[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.847 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Moiety schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:00:
[...]

Je weet dat 1 bitcoin uit heel veel Sats bestaat?
Sterker nog, 'Bitcoins' bestaan helemaal niet. Het enige wat bestaat zijn sats.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluXz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 16:07
Is Coinbase gewoon bruikbaar in Nederland? Ik heb een Bitvavo account, maar heb een aantal investeringsmogelijkheden gespot die niet op Bitvavo beschikbaar zijn.

Ik heb een Coinbase account aangemaakt, maar ik kan met geen mogelijkheid geld storten. iDeal, overboeken en creditcard, niets werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 20:57
Masstje schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:09:
[...]

Wat lezen hier en niet denken: ik ben te laat… gewoon kopen.

[Afbeelding]
Mwa ben niet zo van groene candles chasen. Als ik zo’n piek zie als bij AIOZ dan sla ik het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
Wispe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:02:
[...]

Nu 5000 dollar inleggen, volgend jaar alles eruit zodat je over 2 jaar meer BTC kan kopen dan nu. En zo het riedeltje door.
Waar zou de top van deze bullrun nu kunnen liggen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:45
MaStar schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:26:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QI60XwT3RX9vWzYpPZMnbyi62sE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaFXWvH22vMRjePDLu2VxypC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Als we dat wisten, konden we daarop anticiperen he. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:11

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Blijf jij bij je gok nu je weet hoe de afgelopen maanden zijn verlopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Ergens tussen de 74k en de 420k ;)

Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:11
Wispe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:31:
[...]

Blijf jij bij je gok nu je weet hoe de afgelopen maanden zijn verlopen?
Jawel, al blijft het een beetje koffiedik kijken natuurlijk.

CTO Larson kwam kort geleden met deze
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Hp31mf4/sdagags.png
YouTube: BITCOIN: HOW HIGH CAN IT GO? No BS Model (Engineer Explains)

Langzaamrijker kwam met een soortgelijke berekening
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/jTs1S8C/gfadh.png
YouTube: BITCOIN ALL-TIME HIGH! WAT NU?

Leuk deze modellen, maar met de ETF's in play zal het waarschijnlijk anders lopen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Of zijn het de laatste 3

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:05
gebruikershaes schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:39:
Waar halen jullie je shitcoin informatie vandaan? Ben elke keer te laat. AIOZ gaat als een malle bijv.
AIOZ heb ik over gepost afgelopen november toen je het nog voor drie cent kon oppikken. Op mijn beurt heb ik het van crypto_condom op Twitter/X.

Het is een kwestie van de juiste mensen op X/Twitter volgen. Discord en dit forum. Ben daarnaast ook geabonneerd op twee Substacks gerelateerd aan crypto.

Daarnaast ook durven in te stappen met een mooi bedrag. Het helpt dan om een solide basis aan BTC en ETH te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door jvel92 op 09-03-2024 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
jvel92 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:43:
[...]

AIOZ heb ik over gepost afgelopen november toen je het nog voor drie cent kon oppikken. Op mijn beurt heb ik het van crypto_condom op Twitter/X.

Het is een kwestie van de juiste mensen op X/Twitter volgen. Discord en dit forum. Ben daarnaast ook geabonneerd op twee Substacks gerelateerd aan crypto.

Daarnaast ook durven in te stappen met een mooi bedrag. Het helpt dan om een solide basis aan BTC en ETH te hebben.
Eens, dankzij Credibull (en anderen) heb ik er op gegokt dat de ATH reeds vóór de halving plaats zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ergens tegen de top gaan de alarmbellen, bij de echt doorgewinterde traders, af en dan is het slim om naar ze te luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Millennials die hier mee lezen denken nu: “maar dat is gewoon werken. Laat maar dan”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 17:06
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:22:
Wat denken jullie van
-holo
-coval
-LilAI?

Zien eruit als coins waar voor de toekomst toch wel wat inzit, mooie geschiedenis en nu nog lekker lage waarde. Ben een beetje op zoek naar interessante nieuwe coins om vrijkomende staking rewards op 17 maart in te gaan stoppen.
Probeer een coin te vinden die niet nét gepumpt is, maar wel een project dat al langere tijd actief is.
En als je deze zo interessant vind wacht dan minstens tot het wat is afgekoeld en alle sellers er weer uit zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08

BeyondThunder

Lost Lightning

gebruikershaes schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:39:
Waar halen jullie je shitcoin informatie vandaan? Ben elke keer te laat. AIOZ gaat als een malle bijv.
Momenteel hoor ik veel over Rosnet, Qubic, Aipg. Dus voor die laatste 2 een account gemaakt bij een gure exchange genaamd tradeogre.com
(Geen KYC)
Doge vanuit Bitvavo --> TradeOgre --> BTC --> USDT --> AIGP + Qubic gekocht.
Voor beide webwallets aangemaakt, vanuit TradeOgre verstuurd naar de (juiste) wallets.
Doe eerst een kleine proef transactie.

Ja, hiervoor moet je nieuwe dingen leren en risico's nemen. Niet voor Henk en Ingrid.
DYOR, en koop nooit een token op naam, maar verifieer het contract address (CoinGecko).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orqbH_xqJnHOBIen4CTPN7ai2lo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5xhhlpmDnXI5idxNvTWhOrq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-10 19:39
ASTR zou ik wel willen kopen. Gaat al een tijdje naar beneden/side ways. Dat zijn juist de interessante coins om wel in te stappen. Alleen jammer dat Bybit deze coin alleen als derivative aanbiedt, niet spot. Coinbase lijkt ze ook niet aan te bieden? Welke exchange biedt ze wel als spot aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Durpstick schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:26:
ASTR zou ik wel willen kopen. Gaat al een tijdje naar beneden/side ways. Dat zijn juist de interessante coins om wel in te stappen. Alleen jammer dat Bybit deze coin alleen als derivative aanbiedt, niet spot. Coinbase lijkt ze ook niet aan te bieden? Welke exchange biedt ze wel als spot aan?
Bitvova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03:08
In het “officiële” gpu telegram kanaal geven ze aan dat je daar je tokens/rewards kan claimen.

Uiteindelijk krijg ik dit te zien in uniswap, maar ik vertrouw het niet echt.

Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kn0Y2m9cTyxfVwV1KUDVNugk9-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vvJLsA4uVWeIyf8st5p9SD2N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PMach schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:10:
[...]

Van alle vage lowcap exchanges vertrouw ik SafeTrade wel het meest. Team erachter is bekend, komen uit USA, zitten al lang in de cryptospace.

Voor echte zekerheid uiteraard transferen naar de eigen Qubic wallet, maar die is op dat vlak niet veel beter (die UI doet soms echt ook heel rare dingen hier, en af en toe lijkt het alsof alle QUs verdwenen zijn)
Voelt een beetje als IOTA, daar was je je coins ook steeds kwijt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-10 11:02
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:35:
[...]

Voelt een beetje als IOTA, daar was je je coins ook steeds kwijt.
Zelfde developer :'-) (Sergey Ivancheglo aka Come-from-Beyond)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Technofreakz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:32:
In het “officiële” gpu telegram kanaal geven ze aan dat je daar je tokens/rewards kan claimen.

Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? [Afbeelding]
Ik vertrouw het niet, pas maar op.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
GluXz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:18:
Is Coinbase gewoon bruikbaar in Nederland? Ik heb een Bitvavo account, maar heb een aantal investeringsmogelijkheden gespot die niet op Bitvavo beschikbaar zijn.

Ik heb een Coinbase account aangemaakt, maar ik kan met geen mogelijkheid geld storten. iDeal, overboeken en creditcard, niets werkt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8y0PpkYRVnvHIxulreY6OWHtkA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D4hJ83nbeP3d3CBIWXSoA9o4.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:38:
[...]

Ik vertrouw het niet, pas maar op.
Die bevestiging had ik nodig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:10
Net even safetrade en tradeogre bekeken maar mij te guur (mijn naam is Henk)…. Ga wel weer klooien met andere coins en mega fees lappen via metamask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 19:30
Technofreakz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:32:

Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? [Afbeelding]
Lijkt me een duidelijke scam i.c.m. een smart contract die je wallet leegtrekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Okx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Junia schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:40:
[...]

