Koop BTC en/of ETH gebruik het als onderpand en leen USD. Koop vervolgens meer BTC en/of ETH. Of koop shitcoin en met winst koop je meer BTC.
Alternatief: farm stables en met rente opbrengsten koop je meer BTC/ETH
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Koop BTC en/of ETH gebruik het als onderpand en leen USD. Koop vervolgens meer BTC en/of ETH. Of koop shitcoin en met winst koop je meer BTC.
In principe zeg je eigenlijk, Altcoin A doet het best slecht dus laat ik die kopen.Wispe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:03:
Toch ga ik mijn vakantiegeld in ETH stoppen volgende week denk ik. Die heeft nog heel wat goed te maken de komende tijd.
Basic Attention Token.Stovirpi schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:15:
[...]
Veel beter nog: het begint met een b, het eindigt met een n.
Beter dan kopen wanneer die het goed doet toch?Nopheros schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:05:
[...]
In principe zeg je eigenlijk, Altcoin A doet het best slecht dus laat ik die kopen.
ETH doet het al zeker 2 jaar slechter dan Bitcoin btw.
Eigenlijk moet je iets kopen wat goed gaat maar net een dip heeft, zoals Bitcoin vorige weekWispe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:06:
[...]
Beter dan kopen wanneer die het goed doet toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 18-05-2024 15:07 ]
Ik ben het helemaal eens met BTC100K20212024.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:07:
YTD BTC.D 8%.
Dus: minder druk maken over welke alt je moet hebben en gewoon (met een iets groter bedrag, wat prima is aangezien je minder risicovol belegt) BTC kopen.
Zoals Zwembroek aangeeft maakt de reguliere Henk & Ingrid weinig kans meer op gigantische gains die het hogere risico rechtvaardigen.
Het is een mijnenveld aan rugpulls, ongunstige vesting schema's, munten met grote hoeveelheden bagholders die op verschillende levels omhoog direct dumpen.
En het belangrijkste: denk niet dat JIJ wel die crypto Warren Buffet bent die precies die goeie eruit kan pikken. Dat lukt je 99% van de tijd niet. En als het wel lukt, is de kans groot dat je te snel verkoopt.
Conclusie: BTC en anders lekker je centen uitgeven aan een dikke Cornetto op het strand.
Ja, had idd vorige week moeten kopen ipv vanmorgen. Ach. Beter laat dan nooit.Nopheros schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:07:
[...]
Eigenlijk moet je iets kopen wat goed gaat maar net een dip heeft, zoals Bitcoin vorige week
Maar voor hetzelfde geld heb je gelijk en gaat ETH de komende maanden harder dan Bitcoin..
Ja en nee. In USD waarde had je beter vorige week kunnen inkopen. Qua sats beter deze week. Afhankelijk van wat je doel is. Meer USD of meer sats.Wispe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:13:
[...]
Ja, had idd vorige week moeten kopen ipv vanmorgen. Ach. Beter laat dan nooit.
Heb even om na te denken en in te lezen voordat het vakantiegeld binnenkomt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
FTFYBTC100K2021 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:07:
Conclusie: BTC en anders lekker je centen uitgeven aan een dikke Cornetto halve liter bier op het strand.
[ Voor 60% gewijzigd door zwembroek op 18-05-2024 17:20 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
die is kapot hoor, ik zie geen 420.000 staanknakworst schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:16:
Beetje lopen prutsen.
[Afbeelding]
Met de hulp van:
[YouTube: Raspberry Pi Zero BTC Tracker with 2.13" e-ink screen (Dr Mod)]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha heel cool. Hoe vaak refresht zo'n ding?knakworst schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:16:
Beetje lopen prutsen.
[Afbeelding]
Met de hulp van:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zie de video, kan je in de config aangeven.NeoflexNL schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:42:
[...]
Haha heel cool. Hoe vaak refresht zo'n ding?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Gaaf!knakworst schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:16:
Beetje lopen prutsen.
[Afbeelding]
Met de hulp van:
PS5
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2024 20:01 ]
nothing stops this train
knakworst schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:07:
[...]
Hint: Het begint met een b, het eindigt met een c.
Ja maar 25k x3 heb je geen nieuwe lambozwembroek schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:45:
[...]
Het gaat niet altijd om de lange termijn. Als je een sterke performer pakt en daar tussen de 25k en 50k in stopt dan kan je ook met een x2 max x3 tevreden zijn. Dan gaat het niet om wie uiteindelijk de x10 neerzet.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gaat 'm niet worden vriend. Er passen veel te weinig cijfers op om de koers te tonen vanaf volgend jaar...knakworst schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:16:
Beetje lopen prutsen.
[Afbeelding]
Met de hulp van:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:22:
Het is maar net wat je doel is inderdaad.
Eigenlijk wil iedereen vooral snel rijk worden. Blijkbaar zitten er niet alleen maar voordelen aan snel rijk worden,
Ik hoorde net op een podcast dat uit onderzoek is gebleken dat mensen die snel rijk zijn geworden het vaak ook snel weer kwijt zijn. Hoe sneller je "rijk" wordt, hoe minder waarde je aan dit bedrag toekent. Je hebt er amper moeite voor hoeven doen, en het is dan ook vaak weer snel uitgegeven. Dit in vergelijking tot investeerders die soms wel decennia bezig zijn met het opbouwen. Deze mensen gaan hier vaak verstandiger mee om.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:42:
[...]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Maktub
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dat snap ik wel! Als je 40 jaar in de ETF pot geld drukt moet je aan de blauwe pillen om hem omhoog te krijgen!Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:22:
Het is maar net wat je doel is inderdaad.
Eigenlijk wil iedereen vooral snel rijk worden. Blijkbaar zitten er niet alleen maar voordelen aan snel rijk worden,
Ik hoorde net op een podcast dat uit onderzoek is gebleken dat mensen die snel rijk zijn geworden het vaak ook snel weer kwijt zijn. Hoe sneller je "rijk" wordt, hoe minder waarde je aan dit bedrag toekent. Je hebt er amper moeite voor hoeven doen, en het is dan ook vaak weer snel uitgegeven. Dit in vergelijking tot investeerders die soms wel decennia bezig zijn met het opbouwen. Deze mensen gaan hier vaak verstandiger mee om.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eigenlijk zitten we al tijden vast in deze range tussen zes cent en 420k. Tijd dat we naar boven uitbreken.
Maktub
Mijn pa zegt altijd: wie het kleine niet eert, is een groot peerd.FrambozenTaart schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:42:
[...]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:18:
@anti elppa weet je wat ze hier met een pingpong bal kunnen?![]()
Ik ben ook wel klaar voor 420k want we moeten nog wat verbouwen en een andere auto is ook leuk
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pingpong show! Pwwwmmp!sh4d0wman schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:18:
@anti elppa weet je wat ze hier met een pingpong bal kunnen?![]()
Ik ben ook wel klaar voor 420k want we moeten nog wat verbouwen en een andere auto is ook leuk
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 19-05-2024 10:10 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben bijna altijd van usdt (via trx netwerk) naar eur gegaan. Zal misschien iets anders worden dan…sh4d0wman schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:08:
@elektriekert wutttt? Viezerik.
Gewoon, goed ping pongen...
[Afbeelding]
Maarre ontopic: nog mensen die van USDT naar EUR switchen? Kraken overweegt om voor EU gebruikers USDT te verwijderen ivm de aankomende wetgeving.
Ik denk er over om de USDT die nog in flex savings staat maar even in BTC te drukken.
Src.
https://cointelegraph.com...dt-europe-new-regulations
Jij hebt nog niet uitgesproken.Taro schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:09:
Als ik mag kiezen zie ik dan toch liever weer even een Patat vs Friet discussie, ok?
Pfff wat een kut evolutie, lekker weer 100% vast hangen aan fiat en de (on)wil van de banken voor off-ramping.sh4d0wman schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:08:
Maarre ontopic: nog mensen die van USDT naar EUR switchen? Kraken overweegt om voor EU gebruikers USDT te verwijderen ivm de aankomende wetgeving.
Ik denk er over om de USDT die nog in flex savings staat maar even in BTC te drukken.
Src.
Crypto was toch de belofte van bankloos zaken doen? Nou houden de banken zich er verre van, is het weer niet goed. Hodl jonguh!Slonzo schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Pfff wat een kut evolutie, lekker weer 100% vast hangen aan fiat en de (on)wil van de banken voor off-ramping.
Om maar te zwijgen van de veel lagere liquiditeit op EUR pairs.
![]()
![]()
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Apart, ik hoorde dat Bitvavo usd pairs wil gaan toevoegen, benieuwd welke ze dan gaan gebruiken. Neem toch aan dat ze wel echt stablecoins bedoelen. (bron: cryptocast deel b van afgelopen dinsdag)sh4d0wman schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:08:
Src.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
/f/image/bfqQPp87YKi5EiGL17fmT9K5.png?f=fotoalbum_large)
Bijna goed! Je hebt alleen friet verkeerd gespeld.Bushalte schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:31:
Patat
Curry
Frikandel
Dit is mijn uitspraak, daarmee zult u het moeten doen.
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Had m logischer gevonden met Hemelvaart..Vis schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:34:
Pinkster moon
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
nee, ping pongen jongeh. Zit zulke dikke drek erboven en er onder, dat gaat nog wel ff durentomtom901 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:36:
Boven die 67468.02 blijven nu op de H1/H4.
Tis nu een swing failure, dus dit gaat nog wel wat omlaag idd.anti elppa schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:50:
[...]
nee, ping pongen jongeh. Zit zulke dikke drek erboven en er onder, dat gaat nog wel ff duren
Patat oorlog en dan uiteraard de saus er niet naast, maar er ruim overheen, zoals het hoort.Aeronaut schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:44:
[...]
Jij hebt nog niet uitgesproken.
Friet of patat?
Speciaal met ketchup of curry?
nothing stops this train
Gaan eerst 66.4 aan tikken. Daarna weer up. En dan rond de weekly close richting de 68. Morgen 70. 420 1 juni.Ray_ schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:58:
Ik zit al een weekend te wachten tot ik mijn 68k-babe kan reposten. Ik kan net zo goed naar buiten gaan en van het mooie weer genieten.
Haha, j/k. Ik blijf veilig op zolder zitten. Airco aan om het overschot van de zonnepanelen te verbruiken en de gordijnen dicht. Alles om geen mensen tegen te komen.
Close enoughanti elppa schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:10:
[...]
Gaan eerst 66.4 aan tikken. Daarna weer up. En dan rond de weekly close richting de 68. Morgen 70. 420 1 juni.
Slonzo schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Pfff wat een kut evolutie, lekker weer 100% vast hangen aan fiat en de (on)wil van de banken voor off-ramping.
Om maar te zwijgen van de veel lagere liquiditeit op EUR pairs.
![]()
![]()
Heel goed, ging net ff naar buiten, allemaal eng UV licht en wezens...Ray_ schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:58:
Ik zit al een weekend te wachten tot ik mijn 68k-babe kan reposten. Ik kan net zo goed naar buiten gaan en van het mooie weer genieten.
Haha, j/k. Ik blijf veilig op zolder zitten. Airco aan om het overschot van de zonnepanelen te verbruiken en de gordijnen dicht. Alles om geen mensen tegen te komen.
zou me echt wel heel erg verbazen.Vis schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
Dus... Jullie zijn op de hoogte.
Do not sleep on this bro!
Bitcoin kopen of MSTR langszij zien komen.
wat heeft mstr ermee te maken?
Tesla en microstrategy hebben beide nogal bijzondere CEO'sGioStyle schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:23:
Waarom zouden die bedrijven niet nu al BTC kunnen kopen? Ik bedoel Tesla heeft toch ook het een en ander aan BTC?
Ah zo. Ja dat zou kunnen idd
Gelukkig hebben ze maar 30% van wat grayscale ooit had.Prozaq schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:47:
Microstrategy, de volgende grayscale mocht die gozer van die YouTube filmpjes onder de bus komen
Die Saylor bedoel je? Die kan niet kapot gaan omdat hij dus een God is met handen van diamant.Prozaq schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:47:
Microstrategy, de volgende grayscale mocht die gozer van die YouTube filmpjes onder de bus komen
Zo, je blowtje achter het fietsenhok gehad dus? 😉FrambozenTaart schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:01:
[...]
Die Saylor bedoel je? Die kan niet kapot gaan omdat hij dus een God is met handen van diamant.
Zag laatst een filmpje van hem waar hij een infuus aan een raspberry pi node heeft en levensenergie rechtstreeks uit het Bitcoin netwerk zuigt.
Schijnt zo te zijn dat zijn ziel en brein verantwoordelijk zijn voor 33% van de hashrate.
Als hij ooit de transitie naar de volgende dimensie maakt dan verdampt hij om samen te smelten met het Bitcoin netwerk.
Dit zal ook het begin zijn van de volgende fase; hyperbitcoinization. Tenminste, volgens de profetie.
Dus hodl.
Daarna wat fietsjes bekiekenDon Guacamole schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:23:
[...]
Zo, je blowtje achter het fietsenhok gehad dus? 😉
Ik vrees dat het spul iets sterker was. Mogelijk flaka??Don Guacamole schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:23:
[...]
Zo, je blowtje achter het fietsenhok gehad dus? 😉
het is brommers kieken. Fietsen is voor bejaarden
[ Voor 46% gewijzigd door anti elppa op 19-05-2024 18:55 ]
Ik ben een beschaafde Westerling, ik zit toch niet aan de flakaMrFX schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:41:
[...]
Ik vrees dat het spul iets sterker was. Mogelijk flaka??
Je bedoelt benzoyl-methyl-ecgonine?FrambozenTaart schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:56:
[...]
Ik ben een beschaafde Westerling, ik zit toch niet aan de flaka![]()
Gewoon een coctail van medische opiaten, en dan via het neusslijmvlies.
Stack Sats
Ik kan me ooit nog herinneren dat ik met een maat van een paar stoere boys een paar trekjes genomen had van zo'n supermix van de grass.FrambozenTaart schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:39:
Fuck sowieso die hele shitshow toch, wat de fuck maakt mij het uit of Google Bitcoin koopt of niet.
Komop joh, wat een kleuterklas poppenkast.
Bitcoin is Bitcoin, heeft alle aspecten die het een goede investering maken. Die adoptie komt vanzelf omdat het simpelweg een knetterharde asset is.
Maar als Apple Bitcoin koopt moeten we juinen?
Big corp die aast op je munten, blowtje roken achter het fietsenhok brugklas praat.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie alleen rood 🫤BurnerT schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:07:
Ik noem dit vooral komkommertijd @Vis .
Oh wacht komkommer das een groene paal. When moon?
Dat was em. Nu weer up.anti elppa schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:50:
[...]
het is brommers kieken. Fietsen is voor bejaarden
bijna
[Afbeelding]
BurnerT schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:07:
Ik noem dit vooral komkommertijd @Vis .
Oh wacht komkommer das een groene paal. When moon?
[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 19-05-2024 21:49 ]
die zal vast smaken, maar is het haar toetje voor die avond?
nothing stops this train
Scoooter! Zo gouden tijden dat!Vis schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:03:
Wij zeggen hier stoned als een "garnaal"
Van patat/friet, naar makreel/garnaal. Zo lekker divers dit land hè...
How much is the fish??!!?
Wen up, ser?anti elppa schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:10:
[...]
Gaan eerst 66.4 aan tikken. Daarna weer up. En dan rond de weekly close richting de 68. Morgen 70. 420 1 juni.
Hier ook, maar een makreel roken ze hèVis schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:03:
Wij zeggen hier stoned als een "garnaal"
Van patat/friet, naar makreel/garnaal. Zo lekker divers dit land hè...
How much is the fish??!!?
Digitale euro’s!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq