✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tijd om te ruilen?MR.Harok schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:02:
[...]
Ik heb NSO, jij ook? Dan zouden we evt kunnen traden?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kan nu?MR.Harok schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:15:
[...]
Ah je bericht gemist vanmiddag. Kan je ergens vanavond?
[ Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2025 19:35 ]
:strip_exif()/f/image/GD64HPBs8Gwv8qXRW4LjjdAS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vLMRwrRJny0soWzpQwFilHTg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GpMnZkC52mvfd71uUWxef6qT.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een spel! Ben echt helemaal hooked, alleen toch vanavond een hele grote teleurstelling te verwerken gehad op gebied van het verhaal. De gene die dit bedacht heeft bij Nintendo mogen ze van mij ontslaan...
Video kon niet in een spoiler tag (PAS OP SPOILERS):
G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:56:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een spel! Ben echt helemaal hooked, alleen toch vanavond een hele grote teleurstelling te verwerken gehad op gebied van het verhaal. De gene die dit bedacht heeft bij Nintendo mogen ze van mij ontslaan...
spoiler:Door een speciale promotie ga je opeens van rang V naar F? Dit is echt doodzonde, want het verhaal gaat over je omhoog werken in die ranglijst en dat gaat rustig. Maar dit? Zonde en teleurstellend
Video kon niet in een spoiler tag (PAS OP SPOILERS):
[Streamable: unnamed]
- De mensen staan stil en hetzelfde model.
- Gebouwen zijn kaal en vlak.
- Textures zijn niet eens goed of gelijk.
- De wereld is een beetje leeg, geen voice actors.
- Weinig toegankelijkheid bij cafes enz
[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2025 23:47 ]
Dit staat bij de Nintendo Store: https://store.nintendo.nl...NwXAmVzL5HOEIodawFGxTFGw0jaydenjarno schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 07:19:
die DLC is toch al te koop? las ergens dat die actief wordt als je het basisspel uit hebt gespeeld of komt die pas later?
De DLC Mega Dimension bevat de volgende elementen:
Wave 1: Holo-X- en Holo-Y-kledingsets – 16 oktober 2025
Wave 2: Aanvullende verhaalcontent – Uiterlijk vanaf 28 februari 2026
Een aanvullend verhaal dat je kunt beleven nadat je het hoofdverhaal van Pokémon Legends: Z-A hebt voltooid.
Oh wat grappig. Zeker die Scizor wil ik hebben. Is en blijft toch één van mijn favoriete Pokemon.Slicey schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 11:21:
Als ruil plannen niet lukken kun je ook deze trade codes gebruiken.. hiermee heb ik succesvol machamp, aromatisse en gengar weten te krijgen! Vaak ruilen mensen ook direct weer terug zodat de ot op hun naam staat [Afbeelding]
Ik kwam dus gisteren ook een jasje tegen in game met een Scizor op de achterkant. Uiteraard heb ik die gelijk aangetrokken!
Ik moet alleen nog even scythers tegenkomen en een Metal Coat
Heb gisteren een Riolu naar Lucario ge-evolueerd. Dus die favoriete is al binnen!
Ik vind de game stukken leuker dan ik verwacht had. Ik was bang dat ik na een uur of 5 a 6 wel door de gameplay heen zou zakken. Maar ik vind het erg vermakkelijk tot nu toe.
Ik vind het spel goed in elkaar zitten.
Ik dacht zelf ook dat de game heel klein was omdat het maar in een stand afspeelt.
Ik heb er geen last van dat het maar 1 stad is. Puur over hoe ze het aangepakt hebben.
Ben zelf af en toe nog aan het vechten met het nieuwe battle systeem. Maar dat kan ook meer aan mij liggen dan aan de game.
Ik zou deze game dan ook eerder aanraden aan iemand dan Scarlet of Violet.
Scyther heb ik al gevonden - metal coat lijkt alleen niet beschikbaar te zijn tot end game wat ik hierover heb gevondenDubrillion schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:22:
[...]
Oh wat grappig. Zeker die Scizor wil ik hebben. Is en blijft toch één van mijn favoriete Pokemon.
Ik kwam dus gisteren ook een jasje tegen in game met een Scizor op de achterkant. Uiteraard heb ik die gelijk aangetrokken!
Ik moet alleen nog even scythers tegenkomen en een Metal Coat![]()
![]()
Heb gisteren een Riolu naar Lucario ge-evolueerd. Dus die favoriete is al binnen!![]()
Ik vind de game stukken leuker dan ik verwacht had. Ik was bang dat ik na een uur of 5 a 6 wel door de gameplay heen zou zakken. Maar ik vind het erg vermakkelijk tot nu toe.
Slicey schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:05:
[...]spoiler:Je skipt inderdaad opeens veel maar de tickets requirements gaan ook aardig omhoog in de hogere levels - ik denk dat het uiteindelijk niet eens zo veel scheelt qwua tickets als die voor elke rank hetzelfde waren geweest ipv per level stijgend
G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:34:
Voor z'n groot bedrijf als Nintendo is dit wel echt heel slechts, ik ben het 100% met deze Youtuber eens dat dit echt niet acceptabel is voor een spel met z'n prijskaartje van z'n groot bedrijf:Maar voor de rest is het spel wel echt vermakelijk, begrijp me niet verkeerd!
- De mensen staan stil en hetzelfde model.
- Gebouwen zijn kaal en vlak.
- Textures zijn niet eens goed of gelijk.
- De wereld is een beetje leeg, geen voice actors.
- Weinig toegankelijkheid bij cafes enz
[YouTube: Pokémon Windows: Z-A Review]
- Dat ze stil staan is echt een non issue(voor zover het geen pluspunt is) en hetzelfde model maakt mij persoonlijk niet heel veel uit(wat mij betreft zit er genoeg variatie in de modellen waar het moet)
- Geen last van gehad tot nog toe, ik weet ook niet hoe vlak hierin bedoelt word. als ze niet vlak zouden zijn zou dat juist voor de gameplay problemen opleveren
- De textures van de zaken die er toe doen zijn goed genoeg
- Voice acting verwachten in een Nintendo/Pokemon game is een beetje hetzelfde als klagen dat als je naar de noordpool gaat dat het koud is. Wat mij betreft juist een pluspunt dat het er niet in zit maar dit is voor iedereen anders.
- ?? geen last van gehad en ga niet de video bekijken wat hier specifiek bedoeld word.
Hier een voorbeeld van wat me net overkwam:
Nice!! Ik ben bezig met Kadabra, telkens opnieuw fast travelen.Slicey schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:18:
Na een paar honderd keer vliegen is ie er eindelijk!!
[Afbeelding]
o dat is mij nog niet gebeurd, maar daar is niet goed over nagedacht.G_Dragon schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:45:
Ik loop steeds vaker te vloeken op die verplichte dag en nacht wisseling, ben er al meerdere Pokémons door misgelopen
Hier een voorbeeld van wat me net overkwam:
[Streamable: unnamed]
als ik ook al in de gaten moet houden wanneer het dag/nacht word
Sommige games deden het beter door je de optie te geven door te rusten op bankjes of stoelen om naar de avond te gaan.
Daarom meld ik het ook even, want het is mij nu al te vaak overkomen, wil niet dat jullie dezelfde fout maken of dat je hierdoor een shiny kwijtraakt. Aangezien je hem wel vangt bij het moment van wisselen en ik weet niet of hij dan nog wel terug spawned.samlans schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:53:
[...]
o dat is mij nog niet gebeurd, maar daar is niet goed over nagedacht.
als ik ook al in de gaten moet houden wanneer het dag/nacht word
Sommige games deden het beter door je de optie te geven door te rusten op bankjes of stoelen om naar de avond te gaan.
Zoo sterke nacht, zo veel heb ik er nog niet in 1 nacht gehad hahaG_Dragon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:53:
Beste nacht tot nu toe, waar ,in jullie in het verhaal en welke rang? Ik ben rang F.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben nu Rank C main mission 30 volgens mij? Pokedex: 134. Ben nu bezig met main mission progressiet om hopelijk binnekort mega starmie vrij te spelen en wat side missions voor items (net leftovers gekregen!). m n hoogste level pokemon is nu Charizard lvl 59 met de rest van het team 50-55 maar alsnog zijn de battles best lastig! Rank C promotion battle moest ik 1x over doen zelfs
Zitten we vlak bij elkaar! ik weet zo niet op te noemen op welke missies ik zit.Slicey schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:27:
[...]
Zoo sterke nacht, zo veel heb ik er nog niet in 1 nacht gehad haha
Ik ben nu Rank C main mission 30 volgens mij? Pokedex: 134. Ben nu bezig met main mission progressiet om hopelijk binnekort mega starmie vrij te spelen en wat side missions voor items (net leftovers gekregen!). m n hoogste level pokemon is nu Charizard lvl 59 met de rest van het team 50-55 maar alsnog zijn de battles best lastig! Rank C promotion battle moest ik 1x over doen zelfs
wel de side van Leftovers als laatste gedaan ook. maar ik doe alles willekeurig door elkaar heen.
Lucario is lvl 61. de rest hoog in de 50.
en dragonair op 48 nu.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ben nog niet zo ver, ben gisteren naar Y geklommen, alleen merkte dat ik iets te ver was met de map rond rennen en alles vangen wat los rent en vliegt, dus heb nu een ferelgator die iets te hoog level is.G_Dragon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:53:
Beste nacht tot nu toe, waar ,in jullie in het verhaal en welke rang? Ik ben rang F.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
slechte eigenschappen met mij ADHD dat ik van haak op de taak vlieg met quest en dingen doen.
Komen in hoger levels ook meer trainers in de avond, ik hoorde dat de max mulitplayer 3x is bij 30+ trainers maar nog niet zoveel gezien
ben wel blij met deze info, dan ben ik alvast gewaarschuwed en voorbereid, heb gisteren een Larvitar locatie gevonden, dus ga kijken of ik er een kan vangenG_Dragon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:55:
[...]
Daarom meld ik het ook even, want het is mij nu al te vaak overkomen, wil niet dat jullie dezelfde fout maken of dat je hierdoor een shiny kwijtraakt. Aangezien je hem wel vangt bij het moment van wisselen en ik weet niet of hij dan nog wel terug spawned.
Oh gewoon lekker rustig van het spel genieten, dat ben ik ook aan het doen. Ik moest helaas wel door met het verhaal omdat mijn Pokémon's niet meer luisterden, anders was ik nog niet zover geweest. Want sinds die exp-share gedeeld is over alle Pokémon's is het levelen echt te makkelijk geworden, want je krijgt gigantisch veel en snel xp. Is ergens ook niet leuk meer om heel eerlijk te zijn..samlans schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
ben nog niet zo ver, ben gisteren naar Y geklommen, alleen merkte dat ik iets te ver was met de map rond rennen en alles vangen wat los rent en vliegt, dus heb nu een ferelgator die iets te hoog level is.
slechte eigenschappen met mij ADHD dat ik van haak op de taak vlieg met quest en dingen doen.
Oh herkenbaar hoor over die ADHD, heb het zelf ook in combinatie met PDDNOS. Ben zelf altijd eerst alle zijmissies, map en collectables aan het verzamelen voordat ik aan het verhaal begin. Helaas kan dit bij Pokémon niet helemaal doordat je zo snel levelt.
Iets wat ik ook mee heb genomen in mijn review over Pokémon Legends Z-A, die ik nog aan het schrijven ben.
Oh is dat zo? Dit is nieuw voor me!Komen in hoger levels ook meer trainers in de avond, ik hoorde dat de max mulitplayer 3x is bij 30+ trainers maar nog niet zoveel gezien
Dank je welSlicey schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:27:
[...]
Zoo sterke nacht, zo veel heb ik er nog niet in 1 nacht gehad haha
Je bent in ieder geval al flink met het verhaal aan de slag gegaan, meer dan mij!
Haha ja ik wil die mega stone voor starmieG_Dragon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:09:
[...]
Dank je wel, had er net weer eentje van met 21 trainers en had nog meer geld dan gedeeld op de afgelopen foto. Wil binnenkort voor een nieuw record gaan, dat moet ergens toch makkelijk lukken?
Je bent in ieder geval al flink met het verhaal aan de slag gegaan, meer dan mij!
Waar krijg je die dan?
Netjes! De Pokémon meme van dit jaar hahaSlicey schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:41:
Hahaha daar is ie dan! Mega starmie genaamd Sterrenman
[Afbeelding]
Geld stelt echt niks meer voor in dit spel... Al drie nachten achter elkaar 100k+ binnen weten te halen..
Is een standaard cyclus, maar je kan die versnellen. Je kan op een bankje gaan zitten en dan de tijd versneller naar nacht bijvoorbeeld.svenn15 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:41:
Het dag en nacht in het spel hoe zit dat juist,wordt het pas nacht als het hier ook nacht is of hoe moet ik dat zien ?
Spel is echt soms pittig - ik denk oh ik ben overleveled - nope!
Verhaal vond ik erg vermakelijk maar ik miste wel echt wat voice acting in de cinematics in de finale.. je ziet characters praten en het is stil terwijl er subtitles op je scherm komen.. tja
Ooh dan ben je nog echt aan het begin haha echt alles gedaan voordat je verder ging! Ben ik zelf altijd te ongeduldig voor en wil niet gespoiled wordenG_Dragon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:09:
Ik moet nu wel verplicht verder met het hoofdverhaal want mijn Pokémons worden te hoog level, ik heb alle wildzones al 100% gehaald, alle zijmissies die ik kon doen voltooid en ben nu vooral bezig om die 500 battles te halen.spoiler:Ik heb net die Mega Absol verslagen