Het Grote Muziek CD Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• greentea
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-12 15:59
@BenEco Weet wel dat voor Brothers in arms, SACD (stereo) weinig toevoeging biedt. Die hele plaat is opgenomen op 44.1k, een van de eerste digitale producties.

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
greentea schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:38:
@BenEco Weet wel dat voor Brothers in arms, SACD (stereo) weinig toevoeging biedt. Die hele plaat is opgenomen op 44.1k, een van de eerste digitale producties.
Heb beide sacd albums nu meerdere keren vergeleken met de al aanwezige cd albums in mijn cd speler en sacd speler, wereld van verschil kan ik je melden.
Ik hoor veel meer details in de nummers die ik op cd niet hoor en zit midden in de muziek, de 5.2.4 audio installatie is gelijk gebleven.

• CloudPrutser
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:36
maDDog83 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:39:
Vandaag had een collega een kist cd’s mee onder het mom “anders gooi ik het weg”.
Hij heeft in de jaren 80/90 een kroeg gehad.
Toen hij merkte dat ik interesse had kwam hij verbaasd met “oh, maar ik heb nog veel meer joh”.
Even snel in gesnuffeld, maar om te beginnen was het even schrikken hoe de staat van het merendeel was, uiteraard veel gooi en smijtwerk tussen het biertjes tappen door. :9B
Het is veel Hazes, Koos Alberts en Marianne Weber, maar af en toe ook wat interessanter spul. Ben benieuwd wat hij binnenkort nog meer meeneemt.
Van een aantal cd’s bezig geweest de jewelcases te vervangen en met witte tandpasta de cd’s behandeld. Alles speelt gelukkig prima.

Dit is wat ik alvast interessant vond en gereinigd heb.
[Afbeelding]
Ooooooohhhh, wat een heerlijk cadeau! :D
Ik heb al een paar weken geen CD meer gekocht. Tijd om weer naar een kringloop te gaan; wie weet wat voor pareltjes ik tegen kom.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste