Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Het gaat om meer dan alleen zingen. En de combinatie zingen, liedje, outfit, sportschoolattributen, etc. speelt allemaal mee bij de jury. Bij de televoting is het weer een hele andere toxische mix.Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:26:
Deze major sweep voor Zwitserland snap ik niet. En het lage aantal voor Israël ook niet. Zangtechnisch dan.

Politiek? Nee, het zal toch niet?TIGER1125 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
[...]
Vind ik ook bijzonder inderdaad, misschien speelt politiek ook in de jury beoordeling een rol?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Geloof het wel, ja.AW_Bos schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
[...]
Duitsland had een paar jaar geleden toch nul punten?
Dus united music dus we kiezen politiek neutraal?Oekiejoekie schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
[...]
Vakjury tot nu toe he, dus politieke stemmen...
Het zou leuk zijn maar met televoting kan het alle kanten opgaan.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Haha, jij dacht dat er gestemd werd op kwaliteit van de muziek?TIGER1125 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
[...]
Vind ik ook bijzonder inderdaad, misschien speelt politiek ook in de jury beoordeling een rol?
Nee joh.
1. Politiek
2. Geld
3. Act gekheid
4. Wokeheid
5. Muziek
6. Stem
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jij denkt dat Joost zelf daar nog zin in heeft?sjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:28:
Zwitserland, als neutraal land, zou volgend jaar Joost moeten laten opdraven als pauze-act. Tenminste als Nederland hem niet nog een keer stuurt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het is makkelijker upvoten dan tegenstemmenAW_Bos schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:28:
[...]
Het zou leuk zijn maar met televoting kan het alle kanten opgaan.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Vergeet vooral de buurlanden niet.OMD schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:29:
[...]
Haha, jij dacht dat er gestemd werd op kwaliteit van de muziek?
Nee joh.
1. Politiek
2. Geld
3. Act gekheid
4. Wokeheid
5. Muziek
6. Stem
Ik ga er niet vanuit maar het zou wel een dikke vinger richting de EBU zijn. Ze kunnen hem niet helemaal uit de geschiedenis van het ESF wissen.mitsumark schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:30:
[...]
Jij denkt dat Joost zelf daar nog zin in heeft?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Het zal wel artistiek verantwoord zijn ofzo.... Not my cup of tea...skimine schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
Heeft UK dan zo goed gezongen bij de vakjury?
Steam/Discord: Flimovic
Zou hij mogen deelnemen met hetzelfde nummer na een DSQ?Daniel. schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
Zou wel baas zijn als ze volgend jaar Joost Klein weer sturen. Het hoeft geen goed nummer te zijn, maar met de televoting zal die wel nummer één worden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vast niet, maar Euromama is zo geschreven lijkt meDutchCrownNL schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:32:
[...]
Zou hij mogen deelnemen met hetzelfde nummer na een DSQ?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoezo, Nederlanders mogen niet op zichzelf stemmen toch? In de rest van de wereld is het dan “oh die die vorig jaar iemand gemept had ofzo?” Weet niet of dat zo’n succes wordt.Daniel. schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
Zou wel baas zijn als ze volgend jaar Joost Klein weer sturen. Het hoeft geen goed nummer te zijn, maar met de televoting zal die wel nummer één worden.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
gelukkig heb ik wel op Finland en Estland gestemdJoosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:32:
Noorwegen, Finland, Estland laatste drie. De jury zijn niet van die foute uur muziek
Maar de EBU produceert het Songfestival volgend jaar toch weer, ongeacht gastland?sjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
[...]
Ik ga er niet vanuit maar het zou wel een dikke vinger richting de EBU zijn. Ze kunnen hem niet helemaal uit de geschiedenis van het ESF wissen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Krijgen we dat weer....carpebios schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:33:
Heeft die zijn gezicht nu helemaal wit gepoederd?
Wie heeft er genift onder tafel?
Hij staat al in de geschiedenisboeken.sjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
[...]
Ik ga er niet vanuit maar het zou wel een dikke vinger richting de EBU zijn. Ze kunnen hem niet helemaal uit de geschiedenis van het ESF wissen.
Een dikke vinger zou zijn om als NL helemaal niet te gaan.
Hij heeft niemand gemept!fsfikke schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:33:
[...]
Hoezo, Nederlanders mogen niet op zichzelf stemmen toch? In de rest van de wereld is het dan “oh die die vorig jaar iemand gemept had ofzo?” Weet niet of dat zo’n succes wordt.
Of oostenrijk pikt het nummer en noemt het eurovatter ofzo. staan zo ook eens een keertje wat hoger in de lijstDaniel. schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:31:
ora et labora
Ze produceren het maar organiseren het dus niet. Ze gaan niet over de inhoud van de uitzending.Gizz schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:34:
[...]
Maar de EBU produceert het Songfestival volgend jaar toch weer, ongeacht gastland?
Lees nog eens.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat is zijn punt denk ik...Uiteindelijk weet volgend jaar bijna niemand meer hoe het nu precies zat buiten NL
Ik mag aannemen dat de meeste mensen slimmer zijn.
Je kunt het niet even gezellig houden tot einde uitzending? Bijna klaar!
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Als de EBU niet volledig tenonder gaat. Ik verwacht nog wel een pittige zaak tegen ze...Gizz schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:34:
[...]
Maar de EBU produceert het Songfestival volgend jaar toch weer, ongeacht gastland?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik weet het niet. Het songfestivalpubliek is toch meestal wel hetzelfde kliekje waar dan ook ter wereld.Waah schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:35:
[...]
Dat is zijn punt denk ik...Uiteindelijk weet volgend jaar bijna niemand meer hoe het nu precies zat buiten NL
Dat weten we tegen die tijd nog niet zeker !
zo slecht was dat toch niet? bizarPinobigbird schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:36:
Noorwegen definitief laatste
Zeker beter dan UK
nee, vond ik niet.
Dat betekent dat er een paar heel hoog gescoord hebben.DutchCrownNL schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:37:
Wat een lage televoters joh..
Dan een paar landen waarschijnlijk vet veel puntenDutchCrownNL schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:37:
Wat een lage televoters joh..

"Eh.... wait, we have a problem...."
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Zo te horen hebben ze de applausband weer teruggevondenChip. schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:38:
Zometeen boeees met Isreal...?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Dit was te verwachten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
[ Voor 35% gewijzigd door TIGER1125 op 12-05-2024 00:41 ]

Maar ook die gaan niet winnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat idee heb ik ook. Ik heb de rekenmachine er niet bij. Maar we gaan er nu heel snel doorheen.
Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.