Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn moeder lag altijd al te pitten als we de wijk nog niet uit warenColdcat schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:20:
[...]
Als ik me goed herinner was m’n moeder altijd de navigator toen. Zonder GPS en dat soort meuk!
Toen reden we ook wel eens achteruit. Maar we kwamen altijd aan!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Tot over 4,5 jaar danVis schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:59:
Wake me up when 420k.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KOfaKZ6dSg1707QYNGLRKLL1.jpg?f=user_large)
De dip.roflexx schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:05:
Wat is dit nu weer?!
Doe n instant buy order op -10%, instant rekt…
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Binance naar de klote
Fed gaat rente zeker handhaven?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hoe snel had je deze ook klaarstaan

Zeker heb weer limits order is ingelegd op verschillende niveaus heb overdag geen tijd om te traden en dit werkt eigenlijk nog beter. Vooraf in en uitstap bepalen. Altijd een meevaller als er een order afgaat want dat is bijna altijd winst. Behalve als het doorzakt, maar dan is het even op handen zitten.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:10:
Mooi moment voor een extra DCA.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Gert Verhulsttroje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:14:
Wie hier heeft op de sell knop gedrukt?
:strip_exif()/f/image/Syyu9ce2iXYeHZehMcD7EETv.png?f=user_large)
Om het lot nog verder te tarten hier een Duvel Tripel Hop IPA aangeboord terwijl ik nog buiten in het zonnetje zit, LFG!Darrell schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:20:
Had net een hip speciaalbiertje opengetrokken. Dopje er maar weer op teruggedrukt en blikje schultenbrau gepakt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
De volgende poging gaat de 72,5k er zeker aan!
Lets go!
Duurde een paar minuutjes, maar staat er hier al op.
Zie nu overigens dat BONK en PEPE ook flink REKT zijn gegaan. Ook mooi om bij te kopen, maar nu even BTC only.
Maar ik denk dat t nog verder zakt.
Ladonna schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:26:
Jammer weer.
Maar ik denk dat t nog verder zakt.
Luister maar niet naar mij, t is maar een voorgevoel. En ik hold weer door
Te weinig fiat over om hier bij te kopen.
Damn inderdaad . Had ik dit voorzien had ik nog even zoek veel geld aan de rol toegevoegdD_Jeff schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:08:
Beste dip zo, dammm
Zoveel keuze stressTaro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:24:
[...]
Zie nu overigens dat BONK en PEPE ook flink REKT zijn gegaan. Ook mooi om bij te kopen, maar nu even BTC only.
Dan maar op % inkopen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Even subtiel mezelf quoten.Numbers schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 22:22:
Zo'n 600 bedrijven hebben al geïnvesteerd in de Amerikaanse BTC ETF'Swaaronder BlackRock in hun eigen ETF
https://cointelegraph.com...ns-investment-bitcoin-etf
[...]
En deze is ook mooi (totaal aantal dagen, niet alleen werkdagen).
[Twitter]
[Afbeelding]
Wanneer 600+ grote bedrijven zulke grote bedragen investeren in Bitcoin hebben ze vast en zeker de 4 jarige cyclus op hun netvlies. Ik geloof er niks van dat zij door de bear heen hodlen, zij beginnen met verkopen terwijl Henk en Ingrid in jubel stemming zijn. Ofwel minstens 6 maanden voor de "standaard" cyclus top. Dat suggereert Q1 2025.
Hoe staan jullie erin? Ik neig nu naar eind 2024/ begin 2025 verkopen.
Ik kan niet harderVis schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:32:
De taak is simpel: koop op rood, verkoop nooit.

Wat een mooie koersen voor sommige alts.
tenzij je een shitcoin hebt die door iedere exchange gedumpt worden: Schaakmat (oftewel, je hebt geen keus)Vis schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:32:
De taak is simpel: koop op rood, verkoop nooit.
Ik ben sowieso van plan om vanaf mei 2025 flink af te gaan bouwen richting oktober 2025, maar een normale cycle zou tot oktober 2025 lopen, dus eind 2024 al afbouwen vind ik wel heel vroeg.Numbers schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:35:
[...]
Even subtiel mezelf quoten.
Wanneer 600+ grote bedrijven zulke grote bedragen investeren in Bitcoin hebben ze vast en zeker de 4 jarige cyclus op hun netvlies. Ik geloof er niks van dat zij door de bear heen hodlen, zij beginnen met verkopen terwijl Henk en Ingrid in jubel stemming zijn. Ofwel minstens 6 maanden voor de "standaard" cyclus top. Dat suggereert Q1 2025.
Hoe staan jullie erin? Ik neig nu naar eind 2024/ begin 2025 verkopen.
Just BitcoinD_Jeff schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:35:
[...]
tenzij je een shitcoin hebt die door iedere exchange gedumpt worden: Schaakmat (oftewel, je hebt geen keus)
Yep. Het duurde hier ook een paar minuutjes. Prima moment voor mijn manuele incidentele DCA. Blijft toch lastig om elke keer weer de dip af te wachten om een mooi DCA moment te timen. Gaat toch best wat werk in zitten.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:24:
[...]
En dan blijkt het ineens een supercycle te zijn.
Of we gaan vanaf nu naar 6 cent.
NFA
Ja, maar zo werkt dat dus niettroje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:45:
[...]
Yep. Het duurde hier ook een paar minuutjes. Prima moment voor mijn manuele incidentele DCA. Blijft toch lastig om elke keer weer de dip af te wachten om een mooi DCA moment te timen. Gaat toch best wat werk in zitten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZul2yEbDrijlFD8Sv8bEWG7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sFLxid0yjeN3LiFCq6IvsRl8.jpg?f=user_large)
troje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:45:
[...]
Yep. Het duurde hier ook een paar minuutjes. Prima moment voor mijn manuele incidentele DCA. Blijft toch lastig om elke keer weer de dip af te wachten om een mooi DCA moment te timen. Gaat toch best wat werk in zitten.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GY0WlJbBMnNTOuvWlUjzHLbq.gif?f=user_large)
en weer door?
nothing stops this train
Daar heb je gelijk in, eind 2024 lijkt dan vroeg. In m'n achterhoofd blijf ik stemmetjes horen over de left translated cycle.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:37:
[...]
Ik ben sowieso van plan om vanaf mei 2025 flink af te gaan bouwen richting oktober 2025, maar een normale cycle zou tot oktober 2025 lopen, dus eind 2024 al afbouwen vind ik wel heel vroeg.
Is deze cyclus wel normaal? Dit is namelijk de eerste keer dat de ATH voor de halving doorbroken werd.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:37:
[...]
Ik ben sowieso van plan om vanaf mei 2025 flink af te gaan bouwen richting oktober 2025, maar een normale cycle zou tot oktober 2025 lopen, dus eind 2024 al afbouwen vind ik wel heel vroeg.
Oktober 2025 lijkt me nog ver weg. In de vorige cycle was dat ook na de top in mei.
Met de ETF inflow ga ik denk ik 25% lang houden. De rest tot bepaalde prijstargets of de hoeveelheid nieuw geld dat de markt in komt vanuit Henk en Ingrid.
Vanaf bepaalde moment beginnen met uitladeren.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gaan we elkaar nu ook al frontrunnen met uitstappen? Als jij in oktober begint, begin ik nu al. Have fun staying poor.Aeronaut schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:35:
Ik kijk naar okt-dec 24 als exit.
nothing stops this train
Ik ben 85% uitgestapt omdat Taro gaat uitstappen en we elkaar frontrunnen.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:54:
Wat we wel kunnen doen is met elkaar erover hebben en aangeven waarom je bijv uitstapt
Oh, zat jij ook in Aero. welkom 🤗Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:48:
[...]
Gaan we elkaar nu ook al frontrunnen met uitstappen? Als jij in oktober begint, begin ik nu al. Have fun staying poor.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Het mooie is dat nu iedereen het heeft over uitstappen, maar als we straks echt in price discovery gaan heeft men het er niet meer over. Zodra dan de eerste berichten verschijnen dat iemand is uitgestapt, komen er HFSP reacties.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:54:
Wat we wel kunnen doen is met elkaar erover hebben en aangeven waarom je bijv uitstapt
Voelt deze bull toch anders. Gevoel dat men veel minder bullish is dan andere jaren en niet kan wachten om hun coins te dumpen.
Klinkt als een plan, een soort lotgenoten praatgroep. Ik zie het helemaal voor me:Kol Nedra schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:54:
Taro: 'Ik ben zojuist voor 25% uitgestapt.'
Kol Nedra: 'Nu al? Waarom?'
Taro: 'Omdat het moest van mijn vrouw.'
VluggejapieB: *breekt in tranen uit*
Alpina: 'Als Jaapie erbij was zouden we het niet over vrouwen hebben toch?'
Taro: 'Zucht... Ja is ook zo, sorry.'
Pelox: 'Dit komt nooit meer goed, bekijk het maar met die ponzi. Ik doe de charts dicht en ga hardlopen.'
anti elppa: 'Mietjes allemaal hier. Alles is juist mega bullish, hodl.'
tomtom901: 'Kunnen jullie even op mijn baby letten? Zit in een x100, ben zo terug.'
Ik heb het gevoel dat meer mensen dan voorheen het spel beginnen te begrijpen en inspelen op de cycles. Daardoor zullen de cycles natuurlijk ook weer iets gaan afwijken van eerdere cycles, maar door bijv. ETF's kan dat juist weer in de standaard richting worden geduwd, geen instroom door Henk en Ingrid, maar wel door Joop en Marie-Louise icm BlackRock.jvel92 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:09:
[...]
Het mooie is dat nu iedereen het heeft over uitstappen, maar als we straks echt in price discovery gaan heeft men het er niet meer over. Zodra dan de eerste berichten verschijnen dat iemand is uitgestapt, komen er HFSP reacties.
Voelt deze bull toch anders. Gevoel dat men veel minder bullish is dan andere jaren en niet kan wachten om hun coins te dumpen.
Vroeger: Rode candles -> Dump it!
Tegenwoordig: Extra DCA
Uitstappen wordt ook al getimed ipv achteraf te gaan huilen.
We gaan allemaal gewoon volgens het boekje de cycle volgen, niemand maakt verlies, iedereen maakt winst, prachtig.
Zou ook een goede verklaring kunnen zijn. Al denk ik niet dat men altijd daadwerkelijk wat met die opgedane of gedeelde kennis doet. Er worden nog steeds tassen gehouden met coins van de vorige cycle, want *insert marketing praatje*.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:20:
[...]
Ik heb het gevoel dat meer mensen dan voorheen het spel beginnen te begrijpen en inspelen op de cycles. Daardoor zullen de cycles natuurlijk ook weer iets gaan afwijken van eerdere cycles, maar door bijv. ETF's kan dat juist weer in de standaard richting worden geduwd, geen instroom door Henk en Ingrid, maar wel door Joop en Marie-Louise icm BlackRock.
We gaan allemaal gewoon volgens het boekje de cycle volgen, niemand maakt verlies, iedereen maakt winst, prachtig.
Uiteindelijk gaat de greed het toch overnemen en gaan de mooie uitstap plannen het raam uit, zal deze cycle niet anders zijn
Ik ben nooit ingestapt omdat ik dit al aan zag komen.Slonzo schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:07:
[...]
Ik ben 85% uitgestapt omdat Taro gaat uitstappen en we elkaar frontrunnen.
Als in, je hebt bijna te veel gedronken, en je bent nog maar voor 75% bij bewustzijn?
Beetje een gek topic om dat te posten...
[ Voor 9% gewijzigd door Remy!!!! op 08-06-2024 00:29 ]
Pinsa schreef op zondag 2 juni 2024 @ 06:46:
[...]
Zuipen en traden ging hier nooit goed, werd altijd wakker met een kater en rektheid, hopelijk ervaar jij niet hetzelfde zometeen als je wakker word
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 08-06-2024 07:43 ]
Quests niet gedaan, teveel werk, maar de gratis 5 dollar voor 7 muisklikken natuurlijk wel.Pinsa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 06:51:
Op Coinbase staan weer gratis muntjes via Quests, betreft Ronin
:strip_exif()/f/image/NXzXmkNd3pWbr5iRIk28x5GK.jpg?f=fotoalbum_large)
Tnx voor de heads-up!
Dit inderdaad. Met de ETF’s zijn de in en uitstromen ook visueeler geworden. In combinatie met dat de bedrijven verplicht zijn om bij hun kwartaal updates significante wijzigingen in hun investeringen op te nemen zorgt ervoor dat er meer aandacht voor is. Als bedrijf zijnde wil je niet dat een ander je strategie volgt, dus vermoed dat ze daarom binnen een kwartaal zullen afbouwen. Bij kwartaal updates zouden we daarom zomaar wat turbulentie kunnen krijgen.Taro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:20:
[...]
Ik heb het gevoel dat meer mensen dan voorheen het spel beginnen te begrijpen en inspelen op de cycles. Daardoor zullen de cycles natuurlijk ook weer iets gaan afwijken van eerdere cycles, maar door bijv. ETF's kan dat juist weer in de standaard richting worden geduwd, geen instroom door Henk en Ingrid, maar wel door Joop en Marie-Louise icm BlackRock.
