Zelfde idee als dit: https://d-central.tech/pr...-s9-space-heater-edition/ 😀Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
Super efficiënte elektrische verwarming voor de volgende winter. Ook wel mooi dat ze het geen Bitcoin miner noemen, maar een heater die Bitcoin mined. Misschien haal ik er wel 1 a 119 Euro voor het verwarmen van de garage:
[Afbeelding]
https://www.indiegogo.com...3-blockchain-smart-home#/
Edit:
[YouTube: This is the BEST $130 Bitcoin Miner! How to Solo Mine BTC Quietly]
[YouTube: Power Supply TESTING & HEAT ISSUE on this CHEAP Bitcoin Miner.]
Levert natuurlijk geen reet op, maar wel grappig om mee te doen.
Zolang je de warmte nuttig kan gebruiken is het zeker nog wel rendabel. Ik had van nov 2013 tot april 2014 een miner draaier die als ik het me goed herinner 1.2kw trok (3x R9 280x). Die verwarmde eigenlijk mijn hele appartement. Ding stond in de hal onder de trap. Had 3 woonlagen, deur met hal was 2, woonkamer op 3, slaapkamer/ badkamer op 4. En dat was zelfs in januari, februari genoeg. Ook natuurlijk omdat dat ding 24/7 aan stond.Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
Super efficiënte elektrische verwarming voor de volgende winter. Ook wel mooi dat ze het geen Bitcoin miner noemen, maar een heater die Bitcoin mined. Misschien haal ik er wel 1 a 119 Euro voor het verwarmen van de garage:
[Afbeelding]
Edit:
Eind april 2014 was de koers door het putje en de hitte werd ik gek van. De boel maar verkocht.
:strip_exif()/f/image/jO9FinyZfeuo5dshM2o8AOlr.jpg?f=fotoalbum_large)
Je zal dus zo'n ding moeten kopen puur voor de lol, en een maandje of 5 verwarmen. En dan weer uit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
1.2kw continue, laat het verboden product maar renderen zeg ik dananti elppa schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:28:
[...]
Zolang je de warmte nuttig kan gebruiken is het zeker nog wel rendabel. Ik had van nov 2013 tot april 2014 een miner draaier die als ik het me goed herinner 1.2kw trok (3x R9 280x). Die verwarmde eigenlijk mijn hele appartement. Ding stond in de hal onder de trap. Had 3 woonlagen, deur met hal was 2, woonkamer op 3, slaapkamer/ badkamer op 4. En dat was zelfs in januari, februari genoeg. Ook natuurlijk omdat dat ding 24/7 aan stond.
Eind april 2014 was de koers door het putje en de hitte werd ik gek van. De boel maar verkocht.
[Afbeelding]
Je zal dus zo'n ding moeten kopen puur voor de lol, en een maandje of 5 verwarmen. En dan weer uit.
Jammer dat het toen in de tijd nog een fortuin koste, zodat kosten/baten niet voor iedereen rendabel was.
Maar een 130watt dingetje voel je toch niet meer dag van vandaag in je globale verbruik.
Bij 24/7 gebruik toch een dikke 300 euro per jaar aan stroomkosten.Masstje schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:49:
[...]
Maar een 130watt dingetje voel je toch niet meer dag van vandaag in je globale verbruik.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hier met het gemiddelde jaartarief nog geen 145 Euro en als het goed is krijg je daar ook wat Bitcoin voor terug als je aan een pool meedoet. Je zou maar zo breakeven kunnen spelen en dan is de verwarming dus gratis.Sandyman538 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:51:
[...]
Bij 24/7 gebruik toch een dikke 300 euro per jaar aan stroomkosten.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Wel maar 8/12 maanden laten draaien, in de zomer moet die airco anders dubbel draaien.Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Hier met het gemiddelde jaartarief nog geen 145 Euro en als het goed is krijg je daar ook wat Bitcoin voor terug als je aan een pool meedoet. Je zou maar zo breakeven kunnen spelen en dan is de verwarming dus gratis.
Maar is wel n leuk toestelletje.
Gelukkig heeft de garage 2 deuren en dan waait het lekker door. De zonnepanelen dekken dan het verbruik, dus gewoon 12/12.Masstje schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:02:
[...]
Wel maar 8/12 maanden laten draaien, in de zomer moet die airco anders dubbel draaien.
Maar is wel n leuk toestelletje.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vind dit maar een slechte ontwikkeling. Door dit soort apparaten komen er alleen maar meer bitcoins op de markt.Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
[Afbeelding]
Edit:
Het was juist de bedoeling dat het schaars zou worden, dit zorgt voor dalende koersen, let maar op.
Don Guacamole schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:04:
[...]
Ik vind dit maar een slechte ontwikkeling. Door dit soort apparaten komen er alleen maar meer bitcoins op de markt.
Het was juist de bedoeling dat het schaars zou worden, dit zorgt voor dalende koersen, let maar op.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SkpR1RuzUyaauMtdOYCh5BJH.jpg?f=user_large)
Veel alt coin charts verliezen op de Weekly de HigherHigh en HigherLow structuur in hun USD pair en zien er daardoor beroerd uit. Om maar niet te beginnen ten opzichte van BTC.
Heb maar weer wat alt's afgeschaald richting BTC.
jvel92 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:55:
Veel alt coin charts verliezen op de Weekly de HigherHigh en HigherLow structuur in hun USD pair en zien er daardoor beroerd uit. Om maar niet te beginnen ten opzichte van BTC.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large)
jvel92 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:55:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/33ULZAAKIjjvL3mOiM6XsgA3.gif?f=user_large)
Ik ben nog van de ouwe stempel, dus de juiste link erbij voor klassieke Dumpert:Mr. Unexist schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:38:
Onze "Let's go" held staat op Dumpert![]()
https://www.dumpert.nl/item/100093911_b78b1af2
https://legacy.dumpert.nl/item/100093911_b78b1af2
Dat ding ziet er veel te mooi uit. Nette kabels, LED lampjes en zelfs een schermpje bovenop. BTC mining is niets anders dan stroom omzetten in rekenkracht.Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
[Afbeelding]
Edit:
Ik heb zo'n idee dat men het meer van de marketing moet hebben.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
hij mined dus Bitcoin Cash, een redelijke kans om 1x per jaar dus een solo block te minen....Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
[Afbeelding]
Edit:
hij wordt erg warm idd in het filmpje, geen idee hoeveel het kost, maar als je zonnepanelen hebt is het misschien wel interessant.
gaat die litecoin nou eindelijk nog eens een keertje omhoog of hoe zit dat
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Heftige brand zeg... Iedereen veilig het gebouw uit gekomen hoop ik?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Veilig JAFrambozenTaart schreef op maandag 3 juni 2024 @ 01:57:
[...]
Heftige brand zeg... Iedereen veilig het gebouw uit gekomen hoop ik?
Nuchter NEE
Nou dat wordt weer gewoon werken vandaag.
Je kunt beter nachtdienst draaien, dan hoef je overdag niet te werken en snachts niet te slapen.WhySoSerious schreef op maandag 3 juni 2024 @ 06:02:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
LifehackFrambozenTaart schreef op maandag 3 juni 2024 @ 06:24:
[...]
Je kunt beter nachtdienst draaien, dan hoef je overdag niet te werken en snachts niet te slapen.

Als je het echt goed doet krijg je nog 200% fiat ook.
Dan heb je ongeveer 10 dagen om je fiat uit te geven, voordat je doodgaat. Maar door je neuro-cognitieve beperkingen weet je niet meer hoe je dat moet doen.tomtom901 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:25:
[...]
Lifehack![]()
Als je het echt goed doet krijg je nog 200% fiat ook.
Nu gewoon even die 69k vasthouden voor meerdere uren / dagen ipv meteen door te knallen zou een mooi scenario zijn
Even uit dat driehoekje breken op 69.400/69.500.
Pompen met die zooi
Pompen met die zooi
[ Voor 43% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-06-2024 08:40 ]
Schreef ik hier ook al, 69.5k is target 1BTC100K2021 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:39:
Even uit dat driehoekje breken op 69.400/69.500.
Pompen met die zooi
https://www.youtube.com/watch?v=8J9ailOKYYw
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
tomtom901 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:40:
[...]
Schreef ik hier ook al, 69.5k is target 1

🚨 BREAKING 🚨
— Ash Crypto (@Ashcryptoreal) 3 juni 2024
In the last 626 Days since Merge
Bitcoin experienced inflation totaling
= +543,600 BTC
Ethereum observed deflation totaling
= -381,732 ETH
ONCE PEOPLE UNDERSTAND THIS
ETH IS GOING TO $10,000 + 🚀 pic.twitter.com/i5iupXEsG9
Er liggen 10 klompjes goud in het park. Daar komt 1 klompje goud bij.
Ook liggen er 100 hondendrollen in het gras, ik ruim 10 drollen op.
Wil je nu liever een klompje goud of een hondendrol?
Jezus wat een logica.
WhySoSerious schreef op maandag 3 juni 2024 @ 06:02:

O, kut, ik ook

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
WhySoSerious schreef op maandag 3 juni 2024 @ 06:02:
:fill(white):strip_exif()/f/image/PGtNLsAbZEtF9kjg3sMdkajO.png?f=user_large)
binnen nu en 2 weken breekt BTC [68.9k] omhoog naar de stratosfeer
binnen nu en 10 dagen breekt AERO [1.141] omhoog naar mars
dat zeggen de magische lijnen... nu nog werkelijkheid.
binnen nu en 10 dagen breekt AERO [1.141] omhoog naar mars
dat zeggen de magische lijnen... nu nog werkelijkheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 03-06-2024 10:20 ]
Het lijkt weer moonday te worden, met daarna weer de hele week lichte daling?
Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:15:
[Afbeelding]
Edit:
Slechts 100 Wattverbruik, hoeveel ga je er halen?
Jup, ik hoopte dat het over een bepaald bedrag ging en het zakt weerMr Ronman schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:21:
Het lijkt weer moonday te worden, met daarna weer de hele week lichte daling?
Is dat niet oud nieuws van een paar weken geleden?
https://www.google.com/finance/quote/GME:NYSE
edit, niet dus zie inderdaad voorbeurs 41$ maar volgens mij hadden we laatst ook zo'n move.
[ Voor 10% gewijzigd door audiojunk op 03-06-2024 12:08 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Prutsers!!
Hier aan de 2e week Griekenland begonnen, vandaag 35° 🌞
Nu ff lunchen, straks bakken op het strand en afkoelen in de water 🌊
Vanavond wéér uiteten 😋
Echt afzien hier!
Het lijkt misschien op het eerste gezicht niet zo erg om in een vakantieparadijs te zitten met heerlijk weer, lekker eten en ontspanning, maar er zijn een paar redenen waarom dit ongezond is:Mr. Unexist schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:07:
[...]
Prutsers!!![]()
Hier aan de 2e week Griekenland begonnen, vandaag 35° 🌞![]()
Vanavond wéér uiteten 😋
Echt afzien hier!
Gezondheidsproblemen:
Langdurige blootstelling aan de zon en hoge temperaturen kan gezondheidsproblemen veroorzaken zoals uitdroging, zonnesteek, of zonnebrand. Voor mensen met bepaalde medische aandoeningen kan het zelfs gevaarlijk zijn.
Sociaal Isolement:
Afstand van vrienden, familie en collega's kan een gevoel van isolement en eenzaamheid veroorzaken, vooral als iemand sociale interactie waardeert.
Financiële Zorg:
Vakanties kunnen duur zijn, en de kosten kunnen zorgen veroorzaken, vooral als iemand zich financieel niet comfortabel voelt.Je kan het beter in BTC steken.
Tijdens werk heb je
Regelmaat en Structuur:
Wat helpt om taken georganiseerd en tijdig uit te voeren.
Professionele Interactie:
De sociale interactie met collega's kan bijdragen aan een gevoel van gemeenschap en samenwerking, wat gunstig is voor de geestelijke gezondheid en werktevredenheid.
Toegang tot Hulpmiddelen:
Goede stoelen, reanimatie kits, gratis koffie / thee en koud water.
Geen zonnebrand creme nodig.
Kantoren zijn ontworpen met ergonomische meubels en een klimaatregeling, wat zorgt voor een comfortabele en veilige werkomgeving als het strand op Griekenland. Geen 35 graden in de buitenlucht op een zanderige locatie.
Hoewel het klinkt als een idyllische situatie om in Griekenland van de zon en het strand te genieten, zijn er veel meer redenen om lekker door te werken in een kantoor.
Een echte golver is nooit uitgeput
Het wordt tijd voor een dikke alt run. Zo dik dat @anti elppa en @BTC100K2021 huilend aan de telefoon hangen met hun psychiater smekend om een hogere dosis Prozac.
#Altcoins are about to remind everyone what a real bull market looks like.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 3 juni 2024
Pre-bull market consolidation is coming to an end.
Let's make some money. pic.twitter.com/nu4DWRdthi
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nog wat olie op het vuur.
#Altcoins
— Mikybull 🐂Crypto (@MikybullCrypto) 3 juni 2024
Calm before the storm
Bullish divergence playing out as it did in 2016 which initiated explosive rally. pic.twitter.com/0blurSNgMk
Wat is dat voor rare Y-as joh .. lijkt meer gemaakt om het patroontje kloppend te maken. Wat als je de Y-as logaritmisch of gewoon lineair houdt: krijg je dan niet een ander/willekeurig dus nietszeggend patroon te zien?zwembroek schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:22:
Het wordt tijd voor een dikke alt run. Zo dik dat @anti elppa en @BTC100K2021 huilend aan de telefoon hangen met hun psychiater smekend om een hogere dosis Prozac.
[Twitter]
[Afbeelding]
==
hoi
Eusebius schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:29:
[...]
Wat is dat voor rare Y-as joh .. lijkt meer gemaakt om het patroontje kloppend te maken. Wat als je de Y-as logaritmisch of gewoon lineair houdt: krijg je dan niet een ander/willekeurig dus nietszeggend patroon te zien?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nu5tUXb5EDiRPPilQ5tqDzx1.gif?f=user_large)
Je moeder.Eusebius schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:29:
[...]
Wat is dat voor rare Y-as joh .. lijkt meer gemaakt om het patroontje kloppend te maken. Wat als je de Y-as logaritmisch of gewoon lineair houdt: krijg je dan niet een ander/willekeurig dus nietszeggend patroon te zien?
Ja mij niet bellen als de voorspelling niet klopt
- edit : is er al een topic met (beurs)voorspellingen en of ze wel/niet uitgekomen zijn na bv kwart jaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Eusebius op 03-06-2024 12:32 ]
==
hoi
#Altcoins $BTC
— 𝕄𝕠𝕦𝕤𝕥𝕒𝕔ⓗ𝕖 🧲 (@el_crypto_prof) 3 juni 2024
Looks like we're in for the most exciting months of the cycle.
So far, the Totalmarketcap has copied the structure of 2020 almost perfectly.
Parabola next?
I wouldn't mind and neither would you, would you? pic.twitter.com/rLZrw7uE58
Je weet toch, soms gaat het niet om de inhoud, maar om het feit dat het bullish is. Goed voor het sentiment.Eusebius schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:32:
[...]
Ja mij niet bellen als de voorspelling niet klopt
- edit : is er al een topic met (beurs)voorspellingen en of ze wel/niet uitgekomen zijn na bv kwart jaar?
#Altcoins are still playing out exactly the same as in late 2020 👀
Give it a couple more weeks of slowly grinding higher, before the real breakout happens 📈🚀 pic.twitter.com/8oCXHAPPXO
LoBbY_1 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Het lijkt misschien op het eerste gezicht niet zo erg om in een vakantieparadijs te zitten met heerlijk weer, lekker eten en ontspanning, maar er zijn een paar redenen waarom dit ongezond is:
Gezondheidsproblemen:
Langdurige blootstelling aan de zon en hoge temperaturen kan gezondheidsproblemen veroorzaken zoals uitdroging, zonnesteek, of zonnebrand. Voor mensen met bepaalde medische aandoeningen kan het zelfs gevaarlijk zijn.
