Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
300 eraf, gelijk weer 200 erbij.
Ik weet nog niet wat er is gebeurd, approved or not.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Flippen deed ik vandaag inderdaad. En niet zo'n beetje ook.Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:56:
[...]
@resusaapje is daar heel goed in, je zou wellicht aan hem kunnen vragen of hij het je kan leren.
Ben ik een keer een dagje in Limburg, verkoopt iedereen z'n mooie cointjes. Ik zie rood.
Kunnen jullie dan helamaal niks alleeeeeeeen! Stellatje hufturs!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Pinsa schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:10:
Toch nog donderdag dipdag
Hoe zit het nou met die goedkeuring?
gerapparteerd!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vergaderen, vergaderen, vergaderenPinsa schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:10:
Toch nog donderdag dipdag
Hoe zit het nou met die goedkeuring?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/4JZdIU0V082q7rjPrrgAV2le.png?f=user_large)
Moet ik je fout nog aanwijzen of snap je het al?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nee hij is eerst wat orders aan het plaatsen. Ben wel benieuwd of het buy or sell orders zijn.anti elppa schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:13:
Nergens nog iets van officieel nieuws van onze vriend gare gerry?
?
***rumours***
[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 23-05-2024 22:21 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wtf is dat nou weer. Wat een gepruts (mocht et waar zijn)iVibes schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:19:
UPDATE: #SEC says they postponing the #Ethereum ETF decision for 6 hours.
?
***rumours***
Haha is dit serieus? Wat een clowns zijn het ook he....iVibes schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:19:
UPDATE: #SEC says they postponing the #Ethereum ETF decision for 6 hours.
?
***rumours***
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
UPDATE: there is no update yet. We waiting to hear something. Saw two dif ppl on here claiming it is delayed (without saying their source) till later tonight, but we can't confirm this with anyone yet. That's all we know rn. @JSeyff
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 23 mei 2024
Dan is het 22:00 daar. Dan werken die yanks niet meerNeoflexNL schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:23:
[...]
Haha is dit serieus? Wat een clowns zijn het ook he....
Als 16:00 genoemd wordt en er is nog geen nieuws dan durf ik met zekerheid te stellen dat het uitgesteld is.Blik1984 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:23:
De enige bron die ik hierover echt vertrouw
[Embed]
While not confirmed, a little delay isn't that crazy considering Trading & Markets was told 11th hour themselves. (we think it's poss they even had rejection letters prepared). So poss they need to finish writing it. That said, everything we've heard says it will be approved.
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 23 mei 2024
Die optie is er niet meer. Dan is het afkeur.Coldcat schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 22:24:
[...]
Als 16:00 genoemd wordt en er is nog geen nieuws dan durf ik met zekerheid te stellen dat het uitgesteld is.
Lekkere tweet met zowel 'rejection' en 'approval' erin, draaien de bots lekker op
Kan gewoon lijkt mij. En is een goed teken denk ik..
[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 23-05-2024 22:37 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
BOOM!! APPROVED! There it is. The SEC just approved spot #Ethereum ETFs. What a turn of events. It's really happening.
— James Seyffart (@JSeyff) 23 mei 2024
h/t @PhoenixTrades_ pic.twitter.com/KQ39mDyCbT
[ Voor 11% gewijzigd door Blik1984 op 23-05-2024 23:09 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Tuurlijk niet. Sell the news is written all over itbones schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:16:
Dikke rode kaars voor eth. Had juist wel een groene verwacht.
Buckle up
Hoezo?bones schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:16:
Zelfde als bij de BTC ETF goedkeuring kregen we ook een dump, aankondigingen zijn altijd een buy the news event, de daadwerkelijke beslissing altijd een sell the news.
Nothing to see here. Wat is het volgende narratief?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Allemaal ruis joh. Prachtig dit, laat die boomers maar komen..bones schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:16:
SEC is uitgespeeld
BifiVis schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:22:
[...]
Nothing to see here. Wat is het volgende narratief?
My body is ready, bags are heavy.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Its all planned.
JUST IN: 🇺🇸 SEC approves spot Ethereum ETFs. pic.twitter.com/t7KLtcaMNg
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 23 mei 2024
Another major milestone in crypto.
— Binance (@binance) 23 mei 2024
Welcome Spot #Ethereum ETFs. pic.twitter.com/NelG8bvplF
/f/image/pg1ztLdMRYz4UmQBGNWo7H3d.png?f=fotoalbum_large)
Ik HODL ETH tot zeker aan de 0.069 BTC
maar gaan we wel outflow zien van ETH grayscale naar de ETF's? ik verwacht van wel
[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2024 23:49 ]
nothing stops this train
Lol, wou het al niet zeggen... Maar spot on.Vis schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:41:
De SEC zal ETH natuurlijk ook wel moeten accepteren aangezien de CBDC's daarop gaan draaien over een poosje.
Its all planned.
Anyway, longs op ETH en LDO lopen. Aangezien er geen staking in de ETFs zit zie ik LDO wel een pumpje maken.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
denk het ook, er zitten ook veel WEF-leden in de Ethereum Foundation.Vis schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:41:
De SEC zal ETH natuurlijk ook wel moeten accepteren aangezien de CBDC's daarop gaan draaien over een poosje.
Its all planned.
maargoed meeliften en er zelf van profiteren kan altijd toch
nothing stops this train
In Noorwegen wordt Ethereum gebruikt voor hun CBDC's, dus in sommige landen is het officieel al geen fictie meer. Aangezien CBDC's veel negativiteit vangen, zullen ze het spelletje via shitcoins als Ethereum spelen. Endgoal is the same. Controle, censuur, macht, enz. Daarom moesten de Ethereum ETFs erdoor, politiek machtspel als aanval op Bitcoin. Niet voor niets kwam die Yuval Harari (eerste rangs WEF sletje) recent met een debiele video om Bitcoin te bashenKol Nedra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:50:
[...]
denk het ook, er zitten ook veel WEF-leden in de Ethereum Foundation.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
WEFkeffers unite.Kol Nedra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:50:
[...]
denk het ook, er zitten ook veel WEF-leden in de Ethereum Foundation.
anti elppa schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 06:23:
doet iig geen kloot met de koersen voorlopig. Wat een saaie drek zeg
`
mogge. bijna weekend.
Maar ff serieus, gewoon 0 prijs actie op moment van goedkeur bij btc en eth.
Nu weet ik iig zeker dat zodra die etf live is, grayscale als een wilde gaat dumpen. Achja, misschien toch nog de kans om extra eth te kopen op 0,03 btc
Komop dan!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qTgIez6Crw8gxyjYrv32l6of.gif?f=user_large)
Ander nieuws:
https://www.nu.nl/economi...oor-jouw-portemonnee.html
:strip_exif()/f/image/PwSqAURfHxFNk9p5GsmsPi1m.jpg?f=fotoalbum_large)
Knip, zonnepanelen zijn offtopic
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 25-05-2024 09:20 ]
Had beter mijn eth in de zak kunnen houden dan in de panelen te steken.. gelukkig heb ik ze al terugverdiend, maar dan nog.. die dingen kosten straks meer dan ze opbrengen in dit land van de nooit rijzende zon.
Zero.
Dat snap ik niet zo goed, hoe rijmt dat met het feit dat gisteren ook een wet door het huis van afgevaardigden is aangenomen die de FED verbiedt CBDCs uit te geven? Wie gaat die wel uitgeven dan?Vis schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:41:
Its all planned.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zeg dat… gelukkig zelf nog vast tot en met 2026 maar dan heb ik ze er nog niet uit. Zuur voor de mensen die ze pas hebben aangeschaft, kijken hoe ik dit ga oplossen, zou leuk zijn als minen weer eens zou gaan lonen kun je nog wat met die panelen.Pelox schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:45:
[...]
Had beter mijn eth in de zak kunnen houden dan in de panelen te steken.. gelukkig heb ik ze al terugverdiend, maar dan nog.. die dingen kosten straks meer dan ze opbrengen in dit land van de nooit reizende zon.
Stelletje 🤡 daar in Den Haag
Dat willen ze gaan verbieden.GioStyle schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:54:
Afschaffing salderen is niet het probleem. Het probleem is dat energieleveranciers terugleverboetes hanteren.
Nee, ze willen verbieden dat de terugleververgoeding negatief kan zijn. Er wordt ‘niets’ gedaan aan de terugleverkosten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUaDcFsRsF931bY68lYsyeiS.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CBCW0caeqNqJiXwPXzPkWD0B.gif?f=user_large)
Dit was nog niet zo heel lang geleden vloeken in de kerk natuurlijk. Plaats er dan ook maar meteen wat (kleine) kerncentrales bij.
Verder denk ik dat er 1 bullrun nog wel inzit om normaal uit te kunnen cashen
Maar laten we stoppen over salderen/panelen we gaan te ver offtopic was niet mijn bedoeling
Ja dat zag ik inderdaad ook voorbij komen. Punt is dat dit een verkiezingsjaar is, dus je gaat waarschijnlijk zien dat Biden ineens veel plusjes wilt scoren vanaf nu. Schijn bedriegt. Dit draait het huis van afgevaardigden net zo snel weer terug straks indien noodzakelijk.Wiley99 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:51:
[...]
Dat snap ik niet zo goed, hoe rijmt dat met het feit dat gisteren ook een wet door het huis van afgevaardigden is aangenomen die de FED verbiedt CBDCs uit te geven? Wie gaat die wel uitgeven dan?
Grote korrel zout dus.
Dit is de weg.Wispe schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:07:
De regering en nadenken? Haha.
Enige wat men moet doen is BTC aanschaffen en hodlen.
Was die Jaapio iedereen toch weer te slim af met z’n pallet kachel. Schijnt dat hij druk is om leidingen door het hele dorp te graven.Alpina schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit was nog niet zo heel lang geleden vloeken in de kerk natuurlijk. Plaats er dan ook maar meteen wat (kleine) kerncentrales bij.
Verder denk ik dat er 1 bullrun nog wel inzit om normaal uit te kunnen cashen
10% van alle belasting investerende BTC! Dat zou pas visie zijn. Dan nog een goede exit strategie en we hebben voor de komende 100 jaar net zoveel welvaart als dat gas ons gaf destijds.
[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 24-05-2024 08:17 ]
Een visionair. Gewoon in ons midden.Coldcat schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:15:
[...]
Was die Jaapio iedereen toch weer te slim af met z’n pallet kachel. Schijnt dat hij druk is om leidingen door het hele dorp aan het graven.
Het was niet Biden of de grote groep democraten die de wet aannam, of heeft hij die 3 switchers aangespoord om voor de schijn mee te stemmen met de republikeinen? Het zit natuurlijk een stuk complexer in elkaar, net zoals zonnepanelensubsidies, maar het is natuurlijk de SC dus laten we er niet te genuanceerd op ingaan.Vis schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:09:
[...]
Ja dat zag ik inderdaad ook voorbij komen. Punt is dat dit een verkiezingsjaar is, dus je gaat waarschijnlijk zien dat Biden ineens veel plusjes wilt scoren vanaf nu. Schijn bedriegt. Dit draait het huis van afgevaardigden net zo snel weer terug straks indien noodzakelijk.
Grote korrel zout dus.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Toe maar, OT. Ben benieuwd wanneer de handel van start gaat in die ETH etf's en of ze daadwerkelijk wat volume weten te genereren. Er zullen nu ook wel wat mandjes gaan komen met ETH en BTC erin.
Funfact: de zon reist nergens. Het is de aarde die draait.Pelox schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:45:
[...]
Had beter mijn eth in de zak kunnen houden dan in de panelen te steken.. gelukkig heb ik ze al terugverdiend, maar dan nog.. die dingen kosten straks meer dan ze opbrengen in dit land van de nooit reizende zon.
nee hoor, spreiden is altijd verstandig, of het nou zonnepanelen zijn of aandelen allemaal goede keuzes. als je maar die fiat weg doet ben je altijd goed bezig longterm
nothing stops this train
onjuist, de zon beweegt ook door het zonnestelsel heenDarrell schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:18:
[...]
Funfact: de zon reist nergens. Het is de aarde die draait.
nothing stops this train
Huh? Ik dacht dat de aarde plat was? Wat is dit nu weer?Darrell schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:18:
[...]
Funfact: de zon reist nergens. Het is de aarde die draait.
ETH is qua protocol regelgeving technisch een nachtmerrie, daar wordt voor nu overheen gestapt. Kennelijk onder politieke druk.
Moon dan maar?
Blijkbaar is er toch een second best.BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:22:
Ik sta wel te kijken van die aanstaande goedkeuring van ETH (verhandelen kan nog niet, maar dat is wel een formaliteit nu).
ETH is qua protocol regelgeving technisch een nachtmerrie, daar wordt voor nu overheen gestapt. Kennelijk onder politieke druk.
Moon dan maar?
Blijkbaar is de politieke lobby voor shitcoins groter dan verwacht
Lekker via een etf lower highs maken op het bitcoin paar.
Raar. Ik had gister uit betrouwbare bron ( = dit topic) gehoord dat alts keihard zouden gaan moonen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:25:
[...]
Lekker via een etf lower highs maken op het bitcoin paar.
knakworst schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:28:
[...]
Raar. Ik had gister uit betrouwbare bron ( = dit topic) gehoord dat alts keihard zouden gaan moonen.
Ik kan dat niet want heb geen vakantiegeld.
Wel satjes, hopen satjes
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eSjHsA495j1CdFHBCvHwgve4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vkZxFj9GOWhGYeV0LRx8SBWB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YtqP6i9bdpvdMz8rVn7eOi7V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qAoGmGJ7SYSxrKWcaHQPxJEV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fsVBzhYtOIrzI5Eie9sTWom4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/85yAVU5awe4vyQMlCeegkMXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LiEIdOktOlr4pSujIpFfNgW6.gif?f=user_large)
/f/image/YnZidy7LVtkBPZNy4OsjEUZl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xXpJ92NhLEhk1JfS7HmNLMSk.jpg?f=fotoalbum_large)