Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 19:37
@vuurvreter63 mogelijk heb jij NFC niet aan staan? Ik heb NFC ingeschakeld staan op mijn Pixel 7 pro, en krijg dezelfde "lege tag" melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:03
chielmi schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:52:
@vuurvreter63 mogelijk heb jij NFC niet aan staan? Ik heb NFC ingeschakeld staan op mijn Pixel 7 pro, en krijg dezelfde "lege tag" melding.
Dat is het vreemde, die staat wel aan op mijn OP 12 en wordt gebruikt voor Google Pay, en op de Watch staat hij ook aan 🤔

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 09:26
Iemand die betaald met zijn horloge? Zoja via wat en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
sikkwittet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:54:
Mocht je bij de SNS Bank zitten, dan kan het (nog) niet.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

sikkwittet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:54:
Ja regelmatig. Zit bij de Rabobank en dat werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Oke top om te horen

Ik zelf heb ing. Daar is nog niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Mclaren heeft een soort Mad Max vleugel >:)
oeps verkeerde topic.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkSide op 30-06-2024 14:57 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• webber87
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-05 21:26
Horloge is besteld en komt vandaag binnen als het goed is. Reden voor deze en niet de Samsung 6 classic: Betere accuduur, mooier design. Over dat Ohealth heb ik nog wat twijfels, dat gaan we zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
Ohealth vind ik één van de minpunten bij dit horloge. Voorheen had ik een fitbit met een veel fijnere app, maar ook de gegevens in de app waren van veel betere kwaliteit.

Zaken zoals de slaapanalyse heeft Oneplus veel minder goed voor elkaar. Waardes zoals de slaapscore, maar ook rusthartslag zijn all over the place. Totaal nutteloos. Het gebrek aan integratie tussen Strava en Ohealth is ook erg onhandig vind ik.

De hardware is prima, accuduur is (voor een Android watch) uitstekend, Android Wear OS zit goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webber87
chielmi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:09:
Ohealth vind ik één van de minpunten bij dit horloge. Voorheen had ik een fitbit met een veel fijnere app, maar ook de gegevens in de app waren van veel betere kwaliteit.

Zaken zoals de slaapanalyse heeft Oneplus veel minder goed voor elkaar. Waardes zoals de slaapscore, maar ook rusthartslag zijn all over the place. Totaal nutteloos. Het gebrek aan integratie tussen Strava en Ohealth is ook erg onhandig vind ik.

De hardware is prima, accuduur is (voor een Android watch) uitstekend, Android Wear OS zit goed in elkaar.
Horloge binnen en ben er erg blij mee. Over dat OHealth ben ik minder enthousiast. Is er een mogelijkheid om third party te gebruiken zoveel mogelijk? Slaapanalyse met SleepforAndroid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chielmi
@webber87 Ik geloof niet dat er een alternatief is voor Ohealth. Laat het maar weten als je wat werkends vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Is er een mogelijkheid dat je je eigen foto krijgt te zien, ipv die standaard berg?

Hij schiet bij mij iedere keer terug naar die berg 🤔

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 11:54
Ik heb mijn telefoon terug gezet naar fabriek instellingen zonder eerst de watch2 te unpairen in ohealt (Heb wel de gevens naar een andere telefoon gekopieerd) Echter krijg ik het niet voor elkaar om mijn watch met behoud van huidige settings te pairen met een 'nieuwe' telefoon.

Zie ik iets over het hoofd of kan dit enkel door de watch te resetten naar fabriek instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
JayZeeTie schreef op zondag 7 juli 2024 @ 13:14:
Ik heb mijn telefoon terug gezet naar fabriek instellingen zonder eerst de watch2 te unpairen in ohealt (Heb wel de gevens naar een andere telefoon gekopieerd) Echter krijg ik het niet voor elkaar om mijn watch met behoud van huidige settings te pairen met een 'nieuwe' telefoon.

Zie ik iets over het hoofd of kan dit enkel door de watch te resetten naar fabriek instellingen?
Ik vermoed het laatste.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webber87
Blij met de horloge dusver, maar ik krijg betalen via de Wallet i.c.m. ABN Amro nog niet voorelkaar. Via telefoon werkt het allemaal prima, maar bij het koppelen van horloge via ABN-AMRO kom ik niet verder dan stap 4. Bij stap 5 zou ik een <activiteren knop> moeten zijn maar ik krijg daar niets?

Ik heb meerdere rekeningen - ik selecteer dan de juiste rekening en dan zie ik welke betaalpas daarbij hoort, maar verder kan ik niks op het scherm.

Via de ABN AMRO app
Nog even activeren en u kunt uw wearable gebruiken.
  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel'
  3. Ga naar 'Rekeningen en betalen' en kies 'Betaalpassen en wearables'
  4. Kies 'Beheer wearables'
  5. Tik op 'activeren' onder 'nieuwe wearables'
  6. Vul alleen de laatste 6 karakters (cijfers en letters) van het serienummer in (u vindt het serienummer aan de binnenkant van de wearable verpakking)
  7. Let op: bij een smartwatch en fitness tracker heeft u geen serienummer nodig
  8. Lees de voorwaarden 'betalen met een wearable' en kies 'activeren'
  9. Bevestig de opdracht
Gelukt! De wearable is nu actief. U herkent dit aan de groene kleur en uw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
webber87 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:50:
Blij met de horloge dusver, maar ik krijg betalen via de Wallet i.c.m. ABN Amro nog niet voorelkaar. Via telefoon werkt het allemaal prima, maar bij het koppelen van horloge via ABN-AMRO kom ik niet verder dan stap 4. Bij stap 5 zou ik een <activiteren knop> moeten zijn maar ik krijg daar niets?

Ik heb meerdere rekeningen - ik selecteer dan de juiste rekening en dan zie ik welke betaalpas daarbij hoort, maar verder kan ik niks op het scherm.