Sociaal Isolement:
Afstand van vrienden, familie en collega's kan een gevoel van isolement en eenzaamheid veroorzaken, vooral als iemand sociale interactie waardeert.
Financiële Zorg:
Vakanties kunnen duur zijn, en de kosten kunnen zorgen veroorzaken, vooral als iemand zich financieel niet comfortabel voelt.Je kan het beter in BTC steken.
Tijdens werk heb je
Regelmaat en Structuur:
Professionele Interactie:
De sociale interactie met collega's kan bijdragen aan een gevoel van gemeenschap en samenwerking, wat gunstig is voor de geestelijke gezondheid en werktevredenheid.
Toegang tot Hulpmiddelen:
Kantoren zijn ontworpen met ergonomische meubels en een klimaatregeling, wat zorgt voor een comfortabele en veilige werkomgeving als het strand op Griekenland. Geen 35 graden in de buitenlucht op een zanderige locatie.
Hoewel het klinkt als een idyllische situatie om in Griekenland van de zon en het strand te genieten, zijn er veel meer redenen om lekker door te werken in een kantoor.

Jij hebt het ook lekker druk op je werk zeker?
Het meeste gaat niet op voor mij gelukkig
En met de huidige droogte qua babes in dit forum moet je wel af en toe naar het strand, anders raak je de realiteit kwijt dat de meeste meiden gewoon los rondlopen en geen nietje in hun buiken hebben of 14 vingers hebben
Jasmy of CumRocket?Eusebius schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:33:
[...]
Mijn moeder heet naar een shitcoin, maar koers gaat niet omhoog
zeker afzien daar! succes met hunten!Mr. Unexist schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:07:
[...]
Prutsers!!![]()
Hier aan de 2e week Griekenland begonnen, vandaag 35° 🌞![]()
Vanavond wéér uiteten 😋
Echt afzien hier!
ja toch, je gaat toch wel hunten op een Griekse godin?
Ja ok maar hoe werkt dat bij ons dan?LoBbY_1 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Sociaal Isolement:
Mn eerste avonturen in crytoland gingen niet echt soepel. Zaterdag een account geopened bij Coinbase (want betrouwbaar), wat geld overgemaakt vanuit mn Rabobank rekening en ging prima.
Vervolgens besloten om meer over te maken dus mn limiet verhoogd, netjes 4u gewacht en groot bedrag willen overmaken.
Vervolgens popup in Rabo app op zaterdag 19:00 dat mn rekening is geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen. Ik snap de blokkade maar het is ongelofelijk hoe veel moeite het kost om deze blokkade op te heffen. Ben vast niet de enige met deze ervaring.
Vervolgens besloten om meer over te maken dus mn limiet verhoogd, netjes 4u gewacht en groot bedrag willen overmaken.
Vervolgens popup in Rabo app op zaterdag 19:00 dat mn rekening is geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen. Ik snap de blokkade maar het is ongelofelijk hoe veel moeite het kost om deze blokkade op te heffen. Ben vast niet de enige met deze ervaring.
LoBbY_1 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Sociaal Isolement:
:strip_exif()/f/image/AqnFhtlmv1Xk1cxBcjSsdFJL.jpg?f=fotoalbum_large)
Roaring Kitty is terug actief op Reddit met zijn user DeepFuckingValue en hij heeft een uno reverse kaart op zijn twitter geplaatst. Da's de enige reden dat alles moont wat hiermee te maken heeft.audiojunk schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:06:
[...]
Is dat niet oud nieuws van een paar weken geleden?
https://www.google.com/finance/quote/GME:NYSE
edit, niet dus zie inderdaad voorbeurs 41$ maar volgens mij hadden we laatst ook zo'n move.
Months of chop around all-time highs.
A hidden bullish divergence locked in.
Key support reclaimed.#Bitcoin looks ready for the next leg higher. pic.twitter.com/t24akOzeF6
pas geleden bij V for Valentine een hele mooie podcast geluisterd over een analyse dat ging over Roaring Kitty.....staat op Spotify als je die wilt luisteren, ik vond het wel een eye openerBootjeVaren schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:54:
[...]
Roaring Kitty is terug actief op Reddit met zijn user DeepFuckingValue en hij heeft een uno reverse kaart op zijn twitter geplaatst. Da's de enige reden dat alles moont wat hiermee te maken heeft.
This falling wedge has a target of $100,000 👀
After weeks of consolidation above the previous cycle highs, it looks like #Bitcoin is ready for the final push.
The time to take profits starts soon. pic.twitter.com/n7CueRxznX
Nee, afstorten vanaf coinbase op een Rabo rekening is geen probleem. Overmaken naar coinbase wel, telkens weer zelfde riedeltje:smesjz schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:49:
Mn eerste avonturen in crytoland gingen niet echt soepel. Zaterdag een account geopened bij Coinbase (want betrouwbaar), wat geld overgemaakt vanuit mn Rabobank rekening en ging prima.
"Meneer, u kent de gevaren van crypto?"
"Ja, heeft u ook toegang tot mijn transactiegeschiedenis van mijn rabo rekening, kijk daar maar even in."
"Ja, ow....uh.... ik zie het al. ik zal de transactie doorlaten"
ASN en ABN idem dito en geld ook voor bybit, bitvavo,kucoin enz
De tijd leert of het tij keert
rabobank moet je ook gewoon direct afscheid van nemen als je iets met crypto. Dit is gewoon een crimineel clubje fossielen die liever in wapenhandel, olie en boeren investeert..allemaal 100% etisch uiteraardsmesjz schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:49:

Ik heb ABN en ASN, gebruik alleen (expres) ASN naar Bitvavo en nooit problemen gehad.smesjz schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:49:
Jemig wat een boel bullish berichten opeens in de chat. Ik heb plots zin om te gaan juinen in de Bruna
smesjz schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:49:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
gros gaat over shitcoins. En die berichten staan vol met poep. De grote vraag is uberhaubt of er een echt shitcoin season komt ivm de gigantische hoeveelheid poep wat er per dag bij komt (dus bij iets stijgende MC van shitcoins, gaat alsnog elke shitcoin rekt). + de timing voor shitcoins gaat pas komen als BTC getopt heeft, en dat duurt nog zeker een jaar (als het niet nog langer duurt). En zeker als BTC nu gaat moonen voor 1 jaar, gaan alles shitcoins rekt in BTC pair.PHPResource schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:13:
Jemig wat een boel bullish berichten opeens in de chat. Ik heb plots zin om te gaan juinen in de Bruna
Ik ben overigens echt serieus mbt bovenstaande analyse. Dit is niet geschreven in mijn standaard ik zeik alle shitcoins af. Dit is mijn ervaring na 11 jaar crypto.
JA, ik zie dat het aandeel AMC ook 25% hoger gaat openen.BootjeVaren schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:54:
[...]
Roaring Kitty is terug actief op Reddit met zijn user DeepFuckingValue en hij heeft een uno reverse kaart op zijn twitter geplaatst. Da's de enige reden dat alles moont wat hiermee te maken heeft.
AMC en GME allebei wallstreetbets.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Er gaat niets boven een crispy huidjeLoBbY_1 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Het lijkt misschien op het eerste gezicht niet zo erg om in een vakantieparadijs te zitten met heerlijk weer, lekker eten en ontspanning, maar er zijn een paar redenen waarom dit ongezond is:
Gezondheidsproblemen:
Geen contact met zeurende familieleden? Sign me up!Sociaal Isolement:
Ik voel me er errrrrg comfortabel bijFinanciële Zorg:
Goh, wat wat was het weer verrassend deze dag, dezelfde shit. Eat-sleep-cryptokijkenopwerk repeat.Tijdens werk heb je
Regelmaat en Structuur:
Zat collega's die mogen wegblijven voor m'n geestelijke gezondheid.Professionele Interactie:
Op vakantie met goed resort heb je niet alleen dit, maar ook onbeperkt bier, bier, bier, bier.Toegang tot Hulpmiddelen:
Nou vooruit, het is wel dichterbij.Hoewel het klinkt als een idyllische situatie om in Griekenland van de zon en het strand te genieten, zijn er veel meer redenen om lekker door te werken in een kantoor.
Precies, we zitten al dik in Bitcoin dus mooi afwachten
Dan klopt het toch gewoon?anti elppa schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:28:
[...]
gros gaat over shitcoins. En die berichten staan vol met poep.
Hattrick: Thorgal Eagles
Zeker!Kol Nedra schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:44:
[...]
zeker afzien daar! succes met hunten!
ja toch, je gaat toch wel hunten op een Griekse godin?
Grieks, Scandinavisch, Duits, Aziatisch of wat dan ook
Ik heb net mijn AI shitcoin voorspeller aangeslingerd. Er kwam iets heel verassends uit. Hoe groter het dier des te groter de hoeveelheid poep. Er is een verband tussen het volume van het dier, en de hoeveelheid shit. Je zou zeggen dat je dus het beste in de grote volumes kunt zitten. Dit is echter niet alles.
Het gaat om de total shit generation capacity. Alleen met voldoende dieren kan er een explosieve stijging in het shitlevel worden gemeten. In simpele woorden: 1 Olifant is een hoop shit. Maar met miljarden muggen zal de market cap van muggenpoep groter zijn dan die van olifantenpoep.
[MARKET CAP] = [SHIT PER UNIT] * [SHIT PRODUCING UNITS]
Mijn AI moel gaf aan dat het wachten is tot Henk en Ingrid het toneel opkomen. Dat doet de shit producing units snel stijgen waardoor de market cap als een cumrocket zal doen stijgen.
Zo lang Henk en Ingrid niet terugkeuren verwaterd de shitcoincap door de vele nieuwe projecten.

Het gaat om de total shit generation capacity. Alleen met voldoende dieren kan er een explosieve stijging in het shitlevel worden gemeten. In simpele woorden: 1 Olifant is een hoop shit. Maar met miljarden muggen zal de market cap van muggenpoep groter zijn dan die van olifantenpoep.
[MARKET CAP] = [SHIT PER UNIT] * [SHIT PRODUCING UNITS]
Mijn AI moel gaf aan dat het wachten is tot Henk en Ingrid het toneel opkomen. Dat doet de shit producing units snel stijgen waardoor de market cap als een cumrocket zal doen stijgen.
Zo lang Henk en Ingrid niet terugkeuren verwaterd de shitcoincap door de vele nieuwe projecten.

No one can predict the market! - Who the hell knows!
Timing is idd na BTC, soms een tijdelijk hype van een groepje muntjes (Defi zomer 2020, recent AI coins).anti elppa schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:28:
[...]
gros gaat over shitcoins. En die berichten staan vol met poep. De grote vraag is uberhaubt of er een echt shitcoin season komt ivm de gigantische hoeveelheid poep wat er per dag bij komt (dus bij iets stijgende MC van shitcoins, gaat alsnog elke shitcoin rekt). + de timing voor shitcoins gaat pas komen als BTC getopt heeft, en dat duurt nog zeker een jaar (als het niet nog langer duurt). En zeker als BTC nu gaat moonen voor 1 jaar, gaan alles shitcoins rekt in BTC pair.
Ik ben overigens echt serieus mbt bovenstaande analyse. Dit is niet geschreven in mijn standaard ik zeik alle shitcoins af. Dit is mijn ervaring na 11 jaar crypto.
Ik verwacht wél een alt-season, omdat:
- die er altijd is gekomen, vooral toen niemand het meer verwachtte.
- partijen in het alt-speelveld schathemeltje rijk zijn, die hypen wel een alt-season als die niet uit zichtzelf komt.
- iedereen wil snel rijk worden, op alts zijn grote gains mogelijk, dat lokt. We hebben al een mooie run gehad van BTC 16k-70k, die doet m.i. geen 500% meer deze run, alts hebben veel ruimte omhoog.
- er komen sinds 2017 dagelijks drekmuntjes uit, dat heeft de afgelopen alt-seasons niet belemmerd. Waarom nu wel?
Ik verwacht niet dat alle drek tijdens een alt-season omhoog schiet. Zal voornamelijk weer de nieuwste en verste drek zijn die het hardst gaat.
Zag dat Noord-Korea ook bezig was met echte shitcoin-airdrops
De tijd leert of het tij keert
TP-1 in the pockettomtom901 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:40:
[...]
Schreef ik hier ook al, 69.5k is target 1
Waarom nu geen atl-season zoals we dit altijd hebben gezien:raq schreef op maandag 3 juni 2024 @ 14:27:
[...]
Timing is idd na BTC, soms een tijdelijk hype van een groepje muntjes (Defi zomer 2020, recent AI coins).
Ik verwacht wél een alt-season, omdat:
- die er altijd is gekomen, vooral toen niemand het meer verwachtte.
- partijen in het alt-speelveld schathemeltje rijk zijn, die hypen wel een alt-season als die niet uit zichtzelf komt.
- iedereen wil snel rijk worden, op alts zijn grote gains mogelijk, dat lokt. We hebben al een mooie run gehad van BTC 16k-70k, die doet m.i. geen 500% meer deze run, alts hebben veel ruimte omhoog.
- er komen sinds 2017 dagelijks drekmuntjes uit, dat heeft de afgelopen alt-seasons niet belemmerd. Waarom nu wel?
Ik verwacht niet dat alle drek tijdens een alt-season omhoog schiet. Zal voornamelijk weer de nieuwste en verste drek zijn die het hardst gaat.
Zag dat Noord-Korea ook bezig was met echte shitcoin-airdrops
- Institutioneel geld gaat richting BTC en ETH. Het hebben van een ETF geeft duidelijkheid rondom de wet- en regelgeving. Dit is iets wat de rest van het veld niet heeft.
- Retail geld stroomt richting meme-coins i.p.v. alt-coins met een "usecase"
Zoals jij Bitcoin volgt, volg ik altcoins. Het ligt een heel stuk genuanceerder dan jij nu opsomt. Ook met betrekking tot de hoeveel nieuwe shitcoins. Maar we gaan het meemaken. Ik heb ook geen zin om mijn standpunt uit te leggen. Kan ik net zo goed tegen een stoeptegel aan lullen. Let the time speaks the truths ofzo. Reken maar dat ik het er elke dag in kom wrijven als het zover komt.anti elppa schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:28:
[...]
gros gaat over shitcoins. En die berichten staan vol met poep. De grote vraag is uberhaubt of er een echt shitcoin season komt ivm de gigantische hoeveelheid poep wat er per dag bij komt (dus bij iets stijgende MC van shitcoins, gaat alsnog elke shitcoin rekt). + de timing voor shitcoins gaat pas komen als BTC getopt heeft, en dat duurt nog zeker een jaar (als het niet nog langer duurt). En zeker als BTC nu gaat moonen voor 1 jaar, gaan alles shitcoins rekt in BTC pair.
Niet meer dan een hersenspinsel. Jij kan ook niet in de toekomst kijken. Retail is nog lang niet volledig aan boord. AI en gaming gaat nog wel een run krijgen. Maar ook dat is een hersenspinsel. Een mening is iets anders dan een feitjvel92 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 14:40:
[...]
Waarom nu geen atl-season zoals we dit altijd hebben gezien:Voor BTC en ETH is het niet aannemelijk dat ze een 500% gaan neer zetten. Die kans is bij een alt groter, maar dat je alles kwijtraakt ook. Tegelijkertijd durf je groot in te stappen in een microcap?
- Institutioneel geld gaat richting BTC en ETH. Het hebben van een ETF geeft duidelijkheid rondom de wet- en regelgeving. Dit is iets wat de rest van het veld niet heeft.
- Retail geld stroomt richting meme-coins i.p.v. alt-coins met een "usecase"
Is dit een feit of een mening?
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!