A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
de zon is nagenoeg het centrum van ons zonnestelsel. Hij reist rond in onze melkweg.Kol Nedra schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:19:
[...]
onjuist, de zon beweegt ook door het zonnestelsel heen
<edit> mooi wel dat er echt geen onderwerp te gek is om off topic mee te gaan in de crypto slow chat
[ Voor 17% gewijzigd door Wiley99 op 24-05-2024 10:27 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Darrell schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:18:
[...]
Funfact: de zon reist nergens. Het is de aarde die draait.
Zero.
zwembroek schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:22:
[...]
Huh? Ik dacht dat de aarde plat was? Wat is dit nu weer?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
kan de US zijn in beslag genomen Stashen lekker op de markt gaan dumpen 1&1 is 2BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:22:
Ik sta wel te kijken van die aanstaande goedkeuring van ETH (verhandelen kan nog niet, maar dat is wel een formaliteit nu).
ETH is qua protocol regelgeving technisch een nachtmerrie, daar wordt voor nu overheen gestapt. Kennelijk onder politieke druk.
Moon dan maar?
Over the past decade or so, countries around the world have resorted to seizing cryptocurrencies. The United States government stands at the forefront, boasting crypto holdings of almost $15.27 billion.
This substantial stash includes 212.847k BTC and 45.654k ETH.
Het 3de dal universum?Darrell schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:32:
Ik had het over de aarde rukkers. Niet over het universum.
Geef het nog een paar weken. BTC daalde ook een tijdje na de goedkeuring.LegeBoekenkast schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:45:
Ik heb geen vakantiegeld, maar wel ETH. Waar blijft m’n randament?
Era idd. 3h vliegen met de X achtundzwanzig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
BTC, ETH AVAX en ADA aangevuld zojuist, moonbaggs ready. Ben er wel een beetje klaar mee. Maar alsnog doe ik elke maand een lekker DCA op alle 4Wispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:42:
Komop guys, pleur je vakantiegeld erin. Ik wil een godcandle zien.
Rest gaat toch echt de vakantie in + Klusjes , man man, moet nog een nieuw dakkapel op deze zomer
en de achtertuin moet op de schop.
Need Moon Rockets
Psies! Al vier rode dagen op rij. Teleurstellend!Wispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:42:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 24-05-2024 11:28 ]
dca gedaan vanochtend, van het weekend nog een flufftomtom901 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 11:28:
Zo, vakantiegeld net onder de 67k erin geduwd. Wie volgt?
nothing stops this train
Ik twijfel nog, eigenlijk vind ik het te laat maar dat is uiteraard een onderbuik gevoel en niet het verstand wat spreekttomtom901 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 11:28:
Geen denken aan, heb het geïnvesteerd in 150 traytjes Schultenbräu.tomtom901 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 11:28:
:strip_exif()/f/image/PD477iX0cY40Xhyp0Aga4tA6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil straks geen dorst krijgen als ik een maand vakantie heb.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik heb beide euro's erin gestopt!Wispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 10:42:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Toch maar wat extra Bitcoin gekochtNopheros schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 12:22:
[...]
Ik twijfel nog, eigenlijk vind ik het te laat maar dat is uiteraard een onderbuik gevoel en niet het verstand wat spreekt
Pf bestaat nu voor 96% uit Bitcoin.
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 24-05-2024 13:05 ]
Ik zie een taart, gefeliciflapstaart.
Ik heb net 500€ aan een douche-WTW gespendeerd. Dan nog wat koperen leidingen PVC en bevestigingsmaterialen erbij kom ik al gauw op zo’n 650€ hoppaGipsy King schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 11:11:
[...]
BTC, ETH AVAX en ADA aangevuld zojuist, moonbaggs ready. Ben er wel een beetje klaar mee. Maar alsnog doe ik elke maand een lekker DCA op alle 4.
Rest gaat toch echt de vakantie in + Klusjes , man man, moet nog een nieuw dakkapel op deze zomer
en de achtertuin moet op de schop.
Need Moon Rockets
Gefiléamericanned!Nopheros schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 12:57:
[...]
Toch maar wat extra Bitcoin gekocht
Pf bestaat nu voor 96% uit Bitcoin.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 12:42:
[...]
Geen denken aan, heb het geïnvesteerd in 150 traytjes Schultenbräu.
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
LinkFrambozenTaart schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 12:42:
[...]
Geen denken aan, heb het geïnvesteerd in 150 traytjes Schultenbräu.
[Afbeelding]
Gefeliciteerd!Nopheros schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 12:22:
[...]
Ik twijfel nog, eigenlijk vind ik het te laat maar dat is uiteraard een onderbuik gevoel en niet het verstand wat spreekt
Stack Sats
Je hebt spartamet verkeerd geschreven..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja, dat snapte AI niet. Helaas
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:39:
@Gelukszoekr
Shitcoin?
Hond?
[Afbeelding]
Nu snel naar $0, weer minder drek....
enter the ether 🫴 pic.twitter.com/YXgKQFP5Nr
— VanEck (@vaneck_us) 23 mei 2024
Toch wel dom dat AI niet snapt dat we rechts rijden in Nederland.
hearing some rumours about Bybit being insolvent or hacked and etc. Please note that we have updated our POR this month as well as you can view all Bybit wallet through Nansen (Total more than 11B) . None of the rumours that I have see so far have any real facts supporting it,…
— Ben Zhou (@benbybit) 23 mei 2024
Volgens mij heeft 'ie juist goed door hoe men in de grote stad over de verkeersregels voor tweewielers denkt.knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:43:
[...]
Toch wel dom dat AI niet snapt dat we rechts rijden in Nederland.
Die filmpjes kunnen ze bij Van Eck toch wel als de beste hè.. 👌🏼 lekker man
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Such wow, wen moon?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Niet met Boeing, dan komen we nooit bij de maan.Aeronaut schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:30:
zullen we een keertje gaan dames
Musk heeft een nieuwe kleur toegevoegd aan de gamma.. Lunar Silver.knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:35:
[...]
Niet met Boeing, dan komen we nooit bij de maan.
Dus met SpaceX dan?
edit:
[ Voor 13% gewijzigd door Aeronaut op 24-05-2024 16:41 ]
Tesla +2%Aeronaut schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:39:
[...]
Musk heeft een nieuwe kleur toegevoegd aan de gamma.. Lunar Silver.
Dus met SpaceX dan?
edit:
[Afbeelding]
lekker heur vind het prima!
nothing stops this train
Ergens op 20k heb ik ‘m namelijk gezegd dat we rond 20204-2025 wel weer (veel) hoger zouden staan.
Hij zei toen nog: “Maar je hoort er niemand meer over?” Waarop ik nog zei: “Dat is toch vaak juist een koopmoment?”
Anyway, vanochtend was ik weer bij ‘m.
Halverwege het gesprek wilde ‘ie daar nog even terugkomen. Ze hadden het op kantoor nog over me gehad, rond die BTC ETF. En hij begon zelf al over de ETH ETF.
Dus straks koopt die van het geld dat ik aan hem afdraag voor stonks mijn BTC op de top van me over.
Fucking circle of life dit!
Maktub
Wel lachen, bij mij ging de belastingaangifte meer over crypto als waar die voor op bezoek kwamMrMrq schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:53:
Ik vind het niet terug, maar ik heb hier vorig jaar gezegd dat ik mijn financieel adviseur georangepilled heb.
Ergens op 20k heb ik ‘m namelijk gezegd dat we rond 20204-2025 wel weer (veel) hoger zouden staan.
Hij zei toen nog: “Maar je hoort er niemand meer over?” Waarop ik nog zei: “Dat is toch vaak juist een koopmoment?”
Halverwege het gesprek wilde ‘ie daar nog even terugkomen. Ze hadden het op kantoor nog over me gehad, rond die BTC ETF. En hij begon zelf al over de ETH ETF.
Dus straks koopt die van het geld dat ik aan hem afdraag voor stonks mijn BTC op de top van me over.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dQiu1nnUD8Xq9On07g4bfzP.jpg?f=user_large)
elke keer als ik deze kop zie heb ik zin om een mmorpg te spelen...
tips?
[ Voor 15% gewijzigd door Aeronaut op 24-05-2024 17:05 ]
Lotro? Jaren jang gespeeld, is nog steeds wel actiefAeronaut schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:05:
[Afbeelding]
elke keer als ik deze kop zie heb ik zin om een mmorpg te spelen...
tips?
Maar las iets over verplicht vakantiegeld in Bitcoinen schuiven? Zal eens kijken of ik de boel nog wat kan pumpen.
En misschien de crypto's ook.
Fijn weekend daar !Guere schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:37:
Ben een weekje op Texel met vrouwlief.
Maar las iets over verplicht vakantiegeld in Bitcoinen schuiven? Zal eens kijken of ik de boel nog wat kan pumpen.
En misschien de crypto's ook.
Een guere op texel meme zou super zijn !
Schuumkoppe !
Een beetje liefhebber gaat naar de brouwerij van de familie diks en mocht je nog iets van TX vatgerijpt zien staan kan ik de blonde aanbevelen (rood etiket).Gipsy King schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:41:
[...]
Fijn weekend daar !
Een guere op texel meme zou super zijn !
Schuumkoppe !
Dat had ik laatst met BTC, maar 69 BTC blijft toch wel een mooi getal, dus maar zo gelatenWispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:54:
Ik ben autistisch en ik wilde mijn ETH naar boven afronden, dus heb ook een flufje ETH gekocht.
Ik heb ook een mooi rond getal.Wispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:54:
Ik ben autistisch en ik wilde mijn ETH naar boven afronden, dus heb ook een flufje ETH gekocht.
Aha! Dus je hebt wel tijd om miems voor je matties te maken.Guere schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 17:37:
Ben een weekje op Texel met vrouwlief.
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 24-05-2024 18:28 ]
De eerste keer dat we hier samen waren had ze uit zichzelf een rondleiding door de brouwerij van Texels geboektkaaasje schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 18:12:
Een beetje liefhebber gaat naar de brouwerij van de familie diks en mocht je nog iets van TX vatgerijpt zien staan kan ik de blonde aanbevelen (rood etiket).
Maar thanks voor de tip, Tesselaar zijn we nog niet geweest.
Fijn weekend allen. En zuipze jaapio. Blijft toch het beste spul wat er is, die schultenbrau. Soms een keer uitstapje gemaakt naar andere brau meuk. Viel vaak niet goed. Dit is geen AI trouwens. Klein stukje eigen argief beelden. En je ziet, beter 2 treeijen halve liters ipv een reserve wiel. Heb je iig wat te drinken bij een lekke band
:strip_exif()/f/image/71YMTpznTVInZUhaN8utlQpe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FyQTqtXNzPB7BeoaMxw5rKPj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zvmSG3KYK28v6koafkK1LsFC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yKcEmGmFExfDqaGUW8RSVqMx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DAhl4MDTkz8pWeUao8cC8wQC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/324JSK3UN1HK6uJqyrV46MMH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i0WvMH35VBt3Wnd0G9ju82fo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IXV2Wyw7WnzGUQGwwOWgca0X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DQR4bJYDQU2RisHfBfU5g7Hk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UCmdiESKUuJpq1bvzphNeCW5.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/jnUBqxBP0b2MDPqdn1CHyhkl.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 24-05-2024 19:56 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Keurige voorraad!anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:53:
sorry boys, toch weer dag veel te weinig hier geweest, en me totaal niet aan mijn prio's gehouden. Zie dat BTC weer de goede kant uit gaat. Fijn dat ik iig te lui was gisteren om mijn long te sluiten. Die loopt dus nog.
Fijn weekend allen. En zuipze jaapio. Blijft toch het beste spul wat er is, die schultenbrau. Soms een keer uitstapje gemaakt naar andere brau meuk. Viel vaak niet goed. Dit is geen AI trouwens. Klein stukje eigen argief beelden. En je ziet, beter 2 treeijen halve liters ipv een reserve wiel. Heb je iig wat te drinken bij een lekke band
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je hebt in ieder geval genoeg BTC om een paar levers te kopen.anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:53:
sorry boys, toch weer dag veel te weinig hier geweest, en me totaal niet aan mijn prio's gehouden. Zie dat BTC weer de goede kant uit gaat. Fijn dat ik iig te lui was gisteren om mijn long te sluiten. Die loopt dus nog.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
eigenlijk moet ik het gewoon volgende keer een blikkie kopen bij de Aldi
nothing stops this train
Adviseer de adviseur, you fuckin legend!MrMrq schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:53:
Ik vind het niet terug, maar ik heb hier vorig jaar gezegd dat ik mijn financieel adviseur georangepilled heb.
ik had telefonisch contact met mijn adviseur paar weken terug. Binnenkort spreek ik hem RL
ben zeer benieuwd hoe hij mij gaat overtuigen om wat te doen met bijv. de belastingteruggave en vakantiegeld
Had hem bijna 3 jaar niet gesproken, in die tijd zeer veel veranderd in mijn levensstijl.
