Ik heb het horloge vandaag pas ontvangen en ik heb wat problemen met het instellen van mijn ABN AMRO-betaling.
Op mijn telefoon heb ik de ABN-kaart niet in Google Wallet. De ABN-app "voegt" zichzelf op de een of andere manier in Google Wallet, maar de kaart zelf staat niet in de Google Wallet-app.
Als ik de kaart dus naar de telefoon probeer te sturen, is deze daar niet beschikbaar.
Wat is de oplossing hiervoor? Ik zie dat sommige mensen in deze thread het gebruiken om te betalen met ABN-pinpassen, kun je me helpen?
Alvast bedankt!
Op mijn telefoon heb ik de ABN-kaart niet in Google Wallet. De ABN-app "voegt" zichzelf op de een of andere manier in Google Wallet, maar de kaart zelf staat niet in de Google Wallet-app.
Als ik de kaart dus naar de telefoon probeer te sturen, is deze daar niet beschikbaar.
Wat is de oplossing hiervoor? Ik zie dat sommige mensen in deze thread het gebruiken om te betalen met ABN-pinpassen, kun je me helpen?
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/LvrYRXarKsfWGsiB8dc7IHQd.png?f=user_large)
weer iemand hoe ik dit kan instellen in de OnePlus Watch 2 app op klikken om de foto te zien
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IqfQeJUUSfPTVkELDxAorIcv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KHwhXUuD0IZEXUAXjtpuIqcQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/URtR9Tkld0pJiBkC6Ehd7fRv.jpg?f=fotoalbum_tile)