Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:27

JasperVerbeek

Assistent Accountant

pollekeb schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:33:
[...]

Heb mijn pinpas wel op de OnePlus 12 staan in de Wallet maar krijg hem niet op de Watch.
Het lukt wel om mijn creditcard op de watch te zetten, iemand een idee?
Al het volgend geprobeerd?
-open Wallet app op de watch
-scroll naar beneden en druk op de plus
-ga verder op de telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:12

tozzke

aka tozzert

pollekeb schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:33:
[...]

Heb mijn pinpas wel op de OnePlus 12 staan in de Wallet maar krijg hem niet op de Watch.
Het lukt wel om mijn creditcard op de watch te zetten, iemand een idee?
Ik had er in het begin ook wat moeite mee om mijn PIN-pas aan Google te koppelen maar je moet in de Rabo app naar instellingen - betaalpassen en creditcards - betaalpassen - pasgegevens. Hier vindt je het pasnummer en met dit pasnummer kun je de betaalpas toevoegen aan Google en hierna kon ik hem @ m'n Watch 2 selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-07 22:58
tozzke schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:24:
[...]

Ik had er in het begin ook wat moeite mee om mijn PIN-pas aan Google te koppelen maar je moet in de Rabo app naar instellingen - betaalpassen en creditcards - betaalpassen - pasgegevens. Hier vindt je het pasnummer en met dit pasnummer kun je de betaalpas toevoegen aan Google en hierna kon ik hem @ m'n Watch 2 selecteren
🔝 Dit was de oplossing nu nog testen of hij ook werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-07 22:58
pollekeb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:49:
[...]

🔝 Dit was de oplossing nu nog testen of hij ook werkt
Iemand nog een idee hoe ik beter kan zien dat er nieuwe meldingen zijn, ipv klein wit stripje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De OnePlus Watch 2 werd bijna een jaar geleden gepresenteerd op het MWC, dus wellicht dat de Watch 3 er alweer bijna aan zit te komen. Ik vind de Watch 2 nog steeds de fijnste Wear OS-smartwatch ooit, vooral door de fijne accuduur. Wel blijft het jammer dat door de nieuwe Wear OS-versie Facer totaal niet meer werkt.

Of de 3 een grote sprong gaat bieden, volgens geruchten valt dat allemaal wel mee, maar wordt de accucapaciteit toch een stuk groter: 650 mAh vs 500 mAh. Altijd goed natuurlijk, we houden het in de gaten.
pollekeb schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:42:
Iemand nog een idee hoe ik beter kan zien dat er nieuwe meldingen zijn, ipv klein wit stripje?
Specifieke watchface instellen die het beter laat zien? Heb hier bijvoorbeeld 'Energetic' draaien, waarbij je drie kleine snelkoppelingen kunt aanpassen. Een daarvan is voor m'n notificaties, waardoor ik een countertje zie.

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 05-02-2025 15:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
18 februari it is:
OnePlus Watch 3 - 18 februari
Rotterdam, 10 februari 2025 - Wereldwijd technologiemerk OnePlus heeft vandaag met trots zijn nieuwste smartwatch van vlaggenschipniveau onthuld, de OnePlus Watch 3. Deze combineert slimme sensoren, een krachtige batterij en geavanceerde gezondheidsfuncties in een stijlvol ontwerp. De OnePlus Watch 3 is vanaf 18 februari verkrijgbaar in Europa en Noord-Amerika.

Ongeëvenaarde batterijprestaties
De OnePlus Watch 3 bouwt voort op de toonaangevende batterijprestaties van zijn voorganger en is ontworpen om een veeleisende levensstijl te ondersteunen. Met een indrukwekkende batterijduur tot wel 5 dagen (120 uur) in Smart Mode en 16 dagen in de energiebesparingsmodus, zorgt het horloge voor ononderbroken prestaties. Bovendien zorgt een snelle oplaadbeurt van 10 minuten dat de batterij klaar is voor een volle dag gebruik.

De Dual-Engine-architectuur van de OnePlus Watch 3 wordt aangedreven door twee chipsets van vlaggenschipkwaliteit, namelijk de Snapdragon W5 ‘Performance’ Chipset en de volledig nieuwe BES2800 MCU ‘Efficiency’ Chipset. Deze zorgen samen voor een optimale balans tussen een langere batterijduur en intelligente functionaliteit. Om de energie-efficiëntie te verbeteren, is de BES2800 MCU Chipset nu ontwikkeld met als basis een geavanceerde 6nm FinFET..

Het horloge is ook uitgerust met de OnePlus Silicon NanoStack Battery, dezelfde innovatieve batterijtechnologie is terug te vinden in de OnePlus 13. Hierdoor is de capaciteit verhoogd van 500mAh naar 631mAh, wat resulteert in een hogere processnelheid en een vermindering van het stroomverbruik. Verdere optimalisaties, zoals een meer energiezuinige display en een vebeterd antenneontwerp voor minder stroomverbruik, dragen bij aan de uitmuntende prestaties van de OnePlus Watch 3.

Duurzaam ontwerp met een luxueuze uitstraling
Met een roestvrijstalen behuizing behoudt de OnePlus Watch 3 de stijlvolle en luxueuze uitstraling die we kennen van zijn voorganger. Een dunne, nieuw toegevoegde titaniumlegering rand met een sterke PVD-coating zorgt voor nog meer elegantie en maakt het horloge extra bestand tegen dagelijks intensief gebruik. Het 2D-saffier kristalglas zorgt niet alleen voor een helderder display, maar is ook bijzonder sterk en gaat lang mee.

De OnePlus Watch 3 gaat verkrijgbaar zijn in twee opvallende kleuren, Emerald Titanium en Obsidian Titantium. De Emerald Titanium-variant beschikt over een roestvrijstalen behuizing en zilverkleurige titanium rand, gecombineerd met een groen bandje en een roestvrijstalen gesp. Deze unieke afwerking, geïnspireerd door de natuur, biedt de perfecte balans tussen sportiviteit en stijl.

De Obsidian Titanium-variant beschikt over een roestvrijstalen behuizing en zwarte titanium rand, gecombineerd met een zwart bandje en een roestvrijstalen gesp. Dit verfijnde ontwerp is de perfecte mix van moderne technologie en subtiele elegantie.

[ Voor 85% gewijzigd door CLB op 10-02-2025 14:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Daar zat ik al op te wachten, ben benieuwd naar de prijs. Heb ook meteen maar een nieuw topic aangemaakt: [OnePlus Watch 3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15:58
Heb de OnePlus Watch 2r. Prima horloge maar de app is toch wel beperkt hoor
Ook is dus bij mij altijd wit en bijna niet leesbaar. Als ik mn telefoon herstart wel weer netjes donker en mooi. Maar na afsluiten gelijk weer wit.
En de app is wel echt basis. Blijf het jammer vinden dat je niet een willekeurige Health app kan koppelen.

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:53
Het is inderdaad een matige app. En inderdaad soms onleesbaar omdat alles wit is. Je kunt dan ook even de donkere modus aanzetten (en eventueel weer uit) om de app wel leesbaar te krijgen. Dan hoef je niet helemaal je telefoon te herstarten.
Je kunt je gegevens wel koppelen aan andere apps zoals Google Fit. Even rechtsboven op je profielicoontje klikken

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:50
Heeft iemand dit probleem weleens gehad?

Mijn hele OHealth doet bijna niets meer. Als ik de app open zie ik soms nog wel alle gezondheidsinfo staan, maar soms ook niet. Zodra ik een tegel aandruk is het leeg of blijft het laden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGxHvm5NqA--qkA77QRsWt_xW4M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KHwhXUuD0IZEXUAXjtpuIqcQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgB9WEP9o0xNmVy2muPYMukCvUg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URtR9Tkld0pJiBkC6Ehd7fRv.jpg?f=fotoalbum_tile

Forced stop en restart heb ik al geprobeerd. Maarja verwijderen durf ik niet, met het risico dat ik alles kwijt ben.

[ Voor 5% gewijzigd door vandeven66 op 13-02-2025 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:07
Dat had ik afgelopen weekend, leek erop dat hij een update had gehad en alles aan het bijwerken was. Duurde iig vrij lang, maar nu doet hij het weer als vanouds.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
vuurvreter63 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:20:
Dat had ik afgelopen weekend, leek erop dat hij een update had gehad en alles aan het bijwerken was. Duurde iig vrij lang, maar nu doet hij het weer als vanouds.
Geeft iig nog hoop dat het goed komt, de app is al minimaal 24 uur zo helaas. Geen idee of het al langer zo is, ik kijk niet vaak in de OHealth app. Gegevens migreren lukt ook niet.

Ik wacht het een paar daagjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:07
vandeven66 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 22:23:
[...]

Geeft iig nog hoop dat het goed komt, de app is al minimaal 24 uur zo helaas. Geen idee of het al langer zo is, ik kijk niet vaak in de OHealth app. Gegevens migreren lukt ook niet.

Ik wacht het een paar daagjes af.
Na een dag was het bij mij weer normaal, dat zou bij jou ook het geval moeten zijn.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandeven66
vuurvreter63 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Na een dag was het bij mij weer normaal, dat zou bij jou ook het geval moeten zijn.
Vanmiddag opende ik de app en was hij weer normaal! Heeft wel in totaal wel iets van 70 uur geduurd oid

Edit: de app is weer kapot helaas, snap er niks van

[ Voor 8% gewijzigd door vandeven66 op 14-02-2025 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlo Adan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-07 14:04
Is er hier iemand die Knab actief heeft gekregen als betaalmiddel in de Google Wallet op de OP Watch 2? Ik krijg het niet voor elkaar om alles wat geactiveerd is op mijn OP Nord 4 op mijn horloge te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17:39
Ik heb net de 2R ontvangen, whatsapp op geinstalleerd maar kan niet koppelen met mijn S25 ultra?
Kan geen verbinding maken met je telefoon.

Of werkt dat niet met een S25 ultra?

Heb geen idee wat te doen, ben wat aan het googlen op ik het kan koppelen.

Horloge eens gerest, blijkbaar geen connectie met de phone meer en heb geen idee hoe ik het terug kon connecteren, als ik dat nog voor heb is dat wel een groot probleem natuurlijk want dan moet ik constant die horloge resetten??? Uhm?

[ Voor 31% gewijzigd door Reetkeverke op 14-03-2025 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:18
Reetkeverke schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:54:
Ik heb net de 2R ontvangen, whatsapp op geinstalleerd maar kan niet koppelen met mijn S25 ultra?
Kan geen verbinding maken met je telefoon.

Of werkt dat niet met een S25 ultra?

Heb geen idee wat te doen, ben wat aan het googlen op ik het kan koppelen.

Horloge eens gerest, blijkbaar geen connectie met de phone meer en heb geen idee hoe ik het terug kon connecteren, als ik dat nog voor heb is dat wel een groot probleem natuurlijk want dan moet ik constant die horloge resetten??? Uhm?
Gebruik je whatsapp op je telefoon of whatsapp business?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
sikkwittet schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:57:
[...]

Gebruik je whatsapp op je telefoon of whatsapp business?
Het is gelukt. Hopelijk blijft het zo.
Want ervoor had ik nochtans ook geconnecteerd met google wallet en kon er bankkaart insteken en dan nadien ging het plots helemaal niet meer. Benieuwd aan wat dat lag of wat ik fout deed, ben het niet gewoon een smartwatch.

[ Voor 26% gewijzigd door Reetkeverke op 14-03-2025 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klipperx
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb soms op mijn watch 2 dat de phone (nord 3 5G) wel connected is, maar dat er toch een bluetooth connection error heeft plaatsgevonden. De enige oplossing hiervoor die ik tot nu toe heb gevonden en die werkt is om de watch 2 te herstarten. Daarna werkt de connectie weer prima. Dit is me tot nu zo'n 3 of 4 keer gebeurd.

Ik gebruik pricipieel geen What's app, maar ik heb van andere gebruikers vernomen dat What's app de batterij van je watch fors kan plunderen.

[ Voor 18% gewijzigd door klipperx op 14-03-2025 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Welke apps hebben jullie er allemaal opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-07 20:46
Zo, onze ervaring (mijn vrouw en ik) met de Oneplus Watch 2R is nu over.
Na 3 maand gebruik kan ik zeggen dat de integratie van meldingen tussen telefoon en watch erg fijn is (zoals denk ik elke Wear OS watch) en ook dat je er apps op kunt zetten is wel fijn.

Helaas heb ik echter meerdere problemen gevonden of dingen die wij niet fijn vinden en dus was ik begonnen met mailen naar oneplus support en daarbij schreef ik niet alles in 1 mail.
Ik werk zelf in IT en weet dat de meeste bedrijven elk onderdeel als aparte melding willen behandelen, dus 12 problemen worden per stuk afgehandeld.
Voor de eenvoud dus maar 4 mails gemaakt met 4 meldingen en de rest nog even in reserve.

1 melding werd al snel afgedaan met de mededeling dat het door gegeven was naar de ontwikkelaars en dus de melding gesloten werd. 3 maand later dus nog geen reacties.
Voor de andere 3 mails werd eigenlijk alleen bevestigt dat ik de mail had gestuurd, maar alle antwoorden waren hetzelfde: we zijn ermee bezig.

Deze week maar eens een mail gestuurd met de vraag wat de stand is van de meldingen en wat de extra problemen zijn.
En ook of er een firmware update/App update aan zit te komen.
Tevens ook dat we overwegen om terug te gaan naar onze Amazfit GTR47, omdat er geen updates van de app of de firmware komen, waarin problemen worden opgelost.

Het antwoord van een medewerker: ik zie dat 1 melding in behandeling is bij een collega en dat we verboden zijn om met meer mensen aan 1 melding te werken. Om die reden nemen we deze mail niet verder in behandeling.

Dus omdat 1 melding in behandeling is worden mijn mails met 3 anderen meldingen en 6 andere problemen niet meer behandeld.
Wij hebben besloten te stoppen met het gebruik van de Oneplus watch 2R en zijn terug bij onze oude Amazfit.

*knip* daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 22-03-2025 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-06 08:33
Hoe kan je achtergrond apps afsluiten op de OnePlus watch 2R?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 22:43
Ik zie dat ik sind half februari al geen resting heart rate meer kan zien. Grafiek over de hele dag is gewoon zichtbaar, sleep benchmark heart rate ook.

Even alle data verwijderd van ohealth en opnieuw gesynced, maar dat biedt ook geen soelaas.

Ook de data aan Google Fit gekoppeld en die krijgt vanaf 17 februari helemaal geen hartslag data.

Iemand die hier ook tegenaan gelopen is, of een idee heeft hoe ik dit kan herstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
elot schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:26:
Zo, onze ervaring (mijn vrouw en ik) met de Oneplus Watch 2R is nu over.
Na 3 maand gebruik kan ik zeggen dat de integratie van meldingen tussen telefoon en watch erg fijn is (zoals denk ik elke Wear OS watch) en ook dat je er apps op kunt zetten is wel fijn.

Helaas heb ik echter meerdere problemen gevonden of dingen die wij niet fijn vinden en dus was ik begonnen met mailen naar oneplus support en daarbij schreef ik niet alles in 1 mail.
Ik werk zelf in IT en weet dat de meeste bedrijven elk onderdeel als aparte melding willen behandelen, dus 12 problemen worden per stuk afgehandeld.
Voor de eenvoud dus maar 4 mails gemaakt met 4 meldingen en de rest nog even in reserve.

1 melding werd al snel afgedaan met de mededeling dat het door gegeven was naar de ontwikkelaars en dus de melding gesloten werd. 3 maand later dus nog geen reacties.
Voor de andere 3 mails werd eigenlijk alleen bevestigt dat ik de mail had gestuurd, maar alle antwoorden waren hetzelfde: we zijn ermee bezig.

Deze week maar eens een mail gestuurd met de vraag wat de stand is van de meldingen en wat de extra problemen zijn.
En ook of er een firmware update/App update aan zit te komen.
Tevens ook dat we overwegen om terug te gaan naar onze Amazfit GTR47, omdat er geen updates van de app of de firmware komen, waarin problemen worden opgelost.

Het antwoord van een medewerker: ik zie dat 1 melding in behandeling is bij een collega en dat we verboden zijn om met meer mensen aan 1 melding te werken. Om die reden nemen we deze mail niet verder in behandeling.

Dus omdat 1 melding in behandeling is worden mijn mails met 3 anderen meldingen en 6 andere problemen niet meer behandeld.
Wij hebben besloten te stoppen met het gebruik van de Oneplus watch 2R en zijn terug bij onze oude Amazfit.

*knip* daar hebben we de V&A voor.
Welke problemen heb je dan precies? Ik heb sindskort de Watch 3 en ben benieuwd of ik die zelfde dingen ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-07 20:46
rens-br schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:15:
[...]

Welke problemen heb je dan precies? Ik heb sindskort de Watch 3 en ben benieuwd of ik die zelfde dingen ervaar.
* Problemen gemeld alsFeature request:
* Trainig afstand altijd trillen na 1 of meer KM
* Watchfaces in WatchFaceFormat (WFF) worden niet ondersteund (zou moeten volgens Google en Samsung)
* Afstand (wel stappen) niet op watchface te tonen als Complicatie (niet zonder plugin)
* Eigen gewicht in profiel, maar geen geschiedenis van deze waarde.

Problemen nog niet gemeld:
* Hernoemen van training niet mogelijk (bijv. wandeling op bepaalde locatie)
* Dagelijksse doelen (stappen, calorien, sessies etc) allemaal als melding of allemaal niet. Alleen stappen kan bijv. niet.
* In de OHealth app in de Fitness/Training tab zie je Alles, Wandelen, etc, maar bijv. geen fietsen
* Als je een eigen training maakt (bijv. Hometrainer), dan kun je die niet als tab in de Fitness/training krijgen. Dan moet je altijd via Alles zoeken.
* Zelfs als je Automatische Pauze uit hebt staan, krijg je wel een melding als je even stopt tijdens een training (popup of je wilt stoppen met de training).
* Geen mogelijkheid om andere software te gebruiken buiten OHealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 22:43
Even een eigen update over onderstaande, zodra ik mijn Watch 2 in energiebesparende modus zet krijg ik wel een resting heart rate te zien. Sync met Google Fit werkt dan nog steeds niet.

Andere eigenaardigheid is dat power saving mode méér batterij lijkt te gebruiken, zo'n 10% in 4 uur.

Zal van de week dan toch maar eens een volledige reset van de watch doen en kijken of dat de problemen oplost.
NewDust schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:47:
Ik zie dat ik sind half februari al geen resting heart rate meer kan zien. Grafiek over de hele dag is gewoon zichtbaar, sleep benchmark heart rate ook.

Even alle data verwijderd van ohealth en opnieuw gesynced, maar dat biedt ook geen soelaas.

Ook de data aan Google Fit gekoppeld en die krijgt vanaf 17 februari helemaal geen hartslag data.

Iemand die hier ook tegenaan gelopen is, of een idee heeft hoe ik dit kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Geweldig horloge maar drama app. Ik krijg soms wel meldingen whatsapp en soms ineens niet. Dit terwijl er wel verbinding is. App krijgt witte achtergrond pas na telefoon herstarten weer normaal maar na 1.keer weer wit.
Had echt een andere betere app willen hebben. Deze vind ik niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanatten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:53
Dat probleem met de app heb ik ook. Even omzetten naar donkere modus en weer terug is meestal voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-07 19:09
Is het mogelijk om je alarm vaker dan 3x te sluimeren? Deze via de klok app op 10x zetten werkt niet helaas.

Enige work around is om meerdere wekkers te zetten om de 15min maar dat is ook een gedoetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Heel vreemd maar ik krijg alle berichten gelijk binnen op mijn horloge. Alleen whatsapp niet. Die komt soms niet of pas na een hele tijd. Staat wel gewoon aan als push net als al het andere
Iemand een idee hoe dat kan?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste