Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een probleem op de wijzerplaat van een eigen foto. Gewoon netjes in de OHealth app een eigen foto toegevoegd (2), en daar tussen kan je dan wisselen door te tikken op je wijzerplaat. Echter, als ik mijn pols op til komt er elke keer het default plaatje tevoorschijn en niet die ik heb toegevoegd in de app, die komen pas als ik erop tik. Iemand hetzelfde probleem?
Dat heb ik ook.lennfeyenoord schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:25:
Hi,
Ik heb een probleem op de wijzerplaat van een eigen foto. Gewoon netjes in de OHealth app een eigen foto toegevoegd (2), en daar tussen kan je dan wisselen door te tikken op je wijzerplaat. Echter, als ik mijn pols op til komt er elke keer het default plaatje tevoorschijn en niet die ik heb toegevoegd in de app, die komen pas als ik erop tik. Iemand hetzelfde probleem?
Hikvision gebruiker
Kennis van me horloge vorige week gekocht en krijgt hem vandaag al binnen.. beetje jammer
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Hoe kan ik de ontgrendel beveiliging eraf halen?
Kan de optie nergens vinden om dit te wijzigen naar een pincode of uit te zetten.
Welke datum stond er bij jouw kennis op het moment van bestellen?ThaDude schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:35:
Snap er niks van. 2 watches gekocht op 26 febr. beiden staat voor verzenden 3 April en nog niet verzonden.
Kennis van me horloge vorige week gekocht en krijgt hem vandaag al binnen.. beetje jammer
Ik heb hem zojuist besteld, verwachtte leverdatum is 15 april.
onder overige, en dan schermbeveiliging.JayZeeTie schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:29:
Ik heb vandaag ook mijn Watch 2 binnen gekregen met zwarte Buds.
Hoe kan ik de ontgrendel beveiliging eraf halen?
Kan de optie nergens vinden om dit te wijzigen naar een pincode of uit te zetten.
let wel als je schermvergrendeling uitzet dan werkt google wallet niet meer.
als het goed is zou je de ontgrendelcode alleen bij hem omdoen van het horloge hoeven in te voeren, zolang je het horloge omhoud zou hij er niet meer om moeten vragen.
Verborgen gebreken waardoor je er wel een telefoon met 100W mee kunt opladen, maar niet een horloge met 10W?CLB schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:53:
[...]
Ook daarin kunnen genoeg verschillen of verborgen verbreken zitten.

Gelukkig is het opgelost, zie hier onder.
Je lijkt helemaal gelijk te hebben. Nu na twee dagen dragen heb ik hem maar weer eens ingeplugd en ging hij in tien minuten van 68% naar 98% Met de zelfde lader en kabel. En zonder tussentijdse updates of reboots.Plenkske schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:14:
[...]
Was dit de eerste keer laden ? Zo ja: ga hem gebruiken en kijk wat er gebeurt bij de volgende keer laden.
Toen ik hem ontving en hem meteen ging laden duurde het naar mijn idee ook vrij lang.
Intussen 3x van ongeveer 10 naar 100% geladen en dat duurt ongeeer 50 minuten. Van 10 naar 80 duurt ongeveer 25 min.
Als ik het laadblokje van de watch goed begrijp heb je minimaal een 2A lader nodig om hem te laten VOOC chargen.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee heb ik ook, maar dan zonder AOD en tilt-to-wake aan. Lijkt een bug te zijn, precies als er een notification binnenkomt werkt tilt to wake niet. Even daarna weer wel (als de notification niet meer op het scherm staat)Elpenoor schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:49:
Heb 'm nu twee dagen en ben er erg tevreden mee - vooral het grotere display t.o.v. de GW 5 Pro is een verademing. Het enige wat ik vervelend vind, is dat de notiticaties niet getoond worden (AOD on, tilt-to-wake uit) - ik krijg wel een geluid en het horloge trilt, maar dat is het dan ook. Zie ik iets over het hoofd?
Ja dat weet ik welklipperx schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 00:45:
Notificaties kun je simpelweg tonen door vanaf het startscherm vanaf onder omhoog te swipen.
Staat je assistent op je telefoon in dezelfde taal als die waarin je horloge is ingesteld?Bierten schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:39:
Mijn google assistant werkt niet op de watch 2. Er staat "de taal van je regio wordt nog niet ondersteund op Oneplus watch 2". Nog iemand dit probleem?
Oorzaak gevonden denk ik. Zodra ik de OHealth app toestemming geef om "Location Services" te gebruiken, maar deze zelf uitschakel op de telefoon (OP9, Android 14) komen de foutmeldingen, en het hoge batterijverbruik, terug.NewDust schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:09:
De Watch 2 nu een aantal dagen in huis, gisteren in een keer meldingen op mijn telefoon dat "OHealth has stopped working" en in de app zelf dat er geen verbinding was met de Watch 2. Ook een veel hoger batterijverbruik op de Watch 2, zat nu 's avonds al op 80% terwijl dat normaal 's ochtends pas zo is. Bluetooth even opnieuw aan en uit zetten, geen resultaat, zowel de telefoon als de Watch rebooten, ook niet. Uiteindelijk maar de data van de app verwijderd en ik lijk nu geen foutmeldingen meer te krijgen. Nu maar even kijken of de batterijduur ook weer terug keert naar het gebruikelijke.
De OHealth app geeft dan wel aan dat de bluetooth verbinding verbroken is, toch blijven notificaties en data tussen de telefoon en het horloge synchroniseren. Ik vermoedt dat de app dan herhaaldelijk BT-verbindings request blijft versturen en dit er voor zorgt dat op het horloge het Wear OS gedeelte niet in de "slaapstand" gaat?
24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer
Ik namelijk niet.
Hikvision gebruiker
Bedacht me later dat het ook een gewone wear OS update kan zijn
24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer
Hikvision gebruiker
Ben niet ontevreden.
OPWWE231_11_A.75 maar kan echter niet vinden wat de release note is behalve dat de Google beveiligingsgebeuren van 5 februari is.
Ltrz,....
Voor geïnteresseerden:
- Wear Installer 2 app (voor je phone) kun je op Google play vinden.
- Instructievideo: YouTube: Use Wear Installer 2 to sideload apps to a Pixel Watch
Werkt op alle Wear OS 4 watches en dus ook op de OnePlus Watch 2.
[ Voor 94% gewijzigd door klipperx op 02-04-2024 01:52 ]
Blijkt dat ze hiermee het volume van de tv kan regelen. Ze heeft er niets voor gedaan, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Als ze er op drukt, komt ze op de muziekplayer uit, terwijl als ik dit open op de watch ik geen mogelijkheid zie om de tv in beeld te krijgen.
Iemand enig idee, hoe dit kan?
De tv is een android tv en staat ingelogd op mijn google account, en niet van mijn vrouw.
[ Voor 25% gewijzigd door vuurvreter63 op 02-04-2024 18:33 ]
Hikvision gebruiker
Welke APK heb je erop gezet met deze methode?klipperx schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 01:43:
Volgende stap gelukt op mijn Watch 2: Sideloaden van (Altitude/Barometer) app, met behulp van de phoneapp Wear Installer 2. (Sideloaden via ADB over Wifi). Werkt perfect.
Voor geïnteresseerden:
- Wear Installer 2 app (voor je phone) kun je op Google play vinden.
- Instructievideo: YouTube: Use Wear Installer 2 to sideload apps to a Pixel Watch
Werkt op alle Wear OS 4 watches en dus ook op de OnePlus Watch 2.
Ik kwam zelf deze tegen die ook van een tile gebruik maakt (zelf nog niks geïnstalleerd):
https://xdaforums.com/t/a...cations-and-more.4136449/
Het verbaasd me dat OnePlus dit niet zelf toegankelijk heeft gemaakt, terwijl de sensor wel aan boord is. Op mijn oude Huawei Watch gebruikte ik deze functie toch wel geregeld.