en natuurlijk mijn mindset: van fiat mindset naar Bitcoin mindset, ik wens hem al succes
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 24-05-2024 20:35 ]
nothing stops this train
Oprecht benieuwd waarom je geld besteedt aan een adviseurKol Nedra schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:34:
[...]
ik had telefonisch contact met mijn adviseur paar weken terug. Binnenkort spreek ik hem RL
ben zeer benieuwd hoe hij mij gaat overtuigen om wat te doen met bijv. de belastingteruggave en vakantiegeld
Had hem bijna 3 jaar niet gesproken, in die tijd zeer veel veranderd in mijn levensstijl.
en natuurlijk mijn mindset: van fiat mindset naar Bitcoin mindset, ik wens hem al succes
Ja, goede vraag. Je hebt ons toch?knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:39:
[...]
Oprecht benieuwd waarom je geld besteedt aan een adviseur
En voor al uw vragen:
[ Voor 32% gewijzigd door Numbers op 24-05-2024 20:49 ]
nog van vroeger.knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:39:
[...]
en omdat ik een vrouw heb die helemaal niks van economie snapt, en ze vind het fijn om hem te hebben.
nothing stops this train
Ik heb zakelijk ook een soort van verplichte adviseur. Ik heb het met hem ook wel eens over bitcoin / crypto en de behaalde rendamenten. Hij adviseert nog steeds om er niet aan te beginnen. Ik adviseer hem dan weer om het wel te doen. Ik vind het een leuk spelletje.Kol Nedra schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:14:
[...]
nog van vroeger.
en omdat ik een vrouw heb die helemaal niks van economie snapt, en ze vind het fijn om hem te hebben.
anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Allemaal halve liters ook echt. Veel voor weinig.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Idd. Grootste besparing ooit, alleen maar c merk halve liter blikken bier kopen.Bushalte schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 22:29:
[...]
![]()
![]()
Allemaal halve liters ook echt. Veel voor weinig.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
🚨BREAKING:
— 𝓐𝓶𝓮𝓵𝓲𝓮 (@_Crypto_Barbie) 19 mei 2024
Bitboy sources confirm in a Fox News interview that the SEC and Ripple have reached a settlement! #XRP is expected to see a big price increase.
The top DeFi token on the XRPL, CTF token, could rise from 0.97 XRP per token to 374.25 XRP per token.
The CTF token… pic.twitter.com/6Z05BztLdf
Bitboy........serieus bitboy. Nogmaals bitboy? Denk nu nog 1x goed na, bitboy???
anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 22:59:
[...]
Bitboy........serieus bitboy. Nogmaals bitboy? Denk nu nog 1x goed na, bitboy???
Carl Moon dan??anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 22:59:
[...]
nothing stops this train
Kan altijd nog boys, nu met die ETFs al helemaal... Toch?¿
En nu hetzelfde rijtje vanaf het (of überhaupt een) begin van de S&P 500 of van goud
Begrijp me niet verkeerd; ik ben net zo bullish, maar foute statistieken met scheef beginpunt helpen imho niet bij de promotie van Bitcoin als serieus alternatief.
Dat zit wel Schnorr.
In mijn geval:knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:39:
[...]
- Kennis van regels, die ik zelf niet heb, waardoor het compliant blijft;
- Kennis van (belasting) voordelen, die ik zelf niet heb, waardoor het iets meer rendeert;
- Kennis van dividend aandelen en obligaties, die ik zelf niet heb;
- Iets minder risico avers dan ik, waardoor mijn PF beter in balans is;
Maktub
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
AdvizeurFrambozenTaart schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 07:16:
Ik heb zelf ook een financieel adviseur, ik geef haar iedere maand mijn loon en dan koopt ze er schoenen en Xenos meuk mee.
Doge in plaats van PEPE?MrMrq schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 06:44:
[...]
- Iets minder risico avers dan ik, waardoor mijn PF beter in balans is;
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 25-05-2024 09:21 ]
UberLurker Departement #GG.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/f5oQW0oIleUta1Tfkg26iT6r.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Iw4qRABHu7jOFeBXCoB01Tug.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oXOkMg1poDFkEUAGxNiMaLge.png?f=fotoalbum_large)