Lijkt me een duidelijke scam i.c.m. een smart contract die je wallet leegtrekt..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulBNhAmDFn0A5RJguF-LK0r0bkw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BGcf7adOYfcm7Md588uOXmlQ.png?f=fotoalbum_large

Kwam deze ook al tegen.

Ook gelijk uit die groep gestapt.

[ Voor 3% gewijzigd door Technofreakz op 09-03-2024 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:10
https://www.businessinsid...-stellen-volgens-analist/

interesant.....is gewoon uitstel gedrag.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kraken
Bitvavo

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunckie
  • Laatst online: 16-03 18:42

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
0KN zakt nog verder weg & CHAT is na PAAL de grootste in de pf met +86% in 24H *O* :Y _/-\o_ :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23qLOYJJmTV2dRKzaIZbtpCdHnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kd1LCshimGxf3X3fFc4BNIIu.png?f=fotoalbum_large

Heb dus nog ETH klaarstaan om in een nieuwe parel te drukken...

Edit: +103% vandaag, nice.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hMkRayGlfkB3fceyu7u3otSj0Wo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PXejkqS7nGQbkoGzen545F4c.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 09-03-2024 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voor NL'ers geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:40
Kol Nedra schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:11:
NEAR, very nice!

wil je een lage low cap cointje een risico nemen kijk naar LIS. deze gebruikt NEAR netwerk, dus wie weet gaan Whales met hun NEAR winsten wel dit muntje fictief pumpen.

ik heb het al een paar keer aangegeven in de meme/hoog risico topic. ik volg ze op de voet en ik denk erover om iets meer risico te nemen en een ruime positie in te nemen: bijv van mijn Doge winsten 1:1 hierin te stoppen
[Afbeelding]

high risk, dyor!
Waar koop je zulke drek nu eigenlijk? Ik heb me in de bear nooit verdiept in een shitcoin Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:23
Kan me wel weer voor m'n kop slaan. Te ongeduldig. Polytrade listed op Mexc en komt nu zelfs voor in afbeeldingen hiero. Twee weken terug weggedaan. Anderhalf jaar vastgehouden.

Edit; Taro zelfde port als jij behalve Byte voor Hemule. Laat je het weer weten waar die ETH ingaat? ;)

Ik zal morgen weer eens wat eigen research doen en posten om te kijken hoe jullie daar over denken.

[ Voor 45% gewijzigd door poekiepoes12 op 09-03-2024 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:08:
[...]

Waar koop je zulke drek nu eigenlijk? Ik heb me in de bear nooit verdiept in een shitcoin Exchange.
Bybit

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:51

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

emielsb schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:19:
[...]

Probeer een coin te vinden die niet nét gepumpt is, maar wel een project dat al langere tijd actief is.
En als je deze zo interessant vind wacht dan minstens tot het wat is afgekoeld en alle sellers er weer uit zijn.
Dank, nou eens een poging gewaagd en €50 in in LILAI gestopt, voor €0,009 het stuk :P. Mijn meest risicovolle poging ooit sinds ik €500 in PARSIQ heb gestopt die vervolgens €50 werd.... je kan raden waar ik die €50 vandaan heb dus hopen dat het zich uitbetaalt :P

Ben sindsdien eigenlijk altijd van de risicovolle coins af gebleven...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:40
Dat blijft toegankelijk en alleen leverage ging eruit voor Nederlanders toch?

@Taro en anderen, is er een handig boekje voor TA wat is aan te raden? Ik ga op vakantie en wil wel iets meenemen om te lezen =)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AlterBridge schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:30:
[...]
@Taro en anderen, is er een handig boekje voor TA wat is aan te raden? Ik ga op vakantie en wil wel iets meenemen om te lezen =)!
Ik haat het lezen van boeken, dus kan ik je helaas niet mee helpen.

Fijne vakantie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10 14:36
Waar de meeste alts na 2 rondjes wel aardig uitgeraast zijn, lijkt TRX nog vrolijk doorgaan (en komt zelfs in de buurt van de launch pump ath op 14 / 15 eurocent)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
[...]

Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiSg9C0wQdMAaRlthziwofMODB8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mUmmUoWGdUUy2BbP27MS2nqb.png?f=fotoalbum_large
Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:14
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:03:
0KN zakt nog verder weg & CHAT is na PAAL de grootste in de pf met +86% in 24H *O* :Y _/-\o_ :7
[Afbeelding]

Heb dus nog ETH klaarstaan om in een nieuwe parel te drukken...

Edit: +103% vandaag, nice.
[Afbeelding]
Blij dat ik toch niet ingestapt ben in 0KN had er wel verwachtingen van eigenlijk, kan natuurlijk altijd nog wat worden niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

Na dagen van diepgaande research heb ik een zeer interessante TA kunnen vinden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EliZtt58DOkZeDL4qb1MAjFPmVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wsQaLKadwX22Col8JtQphoWv.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 18:17:
[...]

Na dagen van diepgaande research heb ik een zeer interessante TA kunnen vinden:

[Afbeelding]

:+
Dit hoort meer in NK 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:44
Net voor het eerst mijn bybit card gebruikt bij de Jumbo, voelt toch een beetje als gratis schoppen na al die coin pumps :)

Jammer dat de onbemande benzinepomp niet werkte, maar dat komt vast omdat die een reservering wil doen van 200 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dunckie
  • Laatst online: 16-03 18:42
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:04:
[...]

Voor NL'ers geen optie.
Voor in Nederland wonenden niet dan. Ik ben weldegelijk Nederlander :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:57
Reminder

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pinsa schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:55:
[...]

Blij dat ik toch niet ingestapt ben in 0KN had er wel verwachtingen van eigenlijk, kan natuurlijk altijd nog wat worden niet?
Het is voor mij al wat, ik sta op een mooie winst. Heb een tijdje geleden volgens mij zo'n 2/3e verkocht en dat na een prima stijging. Wat ik nu heb staat ook nog in de plus.

Ben je later (niet) ingestapt, dan is het inderdaad een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:09
Dit, MLT bleef wat achter in pf en die gaat nu. Alle coins die ik in de bear heb gekocht deed ik niet voor niks. Rustig afwachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb een klein deel van mijn LTC positie gesloten en er ASTR+BTC van gemaakt.
ik vind die LTC/BTC pairing niet goed uitzien.
en zul je nu zien dat LTC gaat moonen :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Kol Nedra schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:24:
[...]

LTC>ASTR: van de ene stable coin naar de andere :)
Maar goede move denk ik hoor, ik heb mijn LTC er laatst ook uitgedaan, gebeurt echt te weinig mee en inmiddels wordt het een soort crypto antiek waar ik in ieder geval niet eeuwig mee getrouwd hoef te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06:51
[...]

Sowieso, alles wat je in de bull verkoopt gaat daarna x2. 🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Don Guacamole schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:32:
[...]

Sowieso, alles wat je in de bull verkoopt gaat daarna x2. 🤡
Bij mij x3-4. Worldcoin, doge en shiba veel te vroeg verkocht. Wel met winst maar dan nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
We hebben toch een wet in Nederland waar we koop op afstand binnen 14 dagen kunnen ontbinden? Dan kunnen we (ver)kochte muntjes tot 14 dagen na de transactie-datum nog terugvorderen of -geven :+

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
roflexx schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:40:
[...]

Bij mij x3-4. Worldcoin, doge en shiba veel te vroeg verkocht. Wel met winst maar dan nog.
Hier ook met $efx te vroeg verkocht, toch een x10, had een x25 kunnen zijn >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:52

Vis

[...]

LTC is al aan het moonen, in real world use cases.
Dit is dikke tech.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PVyNeTxma4jTQ6bfV2E4wxNOgBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtjIkbCitJNfXe8DLeb5BZS4.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ondergewaardeerd.

Die pump naar oude ATH niveaus komt echt wel weer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 04-10 18:15
Vis schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:01:
[...]

Die pump naar oude ATH niveaus komt echt wel weer.
Tenzij hype belangrijker is dan real world use case?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mooie internetmunten! Dikke internetmunten <3

We gaan nooit maar dan ook nooit meer uit elkaar!

Ow wacht, fuck that! Ooit dump ik jullie keihard tegen moeder bitcoin! In het weekend leuke speeltjes!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dikke $Opsec. Toch jammer dat ik die niet heb. Maar goed je kan niet alles hebben.
Wel heb ik bier. Proost mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SW3_P6qxeA0_KSmG_KGIdr2MvPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2U02y7byKTNDYjbSdnKLrBS.jpg?f=fotoalbum_large waarom kan je deze zooi niet verwijderen op Uniswap? Of kan er echt iets van waarde bij zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:29:
Dikke $Opsec. Toch jammer dat ik die niet heb. Maar goed je kan niet alles hebben.
Wel heb ik bier. Proost mannen!
Proost!

Ik heb ze inmiddels wel weer, want de ETH fee's waren tijdelijk even acceptabel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
BeyondThunder schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:24:
[...]

Momenteel hoor ik veel over Rosnet, Qubic, Aipg. Dus voor die laatste 2 een account gemaakt bij een gure exchange genaamd tradeogre.com
(Geen KYC)
Doge vanuit Bitvavo --> TradeOgre --> BTC --> USDT --> AIGP + Qubic gekocht.
Voor beide webwallets aangemaakt, vanuit TradeOgre verstuurd naar de (juiste) wallets.

Ja, hiervoor moet je nieuwe dingen leren en risico's nemen. Niet voor Henk en Ingrid.
DYOR, en koop nooit een token op naam, maar verifieer het contract address (CoinGecko).

[Afbeelding]
Heb ik ook gedaan afgelopen vrijdag.
Het is eens wat nieuws, zo in de krochten van de crypto buiten die grote exchanges :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Technofreakz schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:37:
[Afbeelding] waarom kan je deze zooi niet verwijderen op Uniswap? Of kan er echt iets van waarde bij zitten?
Zelf niet gekocht & geen airdrop waar je je bewust van bent? Dan allemaal negeren/weggooien als je niet gescammed wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10 14:36
Welke manier zou je dan gescammed kunnen worden?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:47:
[...]

Zelf niet gekocht & geen airdrop waar je je bewust van bent? Dan allemaal negeren/weggooien als je niet gescammed wil worden.
Staat er ineens nadat ik dingen gekocht heb… en geen mogelijkheid om het te verwijderen, het staat ook onder Hidden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:48:
Welke manier zou je dan gescammed kunnen worden?
Als er interactie met het smart contract is kunnen er scripts worden toegepast om bijv. de betreffende coin, of in het ergste geval al je crypto (wel na bijv. een pop-up met extra akkoord/toestemming), uit je wallet te halen.

Vaak verwijzen ze je naar een bepaalde malafide broker/exchange/DEX om ze daar te verkopen. Nooit onbekende smart contracts vertrouwen.

Heb ooit een coin geairdropped gekregen die op dat moment 240.000 USD waard zou zijn. Dat merkte ik pas 5-6 maanden later op en toen waren er gelukkig al artikelen die dit beschreven. Ze waren alleen te verkopen op één hele onbekende exchange en die had niet als doel je er geld voor terug te geven, maar om je gegevens achter te laten én aanvullende crypto te laten storten tbv de fee's die je natuurlijk nooit meer terug kreeg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:45:
[...]

Proost!

Ik heb ze inmiddels wel weer, want de ETH fee's waren tijdelijk even acceptabel :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H38GvsMz3fIc6fmg4C5GQghMVsU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFVT4Imtl307rXj1wS1yKCXM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, klote. 310 USD gekost aan fee's (verkopen, Uniswap & kopen) en nu 200 stuks OPSec minder dan voor dat bericht. Maar nog steeds vermoedelijk wel de moeite waard.

Gelukkig op een andere coin >10x van die fee's aan winst vandaag, dus allemaal prima :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
En deze mag ook wel weer. Ik val vandaag weer van de ene verbazing in de andere. Ik zeg verder niks. :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4hLidSq6CA51InlqONAvy6flps=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fer2xqfNH3TT83eCujymIz4Z.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:21
BeyondThunder schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:24:
[...]

Hoe en waar maak je die webwallet aan?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:57:
[...]

Ja, klote. 310 USD gekost aan fee's (verkopen, Uniswap & kopen) en nu 200 stuks OPSec minder dan voor dat bericht. Maar nog steeds vermoedelijk wel de moeite waard.

Gelukkig op een andere coin >10x van die fee's aan winst vandaag, dus allemaal prima :)
Vandaag kwam OPSEC ook bij Crypto Banter langs. Het advies was om geen Arweave te kopen maar OPSEC. Terwijl ik toch echt naar Arweave zit te kijken om straks wat winsten in te zetten. OPSEC verwacht ik ook nog veel van. Al begin ik me iets minder comfortabel te voelen nu OPSEC en GPU een aanzienlijke waarde krijgen in mijn casino pf. Maar ik hou me aan mijn plan. En deze zit op mijn netvlies geplakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4GrrYnzpNiZUoY1Pg4mBADwCdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hP33g2FUK2EjwISCe8hIFRn5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:57:
[...]

Ja, klote. 310 USD gekost aan fee's (verkopen, Uniswap & kopen) :)
Afgelopen vrijdag weer twee nieuwe casino munten toegevoegd. Virtu Cloud en TAOx. $180 aan fees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Bushalte schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:10:
[...]

Moet even naar de websites van die projecten. Daar staat de optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:11:
[...]

Vandaag kwam OPSEC ook bij Crypto Banter langs. Het advies was om geen Arweave te kopen maar OPSEC. Terwijl ik toch echt naar Arweave zit te kijken om straks wat winsten in te zetten. OPSEC verwacht ik ook nog veel van. Al begin ik me iets minder comfortabel te voelen nu OPSEC en GPU een aanzienlijke waarde krijgen in mijn casino pf. Maar ik hou me aan mijn plan. En deze zit op mijn netvlies geplakt.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO5SrFk7Lz4oJkk17uaAT3V6JY8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbkS5dQF0PwNstmZPZDY1az1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Bushalte schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:10:
[...]

Misschien eens gaan inlezen wat je nou eigenlijk koopt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:21
BeyondThunder schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:13:
[...]

Moet even naar de websites van die projecten. Daar staat de optie.
I see, thanks ;)
JPS schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:23:
[...]

Misschien eens gaan inlezen wat je nou eigenlijk koopt? :?
O dat weet ik wel: gure graf drek, wat me hopelijk stinkend rijk maakt :+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Misschien ook iets voor in de topic start hoe je een shitcoin koopt bij Uniswap. En dan met name het juiste contract invullen. Waar je het juiste contract kan vinden en dat je het contract op twee plekken controleert. Net zoals er van elk project op Telegram ook een scam groep is. Je vindt de juiste Telegram groep niet door te zoeken in Telegram. Maar kijk op de website van het project. Je kan ze ook op twitter vinden maar dan moet je niet het scam Twitter account bezoeken.

Deze reacties staan ook al in de GPU Telegram.
Putting this here because we are seeing lots of people in the chat either not sure how to buy the token or buying literal scams or connecting wallets to scams in the wrong telegram channel. DYOR mensen.

[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2024 21:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:13:
[...]

Afgelopen vrijdag weer twee nieuwe casino munten toegevoegd. Virtu Cloud en TAOx. $180 aan fees. :)
Ik ben niet vies van een gokje, maar met bijv. 90 USD nu en daarna +-30 USD voor Uniswap en rond die tijd 300 USD verkoop fee, ben je wel met 420 USD per shitcoin aan het spelen die je goed moet maken. Dat lukt de afgelopen periode verrassend goed met de gemaakte keuzes, maar betekent dat het weinig zin heeft om met bijv. 500 USD in totaal in te stappen. Je moet echt wel >1.000 USD per stuk investeren. En dan ga je zeker wel minder gokjes wagen dan dat het bijv. 70 USD in totaal kost om zowel in als uit te stappen.

Daarnaast betekent overstappen niet dat je oude/vorige coin stil blijft staan en je nieuwe coin die outperformed. Of je moet iedere keer met verse fiat instappen en daar stop ik op dit punt wel mee op de maandelijkse DCA na.

Verleidelijk, maar ik doe even rustig aan. Het gaat prima zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01:05
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:34:
Misschien ook iets voor in de topic start hoe je een shitcoin koopt bij Uniswap. En dan met name het juiste contract invullen. Waar je het juiste contract kan vinden en dat je het contract op twee plekken controleert. Net zoals er van elk project op Telegram ook een scam groep is. Je vindt de juiste Telegram groep niet door te zoeken in Telegram. Maar kijk op de website van het project. Je kan ze ook op twitter vinden maar dan moet je niet het scam Twitter account bezoeken.

Putting this here because we are seeing lots of people in the chat either not sure how to buy the token or buying literal scams or connecting wallets to scams in the wrong telegram channel. DYOR mensen.
Moet je ook nog de juiste website zien te vinden en niet de scam website :P

Als ze vindbaar zijn op CoinGecko vind je daar ook de juiste linkjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:34:

Heb nu een keer of drie, vier in een TG van een project een vraag gesteld, altijd iets met betrekking tot een transactie of iets dergelijks, en het is hilarisch hoeveel 'admins' je ineens privé benaderen om je te helpen. De eerste twee keer dat ik iets vroeg was serieus, daarna nog twee keer gedaan om te kijken hoe lang je zo'n scammer kan bezighouden.

Ja ik had toen ff tijd teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:43:
[...]

Ik ben niet vies van een gokje, maar met bijv. 90 USD nu en daarna +-30 USD voor Uniswap en rond die tijd 300 USD verkoop fee, ben je wel met 420 USD per shitcoin aan het spelen die je goed moet maken. Dat lukt de afgelopen periode verrassend goed met de gemaakte keuzes, maar betekent dat het weinig zin heeft om met bijv. 500 USD in totaal in te stappen. Je moet echt wel >1.000 USD per stuk investeren. En dan ga je zeker wel minder gokjes wagen dan dat het bijv. 70 USD in totaal kost om zowel in als uit te stappen.

Daarnaast betekent overstappen niet dat je oude/vorige coin stil blijft staan en je nieuwe coin die outperformed. Of je moet iedere keer met verse fiat instappen en daar stop ik op dit punt wel mee op de maandelijkse DCA na.

Verleidelijk, maar ik doe even rustig aan. Het gaat prima zo :)
Je hebt ook gelijk. Maar ik had hier nog wat concert kaarten liggen die ik via fansale heb verkocht plus nog een belasting teruggave. Dus meteen maar weer doorstorten naar Bybit om ETH van te kopen. Het is ook verslavend. Helemaal als het te goed gaat. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik begeef mij heel bewust niet in die Telegram & Discord kanalen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Cathie Wood verwacht dat BTC in 2030 een 20T asset wordt.

YouTube: Cathie Wood: Bitcoin going beyond US$1m post-halving | nzherald.co.nz

Diamond hands. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:44:
[...]

Moet je ook nog de juiste website zien te vinden en niet de scam website :P

Als ze vindbaar zijn op CoinGecko vind je daar ook de juiste linkjes.
Haha het is wat tegenwoordig ja. Maar het verbaasd me telkens weer hoe naïef mensen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pffft, F5 even de MetaMask pf en South gaat ook hard met +43% vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:48:
Ik begeef mij heel bewust niet in die Telegram & Discord kanalen :)
Ik vind het prachtig tijdverdrijf. Dan denk je dat je hier van alles meemaakt. :P Ik weet soms niet of mensen echt serieus zijn of dat ze gewoon mensen proberen gek te maken van het project. Ik hoop het laatste want er komen verwachtingen voorbij comedy center is er niks bij. Maar ik vind het prima. Dan ben ik er al drie keer uit dus laat mensen maar zo lang mogelijk zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:54:
[...]

Ik vind het prachtig tijdverdrijf. Dan denk je dat je hier van alles meemaakt. :P Ik weet soms niet of mensen echt serieus zijn of dat ze gewoon mensen proberen gek te maken van het project. Ik hoop het laatste want er komen verwachtingen voorbij comedy center is er niks bij. Maar ik vind het prima. Dan ben ik er al drie keer uit dus laat mensen maar zo lang mogelijk zitten.
Als ik daar ook nog tijd voor zou moeten maken dan moet ik stoppen met modden. Misschien wel een slimme keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:10:
[...]

Ik dacht dat we hadden afgesproken ze te verkopen tegen $1 in 2025? Zo jammer die papieren handjes...
$0,47 voor mei 2024 aub.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:57:
[...]

Als ik daar ook nog tijd voor zou moeten maken dan moet ik stoppen met modden. Misschien wel een slimme keuze :)
Reported

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
GPU is ook echt een beest. De beste 500 euro die ik heb besteed in deze bullmarkt. En volgens Becker gaan we naar een marketcap van 3B. Dus dan moet 1B a $10 per stuk mogelijk zijn toch? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCciN-Frbtz5rY7qNP9Ob8kM5pE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iwn4cF4G6Y8NSfkFyh8iv3B3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2024 22:17 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PAAL 0.80 USD aangetikt met +29% vandaag, de grootste in mijn pf na BTC & ETH.

Zal eerlijk zijn dat ik twijfel om BTC en ETH ook naar al die altcoins om te zetten, wat gaat dit hard, pfoe...

Voorheen was mijn PF echt veel groter dan vandaag, maar door veelvuldig gebruik te maken van de Binance Card voor mooie en nuttige spullen, super mooie vakanties, de aanschaf van een auto (3 BTC exact 1 jaar geleden) is mijn pf nu na de bearmarket wel op een nieuwe high (geen ATH), maar veel kleiner dan dat die had kunnen zijn als ik andere keuzes had gemaakt.

Maar ik sta nog steeds achter al die keuzes, je leeft maar één keer. HODL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 04-10 18:15
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:11:
GPU is ook echt een beest. De beste 500 euro die ik heb besteed in deze bullmarkt. En volgens Becker gaan we naar een marketcap van 3B. Dus dan moet 1B a $10 per stuk mogelijk zijn toch? :P
[Afbeelding]

[Twitter]
Ik sta er als arme sloeber elke dag van te kijken wat deze munt aan het doen is. Ik durf niet eens meer te verkopen, hij blijft maar stijgen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[Afbeelding]

[Twitter]
Quote: MC zegt niks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ld9Y05XjqvJBh67OB8wmw9oKJlE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nYDvUF3jv8ZmRObyFVNCQtVg.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:16:
PAAL 0.80 USD aangetikt met +29% vandaag, de grootste in mijn pf na BTC & ETH.

Zal eerlijk zijn dat ik twijfel om BTC en ETH ook naar al die altcoins om te zetten, wat gaat dit hard, pfoe...
Ik heb denk ik toch de verkeerde alts ingeslagen :')
Voorheen was mijn PF echt veel groter dan vandaag, maar door veelvuldig gebruik te maken van de Binance Card voor mooie en nuttige spullen, super mooie vakanties, de aanschaf van een auto (3 BTC exact 1 jaar geleden) is mijn pf nu na de bearmarket wel op een nieuwe high (geen ATH), maar veel kleiner dan dat die had kunnen zijn als ik andere keuzes had gemaakt.

Maar ik sta nog steeds achter al die keuzes, je leeft maar één keer. HODL.
Perfect toch? PF gebruikt voor mooie dingen zonder er helemaal mee te kappen. En nu pak je gewoon weer een rit op de raket, na deze run rinse and repeat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[Afbeelding]

[Twitter]
Van 500 naar 15k. Wauw. Only in crypto 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
$99k in 40 dagen!!

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:19:
[...]
Perfect toch? PF gebruikt voor mooie dingen zonder er helemaal mee te kappen. En nu pak je gewoon weer een rit op de raket, na deze run rinse and repeat?
Precies. Ik koester het ook allemaal echt wel. Heb mijn vrouw ook een EV beloofd, maar die krijgt ze pas als de bearmarket is gestart, zonde om nu te cashen :)

Pagina: 1 ... 17 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!