In de playstore stond niet zoveel, waarbij ik mij afvraag of de druk en hoogte daadwerkelijk worden gemeten, of dat dit via gps/ internet wordt verkregen.
Wat dan denk ik al zou helpen is instellen dat je apparaat niet door iedereen in hetzelfde netwerk mag worden bediend. Kan in de Google Home app als ik me niet vergis.vuurvreter63 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:33:
Even een vraagje, op de watch van mijn vrouw is op het hoofdscherm een geluidspeler te zien.
Blijkt dat ze hiermee het volume van de tv kan regelen. Ze heeft er niets voor gedaan, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Als ze er op drukt, komt ze op de muziekplayer uit, terwijl als ik dit open op de watch ik geen mogelijkheid zie om de tv in beeld te krijgen.
Iemand enig idee, hoe dit kan?
De tv is een android tv en staat ingelogd op mijn google account, en niet van mijn vrouw.
Ik heb daar wel iets gevonden, zal eens zien of dat het nu is uitgeschakeld bij de vrouw.naizzen schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:08:
[...]
Wat dan denk ik al zou helpen is instellen dat je apparaat niet door iedereen in hetzelfde netwerk mag worden bediend. Kan in de Google Home app als ik me niet vergis.
NB:Via Google Home werkt het dus niet.
Echter, ik kan het niet op mijn watch werkend krijgen, zie geen optie hiertoe.
[ Voor 5% gewijzigd door vuurvreter63 op 02-04-2024 22:56 ]
Hikvision gebruiker
Dat is inderdaad de app die ik heb geïnstalleerd. Is wel een oudje. Er zou een tile bij moeten zitten, maar die heb ik nog niet weten te vinden. De tile zou zichtbaar in de Ohealth app moeten zijn om daar toe te voegen, maar komt daar niet boven water. De auto calibratie werkt nog niet. Vooralsnog de callibratie handmatig ingesteld. De notificatie functie werkt wel. Dit is de enige barometerapp voor wear os die met stormmeldingen komt wanneer de luchtdruk snel daalt. Voor watersporters erg prettig. De altimeterfunctie is voor mij minder belangrijk.naizzen schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:05:
[...]
Welke APK heb je erop gezet met deze methode?
Ik kwam zelf deze tegen die ook van een tile gebruik maakt (zelf nog niks geïnstalleerd):
https://xdaforums.com/t/a...cations-and-more.4136449/
Het verbaasd me dat OnePlus dit niet zelf toegankelijk heeft gemaakt, terwijl de sensor wel aan boord is. Op mijn oude Huawei Watch gebruikte ik deze functie toch wel geregeld.
In de playstore stond niet zoveel, waarbij ik mij afvraag of de druk en hoogte daadwerkelijk worden gemeten, of dat dit via gps/ internet wordt verkregen.
En ja, jammer dat OnePlus geen barometer uitleesfunctie voor heeft.
Ik zoek ook nog een wear os app die de gps coördinaten kan uitlezen. Ook fijn op het water.
Iemand een tip?
Dan hoef ik deze ook niet te proberen, thanks voor het uittesten. Hopelijk komt OP snel met een update waarin dit wordt toegevoegd.klipperx schreef op woensdag 3 april 2024 @ 01:25:
[...]
Dat is inderdaad de app die ik heb geïnstalleerd. Is wel een oudje. Er zou een tile bij moeten zitten, maar die heb ik nog niet weten te vinden. De tile zou zichtbaar in de Ohealth app moeten zijn om daar toe te voegen, maar komt daar niet boven water. De auto calibratie werkt nog niet.
Ter info: na een keer herstarten van de watch werkt de autocalibratie nu wel.naizzen schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:27:
[...]
Dan hoef ik deze ook niet te proberen, thanks voor het uittesten. Hopelijk komt OP snel met een update waarin dit wordt toegevoegd.
Ook heb ik inmiddels een app in de playstore gevonden die de GPS coördinaten weergeeft: MGRS wear.
De oude watch kon je tot een uur lang laten snoozen en ging niet uit als je op een van de knoppen drukte. Dat moest fysiek op het scherm.
Bij de nieuwe heb ik het idee dat je hem maar 2 keer kan snoozen en dan is hij uit (Gevaarlijk
Echter kan ik hier nergens instellingen van vinden.
Mooi dat je die gevonden hebt.klipperx schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:43:
[...]
Ter info: na een keer herstarten van de watch werkt de autocalibratie nu wel.
Ook heb ik inmiddels een app in de playstore gevonden die de GPS coördinaten weergeeft: MGRS wear.
Ik heb net deze app geïnstalleerd, heb je die ook al eens geprobeerd?
https://play.google.com/s...droid.barometer.altimeter
Ik had hem wel al zien staan, maar dacht dat het op basis van gps was. Hoewel niet erg accuraat, hij geeft wel een andere hoogte aan als ik de trap oploop... Maar per 3m hoogteverschil 1m op de Watch
Dit is meer een app voor je phone gebaseerd op volgens mij Amerikaanse weergegevens. (Gps gestuurd). Ik vertrouw meestal meer op de KNMI weergegevens. Ik heb een hele serie weerapps op mijn phone waarbij ik de verschillende voorspellingen en gegevens zelf combineer tot mijn eigen weerbericht. Maar als ik aan het varen ben heb ik niet altijd de mogelijkheid om rustig mijn phone ter hand te nemen. Mijn watch heb ik altijd om. Daarop krijg ik nu direct een notificatie als er een snelle drukverlaging plaats vind en er dus veel wind aankomt. De watchschermpjes (screenshots) van deze app zien er ook minder overzichtelijk uit vind ik.naizzen schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:28:
[...]
Mooi dat je die gevonden hebt.
Ik heb net deze app geïnstalleerd, heb je die ook al eens geprobeerd?
https://play.google.com/s...droid.barometer.altimeter
Ik had hem wel al zien staan, maar dacht dat het op basis van gps was. Hoewel niet erg accuraat, hij geeft wel een andere hoogte aan als ik de trap oploop... Maar per 3m hoogteverschil 1m op de Watch
Andere app uit playstore wordt bedankt voor de inzet.
En tevens de gps locatie app geïnstalleerd. Kan altijd een keer handig zijn
Moet je daarbij de telefoon ontgrendelen of kan direct de watch op het pin apparaat aanbieden?
Hikvision gebruiker
Ik heb het hier in België wel al via Google Wallet gedaan (met N26), en hoefde m'n OnePlus-telefoon niet te ontgrendelen of een pin in te geven op de watch.vuurvreter63 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:34:
Heeft er al iemand Google Pay gebruikt op de watch icm een OnePlus telefoon?
Moet je daarbij de telefoon ontgrendelen of kan direct de watch op het pin apparaat aanbieden?
Ja, je hoeft niks te doen op je telefoon. Die hoeft niet eens in de buurt te zijn.vuurvreter63 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:34:
Heeft er al iemand Google Pay gebruikt op de watch icm een OnePlus telefoon?
Vreemd, ik had het gisteren geactiveerd en bij de 1e pin automaat gebeurde er niets.Plenkske schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:46:
[...]
Ja, je hoeft niks te doen op je telefoon. Die hoeft niet eens in de buurt te zijn.
Kan het zijn dat mijn accu die op 10% stond dit blokkeerde?
Hikvision gebruiker
Dat zou kunnen.vuurvreter63 schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:22:
[...]
Vreemd, ik had het gisteren geactiveerd en bij de 1e pin automaat gebeurde er niets.
Kan het zijn dat mijn accu die op 10% stond dit blokkeerde?
Als je met de watch wil betalen, moet je 2x op de onderste knop drukken en dan komt je pas tevoorschijn. Dan horloge tegen pinautomaat houden.
Na 2x drukken krijg ik de sport sessies in beeld.Plenkske schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:58:
[...]
Dat zou kunnen.
Als je met de watch wil betalen, moet je 2x op de onderste knop drukken en dan komt je pas tevoorschijn. Dan horloge tegen pinautomaat houden.
Hikvision gebruiker
Mijn horloge staat al ruim een week met status: 'In voorbereiding' bij GLS met als afzender:
M.b.b. Logistics Sp.z.o.o
Iemand een idee hoelang dat kan duren?
Joh, ik wacht al een maand en heb nog steeds status 'voorbereiden' staanTwilkie schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:07:
Zijn er nog mensen waarbij de horloge via Frankfurt is gegaan.
Mijn horloge staat al ruim een week met status: 'In voorbereiding' bij GLS met als afzender:
Bedoel je een maand geleden besteld bij OnePlus, of al een maand in die status.Brammos85 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:10:
[...]
Joh, ik wacht al een maand en heb nog steeds status 'voorbereiden' staan
Ik heb nu ontdekt dat als je de tracking key die je in je order overzicht ziet gebruikt je meer info krijgt.
Mijn pakje is vannacht opgeschoven naar Germany Neuenstein.
Staat al sinds bestelling een maand geleden op voorbereiden. Heb niet eens een tracking, alleen bestelnummer.Twilkie schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:24:
[...]
Bedoel je een maand geleden besteld bij OnePlus, of al een maand in die status.
Ik heb nu ontdekt dat als je de tracking key die je in je order overzicht ziet gebruikt je meer info krijgt.
Mijn pakje is vannacht opgeschoven naar Germany Neuenstein.
Ik heb hem op 5-3 besteld, werd op 22-3 bezorgd. Bij mij was de afzender ook M.B.B. Logistics Sp.z.o.oTwilkie schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:07:
Ze maken waarschijnlijk elke keer een batch labels aan. Dan krijg je al een tracking code, maar is er alleen nog een label uitgegeven en niet perse echt een pakket onderweg. Bij mij duurde het ook een paar dagen voordat echt verstuurd was.Twilkie schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:07:
Ik heb 19 maart besteld. Mijn pakje is vannacht nog eens opgeschoven. Eerst naar het depot in Puurs (België), nadien naar een depot op enkele km's van waar ik woon.Brammos85 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 18:13:
[...]
Staat al sinds bestelling een maand geleden op voorbereiden. Heb niet eens een tracking, alleen bestelnummer.
Vermoedelijk dus vandaag levering.
Edit: Geleverd
Besteld 19 maart / geleverd 11 april
[ Voor 5% gewijzigd door Twilkie op 11-04-2024 09:40 ]
Wonderlijk is dat toch. Waarom wordt die meuk niet op volgorde van bestelling uitgestuurd?Twilkie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:03:
[...]
Ik heb 19 maart besteld. Mijn pakje is vannacht nog eens opgeschoven. Eerst naar het depot in Puurs (België), nadien naar een depot op enkele km's van waar ik woon.
Vermoedelijk dus vandaag levering.
Edit: Geleverd
Besteld 19 maart / geleverd 11 april
Wanneer heb je besteld en woon je ook in België?Brammos85 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:48:
[...]
Wonderlijk is dat toch. Waarom wordt die meuk niet op volgorde van bestelling uitgestuurd?
Verder heb ik de zwarte versie, moest dat uitmaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Twilkie op 11-04-2024 12:53 ]
Een week voor jou, maar Nederland, wellicht maakt dat verschil.Twilkie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:52:
[...]
Wanneer heb je besteld en woon je ook in België?
Verder heb ik de zwarte versie, moest dat uitmaken.
Voor alsnog werkt dit niet voor klanten bij de SNS bank, was vandaag ff binnengelopen en gevraagd.Plenkske schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:46:
[...]
Ja, je hoeft niks te doen op je telefoon. Die hoeft niet eens in de buurt te zijn.
Zie ook https://www.snsbank.nl/pa...agen-over-google-pay.html
Hikvision gebruiker
Nee. Helaas is Google Pay nog niet beschikbaar voor betalen met je smartwatch. Hier wordt wel aan gewerkt. Zodra bekend is wanneer dit geintroduceerd wordt, dan zullen we hierover communiceren.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige waarbij het niet werkt 🫣nicoho schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:26:
Idem voor ING. volgens de website:
Nee. Helaas is Google Pay nog niet beschikbaar voor betalen met je smartwatch. Hier wordt wel aan gewerkt. Zodra bekend is wanneer dit geintroduceerd wordt, dan zullen we hierover communiceren.
Hikvision gebruiker
Dan doe je dat toch.Brammos85 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:38:
Echt, in Nederland kan ik hem direct kopen en volgende dag thuis hebben, maar ik wacht al 1,5 maand op bestelling van Oneplus zelf. Ridonculous.
Die bestelling van OnePlus kan je annuleren, of als dat niet meer gaat direct terugsturen na ontvangen.
Als de prijs gelijk was had ik dat ook per direct gedaan.Plenkske schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:42:
[...]
Dan doe je dat toch.
Die bestelling van OnePlus kan je annuleren, of als dat niet meer gaat direct terugsturen na ontvangen.
En wacht je nu al langer dan wat OnePlus ten tijde van bestellen had aangegeven ?Brammos85 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 14:16:
[...]
Als de prijs gelijk was had ik dat ook per direct gedaan.
Zo ja: navraag doen bij hun support.
Op dit moment is trouwens de levertijd op de OnePlus site ongeveer een maand.
Ja, en al gedaan. Antwoord: 'ja, we wachten op voorraad'.Plenkske schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 14:18:
[...]
En wacht je nu al langer dan wat OnePlus ten tijde van bestellen had aangegeven ?
Zo ja: navraag doen bij hun support.
Op dit moment is trouwens de levertijd op de OnePlus site ongeveer een maand.
Zou iemand voor mij eens kunnen testen of de sofascore app bij jullie het wel doet, ik krijg grijs scherm als ik wedstrijden wil bekijken (wat de stand is).
Dit kreeg ik na navraag:Brammos85 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 15:01:
[...]
Ja, en al gedaan. Antwoord: 'ja, we wachten op voorraad'.
Dear valued customer,
I am writing to you on behalf of the OnePlus E-Commerce Team. My name is Aurelian, and I would like to inform you regarding your order xxxxxxxxxxxxxxxx
Unfortunately, we regret to inform you that your OnePlus order will be delayed due to a system failure. The estimated delivery time has been rescheduled for after May 10th.
We understand the inconvenience this may cause, and we sincerely apologize for the delay. To compensate for the inconvenience, once you receive your package and pass the return and exchange period, we will provide you with a OnePlus watch 2 strap voucher credited to your account.
Alternatively, if you prefer not to wait, we can cancel your order and offer you a €10 coupon as a gesture of goodwill.
We value your satisfaction and would like to ensure a smooth resolution. Please let us know how you would like to proceed, and we look forward to your response.
Thank you for your understanding and cooperation. We apologize for any inconvenience caused.
Wishing you a wonderful rest of your day and happy weekend!
Best regards,
Aurelian
OnePlus E-Commerce Team
Ditto. Echt te idioot voor woorden.vrouwantje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 17:16:
[...]
Dit kreeg ik na navraag:
Dear valued customer,
I am writing to you on behalf of the OnePlus E-Commerce Team. My name is Aurelian, and I would like to inform you regarding your order xxxxxxxxxxxxxxxx
Unfortunately, we regret to inform you that your OnePlus order will be delayed due to a system failure. The estimated delivery time has been rescheduled for after May 10th.
We understand the inconvenience this may cause, and we sincerely apologize for the delay. To compensate for the inconvenience, once you receive your package and pass the return and exchange period, we will provide you with a OnePlus watch 2 strap voucher credited to your account.
Alternatively, if you prefer not to wait, we can cancel your order and offer you a €10 coupon as a gesture of goodwill.
We value your satisfaction and would like to ensure a smooth resolution. Please let us know how you would like to proceed, and we look forward to your response.
Thank you for your understanding and cooperation. We apologize for any inconvenience caused.
Wishing you a wonderful rest of your day and happy weekend!
Best regards,
Aurelian
OnePlus E-Commerce Team
https://www.notebookcheck...e-stijl-aan.828778.0.html
[ Voor 66% gewijzigd door Ravefiend op 23-04-2024 16:15 ]
Die heeft wel een hele mooie wijzerplaatRavefiend schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:14:
Dat blijkt dus de OnePlus Watch 2 Nordic Blue Edition te zijn voor pakweg € 349,00.
Hikvision gebruiker
In O-Health tabblad apparaat > Meldingen > inkomende oproepen op telefoon dempen, schuifje naar links schuiven.Devil schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:44:
Als ik mijn horloge om heb dan geeft mijn telefoon geen beltoon meer als ik gebeld wordt. Weet iemand of dat in te stellen is? Het horloge staat op stil, want ik vind notification geluidjes echt heel irritant. Alleen het trillen van de beltoon voel ik vaak niet, omdat dat zo zacht is. Dus nu mis ik vaak oproepen.
Is die wijzerplaat niet gewoon te vinden in de OHealth app ? Ik heb zelf nog niet gezocht.vuurvreter63 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 18:17:
[...]
Die heeft wel een hele mooie wijzerplaat
Dure watchface danCLB schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:47:
Is een 'exclusieve watchface' voor het blauwe model, dus ik ga er vanuit van niet...
Nee helaas, daar is hij niet te vinden.Plenkske schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:19:
[...]
Is die wijzerplaat niet gewoon te vinden in de OHealth app ? Ik heb zelf nog niet gezocht.
Hikvision gebruiker
Kwam er gister achter dat die bandjes soort van universeel zijn en kan dus goedkoop mijn eigen favo kleur bandje kopen als ik dat nog wil.
heb sinds kindertijd geen horloge meer gedragen dus is ook een test of ik dit ga blijven doen.
Wat is jullie uitgangspunt m.b.t. de ATM5/P68? Wel of niet mee zwemmen (in een zwembad/strand)?
Nou...niet goed gekeken. Zag online niet dat er een lelijke rand met nummering op staat.
En gigantisch verschil in stappen teller tussen telefoon en de watch. Watch zegt nu net geen 11k
En telefoon staat op 15k.
Moet nog ff verder klooien ermee
Zwemmen kan gewoon.Scheeringa schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 14:21:
Blauwe euro-versie is onderweg.
Wat is jullie uitgangspunt m.b.t. de ATM5/P68? Wel of niet mee zwemmen (in een zwembad/strand)?
Ze raden af ermee te douchen ivm zeep.
En opletten met zand bij t strand blijkbaar.
Smaken verschillen blijkbaar, ik vind het juist jammer dat mijn zwarte dat niet heeft. Het verhult op een mooie manier de dikke bezel.sikkwittet schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 16:53:
Blauwe versie is binnen
Nou...niet goed gekeken. Zag online niet dat er een lelijke rand met nummering op staat.
Al snap ik wel dat in het geval van de blauwe versie het wel als een beperking werkt tav bruikbare wijzerplaten die er mooi bij staan.
Helemaal rot gezocht in die watch. Wist dat hiero het antwoord zou zijn. Zo veel onzinnige dubbele apps er op namelijkPlenkske schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:19:
[...]
Instellingen - apps en meldingen - app info - kies je app - verwijderen.
Of via de play store naar je app en dan verwijderen.
Ik heb even navraag gedaan bij mijn oneplus contacten.klipperx schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 23:29:
Weet iemand of Wear OS 5 ook naar de Oneplus Watch 2 gaat komen?
Gisteren is er een update geinstalleerd op mijn watch. Er is ook een keer een changelog:
https://community.oneplus.com/thread/1598107486227791873
Er is nu dus een standaard barometer app die luchtdrup en hoogte laat zien. Meer kan die app nog niet.1. Optimizes data display during workouts.
2. Adds support for accessing Music Controller by swiping left during a workout.
3. Adds Relax and Barometer apps.
4. Adds new features in the Phone app in Power Saver mode, including displaying contacts, favoriting contacts, and displaying call logs.
5. Adds support for turning off "Tap to wake".
6. Enhances the experience of removing a watch face.
7. Optimizes some workout and health algorithms.
OHealth app:
1. Upgrades the function and experience of Fitness tab, and adds varous data statisitcs.
2. Adapts UI to foldable phones
3. Optimizes visual experience and fluency
De OHealth app ziet er nu ook een stuk beter uit.
Ja je kan de data van Ohealth automatisch importeren met Google fit. Werkt prima wat mij betreft.Ben.Hahlen schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:40:
Integreert OHealth ook met Google Fit?
Ik ben hier ook erg tevreden met ijn OnePlus Watch 2.
Laad hem nu 2x per week op. Op woensdag en op zondag. Gaat prima op die manier.
Na de laatste update zag ik hier een melding over (in die app), het kon wellicht ook al eerder.Ben.Hahlen schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:40:
Integreert OHealth ook met Google Fit?
Maar nu kan het dus sowieso.
Het zou mooi zijn als ze de data van de hoogtemeter in een watchface laten selecteren.Plenkske schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 09:30:
Er is nu dus een standaard barometer app die luchtdrup en hoogte laat zien. Meer kan die app nog niet.
De originele app laat trouwens perfect kloppend de hoogte zien, klopt 1 op 1 met de nap hoogtekaart op diverse plaatsen.
Volgens mij zou dat moeten werken. Hoe is jullie ervaring hiermee? Kan ook voor de de Samsung Watch 6 gaan, maar vind de accuduur van deze weer beter.
Ook eerste smartwatch hiero. Gebruik het voor dit alles wat jij beschrijft. Is top spul er voorwebber87 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 14:15:
Ik zit te kijken naar dit horloge, als een eerste smartwatch. Ben van plan om het voornamelijk te gebruiken voor agenda afspraken, korte voice-memo, slaap tracking, sporten (niet te serieus) en voor navigatie lijkt het mij erg handig middels Google Maps.
Volgens mij zou dat moeten werken. Hoe is jullie ervaring hiermee? Kan ook voor de de Samsung Watch 6 gaan, maar vind de accuduur van deze weer beter.
Heb hem nu twee maanden en ben echt blij met deze oneplus. Veel toeters en bellen die werken plus prima accuduur van minstens een week bij continue dragen.webber87 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 14:15:
Ik zit te kijken naar dit horloge, als een eerste smartwatch. Ben van plan om het voornamelijk te gebruiken voor agenda afspraken, korte voice-memo, slaap tracking, sporten (niet te serieus) en voor navigatie lijkt het mij erg handig middels Google Maps.
Hier ook alleen maar lof voor dit horloge! Het blijkt ook wel uit het feit dat er lange tijd niks gepost werd in dit topic.vrouwantje schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 09:39:
[...]
Heb hem nu twee maanden en ben echt blij met deze oneplus. Veel toeters en bellen die werken plus prima accuduur van minstens een week bij continue dragen.
Scherm ook nog krasvrij, ondanks een keer pijnlijk hard langs een stenen muur te hebben geschraapt.
Maar als mijn vrouw haar telefoon (OnePlus 11) in de buurt legt van haar watch of die van mij legt, dan krijgt ze op haar telefoon een melding met geluid "Lege tag".
Met mijn telefoon OnePlus 12, krijg ik die melding niet, niet bij mijn of haar watch.
Iemand bekend met deze melding en zoja, wat kan je ermee?
Hikvision gebruiker