A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zie het horizontale level van 71.4 ook nog wel als een dingetje. Op de daily best sterk te zientomtom901 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:00:
[...]
Die is gesloten, volgende hobbel is 70.6-70.7. Daarna zie ik een nieuwe poging op de ATH wel gebeuren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Thanks voor de suggestie, maar dat heb ik idd al geprobeerd en werkt helaas niet.FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:00:
[...]
Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is in Trustwallet een cross chain swap, paar euro BNB BEP20 op je Trustwallet zetten en dan binnen Trustwallet een cross chain swap naar je eigen BEP2 adres.
Weet niet zeker of dit nog werkt maar omdat je spreekt over een paar k aan BEP2 tokens is het wellicht het proberen waard.
Misschien heb je dit al geprobeerd en werkt het niet meer, maar dan is het tenminste gezegd.
/f/image/ZsdkRRZHYbKmmCbPeqE3KD2g.png?f=fotoalbum_large)
Happy trading all
Ik zie hem, maar als je dit als een grote range chart dan is het opzoeken van de range high (ATH) de volgende logische stap. Ben benieuwd wat er gebeurt als we daar zijn, ik heb hem wel op de charts staan.anti elppa schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:02:
[...]
Ik zie het horizontale level van 71.4 ook nog wel als een dingetje. Op de daily best sterk te zien
Alleen m'n inleg er uit na 100% winstPinsa schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 16:01:
[...]
Volges mij heeft @Ladonna spijt dat ze laatst is uitgestapt, achja winst is winst niet meer naar omkijken![]()
De Japanse Bitcoin noemen ze Jamsy toch wen 69k?
Dus spijt niet, wel jammer omdat het meer had kunnen zijn
Er is zo’n wildgroei aan alts, dat eigenlijk vooral het nieuwe spul (meme troep en andere shitcoins) een beetje serieus pumpt.poekiepoes12 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:24:
Die alts willen nog niet écht mee hè
Maar als Bitcoin even doortrekt naar 74k, dan zullen de gure alts ook wel bijtrekken.
BNB doet wel mee, die gaat een ATH kweken deze week!poekiepoes12 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:24:
BTC gaat in juni ook een ATH neerzetten.
nothing stops this train
Lol. Btc +2%. BNB +6%. Cake +7%. Sol +3%. Astr +6%. Glmr +6%.poekiepoes12 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:24:
Ja en die andere 3000? Tuurlijk zijn er een paar die het leuk doen.knakworst schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:48:
[...]
Lol. Btc +2%. BNB +6%. Cake +7%. Sol +3%. Astr +6%. Glmr +6%.
BTC gaat weer richting ATH en Astr op 50% van ATH.
Had verwacht dat de alts toch wel wat harder omhoog zouden gaan maargoed nog geen altcoin season houd ik mezelf dan maar voor
Als BTC morgen weer -2% doet staat Astr lager dan vanmorgen. Zo gaat het week in week uit de laatste tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door poekiepoes12 op 04-06-2024 19:12 ]
Ik denk dat we geen altseason meer krijgen.poekiepoes12 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:11:
[...]
Ja en die andere 3000? Tuurlijk zijn er een paar die het leuk doen.
BTC gaat weer richting ATH en Astr op 50% van ATH.
Had verwacht dat de alts toch wel wat harder omhoog zouden gaan maargoed nog geen altcoin season houd ik mezelf dan maar voor
Als BTC morgen weer -2% doet staat Astr lager dan vanmorgen. Zo gaat het week in week uit de laatste tijd.
In 2017 waren er fools. Zoals ik. Met duizenden NLG.
In 2021 waren er greater fools. Zoals ik. Met tienduizenden CRO.
In 2024 heb ik vrijwel alleen bitcoin. Er zijn geen greater greater fools meer te vinden voor je bags.
Eens, zie de blauwe historische lijn: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"anti elppa schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:02:
[...]
Ik zie het horizontale level van 71.4 ook nog wel als een dingetje. Op de daily best sterk te zien
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Van harte, mooie groene dagTaro schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:18:
[...]
Eens, zie de blauwe historische lijn: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Thx, zo zie ik ze graag
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik verwacht weinig van dat level, maar we zullen zienTaro schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:18:
[...]
Eens, zie de blauwe historische lijn: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Van harte! Weer een jaar wijzer 😀Taro schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:18:
[...]
CRO heeft het toch wel lekker gedaan dacht ik toen? Gekocht op 8 cent, naar 99 cent zien stijgen en heb het verkocht tussen 50 - 80 cent oid.knakworst schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:17:
[...]
Ik denk dat we geen altseason meer krijgen.
In 2024 heb ik vrijwel alleen bitcoin. Er zijn geen greater greater fools meer te vinden voor je bags.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Voor enkele coins heb ik een buy low sell high gedaan. Bij CRO heb ik een buy high en hodl tot de gladiolen gedaan rond de 70 cent.Nopheros schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:25:
[...]
CRO heeft het toch wel lekker gedaan dacht ik toen? Gekocht op 8 cent, naar 99 cent zien stijgen en heb het verkocht tussen 50 - 80 cent oid.
Er is nog wel een alt season, maar er zijn te veel alts (zie onderstaande chart en dit is exclusief Solana) waardoor niet meer letterlijk elke alt een 10x neerzet zoals vorige cycle.knakworst schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:17:
[...]
Ik denk dat we geen altseason meer krijgen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
[ Voor 25% gewijzigd door Guere op 04-06-2024 19:54 ]
van harte!!!
Happy one!
Welk speciaal biertje trek je hiervoor open?
Respect voor jou inzichten en vaardigheden om iedereen hier wat bij te leren.
Drink er een IPA op vanavond, maar dat zou ik toch al doen om de groene palen te vieren 😜🍻
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Van mij net zo oud als de top van btc dit jaar!
Als mijn pf nog een x5 doet dan ben ik het mannetje. Dan heb ik deze bull uitgespeeld. Maar met een x3 ben ik ook meer dan tevreden. Dus mijn eisen zijn niet al te hoog voor een alt season. Normaal gesproken zou zoiets moeten lukken maar ik ben er niet helemaal gerust op. Baal nog steeds dat ik mijn ATH van maart niet tijdig heb verzilverd. Dan was het nu een stuk makkelijker geweest.jvel92 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:38:
[...]
Er is nog wel een alt season, maar er zijn te veel alts (zie onderstaande chart en dit is exclusief Solana) waardoor niet meer letterlijk elke alt een 10x neerzet zoals vorige cycle.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom neem je daar die long, just curious.PlanR schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:25:
71.2 gaat de long aan, stop op 70.5
PlanR schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:25:
71.2 gaat de long aan, stop op 70.5
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, snap ik van je ATH in maart. Winst nemen blijft lastig soms. Een 3x moet er nog wel inzitten. Hoop op nog hetzelfde en om die reden het aandeel alt’s in mijn PF ook afgebouwd richting BTC en ETH. Wil niet met een giga rode dildo wakker worden. Nu om mijn degen fix binnen te krijgen aan het yield farmen met gedeelte van mijn ETH.zwembroek schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:14:
[...]
Als mijn pf nog een x5 doet dan ben ik het mannetje. Dan heb ik deze bull uitgespeeld. Maar met een x3 ben ik ook meer dan tevreden. Dus mijn eisen zijn niet al te hoog voor een alt season. Normaal gesproken zou zoiets moeten lukken maar ik ben er niet helemaal gerust op. Baal nog steeds dat ik mijn ATH van maart niet tijdig heb verzilverd. Dan was het nu een stuk makkelijker geweest.
Op 5 maart was de hoogste koers 69.170 USD namelijk.
Welke alts heb je in btc omgezet?jvel92 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:57:
[...]
Ja, snap ik van je ATH in maart. Winst nemen blijft lastig soms. Een 3x moet er nog wel inzitten. Hoop op nog hetzelfde en om die reden het aandeel alt’s in mijn PF ook afgebouwd richting BTC en ETH. Wil niet met een giga rode dildo wakker worden. Nu om mijn degen fix binnen te krijgen aan het yield farmen met gedeelte van mijn ETH.
ook wel lekker trippie vloertje met dat gezicht rechts erin. En nee, ik heb geen doosje truffels naar binnen gefietst. Het is pas dinsdagDon Guacamole schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:26:
Gefeliciteerd Taro!
Ik zou zeggen, trakteer maar op $cake, maar aangezien dat niet veel soeps is, doe maar wat ai cake.
Ps, geen tenen of vingers tellen..
[Afbeelding]
WIF volledig verkocht. SOL, JTO en AIOZ gedeeltelijk verkocht. Voor meer BTC en ETH.
Betekent overigens niet dat ik bearish ben. Maar ik zat er vroeg in en hoef daarom de top niet af te wachten. Hierdoor is voor mij nu de upside beperkt in vergelijking met de eventuele downside.
Zo, hier ga ik dus helemaal van trippen.X21r schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:37:
@Taro gefeliciteerd,Jouw lijnen zien er beter uit dan deze.[Afbeelding]
Zelfs zonder die truffels van @anti elppa
Kon het niet laten deze mooie taart voor je te bakken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lpPUMO6QXvT9KvzI9IYFllEA.png?f=user_large)
p.s. riemen vast, ik voorspel een gods gruwelijke rode candle
[ Voor 10% gewijzigd door Bartje-bart op 04-06-2024 21:51 ]
Ja hallo...Bartje-bart schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:44:
p.s. riemen vast, ik voorspel een gods gruwelijke rode candle
Zero.
Just reporting back om te zeggen dat dit gelukt is. Heb via via iemand kunnen vinden die nog old school BNBtjes had, vervolgens mn coins weg kunnen sluizen.Beempje schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 17:25:
Is er iemand hier die nog een restje BNB heeft op de BNB Beacon Chain? Ik had even gemist dat die ging sunsetten, dus ik zit nu nog met coins op de Beacon Chain maar niet genoeg BNB meer voor de fee om ze weg te migrerenHet is niet meer mogelijk om BNB te storten/overmaken vanaf andere chains, dus ik kan nu m'n coins niet meer migreren.
Beetje zonde als straks een paar k aan muntjes down the drain gaat... Als iemand iets kan betekenen hoor ik dat graag! (via PM)
Bedankt voor het meedenken!
Mooi dat het gelukt isBeempje schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:00:
[...]
Just reporting back om te zeggen dat dit gelukt is. Heb via via iemand kunnen vinden die nog old school BNBtjes had, vervolgens mn coins weg kunnen sluizen.
Bedankt voor het meedenken!
We hadden toch iets afgesproken over deze foto...FrambozenTaart schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:06:
@Taro van harte!
[Afbeelding]
Vanavond helemaal naar de getver.
Zero.
Ja dat snap ik wel, je ziet er uit alsof je al een hele tree schultenbrau op hebt......en dat na een half blikPelox schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:07:
[...]
We hadden toch iets afgesproken over deze foto...
Wilde periode moet volgensmij nog zelfs komen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hij heeft jou toch links uit beeld gehaald? Die benen zou ik mij niet teveel zorgen over maken.Pelox schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:07:
[...]
We hadden toch iets afgesproken over deze foto...
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 04-06-2024 22:26 ]
Uhhhh Tuesday Truffle day!!!!anti elppa schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:32:
[...]
ook wel lekker trippie vloertje met dat gezicht rechts erin. En nee, ik heb geen doosje truffels naar binnen gefietst. Het is pas dinsdag
Ernstig ditAlpina schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:27:
Nu je het zegt Elppa.
[Afbeelding]
Full sprookjesboom Efteling style
[Afbeelding]
Tijd voor weekend.
Ja echt he? Hoe komt ie erop.
Niet vanzelf!Bartje-bart schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:42:
Waar hout het op......
Als binance nog in Nederland actief was had ik een dikke bag gehad voor de launchpads! Gratis extra coins!Kol Nedra schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 00:22:
Nog 1.3% en BNB heeft een nieuwe ATH![]()
[Afbeelding]
Helaas niet meer.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
HOUDT HET!!!!Bartje-bart schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:42:
Waar hout het op......
yes, zeker. Denk dat we nog wel een aantal K dagje kunnen krijgentomtom901 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 06:40:
Prijs actie van vannacht ziet er mooi uit, zit nog wel wat ruimte in
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Btc d zal wel wat gezakt zijn als ik m’n alts bekijk + weerstand op 71.4 is niet mals.anti elppa schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 06:41:
[...]
yes, zeker. Denk dat we nog wel een aantal K dagje kunnen krijgen
Ik uit van een paar dagjes op dit niveau.
Zou toch wat zijn hè.anti elppa schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 06:41:
[...]
yes, zeker. Denk dat we nog wel een aantal K dagje kunnen krijgen
In de bear heb ik geleerd dat support vaak 3/4 keer getest wordt en dan doorbroken wordt.Masstje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 06:50:
[...]
Btc d zal wel wat gezakt zijn als ik m’n alts bekijk + weerstand op 71.4 is niet mals.
Ik uit van een paar dagjes op dit niveau.
Twee jaar later….
Die 71.x is al drie keer aangeraakt! De volgende keer is raak!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/VTOH61RP7nO0yD9eDypfmPzn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q3VOJRM2PXrFpuYrzqUri6uk.webp?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EmGeeAWH8GcXjiEfktQ0NZm1.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/plFdCOAPrJ3fJmf6vn0VWq8h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gZwKZ6ws8sfdUQ7vb99ziand.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GmLzQBVNsPBWEPXc6sn6bNRY.gif?f=user_large)