Dit is een heel verhaal waar ik weinig van begrijp. Ik reageer op het feit dat jij zegt dat je een jaar geen beveiligingsupdates hebt gehad op je Nubia. Dat is gewoon een kwalijke zaak. Als je op een IT forum zit, kun je ook prima jezelf verdiepen in waarom dat een kwalijke zaak is, ik heb geen zin om een discussie te gaan beginnen over zoiets fundamenteels.Schumi_wk schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:32:
Hoeveel procent van de android telefoons zijn up-to-date? Ik gok op nog geen 20 procent. Mensen hebben smartphones van jaren oud die al jaren geen updates meer krijgen, ook weten er heel wat mensen niet hoe ze een smartphone moeten updaten.
Ik geef een voorbeeld, mijn moeder heeft een cursus smartphone gevolgd daar werd niks gezegd over updaten van beveiliging. Dus toen ik haar vertelde over het updaten van haar smartphone viel ze uit de lucht. Ook mijn vrouw weet niet hoe ze haar smartphone moet updaten. Die moet enkel doen wat ze wil zonder dat er iets van problemen zijn dan heeft ze een goede smartphone.
En ik denk dat het bij de meeste mensen zo is, zolang die doet wat ze willen is het goed, een keer heropstarten is voor velen al een uitdaging.
Als jij het daar niet mee eens bent, even goede vrienden. Honor verbaast mij over de stabiele mate van updates, ik had slechter verwacht.
:strip_exif()/f/image/fNimkigbxmIPi47xC4jUIHNy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/98dtYmE6wYVjdu7OvMPzWGxy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Sk1h54c1k8drDozwU1hmcquU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nCHkRatRdOj3DDAWDlS4xgCI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nhMRBsnUIvf0wZ7jGUADjACu.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QvYn4TXhOFD9hq57DrJlJdFd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bUEkkNq65bcvYP6QfZiITTyc.jpg?f=fotoalbum_large)