeKXsKWuA2y9wm4a3bCrnB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1F0KaNJYqFcs76MOya4TnH5e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rpa42d809ckt3teJYTz3SCaL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wLuaSbiq8y0KtqUExqXsTxmB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8c98MqIzp0QcISqT9fahHmZz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qSYaXavZp8Cp1gVv9l938VTi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/O9nIjyCX0NYfryIjrqqcXbkl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RywcBYbEcjzdfphI6NZCkk7S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UtJ2dYt4DBE0kJF8HMnojeoS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EyixLjk4ci6r4c3yV4hyilH0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qi6dcma8TQ3cju8LPvCRjX9.jpg?f=fotoalbum_large)