Zo, onze ervaring (mijn vrouw en ik) met de Oneplus Watch 2R is nu over.
Na 3 maand gebruik kan ik zeggen dat de integratie van meldingen tussen telefoon en watch erg fijn is (zoals denk ik elke Wear OS watch) en ook dat je er apps op kunt zetten is wel fijn.
Helaas heb ik echter meerdere problemen gevonden of dingen die wij niet fijn vinden en dus was ik begonnen met mailen naar oneplus support en daarbij schreef ik niet alles in 1 mail.
Ik werk zelf in IT en weet dat de meeste bedrijven elk onderdeel als aparte melding willen behandelen, dus 12 problemen worden per stuk afgehandeld.
Voor de eenvoud dus maar 4 mails gemaakt met 4 meldingen en de rest nog even in reserve.
1 melding werd al snel afgedaan met de mededeling dat het door gegeven was naar de ontwikkelaars en dus de melding gesloten werd. 3 maand later dus nog geen reacties.
Voor de andere 3 mails werd eigenlijk alleen bevestigt dat ik de mail had gestuurd, maar alle antwoorden waren hetzelfde: we zijn ermee bezig.
Deze week maar eens een mail gestuurd met de vraag wat de stand is van de meldingen en wat de extra problemen zijn.
En ook of er een firmware update/App update aan zit te komen.
Tevens ook dat we overwegen om terug te gaan naar onze Amazfit GTR47, omdat er geen updates van de app of de firmware komen, waarin problemen worden opgelost.
Het antwoord van een medewerker: ik zie dat 1 melding in behandeling is bij een collega en dat we verboden zijn om met meer mensen aan 1 melding te werken. Om die reden nemen we deze mail niet verder in behandeling.
Dus omdat 1 melding in behandeling is worden mijn mails met 3 anderen meldingen en 6 andere problemen niet meer behandeld.
Wij hebben besloten te stoppen met het gebruik van de Oneplus watch 2R en zijn terug bij onze oude Amazfit.
*knip* daar hebben we de V&A voor.
[
Voor 3% gewijzigd door
rens-br op 22-03-2025 14:15
]