Via de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel'
  6. Vul alleen de laatste 6 karakters (cijfers en letters) van het serienummer in (u vindt het serienummer aan de binnenkant van de wearable verpakking)
  9. Bevestig de opdracht
Gelukt! De wearable is nu actief. U herkent dit aan de groene kleur en uw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.
Kennelijk ondersteunt de bank nog geen slimme klokkies, is met mijn bank ook zo.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyack
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-04 08:58
Betalen werkt prima met Google wallet via Trade Republic en Rabobank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webber87
webber87 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:50:

Via de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel'
  9. Bevestig de opdracht
Heb het werkend inmiddels. Moest de passen apart toevoegen aan mijn Wallet op WearOS. Dacht ze automatisch doorgezet konden worden naar WearOS.

Echter werkt het alleen als ik de Wallet app open heb staan op mijn Watch. Wanneer ik de bij de kassa bij horloge bij de betaalapparataat houd gebeurd er dus niks. Mijn horloge is ingesteld met een schermbeveiliging (code invoeren). Hoe stel ik het in dat wel werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fascinerend
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22:43
Plenkske schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 09:30:
[...]

Ik heb even navraag gedaan bij mijn oneplus contacten.

[...]
En? Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 10:28
Geen duidelijk antwoord, men verwacht het wel maar pin me er niet op vast...

• webber87
Betalen is trouwens gelukt! Gebruik het niet zo vaak maar het werkt wel. Verder nog steeds tevreden met het horloge.

• sikkwittet
webber87 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 15:52:
Betalen is trouwens gelukt! Gebruik het niet zo vaak maar het werkt wel. Verder nog steeds tevreden met het horloge.
Hoe is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
ik krijg mijn watch niet verbonden met mijn oneplus pad 2. Dus ik kan nu niet mijn train gegevens zien van mijn watch, ondanks dat ik wel in die app ben ingelogd. Kan die watch maar naar 1 device zijn oHealth meuk sturen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 20:34
Voor iedereen met een ING rekening: je kunt nu betalen met je watch 2. Ik heb het net ingesteld maar nog niet geprobeerd. https://www.ing.nl/particulier/betalen/google-pay/smartwatch

[ Voor 16% gewijzigd door cvanatten op 05-10-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:12
cvanatten schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:06:
Voor iedereen met een ING rekening: je kunt nu betalen met je watch 2. Ik heb het net ingesteld maar nog niet geprobeerd. https://www.ing.nl/particulier/betalen/google-pay/smartwatch
Verrek, wij Belgen mogen weer wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Elpenoor schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:12:
[...]

Verrek, wij Belgen mogen weer wachten ...
In Nederland mogen klanten van de SNS bank ook wachten............

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rs8219
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-02 08:53
Ik heb de Watch 2R en ik wil hier mijn trainingen op bijhouden.
Maar hij tracked niet heel mijn training (zie screenshot).
Heeft iemand tips, oplossingen voor dit probleem.
Of kan het ermee te maken hebben dat dit in een bosgebied is waardoor de GPS signaal niet altijd goed is (ik krijg hier geen melding van op mijn horloge)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ke9ikJckuKEKOrAAaBXsbxjrVA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mES9bLrE6uLg0JFJsA1Gxdiy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
Sinds vandaag kan ik in de Ohealth app de strava koppeling activeren! Lijkt prima te werken ook. Eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Mister I schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:20:
[...]

Ja regelmatig. Zit bij de Rabobank en dat werkt uitstekend.
Hai! Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?

Ik krijg mijn pas niet toegevoegd op mijn horloge. Als ik dat probeer zegt horloge: ga verder op telefoon. En op telefoon kan ik op de 1 of andere manier alleen creditcards toevoegen. (Er staat wel een melding dat telefoon automatisch synchroniseert met smartwatch, maar blijkbaar niet?)
Ik betaal bijna altijd met telefoon (Rabo en ASN). Horloge is zeker geen must, maar ik vind het irritant dat het niet lukt.

Telefoon is een Google Pixel 6 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 20:34
webber87 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:06:
[...]
Echter werkt het alleen als ik de Wallet app open heb staan op mijn Watch. Wanneer ik de bij de kassa bij horloge bij de betaalapparataat houd gebeurd er dus niks. Mijn horloge is ingesteld met een schermbeveiliging (code invoeren). Hoe stel ik het in dat wel werkt? :?
It is a feature, not a bug. Met andere woorden: het is de bedoeling dat het zo werkt. Anders is het heel makkelijk om geld van je rekening te halen door een NFC scanner bij je horloge te houden als je even niet oplet. Je kunt wel sneller betalen als je Wallet instelt onder één van de fysieke knoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• webber87
cvanatten schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:04:
[...]

It is a feature, not a bug. Met andere woorden: het is de bedoeling dat het zo werkt. Anders is het heel makkelijk om geld van je rekening te halen door een NFC scanner bij je horloge te houden als je even niet oplet. Je kunt wel sneller betalen als je Wallet instelt onder één van de fysieke knoppen.
Thanks en ja je hebt gelijk. Goede tip! Had ik nog niet aan gedacht maar ga ik eens proberen binnenkort.
Heeft iemand ook een slim idee om Google Maps navigatie op 'Always On' te houden? Als ik bv. aan het fietsen ben dan gaat het scherm steeds weer uit en valt de app uit. Dan moet ik weer klikken "Gebruik op telefoon" (zoiets) om het weer op mijn telefoon te krijgen. Heeeeeeel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-05 15:16
Ik zie op de site staan dat ik de Watch 2 kan aanschaffen, inclusief inruil van een oude telefoon, en gratis buds pro 2, voor welgeteld € 4,00. Lijkt me geen keuze dus ben benieuwd. OP10T gehad en nu aan de Pixel9, hopelijk een goede koppeling onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 13:10

JasperVerbeek

Assistent Accountant

SanderSchaap schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:47:
Ik zie op de site staan dat ik de Watch 2 kan aanschaffen, inclusief inruil van een oude telefoon, en gratis buds pro 2, voor welgeteld € 4,00. Lijkt me geen keuze dus ben benieuwd. OP10T gehad en nu aan de Pixel9, hopelijk een goede koppeling onderling.
Ik gebruik de Watch 2 met een pixel 9 pro xl, werkt net zo vlekkeloos als met mijn Oppo find x3 pro daarvoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:20

Arrogant

S.F.W.

OnePlus Watch 2R Gunmetal Gray (en Forest Green) voor € 149,- bij bol.com.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st1v xtr1m
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-03 15:44
Ik heb het horloge vandaag pas ontvangen en ik heb wat problemen met het instellen van mijn ABN AMRO-betaling.

Op mijn telefoon heb ik de ABN-kaart niet in Google Wallet. De ABN-app "voegt" zichzelf op de een of andere manier in Google Wallet, maar de kaart zelf staat niet in de Google Wallet-app.

Als ik de kaart dus naar de telefoon probeer te sturen, is deze daar niet beschikbaar.

Wat is de oplossing hiervoor? Ik zie dat sommige mensen in deze thread het gebruiken om te betalen met ABN-pinpassen, kun je me helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st1v xtr1m
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-03 15:44
Eigenlijk heb ik het zelf opgelost, koop NFC om de pinpas te scannen en voeg deze toe aan de telefoon. Nu moet ik het gaan uitproberen of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutizle
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
Hierbij ben ik op zoek naar advies :)

Oneplus Watch 2 Nordic Blue Edition met extra bandje, charging base en Oneplus Buds 3 voor 239 euro

of

Oneplus Watch 2R Gunmetal Gray met extra bandje, charging base en Oneplus Nord Buds 3 pro voor 149 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Het is jouw geld 😉

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:16
Las ergens dat betalen met ing niet zou lukken met de OnePlus. Iemand ervaring daarmee. Wil een nieuwe watch maar dan wel 1 die ook kan betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

gupfishy schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:16:
Las ergens dat betalen met ing niet zou lukken met de OnePlus. Iemand ervaring daarmee. Wil een nieuwe watch maar dan wel 1 die ook kan betalen
Hier werkt ie prima. Zowel met m'n NL ing betaalpas (vpay) in Google pay op de watch als met mijn NL ing creditcard op de watch. (mastercard)

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-04 16:07
Rs8219 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:04:
Ik heb de Watch 2R en ik wil hier mijn trainingen op bijhouden.
Maar hij tracked niet heel mijn training (zie screenshot).
Heeft iemand tips, oplossingen voor dit probleem.
Of kan het ermee te maken hebben dat dit in een bosgebied is waardoor de GPS signaal niet altijd goed is (ik krijg hier geen melding van op mijn horloge)
Ik zag dit bij mij dit weekend ook gebeuren.
Maar dat kwam omdat ik naar fabrieksintellingen terug was gegaan en vergeten was de AutoPause uit te zetten.
Mogelijk dat dit ook bij jou het probleem is?
Als je even stil staat, gaat hij in pauze en gaat pas na enige tijd weer verder dus niet direct al je weer in beweging komt (en dan ben je al een stuk verder en dus een onderbreking op beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-05 10:41
Zijn er hier meer personen die de melding "instellingen voor app beveiliging" regelmatig te zien krijgen?

volgens mij gaat het fout met toevoegen aan de acceptatielijst voor apps in beveiligingsapps van derden.die op uw telefoon zijn geinstalleerd.
geen idee wat ze daarmee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-05 18:52
nicoho schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:38:
Zijn er hier meer personen die de melding "instellingen voor app beveiliging" regelmatig te zien krijgen?

volgens mij gaat het fout met toevoegen aan de acceptatielijst voor apps in beveiligingsapps van derden.die op uw telefoon zijn geinstalleerd.
geen idee wat ze daarmee bedoelen?
inderdaad sinds kort krijg ik die meldingen ook!
heb nog geen tjd gehad om op onderzoek uit te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rs8219
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-02 08:53
elot schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 15:35:
[...]

Ik zag dit bij mij dit weekend ook gebeuren.
Maar dat kwam omdat ik naar fabrieksintellingen terug was gegaan en vergeten was de AutoPause uit te zetten.
Mogelijk dat dit ook bij jou het probleem is?
Als je even stil staat, gaat hij in pauze en gaat pas na enige tijd weer verder dus niet direct al je weer in beweging komt (en dan ben je al een stuk verder en dus een onderbreking op beeld).
Bedankt voor je reactie en het meedenken Elot,

Je tip over de AutoPause heb ik nog niet kunnen testen, maar dit kan zeker invloed hebben. Tijdens het fietsen ben ik ook niet constant met de horloge bezig, dus als pause aanstaat heb ik dat niet in de gaten.

Ik had nog wat in de instellingen van de OHealth app lopen rommelen, en daar stond 'activiteit op de achtergrond toestaan' nog niet aan. Ik denk dat dit ook van invloed is geweest op het tracken van mijn activiteiten.

Zodra ik weer een rondje ga fietsen zal ik het merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
Hallo, het valt mij op dat alleen de watchfaces die voor geïnstalleerd staan, echt goed met de batterij omgaan (dubbele processoren).
Ik ben nu enkele weken aan het testen en alle watchfaces die ik ergens anders vandaan haal, geven inderdaad een kortere batterij duur.
Dus het gaat niet alleen om de melding van de telefoon (gele driehoek met uitroepteken), maar de batterij gaat ook echt minder lang mee.
Ik verlies minstens 1 dag en afhankelijk van de watchface soms zelfs bijna 2 dagen.

Heeft iemand watchfaces gevonden die wel goed om gaan met die 2 processoren en dus met de batterij?
Zo ja, op welke term valt er te zoeken, zodat je een mooi overzicht van zuinige watchfaces krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:52:
Hallo, het valt mij op dat alleen de watchfaces die voor geïnstalleerd staan, echt goed met de batterij omgaan (dubbele processoren).
Ik ben nu enkele weken aan het testen en alle watchfaces die ik ergens anders vandaan haal, geven inderdaad een kortere batterij duur.
Dus het gaat niet alleen om de melding van de telefoon (gele driehoek met uitroepteken), maar de batterij gaat ook echt minder lang mee.
Ik verlies minstens 1 dag en afhankelijk van de watchface soms zelfs bijna 2 dagen.

Heeft iemand watchfaces gevonden die wel goed om gaan met die 2 processoren en dus met de batterij?
Zo ja, op welke term valt er te zoeken, zodat je een mooi overzicht van zuinige watchfaces krijgt?
Zoek op "XML Watch Face Format-gebaseerde wijzerplaat"

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:48:
[...]

Zoek op "XML Watch Face Format-gebaseerde wijzerplaat"
Helaas levert dat watchfaces op, die in de review hebben staan dat ze niet compatible zijn (niet werken zelfs) op de Google Watch 3 en de Galaxy Ultra.
Die werken dan wel op de Oneplus Watch 2R die ik heb, maar heet dan niet compatible en vreet de batterij alsnog leeg.

Edit: heb wat verder lopen zoeken en kwam het nieuwe watchface formaat tegen (wff) van Google en Samsung.
Maar ook watchfaces van dit format worden Incompatible genoemd.
Heb de maker van Amoledwatchface.com maar gemaild of hij weet wat er mis is.

Edit 8-12-24:
Contact gehad met de maker van Amoledwatchfaces.com
Hij heeft zelfs bij Google navraag gedaan, waarom zijn watchfaces toch als incompatible worden aangegeven.
Volgens Google is het zo dat het WFF ergens volgend jaar verplicht is voor nieuwe watchfaces op nieuwe horloges met Wear OS5 of hoger.
WFF is juist gebouwd om ook met meerdere processoren om te kunnen gaan zoals op de Oneplus Watch 2/2R
Helaas kan Oneplus dan (nu in ieder geval) in het systeem toch aangeven dat het incompatible is.
Waarom dan de batterij sneller leeg loopt is er helaas niet bij vermeld, maar mogelijk worden de watchfaces dan standaard gedraaid in Smartmodes en kan de low battery processor dan niet geactiveerd worden.
Andere vraag is of na de overgang naar Wear OS 5 de WFF versies wel goed gaan werken.

Als laatste ook nog maar eens geprobeerd contact te krijgen met Oneplus hierover, maar helaas nog geen antwoord. Zal wel komende week worden.

[ Voor 61% gewijzigd door elot op 08-12-2024 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Rs8219 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:50:
[...]

Bedankt voor je reactie en het meedenken Elot,

Je tip over de AutoPause heb ik nog niet kunnen testen, maar dit kan zeker invloed hebben. Tijdens het fietsen ben ik ook niet constant met de horloge bezig, dus als pause aanstaat heb ik dat niet in de gaten.

Ik had nog wat in de instellingen van de OHealth app lopen rommelen, en daar stond 'activiteit op de achtergrond toestaan' nog niet aan. Ik denk dat dit ook van invloed is geweest op het tracken van mijn activiteiten.

Zodra ik weer een rondje ga fietsen zal ik het merken ;)
Waar kan ik dat "autopauze" vinden?

Bij de OnePlus Watch 1e editie zag ik het automatisch starten/stoppen bij bijv wandelen voorbij komen, maar nu niet.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:55:
[...]

Waar kan ik dat "autopauze" vinden?

Bij de OnePlus Watch 1e editie zag ik het automatisch starten/stoppen bij bijv wandelen voorbij komen, maar nu niet.
Open de app op je telefoon.
Ga rechts onderin naar Apparaat
Kies (bijna) onderaan voor Training en gezondheid
Scroll naar beneden naar Training en zet het vinkje achter: Automatisch pauzeren op Uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:01:
[...]

Scroll naar beneden naar Training en zet het vinkje achter: Automatisch pauzeren op Uit.
Gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank.
Je zou juist denken dat het aan moest staan.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
elot schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:24:
[...]

Waarom dan de batterij sneller leeg loopt is er helaas niet bij vermeld, maar mogelijk worden de watchfaces dan standaard gedraaid in Smartmodes en kan de low battery processor dan niet geactiveerd worden.

Als laatste ook nog maar eens geprobeerd contact te krijgen met Oneplus hierover, maar helaas nog geen antwoord. Zal wel komende week worden.
Intussen is gebleken dat de batterij een dag minder doet, omdat ik de secondenwijzer (een swipende streep) aan had staan.
Als ik die uit zet, dan kan ik zonder problemen inderdaad 4 dagen mee.

Van Oneplus heb ik alleen nog maar een bevestigende mail, maar geen inhoudelijk antwoord.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gezien de prijs van de Watch 2 nu behoorlijk gezakt is, is al te krijgen voor ongeveer 220 euro, begin ik toch wel interesse te krijgen in het ding. Ik heb nu een Amazfit GTR 2e en die bevalt opzich wel prima, maar de app werkt voor geen meter meer, het scherm zit helemaal vol met krassen. En betalen kan er niet mee.

Ik twijfel alleen nog behoorlijk. OnePlus heeft de Watch 1, qua (software) support als een baksteen laten vallen. Hoe is de ervaring tot nu toe met de 2 daarmee?

Verder lees ik dat het scherm van de 2 wat steviger is dan de 2R, je kan hierboven zien hoe mijn Amazfit eruit ziet na 3 jaar. Hoe zijn de ervaringen m.b.t. stevigheid met de 2?

En als laatste, is het mogelijk om met de standaard app per app aan te geven of je notificiaties wilt hebben of niet? Dat kan met de Amazfit namelijk alleen met de niet standaard apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

rens-br schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:59:
Gezien de prijs van de Watch 2 nu behoorlijk gezakt is, is al te krijgen voor ongeveer 220 euro, begin ik toch wel interesse te krijgen in het ding. Ik heb nu een Amazfit GTR 2e en die bevalt opzich wel prima, maar de app werkt voor geen meter meer, het scherm zit helemaal vol met krassen. En betalen kan er niet mee.

Ik twijfel alleen nog behoorlijk. OnePlus heeft de Watch 1, qua (software) support als een baksteen laten vallen. Hoe is de ervaring tot nu toe met de 2 daarmee?

Verder lees ik dat het scherm van de 2 wat steviger is dan de 2R, je kan hierboven zien hoe mijn Amazfit eruit ziet na 3 jaar. Hoe zijn de ervaringen m.b.t. stevigheid met de 2?

En als laatste, is het mogelijk om met de standaard app per app aan te geven of je notificiaties wilt hebben of niet? Dat kan met de Amazfit namelijk alleen met de niet standaard apps.
Hou er rekening mee dat de Watch 3 bijna aangekondigd wordt (waarschijnlijk tegelijk met de OnePlus 13). Mocht je een nieuwer model willen, dan kan je daarop wachten. Anderzijds kan het natuurlijk ook voor een prijsverlaging zorgen voor de 2(R).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:22:
[...]

Hou er rekening mee dat de Watch 3 bijna aangekondigd wordt (waarschijnlijk tegelijk met de OnePlus 13).
De OnePlus 13 is toch al aangekondigd? nieuws: OnePlus 13 is vanaf januari te koop in Europa
Mocht je een nieuwer model willen, dan kan je daarop wachten. Anderzijds kan het natuurlijk ook voor een prijsverlaging zorgen voor de 2(R).
Thanks voor de tip. Nieuwer maakt me opzich niet zo heel veel uit, de introductie prijs zal bij dit nieuwe model ook weer hoog zijn vermoed ik. En heb zelf geen 350 euro over voor een horloge.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

rens-br schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:55:
[...]

De OnePlus 13 is toch al aangekondigd? nieuws: OnePlus 13 is vanaf januari te koop in Europa

[...]

Thanks voor de tip. Nieuwer maakt me opzich niet zo heel veel uit, de introductie prijs zal bij dit nieuwe model ook weer hoog zijn vermoed ik. En heb zelf geen 350 euro over voor een horloge.
Hiermee bedoel ik "launched", oftewel een aankondiging in Europa in de vorm van een livestream: https://www.oneplus.com/nl/launch/13. Tenminste, dat denk ik hoor.

Als je de nieuwe niet hoeft kan je altijd nog wachten op een prijsverlaging naarmate de aankondiging dichterbij komt.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:05:
Als je de nieuwe niet hoeft kan je altijd nog wachten op een prijsverlaging naarmate de aankondiging dichterbij omt.
Wachten kan altijd nog inderdaad, al is de prijs nu al stukken lager dan bij introductie, dus heel erg veel lager verwacht ik niet meer om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
rens-br schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:55:
Ik kocht meteen bij launch de Watch 2 voor 249 euro en kreeg er nog de OP Buds 3 bij. Adviesprijs was (en is) 329 euro.
Vaak heeft OP wel goede launch aanbiedingen.

1. Sinds launch volgens mij 3 of 4 updates gehad, en de bijbehorende app ook wel een aantal. De laatste van de watch was alleen een beveiligingsupdate. Ik heb geen idee wat de planning is in de toekomst.

2. Is dik in orde, ik zie nog geen krassen.

3. Ja, dat is mogelijk met de standaard app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elot

De Watch 1 hebben ze laten vallen, omdat die een eigen OS had, dus geen Wear OS.

Wat betreft de krassen: ik heb zelf de GTR47mm gehad en die had bij mij na vele jaren geen krassen.
Dat was voor mij de reden om te gaan voor de Watch 2R.
Maar als ik jouw horloge zie, denk ik inderdaad dat je beter voor de Watch 2 kunt gaan (dus zonder de R),, want daar is het glas veel beter van.

Voor mij zitten er wat onhandige dingen in de app/horloge.
Sommige dingen zie je wel op je horloge (bepaalde trainingen bijv.) maar niet in de app.
Als je in de app een training wilt starten (dus niet op je horloge) dan zie je weer geen hartslag en heb je slechts beperkte keuze van trainingen.
Op mijn GTR47mm kon ik met een Notify app een training starten en dan werd de hartslag van het horloge meegenomen.
Nu moet ik dus echt op het horloge de training starten om de hartslag e.d. mee te krijgen.
Maar op zich vindt ik de app niet verkeerd en wel prettigen dan de Notify app van Amazfit horloges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
elot schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:36:
[...]

Intussen is gebleken dat de batterij een dag minder doet, omdat ik de secondenwijzer (een swipende streep) aan had staan.
Als ik die uit zet, dan kan ik zonder problemen inderdaad 4 dagen mee.

Van Oneplus heb ik alleen nog maar een bevestigende mail, maar geen inhoudelijk antwoord.
Intussen bericht van Onepus support dat mijn melding over de watchfaces is doorgestuurd naar de development afdeling.
Ik verwacht dus binnenkort een app en horloge update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:01:
[...]

Slider stond op "aan" en nu dus uit gezet.
In beide gevallen aan of uit, krijg ik geen meldingen :-(

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 16:13:
[...]

Slider stond op "aan" en nu dus uit gezet.
In beide gevallen aan of uit, krijg ik geen meldingen :-(
Geen meldingen?
Je had toch onderbrekingen op de trainingskaart als ik mij goed herinner?
Dat is waar mijn antwoord over gaat, niet over meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 17:03:
[...]

Geen meldingen?
Je had toch onderbrekingen op de trainingskaart als ik mij goed herinner?
Dat is waar mijn antwoord over gaat, niet over meldingen.
Dan ben ik waarschijnlijk niet duidelijk geweest, ik krijg dus helemaal geen pauze meldingen tijdens wandelen en fietsen.
En dat had ik op de vorige watch wel tijdens het wandelen, fietsen weet ik niet meer of ik dat wel had.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 17:36:
[...]

Dan ben ik waarschijnlijk niet duidelijk geweest, ik krijg dus helemaal geen pauze meldingen tijdens wandelen en fietsen.
En dat had ik op de vorige watch wel tijdens het wandelen, fietsen weet ik niet meer of ik dat wel had.
Volgens mij krijg je ook geen melding dat de pauze actief is, maar je krijgt een melding als je zelf weer acrief wordt, maar die melding komt pas na enige tijd, niet bij de eerste stappen als je bijv. loopt.
Dit heeft tot gevolg dat je in de routekaart vaak onderbrekingen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:20:
[...]

Volgens mij krijg je ook geen melding dat de pauze actief is, maar je krijgt een melding als je zelf weer acrief wordt, maar die melding komt pas na enige tijd, niet bij de eerste stappen als je bijv. loopt.
Dit heeft tot gevolg dat je in de routekaart vaak onderbrekingen ziet.
Zoals gezegd, krijg ik geen enkele melding.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:25:
[...]

Zoals gezegd, krijg ik geen enkele melding.
Hmmm, klinkt alsof er ergens iets is uitgezet dat aan zou moeten staan.
Misschien moet je een factory reset uitvoeren en dan stuk voor stuk dingen uitzetten die je niet wilt hebben.
Ergens moet dat zitten (app of horloge) waar alle meldingen uitgezet zijn.
Maar check eerst de app eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:27:
[...]

Hmmm, klinkt alsof er ergens iets is uitgezet dat aan zou moeten staan.
Misschien moet je een factory reset uitvoeren en dan stuk voor stuk dingen uitzetten die je niet wilt hebben.
Ergens moet dat zitten (app of horloge) waar alle meldingen uitgezet zijn.
Maar check eerst de app eens goed.
Ik bedoel met geen enkele melding, die meldingen op het gebied van wandelen als voorbeeld.

De meldingen van de apps op de telefoon krijg ik wel gewoon.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-04 17:17
Hallo,
Iemand die weet hoe ik muziek op mijn watch2 kan zetten? Mijn GARMIN venue 2 hang ik aan mijn telefoon met een kabeltje en kopiëren maar. Doch heb geen idee met de Watch 2. Als ik de hond uitlaat kan ik de via de wireless in-ear dopjes naar muziek luisteren zonder mijn telefoon op zak te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
FJVersteeg schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 21:52:
Hallo,
Iemand die weet hoe ik muziek op mijn watch2 kan zetten? Mijn GARMIN venue 2 hang ik aan mijn telefoon met een kabeltje en kopiëren maar. Doch heb geen idee met de Watch 2. Als ik de hond uitlaat kan ik de via de wireless in-ear dopjes naar muziek luisteren zonder mijn telefoon op zak te hebben.
Via the Ohealth app

https://service.oneplus.c...ission%20to%20the%20watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
vuurvreter63 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 20:41:
[...]

Ik bedoel met geen enkele melding, die meldingen op het gebied van wandelen als voorbeeld.

De meldingen van de apps op de telefoon krijg ik wel gewoon.
Ok, laatste poging dan, want hierna weet ik het ook niet zo snel meer.
In de App kun je bij het Tab Device (rechts onderin horloge) klikken.
Vervolgens kun je iets naar beneden scrollen en op Meldingen klikken.
Vervolgens op App meldingen beheren klikken.
In die lijst die je dan krijgt zoek je Trainingen en zet je het schuifje uit/aan.
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je wel of geen training meldingen krijgt.

Ik hoop dat dit het probleem oplost, anders weet ik het nu ook even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
elot schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 10:29:
[...]

Ok, laatste poging dan, want hierna weet ik het ook niet zo snel meer.
In de App kun je bij het Tab Device (rechts onderin horloge) klikken.
Vervolgens kun je iets naar beneden scrollen en op Meldingen klikken.
Vervolgens op App meldingen beheren klikken.
In die lijst die je dan krijgt zoek je Trainingen en zet je het schuifje uit/aan.
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je wel of geen training meldingen krijgt.

Ik hoop dat dit het probleem oplost, anders weet ik het nu ook even niet meer.
Gevonden, schuifje stond uit, en nu aan gezet. Ik had hier nooit gezocht en ook "trainingen" niet hier verwacht.

Straks ff wandelen en kijken wat het doet.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJVersteeg
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-04 17:17
[quote]elot schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:25:
[...]

Via the Ohealth app

https://service.oneplus.c...ission%20to%20the%20watch
Gelukt, niet via de app maar met de laptop.
Nu nog het luisteren naar muziek via de watch zonder dat de telefoon in de buurt is. Moet toch kunnen? Via Bluetooth in-ears connected en draaien met die hap. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
FJVersteeg schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:07:
[quote]elot schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:25:
[...]

Gelukt, niet via de app maar met de laptop.
Nu nog het luisteren naar muziek via de watch zonder dat de telefoon in de buurt is. Moet toch kunnen? Via Bluetooth in-ears connected en draaien met die hap. Toch?
Volgens mij klopt dat. Moet in de handleiding staan.
Ik zou deze even downloaden en kijken wat erin staat.
https://s3.eu-west-3.amaz...74-6f7246fd-bf3a-4e73.pdf
Komt van de Oneplus site:
https://service.oneplus.com/nl/user-manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2234844

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_nhbvlRPH0wlpKAV4sdy1myAqX4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LvrYRXarKsfWGsiB8dc7IHQd.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMB4akxZxGKfeKcOB8C6PwOwsF0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/v3IEEOeYkrDLd3QmZ7xBtXar.png?f=user_large weer iemand hoe ik dit kan instellen in de OnePlus Watch 2 app op klikken om de foto te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
Anoniem: 2234844 schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:12:
[Afbeelding]

[Afbeelding] weer iemand hoe ik dit kan instellen in de OnePlus Watch 2 app op klikken om de foto te zien
In de app kun je onderaan rechts klikken op apparaat.
Vervolgens naar onderen scrollen en klik op Meldingen.

Onder de kop Meldingen van telefoonapps, zie je de optie: Telefoonmeldingen Synchroniseren
Als je deze aanzet dan moet de sync werken.
Die andere (training) zit daar ook ergens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
Hmmm, wij (mijn vrouw en ik dus) hebben nu al een maandje of zo de Oneplus Watch 2R.
Het valt ons op dat ongeacht welke watchface je gebruikt, er nooit een optie (complicatie) is die je kan tonen wat de afstand is die je die dag hebt afgelegd.
Ik weet dat je het wel kunt tonen van de activiteiten (tijdens de activiteit).
Dus ik kan wel zien hoeveel stappen ik gezet heb gedurende de dag, maar niet hoeveel de aftand was van al die stappen.
Ook in OHealth kan ik het wel terug vinden, maar niet op de watchface zelf.

Weet iemand of ik iets over het hoofd zie of zelfs iets fout doe?
Kunnen jullie wel de afstand zien over de hele dag (op de watchface bedoel ik dus) en welke watchface betreft het dan?

Update 3 jan. 2025: ik heb hiervoor een Feature Request ingediend. Kijken wat dat gaat opleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door elot op 03-01-2025 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
elot schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:30:
Weet iemand of ik iets over het hoofd zie of zelfs iets fout doe?
Kunnen jullie wel de afstand zien over de hele dag (op de watchface bedoel ik dus) en welke watchface betreft het dan?

Update 3 jan. 2025: ik heb hiervoor een Feature Request ingediend. Kijken wat dat gaat opleveren.
Intussen hebben we een site met Watchfaces gevonden en op een pagina daarvan staan meerdere plugins (enkele moet je betalen van 1 tot 2 euro en enkele zijn gratis).
De Health plugin hiervan (betaald) kan inderdaad op de watch geïnstalleerd worden en dan can een complicatie Distance gebruikt worden.
Werkt prima.
Ook de gratis plugins heb ik in gebuik genomen en werken met hun complicaties ook goed.
Tot nog toe lijkt er maar weinig extra batterij te 'verdwijnen', ook al zegt het horloge dat wel als waarschuwing.

https://amoledwatchfaces.com/apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Nooit gezien dat je kon zien hoeveel afstand er geschat werd dat je aflegde die dag.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
sikkwittet schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:14:
Nooit gezien dat je kon zien hoeveel afstand er geschat werd dat je aflegde die dag.

Thnx
Ik weet niet of dit een schatting is of een berekening op basis van de GPS.
Wel zie ik dat, als je gedurende de dag een training aanzet (wandelen/hardlopen), dat de Distance die je op de watchface ziet inderdaad alles van de dag is, dus incl. eventuele trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demirdag
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 14:45
Hoi,

Ik heb een OnePlus watch 2. Was er ontzettend blij mee. Ik gebruikte hem in combinatie met een OnePlus 12 telefoon. Accuduur van zeker drie volle dagen!

Er zijn twee dingen veranderd aan mijn situatie:
- Ik ben de originele lader kwijtgeraakt en heb een aliexpress lader gekocht voor het horloge. Deze werkt gewoon en ik kan het horloge helemaal opladen
- Ik heb nu een OnePlus 13 telefoon.

Het horloge zit nu dus gekoppeld aan de OP 13 maar de batterij is nu in één dag echt helemaal leeg. Ik weet niet waar dit mee te maken heeft en hoe het kan. Ik had met de OP12 geen enkele instelling aangepast en hij ging lang mee. Maar nu op de OP13 moet ik autom. trainingsherkenning uitschakelen volgens fora maar ook dat mag niet baten. Heeft iemand hier suggesties waar dit aan kan liggen?

Edit: Ik merk ook dat hij niet meer zo soepel is, alsof hij op de achtergrond druk is. Als ik meldingen weg veeg dan stottert het iets, dat had ik voorheen niet.

Als ik bij het batterijverbruik kijk dan zie ik dat "Systeem" verantwoordelijk is voor zo'n 50% van het batterijverbruik.

Iemand suggesties? Moet ik iets uitschakelen? Hoe? Wat? Waar?

[ Voor 7% gewijzigd door demirdag op 17-01-2025 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Heb je iets van GPS aanstaan?
Want dat vreet stroom.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
@demirdag volledige reset doen welicht ? Vooral uit het stotteren blijkt wel dat hij ergens druk mee is wat niet klopt.

En in de telefoon ook de koppeling verwijderen, de app resetten.
En dan opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demirdag
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 14:45
Plenkske schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:07:
@demirdag volledige reset doen welicht ? Vooral uit het stotteren blijkt wel dat hij ergens druk mee is wat niet klopt.

En in de telefoon ook de koppeling verwijderen, de app resetten.
En dan opnieuw beginnen.
Bedankt voor je reactie. Dat heb ik gedaan inderdaad maar het werkt niet. Het lijkt er inderdaad op dat hij ergens druk mee is en misschien dan niet overgaat op de backup processor ipv de main-processor. Zo lijkt het tenminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

demirdag schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:
[...]

Bedankt voor je reactie. Dat heb ik gedaan inderdaad maar het werkt niet. Het lijkt er inderdaad op dat hij ergens druk mee is en misschien dan niet overgaat op de backup processor ipv de main-processor. Zo lijkt het tenminste..
Ik heb hem nu ook op de Oneplus 13 draaien, vanmorgen vroeg opgeladen en nu nog 75%, dus het lijkt niet persé aan de Oneplus 13 te liggen. Wellicht helpt het je in de diagnose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
demirdag schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:45:
[...]

Kan het zijn dat je op je horloge 1 of meerdere plugins voor Complicaties draait?
Of dat je apps (bijv. GMail of Whatsapp) aan het draaien bent op het horloge?
Mogelijk moet je gewoon je horlog terug zetten naar fabroeks instellingen en dan opnieuw beginnen?

Of begrijp ik het verkeerd en is je telefoon traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Voor 169 nu een 2r te krijgen. Is dat met min Xiaomi een goede keuze?

Wil kunnen betalen ermee. En liefst een lange accuduur. Dan kom je vaak bij Garmin maar ik gebruik hem minder als sport horloge
Is het opladen van een 2r een beetje snel? Als ik hem elke ochtend een kwartier doe bijvoorbeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vuurvreter63
gupfishy schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:37:
Voor 169 nu een 2r te krijgen. Is dat met min Xiaomi een goede keuze?
Dat is geen geld, Xiaomi ken ik niet.
gupfishy schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:37:Wil kunnen betalen ermee. En liefst een lange accuduur. Dan kom je vaak bij Garmin maar ik gebruik hem minder als sport horloge
Is het opladen van een 2r een beetje snel? Als ik hem elke ochtend een kwartier doe bijvoorbeeld?
Als je er mee wil kunnen betalen, informeer dan eerst of je bank dit ondersteunt?
Mijn bank, de SNS Bank, die ondersteunt het nog niet.
Accu duur, ik laad hem 1x in de 4 of 5 dagen op, dus reken voor je zelf uit of dat lang genoeg is?
Na de 1e keer opladen, duurt het opladen zo'n 15 tot 20 minuten per keer.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-05 13:40
Foutje

[ Voor 95% gewijzigd door g86 op 22-01-2025 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
zojuist de 2r besteld voor 169 bij Bol. ben wel benieuwd. kom van een Amazefit en nu android wear.
belangrijkste is toch wel kunnen betalen ermee. en dat de amazefit wat op begon te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elot
gupfishy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:51:
zojuist de 2r besteld voor 169 bij Bol. ben wel benieuwd. kom van een Amazefit en nu android wear.
belangrijkste is toch wel kunnen betalen ermee. en dat de amazefit wat op begon te raken.
Als je wilt betalen moet je wel een Pincode (of wachtwoord) instellen.
En elke keer als je het horloge weer omdoet, moet je eerst die pincode invoeren, net als wanneer je kiest voor starten van de Google Wallet.

Ik kom ook van Amazfit en was daar tevreden mee, maar ben na jaren overgestapt in verband met de betere integratie met de telefoon (melding op telefoon weg, dan ook op horloge weg en omgekeerd).
Ben tevreden met mijn kees, alhoewel het wel wennen is dat je meestal al na 3 tot 4 dagen moet opladen.
Maar even 5 min. aan lading is als snel 30% erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
elot schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:16:
[...]

Als je wilt betalen moet je wel een Pincode (of wachtwoord) instellen.
En elke keer als je het horloge weer omdoet, moet je eerst die pincode invoeren, net als wanneer je kiest voor starten van de Google Wallet.
Ik heb een patroon ingesteld als beveiliging. Als ik het horloge omdoe is het 1x unlocken en dan blijft hij unlocked voor de tijd dat ik het horloge om heb. Bij het starten van google wallet hoef ik geen code of patroon in te voeren. Ik heb ingesteld dat ik dubbel tik op de knop rechtsonder en vervolgens kan ik meteen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
Plenkske schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:28:
[...]

Ik heb een patroon ingesteld als beveiliging. Als ik het horloge omdoe is het 1x unlocken en dan blijft hij unlocked voor de tijd dat ik het horloge om heb. Bij het starten van google wallet hoef ik geen code of patroon in te voeren. Ik heb ingesteld dat ik dubbel tik op de knop rechtsonder en vervolgens kan ik meteen betalen.
Same here. Werkt fijn.

Was meer gedoe om via bank app het te laten werken dan wat dan ook.

Maar werkt erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Heb hem en alles ingesteld. Ook wallet ging vrij makkelijk met ing.

Enige is dat ik nu in de balk bovenin mn scherm altijd een icoon van de app zie. Kan nergens vinden in de app hoe ik die uitzet. Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
gupfishy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:21:
Heb hem en alles ingesteld. Ook wallet ging vrij makkelijk met ing.

Enige is dat ik nu in de balk bovenin mn scherm altijd een icoon van de app zie. Kan nergens vinden in de app hoe ik die uitzet. Iemand nog een idee?
Melding ingedrukt houden - instellingen - je krijgt een scherm om meldingen voor Ohealth in te stellen. Daar kan je het uit zetten.
Misschien ook nog wel ergens in de Ohealth app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gupfishy
het is gelukt. wel is het altijd lastig dat de app aan moet blijven staan. als ik hem "wegveeg" dan verbreekt de verbinding gelijk. nu geblokkeerd voor wegvegen maar dat zal denk wennen zijn
enige dat ik merk is dat de trilling wat licht is. heb deze nu op zijn zwaarst en op het langste patroon gezet en wel beter. maar denk dat die oude amazefit gewoon een soort drilboor is geweest

tot nu toe erg tevreden en straks eerste betaling. ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Dat OHealth is op zich een prima app maar heel vaak wordt het scherm wit. Dan zie je wel de stats maar het menu is weg

Is het zo dat je een andere app ja gebruiken? Google fit of zo. Of ben je altijd gebonden aan OHealth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-05 13:18
Hoi,

Ben overgestapt van een OnePlus 9 pro naar de OnePlus 12 maar kreeg mijn oude Samsung watch niet gekoppeld.
Besloten om naar de OnePlus Watch 2 te gaan maar loop nu tegen een aantal dingen aan.
Lukt niet om meldingen van WhatsApp Business op de watch te krijgen wel standaard whatsapp. Heb nl beide op mijn telefoon staan en kreeg deze ook op de heel oude Samsung watch binnen.
Hoe zie ik op mijn watch dat er een melding klaar staat, oude Samsung zag Ik een Stip en kon ik naar rechts swipen en zag ik een melding mail etc.
Inmiddels begrepen dat het een klein witte stip is zeer onduidelijk dus
Ik kan ook niet mijn Rabo betaalpas toevoegen alleen creditcard of is het zo dat deze niet zichtbaar is op de watch staat wel op de Wallet in de telefoon?
Nog pas 1 dag de watch dus moet nog veel zoeken

[ Voor 4% gewijzigd door pollekeb op 01-02-2025 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
gupfishy schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 10:51:
Bij OnePlus zelf de OnePlus Watch 2
Radiant Steel 219euro incl extra bandje niet echt nodig maar oké

[ Voor 3% gewijzigd door pollekeb op 01-02-2025 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
pollekeb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:48:
Hoi,

Ben overgestapt van een OnePlus 9 pro naar de OnePlus 12 maar kreeg mijn oude Samsung watch niet gekoppeld.
Besloten om naar de OnePlus Watch 2 te gaan maar loop nu tegen een aantal dingen aan.
Lukt niet om meldingen van WhatsApp Business op de watch te krijgen wel standaard whatsapp. Heb nl beide op mijn telefoon staan en kreeg deze ook op de heel oude Samsung watch binnen.
Hoe zie ik op mijn watch dat er een melding klaar staat, oude Samsung zag Ik een Stip en kon ik naar rechts swipen en zag ik een melding mail etc.
Ik kan ook niet mijn Rabo betaalpas toevoegen alleen creditcard of is het zo dat deze niet zichtbaar is op de watch staat wel op de Wallet in de telefoon?
Zover ik weet. Kun je maar 1 van de 2 gebruiken. Niet beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 13:10

JasperVerbeek

Assistent Accountant

pollekeb schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:48:
Hoi,

Betalen met rabo kan zeker wel, moet wel via de rabo app. was voor mij eerst ook even vogelen, maar het werkt nu vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
JasperVerbeek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:47:
[...]

Betalen met rabo kan zeker wel, moet wel via de rabo app. was voor mij eerst ook even vogelen, maar het werkt nu vlekkeloos.
Heb mijn pinpas wel op de OnePlus 12 staan in de Wallet maar krijg hem niet op de Watch.
Het lukt wel om mijn creditcard op de watch te zetten, iemand een idee?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste