Op AD in de liveblog staat het volgende:
Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.
Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
Nu vraag ik me natuurlijk wel af waarom hij zoiets zou doen en wat hem ertoe heeft gezet, want als iemand mij loopt te klieren of watdan maar ook om mijn overleden ouders tja dan krijgt zo'n persoon van mij ook een flinke.. dus het is ook nog afwachten of het misschien wel terecht was en die andere persoon die langere tijd aan het stoken was juist geschorst moet worden. Ik wacht rustig af.. maar vind het een bizarre en rare situatie,