☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 33% gewijzigd door TIGER1125 op 12-05-2024 00:43 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Festina lente
Het was sowieso heel slecht. Ik ben overgestapt naar de BBC.Honesty schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:43:
Jacqueline is echt veel slechter dan jan, praat allen cornald na
Is altijd.StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
Nou, waarom rekken ze nou zo lang? Gaat er achter de schermen iets niet goed?
dit gaat elk jaar zoStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
Niks bijzonders, gaat altijd zo.StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
Nee joh spanning, show... lekker kort slapen voor moederdag morgen...StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
SENSATIE!StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nee hoort er gewoon bij, lekker spanning opbouwenStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
Who cares, iedereen kijkt hier VRT ?Honesty schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:43:
Jacqueline is echt veel slechter dan jan, praat allen cornald na
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
ik ben elk jaar weer te teut om te gaan rekenenChip. schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:44:
Weet iemand het al? Je kan het nu uitrekenen +
Toch volgend jaar maar eens een tooltje bouwen om dit te berekenen. Onnodig gerek.
BBC
[ Voor 18% gewijzigd door TIGER1125 op 12-05-2024 00:46 ]
"When you grow up your heart dies"
Idd is zo te berekenen. Ff githubje opzetten lekker code-n met andere Europeanen.StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:45:
[...]
Toch volgend jaar maar eens een tooltje bouwen om dit te berekenen. Onnodig gerek.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Steam/Discord: Flimovic
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Als wasborstel het beste zingen. Een act was het zeker.Flimovic schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:46:
Terechte winnaar, by far de beste act van vanavond
Mooie uitslag. Kan ik weer liedjes kopen in de iTunes.
o punten van de telefoto voor de UK is dan ook te grappig.
[ Voor 28% gewijzigd door Delerium op 12-05-2024 00:47 ]
Volgend jaar met de ÖBB Nightjet naar Zürich, jonguh!
Maf eigenlijk, dat is ieder jaar hetzelfde.Pinobigbird schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:47:
Nederland televoters dus 12 punten naar Israël
Morgen met een kater nog even de nabeschouwing terug lezen hier, bedankt allemaal weer voor dit jaar tot volgend jaar!
Eindstand:
Jongste eerste afgehaakt;
Mama als tweede afgehaakt;
Middelste als 3e afgehaakt;
Papa en oudste als laatste, winnaar oudste dan maar...
[ Voor 31% gewijzigd door TIGER1125 op 12-05-2024 00:51 ]
Oh ja! Mooie reminder dat ik morgen de auto door de wasstraat moet halenVeertienKaVier schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:48:
Jammer van Kroatië, felicitaties voor de Swiffer.
KnettergekPinobigbird schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:47:
en maar klagen dat we in het verleden niet wonnen door politieke spelletjes...Pinobigbird schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:47:
Tradities zijn belangrijk.Delerium schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:47:
o punten van de telefoto voor de UK is dan ook te grappig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tijd om af te takelen, tot de volgende!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De oproepen van Geert en CarolineArcticWolf schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:48:
Eh... de meeste televotes uit NL zijn voor Israel? Hoe dan...![]()
naja ik ga naar bed... farce
Daar waren de meeste hier al lang aan begonnen begin deze week

Puur een middelvinger naar het EBU zou ik denken.ArcticWolf schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:48:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is dit niet het gemiddelde niveau van de Nederlandse televisie tegenwoordig?PalingDrone schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:50:
Hoezo zegt Krezip alleen maar "oh, ja, poeh, sowhee, tsja, ja" en zo nog meer van die holle geluiden?
Als eerste keer songfestivalkijker door de hele commotie, zij is dus geen vaste commentator mocht ik volgend jaar weer kijkenPalingDrone schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:50:
Hoezo zegt Krezip alleen maar "oh, ja, poeh, sowhee, tsja, ja" en zo nog meer van die holle geluiden?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
In Duitsland ook 12 punten naar Israël.beezjeh schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:50:
Zo zeg gelukkig dat wij een kleine landje zijn, waarschijnlijk had Israël dan dankzij de mensen thuis vast gewonnen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Was het liedje met de beste zang.ArcticWolf schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:48:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar zo werkt dat dus niet, ieder land geeft nog steeds maar 12 punten ongeacht hoeveel stemmers (en voor de snelheid wordt het van alle landen alvast bij elkaar opgeteld bij de puntenverdeling)beezjeh schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:50:
Zo zeg gelukkig dat wij een kleine landje zijn, waarschijnlijk had Israël dan dankzij de mensen thuis vast gewonnen.
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 12-05-2024 00:54 ]
pro tip: kijk op de VRTDenizz schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:51:
[...]
Als eerste keer songfestivalkijker door de hele commotie, zij is dus geen vaste commentator mocht ik volgend jaar weer kijken?
Cornald praat wel...StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:51:
[...]
Is dit niet het gemiddelde niveau van de Nederlandse televisie tegenwoordig?
Mevr Govaart verdient haar centjes wel heel makkelijk vandaag
Gewoon omdat Joost ook een winnaar is in mijn gedachten.
Jaren hiervoor was het Jantje Smit, dit was haar eerste keer.Denizz schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:51:
[...]
Als eerste keer songfestivalkijker door de hele commotie, zij is dus geen vaste commentator mocht ik volgend jaar weer kijken?
Maargoed, je weet niet wat volgend jaar brengt.
Ik denk dat hij alleen maar populairder is geworden.Grindtegel schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:52:
joost klein droom groot, over een week is iedereen je vergeten
Dat zijn gewoon reacties vanuit bepaalde hoeken op de 'pro' Palestina protesten van de laatste tijdLouw Post schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:50:
[...]
Puur een middelvinger naar het EBU zou ik denken.
Jij weet zeker niet hoe populair hij is in Europa en hoeveel volgers hij heeft. Die is niet zomaar vergeten.Grindtegel schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:52:
Ik verwacht binnenkort een dikke diss track over de EBU van hem samen met Käärijä.
Ja dat denk ik ook. Zeker naar de gebeurtenissen bij de UVA etc.apis29 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:53:
[...]
Dat zijn gewoon reacties vanuit bepaalde hoeken op de 'pro' Palestina protesten van de laatste tijd
Die gaat scoren het komende festivalseizoen, dus dacht het niet!Grindtegel schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:52:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit gaat nog wel een staartje krijgen hoor.Grindtegel schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:52:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Even carglass bellen
[ Voor 37% gewijzigd door StefanVerkerk op 12-05-2024 00:55 ]
Vandaag al gedaan met vele andere.Oekiejoekie schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:54:
Gaan we morgenvroeg nog een IKEA bestormen ??
De Zweedse balletjes vlogen in het rond.
Ik vraag me af of hij wel Europapa wilt gaan spelen of dat het net zo goed als Radioheads Creep. Een te pijnlijke herinnering voor festivals. Hij lijkt me best wel ontdaan.PatrickC schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:54:
[...]
Die gaat scoren het komende festivalseizoen, dus dacht het niet!

Ze willen niet bijzonder gevonden worden maar geaccepteerd worden, daarom is het extra bijzonder. Ik snap de media wat dat betreft echt niet.carpebios schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:55:
De NOS kopt: eerste non-binaire winnaar ooit. Dus het is omdat hij zich met iets identificeert dat hij gewonnen heeft?

Tja, dat is een bijzonderheid tegenwoordig. Maar Nemo was gewoon goed.carpebios schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:55:
De NOS kopt: eerste non-binaire winnaar ooit. Dus het is omdat hij zich met iets identificeert dat hij gewonnen heeft?
Ik heb alle potloodjes meegenomen!sambalbaj schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:55:
[...]
Vandaag al gedaan met vele andere.
De Zweedse balletjes vlogen in het rond.
Imbusjes allemaal losdraaien gaat morgen in de IKEA
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vond het wel een goed nummer maar heb echt totaal niet naar de tekst geluisterd.St@m schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:58:
Nou, leuk nietszeggend popnummertje toch? Wie immer. Klonk wel leuk vond ik. Kom net weer binnenvallen, dus had dit nummer nog niet eerder gehoord.

Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.