Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Waar heb je dit kunnen lezen/horen?RobinNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:56:
Op dit moment gaat het gerucht rond bij meerdere delegaties dat andere landen mogelijk niet gaan optreden vanavond, uit protest.
We gaan het zien, maar als het zou gebeuren zou dit echt het dieptepunt zijn van het Songfestival.
Ik denk niet dat het zo werkt. Als er ook maar één artiest is die het opneemt voor Joost en daardoor (ook) niet meedoet dan breekt de pleuris uit en heeft de organisatie een probleem. Want die gaat dan natuurlijk een statement maken waarom hij niet meedoet, en anders verzinnen de media dat statement welHomeland schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:57:
[...]
Ze starten dan gewoon de video in van een eerder optreden en de kijker hoeft er niets van te merken.
Bron?RobinNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:56:
Op dit moment gaat het gerucht rond bij meerdere delegaties dat andere landen mogelijk niet gaan optreden vanavond, uit protest.
We gaan het zien, maar als het zou gebeuren zou dit echt het dieptepunt zijn van het Songfestival.
Zucht...
Gerucht: Er gaan misschien andere landen uit protest niet op vanavond. Dit gerucht gaat nu rond bij de verschillende delegaties. #eurovision #joostklein
— Aran Bade (@AranBade) 11 mei 2024
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hahaha wat een flop journaal
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
The show must go on, 100+miljoen kijkers, urenlange live show. Ze vinden er wel iets op.D-e-n schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:59:
[...]
Ik denk niet dat het zo werkt. Als er ook maar één artiest is die het opneemt voor Joost en daardoor (ook) niet meedoet dan breekt de pleuris uit en heeft de organisatie een probleem. Want die gaat dan natuurlijk een statement maken waarom hij niet meedoet, en anders verzinnen de media dat statement wel
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Niet om het een of ander, maar zolang je niet weet wat de inhoud van de woorden waren, kunnen wij het ook niet afdoen als iets simpels. Wie weet vinden ze verbale mishandeling net zo erg als fysieke mishandeling.Bart-Willem schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:48:
[Embed]
Het gaat dus alleen om woorden en niet iets fysieks. En daar doen die lui dus al een dag moeilijk over.
We weten het gewoon niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maak jij aan afspraakprikker aan?masauri schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:03:
Het besluit kan weken duren, stellen we het songfestival nog een paar weken uit?

Daarvan weet je de uitslag al, onvergelijkbaar.baba420 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:04:
Het is nog spannender dan de intocht van Sinterklaas.
Wat betekent dat?
...over een paar weken ofzo...
Als kind niet. Dan was het spannend of er wel een boot was of de hoofdpiet al weer gevonden wasDrardollan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:05:
[...]
Daarvan weet je de uitslag al, onvergelijkbaar.
Een live-blog die gesloten is met héél beperkte info omtrend het hele gebeuren...nachtnet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:05:
Een extra journaal om te zeggen, we weten het niet kijk straks maar op ons live-blog
Het is nou niet alsof er veel anders is om de zendtijd op zaterdagmiddag mee te vullen, kan er prima een extra STER blok tussendoor.nachtnet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:05:
Een extra journaal om te zeggen, we weten het niet kijk straks maar op ons live-blog
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
nachtnet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:05:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat er geen nieuws is behalve ooröogsontwikkelingen zoals de afgelopen jaren?Drardollan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:06:
Gelijk door naar Israël bij de NOS.
Wat betekent dat?
Toen ik kind was bestond hoofdpiet nog niet eensD-e-n schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:06:
[...]
Als kind niet. Dan was het spannend of er wel een boot was of de hoofdpiet al weer gevonden was

Dat zou te makkelijk zijn. Het is een teken.vrilly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:06:
[...]
Dat er geen nieuws is behalve ooröogsontwikkelingen zoals de afgelopen jaren?
Stille hint, net zoals Finland die het woord "Israël" niet in de mond wilden nemen?Drardollan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:07:
[...]
Dat zou te makkelijk zijn. Het is een teken.
Heb je een bron?RobinNL schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:56:
Grapje

Wat een shitshow is dit geworden zeg
"elk moment" is inmiddels ook wel voorbijDennisdn schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:02:
Elk moment zou er duidelijkheid moeten komen….

Dat was hilarisch!Amphiebietje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:07:
[...]
Stille hint, net zoals Finland die het woord "Israël" niet in de mond wilden nemen?
Denk dat ik vanavond voor het eerst in mijn leven voor de TV zit in plaats van passief achter de laptop mee te kijken
Een heuse martelgang dit.
Elk moment is op elk moment, welk moment dat is? Dat zien we wel over een moment, of momenten.
Niet zo ongeduldig zeg, nooit gehoord van spanning opbouwen?
Scheelt dat de TV pas om 23u aan hoeft, voor de puntentelling. Sowieso het leukste onderdeel.Drardollan schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:10:
[...]
Dat was hilarisch!
Denk dat ik vanavond voor het eerst in mijn leven voor de TV zit in plaats van passief achter de laptop mee te kijken
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
De rest is een herhaling van dinsdag- en donderdagavond.alexbl69 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:13:
[...]
Scheelt dat de TV pas om 23u aan hoeft, voor de puntentelling. Sowieso het leukste onderdeel.
The flag of the Netherlands has been reinstated in front of dressing room #5 just now in the delegation bubble, ahead of the family show dress rehearsal. pic.twitter.com/eZJAt0ePBu
— GJ Kooijman - Dublin N2 Amsterdam N1/2/3 #ErasTour (@gjkooijman) 11 mei 2024
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Statement Nederlandse delegatie aanstaande
NU.nl-verslaggever Lara Zevenberg is aanwezig bij het hotel van Joost Klein. Daar worden journalisten nu achter hekken gezet en de beveiliging van de zanger is gespot. Een statement wordt ieder moment verwacht.
Sinds enkele jaren is er hier in de buurt een dik hardcore festival tijdens het Songfestival wat om 23 afgelopen is, ik kom dan terug van een dagje stampen en sluit dan aan bij de puntentelling (vanachter de laptop). Dit jaar is het festival pas in September. Ik verwacht eigenlijk tijdens de hele show 1 grote bende, het zou zonde zijn om dat te gaan skippen.alexbl69 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:13:
[...]
Scheelt dat de TV pas om 23u aan hoeft, voor de puntentelling. Sowieso het leukste onderdeel.
Bron? Info? Details?shoombak schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:14:
De vlag is terug, ik herhaal de vlag is terug
Wacht nog even, elk moment kan er iets gebeurenAmphiebietje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:15:
Nou, ik ga wat anders doen. Met de snelheid van werken van de ESF is een reumatische slak die een zoutberg opklimt waarschijnlijk nog eerder bij de top.
Zucht...
YouTube: Eurovision FAILS and BEST MOMENTS of all time
Zij zal hopelijk Joost Klein niet vervangen, want dan heb ik nog liever Gordon.nadroJ schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:15:
Speelt Davina Michelle - Duurt te lang maar weer eens af...
Davina Michelle zong in Rotterdam het beste liedje van die hele avond…BiaggioLuciano schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Zij zal hopelijk Joost Klein niet vervangen, want dan heb ik nog liever Gordon.
Boer Harm?BiaggioLuciano schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:17:
[...]
Zij zal hopelijk Joost Klein niet vervangen, want dan heb ik nog liever Gordon.
Voor een uurtje of 23:00, anders wordt het een beetje lastig met de puntentelling.masauri schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:17:
Is er ook bij vermeld in welk universum en jaartelling deze info bekend gemaakt gaat worden?
Nee, ik vind Maneskin nog steeds top. Niks ten nadele van haar overigens, ze kan een goed potje zingennachtnet schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:18:
[...]
Davina Michelle zong in Rotterdam het beste liedje van die hele avond…
Zonder Joost haak ik wel af, veelal matige nummers, freakshows en politieke statementsTHE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:04:
Over 8 uur en 55 minuten begint de finale. Zin in!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit persbericht is er net uit: https://eurovision.tv/med...n-eurovision-song-contest
Op dit moment het moment dat iemand weer rond loopt en wat zit te posten op X.masauri schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:17:
Is er ook bij vermeld in welk universum en jaartelling deze info bekend gemaakt gaat worden?
/f/image/xIzikVHegfi8h0OrKvhCllkg.png?f=fotoalbum_large)
Ook met Joost was het niet een groot feest.Chaoss schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:19:
[...]
Zonder Joost haak ik wel af, veelal matige nummers, freakshows en politieke statements
Zucht...
Ik was eigenlijk al afgehaakt vanwege al dat gedoe erom heen. En wat ik zag bij de tweede halve finale hielp niet. Veel dertien in een dozijn nummers.Chaoss schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:19:
[...]
Zonder Joost haak ik wel af, veelal matige nummers, freakshows en politieke statements
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Want hij doet niet mee vanwege de klacht dat was dus vrijdag al bekend in de ochtend.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 11-05-2024 12:24 ]
Misschien wachten tot het hele verhaal bekend is?SgtElPotato schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:23:
Goed gedaan Joost! Hij kon zich weer niet inhouden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Misschien even tot 10 tellen en beseffen dat je de feiten niet kent?THE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:23:
Ik heb een soort van woede naar de dame die dit allemaal in gang heeft gezet, misschien is dat geheel onterecht, maar ik vind het allemaal echt heel erg ver gaan.
Dat weten we dus helemaal niet. Ik voorzie een gevalletje "van der Poel" eigenlijkPierre schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:24:
En af door de zijdeur. Jammer maar waarschijnlijk wel terecht.
Victim blaming zonder dat je weet wat er gebeurd is?THE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:23:
Ik heb een soort van woede naar de dame die dit allemaal in gang heeft gezet, misschien is dat geheel onterecht, maar ik vind het allemaal echt heel erg ver gaan.
[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2024 12:26 ]
Zeker na het zien van het video optreden en overweldigende reacties gisteren
Ahja victim blamingTHE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:23:
Laten we gewoon onderzoek OM afwachten
Het is blijkbaar erg genoeg om hem niet meer mee te laten doen

Ik zeg toch ook onterecht.Cartman! schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:24:
[...]
Victim blaming zonder dat je weet wat er gebeurd is?
Dat ging ik sowieso doendglavimans schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:23:
Nou kan ik lekker wat anders doen vanavond
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.