[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 172 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.127.677 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:13:
[...]

ze moeten/proberen het wel, anders heeft TRUMP gelijk al +50 miljoen extra stemmen ;)

oh ja voordat jullie denken ik ben pro-TRUMP, nee dat is het niet, wel heb ik liever dat hij het wordt ipv die Biden.

beide zeer slechte keuzes, helaas geen goede leaders in de wereld op dit moment...
Biden neemt hier een anti-crypto standpunt in. Zie niet waarom dit extra stemmen voor Biden oplevert. Denk dat veel Amerikanen met crypto op Trump gaan stemmen vanwege het pro-crypto geluid dat vanuit de Republikeinen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:39
Eerste 5 maanden van dit jaar heeft Bitcoin toch even 50% - 60% gedaan, had gehoopt dat we inmiddels boven de 80k zouden zitten maar ik ga niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Nopheros schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:32:
[...]

Eerste 5 maanden van dit jaar heeft Bitcoin toch even 50% - 60% gedaan, had gehoopt dat we inmiddels boven de 80k zouden zitten maar ik ga niet klagen.
als je heel 2023 gewoon dca had gedaan en het nu vergelijkt met de huidige prijs.... in fiat waarde dikke gains :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 17:57
Toch dooie zooi nu.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vlak onder de huidige koers liggen wat mooie MA's, de bullmarket support band is al succesvol getest, een bounce op die kluwen van MA's is waar ik op hoop/gok, zie de groene buy box:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-grV_XiPbqMPz-5wZcTfkKq5kmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YyUzEeVj5Vib8ADNuMyC7Azv.png?f=fotoalbum_large

Dan wordt er ook weer een higher low neergezet. Vanaf het huidige punt stijgen is ook prima, de HODL pot is vele malen groter dan de trade pot, iets hoger weer instappen is ook prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 01-06-2024 14:30 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23-10 15:24

Aeronaut

PF sinds TOP '24

jvel92 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:28:
[...]

Biden neemt hier een anti-crypto standpunt in. Zie niet waarom dit extra stemmen voor Biden oplevert. Denk dat veel Amerikanen met crypto op Trump gaan stemmen vanwege het pro-crypto geluid dat vanuit de Republikeinen komt.
Je weet dat trump alles zegt om stemmen te winnen en na winst 180 graden te gaan waarvan hij heeft gezegd te doen?

En hoe kun je america great maken met crypto als de usd afzwakt? Niet

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 16:30

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Door de versnelde run omhoog vanwege de ETF's ontstaat nu een soort op tijd gebaseerde capitulatie terwijl de bullrun eigenlijk nog moet beginnen.

Voorgaande cycles was de stijging rond en na de halving meer geleidelijk verdeeld over de tijd, nu zijn we binnen de range van 60-70K al 3 maanden aan het pingpongen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Aeronaut schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 14:32:
[...]

Je weet dat trump alles zegt om stemmen te winnen en na winst 180 graden te gaan waarvan hij heeft gezegd te doen?

En hoe kun je america great maken met crypto als de usd afzwakt? Niet
Ah wat Biden nu ook doet. Vorige week aankondigen dat er geen veto komt en nu 180 graden draaien en het toch doen?

De Republikeinen hebben de afgelopen jaren een veel constructievere toon aangeslagen m.b.t. crypto dan de Democraten. Senator Warren van de Democraten voert openlijk een anti-crypto agenda.

USD zwakt af ten opzichte van wat? BTC? Dat doet het ook ten opzichte van de NASDAQ. Die ook maar verbieden dan?

Een anti crypto agenda gaat de USD of de USA niet sterker maken. Ze zitten nu juist in een unieke positie vanwege het feit dat meeste handelsvolume plaatsvindt in USD of USD stable

[ Voor 9% gewijzigd door jvel92 op 01-06-2024 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:21
BTC100K2021 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 14:56:
Door de versnelde run omhoog vanwege de ETF's ontstaat nu een soort op tijd gebaseerde capitulatie terwijl de bullrun eigenlijk nog moet beginnen.

Voorgaande cycles was de stijging rond en na de halving meer geleidelijk verdeeld over de tijd, nu zijn we binnen de range van 60-70K al 3 maanden aan het pingpongen.
Haha ja idd. Dat van dat pingpongen schreef ik hier 1,5 maand terug al.
Extreem saai dit. Ik verwacht alleen echt nog wel een pump naar de 80-90 regio aankomende 4 a 5 weken. Daarna weer 2 maanden beetje zijwaarts en beetje zakken. In september echte start van de mars missie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

jvel92 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 14:59:
[...]

Ah wat Biden nu ook doet. Vorige week aankondigen dat er geen veto komt en nu 180 graden draaien en het toch doen?

De Republikeinen hebben de afgelopen jaren een veel constructievere toon aangeslagen m.b.t. crypto dan de Democraten. Senator Warren van de Democraten voert openlijk een anti-crypto agenda.

USD zwakt af ten opzichte van wat? BTC? Dat doet het ook ten opzichte van de NASDAQ. Die ook maar verbieden dan?

Een anti crypto agenda gaat de USD of de USA niet sterker maken. Ze zitten nu juist in een unieke positie vanwege het feit dat meeste handelsvolume plaatsvindt in USD of USD stable
Witte huis heeft altijd gezegd dat ze het gaan veto'en in huidige vorm. dat het door de republikeinse house en senaat wel voor wordt gestemd was al te verwachten.

reden dat het is geveto'd is simpel. SEC heeft dan geen invloed meer op het digitale medium. Dat scharen ze weer netjes dat de bedrijven en consument niet meer beschermd kunnen worden omdat bedrijven de beschermende taak gaan overnemen en bepalen wat goed is voor de consument. en iets met bepaling wat securities zijn en wat niet.

Toevallig dat de SEC de ETH ETF vorige week wel heeft goedgekeurd, maar zonder staking. Dat is waarschijnlijk het wisselgeld wat Gary heeft gegeven aan Biden om politiek te bedrijven ;)

probeer niet populistisch doen, maar volg de lijntjes waarom bepaalde dingen gebeuren.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59
Deze heb ik tweakers-SC-sentiment.png genoemd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-C64gxH0QZxJuhHFe-EKPsADlY0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L1rTMPwKiKmJCdVv8g1VmbFk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 15:50:

[Afbeelding]
Je mist ZERO in je stripje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvF44yWkqaBcA56SbFMVTr1gAlg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

[Afbeelding]
Mijn quote staat erin. _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Aeronaut schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 15:26:
[...]

Witte huis heeft altijd gezegd dat ze het gaan veto'en in huidige vorm. dat het door de republikeinse house en senaat wel voor wordt gestemd was al te verwachten.

reden dat het is geveto'd is simpel. SEC heeft dan geen invloed meer op het digitale medium. Dat scharen ze weer netjes dat de bedrijven en consument niet meer beschermd kunnen worden omdat bedrijven de beschermende taak gaan overnemen en bepalen wat goed is voor de consument. en iets met bepaling wat securities zijn en wat niet.

Toevallig dat de SEC de ETH ETF vorige week wel heeft goedgekeurd, maar zonder staking. Dat is waarschijnlijk het wisselgeld wat Gary heeft gegeven aan Biden om politiek te bedrijven ;)

probeer niet populistisch doen, maar volg de lijntjes waarom bepaalde dingen gebeuren.
Snap niet waarom je nu de populistische kaart trekt. Lijkt mij niet nodig.

Het Witte Huis/Biden heeft vorige week gezegd dat ze de wetgeving niet zouden veto'en ondanks dat ze er tegen waren, dit doen ze nu alsnog. Prima, dat is hun recht. Maar goede illustratie dat álle politici 180 graden kunnen draaien.

Vorige week was de deadline van de ETH ETF, weinig toevallig aan. Ze konden of goedkeuren of afkeuren. Bij afkeuring zouden ze meerdere rechtszaken aan hun broek krijgen en daar zit niemand op te wachten in een verkiezingsjaar. Zeker niet als je tegenstander crypto gaat omarmen in de campagne. Staking is in eerder stadium er al uitgehaald en Blackrock heeft daar in hun aanvraag ook en ander over geschreven m.b.t. risico's.

Neemt niet weg dat als je er objectief naar kijkt (dus zonder een pro-dem of pro-rep bril) de Republikeinen de afgelopen jaren een constructievere toon hebben aangeslagen dan de Democraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat wordt yolo gaan met een extra pak Lidl crackers van de 40% discount tafel bij je wekelijkse boodschappen *O*

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:57

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]
_O- _O-

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:56

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Ow voor kots seek! Over twee jaar brengt Guere natuurlijk een stripkalender uit met deze ellende:
"Bipolaire stoornis: gekkigheid in een forum"

Elke dag een nieuwe geest(elijke/ige) afwijking scheuren :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-10 14:53
resusaapje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:45:
[...]

Ow voor kots seek! Over twee jaar brengt Guere natuurlijk een stripkalender uit met deze ellende:

Online te koop, en alleen te betalen met $hemule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 22:59

Een crypto SC scheurkalender! Goed idee :D Alle legendarische quotes, standaard memes en bijzondere verhalen op een rijtje. En op elke zondag een babe voor Darrell.
Ah, het eerste kwartaal kunnen we dan alvast vullen met simpelweg alle posts van VluggejapieB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:11:
[...]

Een crypto SC scheurkalender! Goed idee :D Alle legendarische quotes, standaard memes en bijzondere verhalen op een rijtje. En op elke zondag een babe voor Darrell.

[...]

Ah, het eerste kwartaal kunnen we dan alvast vullen met simpelweg alle posts van VluggejapieB.
15 februari is voor mij. Dat is namelijk de dag van het installeren van-het-verboden-woord. :7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Wispe schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:27:
[...]

15 februari is voor mij. Dat is namelijk de dag van het installeren van-het-verboden-woord. :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaAq8jaAmvLhURd9NFOogx1w0DY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B6zB29rEAZs2aqhfUqnaFx0q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nee, dat is een ander verboden woord.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:49:
[...]

En ik heb dat (nog) niet geïnstalleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GneXyg2B2PLWRa5QnVJF70dF3g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jq60hXQYU9TTPfEXTuDWwsBV.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:46
Die heb ik in 2018 op het laatste moment gecancelled en m'n btc gewoon gehodld. Beste financiële beslissing ooit.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:37
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:49:
[...]

Over 11 minuten gaan 22 voetballers tegen een bal aan TRAPpen?

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanB juni editie:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:47
Vandaar de rust in het topic:
24h Portfolio Change: 0.2%

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-10 00:42
Die dude is zo bullish. 4j geleden deed ie zelfde, zaten we met z’n allen te wachten op 100k 8)

Maar goed, altijd wat marge nemen, hij zegt 500k, dus 300k zal wel het absolute max zijn deze run (40% lager dan prediction).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Raoul zit voor 90% in Solana? :o
Ik wist van James wel dat het een Solana ''maxi'' was maar Raoul dus ook

@21:08

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2024 22:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
Masstje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:24:
[...]

Die dude is zo bullish. 4j geleden deed ie zelfde, zaten we met z’n allen te wachten op 100k 8)

Maar goed, altijd wat marge nemen, hij zegt 500k, dus 300k zal wel het absolute max zijn deze run (40% lager dan prediction).
Hij geeft ook aan dat foutmarge nog groot is, de dataset bestaat nog uit te weinig datapunten. Ik vind vooral zijn voorspelling voor 2028-2032 erg interessant met 4 miljoen als voorspelling

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Raoul is ergens 3 a 4 jaar terug volledig van het padje af gegaan. Paar uur te lang aan de crack pijp gehangen daar op little cayman.
En ergens geloof ik het ook niet dat iemand die echt wel succesvol geweest is, dikke kennis heeft met zn volle verstand in zulke dikke smerige gier stapt als solano. Niet voor 90%.
Die rommel draait nog geen jaar zonder downtime.

En james heeft maar klein deel in solano. Al is ie er wel veeeeel te positief over. Geloof dat ie nu maximaal in microstategy en tesla zit.

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 01-06-2024 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Blik1984 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:44:
[...]

Hij geeft ook aan dat foutmarge nog groot is, de dataset bestaat nog uit te weinig datapunten. Ik vind vooral zijn voorspelling voor 2028-2032 erg interessant met 4 miljoen als voorspelling
Tiental jaar aan data, gemiddelde per maand.
Is idd niet veel data, maar om dan te extrapoleren naar 4 mil binnen 4 tot 8j??
Ik weet niet of hij ergens een total marketcap in zijn model meeneemt. 4 mil / btc….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Masstje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Ik weet niet of hij ergens een total marketcap in zijn model meeneemt. 4 mil / btc….
De users hier denken dat we met moeite 150k gaan halen deze bull.
4 mio. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Wispe schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:07:
[...]

De users hier denken dat we met moeite 150k gaan halen deze bull.
4 mio. _O-
4 mil in volgende bull, huidige 500k met wat marge dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
most bearish: $125k
waarschijnlijk: $185k
most bullish: $275k

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2024 23:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:15:
most bearish: $125k
waarschijnlijk: $185k
most bullish: $275k
Ik zit idd erover te denken om pas rond 125k mn inleg uit te halen.
Maarja, tegen die tijd wordt dat vast 150k _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hodl

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Heb je al je second best gevonden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:32:
[...]

There is no second best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:32:
[...]

NVIDIA nr 1 toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Laatst online: 27-10 14:53
Alles wat boven 100K komt moeten we blij mee zijn. Denk er over, 100K per btc. Dat moet toch iedereen filthy rich maken? Dat betekent namelijk ook $Hemule op 1$ en Max altseason. Lfg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 19:03
Hebben jullie nooit de behoefte om je linkernier in mumu the bull te apen als je gezopen hebt? Ikke wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WillemdeZijger schreef op zondag 2 juni 2024 @ 00:44:
Hebben jullie nooit de behoefte om je linkernier in mumu the bull te apen als je gezopen hebt? Ikke wel namelijk.
Gelukkig geen last van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 06:13
Don Guacamole schreef op zondag 2 juni 2024 @ 00:13:
Alles wat boven 100K komt moeten we blij mee zijn. Denk er over, 100K per btc. Dat moet toch iedereen filthy rich maken? Dat betekent namelijk ook $Hemule op 1$ en Max altseason. Lfg
Nog steeds aan de Hemule? 1$ dan kun je wel met pensioen jaa, heb Hemule al lang gedumpt maar je weet het natuurlijk nooit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVRUFN-V2JZZAZFKZB9jdfo2hJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/saWH2P4NLkjPurWVralXPbzw.gif?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Pinsa op 02-06-2024 06:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 06:13
WillemdeZijger schreef op zondag 2 juni 2024 @ 00:44:
Zuipen en traden ging hier nooit goed, werd altijd wakker met een kater en rektheid, hopelijk ervaar jij niet hetzelfde zometeen als je wakker word :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:48:
[...]

Raoul is ergens 3 a 4 jaar terug volledig van het padje af gegaan. Paar uur te lang aan de crack pijp gehangen daar op little cayman.
En ergens geloof ik het ook niet dat iemand die echt wel succesvol geweest is, dikke kennis heeft met zn volle verstand in zulke dikke smerige gier stapt als solano. Niet voor 90%.
Die rommel draait nog geen jaar zonder downtime.

En james heeft maar klein deel in solano. Al is ie er wel veeeeel te positief over. Geloof dat ie nu maximaal in microstategy en tesla zit.
Dit... Als Raoul voor 90% in Solana zit, is hij de afgelopen 2 jaar 90% van zijn kennis over economie/financiën/risk management kwijt geraakt. Wss krijgen ze gewoon een dikke buidel vol Solana voor deze reclame. Jammer om Raoul zo door het putje te zien glijden. Mja, geld hè.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Masstje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:24:
[...]

300k doe ik het ook voor hoor d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wat is juni saai zeg. July when?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aeronaut schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:10:
Grote kans dat je pas in september weer wat vuurwerk gaat zien, de zomer is vaak saai en niet al te best op crypto gebied.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:35

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76YKoNRu9jLGGt5lUYGNRyXg7l4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDiCYWuyEMqymDGKRyyXc2YM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:47
Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:18:
[...]

Grote kans dat je pas in september weer wat vuurwerk gaat zien, de zomer is vaak saai en niet al te best op crypto gebied.
Rustig nog wat bijkopen deze periode is mijn plan.
BTC en wat als.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
Masstje schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Eigenlijk maar 3 halvings qua data. Maar mij lijkt idd dat marketcap een keer een bottleneck moet gaan worden…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DJ-Promo schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:22:
[...]

Rustig nog wat bijkopen deze periode is mijn plan.
en wat alts.
Je mag het ook aan mij geven hoor. Dan ben je het ook kwijt maar heb ik er nog wat aan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:36:
[...]

Eigenlijk maar 3 halvings qua data. Maar mij lijkt idd dat marketcap een keer een bottleneck moet gaan worden…
Marketcaps worden wel met elkaar vergeleken, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een beperkende factor wordt. Dat zou namelijk betekenen dat er geen emotie in het spel is en crypto lijkt soms niks anders dan emotie :P De marketcap is een resultante van de laatste verkoopprijs x het aantal in omloop zijnde Bitcoins. De markt overdrijft zowel naar boven als naar beneden.

Vergelijk het met de huizenprijzen, rente daalt: huizenprijzen stijgen, krapte op de markt: prijzen stijgen, andere rekenregels, ofwel meer ruimte: prijzen stijgen. Een keer zal de wal het schip keren, komt er een recessie en dalen de prijzen weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09

Vis

Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:36:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LxnXFuINLbBhRpiwGoC84NRedw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9L2Ar8vYPp0gwyGknP9uI22t.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jse6zKMVNjKPAgkMs2fAte_YocQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJ33rEPEuyoGWTWeXxPJCGPN.jpg?f=fotoalbum_large

HODL

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:06

knakworst

Get more sats!

Dunne Cake.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHoluF4IW2KTtHQN7_ibigFw37s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fGRcYTdS3HcNXDkQNQpEN1H0.png?f=fotoalbum_large

Augustus en september zijn historisch het slechtst, juni-juli niet spectaculair maar per saldo wel positief. Even uitzitten tot oktober dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:54
Interessant perspectief
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jD709SE8c-ba2gRE-QaaGYVcKa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axMc2tws28pL6zHKuJZhoYoj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
Knip, linkdump zonder toelichting

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 02-06-2024 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Tldr misschien? Ik klik nooit op wilde Google docs links, voor je het weet liggen er Google accounts op straat

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 02-06-2024 12:53 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vre9NxZAfLiTjfRVdO5WmlfMBTk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0lNxE6zaADybh4mcnP6fCyfj.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Dit weekend de 24h race op de Nürburgring. Helaas ligt het stil door de dichte mist.

Hulde aan de cameraman die @Mooody gevonden heeft in het wild!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAnh2R5CpNskYULOm4-cyHgsldY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aABSHtDnRBn2tT5dal1yqP3P.png?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Coldcat schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:00:
Dit weekend de 24h race op de Nürburgring. Helaas ligt het stil door de dichte mist.

Hulde aan de cameraman die @Mooody gevonden heeft in het wild!

[Afbeelding]
Prima raceweekend met ook imsa in detroit en isle of man tt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Taro schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:18:
[...]

We zaten gisteren te rangen tussen 67600 en 67800

Gewoon bijna een rechte lijn voor btc termen. Apart om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is dat perspectief inclusief of exclusief 2024?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Stukfruit schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:50:
[...]

Is dat perspectief inclusief of exclusief 2024?
Dit perspectief impliceert dat er een extreme parabolische stijging komt en een blowoff top in q1 2025.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PifP7x2RbdFMH_I-5c5sfTpiW-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cfq8ThkgmxDyv4wGygWJMnjz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als ~420k echt de top van deze cycle wordt dan begin ik wel te geloven dat er hogere machten aan het werk zijn die er iedere keer een meme-waardig hoogtepunt van willen maken.

Maar I'll take it. Omdat het zulke mooie kleurtjes zijn heb ik net nog wat extra sats gekocht.

Ook wel vriendelijk trouwens van Bitfinex en FTX dat ze mooi op de juiste momenten zijn gecrasht :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Tweede top 1 feb 25?, neem je winsten voor je vermogensbelasting maar voor 1 jan 25 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:11:
Tweede top 1 feb 25?, neem je winsten voor je vermogensbelasting maar voor 1 jan 25 😂
… voor oktober 2024. Belastingdienst kijkt tegenwoordig naar de drie maanden voor het einde van het jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Moiety schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:15:
[...]

… voor oktober 2024. Belastingdienst kijkt tegenwoordig naar de drie maanden voor het einde van het jaar :)
? is dat een nieuwe regel sinds een paar weken? afgelopen aangifte was het gewoon 31 dec namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:15:
[...]

Wat een onzin. 1 januari is de peildatum. Als je op 30 december je beleggingen verkoopt en omzet naar spaargeld en op 2 januari weer die beleggingen terugkoopt, gaat de BD de verkoop van je beleggingen negeren en mag je alsnog tegen een hoger percentage voor de beleggingen aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:25:
[...]

Wat een onzin. 1 januari is de peildatum. Als je op 30 december je beleggingen verkoopt en omzet naar spaargeld en op 2 januari weer die beleggingen terugkoopt, gaat de BD de verkoop van je beleggingen negeren en mag je alsnog tegen een hoger percentage voor de beleggingen aftikken.
Vermogen verplaatsen binnen box 3
U kunt uw vermogen binnen box 3 verplaatsen door bijvoorbeeld beleggingen met een hoog rendementspercentage om te zetten in spaargeld met een laag rendementspercentage. Of door meer schulden aan te gaan. Als u dit rondom de peildatum doet, leidt dat niet tot een lagere belastingheffing. We noemen dat peildatumarbitrage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:33:
[...]

Vermogen verplaatsen binnen box 3
U kunt uw vermogen binnen box 3 verplaatsen door bijvoorbeeld beleggingen met een hoog rendementspercentage om te zetten in spaargeld met een laag rendementspercentage. Of door meer schulden aan te gaan. Als u dit rondom de peildatum doet, leidt dat niet tot een lagere belastingheffing. We noemen dat peildatumarbitrage.
Het gaat erom dat je niet binnen 3 maanden na de omzetting weer terugkoopt om zo een lagere heffing te krijgen.
Dus 30 dec verkopen en 30 januari terugkopen valt ook daaronder.

[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 02-06-2024 13:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 13:09
Onze "Let's go" held staat op Dumpert _/-\o_

https://www.dumpert.nl/item/100093911_b78b1af2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Had het over vermogensbelasting opzij zetten… niet je helemvermogen in eurC

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jup, arbitrage om net te doen alsof je vermogen lager ligt. Daar staken ze een stokje voor. Sowieso valt er nog maar weinig te verdienen op arbitrage bij een flatline koers als tijdens dit weekend.

Verder klinkt 500k wel nice, zelf hou ik het bij 3.45 * vorige ath. 20k werd 69k = 3.45 multiplier. 69k X 3.45 = 238k ish. Tot 120k ladder ik al uit, de rest ga ik tussen 120-240k wegdoen. Plan B wist die 100k ook aan de man te brengen die ook maar niet werd aangetikt. Dus waarom al 500k rondbazuinen juinen als we nog geen 100k hebben gezien. Misschien een keertje tegen 2028. Maar dan ben je ook zoveel kwijt aan een simpele lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:42:
Had het over vermogensbelasting opzij zetten… niet je helemvermogen in eurC
Als je een lambo wil kopen dan doe je dat in ieder geval tussen eind maart en begin oktober.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDjKey3U-UIlr7bG3jAK6TZoE8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Sb1ZSuLQNd14H8vofIVKOuLg.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqhfiVy1NMQcxiTvqQvNJbvVJkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5OBz4erFqJznTjukvG0zaX7n.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Green candles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Oeh, dat wordt toch naar Texel kunnen van de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 02-06-2024 14:41 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kan niet fout gaan. Not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:02
Volgens mij zijn ze bezig bitonic en bl3p samen te voegen. Bij de app van Bitonic klopte de fiat waarde ook niet, op de site wel. Zo zijn er een aantal issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Die gaat wel lekker hoor! Ook een mooi ritje op gepakt laatst. Maar inmiddels ook alweer ruim 2 miljard marketcap en bijna in de top 50.

Zou best tijdelijk een top 20 of zelfs top 10 muntje kunnen worden. Maar een echte klapper wordt het niet meer, die gains zijn al geweest.

Op Bybit ging vandaag eventjes het volume op het USDT paar boven die van Bitcoin, dus vraag is er wel.

Zal mij benieuwen wanneer de grotere posities op de sell knop drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
baba420 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 15:23:
[...]

Volgens mij zijn ze bezig bitonic en bl3p samen te voegen. Bij de app van Bitonic klopte de fiat waarde ook niet, op de site wel. Zo zijn er een aantal issues.
Wel redelijk onhandig als een exchange je niet toestaat om een trade te doen.

"An unknown error occurred"

Volgens mij zijn er door die integratie wat integratietests omgevallen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Aeronaut schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:04:
[...]

Prima raceweekend met ook imsa in detroit en isle of man tt
En MotoGP. Ben heel benieuwd of Veijer het tot de motoGP schopt. Is eigenlijk op dit moment de moto3 al ontgroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuk om naar CWIF te kijken, dat had nu dus een winst van +743% kunnen zijn -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3T8EidGJM2dfjVk2TgXNttQIWP8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BmqdHnLI9BU7lI31YEr5nbI5.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
zie net pas dat btc tegen de dalende trend getikt heeft op de 4h (ook op de daily te zien). Kijken of we er nog ff onder kunnen hangen om dan vanavond er door te beuken.

420k soon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Net even mijn administratie bijgewerkt (wat een kutklus). BTC staat nu op 33% in de plus.

Niet slecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Enige shitcoin die weer goed up gaat is Wormhole. Even doortrekken dan kan dat gedrocht weg uit pf.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-10 14:01
Kol Nedra schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:28:
leuk om naar CWIF te kijken, dat had nu dus een winst van +743% kunnen zijn -O-
Je hebt met winst verkocht, dat was een zekerheid op het moment van verkopen. Niet meet naar omkijken je weet immers toch niet wat er verder gebeurd en wanneer je eventueel wel verkocht zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Poah wat zijn die brabantse nachten avonden lang.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Super efficiënte elektrische verwarming voor de volgende winter. Ook wel mooi dat ze het geen Bitcoin miner noemen, maar een heater die Bitcoin mined. Misschien haal ik er wel 1 a 119 Euro voor het verwarmen van de garage:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sKcSY52stdkSspxhY7wD5HEO76I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WByha4mgg7k4MvfCOXai4ZL4.webp?f=user_large
https://www.indiegogo.com...3-blockchain-smart-home#/

Edit:

Levert natuurlijk geen reet op, maar wel grappig om mee te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 02-06-2024 19:19 ]

Pagina: 1 ... 172 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!