Acties:
  • +5 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-05 13:40
Vandaag om 16u werd de OnePlus Watch 2 gelanceerd.

Lancering met 80 euro korting en gratis OnePlus Buds 3 tbv 99 euro.
https://www.oneplus.com/be_nl/launch/watch-2
Adviesverkoopprijs is 329 euro, dus na korting is dit 249 euro.

Store: https://www.oneplus.com/be_nl/oneplus-watch-2
Specs: https://www.oneplus.com/global/oneplus-watch-2/specs

nieuws: OnePlus kondigt Watch 2 aan: Wear OS-horloge met langste accuduur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBhqUP2FAdpdWIudREKN86RQRGU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/picYsMEnUSgVJCYfh23bvfh5.png?f=user_large

[ Voor 47% gewijzigd door g86 op 27-02-2024 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 11:29
Mooi apparaat! Ik probeerde 'm zojuist te bestellen maar pas bij het betalen krijg ik een foutmelding met dat er "onvoldoende op voorraad" is. Iemand anders hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:29
Ik heb hetzelfde, onvoldoende voorraad.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy8zJ0HUlx727W4cSPKvRK_PfK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTUXwcUZSt0WwEzCwv3GlR8Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door Jurgen_E op 27-02-2024 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-05 15:23
Ik heb hem gisteren direct om 16:00 besteld inclusief alle kortingen en de gratis buds 3.
Vanochtend zag ik dat de geschatte levering veranderd is van 7 maart naar 4 maart :)
Ik ben erg benieuwd. Ervaringen die ik lees van beta testers (echte gebruikers) zijn erg positief.

@MitchellHearth heeft misschien te maken met die gratis buds, ik zie nu dat die weer te kiezen is maar gisteravond waren ze al een keer uit voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Bij mij stond er qua levering sowieso al begin april. Maar dat maakte me niet uit. Ga het later nog wel weer proberen. Heb ook wel behoefte aan nieuwe oordopjes dus deze combi deal is voor mij interessant. Als straks die deal er af is weet ik niet of ik 'm dan nog wil. Dus hopelijk gaat het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
Bij mij is het nu gelukt, de gratis buds waren het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
Jurgen_E schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:06:
Bij mij is het nu gelukt, de gratis buds waren het probleem.
Heb je 'm nu dan zonder die buds besteld?

Edit: het is mij inmiddels gelukt om de grijze variant te bestellen met de grijze oordopjes er bij!

[ Voor 19% gewijzigd door MitchellHearth op 27-02-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
Eerste keer blijkbaar wel, maar nu met de buds besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

MitchellHearth schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:32:
Bij mij stond er qua levering sowieso al begin april. Maar dat maakte me niet uit. Ga het later nog wel weer proberen. Heb ook wel behoefte aan nieuwe oordopjes dus deze combi deal is voor mij interessant. Als straks die deal er af is weet ik niet of ik 'm dan nog wil. Dus hopelijk gaat het lukken.
Ik snap niet zo goed waarom officieel bestellen op oneplus.com er voor zorgt dat je je spullen niet kan krijgen op release dag.

Voor de Oneplus 12 was het precies hetzelfde, die kon ik op launch day bij Coolblue ophalen of anders 2 weken extra wachten via oneplus.com |:(

Gisteren keek ik voor de Watch2 en toen was de lever datum al 14-15 maart, nu is het 4-5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Ace schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:16:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom officieel bestellen op oneplus.com er voor zorgt dat je je spullen niet kan krijgen op release dag.

Voor de Oneplus 12 was het precies hetzelfde, die kon ik op launch day bij Coolblue ophalen of anders 2 weken extra wachten via oneplus.com |:(

Gisteren keek ik voor de Watch2 en toen was de lever datum al 14-15 maart, nu is het 4-5 april.
Ik vind dat ook een vreemde keuze van OnePlus.
Blijkbaar hebben ze zelf een X aantal beschikbaar en hebben de andere winkels een Y aantal beschikbaar.
Doordat er nu meerdere winkels officieel producten van OnePlus verkoopt heb je ook vaker een verschil in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brknbrkn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-05 21:19
Wat is het gewicht, staat niet vermeld bij de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
brknbrkn schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:43:
Wat is het gewicht, staat niet vermeld bij de specs.
About 49g (excluding wrist strap)
About 80g (including the wrist strap)

[ Voor 26% gewijzigd door g86 op 27-02-2024 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik heb ook besteld, maar kreeg in de bestelling de buds er niet bij. Wel eerst een optie om aan te vinken dat ik er 'gegarandeerd gratis Buds 3' bij wilde.
Heb ze maar even gemaild.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Hier niet ook besteld. Bij mij stonden de Buds 3 er netjes bij. Ook in de bevestiging.
Levering begin april. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brknbrkn
g86 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:02:
[...]

About 49g (excluding wrist strap)
About 80g (including the wrist strap)

80gr, mijn hemel.

[ Voor 8% gewijzigd door brknbrkn op 27-02-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
De smartwatch zelf weegt 49g en dat is 10g minder dan de 59g wegende Samsung Watch 6 Classic 47mm LTE. Mijn Samsung D-Buckle watchbandje weegt 28,4g. Dus in totaal weegt mijn Samsung horloge 87,4g. Dat is 7,4g meer dan deze OnePlus Watch 2. De Mobvoi TicWatch Pro 5 weegt 44,3g zonder bandje.

[ Voor 6% gewijzigd door g86 op 27-02-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:01
Het is dan ook wel een heel groot bakbeest, nog groter dan de Samsung Galaxy Watch 6 Classic. Zeker niet voor iedereens polsen geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Het is denk ik vooral wat je gewent bent.

Ik heb zelf smalle polsen, maar de OnePlus Watch 1 vind ik niet te groot. Voor de watch 1 ook altijd relatief grote horloges gehad.
Het ziet er bij mij ongeveer uit zoals de eerste foto in dit artikel: https://www.rtlnieuws.nl/...-watch-mooi-ding-erg-saai

De watch 1 is 46 mm in diameter, dat is 1 mm kleiner dan deze watch 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 27-02-2024 15:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heel fijn apparaatje is het, vragen shoot me, hier wat snelle kiekjes:
OnePlus Watch 2

OnePlus Watch 2

OnePlus Watch 2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 13:06
Ligt het aan mij, of ziet het scherm er heel korrelig uit? Zelfde aantal PPI als de iPhone 4, maar daar had ik niet het idee dat het er zo korrelig uit zag.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ON8SD
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-05 09:58
Voor zij die hem al gebruiken: kan je het platform mbt sport (enigszins) vergelijken met bv Polar? Ik bedoel dan vooral naar bepaling van recuperatie na een sportsessie bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klipperx
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Gisteren direct besteld. Hoop gedoe omdat de coupon voor extra € 50,- korting niet werd opgepikt vanuit mijn Firefox browser. Uiteindelijk vanaf laptop in Google Chrome besteld. Coupon werd er nu wel afgehaald, dus ik betaalde € 249,-. Ik had gekozen voor de Metalic Grijze Buds 3 als gift.
Na betalen kreeg ik mijn bevestiging per e-mail, maar zonder de extra Buds 3. Ook niet in mijn bestellingsoverzicht online.

Heb toen gisteravond nog mailtje naar de Servicedesk van OnePlus gestuurd met de vraag om alsnog de Buds toe te voegen. Vanochtend gelijk bericht terug. Ik kon alleen de bestelling annuleren en daarna opnieuw bestellen (pre-order). Annuleren was via e-mail snel geregeld, en een half uurtje geleden was het geld al retour op mijn bankrekening.

Alleen krijg ik bij bestellen ook een popup dat er voor beide, de watch en de buds geen voorraad is.
Raar: het gaat toch om pre-ordering!

Kortom sta nu dus met lege handen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brknbrkn
Ik dacht trouwens dat het een digital crown was, maar niks van dat, is enkel in te drukken. De knop valt enorm op en steekt echt uit door het design, had dan in elk geval een crown ervan gemaakt. Als ik dan kijk naar de Huawei GT4, Amazfit Balance en de Xiaomi Watch 2, dan is deze qua design, gewicht en gigantische bezel beduidend de mindere..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
batumulia schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:50:
Ligt het aan mij, of ziet het scherm er heel korrelig uit? Zelfde aantal PPI als de iPhone 4, maar daar had ik niet het idee dat het er zo korrelig uit zag.
Ligt aan jou, zijn hoge resolutie-foto's van dichtbij genomen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

YouTube: OnePlus Watch 2 Review: Total Redemption!

MKBHD is er vrij positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.lenders
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02 17:31
klipperx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:00:
Gisteren direct besteld. Hoop gedoe omdat de coupon voor extra € 50,- korting niet werd opgepikt vanuit mijn Firefox browser. Uiteindelijk vanaf laptop in Google Chrome besteld. Coupon werd er nu wel afgehaald, dus ik betaalde € 249,-. Ik had gekozen voor de Metalic Grijze Buds 3 als gift.
Na betalen kreeg ik mijn bevestiging per e-mail, maar zonder de extra Buds 3. Ook niet in mijn bestellingsoverzicht online.

Heb toen gisteravond nog mailtje naar de Servicedesk van OnePlus gestuurd met de vraag om alsnog de Buds toe te voegen. Vanochtend gelijk bericht terug. Ik kon alleen de bestelling annuleren en daarna opnieuw bestellen (pre-order). Annuleren was via e-mail snel geregeld, en een half uurtje geleden was het geld al retour op mijn bankrekening.

Alleen krijg ik bij bestellen ook een popup dat er voor beide, de watch en de buds geen voorraad is.
Raar: het gaat toch om pre-ordering!

Kortom sta nu dus met lege handen. :(
Ze zijn weer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klipperx
  • Niet online
Inderdaad, ze zijn weer bestelbaar, en nu zoals het de bedoeling was.
Dus inclusief de gratis Buds 3 en gebruikmaking van de extra € 50,- kortings coupon.
(Ik kreeg overigens de coupon alleen werkend via de Google Chrome browser: Zwaar minpunt Oneplus. :( )
Voor € 249,- klaar. :) :)
Kon alleen niet meer met priority verzending bestellen. Moet nu tot 3 april wachten.

[ Voor 15% gewijzigd door klipperx op 28-02-2024 13:00 ]

• ON8SD
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-05 09:58
Misschien nog even mijn eerdere vraag anders formuleren :-).
Vooral voor de mensen die al in de Oneplus-Health-app werken op één of andere manier: is die ook in staat om bv recuperatie te meten zodat je kunt bepalen wanneer je een volgende training kunt aanvatten? Polar is daar bv zeer goed in en puur door batterijduur ben ik nooit verder gaan kijken dan echte sportwatches, maar deze zou nu wel de eerste keer zijn dat ik durf de sprong wagen... als er tenminste een manier is om betrouwbaar je recuperatie in het oog te houden want dat blijft natuurlijk één van de belangrijkste parameters bij het sporten.
Als ik zelf de app installeer, dan vind ik er niets over terug, maar dat is natuurlijk héél voorwaardelijk aangezien ik er geen sportsessies in kan stoppen.

• matthijsvr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-05 18:52
Ik heb de mijne zojuist ontvangen!
verwachte leverdatum was 7 maart.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

ThaDude

Hang Loose

@matthijsvr welke uitvoering?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijsvr
de zwarte, met zwarte buds erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-05 09:39
Wat zijn de ervaringen met de nauwkeurigheid van de GPS tijdens bijvoorbeeld hardlopen/fietsen etc.?

• Plenkske
matthijsvr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:34:
[...]

de zwarte, met zwarte buds erbij.
Hier is vandaag dezelfde combinatie ook bezorgd.
Eerste indrukken zijn positief :)

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

De 26e in de avond met prio bezorging besteld (verzenddatum 29 maart) maar zonder de buds, ook al kwam die in de avond zo nu en dan weer beschikbaar waarna ik weer te laat was toen ik eenmaal de bestelling wilde plaatsen en toen maar zonder de buds besteld. Vervolgens heb ik het contactformulier ingevuld en zou ik binnen 48 uur een reactie krijgen. Vervolgens gisteren via de chat gevraagd of de buds alsnog erbij gezet kon worden (had nog altijd geen reactie gehad) waarna er werd geantwoord dat ze het zouden escaleren naar de relevante afdeling. In de avond m'n bestelling er weer bij gepakt en toen zag ik de annuleer button. Gelijk geklikt en binnen een minuut al een PayPal terugbetaling melding gekregen. Vervolgens wilde ik opnieuw een bestelling plaatsen omdat de buds nu weet op voorraad waren en ja hoor, na de koppeling met PayPal en toen ik de bestelling wilde plaatsen, was de buds weer niet op voorraad. Na een paar keer refreshen was ie opeens weer op voorraad en toen snel betaald en succesvol de bestelling geplaatst. Verwachte verzenddatum is maar liefst 5 april en de prio optie was niet beschikbaar. En ja hoor, ik kreeg vanochtend antwoord dat ze de buds alsnog bij mn bestelling konden plaatsen omdat het binnen de 14 dagen van de geplaatste bestelling was, maar goed, ik had die bestelling al geannuleerd. Dus ja, wel een bout bestel experience en raar dat de buds regelmatig op niet voorradig stond als je wilde bestellen terwijl de buds in de shop zelf ten alle tijden voorradig waren.
Ook wel apart dat ze maar weinig on stock hebben voor de Europese markt, want toen ik toevallig gisteren op de Amerikaanse OnePlus webshop zat te kijken, was de verzenddatum van de black en green modellen gewoon op 7 maart terwijl het al twee dagen bestelbaar is.

Ik heb geduld, maar het zou wel mooi zijn als hij alsnog eerder verzonden wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Steelo op 29-02-2024 22:11 ]

Ltrz,....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijsvr
Plenkske schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:05:
[...]

Hier is vandaag dezelfde combinatie ook bezorgd.
Eerste indrukken zijn positief :)
hier ook!
mijn fossil Carlyle Gen5 mag eindelijk rusten,
nu na 12 uur gebruik zit mijn accu op 80%, mijn oude fossil gen5 had op ongeveer 30 gezeten op dit moment.

nog geen rare onhandigheidjes gevonden.

voor de mensen die het interesseren (ik kon er zelf weinig over terug vinden online)
de bandjes zijn een standaard maat. De bandjes van mijn oude fitbit versa 1, Fossil Gen5 en zelfs de bandjes van mijn moto360 passen allemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klipperx
  • Niet online
matthijsvr schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:31:
[...]

hier ook!
mijn fossil Carlyle Gen5 mag eindelijk rusten,
nu na 12 uur gebruik zit mijn accu op 80%, mijn oude fossil gen5 had op ongeveer 30 gezeten op dit moment.

nog geen rare onhandigheidjes gevonden.

voor de mensen die het interesseren (ik kon er zelf weinig over terug vinden online)
de bandjes zijn een standaard maat. De bandjes van mijn oude fitbit versa 1, Fossil Gen5 en zelfs de bandjes van mijn moto360 passen allemaal prima!
Hoe voelt het gewicht (80 gr) aan om de pols?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
klipperx schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:15:
[...]

Hoe voelt het gewicht (80 gr) aan om de pols?
niet noemenswaardig zwaar, ik merk het nauwelijks.
maar goed mijn vorige horloge woog 160gr incl bandje zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Krijgen jullie de 'snelle instellingen' en de layout daarvan aangepast, hier kan ik het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Niet meer op voorraad helaas, had m'n bestelling net wat eerder moeten plaatsen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klipperx
  • Niet online
chielmi schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:00:
Niet meer op voorraad helaas, had m'n bestelling net wat eerder moeten plaatsen...
Dat had ik een paar dagen geleden ook. En binnen 2 dagen was alles weer wel op voorraad en kon ik gewoon bestellen, inclusief de gift (Buds 3) en ook gebruikmakend van de voucher van € 50,-.

Dus regelmatig ff de site checken zou ik zeggen, en voordat je dat doet ff browsercache legen en session ID killen door browser geheel af te sluiten en daarna opnieuw op te starten.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Grappig hoe dat gaat met die buds. Bij mij ook geen buds bij de bestelling. Intern geëscaleerd door support. Oplossing: zodra ik de Watch daadwerkelijk ontvangen heb een formulier invullen en dan krijg ik, zodra de retour termijn verstreken is de buds apart opgestuurd.
Dus al drie verschillende oplossingen voor hetzelfde probleem gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

klipperx schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:53:
[...]

Dat had ik een paar dagen geleden ook. En binnen 2 dagen was alles weer wel op voorraad en kon ik gewoon bestellen, inclusief de gift (Buds 3) en ook gebruikmakend van de voucher van € 50,-.

Dus regelmatig ff de site checken zou ik zeggen, en voordat je dat doet ff browsercache legen en session ID killen door browser geheel af te sluiten en daarna opnieuw op te starten.
Succes!
Er staat sinds gisteren op de website dat er vanaf 4 maart weer een voorraad wordt verwacht, dus ik denk dat er vanaf dan weer besteld kan worden. Wel vreemd want een pre order zou altijd moeten lukken toch? Vraag me wel af wat dit inhoudt voor degenen die al besteld hebben en nu nog een verwachte verzenddatum van eind maart/1e week april hebben.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:05:
Krijgen jullie de 'snelle instellingen' en de layout daarvan aangepast, hier kan ik het niet vinden...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
@CLB bedoel je die instellingen als je op het horloge vanaf startscherm naar beneden swiped ?
Ik zie niet hoe je die zou kunnen wijzigen. Zou dat moeten kunnen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die bedoel ik ja en dat kan bij elk Wear OS-horloge dat ik ooit gebruikt heb en dat zijn er nogal wat...
Dus mag hopen dat dat hier ook kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
CLB schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:37:
Die bedoel ik ja en dat kan bij elk Wear OS-horloge dat ik ooit gebruikt heb en dat zijn er nogal wat...
Dus mag hopen dat dat hier ook kan :)
Misschien dat het in Wear OS 4 anders is ? Dit is mijn eerste Wear OS horloge, dus geen idee...
Ik ga eens zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Plenkske op 04-03-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan wel op onder andere de Pixel Watch 2 en Galaxy Watch 6.
Maar prima natuurlijk, dan hoop ik dat het volgt in een update, ik vind dit echt teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennfeyenoord
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb vandaag te horen gekregen dat het verstuurd is, iemand enig idee hoelang dat duurt voordat het geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Laatst online: 24-05 10:25
En nu geen buds 3 meer erbij, maar Nord buds 2. Ook jammer.

Was op het punt te gaan bestellen, maar jammer dat er weer iets is veranderd in de opties.

Edit: oh wacht, geen voorraad meer..

[ Voor 11% gewijzigd door --WaaZaa-- op 04-03-2024 21:21 ]

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shatters
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-05 21:26
--WaaZaa-- schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:19:
En nu geen buds 3 meer erbij, maar Nord buds 2. Ook jammer.

Was op het punt te gaan bestellen, maar jammer dat er weer iets is veranderd in de opties.

Edit: oh wacht, geen voorraad meer..
Ja ik heb hetzelfde probleem. Nu maar even afwachten of de buds 3 er weer bijkomen, de buds 2 lees ik vooral veel slechte reviews over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:08
Heb besloten alles maar de revu te late passeren en niet druk te maken of ik wel of niet een watch 2 kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Shatters schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 01:11:
Ja ik heb hetzelfde probleem. Nu maar even afwachten of de buds 3 er weer bijkomen, de buds 2 lees ik vooral veel slechte reviews over.
Zijn prima oordopjes, maar van een heel andere klasse, dat wel.

Buds 3 gaan niet meer komen:
Het horloge is te koop in twee kleurstellingen: zwart (met zwarte band) en zilver (met donkergroene band) en heeft een adviesprijs van 329 euro. Tijdens de pre-order periode ontvang je 30 euro korting via OnePlus zelf en een setje gratis OnePlus Buds 3. Koop je het horloge tussen 4 en 31 maart, dan ontvang je nog steeds drie tientjes korting en wordt er een setje Nord Buds 2-dopjes meegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2000jan
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-11-2024
loop al 7 jaar rond met diverse fitbits .... kan deze horloge linken met fitbit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shatters
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-05 21:26
CLB schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:54:
[...]

Zijn prima oordopjes, maar van een heel andere klasse, dat wel.

Buds 3 gaan niet meer komen:
Het horloge is te koop in twee kleurstellingen: zwart (met zwarte band) en zilver (met donkergroene band) en heeft een adviesprijs van 329 euro. Tijdens de pre-order periode ontvang je 30 euro korting via OnePlus zelf en een setje gratis OnePlus Buds 3. Koop je het horloge tussen 4 en 31 maart, dan ontvang je nog steeds drie tientjes korting en wordt er een setje Nord Buds 2-dopjes meegestuurd.
Ah dat is heel jammer, maar thanks voor de informatie. Ik wilde hem eerder bestellen maar er was al geen voorraad meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyack
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-04 08:58
Buds 2 voorraad nu ook op, ze zijn nog wel beschikbaar als je ze apart besteld via de site voor € 35...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Laatst online: 13-05 13:10

JasperVerbeek

Assistent Accountant

S2000jan schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:53:
loop al 7 jaar rond met diverse fitbits .... kan deze horloge linken met fitbit ?
Nee maar beide services (OHealth en Fitbit) zijn wel te koppelen met Health connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klipperx
  • Niet online
Mijn Watch 2 is nog niet geleverd, maar ik heb al wel deze vraag betreffende het opladen van de batterij.
Ik heb voor mijn Nord 3 phone de 80watt meegeleverde lader. Kan ik die ook gebruiken voor de Watch 2 of blaas ik daarmeen de batterij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat kan ja, wordt gereguleerd door de lader wat 'ie qua Wattage afgeeft :)
Mensen die hier 'Facer' gebruiken in combinatie met de Watch 2? Een bekende app voor watchfaces.

Is een van m'n favorieten, maar ook als ik geen watchface daarvan gebruik, is m'n accuduur een dag tot anderhalf minder. Heb 'm nu uninstalled en ik red de vier dagen wel. Ben benieuwd of jullie dat ook hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 06-03-2024 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-05 10:35

The_Worst

Unox

Zojuist ook de watch ontvangen. Mijn 1e Smartwatch. Ziet er tot nu toe erg goed uit en de interface is goed te bedienen. Zijn er must do's voor een 1e smartwatch?

@CLB Komt dat niet omdat een geavanceerde watchface voorkomt dat de primaire processor wordt uitgeschakeld?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
CLB schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:05:
Dat kan ja, wordt gereguleerd door de lader wat 'ie qua Wattage afgeeft :)
Mensen die hier 'Facer' gebruiken in combinatie met de Watch 2? Een bekende app voor watchfaces.

Is een van m'n favorieten, maar ook als ik geen watchface daarvan gebruik, is m'n accuduur een dag tot anderhalf minder. Heb 'm nu uninstalled en ik red de vier dagen wel. Ben benieuwd of jullie dat ook hebben.
ik gebruikte voorheen ook inderdaad facer, maar ik houd het nu bij de stock watchfaces om de accuprestaties inderdaad te verbeteren.

hopelijk wordt het assortiment nog iets uitgebreid, wna ti ik vind de keuze nog wle erg sumier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
The_Worst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:59:
Zijn er must do's voor een 1e smartwatch.
Lekker alle instellingen doorlopen en de apps installeren die je wil gebruiken
@CLB Komt dat niet omdat een geavanceerde watchface voorkomt dat de primaire processor wordt uitgeschakeld?
Zijn niet per se gevanceerdere watchfaces die ik gebruik bij Facer.
Het is gewoonweg vreemd dat bepaalde apps zo'n grote impact hebben op de accuduur.
Daardoor is het een beetje alsof je een 'mank' apparaat hebt wat je niet kan gebruiken zoals gewenst.
(en ik denk dat je ingeschakeld bedoelde?)
matthijsvr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:01:
hopelijk wordt het assortiment nog iets uitgebreid, want ik vind de keuze nog wel erg summier.
Is altijd wel ja vanuit fabrikanten... Heb wel een paar leuke gevonden, die ik ook maar even (tijdelijk) gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-05 10:35

The_Worst

Unox

Nee, ik bedoelde uitgeschakeld. De primaire processor blijft aan staan waardoor het batterijverbruik hoog blijft omdat de watch niet terug schakelt naar de secundaire energiezuinige processor.

Dit is ook de 1e watch die deze techniek gebruikt, wellicht kan en komt Facer nog met een update.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ah ik begrijp 'm... Ja zou kunnen, zal Facer eens contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 08:05
Watch zou gisteren zijn verstuurd.
Echter geen idee met welke vervoerder, dus heb niets aan dat tracking nummer. Geen idee wanneer die binnen komt.

Verder niets meer gehoord over komst van Google Pay naar ING. Er werd eerst gesproken over eind februari.

Ben heel erg benieuwd naar mogelijkheden om notificaties aan/uit te zetten.
Ik hoop met de smartwatch mijn neiging tot het pakken van mijn telefoon te beperken.
Dus echt noodzakelijk notificaties op smartwatch. Alle overige notificaties op mijn telefoon maar dan zonder trilling/geluid.
Filteren op bepaalde whatsapp conversaties zou dan erg fijn zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Frankvbr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:06:
Verder niets meer gehoord over komst van Google Pay naar ING. Er werd eerst gesproken over eind februari.
Heb toevallig vandeweek contact met de persafdeling, maar ze kunnen er (uiteraard) nog niks over zeggen.
Klantenservice liet vorige week wel weer weten 'te streven naar maart'. Oftewel: wachten maar weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijsvr
Echter geen idee met welke vervoerder, dus heb niets aan dat tracking nummer. Geen idee wanneer die binnen komt.

Ben heel erg benieuwd naar mogelijkheden om notificaties aan/uit te zetten.
Ik hoop met de smartwatch mijn neiging tot het pakken van mijn telefoon te beperken.
Dus echt noodzakelijk notificaties op smartwatch. Alle overige notificaties op mijn telefoon maar dan zonder trilling/geluid.
Filteren op bepaalde whatsapp conversaties zou dan erg fijn zijn.
Mijn watch was verzonden vanuit belgie met UPS.
ik kreeg van zowel Oneplsu als UPS meerdere status updates met betrekking tot de levering.
in het verleden hebn ik van oneplus ook wle een pakketen ontvangen via DPD en DHL.

je zou kunnen proberen het trackingsnummer in te vullen op https://www.17track.net/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel84
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-11-2024
Had dezelfde vraag, vrij onduidelijk van OnePlus, maar na contact via de chat bleek het GLS te zijn. En inderdaad daar werkte de trackingcode wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 08:05
Miguel84 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:23:
[...]

Had dezelfde vraag, vrij onduidelijk van OnePlus, maar na contact via de chat bleek het GLS te zijn. En inderdaad daar werkte de trackingcode wel.
Ja inmiddels met de tips van hierboven erachter gekomen. Wel echt ruk. GLS is echt een drama bezorgdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:52
Frankvbr schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:25:
[...]

Ja inmiddels met de tips van hierboven erachter gekomen. Wel echt ruk. GLS is echt een drama bezorgdienst.
Zijn inderdaad niet de snelste nee, mijn Watch 2 zat dagenlang vast in Berlijn. Gisterenavond eindelijk een nieuwe status bij Frankfurt, en is vanmiddag in Utrecht aangekomen met aangekondigde levering voor morgen.
5 dagen van Duitsland naar Nederland, dat is echt alleen bij GLS mogelijk haha.

Mijn OnePlus Open (besteld dec) kwam met UPS Standard vanuit België, dat duurde 2 dagen. Die werd artificieel vertraagd (in de nacht na verzending al bij lokale UPS sorteercentrum, maar pas 1,5 dag later bezorgd), puur omdat het UPS Standard product is.

Als je bij OnePlus snelle verzending wilt moet je echt express kiezen, dan krijg je het wel gewoon met DHL Express oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De Facer-app geheel verwijderen deed echt wonderen voor de accuduur zeg, wow.
Zit nu op 24 uur rond (dus inclusief één nacht) en sta op 79%, heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-05 09:39
Yo_flow schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:45:
Wat zijn de ervaringen met de nauwkeurigheid van de GPS tijdens bijvoorbeeld hardlopen/fietsen etc.?
Tot nu toe nog niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05 16:39
Ook wij hebben de 2 klokjes ontvangen.
Als gebruiker van het eerste OnePlus klokje, heb ik wel iets gevonden waar ik niet blij mee ben.

Bij gebruik van een eigen foto als achtergrond, staat er nu een sport figuur in beeld. Dit is erg storend en vern**kt de afbeelding. Dit was bij de 1e versie niet het geval. En we krijgen dit ook niet weg.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niet zo grof...
Watchface' vasthouden, instellingen, complicaties, naar boven scrollen en kiezen voor 'geen'. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
CLB schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:25:
Niet zo grof...
Watchface' vasthouden, instellingen, complicaties, naar boven scrollen en kiezen voor 'geen'. Klaar.
Thanks, dat had ik nooit gevonden 🤗

Is het ook mogelijk om de tijd en datum eventueel te verplaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door vuurvreter63 op 08-03-2024 19:52 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat dan weer niet, misschien met een third-party-watchface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik heb een paar dagen geleden de watch aangekregen, maar wat mij behoorlijk stoort is dat ik bijvoorbeeld whatsapp meldingen echt super laat aan krijg op de watch.

Soms instant, soms gaat er meer dan een minuut over. Lijkt alsof de bluetooth in slaapstand gaat.

Kijk ik hier iets over het hoofd?

Edit: als ik bluetooth even uit en aan zet op de gsm komen ze wel instant binnen.

Edit2: whatsapp app verwijderd van de watch en het probleem lijkt opgelost.

[ Voor 21% gewijzigd door Jellabie op 10-03-2024 11:59 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:27
De Watch 2 nu een aantal dagen in huis, gisteren in een keer meldingen op mijn telefoon dat "OHealth has stopped working" en in de app zelf dat er geen verbinding was met de Watch 2. Ook een veel hoger batterijverbruik op de Watch 2, zat nu 's avonds al op 80% terwijl dat normaal 's ochtends pas zo is. Bluetooth even opnieuw aan en uit zetten, geen resultaat, zowel de telefoon als de Watch rebooten, ook niet. Uiteindelijk maar de data van de app verwijderd en ik lijk nu geen foutmeldingen meer te krijgen. Nu maar even kijken of de batterijduur ook weer terug keert naar het gebruikelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Jellabie schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:46:
Ik heb een paar dagen geleden de watch aangekregen, maar wat mij behoorlijk stoort is dat ik bijvoorbeeld whatsapp meldingen echt super laat aan krijg op de watch.

Soms instant, soms gaat er meer dan een minuut over. Lijkt alsof de bluetooth in slaapstand gaat.

Edit: als ik bluetooth even uit en aan zet op de gsm komen ze wel instant binnen.

Ik heb hier ook last van, ik dacht eerst dat het aan het wifi netwerk op het werk lag. Maar nu merk ik het ook wel eens thuis of onderweg.

Ik zal ook eens wat proberen om het op te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:37
Jellabie schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:46:

Dat had ik ook op m'n Samsung GW5 Pro, en het verwijderen van de WhatsApp-app op de watch was de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ik probeer op 2 OnePlus telefoons de beide watch'en te koppelen met de Wear OS app, maar krijg steeds een foutmelding. Is er iemand die dit herkent of een oplossing weet?

Betreft een OnePlus 11 en 12 telefoon, GPS, Wifi en Bluetooth staan aan op de telefoons en klokjes.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

vuurvreter63 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:48:
Ik probeer op 2 OnePlus telefoons de beide watch'en te koppelen met de Wear OS app, maar krijg steeds een foutmelding. Is er iemand die dit herkent of een oplossing weet?

Betreft een OnePlus 11 en 12 telefoon, GPS, Wifi en Bluetooth staan aan op de telefoons en klokjes.
Wearos app werkt niet afaik op de watch, je moet Ohealth hebben.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Jellabie schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Wearos app werkt niet afaik op de watch, je moet Ohealth hebben.
A: niet op de wacth, maar op de telefoon
B: wat is "afaik"?
C: Ohealth heb ik al.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

vuurvreter63 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:03:
[...]

A: niet op de wacth, maar op de telefoon
B: wat is "afaik"?
C: Ohealth heb ik al.
Ik bedoel op de telefoon, de wearos app op de gsm werkt dus niet bij de OnePlus Watch.

Hij vindt hem gewoon niet.

as far as I know

[ Voor 6% gewijzigd door Jellabie op 10-03-2024 17:28 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik heb hem inmiddels ontvangen, maar het opladen valt me erg tegen. Vanmorgen om 10:00 aan de (OnePlus 4A) lader gehangen en hij is nu (14:00) pas op 100% en datet 'VOOC charge'. Met andere lader of kabel ging het niet sneller. Is mijn horloge stuk, of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Devil schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:09:
Ik heb hem inmiddels ontvangen, maar het opladen valt me erg tegen. Vanmorgen om 10:00 aan de (OnePlus 4A) lader gehangen en hij is nu (14:00) pas op 100% en datet 'VOOC charge'. Met andere lader of kabel ging het niet sneller. Is mijn horloge stuk, of is dit normaal?
Was dit de eerste keer laden ? Zo ja: ga hem gebruiken en kijk wat er gebeurt bij de volgende keer laden.

Toen ik hem ontving en hem meteen ging laden duurde het naar mijn idee ook vrij lang.
Intussen 3x van ongeveer 10 naar 100% geladen en dat duurt ongeeer 50 minuten. Van 10 naar 80 duurt ongeveer 25 min.

Als ik het laadblokje van de watch goed begrijp heb je minimaal een 2A lader nodig om hem te laten VOOC chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Dank voor de tip, ik zal hem eens gebruiken. Maar wil hem niet teveel gebruiken, voor het geval hij defect blijkt te zijn.
Hij heeft er dus 4 uur over gedaan om van 50-100% te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is sowieso niet normaal, maar kan liggen aan een combinatie van gebruikte kabels en oplaadblokjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

CLB schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:06:
Dat is sowieso niet normaal, maar kan liggen aan een combinatie van gebruikte kabels en oplaadblokjes...
Zoals ik al schrijf heb ik de orginele kabel gebruikt en een andere (originele OnePlus) kabel.
Daarnaast heb ik twee verschillende (originele OnePlus) laders gebruikt.
Tijdens het laden heeft het scherm 'VOOC Charging' weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Devil schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:03:
Maar wil hem niet teveel gebruiken, voor het geval hij defect blijkt te zijn.
Je hebt gewoon 2 jaar garantie.
Als jij merkt dat hij elke keer traag laad, dan kan je gewoon een service verzoek indienen.

Stel dat dit ineens begint over een jaar, dan kan dat nog steeds. Je hebt er gewoon garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Iemand enig idee, hoe je een app verwijderd? Kan het niet vinden.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Devil schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:09:
Bij mij duurde het ook een flinke tijd bij de eerste keer laden.
Gisteren tweede keer opgeladen, maar wat mij opviel dat hij heel erg snel naar 80% ging, vanaf daar echt langzaam begon te laden. Sterker nog, bij 98% leek hij gestopt te zijn met laden. Ik keek namelijk bij 98% na een minuut of 10 nog een keer, toen was hij ineens 96%.
Vermoedelijk zit er een laadbescherming op dat hij niet zomaar naar 100% laadt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
vuurvreter63 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 17:38:
Iemand enig idee, hoe je een app verwijderd? Kan het niet vinden.
Instellingen - apps en meldingen - app info - kies je app - verwijderen.

Of via de play store naar je app en dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionges
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-10-2024
Hey mensen die de horloge al gebruiken wat vinden jullie ervan een aanrader? Heb gezien dat er nog geen cases voor zijn

En heb gezien in YouTube review dat notificaties erg laat laden op de horloge is dat nog steeds het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Yo_flow schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:45:
Mijn ervaring met registratie van fietsen is tot nu toe niet best.

De wacth is al twee uit zichzelf gestop met registreren na ongeveer 81km. Eén keer gestopt toen ik registreerde via Fitbit. Toen dacht ik dat Strava een betrouwbaar alternatief zou zijn. Helaas, ook hier stopte de registratie na ongveer 81km. Ik moet de watch opnieuw opstarten om weer een rit te kunnen registreren.

Vandaag eerste 10km van de rit niet geregistreerd.

Conclusie: onbetrouwbaar voor registratie van fietsritten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
Dionges schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:22:
Hey mensen die de horloge al gebruiken wat vinden jullie ervan een aanrader? Heb gezien dat er nog geen cases voor zijn

En heb gezien in YouTube review dat notificaties erg laat laden op de horloge is dat nog steeds het geval?
Geen last van de late notificaties. Krijg deze instant binnen.

Horloge bevalt mij erg goed! Kom van een Samsung Galaxy Watch4 Classic af. De standaard ''Multifunctioneel'' watchface is voor mij perfect, deze is hetzelfde als de watchface die ik gebruikte op mijn Samsung + de datum en dag erbij, iets wat ik erg miste.

Accuduur is bij mij netjes 4 dagen zoals beloofd. (Vrijdag 13:00 van de lader af gehaald, met 17% maandag om 21:00 op de oplader gelegd). De oplaad ''puck'' is ook erg handig dat er geen kabel aanvast zit maar gewoon kan aansluiten met een eigen lader.

UI is op de OnePlus Watch ook véél minder stotterig dan op de Watch4, en ook de Watch6 wat ik bij een familielid heb gezien.

Automatische fietsdetectie werkt bij mij na ongeveer 8 minuten fietsen, dit was bij de Samsung wel iets eerder maar deze doet dan wel gelijk met GPS erbij en deze blijft dan lopen tov de Samsung die weleens tijdens de rit gewoon stopte.

Getelde stappen wordt in sommige reviews als inaccuraat ervaren, zo'n 20% minder dan wat andere horloges aangeven. Heb ook het gevoel dat dat bij mij zo het geval is. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Al met al, een goede upgrade vanaf de Watch4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Steelo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:08: bla bla bla

Verwachte verzenddatum is maar liefst 5 april en de prio optie was niet beschikbaar.

Bla bla bla

Ook wel apart dat ze maar weinig on stock hebben voor de Europese markt, want toen ik toevallig gisteren op de Amerikaanse OnePlus webshop zat te kijken, was de verzenddatum van de black en green modellen gewoon op 7 maart terwijl het al twee dagen bestelbaar is.

Ik heb geduld, maar het zou wel mooi zijn als hij alsnog eerder verzonden wordt.
Gisteren al een bericht van ups gekregen en sinda vandaag staat hij ook in mijn OnePlus account dat de verwachte leverdatum de 15e is, ofwel drie weken eerder dan verwacht, super top dus!

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Plenkske schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:19:
[...]

Instellingen - apps en meldingen - app info - kies je app - verwijderen.

Of via de play store naar je app en dan verwijderen.
Top, dankjewel.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionges
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-10-2024
vandeven66 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:38:
[...]

Geen last van de late notificaties. Krijg deze instant binnen.

Horloge bevalt mij erg goed! Kom van een Samsung Galaxy Watch4 Classic af. De standaard ''Multifunctioneel'' watchface is voor mij perfect, deze is hetzelfde als de watchface die ik gebruikte op mijn Samsung + de datum en dag erbij, iets wat ik erg miste.

Accuduur is bij mij netjes 4 dagen zoals beloofd. (Vrijdag 13:00 van de lader af gehaald, met 17% maandag om 21:00 op de oplader gelegd). De oplaad ''puck'' is ook erg handig dat er geen kabel aanvast zit maar gewoon kan aansluiten met een eigen lader.

UI is op de OnePlus Watch ook véél minder stotterig dan op de Watch4, en ook de Watch6 wat ik bij een familielid heb gezien.

Automatische fietsdetectie werkt bij mij na ongeveer 8 minuten fietsen, dit was bij de Samsung wel iets eerder maar deze doet dan wel gelijk met GPS erbij en deze blijft dan lopen tov de Samsung die weleens tijdens de rit gewoon stopte.

Getelde stappen wordt in sommige reviews als inaccuraat ervaren, zo'n 20% minder dan wat andere horloges aangeven. Heb ook het gevoel dat dat bij mij zo het geval is. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Al met al, een goede upgrade vanaf de Watch4.
ah dankjewel zat zelf te twijfelen tussen watch6 en de oneplus watch 2 gezien je veel verschillende meningen hoort van reviews dacht vraag hier eens wat mensen ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klipperx
  • Niet online
Gisteren de Watch 2 + Buds 3 binnen gekregen. De levering zou pas na 3 april zijn. Dus 3,5 week sneller. Was daar zeer blij mee.

Wat betreft eerste keer opladen: eerst met de meegeleverde kabel en een universele lader (2,1Ah output) gestart. Dat ging inderdaad erg traag. In 3 uur van 54% naar 64%. Heb het opladen onderbroken en de Watch aangesloten met mijn laadkabel van mijn Nord3 phone (geschikt voor 80Watt SuperVooc) met de lader van mijn oude Nord phone (35 watt).
In een half uur was de Watch van 64% op 100%.
Gebruik van een goede kabel en lader kan dus zeker wat uitmaken bij het laden.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste