nothing stops this train
Trading volume incl. adres is niet handigGelukszoekr schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:26:
Toch wel pijnlijk altijd weer hรจ..
Ik had het meer over de koers. Je zou bijna denken om gewoon maar weer eens wat winst te nemen...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We kopen nu toch gewoon bij? Toch?Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:30:
[...]
Ik had het meer over de koers. Je zou bijna denken om gewoon maar weer eens wat winst te nemen...
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 30-04-2024 16:58 ]
Alles zien eroderen is jammer, wel verwacht maar niet zo n erge dip
AERO=0.84
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 30-04-2024 17:26 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Lekker overal heen meenemen of op je hotelkamer laten liggen, met al die criminelen en schoonmakers.Aeronaut schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:42:
Tip voor toekomst: toch je coins in een hot wallet/hw bij ee hand op vakantie.
Lag toch wel een beetje in de lijn der verwachting om die 60 weer op te zoeken wat mij betreft. Ik zie 59630.68 nog wel in de lijn der verwachting liggen.Aeronaut schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:42:
Ai, ik vroeg me al af of je je aero nog had..Aeronaut schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:42:
Vermoed wel dat 0.85 wel een poosje gaat houden, ik ben in ieder geval long gegaan
Tether staat 24% van de all time high.Nubtrix schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:46:
BTC staat op 17% van ATH en de wereld lijkt te vergaan hier.
Too deep into shitcoins lijkt me.
Bitcoin is meer stable dan stable coins.
Maktub
Ben jij de buitenechtelijke zoon van @anti elppa? Eens met je punt thoNubtrix schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:46:
BTC staat op 17% van ATH en de wereld lijkt te vergaan hier.
Too deep into shitcoins lijkt me.
Stack Sats
Jahwel, GAK is nog ver onder huidige prijs.Ezo schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:44:
[...]
Ai, ik vroeg me al af of je je aero nog had..
Vermoed wel dat 0.85 wel een poosje gaat houden, ik ben in ieder geval long gegaan
Lijkt beetje op de run van Link. 1 passeren, 3 tikken, droppen onder 1 en dan later vliegen naar 8, terugzakken naar 5 en dan vliegen naar 50 bij blow off.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wie had dat gedacht, dat die boomers ook gewoon met de prijs meebewegen en net zo kunnen fomo'en en fudden als de rest van ons degens.
https://newsbit.nl/bitcoi...ergadering-bepaalt-koers/Bitcoin aan de vooravond van herstel? Cruciale FOMC-vergadering bepaalt koers
en buiten lekker elektrisch koken ๐
nothing stops this train
Weer een deel hypotheek aflossen, en nu een luxe vakantie met m'n zoon boeken. Tevens is nu de inleg van anderhalf jaar geleden er uit en ben ik weer aan het freerollen.
Sorry voor de paperhands
Ik snap het niet.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:29:
Weer een deel hypotheek aflossen, en nu een luxe vakantie met m'n zooi boeken.
Ga je nou met op vakantie met een zooi boeken? Of ga je een vakantie boeken met je zooi? En ik dacht dat de frugal Roellie geen zooi meer had?
Maktub
AangepastMrMrq schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:33:
[...]
Ik snap het niet.
Ga je nou met op vakantie met een zooi boeken? Of ga je een vakantie boeken met je zooi? En ik dacht dat de frugal Roellie geen zooi meer had?
Ah het is zoon i.p.v. zooi. In dat geval heb ik niks gezegd Roellie. Tijd doorbrengen met je zoon is veel waardevoller dan een getalletje op een wallet hebben staan!Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:29:
Toch maar een halve panicsell gedaan 0.5 BTC verkocht.
Weer een deel hypotheek aflossen, en nu een luxe vakantie met m'n zoon boeken. Tevens is nu de inleg van anderhalf jaar geleden er uit en ben ik weer aan het freerollen.
Sorry voor de paperhands
Stack Sats
winst nemen kan geen slecht idee zijn.Gelukszoekr schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:29:
Toch maar een halve panicsell gedaan 0.5 BTC verkocht.
Sorry voor de paperhands
ik hodl wel gewoon door, mij boeit het niet waar we heen gaan op korte termijn
geniet vd.vakantie ๐
nothing stops this train
2.31 was de top, 2/3e eraf is 0.83. Ook hier weer herstel bij 2/3e daling.Ezo schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:44:
[...]
Ai, ik vroeg me al af of je je aero nog had..
dikke prima ๐
nothing stops this train
Scheelt je wel een sm kelder.
misschien zit ik daarom wel in crypto, krijg hier wel genoeg actie ๐Darrell schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:59:
Crypto hodlen is gewoon zelfkastijding.
nothing stops this train
Je moet toch een hobby hebben naast crypto en het priveeiland maakt zich niet vanzelf schoon....
Die stomme Bybit app heeft de sessie er weer uitgekieperd. Moet ik weer inloggen voor de dca
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nog evenDJ-Promo schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:15:
Zitten nog boven de 60k, niks aan de hand.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zonder jullie zou er geen dip zijn, dus ik ben jullie wel dankbaar. Als troost mogen jullie over 10 jaar wel een rondje meevaren op mijn boot.
Dat zit wel Schnorr.
Heerlijk die koersen variรซrend van -5% tot -20%โฆ maakt de keuze voor het avondeten weer makkelijk. Gelukkig is het Rekteroni recept snel en simpel! Om des te eerder weer verder te gaan met de zelfkastijding!Darrell schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:59:
Crypto hodlen is gewoon zelfkastijding.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De taxichauffeur begreep niet waarom ik dat hilarisch vond.
Dat zit wel Schnorr.
Die vielen mij idd ook op toen we daar in februari een maandje zaten ๐Stukfruit schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:22:
In Bangkok zie je trouwens overal billboards van Plan B.
De taxichauffeur begreep niet waarom ik dat hilarisch vond.
YouTube: Bitcoin Is About To Collapse | It's Time To Pay Attention...DJ-Promo schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:15:
Zitten nog boven de 60k, niks aan de hand.
Kreeg deze vandaag in mijn feed. Zoveel verschillende interpretaties en meningen, what will it bee..... Ik hoop gewoon keihard omhoog, voel ik me minder schuldig met mijn aankopen van afgelopen week
[ Voor 21% gewijzigd door Storm90 op 30-04-2024 18:25 ]
De bodem is daar!! (Na een sloot hopiumStorm90 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:24:
[...]
YouTube: Bitcoin Is About To Collapse | It's Time To Pay Attention...
Kreeg deze vandaag in mijn feed
Genoteerd in mijn reminder appStukfruit schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:20:
Als troost mogen jullie over 10 jaar wel een rondje meevaren op mijn boot.
Als de 60k het niet houdt, dan vrees ik het ergste. Al met al ben ik crypto moe. Toe aan een time out...
Gaat er zowiezo onder duiken.._Gast_ schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:25:
[...]
Genoteerd in mijn reminder app
Als de 60k het niet houdt, dan vrees ik het ergste. Al met al ben ik crypto moe. Toe aan een time out...
Zat stukfruit te dromen over een mooie sloep!_Gast_ schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:25:
[...]
Genoteerd in mijn reminder app
Moet die een platschuit gaan halen om alle schrale paper atsers mee te nemen!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Greed and fear baby, markets thrive on itmjjveldt schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:03:
Waar is deze paniek allemaal, we rangen rond de 18% van ath, en testen de vorige resistance (2021) als support nog een keertje.
PlanR schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:34:
60.1, en 0 bounce. Uitkijken geblazen
โDonโt focus on making money; focus on protecting what you have.โ
mr datadash zit samen met cowen en crypto universtity in een of andere rare LSD trip. Daar zitten ze al zeker in sinds vorig jaar maart. Helemaal van de kaart, en gewoon 99,9% van de tijd volledig fout.Storm90 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 18:24:
[...]
YouTube: Bitcoin Is About To Collapse | It's Time To Pay Attention...
Kreeg deze vandaag in mijn feed. Zoveel verschillende interpretaties en meningen, what will it bee..... Ik hoop gewoon keihard omhoog, voel ik me minder schuldig met mijn aankopen van afgelopen week
Prima indicator wel, als ze dit nu roepen, was dit dus de bodem.
Note, die 58.5 - 60k is al ff de bodem. Niets nieuws dus
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Terwijl ik met mijn ochtend tripeltje op internet aan het zoeken was naar rotzooi om geld op stuk te slaan was mijn oog gevallen op een nieuwe tuinset van ebbenhout, die 4 decennia bescheten is door een zeldzame soort kolibrie met enorm veel fosfaat in zijn schijt waardoor het hout razendsnel versteent:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1LIaOtdFbMDn1otHGN8RV9no.jpg?f=user_large)
Geinig tuinsetje. Kostte nu slechts 114k omdat de EU biologische fosfaat bewerkte ebbenhout producten wil verbieden omdat deze een 'te hoge CO2 afdruk' hebben
Toen ik echter een fluffje wilde cashen zag ik dat de BTC prijs wel wat laag staat... Balen.
Uit pure armoede dus toch maar besloten mijn ivoren tuinset van vorig jaar nog 1 seizoen te gebruiken. Even schoongemaakt dus, en ja, gewoon op de openbare weg. Bitcoin kan de man wel uit de white trash omgeving halen, maar de white trash mentaliteit niet uit de man.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PHurQJfw5e4OuzrV2acfLMVl.jpg?f=user_large)
Wel geinig, voor dit tuinsetje zijn 114 olifanten in de bloei van hun leven helemaal kapot dood geknalt. Altijd een mooi verhaal voor op feestjes.
Maargoed, waar ik naartoe wil; terwijl ik ruzie stond te maken met 1 of andere boomer die er langs wilde met zijn dinosap mobiel terwijl ik rustig mijn tuinsetje stond af te blazen viel mijn oog op het huis tegenover ons en je raadt het nooit;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oLvZy30mrFnTdxykUcH1Z7sA.jpg?f=user_large)
Al die tijd woon ik al bullish als de neten.
Hodl.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heerlijk die verhalen van jouFrambozenTaart schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:46:
Vandaag lekker vrij, want werken hoef ik natuurlijk niet meer als Bitcoin bezitter.
Terwijl ik met mijn ochtend tripeltje op internet aan het zoeken was naar rotzooi om geld op stuk te slaan was mijn oog gevallen op een nieuwe tuinset van ebbenhout, die 4 decennia bescheten is door een zeldzame soort kolibrie met enorm veel fosfaat in zijn schijt waardoor het hout razendsnel versteent:
[Afbeelding]
Geinig tuinsetje. Kostte nu slechts 114k omdat de EU biologische fosfaat bewerkte ebbenhout producten wil verbieden omdat deze een 'te hoge CO2 afdruk' hebbenSmerige godverdomde onderdrukking, bepaal zelf wel wat ik koop.
Toen ik echter een fluffje wilde cashen zag ik dat de BTC prijs wel wat laag staat... Balen.
Uit pure armoede dus toch maar besloten mijn ivoren tuinset van vorig jaar nog 1 seizoen te gebruiken. Even schoongemaakt dus, en ja, gewoon op de openbare weg. Bitcoin kan de man wel uit de white trash omgeving halen, maar de white trash mentaliteit niet uit de man.
[Afbeelding]
Wel geinig, voor dit tuinsetje zijn 114 olifanten in de bloei van hun leven helemaal kapot dood geknalt. Altijd een mooi verhaal voor op feestjes.
Maargoed, waar ik naartoe wil; terwijl ik ruzie stond te maken met 1 of andere boomer die er langs wilde met zijn dinosap mobiel terwijl ik rustig mijn tuinsetje stond af te blazen viel mijn oog op het huis tegenover ons en je raadt het nooit;
[Afbeelding]
Al die tijd woon ik al bullish als de neten.
Hodl.
Ik ben net kei hard short gegaan op BTC in de hoop wat verlies goed te maken. Dus doe maar meteen die dip.Moiety schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:07:
Bitcoin stijgt vanaf hier nog 1 keer naar 70k, daarna zakt hij naar 48k. Dan is het moment om weer in te stappen en vast te houden voor een jaartje.
[Afbeelding]
als we naar 70k zijn zitten we ruim boven de dalende trend lijn. Ik geloof dat niet. Komen we ruim boven de 66-67k regio, dan is het up vanaf daar.Moiety schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:07:
Bitcoin stijgt vanaf hier nog 1 keer naar 70k, daarna zakt hij naar 48k. Dan is het moment om weer in te stappen en vast te houden voor een jaartje.
[Afbeelding]
muren flippen net naar de groene kant, rente is weer stijgende, btc d is up, geen liquiditeit in de buurt op de heat map. Ik zou nu nooit short gaan. Maar dat zijn mijn 2 centenBurnerT schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:10:
[...]
Ik ben net kei hard short gegaan op BTC in de hoop wat verlies goed te maken. Dus doe maar meteen die dip.
note, ik ga nooit short op btc, voelt als land verrader tijdens de 2WO spelen
Dan wordt het sowieso spannend rond de 68/69k.anti elppa schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:10:
[...]
als we naar 70k zijn zitten we ruim boven de dalende trend lijn. Ik geloof dat niet. Komen we ruim boven de 66-67k regio, dan is het up vanaf daar.
Niet exact, maar lijkt er wel op.Wispe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:13:
Wat nu gebeurt, gebeurde dat ook exact hetzelfde 4 jaar terug?
Ik ben rond etenstijd al short gegaan en tp gepakt. Inmiddels de stoploss in profit. Had beter op SOL short kunnen gaan dan had het nog iets beter uitgepakt.anti elppa schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:13:
[...]
muren flippen net naar de groene kant, rente is weer stijgende, btc d is up, geen liquiditeit in de buurt op de heat map. Ik zou nu nooit short gaan. Maar dat zijn mijn 2 centen
Natuurlijk heb ik ook nog een flufje BTC op een ledger.
Oei, succes. Ik heb van Taro geleerd dat je beter niet short kan gaan in een stierenmarkt.BurnerT schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:10:
[...]
Ik ben net kei hard short gegaan op BTC in de hoop wat verlies goed te maken. Dus doe maar meteen die dip.
Text book halving dip.Wispe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:13:
R7 5700X ยท 32 GB ยท RTX 3080 ยท PG279Q โ M4 Mac Mini โ M1 MacBook Air โ Galaxy S23 โ 65" G3 โ DS415+ ยท 40 TB SHR โ X1 PHEV 30e
Wispe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:13:
/f/image/H5A0ZEdontuyoQ06ABoW0hww.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Na de halving is het toch altijd een periode van consolidatie voor we gestaag up gaan? Ik zie in ieder geval niets raars vergeleken met de vorige 2 runs die ik heb meegemaakt. Ja een ath voor de halving maar dat schrijf ik dan maar toe aan de ETFTh1x4nG schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:17:
Mijn gemiddelde is 26k maar ben recent wel weer beginnen bijkopen met uurlijkse DCA. Die staat nu op -7%.wat ik bijgekocht heb, is overigens minder dan 2% van de totale hoeveelheid. Toch voelt het alsof ik slecht bezig ben en slaan de twijfels toe omdat bij iedereen twijfels komen.
Nieuwe ath eind 2024 of 2025 dat is nog even afwachten maar ik zie nu geen reden om een panic sell te doen?
Edit: kijk deze eindbaas dan
:strip_exif()/f/image/DNo7OUm4K8e3jDd3moLeBlb3.jpg?f=fotoalbum_large)
Follow the OGโs
[ Voor 22% gewijzigd door Alpina op 30-04-2024 20:39 ]
Een panic buy als ie nog verder zaktAlpina schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:27:
[...]
Na de halving is het toch altijd een periode van consolidatie voor we gestaag up gaan? Ik zie in ieder geval niets raars vergeleken met de vorige 2 runs die ik heb meegemaakt. Ja een ath voor de halving maar dat schrijf ik dan maar toe aan de ETF![]()
Nieuwe ath eind 2024 of 2025 das is nog even afwachten maar ik zie nu geen reden om een panic sell te doen?
ja en nee.....Wispe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:23:
[...]
Ik ben wel gek als ik bij 100k de inleg eruit haal he.![]()
voor zekerheid moet je het doen. eigen inleg eruit halen is geen domme keuze, of het mij gaat lukken weet ik niet, aan ene kant zegt mijn gevoel ja: en dan die inleg bijv weer gebruiken voor aandelen bijv....
nothing stops this train
Juist een aandeel verkocht met 28% rendament. Naar de rekening overgemaakt. Dus BTC dip even 58k als de fiat er isKol Nedra schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:35:
[...]
ja en nee.....
voor zekerheid moet je het doen. eigen inleg eruit halen is geen domme keuze, of het mij gaat lukken weet ik niet, aan ene kant zegt mijn gevoel ja: en dan die inleg bijv weer gebruiken voor aandelen bijv....
Ik verkoop daarom ook niets op dit moment, ook al sta ik nog mooi in de plus.
Dit is echt een mind fuck spelletje van een bullmarkt.
Buy the focking dips you retards.. hij kwam al voorbij hier maar dit is toch altijd een mooie quote gebleken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Exaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaactly as predicted. En toch geliquideerd.
De markt geeft je een leermoment om toch echt te gaan verkopen op de top.Vis schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:37:
Eigenlijk best wel bizar hรจ, dat je met zakkende markten emotioneel pas knopen door gaat hakken om wat te willen verkopen. Terwijl je toen alles sky high stond er met geen haar aan dacht om iets te verkopen, want het kon op dat moment NOG hoger.
Buy the focking dips you retards.. hij kwam al voorbij hier maar dit is toch altijd een mooie quote gebleken.
Bitcoin heeft geen top want fiat heeft geen bodemColdcat schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:42:
[...]
De markt geeft je een leermoment om toch echt te gaan verkopen op de top.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
High roller. Hoort er allemaal bij.knakworst schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:40:
[...]
Exaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaactly as predicted. En toch geliquideerd.
Heeft ook gewoon een hodl pot zoals de gewone tweaker.
Deze stond iets verder
BREAKING: #Binance Founder Changpeng Zhao (CZ) sentenced to 4 months in prison.
โ Watcher.Guru (@WatcherGuru) 30 april 2024
:strip_exif()/f/image/tGC0oVaoHxQ8h9BSVwvqIALj.jpg?f=fotoalbum_large)
as predicted ๐๐
nothing stops this train
In de stierenmarkt gaan de altโs allemaal omhoog behalve deze keer. This time itโs differentMoiety schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:16:
[...]
Oei, succes. Ik heb van Taro geleerd dat je beter niet short kan gaan in een stierenmarkt.
Mind fuck, dat is het precies. Iedereen vindt het enorm makkelijk om met de meute mee te bewegen. Helaas geven velen vervolgens ook die meute de schuld als het daarna mis gaat. Wat mensen vooral niet willen is zichzelf de schuld geven. Dat zou immers kunnen gebeuren als je een plan maakt om te verkopen, je daar aan houdt en vervolgens de boel toch nog lekker door stijgt. Dan vindt iedereen weer dat ze kansen gemist hebben. Waarom verkocht ik al zo vroeg, wat stom. De menselijke aard.Vis schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:37:
Eigenlijk best wel bizar hรจ, dat je met zakkende markten emotioneel pas knopen door gaat hakken om wat te willen verkopen. Terwijl je toen alles sky high stond er met geen haar aan dacht om iets te verkopen, want het kon op dat moment NOG hoger.
Lees 10, 20 posts terug en je ziet al die scenarioยดs voorbij komen. Zich bewust van deze mind fuck, maar toch onzeker van zichzelf, twijfelend om wat ze lezen, voelen en bang zijn mis te lopen.
Maak nou gewoon je (verkoop)plan gebaseerd op een pessimistische (!) bull voor de komende 1,5 jaar. Bepaal voor jezelf wat jou gelukkig maakt met je crypto-investeringen. En houd je dan aan dat plan! Zelfdiscipline.
Wees daarna tevreden met wat je bereikt hebt, want dat was je doel. Wees blij voor je mede SC genoten die ook hun doelen bereikt hebben. Wees barmhartig voor je mede-SC-genoten die hun gevoel de ratio hebben laten overheersen en de volgende beer ontevreden door moeten.
oh, en verkoop nooit alles, behalve meme en shitcoins buiten de top 10
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Toch wel een 15-20 miljoen of begrijp ik geen fuck van die heatmap?anti elppa schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:13:
[...]
muren flippen net naar de groene kant, rente is weer stijgende, btc d is up, geen liquiditeit in de buurt op de heat map. Ik zou nu nooit short gaan. Maar dat zijn mijn 2 centen
Waarschijnlijk het laatste
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiรซren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/uVz90GRYyNQBJfy3IURp8uRb.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BJQ4wI6XUN2eDVVeZM2FEsxr.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Xk1eKkCn4WvNSa0VqNdBB0Oc.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o6W5ocEH9Cvuyfy0z5OvAydb.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C5gx0Sz4gzIDctIp6bav9idq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gwf9xrH4wkBECS5L9wdvR8Yr.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lVLycTEa7XRsk9Q8IktqSqn5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fKa5FXGbUfKAGHthfAI12QPb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Q35bcd0UdP8LZQS66Y9dMTt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EgViuKnRFgklpKwRjhSjnRX0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NyINa4FHRSCZs26saZq4vdzd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A2JlacUGNa0mwsT7nrSa0ySN.png?f=fotoalbum_large)