zwembroek schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:06:
[...]
Dat niet alleen. Ik zag dat ik 420.000 notificaties had.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/k3aWeKgnWCkcaWDJtakkwttg.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
zwembroek schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:06:
[...]
Dat niet alleen. Ik zag dat ik 420.000 notificaties had.
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Volgens mij had ik die via @Alpina op de radar gekregenpoekiepoes12 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:12:
@taro Chat m00n. Thanks for sharing.
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Zat andere parels. Heb sinds vandaag AIPG en al wat langer SNS (want die afkorting klonk zo bekend).(Synensis one) SNS intussen al x8.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:36:
Ik neig ernaar om 0KN te verkopen, staat nu op hetzelfde prijspeil als november 2023, waarbij de andere coins in de shitcoin pf allemaal wél een mooie stijging laten zien en 0KN steeds verder naar de onderste regionen in de pf afdaalt.
Ze communiceren wel over nieuwe ontwikkelingen, maar zie vooral grote stijgingen en dalingen met gemiddeld geen voortgang. Redenen om aan boord te blijven? Inwisselen voor extra andere coins in de pf, of tijd voor een nieuw pareltje?
Gaat toch juist lekker de afgelopen week. Veel nieuws, en ftm sonic on the horizonknakworst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:38:
FTM zie ik zelf geen heil meer in. Maar ja, 69 cent momenteel en een blauw logo...
Blijven doorbakken, gaat de goede kant opresusaapje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:09:$67.000
Ik ga weer hamburgers bakken vrinden!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hoop voor hem dat het nog wel smaakt.DutchCrownNL schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:00:
[...]
Blijven doorbakken, gaat de goede kant op
Ging de goede kant op...DutchCrownNL schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:00:
[...]
Blijven doorbakken, gaat de goede kant op
Alles wat met TAO ook maar enigszins te maken heeft knalt omhoog. Mooi.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:42:
[...]
Volgens mij had ik die via @Alpina op de radar gekregen
jaja, zelfs ik sta een keer in de plus met een shitcoin.....en dat na die gouden tip van mr @zwembroekSt@m schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:22:
Nou, iedereen snel de poes van Vitalik dumpen, als het goed is staat iedereen nu wel op winst. Dan kan @zwembroek weer veilig terugkomen!
Ik dump mooi niet x100 of de gladiols.
Edit: hij was al terug
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Alles gaat als een malle omhoog. Zelfs die mooie kat.Alpina schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:11:
[...]
Alles wat met TAO ook maar enigszins te maken heeft knalt omhoog. Mooi.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Denk dat de AI volgers hier anders over denkenColdcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:17:
[...]
Alles gaat als een malle omhoog. Zelfs die mooie kat.
Ik mis een belangrijke:Bartje-bart schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:16:
hierbij alvast een samenvatting van de ruim 1000 pagina's tellende Cryptocurrency Slowchat topic #26:
Bartje
ATH
Omlaag
When moon?
When lambo?
Bagholder
HODL
Moonboy
Rekt
Sats
Shill
Weak Hands
Miauw
Paal
Met muziek van de: Bull market support band
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Waar heb je die $aipg gekocht?, kan hem zelf niet echt vindenDon Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:53:
[...]
Zat andere parels. Heb sinds vandaag AIPG en al wat langer SNS (want die afkorting klonk zo bekend).(Synensis one) SNS intussen al x8.
Al zegt dat niks want in deze bullmarkt knalt alles hard omhoog zowat.
Moeten wij dat ook doen voor je?LankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:20:
Een aantal weken heb ik mijn hele PF verkocht. Andere dingen aan mijn hoofd en wilde er even niet op hoeven focusen. Ik heb mezelf al 250x voor mijn kop geslagen om die beslissing
die is in het vorige topic toch al weg gegaan?
Dat is kut. Was het ergens dan niet meer een gok, dan dat je er serieus mee bezig was?LankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:20:
Een aantal weken heb ik mijn hele PF verkocht. Andere dingen aan mijn hoofd en wilde er even niet op hoeven focusen. Ik heb mezelf al 250x voor mijn kop geslagen om die beslissing
Ach joh, denk je dat ik echt naar het topic nummer kijkBartje-bart schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:24:
[...]
die is in het vorige topic toch al weg gegaan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
vrijdag?
BTC mag inderdaad zijn eigen behoeftes hebben.anti elppa schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:28:
pricechart en funding stukken beter zo. Depthchart is nog wel erg dun.
Denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren, maar prima om zo ff paar dagen wat te cruisen.
Nee ik ben er al een jaar of 3 serieus mee bezig, maar ben nogal goed in onhandige keuzes maken. Dit bevestigt mijn track record daarvoor wel weerColdcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:25:
[...]
Dat is kut. Was het ergens dan niet meer een gok, dan dat je er serieus mee bezig was?
Anders was het omzetten naar BTC en HODL geweest in deze fase van de markt.
[ Voor 19% gewijzigd door LankHoar op 06-03-2024 19:34 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Is o.a. te halen op xeggex, maar kan even niet zien waar nog meer, coingecko ligt eruit..zenith schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:21:
[...]
Waar heb je die $aipg gekocht?, kan hem zelf niet echt vinden
Je kan weer instappen. We gaan naar 169kLankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:32:
[...]
Nee ik ben er al een jaar of 3 serieus mee bezig, maar ben nogal goed in onhandige keuzes maken. Dit bevestigt mijn track record daarvoor wel weer
Dat omzetten naar BTC/ETH heb ik wel vaker gedaan als ik me er een tijdje niet mee bezig wilde houden. Deze keer heb ik dat om een of andere reden echter niet gedaan, ben in FIAT gestapt. Nou, jippie
CG werkt hier nog welDon Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:36:
[...]
Is o.a. te halen op xeggex, maar kan even niet zien waar nog meer, coingecko ligt eruit..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Niet uit emotie weer domme acties maken. Schrijf een paar scenario's op en handel ernaar.LankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:32:
[...]
Nee ik ben er al een jaar of 3 serieus mee bezig, maar ben nogal goed in onhandige keuzes maken. Dit bevestigt mijn track record daarvoor wel weer
Dat omzetten naar BTC/ETH heb ik wel vaker gedaan als ik me er een tijdje niet mee bezig wilde houden. Deze keer heb ik dat om een of andere reden echter niet gedaan, ben in FIAT gestapt. Nou, jippie
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee. Nee. Nee.LankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:20:
Maktub
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 7% gewijzigd door baba420 op 06-03-2024 19:58 ]
Die schrale atser der atsers is gewoon niet realistisch. Wanneer beseffen die bejaarden dat iets delen helemaal niet erg is. Je hoeft niet alles te hebben.knakworst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:53:
Blijkbaar is bitcoin voor 90+-ers nog moeilijk te doorgronden.
https://finance.yahoo.com...ouldnt-pay-175917403.html
Warren Buffett Says He Wouldn't Pay $25 For All The Bitcoin In The World
Morgen eerst bloody Thursday toch?
Een feestje is altijd okay! ... al verwacht ik op dit feestje wel een verhoogde kans op boormachines.baba420 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:56:
Het speelveld is gewoon erg veranderd sinds de goedkeuring van de spot ETF's. Ik denk dat die holders niet snel uit en in willen stappen. Die zullen pas actie ondernemen als hun inzet significant vermeerderd is. Dat zal dan rond 80-90-100k zijn. En tijdens deze run geen Tether fud, geen vage partijen met shady businesses (Celsius, Luna, FTX). Micar komt er aan, dus meer regulatie. Het ziet er gewoon goed uit! Bij 420k geef ik voor iedereen hier een feestje. Enige volatiliteit komt door leverage traders die elkaar het harnas uitjagen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Coldcat schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:58:
[...]
Die schrale atser der atsers is gewoon niet realistisch. Wanneer beseffen die bejaarden dat iets delen helemaal niet erg is. Je hoeft niet alles te hebben.
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 06-03-2024 20:03 ]
Het wordt dan ook een thema feestje! Zodat iedereen zich veilig kan voelen.MicroWhale schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:00:
[...]
Een feestje is altijd okay! ... al verwacht ik op dit feestje wel een verhoogde kans op boormachines.
Laat 't ff weten als je weer instapt, dan ga ik de boel verkopenLankHoar schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:32:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Staat genoteerd. Ik houd je eraan.baba420 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:56:
Bij 420k geef ik voor iedereen hier een feestje.
Klopt, ik heb dit al vaak gehad, en altijd als het druk is op het netwerk. Erg vervelend en amateuristisch. Pak je Bybit o.i.d.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:07:
Ik krijg mijn ETH niet van Bitvavo af, de transactie wordt teruggedraaid. Vermoed omdat ze 11 Euro aan netwerkfee opgeven, maar de prijs op het netwerk inmiddels stukken hoger ligt...
Zojuist nog een poging gedaan, als het nu weer niet lukt trek ik daar maar even aan de bel.
Mijn gevoel zegt dat je een pareltje op het oog hebt TaroTaro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:07:
Ik krijg mijn ETH niet van Bitvavo af, de transactie wordt teruggedraaid. Vermoed omdat ze 11 Euro aan netwerkfee opgeven, maar de prijs op het netwerk inmiddels stukken hoger ligt...
Zojuist nog een poging gedaan, als het nu weer niet lukt trek ik daar maar even aan de bel.
Ja, gaat richting de LedgerAlpina schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:10:
[...]
Mijn gevoel zegt dat je een pareltje op het oog hebt Taro
Zou ik kunnen doen, maar verkopen, versturen, kopen & versturen is ook niet goedkoop. Ik probeer het nog een paar keer.PHPResource schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:14:
@Taro dan is het wellicht voordeliger om te verkopen naar fiat (blegh) en elders eth aankopen?
Grappig, al het volume komt van 1 adres. Lijkt wel of iemand de koers manipuleert.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:19:
Wat een geweld.... Met de poes van Vitalik als uitschieter
[Afbeelding]
Grote kans, daarom heb ik er ook maar een flufje ingedrukt, meer durf ik niet aan.Don Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:28:
[...]
Grappig, al het volume komt van 1 adres. Lijkt wel of iemand de koers manipuleert.
Waarschijnlijk iemand die fomo wil aanwakkeren en daarna alles dumpt op zijn volgers..
IYKYK
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 06-03-2024 20:31 ]
Waar heb je de poes van Vitalik gekocht? Was me te veel moeite om uit te zoeken.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:19:
Wat een geweld.... Met de poes van Vitalik als uitschieter
[Afbeelding]
Uniswap.gebruikershaes schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:32:
[...]
Waar heb je de poes van Vitalik gekocht? Was me te veel moeite om uit te zoeken.
Ik heb het laatst zo gedaan omdat ik Bitvavo te duur vond. Het heet de EUR route. Disclaimer, ik heb mijn maandelijkse gratis withdrawal op Nexo gebruikt om ETH naar de hw te sturen en natuurlijk niet dezelfde EUR gebruikt zodat er geen tijd tussen zat. Maar wel serieus BV-eur-bank-Nexo daarna. Vond het geniaal. Kostte een stuk minder aan fees/koersopslag maar het was ook geen spectaculaire fluf.Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:16:
[...]
Zou ik kunnen doen, maar verkopen, versturen, kopen & versturen is ook niet goedkoop. Ik probeer het nog een paar keer.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
€50 netwerk kosten. Goeie deal. Naja ik skip deze ff ben toch al te laat. Had niet zo lui moeten zijn een week geleden.
Ik heb een tas van dat spul gekochtDon Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:36:
[...]
Is o.a. te halen op xeggex, maar kan even niet zien waar nog meer, coingecko ligt eruit..
Sta je al op winst dan Taro met HEMULE? Want als ik de netwerkkosten eraf trek heb ik net een breakeven, voor mij mag die nog even door knallenTaro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:29:
[...]
Grote kans, daarom heb ik er ook maar een flufje ingedrukt, meer durf ik niet aan.
Edit: Nu +151% al, maar goed, we hebben ook gewoon een nieuwe DOGE, SHIBA of soortgelijk iets nodig. PEPE, BONK en HEMULE zijn wel kanshebbers, al vermoed ik dat HEMULE niet zo lang zal bestaan, het klinkt toch ook net wat minder goed
Mooi, hierbij wat achtergrond info, maar uiteraard dyor;zenith schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:40:
[...]
Ik heb een tas van dat spul gekocht, nu eens niet te vroeg verkopen….
AI is everything, everywhere, all at once.
— Meta Hacker (@metahacker_) 4 maart 2024
The potential isn't in the billions; it's in the trillions.
While AI searches desperately for compute power, billions in compute is spent on meaningless crypto proofs.
There's a massive gap here, and $AIPG wants to fill it.
Long 🧵
Ja, sta op winst.Pinsa schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:43:
[...]
Sta je al op winst dan Taro met HEMULE? Want als ik de netwerkkosten eraf trek heb ik net een breakeven, voor mij mag die nog even door knallen
Beetje mijn probleem, dacht dat ik genoeg had over gemaakt voor de fees blijkt toch niet zo te zijnTaro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:46:
[...]
Ja, sta op winst.
En je moet rekening houden met 2x kosten, bij immers zowel de aankoop als verkoop, dus ook niet met té weinig instappen.
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 06-03-2024 20:56 ]
Welke CEX heb jij hiervoor gepakt, lekker guur allemaal.Don Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:45:
[...]
Mooi, hierbij wat achtergrond info, maar uiteraard dyor;
[Embed]
Ja die xeggex, ontzettend guur. Maar goed, als het mainstream wordt is de mc vaak al hoger.BeyondThunder schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:55:
[...]
Welke CEX heb jij hiervoor gepakt, lekker guur allemaal.
Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:56:
HEMULE nu op +179% vandaag, zou er maar vanaf blijven....
Fee's zullen af en toe wel iets dalen, maar kunnen de komende maanden ook nog prima veel duurder worden, dat is/wordt wel een dingetje.Pinsa schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:52:
[...]
Dus kan of ETH verzenden of hopen dat de fees gaan dalen maar dat verwacht ik niet in the bull
Ja MaAr DikKe ToKeNoMiCs eN VaN ViTaLIC dUs gOeIE tEcH eN biTcOin sTeEG tOcH oOK van eEn pAaR CeNt nAaR 60k dUs hAvE fUn sTaYiNG pOoR iK pAk dIe RaKeTTaro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:56:
HEMULE nu op +179% vandaag, zou er maar vanaf blijven....
Maktub
Soms download ik de wallet van een dergelijke coin, dan heb je hem iig zelfDon Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:58:
[...]
Ja die xeggex, ontzettend guur. Maar goed, als het mainstream wordt is de mc vaak al hoger.
En, misschien wordt t niks maar de laatste tijd gaat alles wat ook maar een beetje naar AI ruikt moon.
Klein gokje voor de lol.
Beetje klaar met die ETH Fees dat moet echt beter kunnen in de toekomst…Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:00:
[...]
Fee's zullen af en toe wel iets dalen, maar kunnen de komende maanden ook nog prima veel duurder worden, dat is/wordt wel een dingetje.
Persoonlijk ben ik gestopt met ETH verzenden en er shitcoins mee kopen. Je blijft bezig en ETH zelf moet ook nog een run maken, dat aantal moet ook niet verder verwateren. Daarom nu ook ETH naar de Ledger gestuurd om mijzelf te beschermen
Bizar eigenlijk.Don Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:05:
Goeie bounce wel in 24h:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja toch, lijkt me ook helemaal niet lekker zitten..
This time is different schijnt.Don Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:06:
[...]
16 maart? maar wat gebeurd er 23 maart dan? op Defilama zie je dan iets gebeuren in scheduleMooody schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:00:
Ik herhaal mezelf even. Denk dat het zinvol is voor mensen die op zoek zijn naar kansjes
Op 13 maart gaat naar verwachting de "Duncan" update live. Dat heeft grote voordelen voor de fees op L2's. De populariteit van Ethereum L2's gaat hierdoor ongetwijfeld stijgen. Interessant om te zien hoe andere L1's (SOL, AVAX e.d.) hier op reageren.
Ik zit al tijden te overwegen om ARB in de pf op te nemen, naast mijn Polygon-positie. ARB lijkt de strijd met OP te gaan winnen qua liquiditeit: https://dappradar.com/rankings/chains
Op 16 maart worden er 1,1b ARB tokens op de markt gedropt. Het kan zich wellicht lonen om de koers in de gaten te houden om zodoende een (flinke) dip te kunnen kopen.
https://defillama.com/unlocks/arbitrum
[...]
Ja, gewoon kopen op een exchange
De prijs drop is natuurlijk niet zeker, maar er zal zeker tijdelijk veel verkoopdruk komen. Koers in de gaten houden loont wanneer je van plan bent ARB in te slaan
Gif stopt net wat te vroeg…Don Guacamole schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Taro schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:46:
[...]
Ja, sta op winst.
En je moet rekening houden met 2x kosten, bij immers zowel de aankoop als verkoop, dus ook niet met té weinig instappen.
5000 wat?gebruikershaes schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:09:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor big ballers jullie allemaal zijn. Dus stemmen maar.
Poll: Hoe rijk ben je op moment??
• < 5000
• < 10000
• < 50000
• < 100000
• > 100000
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Bitcoin
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Mogen trappen ook meegeteld worden?gebruikershaes schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:09:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor big ballers jullie allemaal zijn. Dus stemmen maar. In EURIES.
• < 5000
• < 10000
• < 50000
• < 100000
• > 100000
Tussenstand:
[Afbeelding]
Bij 100k stoppen met differentiatie. Wat is dit voor microwhale poll.gebruikershaes schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:09:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor big ballers jullie allemaal zijn. Dus stemmen maar. In EURIES.
• < 5000
• < 10000
• < 50000
• < 100000
• > 100000
Tussenstand:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 06-03-2024 21:13 ]
Manmanman moet het allemaal zo expliciet. We zitten in een crypto draadje. Dus hoeveel is je crypto waard.Wispe schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:11:
[...]
Rare poll. Een iedere huizenbezitter heeft toch wel een huis dat minimaal 1 ton waard is?
Ik reageer nooit op deze polls, je antwoord wordt volgens mij samen met je IP gelogged.gebruikershaes schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:09:
• < 5000
• < 10000
• < 50000
• < 100000
• > 100000
Tussenstand:
[Afbeelding]
Alleen voor de kleine visjes. 🐠. Wist niet dat hier echte whales zwommen.knakworst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:12:
[...]
Bij 100k stoppen met differentiatie. Wat is dit voor microwhale poll.
Ik weet trouwens niet hoe rijk ik ben op moment vraagteken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq