Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
"When you grow up your heart dies"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yep, en die waren echt beter dan sommigen die nu al wel punten hebben.gambieter schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:07:
Estland, dat waren toch de 6 heren?
Best aanstekelijk ook!sjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:07:
[...]
Yep, en die waren echt beter dan sommigen die nu al wel punten hebben.
Steam/Discord: Flimovic
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik zie hier in Zeeuws-vlaanderen niets...Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:08:
Ik ga straks nog even naar buiten. Viel me net op bij Noorwegen op de achtergrond:het noorderlicht. Valt nu ook te zien hier in NL.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net nog even gekeken, maar hier in de staart (nog) niks te zien.Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:08:
Ik ga straks nog even naar buiten. Viel me net op bij Noorwegen op de achtergrond:het noorderlicht. Valt nu ook te zien hier in NL.
Zeker niet alleen in de chat. Live ooksjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:08:
Er komen echt heel veel boooooo's voorbij in de chat op YouTube.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan moet je vooral in Noord-Nederland kijken voor nu.Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:08:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
foto maken op nacht stand, dan zie je ineens veel meer.VeertienKaVier schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:09:
[...]
Net nog even gekeken, maar hier in de staart (nog) niks te zien.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Heb er even een gifje van gemaakt, best opmerkelijk:StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:03:
WTF, hebben ze nou de iron dome in actie op de achtergrond?
https://imgur.com/09X7vU4
[ Voor 28% gewijzigd door StefanVerkerk op 12-05-2024 00:10 ]
Schurend tegen Zuid-Nederland aan weinig te zien op het moment.AW_Bos schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:09:
[...]
Dan moet je vooral in Noord-Nederland kijken voor nu.
Denk niet dat het de echte is. Meer een render als politiek statement..StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:03:
WTF, hebben ze nou de iron dome in actie op de achtergrond?
Ben niet al te hoopvol (lichtvervuiling van Chemelot).LED-Maniak schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:09:
[...]
foto maken op nacht stand, dan zie je ineens veel meer.
Zwitserland gaat als een speer, zeg, maar die arme Esten...
Gewoon vriendelijk vuurwerk?StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:09:
[...]
Heb er even een gifje van gemaakt, best opmerkelijk:
https://imgur.com/09X7vU4
zouden ze per ongeluk ook de Estlandse telefoonlijn eruit hebben gegooid?VeertienKaVier schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:11:
[...]
Ben niet al te hoopvol (lichtvervuiling van Chemelot).
Zwitserland gaat als een speer, zeg, maar die arme Esten...
Vakjuries snappen de Estse genialiteit niet?Frieda schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:11:
[...]
zouden ze per ongeluk ook de Estlandse telefoonlijn eruit hebben gegooid?
Vllakbij St. Petersburg dus kan bestFrieda schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:11:
[...]
zouden ze per ongeluk ook de Estlandse telefoonlijn eruit hebben gegooid?
Russische H4X0r5
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 12-05-2024 00:13 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nederland probeert het juist zo minimaal mogelijk te houden begreep ikalexbl69 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:13:
Wel grappig hoe al die puntengevers hun moment of fame maximaal proberen te rekken.
Most amazing crowd everStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:15:
LEC x HAM vibes
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Je kijkt voor het eerst?alexbl69 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:13:
Wel grappig hoe al die puntengevers hun moment of fame maximaal proberen te rekken.
Net weer een reclameblok momentje tussendoor, ze moeten wel rekken somsdarkdesign schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:16:
Het is net discovery channel, het score moment wordt zo uitgesmeerd
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ben vooral benieuwd naar de zaal...Pinobigbird schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:17:
Na Estland komt Nikkie nie, mij benieuwen hoe ze dat gaan brengen.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
[ Voor 9% gewijzigd door Wolly op 12-05-2024 00:20 ]
nee joh, hij heeft het gewoon niet gehoordStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:19:
Keurig van die Zwitser, mooi ingetogen.
Hij hoorde het niet, teveel geroep uit de zaal. Op het laatste moment zag je dat hij het doorhad, en wel blij werd.StefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:19:
Keurig van die Zwitser, mooi ingetogen.
Dat las ik in ondertiteling zojuist
Zou zij er voor gekozen hebben? Denk het niet. Dus laat iemand anders de stront maar opruimen.Sempy schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:19:
Knulligheid ten top om het die pipo te laten doorgeven, laat de hostess het dan gewoon doen, scheelt weer fluitconcert.
Dat dacht ik ook te horen.AW_Bos schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:20:
Werd er door Cornald nog iets gezegd met 'incompetente bende'?
Dat las ik in ondertiteling zojuist
ja je zag haar kop even uit de pokerface glijden toen ze hem aankondigdeStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:20:
[...]
Zou zij er voor gekozen hebben? Denk het niet. Dus laat iemand anders de stront maar opruimen.
Nee joh, zijn moment om te shinenStefanVerkerk schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:20:
[...]
Zou zij er voor gekozen hebben? Denk het niet. Dus laat iemand anders de stront maar opruimen.
En volgend jaar lig niet in Israel, dikke prima.
Is ergens gezegd dat hij vals zong… weet niet meer precies in alle hectiek…apis29 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:02:
[...]
Heb je dat optreden gehoord dan of is dat ergens gezegd? Want dat was iig niet het optreden dat ie onderbrak
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is nog maar de vraag. De punten zijn 50/50 en de publieksstemmen moeten nog bekend gemaakt worden.Delerium schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:22:
Zwitserland kan de champagne al openen, die wordt het wel.
En volgend jaar lig niet in Israel, dikke prima.
Televote gaat flink naar Kroatie en Israel mark my wordscarpebios schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:22:
Man wat is dit saai aan het worden met Zwitserland.
Hoezo? Fantastische act en ook een catchy nummer.carpebios schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:22:
Man wat is dit saai aan het worden met Zwitserland.
Yep. Maar reken maar dat een flink deel van die punten naar Israël gaan. Ze zullen er geen 1e mee worden, maar het haalt wel flink wat punten weg bij de rest.sjaool schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:23:
[...]
Dat is nog maar de vraag. De punten zijn 50/50 en de publieksstemmen moeten nog bekend gemaakt worden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hoe dan? De punten zijn gegeven voor de diskwalificatie.Martin0 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:23:
Ik heb het gevoel dat een hoop van de 12 punten die naar zwitserland gaan een aanzienlijk deel ook eigenlijk voor nederland waren.
Hmm, misschien toch de rol die je pakt in deze als directeur. Wel goed dat ze het geboe hierin niet weg draaien en de onvrede van het publiek mee laten nemen.Sempy schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:19:
Knulligheid ten top om het die pipo te laten doorgeven, laat de hostess het dan gewoon doen, scheelt weer fluitconcert.
Er is een herziening van de punten geweest na de diskwalificatie, daar hebben ze de punten van NL eruit gehaald.Wolly schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:25:
[...]
Hoe dan? De punten zijn gegeven voor de diskwalificatie.
[ Voor 27% gewijzigd door TIGER1125 op 12-05-2024 00:26 ]
Van de jury? Verwacht ik juist niet.Martin0 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:23:
Ik heb het gevoel dat een hoop van de 12 punten die naar zwitserland gaan een aanzienlijk deel ook eigenlijk voor nederland waren.
Joost was een stemmentrekker bij het publiek.
hoezo dan? een topzanger vs een clown?Martin0 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:23:
Cornald. Maar de hele show zit hij al de EBU naar de afgrond te praten.
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 12-05-2024 00:26 ]
Heb m niet helemaal gehoord maar klonk wel lekker catchy in de recap, ik was een bodem in mn maag aan het leggen dus heb alles "gemist"Notlupus schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:24:
[...]
Hoezo? Fantastische act en ook een catchy nummer.
Dat kan toch niet. Dat zou betekenen dat Nederland 0 punten heeft gehaald door de vak jury.Wolly schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:25:
[...]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Klopt maar de jury heeft gestemd toen Joost nog mee deed, hier hebben ze zijn halve finale optreden beoordeeld en de punten herverdeeld toen de DSQ bekend werd.Wolly schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:25:
[...]
Topzanger is geen garantie voor winnen. Het gaat al jaren om de act.
Nee hij mocht niet optreden, zijn punten zijn beoordeeld op de halve finale act. Daarna is hij eruit gezet en zijn ze opgeschovenWolly schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:25:
[...]
Vind ik ook bijzonder inderdaad, misschien speelt politiek ook in de jury beoordeling een rol?Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:26:
Deze major sweep voor Zwitserland snap ik niet. En het lage aantal voor Israël ook niet. Zangtechnisch dan.
Vakjury tot nu toe he, dus politieke stemmen...Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:26:
Deze major sweep voor Zwitserland snap ik niet. En het lage aantal voor Israël ook niet. Zangtechnisch dan.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Duitsland had een paar jaar geleden toch nul punten?VeertienKaVier schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
Gelukkig staat er niemand op 0.
Zwitserland was een geweldige act.... dus dat snap ik wel! Israel ook een erg goede act, maar dan komt er blijkbaar toch ineens politiek bij kijken....Joosie200 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:26:
Steam/Discord: Flimovic
zou je denken ja?TIGER1125 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 00:27:
[...]
Vind ik ook bijzonder inderdaad, misschien speelt politiek ook in de jury beoordeling een rol?
Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.