Zo, aftiteling gezien. Moet toch wel zeggen dat het een geweldig spel is. Nu side missies en shiny hunt etc. Vaak na uitspelen wel klaar maar gevoel dat het spel nu gaat beginnen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5 
 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Netjes! Daar ben ik na 50 uur nog lang niet, word teveel afgeleid door de zij missies en het vinden van de screws. Waarvan ik er nog 2 moet vindengupfishy schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:09:
Zo, aftiteling gezien. Moet toch wel zeggen dat het een geweldig spel is. Nu side missies en shiny hunt etc. Vaak na uitspelen wel klaar maar gevoel dat het spel nu gaat beginnen
Ben vandaag rank D geworden, voelt het voor meer mensen dat dit spel op een easy mode staat? Want ik ga er met twee vingers in mijn neus doorheen, omdat het levelen door de EXP-Share zo ongelofelijk snel en makkelijk gaat. Zit al op een team met een levels van 60+, waarvan Lucario bijna level 70 is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5 
 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is wel afhankelijk van hoe je het spel speelt. Natuurlijk maakt de Exp Share het een stuk makkelijker/te makkelijk, maar als je alleen de hoofdmissies zou doen red je het ook niet. Maar ten opzichte van vroeger is het spel in de loop van de jaren alsmaar makkelijker geworden ja. Vind dat persoonlijk niet perse erg, maar dat komt meer door de leeftijd/luiheidG_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:26:
[...]
Netjes! Daar ben ik na 50 uur nog lang niet, word teveel afgeleid door de zij missies en het vinden van de screws. Waarvan ik er nog 2 moet vinden![]()
Ben vandaag rank D geworden, voelt het voor meer mensen dat dit spel op een easy mode staat? Want ik ga er met twee vingers in mijn neus doorheen, omdat het levelen door de EXP-Share zo ongelofelijk snel en makkelijk gaat. Zit al op een team met een levels van 60+, waarvan Lucario bijna level 70 is.
            Ik heb een groot deel met 3-4 echte pokemon gedaan (waarvan Feraligatr en Charizard by far het meeste werk hebben gedaan) en levelde daarnaast Pokemon voor Pokédex completion. Vind dat wel prima tbh, speel Pokemon, geen dark souls. Kern van het spel is voor mij zeker geen uitdagend combat.

Ik heb ondertussen zelf een Scyther gevangen. Wil iemand deze heen en weer ruilen en dan graag een Metal Coat eraan hangen? Ik weet dat ze in de post game te koop zijn, maar zou graag nog even wat van de game met een Scizor willen spelen!
Ik heb eventueel een Shiny Gogoat je die mag hebben als bedankje 😂
[ Voor 13% gewijzigd door Dubrillion op 26-10-2025 20:57 ]
Sure. DM mij maar een code.Dubrillion schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:49:
Ik heb ondertussen zelf een Scyther gevangen. Wil iemand deze heen en weer ruilen en dan graag een Metal Coat eraan hangen? Ik weet dat ze in de post game te koop zijn, maar zou graag nog even wat van de game met een Scizor willen spelen!
Ik ga naar bed.
ja heb het ook, maar merk als je even tijd neemt voor side missies of wat gaat vangen, dat je al snel voorbij de andere trainers bentG_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:26:
[...]
Netjes! Daar ben ik na 50 uur nog lang niet, word teveel afgeleid door de zij missies en het vinden van de screws. Waarvan ik er nog 2 moet vinden![]()
            Hier alles Postgame gedaan, enige wat ik nog meot is de shiny charm maar daar mag ik even 1k battles voor completen om die laatste research te doen.
Le nah spammen terwijl ik wat anders aan het kijken ben is niet echt hoe ik het wilde maar goed, nog maar 240 battles te gaan
 Daarna maar kijken om wat fatsoenlijke shinies te hunten

Le nah spammen terwijl ik wat anders aan het kijken ben is niet echt hoe ik het wilde maar goed, nog maar 240 battles te gaan
            Het is zoo vervelend wanneer je nog een schroef moet vinden en je niet weet waar die ligt 

Vrijdag een Switch 2 gekocht en direct begonnen aan Legends ZA.
Ben pas rank Y en heb genoeg punten om een battle aan te gaan maar ik kan die persoon niet vinden, zijn daar tips voor?
Bijna 8 uur gespeeld, en nog slechts 32 pokemons in de Pokedex staan, vind leuk om Parijs te verkennen en dan direct wat fast travel punten te unlocken.
Vind hem zo lekker spelen op de Switch 2, heerlijk.
                    Ben pas rank Y en heb genoeg punten om een battle aan te gaan maar ik kan die persoon niet vinden, zijn daar tips voor?
Bijna 8 uur gespeeld, en nog slechts 32 pokemons in de Pokedex staan, vind leuk om Parijs te verkennen en dan direct wat fast travel punten te unlocken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op de kaart (plus-knop) staat aangegeven waar de promotion match plaatsvindtMars18 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:39:
:strip_exif()/f/image/vtTcQbSErjlLgYFOPxTLQ6yy.jpg?f=fotoalbum_large)
![]()  | ![]()  | ![]()  | 
Yes heb de laatste screw gevonden, het was even stuntelen hoe ik op een gebouw kwam waar ik officieel nog niet hoorde te komen omdat de Holo Lift nog niet werkt. Maar door een combinatie van rennen, rollen en dan je roto-glide op het juiste moment te gebruiken is het me gelukt
Hier nog wat leuks shots van de afgelopen dagen;
![]()  | ![]()  | ![]()  | 
![]()  | 
Welkom! Leuk om een nieuwe speler erbij te hebben, de missies kan je zien door je map te openen en dan op X te drukken voor een lijst.Mars18 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:39:
            Shiny Charm binnen, en gisteren nog even vlug een Shiny Snover opgehaald 
Vandaag zien we wel, wellicht dat we Litwick gaan proberen
            Vandaag zien we wel, wellicht dat we Litwick gaan proberen
            :strip_exif()/f/image/XDyiu2gvNbYeSk4q41ZZrrrJ.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/v1f4TJTwlzaeMcrQpxUbJ3Wk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CSdV2FMw8wal3RBk18ibGvmf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/E9IJwe37NIHkNmq5Z1lhL865.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dUdjGSzD6E7fHNhyNXv0ZfLi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Mj3p3pHdnVC0ioU5yRScnyEh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Sw2QB312ZgSqwanNVNuP7oZp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/e7wBrnlCkD6CLCvHAxeKMCNO.jpg?f=fotoalbum_tile)
            :strip_exif()/f/image/fWSJGF7gifpnL3MQoIneHExq.jpg?f=fotoalbum_large)