Eurovision Song Contest 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 58 Laatste
Acties:
  • 188.642 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:14:
[...]

Maar blijkbaar zit er een grijs gebied waar ze niet uitkomen?
Dat grijs gebied kan ook in het gebrek van bewijsmateriaal zitten. Misschien ligt er een heel ernstige beschuldiging die Klein ronduit ontkent en die geheel op het woord van een verslaggever van een concurrerend land berusten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 11-05-2024 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
St@m schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:16:
Naar geruchten is er in ieder geval een vrouw mishandeld door zijn gedrag.
Alleen maar geruchten, van een mishandeling zou inmiddels beeld en/of getuigen zijn geweest lijkt me.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Niemand weet wat er is gebeurd maar aan de reacties te lezen trekken mensen gelijk al conclusies of weten hoe Joost Klein is.

Lekkere keyboard warriors hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
[...]

Wat maakt het geslacht wettelijk uit? En precies het is een gerucht. Volgens geruchten heb jij de lollie van je buurmeisje afgenomen…..

Beetje volwassenheid is wel gepast.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

[...]

Is ze alleen geduwd? Is ze uitgescholden? Is ze total loss gemept? Maakt nogal een verschil….maar we weten nog steeds niet wat het is. Misschien is dit alles zeer terecht, misschien zwaar overtrokken… we weten het nog niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 20:40
[...]

En daarom komt de Zweedse politie pas uren later een keertje aankakken? Mishandeld nog wel? Heb je een bron voor dit gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Joost dacht dat ie op Glory stond? Dan verwacht ik dat Remy Bonjasky zo wel even duiding zal geven op onze nationale TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
delpit schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:17:
[...]

Als het politie-waardig is dan komen die toch niet uren na de gebeurtenis?

Het heeft er toch alle schijn van dat iemand een enorme shitshow van de spreekwoordelijke mug heeft weten te maken. Maar wie weet komt er nog verbazingwekkend nieuws.
Omdat jij of andere sneller een reactie wilt is het politie onwaardig?

Denk eerder dat het politie waardig is dat ze hier zorgvuldig mee omgaan en dat kost nu eenmaal tijd.

De schijn zijn je eigen speculaties niet meer niet minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:37

St@m

@ Your Service

hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:17:
[...]

Alleen maar geruchten, van een mishandeling zou inmiddels beeld en/of getuigen zijn geweest lijkt me.
Ja, dat zeg ik toch ook? Geruchten..
carpebios schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:18:
[...]

Wat maakt het geslacht wettelijk uit? En precies het is een gerucht. Volgens geruchten heb jij de lollie van je buurmeisje afgenomen…..

Beetje volwassenheid is wel gepast.
Dat is het gerucht toch? Of moet ik dan zeggen dat het een man was? Dat zou raar zijn. Je laatste zinnen zijn best wel kinderachtig trouwens.
dr.lowtune schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:19:
[...]

Is ze alleen geduwd? Is ze uitgescholden? Is ze total loss gemept? Maakt nogal een verschil….maar we weten nog steeds niet wat het is. Misschien is dit alles zeer terecht, misschien zwaar overtrokken… we weten het nog niet.
Weet ik veel? Tis een gerucht he.
delpit schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:19:
[...]

En daarom komt de Zweedse politie pas uren later een keertje aankakken? Mishandeld nog wel? Heb je een bron voor dit gerucht?
Euh.. volgens mij gaat dit al rond sinds gisteravond. Pak even een nieuwssite. Ik ga geen linkjes sturen over een gerucht dat inmiddels algemeen bekend is.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:10
Op vrijdagochtend, dus ruim voor deze poppenkast, verscheen in het Parool een column (paywall) van Stefan Raatgever. De laatste alinea daarvan:
Tiktokgeneratie

Het tekent behalve een milde vorm van het Waylonsyndroom ook hoe de generatie van Klein totaal niet is gewend aan traditionele, kritische media. Klein (26) is een exponent van de TikTokgeneratie. Waar journalisten van de oudere stempel interactie verwachten, ziet Klein media vooral als zendkanalen. Als hij iets te zeggen heeft, maakt hij er zelf wel een filmpje van. Daarvoor heeft hij geen vreemde met een camera of een notitieblokje nodig. En al helemaal geen tegengas.

KPN is een drieletterwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trabant
Nieuwe speculatie: Zitten de Russen erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
trabant schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:23:
Nieuwe speculatie: Zitten de Russen erachter?
wellicht achter die 40% stemmen voor Israel in Italië, maar verder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:14:
[...]

Ik vind het maar raar. Of Klein heeft iets zeer discutabele gedaan of niet. Dat lijkt me toch een vrij binaire situatie, inclusief gevolgen voor vanavond.

Maar blijkbaar is er een grijs gebied waar ze niet uitkomen?
Andere optie is dat er een beschuldiging is die wel zeer ernstig is, maar dat er geen bewijs is en Joost ontkent? Een welles-niettus situatie?

Een derde optie zou kunnen zijn dat er naast de Nederlandse delegatie nog een andere delegatie bij is betrokken. Dan wil je immers ook geen uitspraken doen totdat je zeker bent van de situatie. De schade die anders wordt aangericht kan dan nog veel groter zijn dan wat we nu zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat de aanleiding ook is (Joost die een statement wilde maken en door een productiemedewerker is teruggefloten) of (bloed onder de nagels vandaan halen bij Joost door welke delegatie dan ook) Het ziet er idd als paniekvoetbal uit bij de EBU. Alvast Joost niet laten optreden voor de jury is een ding, de stemmentelling niet door laten gaan is dan weer zoiets waarom zou je dat cancelen? Had Joost dan gediskwalificeerd, had je ook geen sympathy vote effect kunnen krijgen.

Of heeft het meer te maken nu Italië hun verdeling van de stemmen heeft laten zien? Want dat was altijd geheim / vertrouwelijk en geen publieke info tot na het ESF. En dan blijkt dat ze richting Joost geen hard bewijs te hebben anders dan geruchten en geroddel. Is het zijn verhaal vs 1 ander en kan de politie er niks mee? Denk dat ze bij de EBU daarom de hete aardappel voor zich uit schuiven met het politieonderzoek omdat men primair gehandeld heeft zonder alle feiten te kennen.

Verder vind ik Joost zijn houding bij de persconferentie niet professioneel overkomen maar je wordt geleefd als een aap in het circus. Praat zijn ongeïnteresseerde overkomen niet goed maar ik kan het wel begrijpen als je in de snelkookpan die ESF heet zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik had het nog niet voorbij zien komen, maar ook de start van ‘early voting’ is uitgesteld volgens het AD

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Joost heeft z’n aandacht natuurlijk al lang en breed hè. Hij is populairder dan ooit, afgelopen donderdag had hij een nagenoeg perfect optreden, iedereen vond het leuk.

Hij heeft z’n eigen manier van leven. Hij “ snuft” aan de microfoon, gaat met een vlag over z’n hoofd zitten en doet z’n ding. Mensen gaan daar tegenwoordig heel goed op en hij weet dat als geen ander.

Ik denk ongeacht wat dat Joost er alleen maar meer populatie van krijgt. Wordt hij gediskwalificeerd, dan krijg je een enorme heisa richting eurovision en Israël. Komt hij wel optreden? Krijgt hij waarschijnlijk enorm veel votes.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een lang gedoe zeg, neem een beslissing wanneer je alle partijen hebt gehoord.. ik hoop dat iedereen snel duidelijkheid krijgt en dat we vanavond gewoon een mooi Songfestival hebben, al vrees ik ergens van niet

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 12:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:17:
[...]

Precies, Joost mag het weten.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 20:40
Het feit dat de Zweedse politie pas uren na het vermeende incident kwam opdagen, het feit dat er geen formele aangifte is gedaan, het feit dat Joost Klein niet in beperking zit, die eenvoudige feiten doen sterk vermoeden dat hier op geen enkele wijze sprake is van het plegen van strafbare feiten door Joost Klein of zijn begeleidingsteam.

Dit heeft alle kenmerken van mismanagement en miscommunicatie op eredivisie niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:47
Uniciteit schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:24:
[...]

Andere optie is dat er een beschuldiging is die wel zeer ernstig is, maar dat er geen bewijs is en Joost ontkent? Een welles-niettus situatie?

Een derde optie zou kunnen zijn dat er naast de Nederlandse delegatie nog een andere delegatie bij is betrokken. Dan wil je immers ook geen uitspraken doen totdat je zeker bent van de situatie. De schade die anders wordt aangericht kan dan nog veel groter zijn dan wat we nu zien.
Dan moet je mijn inziens simpel zijn; of je doet aangifte of we gaan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
NOS: Joost Klein verhoord door politie, onduidelijkheid over deelname aan finale Songfestival.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
Ze vertellen net op journaal Radio2 dat de politie iets heeft gezegd: donderdagavond is er een incident gebeurd met een vrouwelijke medewerker en dat het onderzoek langer zal duren dan het festival zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NOS: Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:55
Afwikkeling kan nog weken duren...

[ Voor 11% gewijzigd door nadroJ op 11-05-2024 09:36 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
THE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:34:
NOS: Joost Klein verhoord door politie, onduidelijkheid over deelname aan finale Songfestival.
Is niks joh. Volgens mensen hier is dat puur een rookgordijn om te verbergen dat de organisatie geen idee heeft wat ze aan het doen zijn :+ Want de politie doet dit natuurlijk gewoon voor de lol even.

Serieus antwoord; wel bizar dat we van een persco moment naar een politie verhoor zijn gegaan. Er speelt dus veel meer dan we denken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
corset schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:36:
[...]
Serieus antwoord; wel bizar dat we van een persco moment naar een politie verhoor zijn gegaan. Er speelt dus veel meer dan we denken
Dat komt dan toch ook niet uit de lucht vallen? Dan weet je van te voren toch wel dat er iets ernstigs is voorgevallen en dus direct diskwalificatie zodat in elk geval het festival door kan gaan? Nu staat (voor mijn gevoel) alles on-hold en verpest je het voor alle andere delegaties, fans, medewerkers.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nou er is dus wel echt een klacht ingediend door een vrouwelijke tv medewerker. Wel gek dat er zo laat pas door politie is gehandeld en bijgehaald maar spreekt niet in het voordeel van Klein.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dan vind ik het wel gek dat ze niet zeggen gewoon gediskwalificeerd als de aantijging echt zo serieus is.
Nu blijft het speculatie en roddel achterklap

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmar89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 14:00
Een klacht ingediend? Bij de politie moet je aangifte doen normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

THE_BASE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:37:
[...]

Dat komt dan toch ook niet uit de lucht vallen? Dan weet je van te voren toch wel dat er iets ernstigs is voorgevallen en dus direct diskwalificatie zodat in elk geval het festival door kan gaan? Nu staat (voor mijn gevoel) alles on-hold en verpest je het voor alle andere delegaties, fans, medewerkers.
De lol is er inderdaad wel af zo. Zonde dat de EBU zo traag handelt waardoor dit allemaal door blijft etteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rubman schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:38:
Nou er is dus wel echt een klacht ingediend door een vrouwelijke tv medewerker. Wel gek dat er zo laat pas door politie is gehandeld en bijgehaald maar spreekt niet in het voordeel van Klein.
Het is voor die dame niet te hopen dat haar naam uitlekt, want die zou zomaar een hoop drek over haar heen van teleurgestelde fans als de situatie niet ernstig is en hiermee de tv-avond van miljoenen kijkers verpest.

[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 11-05-2024 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

ingmar89 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:41:
Een klacht ingediend? Bij de politie moet je aangifte doen normaal gesproken.
Ik neem aan dat de medewerker een melding / klacht heeft ingediend bij de organisatie en zij vervolgens de politie hebben ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennLB
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 09:39
Vreemde gang van zaken. Nu lijkt het dus om (een vorm van) mishandeling te gaan. Je kan toch als organisatie zeggen “gezien er een strafrechtelijk onderzoek loopt, sluiten we deelname uit”. Of zou er nu gediscussieerd worden over de vraag of hij alsnog kan deelnemen, waarbij hij achteraf uit de uitslag kan worden geschrapt? Als ze optie twee nog overwegen hadden ze hem net zo goed gisteren kunnen laten optreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Maak een beslissing joh. Laat hem optreden of niet. Wat willen ze doen dan? Niks tot er een antwoord is ? Uitstel van festival? Binnen een paar uur moet iedereen toch antwoord hebben voordat het vanavond begint.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:54
Dan zal de variant dat hij iets in zijn handen had en niet wilde afgeven wel de correcte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmar89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 14:00
Precies.. DOE IETS.

Maar dat past wel in deze tijd van doodsbang zijn om niet het goede te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:51
Ik denk toch dat het gladde ijs waar ze zich op bevinden toch te maken heeft met de deelname van Israël en de backlash die ze daarop zouden krijgen

Diskwalificeert Joost over een mishandeling en grote kans dat mensen dat weer gaan aangrijpen om over Israël te rellen.

Ik denk dat ze gewoon bang zijn voor totale ontsporing ook omdat Joost nu best een grote fanbase.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
St@m schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 08:24:
[...]

Whataboutism. Wat maakt het uit? Joost Klein steekt niet onder stoelen of banken dat hij pro-Palestijns is. Gedraagt zich verder als een kleuter.. tja, dan kan de 'tegenstander' zich ook als een kleuter gaan gedragen. Lekker makkelijk provoceren, en (waarschijnlijk) heeft de eerste kleuter zich dusdanig laten opnaaien dat ie een tik heeft uitgedeeld.
Mwah. Ik heb het idee dat we in dit land iets wel heel snel als een statement zien tegenwoordig en iedereen is er als de (blauwe....) kippen bij om er wat van te vinden. Je kunt het als bekend persoon ook niet goed doen. We vergeten anno 2024 nog al eens dat pro Palestijns zijn niet anti-Israël hoeft te betekenen, en andersom geldt hetzelfde. Pro-Palestijns betekent ook niet pro-Hamas en pro-Israel betekent ook niet pro-Netanyahu. Dat die ook door politici opgehitste polarisatie nu zelfs een onschuldig liedjesfestival topic bereikt stemt mij droevig.

Ik zie vooral iemand die geïrriteerd is door de media, en dat was hij blijkbaar al dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 11-05-2024 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
NOS is wel onduidelijk, politie heeft Joost gesproken over een incident in de avond maar hij mocht in de middag al niet deelnemen aan een repetitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat een drama allemaal om niks zeg. Boeboeboe. Als Joost echt iemand had gemept en het was een serieuze mep was Joost allang opgepakt want dan is er gewoon zichtbare schade ala blauwe plek o.i.d. Het feit dat hij niet is opgepakt en enkel gehoord zegt mij voldoende dat het gewoon drama is. Ja misschien is er iemand geduwd of is er een tik uitgedeeld but crying out loud wat een drama en vooral slechte communicatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
ingmar89 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:46:
Precies.. DOE IETS.

Maar dat past wel in deze tijd van doodsbang zijn om niet het goede te doen.
Dat dusd.. als ze iets doen, gaan de mensen die hier roepen dat er iets moet gebeuren gelijk schreeuwen dat wat ze doen 100% fout is. Ongeacht wat ze beslissen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Homeland schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:47:
NOS is wel onduidelijk, politie heeft Joost gesproken over een incident in de avond maar hij mocht in de middag al niet deelnemen aan een repetitie.
Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Homeland schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:47:
Volgens Geenstijl zou de politie hebben gezegd dat het om een incident donderdagavond ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Chip. schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:47:
Wat een drama allemaal om niks zeg. Boeboeboe. Als Joost echt iemand had gemept en het was een serieuze mep was Joost allang opgepakt want dan is er gewoon zichtbare schade ala blauwe plek o.i.d. Het feit dat hij niet is opgepakt en enkel gehoord zegt mij voldoende dat het gewoon drama is. Ja misschien is er iemand geduwd of is er een tik uitgedeeld but crying out loud wat een drama en vooral slechte communicatie.
Gelukkig ben jij niet iemand die in de wetgeving/wet handhaving werkt. Want zo werkt het dus echt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Dan is het verhaal van de politie dus raar, of zijn er nu ineens twee incidenten, een in de middag en vervolgens een in de avond?

Bizar toch dat het na bijna 24 uur echt compleet onduidelijk is wat er überhaupt aan de hand is.

Edit: zie nu pas dat ze het hebben over donderdag avond.

[ Voor 7% gewijzigd door Homeland op 11-05-2024 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie_Root
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:56
corset schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:52:
[...]

Gelukkig ben jij niet iemand die in de wetgeving/wet handhaving werkt. Want zo werkt het dus echt niet |:(
Hmhm maar er is toch geen aangifte gedaan? Blijkbaar alleen een melding gemaakt?

The cause of the problem is: network down, IP packets delivered via UPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:55:
[...]

Hmhm maar er is toch geen aangifte gedaan? Blijkbaar alleen een melding gemaakt?
Blijkbaar loopt er een onderzoek, en neemt de politie het serieus genoeg om het onderzoek door te laten gaan. Of zullen we dat maar negeren? Want een melding/aangifte is belangrijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:32:
Is de ophef alleen in Nederland of is heel Europa hier mee bezig dat jullie weten?
Mijn engelse buurman noemde het gisteren nog en liet me een brits nieuws artikel zien..
dus word wel in heel europa gerapporteerd..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie_Root
corset schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:55:
[...]

Blijkbaar loopt er een onderzoek, en neemt de politie het serieus genoeg om het onderzoek door te laten gaan. Of zullen we dat maar negeren? Want een melding/aangifte is belangrijker?
Of we het moeten negeren weet ik niet, er is niets bekendgemaakt over de ernst. Maar aangezien de openbaar aanklager nu maar moet uitzoeken of ze er wat mee doen komt het mij niet heel serieus over..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:20
Grappig dat dit mensen in Nederland, en ook nog eens op Tweakers, zo bezig houdt. Ik vermaak mij heerlijk met alle speculaties en heen en weer gewijs hier :P

Zelfs mijn buurvrouw heeft het over Jöst Klain hier in Zweden…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Doet me denken aan die situatie van Matthieu van der Poel en die Australische tieners, maar dan in slow motion.

Dat liep na lange tijd uiteindelijk overigens goed af: https://www.ad.nl/wielren...g-tienermeisjes~ace3f26d/

[ Voor 47% gewijzigd door Zentbeer op 11-05-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 22:41
ToolkiT schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:56:
[...]

Mijn engelse buurman noemde het gisteren nog en liet me een brits nieuws artikel zien..
dus word wel in heel europa gerapporteerd..
Ja, we staan er hoe dan ook weer verschrikkelijk slecht op…
Wordt het stereotype beeld van nederlanders weer eens aangesterkt.

Beste zou zijn als Avro onze inzending terugtrekt. Dan kunnen we misschien nog wat schade beperken. Echt een aanfluiting dit, we hadden een leuke act.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:57:
[...]

Of we het moeten negeren weet ik niet, er is niets bekendgemaakt over de ernst. Maar aangezien de openbaar aanklager nu maar moet uitzoeken of ze er wat mee doen komt het mij niet heel serieus over..
En daarom nogmaals, gelukkig dat niemand hier in de handhaving situatie zit. Dan kijk je er anders naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Het zou wat zijn als hij niet mee mag doen en achteraf blijkt dat er niks ernstigs aan de hand was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:22
Dan kun je hem in dit geval toch beter mee laten doen. Mocht hij winnen, en er is toch iets ernstigs gebeurt dan gaat alles gewoon naar de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:55:
[...]

Precies dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
BlazeMuis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:00:
Het zou wat zijn als hij niet mee mag doen en achteraf blijkt dat er niks ernstigs aan de hand was..
Of winnen en er was wél iets aan de hand….

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Clifdon schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:00:
[...]

Beste zou zijn als Avro onze inzending terugtrekt. Dan kunnen we misschien nog wat schade beperken. Echt een aanfluiting dit, we hadden een leuke act.
wat voor stereotype heb je het over? :?
Nederlanders staan in het algemeen in het buitenland als positief bekend.. van de week kreeg ik dat op een begravenis nog te horen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Dennisdn schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:01:
[...]

Maar dat kan je achteraf nog oplossen, door de winst aan de 2e plek te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 14:57
[...]
Dat hele songfestival zit barstensvol met zulke ‘typetjes’ als Joost Klein, ik denk niet dat men hem ziet als een afspiegeling van de Nederlandse maatschappij. Dat hoop ik althans :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
Vertaald via Google, niet geheel perfect*
Yesterday, the Malmö police were on site at ESC in Malmö and held interviews and tried to investigate what had happened in the case of the reported incident at ESC.

- We have a man who is suspected of unlawful threats. The suspected crimes must have been committed at the Malmö arena during Thursday evening, says Pelle Vamstad, press spokesperson at the Police.

The man is not deprived of his liberty. The police do not want to say if the man is the Dutch artist Joost Klein.

- The investigative work itself is ready for us. We have used a faster prosecution in this case, which has now been passed on to the prosecutor, says Vamstad.
Dan mag nu EBU een besluit nemen wat te doen, lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Wat bedoel je? Afgezien van wat jongeren met alcoholische versnaperingen in Mallorca of Chersonissos valt het best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Dennisdn schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:01:
[...]

dan kan je natuurlijk altijd nog diskwalificeren..
Als je iemand preventief uitsluit en er blijk toch niks aan de hand lijkt me dat een ergere situatie..

Maar het hangt natuurlijk wel af van wat het incident nou werkelijke zou zijn en daar weten we niks van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
BlazeMuis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:03:
[...]
Maar dat kan je achteraf nog oplossen, door de winst aan de 2e plek te geven.
Een winnaar uitvegen is niet zo moeilijk inderdaad. Maar wel alle fuzz en mediaaandacht die a) de winnaar komende weken in twijfel trekt én b) als het eenmaal is gaan liggen, over een paar weken wéér negatieve aandacht waar de organisatie niet op zit te wachten…

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ook al laten ze hem meedoen dan is het nog steeds een enorm risico voor de organisatie. Hij zal sowieso niet happy zijn en het zou me niet verbazen als hij dan alsnog een stunt uithaalt op het podium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 09:57:
Ergens wel grappig dat de man met EKOW sticker mogelijk aangeklaagd is voor niet inclusief genoeg gedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:03:

[...]

interesant dat het dus om een bedreiging zou gaan en niet een fysieke daad...
Misschien is het een gevalletje zweedse regels zijn strenger dan we gewend zijn (denk aan de assange 'verkrachting' zaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:04

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Nou, Frederieke Leeflang (voorzitter NPO) is nu ook in Malmö om te overleggen met de AVROTROS-delegatie en de EBU. Was al gepland, maar dit bezoek heeft nu een andere lading.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Just my 2 cents.
Wat is er nou eigenlijk feitenlijk bekend?
Dus geen roddels of "van horen zeggen"
Ik heb zelf twee dingen gezien
1. Joost gaf al aan dat hij het niet naar z'n zin had. En dat dat komt door de organisatie, hij kon zijn creativiteit niet kwijt.
2. Het interview incident.

Iets over een klap naar een journalist is gissen.

Dus dan zeg ik, als dit het is.... vind ik het echt snowflake gedrag van de Ebu.
Kijk, zodra het feitenlijk anders is, hoor je mij niet meer.

Is dit media aandacht voor de media aandacht?
Ik snap het gewoon niet meer, is er dan op dit niets belangrijker dat dit?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heroic_Nonsense schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:07:
Nou, Frederieke Leeflang (voorzitter NPO) is nu ook in Malmö om te overleggen met de AVROTROS-delegatie en de EBU. Was al gepland, maar dit bezoek heeft nu een andere lading.
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[Twitter: https://twitter.com/karloxcx/status/1789205316678176804]
* Raven vraagt zich af of er inderdaad deelnemers zijn die gaan weigeren op te treden.
Hoe zit dat qua contracten e.d. als dit gebeurt, zou dat gevolgen voor de deelnemers kunnen hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-05-2024 10:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie_Root
eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:03:

[...]

Ok dus het gaat om bedreiging..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:08:
[Twitter]
* Raven vraagt zich af of er inderdaad deelnemers zijn die gaan weigeren op te treden.
Hoe zit dat qua contracten e.d. als dit gebeurt, zou dat gevolgen voor de deelnemers kunnen hebben?
Ik weet alleen dat Joost Klein tijdens een interview heeft gezegd dat hij sowieso naar Malmo zou gaan omdat hij, als hij niet meer gaat, failliet zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:09:
[...]

Dat is wat DeGelderlander nu brengt op het liveblog, een bedreiging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
ToolkiT schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:07:
interesant dat het dus om een bedreiging zou gaan en niet een fysieke daad...
Waarbij je je af kunt vragen of er daadwerkelijk sprake is van bedreiging of gewoon lomp gedrag/onhandige slip of the tongue.

Zweden gaat nogal ver in snowflake gedrag, grote kans dat het weinig voorstelt. Je op Tweakers er niet eens een waarschuwing voor krijgt... :)

[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 11-05-2024 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:10:
[...]

Waarbij je je af kunt vragen of er daadwerkelijk sprake is van bedreiging of gewoon lomp gedrag/onhandige slip of the tongue.

Zweden gaat nogal ver in snowflake gedrag, grote kans dat het weinig voorstelt. Je op Tweakers er niet eens een waarschuwing voor krijgt... :)
dit vermoed ik ook een beetje.. voor ons een storm in een glas water dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Charlie_Root schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:09:
[...]

Volgens de woordvoerder van de politie daar, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Op AD in de liveblog staat het volgende:
Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.

Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
Nu vraag ik me natuurlijk wel af waarom hij zoiets zou doen en wat hem ertoe heeft gezet, want als iemand mij loopt te klieren of watdan maar ook om mijn overleden ouders tja dan krijgt zo'n persoon van mij ook een flinke.. dus het is ook nog afwachten of het misschien wel terecht was en die andere persoon die langere tijd aan het stoken was juist geschorst moet worden. Ik wacht rustig af.. maar vind het een bizarre en rare situatie,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Als het om een bedreiging gaat is dan is het echt een grote shitshow van de EBU en de Zweedse autoriteiten.

[ Voor 3% gewijzigd door Chip. op 11-05-2024 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trabant
In Nederland nemen we die.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• eric.1
[...]

Eh, ik weet niet waar dit vandaan komt eerlijk gezegd. Ik woon al menig jaar in Zweden en het is echt niet zo woke als men denkt. Ja, je moet niet zonder wederzijdse toestemming iets ergens in stoppen. Lijkt me duidelijk. En de bewijslast daarvoor ligt sinds een aantal jaar veel lager dan voorheen.

Maar met bedreigingen e.d.? Sorry, Zweden heeft hun handen vol aan bendegeweld en andere hetzes om druk te zijn over een verkeerd woordje her en der.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Zonder enige kennis van zaken kan je je inderdaad veel afvragen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:13:
[...]

Eh, ik weet niet waar dit vandaan komt eerlijk gezegd. Ik woon al menig jaar in Zweden en het is echt niet zo woke als men denkt. Ja, je moet niet zonder wederzijdse toestemming iets ergens in stoppen. Lijkt me duidelijk. En de bewijslast daarvoor ligt sinds een aantal jaar veel lager dan voorheen.

Maar met bedreigingen e.d.? Sorry, Zweden heeft hun handen vol aan bendegeweld en andere hetzes om druk te zijn over een verkeerd woordje her en der.
Malmö is dat wat betreft een perfecte locatie voor dit ESF en de controversiële Joost Klein. Als een lont in het kruitvat....

;)

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

[...]

Ja klopt want tegenwoordig word van het kleinste lomp gedrag/onhandige slip of the tongue al een olifant gemaakt waardoor we nog niks weten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 22:41
Vind het wel echt heel knap dat er niks naar buiten komt. Het staat daar toch vol journalisten. Iedereen die iets gezien heeft kan bekend worden door het te delen op sociale media.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Shadow_Agent schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:17:
[...]
Als een lont in het kruidvat....
Waarom sleept iedereen toch altijd die drogisterijketen er bij ? Die zijn onschuldig !

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
G_Dragon schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:18:
[...]

Ja klopt want tegenwoordig word van het kleinste lomp gedrag/onhandige slip of the tongue al een olifant gemaakt waardoor we nog niks weten..
Het festival is nu 68 jaar oud en dit is nog nooit voorgekomen. Een 'lompe actie' zal dit vast niet geweest zijn anders gaan ze niet zo ver. Eens met een eerdere reactie dat dit op zijn minst geen fijne reclame voor ons land is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Shadow_Agent schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:17:
[...]

Malmö is dat wat betreft een perfecte locatie voor dit ESF en de controversiële Joost Klein. Als een lont in het kruidvat....

;)
Wat heeft die drogist ermee te maken?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 12:31
Tegenwoordig kan ook niks meer gaan zonder ophef en continue elkaar ophitsen/verklaringen afleggen. In dat opzicht past het prima in de gepolariseerde samenleving van de laatste jaren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:25
Maar vroeger deden we normaal en nu "woke" en dan kan niets meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trabant
Clifdon schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:19:
Vind het wel echt heel knap dat er niks naar buiten komt. Het staat daar toch vol journalisten. Iedereen die iets gezien heeft kan bekend worden door het te delen op sociale media.
Roem duurt maar 15 minuten. Een goede baan en een CV heb je doorgaans voor langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:04

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
f2ride2001 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:23:
Maar vroeger deden we normaal en nu "woke" en dan kan niets meer
We weten toch niet wat er is gezegd, in welke context, in welke taal, enz? Beetje voorbarige verbolgenheid dit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik vraag me af hoeveel forumleden hier pas in dit topic zijn gekomen ná de ophef. Tijdens de halve finales was het een veel kleiner groepje volgens mij.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:12
Cass Casey schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:24:
Ik vraag me af hoeveel forumleden hier pas in dit topic zijn gekomen ná de ophef. Tijdens de halve finales was het een veel kleiner groepje volgens mij.
ik volg het alleen via de serieuze media:

https://nieuwspaal.nl/eur...over-kwestie-joost-klein/

https://nieuwspaal.nl/mee...songfestival-te-verlaten/

https://nieuwspaal.nl/son...ost-klein-op-tot-dialoog/

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
eric.1 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:24:
[...]

We weten toch niet wat er is gezegd, in welke context, in welke taal, enz? Beetje voorbarige verbolgenheid dit.
Sommige mensen vatten “als je nu niet weg gaat..” al op als bedreiging tegenwoordig.

Nu zeg ik niet dat dat daar gebeurd is natuurlijk, want dat weten we nog niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 12:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Cass Casey schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:24:
Als Joost niet mee deed keek ik überhaupt niet naar ESF.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Raven schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:08:
[Twitter]
Dat (twitter) leest alsof Joost al niet meer meedoet in de finale, dat is toch niet beslist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
fsfikke schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:16:
Zonder enige kennis van zaken kan je je inderdaad veel afvragen.
We zijn 20 uur verder en de organisatie zegt niets, dan is het logisch dat mensen gaan speculeren.

Als het een concrete bedreiging of mishandeling was geweest hadden ze allang openheid van zaken gegeven. Deze puinhoop is voor niemand goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
BlazeMuis schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:26:
[...]

Sommige mensen vatten “als je nu niet weg gaat..” al op als bedreiging tegenwoordig.

Nu zeg ik niet dat dat daar gebeurd is natuurlijk, want dat weten we nog niet.
Dat kan ook heel goed een bedreiging zijn, beetje afhankelijk wat er op die .. moet komen te staan.
Pagina: 1 ... 24 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!

We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.

Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.

Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.