[NS | NS2] Pokémon Legends Z-A

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Zo net de Story uitgespeeld, en op zich alle side missies ook gedaan.
Alleen die gene niet met die furfou, dat je eerst 3 trainers heb met die hond. en vervolgens die vrouw die er meerdere heeft.
Ik ga toch serieus geen 5 of 6 van die honden trainen, om alleen die missie te kunnen doen zeg :+ .

Edit:

oh er zijn weer nieuwe side missies bij haha, en zo oef die Zygarde gevecht is wel pittig :P .

edit2

Pff vind dat zygarde gevecht echt niks aan, die 3de vorm is gewoon niet te doen. Iedere keer of bij 1ste lazer straal iets dood of bij de 2de.

Pff nou ik heb hem eindelijk hoor na 7 keer proberen ofzo haha

[ Voor 35% gewijzigd door Carlos0_0 op 25-05-2026 09:19 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Misschien ben ik te sterk voor het verhaal :p

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2026 15:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:20
Ik denk dat het meevalt, je Lucario was bijna KO, toch?

Keuzes maken de Mens

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:05:
Ik denk dat het meevalt, je Lucario was bijna KO, toch?
Die heeft al haar Pokémons uitgeschakeld met een klap

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• whahas
Wat?

Ik zag enkel een Mega Dalamar. (Of hoe heet die Pokémon?) Waren er ook nog andere Pokémon?

Ik wist niet dat je in dat spel meerdere Pokémon van de tegenstander tegelijkertijd aan kon vallen!

Keuzes maken de Mens

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik wist niet dat je in dat spel meerdere Pokémon van de tegenstander tegelijkertijd aan kon vallen!
Dat kan ook niet, hij bedoeld dat die maar 1 pokemon nodig heeft gehad voor het gevecht.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:27:
Wat?

Ik zag enkel een Mega Dalamar. (Of hoe heet die Pokémon?) Waren er ook nog andere Pokémon?

Haha ik leg het wel even uit want de verwarring kwam denk ik door je vraag over zijn HP. Want deze trainer had hiervoor al meerdere Pokémons ingezet en ik beantwoorde je vraag over waarom Lucardio zo weinig HP had, maar het gedeelde filmpje hierboven ging over hoe makkelijk ik haar Mega Malamar in een klap uitschakelde :p

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 20-06-2026 15:56 ]

• whahas
Aha.

Waarom was het filmpje trouwens zo kort?

Je kan toch gewoon filmpjes van 30 seconden maken met de Switch 2 zelf?

Keuzes maken de Mens

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Net die puzzel in The Lysandre Labs achter de rug, maar of je het een puzzel mag noemen? Nee want alles leidt precies naar de volgende oplossing toe, je kan werkelijk niks fout doen. Jammer dat dit zoveel makkelijker is geworden door de jaren heen, want bij de oudere spellen was het soms nog flink puzzelen en waren er genoeg teleporters die je om de tuin lijden.

Lijkt wel dat het steeds makkelijker moet voor de jongere generatie, terwijl die moeilijkere puzzels en uitdaging juist heel leerzaam zijn.

• whahas
Dat geldt helaas echt niet alleen voor Pokémon games. Het is een kwaal in heel de industrie.

Unpause had laatst ook een mooi artikel over hoe je in The Adventures of Elliot: The Millenium Tales aan de hand meegenomen wordt.

Keuzes maken de Mens

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
Ik zit nog met 2 dingen die niet lukken.

- In zone 20 kom ik Chikorita maar niet tegen , het is gelukt in de nacht

- In zone 17 kan ik Skarmory maar niet vangen, bij vrijwel iedere bal ontsnapt die

[ Voor 15% gewijzigd door Mars18 op 24-06-2026 12:36 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste