[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.828 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
De bear begint wanneer we een blow-off top hebben gehad. Dus wanneer het allerhoogste niveau geklapt is
Het is ook geen rechte lijn naar beneden, af en toe krijg je weer stuiptrekkingen omhoog

De vraag is echter, nu met alle institutionele kopers of we nog een bear krijgen zoals voorheen of dat er continu koopkracht blijft komen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:25

tomtom901

Moderator General Chat
Ladonna schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:04:
Hoezo zijn jullie zo met btc en eth bezig.
De shitcoins zijn zoveel harder. Gegaan, als je daar in zou zitten kan je zelfs op de allerhoogste top meer btc kopen dan je nu al had.

Nou hold ik zelf ook een beetje btc, maar meer omdat iedereen dat doet.
Omdat een shitcoin de 0 een stuk sneller kan zien dan BTC en ETH. Shitcoins zijn gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

BeyondThunder

Lost Lightning

Zou toch even leuk zijn als we hier op zondag ochtend, met een bakkie pleur, zien dat die 70K wordt gesloopt. Dan hebben we morgen echt feest om 15:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 07:04
Even tussendoor: GLMR!

Sluipt de laatste tijd al langzaam omhoog maar vandaag +10% volgens Cointrackr.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 03-10 14:21
Ladonna schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:04:
Hoezo zijn jullie zo met btc en eth bezig.
De shitcoins zijn zoveel harder. Gegaan, als je daar in zou zitten kan je zelfs op de allerhoogste top meer btc kopen dan je nu al had.

Nou hold ik zelf ook een beetje btc, maar meer omdat iedereen dat doet.
Shitcoins zijn veel onvoorspelbaarder. Die doen het vooral goed als Bitcoin omhoog is gegaan en consolideert. Onder een heleboel andere scenario's ga je compleet rekt.

Daarom leuk voor de gamble, maar als het om wat meer geld gaat zou ik voor wat meer zekerheid kiezen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
ScuL schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:14:
De bear begint wanneer we een blow-off top hebben gehad. Dus wanneer het allerhoogste niveau geklapt is
Het is ook geen rechte lijn naar beneden, af en toe krijg je weer stuiptrekkingen omhoog

De vraag is echter, nu met alle institutionele kopers of we nog een bear krijgen zoals voorheen of dat er continu koopkracht blijft komen
Ik weet nog dat toen btc rond de 10000 kwam het heel heel hard richting 3000 ging. Vers op m'n netvlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
ScuL schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:14:

Dit vraag ik me dus ook af en dus ook of ik gedeeltelijk uit BTC moet stappen bij b.v. 140k of alles HODL'en.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ladonna schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:18:
[...]

Ik weet nog dat toen btc rond de 10000 kwam het heel heel hard richting 3000 ging. Vers op m'n netvlies.
enige keer dat het van die waarde naar 3k ging was de covid crash. Dat was geen blowoff top of wat dan ook. Was zelfs niet eens een bull markt (pre bull wellicht). Dat was een liquidity event wereld wijd. Had geen kloot met BTC te maken.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
anti elppa schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:20:
[...]

enige keer dat het van die waarde naar 3k ging was de covid crash. Dat was geen blowoff top of wat dan ook. Was zelfs niet een een bull markt (pre bull wellicht). Dat was een liquidity event wereld wijd. Had geen kloot met BTC te maken.
Nee geen covid crash, veel verder daarvoor. Toen was vechain nog gewoon vet. Rond 2018

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• UniMatrix
Het "institutioneel blijft kopen" is wel een mooi narrative om de bull te voeden en mensen te laten blijven instappen. O-) "Het gaat toch niet meer omlaag."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
UniMatrix schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:22:
Het "institutioneel blijft kopen" is wel een mooi narrative om de bull te voeden en mensen te laten blijven instappen. O-) "Het gaat toch niet meer omlaag."
d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:48

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:01:
Wat is jullie reactie als mensen aan je vragen of het nog verstandig is om in te stappen?
DYOR

Op 24k was ik het actief aan het promoten. Niemand iets mee gedaan. Nu zoeken ze het zelf maar uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 10-03-2024 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2YqCQN72hjhm5lh000L0fLV4ZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kx8kV0AKqqGNGuhVaq78kcP6.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:17

Coldcat

HODL

Wow dikke GALA! 58% gains vandaag!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 21:59
Zondagochtend hé! Zelfs de meest fanatieke cryptoboys hebben wellicht een dagje waarop ze uitslapen.

Of gewoon brak zijn van alle ATH champagne die al een poos klaar lag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:30:
[...]

DYOR

Op 24k was ik het actief aan het promoten. Niemand iets mee gedaan. Nu zoeken ze het zelf maar uit.
Dat heb ik ook een beetje. Ik roep het al zo lang...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb op 16k tegen zo veel mensen gezegd dat ze Bitcoin moesten kopen maar kreeg altijd "nah, het zal vast nog lager gaan". En nu willen mensen weten of ze nog moeten kopen.... psychologie is stug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Als ik niks gepland had lag ik nu zeker ook nog op een oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ladonna schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:21:
[...]

Nee geen covid crash, veel verder daarvoor. Toen was vechain nog gewoon vet. Rond 2018
nee dat gebeurde toen helemaal niet. In 2018 was het een normale bear markt waar we van 20k terug gingen naar 3.1k in 12 maanden. Niets bijzonders. En dat ging al helemaal niet extreem snel ofzo. Engige punt wat rap ging was de laatste duw naar beneden van 6.4 naar de bodem. Maar geen 10k hoor

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
Die dikke bnb is ook al weken stabiel en gestaag aan het stijgen. Nog 26% tot ath.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:12
Als mensen nu vragen moet ik het kopen zeg ik, je bent te laat voor BTC, ETH en de rest, maar nog vroeg genoeg voor de kat van Vitalik.
Moon soon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:36:
Wow dikke GALA! 58% gains vandaag!
Net wat winst gepakt om wat inleg eruit te halen (dat was m'n plan, dus maar aan houden)

Als ik kijk naar m'n shitcoins kijk is het zeker waar dat je stil moet zitten en met je klauwen van de bags moet afblijven. En bijkopen als het omlaag gaat. Alles wat lange tijd onderin de portefeuille hing, en ik wilde verkopen staat nu bovenaan met dikke groene candles. Datgeen waar ik het naar zou omzetten hangt nagenoeg stil.

Dit gaat natuurlijk niet op voor nieuwe munten, maar daar is het risico nog een stuk hoger. Iedere coin krijgt z'n kans in een markt als deze. Misschien dat het 1 of 2 maanden kost. Alles pumpt op een gegeven moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
ETH gaat de 4.000 aanvallen vandaag.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

70k+ wieklie kloos in the making.

Worden mooie headlines op moondaymorning.

[ Voor 41% gewijzigd door Darrell op 10-03-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:49
Btc $100k over een maandje of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:44
Lazy Sunday mooning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dacuuu schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:59:
Btc $100k over een maandje of 3.
Van $20k naar $40k was + 100%. Dit kostte ongeveer een maand.

Van $60k naar $100k heb je maar een +67% nodig.... Fuck we staan al op 70k (vorig weekend was het 60k level)... 43% nodig.

De bedragen zijn absurd hoog, maar de percentages niet!

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 10-03-2024 10:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
In mn shitcoin porto van 25 muntjes uit de top100 staat Cardano onderdaan.

Heeft dat gebash hier toch nog zin gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-10 20:09
Mannen,

Ik heb gister op advies van een viavia een guur shitcointje gekocht genaamd Shido. Een behoorlijk intens gebeuren met functionele app, actieve community en alles maar krabbelen nu op van een hack, een leuke kans om in te stappen leek me.

Anyway, de vraag... ik heb gekocht via hun website dmv trustwallet en zie op etherscan dat ik coins gekocht heb en de transactie geslaagd is. Tot zover ken ik het van andere gure projecten, even de coin toevoegen en je kunt je balance zien in trustwallet.
Gek genoeg heb ik de coin toegevoegd maar zie ik buiten etherscan niet een balans verschijnen.

Heeft een van jullie ervaring met deze coin en dezelfde issues?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

WarsemaW schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:13:
Mannen,

Ik heb gister op advies van een viavia een guur shitcointje gekocht genaamd Shido. Een behoorlijk intens gebeuren met functionele app, actieve community en alles maar krabbelen nu op van een hack, een leuke kans om in te stappen leek me.

Anyway, de vraag... ik heb gekocht via hun website dmv trustwallet en zie op etherscan dat ik coins gekocht heb en de transactie geslaagd is. Tot zover ken ik het van andere gure projecten, even de coin toevoegen en je kunt je balance zien in trustwallet.
Gek genoeg heb ik de coin toegevoegd maar zie ik buiten etherscan niet een balans verschijnen.

De eerste hit op google geeft een Shido (new) en Shido (old). Heb je het juiste adres toegevoegd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Don Guacamole schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:53:
Als mensen nu vragen moet ik het kopen zeg ik, je bent te laat voor BTC, ETH en de rest, maar nog vroeg genoeg voor de kat van Vitalik.
Moon soon!
Maar ff serieus hè.. een poezen meme coin, de eerste in zijn soort. Vitalik heeft hem approved. 1 miljard supply maar, en nog niet eens 100 miljoen MC op dit moment.

Dit kan wel eens de eerste meme coin gaan worden in de top 20 met dubbele digits.

Maarja, wie is zo gek om een katten plaatje te kopen voor 1 euro, laat staan 10 euro?

We hebben de gekte nog voor ons zullen we maar zeggen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Nog mensen die in RNDR zitten hier?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ud8ZOEoQQ1dmiEwNGY9pflmR2vA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKCyWLKrViOe6q1EK4J9Ao6b.jpg?f=fotoalbum_large

Dat rendier gaat ook echt hard. Dikke gains voor de holders. Near zie ik niet als AI dus het zal tussen RNDR en TAO gaan.

Dat gezegd zijnde heb ik mijn Uniswap opgeschoond en meer TAO gekocht. Van 30 dollar tot 700 dollar dus afgelopen jaar.

ETH bag is ook voldoende en BTC verkoop ik niet.

(Smh,qubic en de memecoin heb ik ook nog)

Now we wait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Matthias87 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:19:
Nog mensen die in RNDR zitten hier?
Toevallig _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34
Wat is jullie reactie als mensen aan je vragen of het nog verstandig is om in te stappen?
Onafhankelijk van de koers: high risk high reward, je moet het zelf weten maar doe het alleen met geld wat je kan verliezen.

Begin eens met Bitcoin en misschien Ethereum en pas op met al het andere, zie dat als een staatslot.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
Coldcat schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:17:
[...]

De eerste hit op google geeft een Shido (new) en Shido (old). Heb je het juiste adres toegevoegd?
Hoe simpel kan het zijn, na de hack dus een nieuwe coin uitgerold.... thanks man

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:20
Dan zeg ik: “Nee joh, je bent veel te laat”
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8emO8lYuFdLn-U4jdzovP3SH6EM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AGhQZrRzvV6s99LMMt6aUlgO.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 18:33

NeoflexNL

Forever young

Have fun staying poor

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:29
+1

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
GPU$GPU This is the oil of AI, vr, AR, Gaming... The demand of GPU will be huge in the future... It is like buying Nvidia stock in 1 dollar... This is a once in a time opportunity to become wealthy..

#Gpu node ai holders are future millionaires..

👑🚀💎 1GPU=1GPU

_O- Clown world. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
VWAP houdt ons up, ik ben long. De vriendin wil een Peugeot 2008 dus ff m'n best doen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_QD_eSAoQIl2vUoTbJoqytPzHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GoAedDLDOyrJK9BJwhudlo3r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat ik aangeef: Er is een grote kans dat Bitcoin nog verder stijgt en dan is het inderdaad nog een optie (verstandig wil ik niet zeggen) om in te stappen, mits je binnen een bepaalde periode wel je winst gaat nemen.

Maar eigenlijk moet het antwoord zijn: Dat moet je zelf besluiten en ps. hier is mijn referral linkje.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ja! Hij is al aardig gegaan laatste tijd maar ik voorzie meer. Ben er ook even ingedoken. Hoe men RNDR kan gebruiken. Of het goed werkt en laagdrempelig is.

Ben momenteel bezig om mijn eigen 4090 te onboarden via https://cloud.io.net/cloud/home
Beetje research op het product. Als ik er enthousiast van wordt stap ik met een aardig flufje in.

Het werkt overigens ook al met StableDiffusion. Die basis ligt er al. Behoefte voor rekenkracht wordt alleen maar groter wat dat betreft dus ik ben voorzichtig optimistisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:42:
VWAP houdt ons up, ik ben long. De vriendin wil een Peugeot 2008 dus ff m'n best doen :+

[Afbeelding]
Geen moment te vroeg zie ik alweer :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kg37ECjLCVQPHHfnHse7M2FVeb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7bfX02Nfcd6ooGwTzQiEIlWI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 08:13

troje

was here!

Standje 69 brengt BTC’s bipolaire karakter naar voren.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Denk dat sowieso iedereen hier ondertussen al in (virtuele) profit staat. Ik vind dat mooi.

Ook de

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pACg-_uGDvWer5BDPRjmdhdszk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zQhD1R4PLiAHxffoolXfzGOp.gif?f=user_large

Holders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
@tomtom901 Waar blijft mijn TA verzoekje van Astar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:47:
@tomtom901 Waar blijft mijn TA verzoekje van Astar?
_O- Ik moet er nog 2 man, maar zal hem ff noteren voor als ik tijd/zin heb. Ben nu even met mijn eigen portfolio aan het spelen. :7

[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 10-03-2024 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:47:
Denk dat sowieso iedereen hier ondertussen al in (virtuele) profit staat. Ik vind dat mooi.

Ook de

[Afbeelding]

Holders
BEAM heeft mij even pijn gedaan. Maar mijn huidige shitcoin PF zegt Fuck BEAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

WarsemaW schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:13:
Mannen,

LOL Shito, ik zat hier in voordat de hack plaatsvind. Met een kratje Bavaria.
Maar ik heb hier absoluut geen vertrouwen meer in.
En via Uniswap ben je al $100 aan fee kwijt, dus DCA heet voor mij ook 0,0 zin. (In een 100x geloof ik niet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUtoI_7-X0SPTPNdyUed_NPEy7g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9sOMGk3KujS2DLpUsS4uMTAb.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:11
Grappig hoe iedereen denkt dat we naar 100k of hoger gaan, maar relatief terughoudend zijn wat betreft nu nog aankopen doen. We gaan toch nog veel hoger?

Afhankelijk van of iemand zijn tijdshorizon lang genoeg is zou ik aanraden om te de DCA'en in BTC en ETH. Bij rode dagen zoals afgelopen week een -10% in een kwestie van uren, zou ik dan een extra lumpsum inleg doen. Maar als iemand even snel een 10x wilt maken, zou ik het ze afraden.

Reden waarom ik dit aanraad is simpel. Voor BTC zitten we nog rond de oude ATH en voor ETH zitten we er nog onder. Geen enkele garantie dat we in de volgende bear market (ver) onder de huidige prijzen kunnen kopen. Door te wachten loop je nu de potentiële run naar +100k mis en vervolgens ligt de bodem in de bear mogelijk rond de huidige prijzen, waardoor je alsnog niet lager kunt inkopen.

Over het algemeen: van uitstel komt afstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Op naar de $70k weer.
Lekker zondagje zo hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:47:
[...]

_O- Ik moet er nog 2 man, maar zal hem ff noteren voor als ik tijd/zin heb. Ben nu even met mijn eigen portfolio aan het spelen. :7
Jij vroeg zelf om verzoekjes. :) Ik dacht laat ik daar nu eens mijn sell or not to sell vanaf hangen.....Nog 7 dagen en dan komen ze uit staking. (Grap van de sell or not to sell uiteraard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Jij vroeg zelf om verzoekjes. :) Ik dacht laat ik daar nu eens mijn sell or not to sell vanaf hangen.....Nog 7 dagen en dan komen ze uit staking. (Grap van de sell or not to sell uiteraard)
Haha, ja, maar er kwamen er al gelijk een hoop. Ik ken eigenlijk heel dat ASTR niet moet ik zeggen, dus zal er even induiken voor je. Die andere dingen (DOT/SOL/FET) heb ik ook in mijn mandje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:48:
[...]

BEAM heeft mij even pijn gedaan. Maar mijn huidige shitcoin PF zegt Fuck BEAM.
Hier ook hoor. Maar je hebt van die rancuneuze figuren die iemand anders de gains dan niet gunnen in dit wereldje.

Iedereen moet hier gewoon smerig gains krijgen :9B of dat nu in Bitcoin, TAO, Opsec of DOT is boeit mij verder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:55:
[...]
Hier ook hoor. Maar je hebt van die rancuneuze figuren die iemand anders de gains dan niet gunnen in dit wereldje.
Vooral de mensen buiten dit wereldje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:51
Discovery mode in 3.. 2...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
CryptoFace is ook weer lekker aan het harken vandaag:

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Het is heel tekenend hoe dun die wicks naar beneden (icm volume) zijn, er is (zelfs) op deze levels veel buying pressure.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prjq4pzUozih0O0LBx5flT3hBPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EALPdobDu00evkJ3hjn2LkmV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:00:
Het is heel tekenend hoe dun die wicks naar beneden (icm volume) zijn, er is (zelfs) op deze levels veel buying pressure.
[Afbeelding]
Ja die gast heeft echt balls of steel. Dat market cipher schijnt wel mooi te zijn, ik zit nog in een paar andere groepen waar veel mensen dat hebben. Weet nog niet of ik het worth vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49QJv1jCPaib-FK1osO1wmPVuTU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6MtrLcTRLQuxElPljBKcK7RN.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Heerlijk gevecht om die 70k...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OeT-kIf5VCmvJVmi6OI3OdMLgqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztHZMNZe3wL1y6PYo9s5xiJR.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:15
Wil best die gure erc-20 muntjes kopen zoals poes van Vitalik, maar geen zin in dure fees en wrapped eth. Dan maar wachten totdat ze gelist zijn op een gure exchange zoals tradeorgie tradeogre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
BeyondThunder schreef op zondag 10 maart 2024 @ 10:48:
[...]

LOL Shito, ik zat hier in voordat de hack plaatsvind. Met een kratje Bavaria.
Maar ik heb hier absoluut geen vertrouwen meer in.
En via Uniswap ben je al $100 aan fee kwijt, dus DCA heet voor mij ook 0,0 zin. (In een 100x geloof ik niet)

[Afbeelding]
Het is bij bij een kratje palm gebleven en een fles Texels aan fees inderdaad🙃 met vrijwel alles in het leven komt mijn lijfspreuk weer van pas: We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

[Afbeelding]
Kun je hier wat meer duiding aan geven? Zo te zien zit je op de 5m chart van bybit. Als ik op Kraken deze indicator op dat timeframe zet zie ik niet hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

baba420 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:03:
Wil best die gure erc-20 muntjes kopen zoals poes van Vitalik, maar geen zin in dure fees en wrapped eth. Dan maar wachten totdat ze gelist zijn op een gure exchange zoals tradeorgie tradeogre.
Verplaats die gure diarree dan wel gelijk naar jouw eigen (web)wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:12
baba420 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:03:
Maak een account op XT.com. Daar kan je ze met usdt gewoon kopen.
Sinds kort daar al gelist.

Ik hoorde overigens rumors over een binance listing.. maar nfa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Over een uurtje vlieg ik naar Toronto. Zonder wifi. Een leuk moment om 8 uur niet naar de koers te kunnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JPS schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:04:
[...]

Kun je hier wat meer duiding aan geven? Zo te zien zit je op de 5m chart van bybit. Als ik op Kraken deze indicator op dat timeframe zet zie ik niet hetzelfde.
Dat kan kloppen, die indicator is een VWAP (volume weighted average price). Die beweegt dus mee met het volume en dat is per exchange anders. Voor zover ik weet zit het meeste volume op bybit, dat is dus ook waar ik trade, en de TA op maak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:06:
Over een uurtje vlieg ik naar Toronto. Zonder wifi. Een leuk moment om 8 uur niet naar de koers te kunnen kijken
En bij aankomst staan we op 100k. *O*

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05:58
Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:06:
Nice man! Heb je een zitplaats deze keer?!

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:09:
[...]

En bij aankomst staan we op 100k. *O*
Ik denk dat ik dan voor het eerst een upgrade naar businessclass overweeg op m'n aansluiting

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_ylkhUQR6zwSvdS_LzIImKnqu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qn6MO3oWDB02f9ho8ZbRa8al.png?f=fotoalbum_large

Even wat ETH hopium op de zondagochtend. Supply van ETH is sinds de merge afgenomen met ruim 424k ETH. Nu de bull is begonnen zal de ETH supply alleen maar harder afnemen, omdat iedereen volop aan het shitcoinen is en dan moet NFT season nog beginnen.

Tegelijkertijd wordt er steeds meer ETH in staking gezet, locked men het in re-staking protocollen als EigenLayer of wordt het gebruikt als onderpand om te lenen. Hierdoor is er steeds minder ETH supply beschikbaar om te kopen. Tijdens de vorige bull was ETH nog niet deflationair, waardoor er elke dag nieuwe supply bij kwam dat weer opgekocht moet worden.

Als in mei de de ETF wordt goedgekeurd, komt daar flink wat koopdruk bij. Verwacht dat ETH daarom nog wel explosief kan gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zie op ByBit wel de Margin x10 optie bij Spot trading. Automatisch wordt Cross geselecteerd en krijg ik een melding dat ik iets moet accepteren. Als ik dat accepteer krijg ik de melding dat ik geen Isolated mode mag gebruiken. Helemaal prima, maar ik kan dus ook geen Cross gebruiken, want dan krijg ik een pop-up.

Zijn er nu mensen uit NL die wel Cross x10 bij Spot trading kunnen gebruiken, of lukt het jullie ook niet?

Ja ja, ben op de hoogte van de wijzigingen en mail, maar heb het gevoel dat sommigen deze optie nog wel kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:11:
Ik zie op ByBit wel de Margin x10 optie bij Spot trading. Automatisch wordt Cross geselecteerd en krijg ik een melding dat ik iets moet accepteren. Als ik dat accepteer krijg ik de melding dat ik geen Isolated mode mag gebruiken. Helemaal prima, maar ik kan dus ook geen Cross gebruiken, want dan krijg ik een pop-up.

Zijn er nu mensen uit NL die wel Cross x10 bij Spot trading kunnen gebruiken, of lukt het jullie ook niet?

Ja ja, ben op de hoogte van de wijzigingen en mail, maar heb het gevoel dat sommigen deze optie nog wel kunnen gebruiken?
Ik heb geen x10, wel x3, en dat gaat (orders gaan door). x10 kan ik wel selecteren zonder foutmelding. Heb je wel assets als collateral aangevinkt in de unified trading portfolio?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4_qCt_rACSdtPkeZaWJWgKfago=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1gRmD4SZwnkgN2w2fuyGq2u5.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:51
Tijd voor de 1s chart op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:13:
[...]

Ik heb geen x10, wel x3, en dat gaat (orders gaan door). x10 kan ik wel selecteren zonder foutmelding. Heb je wel assets als collateral aangevinkt in de unified trading portfolio?
[Afbeelding]
Ik heb het denk ik al gevonden, brb :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZIR4mhbVP1L3UE-LVMbq5LVavY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WdUkNHtNbgJxngYOHaz8JIPI.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat ik dan voor het eerst een upgrade naar businessclass overweeg op m'n aansluiting
[Henk en Ingrid modus]
Toronto is 5 uur vroeger dan hier dus als we stijgen geven wij het wel door en dan kun je de markt voor zijn!
[/Henk en Ingrid modus]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIB7jjuzRei1UYkpuhWQy4L1Ugg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A0pzA0FHy54sVZEXiw6gks2U.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:50

WhySoSerious

Be the change.

Machtig hoe BTC langzaam richting de 70K kruipt zonder problemen. Straks grote groene paal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
70k op de perpetuals gehit (bybit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
WhySoSerious schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:15:
Machtig hoe BTC langzaam richting de 70K kruipt zonder problemen. Straks grote groene paal?
Mooi om te zien idd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Dit duurt niet lang meer jongens, even consolideren hier en dan wat liquiditeit gaan pakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:36

[Afbeelding]
Gratis tip:

De 208 doet het ook meer dan prima en is 20% goedkoper (op elk vlak!).
Die 20% kan dan weer mooi gebruikt worden als herinvestering voor een andere 208 over een paar jaar

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Gratis tip:

De 208 doet het ook meer dan prima en is 20% goedkoper (op elk vlak!).
Die 20% kan dan weer mooi gebruikt worden als herinvestering voor een andere 208 over een paar jaar
We hebben een 208 (in die vette gele kleur), maar daar past de kinderwagen niet goed in. En het is een handbak, en door fysieke beperking mag ik zelf alleen automaat rijden. :'(. We verwachten ons eerste kleintje in juni. Ik denk dat ik hem Satto noem ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:16:
PAAL 0.80 USD aangetikt met +29% vandaag, de grootste in mijn pf na BTC & ETH.

Zal eerlijk zijn dat ik twijfel om BTC en ETH ook naar al die altcoins om te zetten, wat gaat dit hard, pfoe...

Voorheen was mijn PF echt veel groter dan vandaag, maar door veelvuldig gebruik te maken van de Binance Card voor mooie en nuttige spullen, super mooie vakanties, de aanschaf van een auto (3 BTC exact 1 jaar geleden) is mijn pf nu na de bearmarket wel op een nieuwe high (geen ATH), maar veel kleiner dan dat die had kunnen zijn als ik andere keuzes had gemaakt.

Maar ik sta nog steeds achter al die keuzes, je leeft maar één keer. HODL.
Zijn er nog nadelen verbonden aan zo'n binance card, welke (grote) bedrijven accepteren dit? Ik ben op zoek naar alternatieven om te betalen met crypto, los van uitbetalen via een exchange naar je eigen bankrekening. Ik hoorde ook iets over cadeaukaarten kopen voor bijv bol.com

Ik vind het lastig om hier goede informatie over te vinden, je weet nooit wat klopt en betrouwbaar is via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:16:
Voorheen was mijn PF echt veel groter dan vandaag, maar door veelvuldig gebruik te maken van de Binance Card voor mooie en nuttige spullen, super mooie vakanties, de aanschaf van een auto (3 BTC exact 1 jaar geleden) is mijn pf nu na de bearmarket wel op een nieuwe high (geen ATH), maar veel kleiner dan dat die had kunnen zijn als ik andere keuzes had gemaakt.
Ja herkenbaar, al moet ik zeggen dat de FOMO (en greed) soms wel lastig is :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:19:
[...]

We hebben een 208 (in die vette gele kleur), maar daar past de kinderwagen niet goed in. En het is een handbak, en door fysieke beperking mag ik zelf alleen automaat rijden. :'(. We verwachten ons eerste kleintje in juni. Ik denk dat ik hem Satto noem ofzo.
Gefeliciteerd man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Blijft maar tegen 69.999 hangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:13:
[...]

[Afbeelding]
Ik kan inmiddels wel de x10 optie gebruiken, moest bij >20 pairs de short en long leverage aan elkaar gelijk stellen :)

Vinkje staat, maar kan ik dus nu ook BTC als colleteral inzetten of alleen USDT? Ik lijk alleen USDT in te kunnen zetten en ik wil natuurlijk extra BTC vergaren, niet extra USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:22:
[...]

Ik kan inmiddels wel de x10 optie gebruiken, moest bij >20 pairs de short en long leverage aan elkaar gelijk stellen :)

Vinkje staat, maar kan ik dus nu ook BTC als colleteral inzetten of alleen USDT? Ik lijk alleen USDT in te kunnen zetten en ik wil natuurlijk extra BTC vergaren, niet extra USDT.
Volgens mij is de spot niet inverse, helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
@tomtom901 Wij hebben een 5008... zeer fijne wagen met veel ruimte (hebben we ook nodig met 2 kids)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppiOVDSa3D78-SRjuRP-9ApSvDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h1LvMbNpSbv5xIWLgv3WD2Ab.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:23:
[...]

Volgens mij is de spot niet inverse, helaas.
Heb nieuwe vinkjes gevonden :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6vuIOVZBp9hAfEW1Wj8KkaAoAE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8RIKhVuddqSvvDo8s3QCRyhv.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

_O- Gefeliciteerd kerel mooi vooruitzicht.
Vita is ook een leuke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:36
[...]

Wat dacht je: Ik neem vast een kinderwagen a-la de yanks', want m'n pf gaat echt m00n? :P

naja.. lang verhaal kort: het is alsnog goedkoper om een compacte stationwagen (clio bijv) te zoeken dan een hoog hok
Effin: sterkte alvast !

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
70k weer aangetikt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
@Taro, ik ben wel benieuwd hoe jij Binance nog kan gebruiken. En als je daar in het openbaar geen uitleg over wilt geven snap ik dat ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:24:
[...]

Heb nieuwe vinkjes gevonden :)
[Afbeelding]
Ja, alleen;
Traders can choose whether or not to use certain assets as collateral. Only the USD value of the selected collateral assets will be used as position margin in Spot Margin and Derivatives trading.
Dat interpreteer ik als dat je altijd de value in USD krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:26:
@Taro, ik ben wel benieuwd hoe jij Binance nog kan gebruiken. En als je daar in het openbaar geen uitleg over wilt geven snap ik dat ook hoor :)
Ik kan Binance niet meer gebruiken. Zal wel in relatie zijn tot de Binance Card vraag hierboven? Die heb ik niet meer, ik zei ook "Ik heb tijdens de bearmarket de Binance Card ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 11:27:
[...]

Ja, alleen;

[...]

Dat interpreteer ik als dat je altijd de value in USD krijgt?
Klopt.

Welke optie gebruik jij?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2VptimrCjyPxCzLGYrV___hjoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hL0ISihiiTdGuihwVxdig4K2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
Nm, ik ben in de war geloof ik. Sorry, ik heb gister een IPA gehad terwijl ik daar helemaal niet van houd.
Pagina: 1 ... 19 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!