nice. Die van mij is open sinds 58k. Begonnen als x5 en staat nu op x10. Dus entry is nu 60.6k. Helaas is het geen grote trade. Maar laat hem maar lopen. Gok dat ik vanaf 69k naar x14 ga om rendamenten nog wat te verbeteren.tomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:00:
[Afbeelding]
Mooie longs lopen vanaf 65.9k (gisteren) en 66.4k (vandaag), target nieuwe daily high.
[ Voor 23% gewijzigd door anti elppa op 20-05-2024 10:08 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja jij swingt long en spot, ik daytrade en spot, maar met 58k entry lach je je kapot natuurlijk. Ik heb ook aggressief gekocht sub 60k.anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:07:
[...]
nice. Die van mij is open sinds 58k. Begonnen als x5 en staat nu op x10. Dus entry is nu 60.6k. Helaas is het geen grote trade. Maar laat hem maar lopen. Gok dat ik vanaf 69k naar x14 ga om rendamenten nog wat te verbeteren.
klopt. En wat je nu ook ziet, zag ik pas net, is dat de funding lange tijd negatief geweest is. De trade loop al best lang, en heeft me praktisch niets gekost .0,0004 btctomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:08:
[...]
Ja jij swingt long en spot, ik daytrade en spot, maar met 58k entry lach je je kapot natuurlijk. Ik heb ook aggressief gekocht sub 60k.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
2e pinksterdag dus de “for work” does not apply voor de meesten, leef je uit.
Ik kan écht helemaal niks.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
https://fd.nl/financiele-...okale-economie?gift=Wnzxk
Ik heb maar weer wat BTC gekocht, de vorige keer was 10k lager. We moeten de Yanks het goede voorbeeld geven. Up, up and away.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jij geeft ook nooit op hè.
Rebel euh @Darrell without a cause
/f/image/40NtvHzk2la9c7lSqDYcSVLz.png?f=fotoalbum_large)
https://finance.yahoo.com...es-less-so-155536655.html
"What frustrates me about this is that both of these guys running for president, Trump and Biden, are both promising they're not going to do anything about this," said Ryan, a former Trump ally
Never. Dat is het hele probleem, wat gaat er gebeuren als de wereld reserve munt een devaluatie gaat doen? (En dat is waarschijnlijk anders dan wanneer, laten we zeggen Argentinië het doet, voor een zoveelste keer).
Wordt dus tijd dat die rode stippen de hoogte in gaan
Wispe schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:19:
[...]
Als je die rode stippen precies natekent, ga je richting 1 mio voor volgend jaar.
Ik teken ervoor.
Ooit. Maar sinds 1970 gaat het prima!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
loopt die schiff weer met een harde tak rond.
Had fijn geweest als btc ook ff een grote groene tak had laten zien
TP-1 binnentomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:00:
[Afbeelding]
Mooie longs lopen vanaf 65.9k (gisteren) en 66.4k (vandaag), target nieuwe daily high.
Guilty!BeyondThunder schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:01:
[...]
Dus $34.500.000.000.000, iemand heeft hier een onderschrift over compound interest, moest ik gelijk aan denken.
[Afbeelding]
Ik zat net te denken, mooie weekly close, maar het is ook gewoon maandag...
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 20-05-2024 18:00 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jeetje, terug naar de VGA-tijd. Hoeveel kleuren; 64?
Oja en: MOOOOON!!!!1!!1!!!1!eins!!!1!
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 20-05-2024 18:51 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hopelijk kunnen we hier wat meer BTC uithalen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zbmt0Ro8qtVbSK9YY6AdxvAT.jpg?f=user_large)
(Don’t hate the player, hate the game)
Het is een animated gif. Meer kleuren = veel grotere file. Weet niet of Tweakers er iets van compressie overheen haalt als ik hem upload, dus ik dacht zo wel aan de veilige kant te zitten.resusaapje schreef op maandag 20 mei 2024 @ 18:49:
[...]
Jeetje, terug naar de VGA-tijd. Hoeveel kleuren; 64?
Oja en: MOOOOON!!!!1!!1!!!1!eins!!!1!
Met 25MB kan je volgens mij wel een eind komen.Ray_ schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:07:
[...]
Het is een animated gif. Meer kleuren = veel grotere file. Weet niet of Tweakers er iets van compressie overheen haalt als ik hem upload, dus ik dacht zo wel aan de veilige kant te zitten.
Heb hem maar gerapporteerd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"There was a firefiiiiight!"Alpina schreef op maandag 20 mei 2024 @ 18:56:
Had NMT op 6 dollar opgepikt (samen met wat quil en deai)
Hopelijk kunnen we hier wat meer BTC uithalen
[Afbeelding]
(Don’t hate the player, hate the game)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Brrrr, nog nooit 2 rode horizontaal naast elkaar gezien in de afgelopen cycles…
Komt dit wel goed?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Maar prima dat bitcoin moont op maandag zoals een goede maandag betaamt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BgAZ6yCXauCbZKfZ5t1Zfses.gif?f=user_large)
Verdien ik met mijn buy rond 60k een beetje het dure eten en drinken hier terug.
Oslo, mijn favoriete stad in Europa.Joosie200 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:01:
Ik zit te bakken in de zon aan de kade in Oslo. En Noorse chicks spotten bij het gratisch openluchtbad in het fjord. Das leuker dan koersen loeren.
Maar prima dat bitcoin moont op maandag zoals een goede maandag betaamt.
[Afbeelding]
Verdien ik met mijn buy rond 60k een beetje het dure eten en drinken hier terug.
anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:59:
https://www.nu.nl/geldzak...en-iraanse-president.html
loopt die schiff weer met een harde tak rond.
Had fijn geweest als btc ook ff een grote groene tak had laten zien
:strip_exif()/f/image/lUbaia99o9xDuuUxBNFXBiI1.jpg?f=fotoalbum_large)
Jep. Die staat te juinen in de Bruna.
Ben actiever op een echte werkdag dan een betaalde extra zuipdag…anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:54:
best stil hier. Komt zeker door die babes ban? Normaal hebben we hier nu 1 pagina per 10min. geloof dat Henk en ingrid ook nog wat bang zijn na die "crash" tot 56.5k
68.5 is fijn, the fight voor 73k wil ik live meemaken vannacht.
Wispe schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:05:
[...]
Oslo, mijn favoriete stad in Europa.Heb er vrienden wonen en altijd leuk en mooi om te wandelen.
Tis wel taffes duur om je auto te parkeren in Bergen of Oslo. En dan rij ik elektrisch, nul openbare laadpalen en in Bergen zelfs geen Tesla superchargers
Enfin: skål, dat Hansa bier uit Bergen smaakt goed.
De indicies staan op een ATH, goud op een ATH en BTC schurkt er tegenaan. Toch zie ik nergens euforie in de markt. Ik blijf het bijzonder vinden.anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:54:
best stil hier. Komt zeker door die babes ban? Normaal hebben we hier nu 1 pagina per 10min. geloof dat Henk en ingrid ook nog wat bang zijn na die "crash" tot 56.5k
Stack Sats
Euforie komt pas in het laatste bull jaar van de 4 jarige cyclus. 2025 dus.Stovirpi schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:22:
[...]
De indicies staan op een ATH, goud op een ATH en BTC schurkt er tegenaan. Toch zie ik nergens euforie in de markt. Ik blijf het bijzonder vinden.
We hebben nog even!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
WANT!
knakworst schreef op maandag 20 mei 2024 @ 18:11:
Ik dacht al bijna dat het scherm ingebrand was maar het werkt nog.
[Afbeelding]
Tenzij left translated.Vis schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:28:
[...]
Euforie komt pas in het laatste bull jaar van de 4 jarige cyclus. 2025 dus.
We hebben nog even!
Bang dat men diep kan vallen.Stovirpi schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:22:
[...]
De indicies staan op een ATH, goud op een ATH en BTC schurkt er tegenaan. Toch zie ik nergens euforie in de markt. Ik blijf het bijzonder vinden.
Als we op 100k staan zullen ze wel inzien dat dit een mooi instapmoment was dat ze weer eens gemist hebben.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
die kans is extreem klein aan het worden. Ga het nog niet 0 noemen, maar echt heel klein
Sante !Joosie200 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:12:
[...]
offtopic:
Tis wel taffes duur om je auto te parkeren in Bergen of Oslo. En dan rij ik elektrisch, nul openbare laadpalen en in Bergen zelfs geen Tesla superchargersStavanger / Bergen / Oslo vond ik nice, Kristiansand meh. Maar die natuur tussen Bergen en Geilo
Enfin: skål, dat Hansa bier uit Bergen smaakt goed.Dik overpriced ivm NL/Duitse prijzen maar ach alleen maar mooi dat de koers de 69k eerder wil aantikken dan 59k of lager.
Masstje schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:40:
[...]
Bang dat men diep kan vallen.
Als we op 100k staan zullen ze wel inzien dat dit een mooi instapmoment was dat ze weer eens gemist hebben.
Stack Sats
West-Vlaamse parel!
Btw, shorten om dit niveau? Klinkt aanlokkelijk op basis van TA hiervoor gedeeld maar wel zeer risicovol. Als die PlanB met z’n parels gelijkt krijgt staan we zo op 1 mil
Geen, doe ik pas weer in de bearmarket.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Smaakt idd ni verkeerd , dat kunnen ze wel !Masstje schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:55:
[...]
West-Vlaamse parel!
Btw, shorten om dit niveau? Klinkt aanlokkelijk op basis van TA hiervoor gedeeld maar wel zeer risicovol. Als die PlanB met z’n parels gelijkt krijgt staan we zo op 1 mil
Ik hoop dat ie gelijk heeft met zijn rode parels , atm durf ik ook niet zo goed te bepalen wat ik nog ga doen. Eerst deze week vakantiegeld en belasting fiat binnen harken.
En dan zul je zien staan we op 75k..
Vergeet vakantiegeld niet.Gipsy King schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:07:
[...]
Smaakt idd ni verkeerd , dat kunnen ze wel !
Ik hoop dat ie gelijk heeft met zijn rode parels , atm durf ik ook niet zo goed te bepalen wat ik nog ga doen. Eerst deze week vakantie en belasting fiat binnen harken.
En dan zul je zien staan we op 75k..
Mwah, als we nu echt doorstomen dan hou ik er wel serieus rekening meeanti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:45:
[...]
die kans is extreem klein aan het worden. Ga het nog niet 0 noemen, maar echt heel klein
zie de linkjes hier: YouTube: Raspberry Pi Zero BTC Tracker with 2.13" e-ink screen (Dr Mod)
Voor iets van 40 euro besteld ofzo bij pihut en Amazon. Dankzij Brexit kwam er wel nog even 10 euro BTW en admin bij
als het te snel gaat dan bij +/- $100k eigen inleg eruit halen (voor mij)DarkShadow schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:18:
[...]
Mwah, als we nu echt doorstomen dan hou ik er wel serieus rekening mee
maar mijn target is rond de $125k
nothing stops this train
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Wauw.Taro schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:25:
ETH MOON!!!
6% in tien minuten op Bitvaveau.Taro schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:25:
ETH MOON!!!
Niks mis mee.
Organische groei.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 20-05-2024 21:28 ]
Maktub
Heb deze besteld, ben benieuwd of het wat is.knakworst schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:19:
[...]
zie de linkjes hier: YouTube: Raspberry Pi Zero BTC Tracker with 2.13" e-ink screen (Dr Mod)
Voor iets van 40 euro besteld ofzo bij pihut en Amazon. Dankzij Brexit kwam er wel nog even 10 euro BTW en admin bij
https://nl.aliexpress.com...Y9AJ&gatewayAdapt=glo2nld
Haha, ik wou het net zeggen, holy smokes, die klapt er ook op.Taro schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:25:
ETH MOON!!!
Debt-to-gdp kun je er enigszins mee vergelijken:ybos schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:33:
[...]
Ik zou het grafiekje weleens inflatie gecorrigeerd willen zien. Wellicht valt het nog een (klein) beetje mee
![]()
https://fred.stlouisfed.org/series/GFDGDPA188S
En waarom de schuld van 1945 tot 1974 zo daalde:
https://cepr.org/voxeu/co...c-debt-after-world-war-ii
https://www.imf.org/en/Pu.../01/12/Did-the-U-S-542865
Conclusie: zo makkeijk als dat in die tijd ging, zal dat nu niet lukken.
MOONDAGAeronaut schreef op maandag 20 mei 2024 @ 20:00:
Ach 68k is ook nikszeggende niveau. Vuurwerk begint weer bij 69420
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
"Geaccepteerd Risico"Taro schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:32:
Wel fijn dat mijn mooie long op 59k geliquideerd is, #neverforget
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Kut hoor. Ben bij die dip ook wel wat kwijt geraakt. 2 trades achter elkaar met verlies gesloten. Geen mailtjes gehad. Maar die long die nu loopt heeft het alweer dubbel gecompenseerdTaro schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:32:
Wel fijn dat mijn mooie long op 59k geliquideerd is, #neverforget
Daarom doe ik low leverage met grotere posities.anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:35:
[...]
Kut hoor. Ben bij die dip ook wel wat kwijt geraakt. 2 trades achter elkaar met verlies gesloten. Geen mailtjes gehad. Maar die long die nu loopt heeft het alweer dubbel gecompenseerd
Ja vorige bull had ik er altijd 2 lopen. 1 met jou tactiek, en met mijn huidige. Maar te lui nu om weer nieuwe accounts te maken nu we niet meer op bybit mogen vanuit nltomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:36:
[...]
Daarom doe ik low leverage met grotere posities.
Mag wel toch, gewoon spot gebaseerd? Dat is wat ik doe.anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:40:
[...]
Ja vorige bull had ik er altijd 2 lopen. 1 met jou tactiek, en met mijn huidige. Maar te lui nu om weer nieuwe accounts te maken nu we niet meer op bybit mogen vanuit nl
Wie t kleine niet eert
[ Voor 9% gewijzigd door ybos op 20-05-2024 21:43 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja dat mag zeker nog. Maar wil liever niet zulke hoeveelheden btc online zetten. Houd daar niet van. Heb al wat spot sells naar euro staan om uit te ladderen. Vind dat al genoeg risicotomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:41:
[...]
Mag wel toch, gewoon spot gebaseerd? Dat is wat ik doe.
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 20-05-2024 21:48 ]
Je kan toch gewoon USDT als collateral doen, je mag mixed doen? Ik heb 0.5 op bybit met max 3x. Kun je leuke trades doen.anti elppa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:47:
[...]
Ja dat mag zeker nog. Maar wil liever niet zulke hoeveelheden btc online zetten. Houd daar niet van. Heb al wat spot sells naar euro staan om uit te ladderen. Vind dat al genoeg risico
-20k staan doet ook wat met een mens.tomtom901 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:36:
[...]
Daarom doe ik low leverage met grotere posities.
Eerder risico management en snel de stekker uittesten en opbouwen beginnen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/EabGJ5pizKio38uBDjyu6xKY.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gTo9KDFHhYmpU9UYQOKEQg3c.gif?f=user_large)
/f/image/albZYbxwM7BYLVGZR86eYd1h.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bwqbMVgRn8152bfuhxVGD8UT.webp?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vGtBECkCXfDYL7NxDrNOLPgU.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/u03YRaJ97FkO5SZyS7cazeSi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I1Q28FFbZ14yK8oXpYhMz6Qe.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/rTODzavoGHDsgcrTDpddEIzC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lTgMLhFaB6Mw4yJ4ekY6okXa.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/9Nxj3dZqiMnqb9W7oNbz9yVz.png?f=user_large)