Wanneer ik puur naar mezelf kijk heb ik vorige run de aankopen door de bear heen gehodl. Dat is me niet zo goed bevallen

Ik hoop het! Heb eind dit jaar winst nodig om de verbouwing te financieren. Wil graag een ander kleurtje in de badkamer

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi hoor, zou een moord doen voor die badkamer.resusaapje schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:00:
[...]
Ik hoop het! Heb eind dit jaar winst nodig om de verbouwing te financieren. Wil graag een ander kleurtje in de badkamer
[Afbeelding]
Gelukkig delen we hier geen adressen…Wispe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:10:
[...]
Mooi hoor, zou een moord doen voor die badkamer.
No need. Dat neemt deze badkamer zelf wel voor zijn rekening. Kijk bijvoorbeeld eens naar de tactische plaatsing van die boiler.Wispe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:10:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Vooral die subtiele boiler en gekleurd ventilatierooster maken het helemaal af.Wispe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:10:
[...]
nice man, gelijk mijn portfolio met 8% gestegen!FrambozenTaart schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 07:17:
[...]
Quests niet gedaan, teveel werk, maar de gratis 5 dollar voor 7 muisklikken natuurlijk wel.
[Afbeelding]
Tnx voor de heads-up!
nothing stops this train
F**cking Legend.FrambozenTaart schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:15:
[...]
Klinkt als een plan, een soort lotgenoten praatgroep. Ik zie het helemaal voor me:
Taro: 'Ik ben zojuist voor 25% uitgestapt.'
Kol Nedra: 'Nu al? Waarom?'
Taro: 'Omdat het moest van mijn vrouw.'
VluggejapieB: *breekt in tranen uit*
Alpina: 'Als Jaapie erbij was zouden we het niet over vrouwen hebben toch?'
Taro: 'Zucht... Ja is ook zo, sorry.'
Pelox: 'Dit komt nooit meer goed, bekijk het maar met die ponzi. Ik doe de charts dicht en ga hardlopen.'
anti elppa: 'Mietjes allemaal hier. Alles is juist mega bullish, hodl.'
tomtom901: 'Kunnen jullie even op mijn baby letten? Zit in een x100, ben zo terug.'
En daar ging ik, letterlijk Googlen naar boek "the cycle", toen las ik het nogmaals, mogggehhhhTaro schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:20:
[...]

PS5
Idem.Wispe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:10:
[...]
Zelfmoord.
Maktub
Aardige stortbak boven het toilet.resusaapje schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:00:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Nu kunnen we echt omhoog.
Ooohhhhhhhh NU!BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:11:
De vorige ATH succesvol getest, goed zichtbaar op de 4H. Eerst met de candlebody boven de 69K gesloten en daarna de volgende candle precies de 69K aangetikt met een wick.
De WC doorspoelen mt warm water is wel heel decadent.resusaapje schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:00:
[...]
[Afbeelding]
De tijd leert of het tij keert
Shit doorspoelen gaat wel soepeler met warm water!raq schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:48:
[...]
De WC doorspoelen mt warm water is wel heel decadent.
Dat zit wel Schnorr.
En is goed om het aroma beter los te laten komen!Stukfruit schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:14:
[...]
Shit doorspoelen gaat wel soepeler met warm water!
Met een mooie winst kun je die boiler ook vervangen voor een duurzamere alternatief.resusaapje schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:00:
[...]
[Afbeelding]
Raoul Paul zegt hetzelfde einde van het jaar 30% eruit en winst nemen als het door stijgt in de zomer weer 30% en dan stacken in de bear.Aeronaut schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:35:
Ik kijk naar okt-dec 24 als exit.
Eerst moeten de alts blijkbaar nog wat rekter gaan.BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:11:
De vorige ATH succesvol getest, goed zichtbaar op de 4H. Eerst met de candlebody boven de 69K gesloten en daarna de volgende candle precies de 69K aangetikt met een wick.
Gelukkig heeft Michael diamond hands.
https://www.blockchainsto...al-zijn-bitcoin-verkoopt/
BTC was toen 62k, nu ruim 10% hoger. Alts nu grofweg 10% lager.
Substantial correction in the markets.#Altcoins dropping by 10-20%.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 7 juni 2024
Yes, I’m all-in altcoins and I feel that too. Do I sell? No. It seems a liquidity hunt.
I’m staying in my positions. If you’re having liquidity, these dips are your chances.
Stay strong.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!